rss
home
03
Aprilie

2 APRILIE 2008

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “2 APRILIE 2008”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 01:32 am

    Teama lui Basescu de Bush, tradata de miscarile corpului

    03.04.2008
    —————————-
    D-na Elena Udrea, cum se face ca Psihologul Hanibal Dumitrascu, profesor la Universitatea Bucuresti, are o alta parere ?

    Citez:
    __________________________________

    “Expertii in analiza mesajelor non-verbale, transmise de miscarile trupului, gestica, mimica si de reactiile neurovegetative ale personajelor politice pun sub lupa intalnirile sefilor de state, pentru a intelege ce se ascunde in spatele gesturilor impuse de protocol. Psihologul Hanibal Dumitrascu, profesor la Universitatea Bucuresti, considera ca, in aceasta logica, s-a dat un adevarat spectacol la intalnirea dintre presedintii Romaniei si ai Statelor Unite, de la Neptun. Traian Basescu nu a reusit sa-si invinga nesiguranta, timiditatea sau anxietatea, tradat de atitudinea mai tot timpul rigida, tensionata a corpului si de expresia fetei, iar George Bush a fost extrem de stanjenit de intrebarea referitoare la vize. Prezentam in continuare analiza intalnirii de la Neptun, din perspectiva mesajelor non-verbale, realizata de profesorul Dumitrascu.

    Bush l-a batut in cateva randuri pe spate pe Basescu, acelasi gest facandu-l si sotia acestuia cu presedintele roman. Sigur, la prima vedere acest fapt s-ar traduce prin amicitie, dar la o analiza mai atenta vedem ca Traian Basescu are o atitudine corporala rigida si nu zambeste in momentul in care cuplul american isi exprima afectiunea. Pare a se gasi in pozitia unui copil care pe neasteptate primeste o mangaiere de la parinti si nu stie sa raspunda la aceasta gratificare. O anumita asteptare incordata a lui Traian Basescu a fost tradata si de faptul ca in timp ce aeronava prezidentiala se gara pe Aeroportul Kogalniceanu, a stat cu spatele la aceasta, ca si cum i-ar fi fost teama. Este clar ca aceasta pozitie a lui Traian Basescu este una anxiogena, ii deconspira in acelasi timp stangacia, timiditatea. Celebra de acum plimbare din jurul lacului Nufarul a celor doi presedinti il surprinde pe Basescu facand gesturi largi, sugerandu-ne amplitudinea cu care vrea sa-l convinga pe interlocutorul sau. Acesta din urma pare a fi mai degraba rezervat, daca nu chiar usor absent la explicatiile oferite de Basescu. Pozitiile de putere ale celor doi sunt clare. Pe de o parte, il avem pe Traian Basescu, un elev care vrea sa se faca remarcat, iar pe de alta parte pe George Bush, profesorul usor plictisit de explicatiile redundante ale elevului sau. Situatia pare a fi salvata de faptul ca in sfarsit Marea Neagra apare in campul vizual al celor doi, si Basescu, usurat, i-o arata lui Bush. Conferinta ii asaza pe cei doi politicieni exact pe pozitiile de putere pe care le au unul fata de celalalt. Un Bush care continua sa-l indemne pe Basescu sa i-o ia inainte si sa intre in “clasa” (de fapt, in casa), aratand clar ca unul este profesorul sau parintele, iar celalalt este elevul, copilul, cel care intr-un fel sau altul trebuie sa asculte, sa se supuna. “

  • puiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 02:20 am

    Bun comentariu cu un mic amendament ,daca spunea-ti Presedintele nostru era mai corect ,nu dadea apa la moara carcotasilor .In rest mi-a placut si mie vizita si comportarea celor 2 Presedinti care se afla la final de mandat .Unul nu mai candideaza ,celalant nu va mai fi ales .Parerea mea .

  • puiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 02:25 am

    Finck,-Croatia ,Albania si Macedonia suna mai adevarat .

  • Morientes a scris pe 03 Aprilie 2008, 02:48 am

    Pentru Ovidiu:

    ” iar pe de alta parte pe George Bush, profesorul usor plictisit ”

    De unde si pana unde Bush poate fi considerat un profesor?… Ce uita domnul profesor in analiza dumisale, este sa priveasca si reversibil cele doua personaje.

    Astfel, prin reversie, punandu-l pe personajul Basescu, cu modul lui de a se comporta, in locul presendintelui Bush si pe Bush, cu modul sau de a gandi, in locul presedintelui Basescu, s-ar obtine altfel de rezultate ce ar duce la concluzii destul de diferite de ceea ce prezinta domnul profesor.

    Si spre mirarea unora, cred ca diferentele vor fi extrem de mari in cazul presedintelui Bush si as putea spune chiar minime in cazul presedintelui Basescu.

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 02:49 am

    Nu va suparati, doamna Udrea,

    In ce calitate ati fost si dv la conferinta? Nu erati nici presedintele tarii, nici presedintele PDL, nici sefa parlamentului, nici primul ministru, nici vreo personalitate romaneasca ce sa fi contribuit esential la relatiile romano-americane, nici… Atunci, in ce calitate? In calitate de roman patriot? de racheta patriot? De ce? Ar fi interesant sa ne spuneti si alte persoane analoge dv din alte esichiere politice, invitate la acel dineu.

    Mai apoi, dv considerati ca intalnirea a fost un succes rasunator, datorat exclusiv lui Basescu si relatiilor lui personale excelente cu Bush. Adica pile-relatii-cunostinte. In aceste conditii, cum explicati urmatoarele discrepante majore:
    - prognosticurile si lobby-urile lui Basescu infirmate: neadaugarea Serbiei (“proiect personal” al lui Basescu) in statutul de “dialog intensificat” cu NATO, precum si lasarea in aer a Ucrainei si Georgiei
    - acuzele desantate si calomnioase ale lui Basescu la adresa predecesorilor sai la presedintia Romaniei cu privire la politica lor externa doar cu o zi inainte, insotite de injurii, in conditiile in care, de fata si in ciuda lui Basescu, Bush asociaza curcubeul cu Iliescu – o confirmare a “soarele rasare, Iliescu-apare” si ii saluta cu caldura pe fostii presedinti ai Romaniei, chiar daca nu mai sunt in pozitii oficiale, aratandu-si cu atat mai mult pretuirea fata de ei.
    - modul in care Basescu a prezentat, populist, pe 30 martie eventuala participare cu supliment de trupe in Afganistan doar conditionata de negocieri in favoarea Romaniei, cu o pozitie mai non-beligeranta, cand astazi aflam de la… Bush, la CNN, iar nu de la Basescu, asa cum ar fi fost normal, ca Basescu va suplimenta NECONDITIONAT trupele romanesti din Afganistan? Iar asta in conditiile in care, teoretic, Basescu nu se afla chiar pe mosia lui de la Basarabi (via din spatele casei si cocina de porci), el trebuind teoretic sa dea seama in fata natiunii romane, iar nu in fata partenerilor NATO asupra politicii de trimitere a soldatilor romani pe front, mai ales ca francezii, germanii etc. isi trimit trupele in continuare in zone confortabile si sigure.
    - declaratiile belicoase ale lui Basescu fatza de Putin, numindu-l “ramas cu reflexe de razboi rece” in timp ce Bush spune despre acelasi Putin ca e un prieten pe care-l pretuieste si un mare lider.
    - bascalia fina a lui Bush in legatura cu engleza lui Basescu si priceperea lui in ale… marinariei?!?

    Mandrie-mandrie, dar nici chiar infoiat in pene, nu credeti?

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 02:54 am

    (Finck + Kondrakov + Balbeck), puiu, pareti baieti si clone destepte. Atunci de ce atata extaz in fatza unui text patriotard, care nu spune mare lucru, a doamnei Udrea?

  • Morientes a scris pe 03 Aprilie 2008, 03:07 am

    Doamna Udrea,

    Citind blogul, la prima vedere, am avut impresia ca ati asternut ceva populism peste randurile dumneavoastra si chiar mi-am spus… “o cam infoiae duduita!”. Dar sa stiti ca mi-am schimbat impresia, despre cele scrie de dumneavoastra, cand mi-am adus aminte despre o discutie pe care am avut-o cu fetita mea.

    Mai inainte trebuie sa va spun ca noi nu locuim in Romania si privim acest eveniment dintr-un alt unghi decat cel din tara. Ieri, pot sa va spun, ca fetita mea a venit foarte incantata de la scoala, unde auzise la stiri despre summitul de la Bucuresti, Romania. Nu a inteles despre ce summit a fost vorba, i-am explicat mai tarziu, dar a fost foarte entuziasmata sa auda de romani si Romania la un astfel de nivel.

    A apreciat destul de bine magnitudinea evenimentului international si chiar mi-a spus… “sa stii ca suntem mari noi romanii!”. Asa si este, dupa aceste eveniment suntem priviti altfel, deci puteti sa va bucurati pentru Romania si pentru romani.

  • ps7.7. a scris pe 03 Aprilie 2008, 03:51 am

    Interesanta tema propusa de EU
    Dar nu mi se pare interesant cum domnia sa se straduieste sa ne traduca (probabil din engleza basesciana ‘sulaina ceanal’) evenimentele.
    1. Nu e meritul lui BASESCU e meritul ROMANIEI sa fie foarte clar.
    2. NU E O RECUNOASTERE este un simplu PROTOCOL. Si in Burkina Faso si oriunde altundeva curtuazia ar fi fost aceiasi. Nu mai vorbesc de contrele pe care le-a primit in urma iesirilor , daunatoare pentru politica romaneasca, cu privire la Ucraina si Georgia.
    3. Da toti au aprecia ca au mancat si baut pe gratis !
    In acest context , ma gandesc ca totul a fost premeditat pentru a fi folosit in campania electorala ce urmeaza. Ramane de vazut daca foloseste .
    Doamna EU , lauda de sine nu miroase-a bine.

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 05:04 am

    Campania electorala a inceput la Neptun, presedintele chel, mic de statura, fost marinar, betiv cu becali, imparteste poporul roman in doua tabere, face gafe , nu cunoaste limba engleza, care a fost suspendat de parlament (si bush stie) cu asta sa ma mandresc ? cu asta care s-a vazut de la o posta ca-i tremura picioarele de teama la conferinta de presa.

    Un presedinte lipsit de siguranta, timid, etc, nu ma face sa ma simt mandru !

    Jos chelia…..HA-HA-HA-HA

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 05:06 am

    ps7.7.Bravo, corect !

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 06:39 am

    Am uitat sa adaug, avem un presedinte bolnav, vezi glanda tiroida, toata viata trebuie tratat cu medicamente, de-aia are iesiri anormale.

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 07:03 am

    Eu nu am spus “presedintele meu” ca doamna Elena Udrea, parca s-a indragostit de marinarul chel Traian Basescu.

    Abia acum inteleg ca “probabil” era ceva mai mult decat asa-zisa “intalnirea” intre Traian Basescu si Elena Udrea acum 2-3 ani la Golden Blitz, noaptea tarziu, sunt zeci de poze filmate de paparazzi Atac.

    Chiar ca am ramas surprins, doamna Elena Udrea povestiti ce a mai fost la Golden Bltz, ca eu stiu ceva… dar nu vreau sa ma bag in aceasta treaba.

  • vosi a scris pe 03 Aprilie 2008, 07:12 am

    Incep si eu cu aceeasi mica ( mare ?! ) obiectie : ” presedintele meu “. Sa nu se supere d-na Maria. Cat despre ” al nostru ” , nu este cazul , nu a fost niciodata si eu unul nici nu doresc asa ceva. Dincolo de aceste chitibusarii , sunt de acord in mare cu cele spuse de dv. si chiar mai mult. Nu este cazul insa de a ne impauna prea tare. A , mi-am adus aminte : pe timpul lui Ceasca am cunoscut destui lingai care nu deschideau bine gura intr-o adunare oarecare , cand deja pronuntau ” secretarul nostru general “. Era suficient ” secretarul general al … ” Totusi , nu ziceau ” secretarul meu … ” Dar noi nu stim ce este intre dv. si Maria Sa. Uneori gura ne ia pe dinainte. Revenind la cestiune , speram ca acest eveniment sa nu ramana doar inscris in istorie , ci sa produca si ceva beneficii Romaniei intr-un viitor apropiat. Timpul ne va demonstra. Eu am ceva ( mai multe ) retineri. Dar sa nu zicem HOP ! Summitul in sine abia incepe. Cu toata zarva de dinainte , tot ne-am pricopsit cu niste caini vagabonzi care tineau mortis sa dea ” binete ” d-lui Bush ; problema cu ziaristii straini ; sunetul de la cuvantarea Marelui Licurici. Apoi , o agentie internationala de presa iar ne-a confundat , zicand Budapesta si nu Bucuresti etc. Oricum , in organizare , perfectiunea nu ne este caracteristica. Suntem balcanici … merge si asa.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 03 Aprilie 2008, 07:14 am

    Buna dimineata!Imi place mult textul.Braavo!”Imi dau cu parerea”cand ma intorc de la scoala.

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 07:24 am

    OK, sa trecem peste Vasiliu.

    As dori ca dna Udrea sa ne lamureasca in ce privesc discordantele de actiune Basescu-Bush si daca aceste discordante chiar arata o relatie de prietenie, sau mai curand de tolerant-tolerat, sau de stapan-sluga.

    In fine, Ovidiu, daca vii cu argumente ridicole, cum ar fi ca presedintele e chel si operat la tiroida, n-ai sa ajungi nicaieri decat intr-un cerc vicios de balacareala. Si pe mine ma enerveaza Basescu, dar din cu totul alte motive decat o lista puerila de defecte fizice.

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 07:31 am

    Vosi, cand eram in SUA, si le spuneam ca sunt din Romania, prima reactie , aha ce frumos oras mai aveti Budapesta, eu le-am zis de Bucuresti ei imi ziceau unde-i asta ? Am raspuns in Romania, apoi , dar unde este exact Romania ? m-am saturat si am plecat.

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 07:33 am

    Fulgerica, eu il urasc pe acest individ numit Basescu !

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 08:32 am

    Presedintele meu din to?i c

  • Răzvan a scris pe 03 Aprilie 2008, 09:16 am

    Extraordinar de interesante comentariile de mai sus…Extraordinara slugarnicia dumneavoastra; limbajul

  • lulu a scris pe 03 Aprilie 2008, 09:26 am

    Buna dimineata, va spune un roman fericit!
    @RAZVAN, si eu ii compatimesc pe simpatici blgului. Dupa cum se isca si ataca mereu, mereu, fac parte dintre putinii revansarzi care mai exista. Tempi passati!

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 09:32 am

    @lulu
    Zi mai bine “care este”. Pentru ca e bine sa mai vii si cu argumente, nu numai cu lozinci. Zi de ce crezi tu ca totul se datoreaza maiestriei lui Basescu. Te ascultam.

    Si… inca ceva. De ce crezi ca Basescu e leu-paraleu in declaratii la TVR1 si schimba placa cu 180 grade cand se-nvarte tremurand in jurul lui Gica Tufis, prietenul lui in egala masura in care e prietenul lui Iliescu.

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 09:34 am

    Razvane, din articolul doamnei Elena Udrea reiese clar ca-l iubeste pe Traian Basescu, eu zic pacat, doar toti citesc blogul doamnei EU, chiar si Maria Basescu sau fetele.

    Nu stiu ce sa zic doar ca mi se pare aberant sa scrii scrisori de iubire/dragoste pe propiul tau blog, aici numai este vorba de politica sau nu stiu ce,EU, a stiut ce scrie nu a luat razna, dar din pacate poate sa strice o casnicie.

  • lulu a scris pe 03 Aprilie 2008, 09:50 am

    @In primul rand ca Basescu, a fost primul care n-a recunoscut independenta Cosovo. Aceasta decizie a fost o mostra de curaj. Sa faci asta impotriva Americii, nu-i la indemana oricui. Apoi, sa”marai” impotriva lui Putin si a santajului acestuia cu…. energia, e aproape o declaratie de razboi. “Tufis” a facut doar o escala atunci si intamplarea a fost ca era pe acolo tov. Nelu. Cei trei presedinti la care faci referire sunt diametral opusi, n-au nimic in comun, cu exceptia TITLULUI, fiecare stapan pe mosia lui. Nimeni nu se pleaca in fata nimanui. Unde ai observat lucrul acesta? Un zambet si o strangere de mana protocolara sunt o chestiune de comportament civilizat de diplomatie, la o adica.
    Spor la treaba, tuturor!

  • puiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 09:54 am

    Fulgerica ,nu am scris ca-mi place articolul ,nu-mi pune in degete ceva care nu am batut ,mi-am dat o parere despre postarea d-nei Udrea ,nu am spus ca sant de acord cu ea .In alta ordine ,sant de acord cu tine si comentariul tau ,prea multa ungere din partea petentei .Asa crede doamna ca este bine sa-l perie pe Boss,nu stie ca nu-i face nici un servici ,nici lui si mai ales ei .

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:02 am

    Doamna Elena Udrea, nu v-ati gandit ca puteti face un rau familiei basescu cu aceasta declaratie de dragoste ?

    1. cititi analiza psihologului de mai sus ca sa intelegeti cine-i defapt basescu, un fricos care-i tremura picioarele de frica lui bush, unul care varsa lacrimi si nu odata nu poate fi considerat barbat, imi pare rau dar asta-i parerea mea.

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:18 am

    @lulu
    In primul rand e foarte grav pentru Romania ca Basescu n-a recunoscut independenta Kosovo. Inseamna ca este indirect de acrod cu ostracizarea romanilor din Bucovina de Nord. E grav pentru Romania, dar e superb pentru popularitatea lui interna (scopul lui principal in viata). Romanii sunt traditional si afectiv legati de sarbi, ortodocsi si din Balcani. In plus, nostalgicii comunisti au oarecare simpatie si ei fata de Serbia, pentru ca e foarte apropiata de Rusia si mult timp a fost nucleul Iugoslaviei in timpul dictaturii prietenului de vanatoare al lui Ceausescu. Si lui Iliescu ii placea mult de Serbia si inchidea ochii la incalcarea embargoului in timpul razboiului. Sa nu-ti inchipui ca Bush il apreciaza pe Basescu pentru pozitia lui de Gica Contra in problema Kosovo, ba chiar e unul din argumentele importante de intarziere a eliminarii vizelor pentru US.

    In al doilea rand, un soricel se poate da rotund oricat la familia lui de soareci, in interiorul gaurii din zid cum o sa-i dea el vreo doi pumni pisicii. Daca e insa un soricel cu coloana vertebrala si nu doar un farseur dornic de popularitate, trebuie sa-si mentina si sa-si sustina declaratiile publice si cand e afara din gaurica lui electorala. Pai cum iti explici tu ca ieri zice ca “Putin are reflexe din timpul razboiului rece” iar azi, in fatza lui Bush, reformuleaza, zicand ca “noi, cei din balcani si fostul bloc avem reflexe din timpul razboiului rece”? Eu as zice ca e mai curand un semn de umilinta, de inconstanta in declaratii si de lasitate. Iar un diplomat de cariera ar spune ca greseala primordiala a lui Basescu nu a fost inconstanta, ci mai ales declaratia belicoasa initiala, cu scop pur electoralist intern. Probabil ca in urma atator fitze, Putin va strange si mai tare surubul de la conducta cu gaz si nu-l condamn. Ca sa fiu mai clar, eu am idiosincrazie la Marele Urs si in mod normal as fi uns la suflet daca as vedea o urma minima de seriozitate in declaratiile electoraliste ale lui Basescu.

    Si acum Tufis a facut o escala si – perfect de acord cu tine- tot fix din intamplare e Nea Baselu aici. Intamplarea nu e mai fericita pentru Tufis acum decat inainte. Daca Nelu era un bolsevic adept al restauratiei pe plan intern, nu era nici pe departe un gafeur de aceeasi anvergura cu a Basesqueului in politica internationala. Greselile lui Ilici nu erau legate de declaratii belicoase fara acoperire (desi a avut si el suficiente iesiri de un idiotism apropiat de cele ale lui Basesque) ci mai ales de alergatul cu canistra peste granita cand oficial romanii ii iubeau pe americani si atunci.

    Normal ca cei trei presedinti n-au nimic in comun. Ba pot merge mai departe, spunand ca cel mai apropiat de Ceausescu e Basescu, pentru ca e un excelent manipulator. Nu inteleg ce vrei sa spui prin “aplecatul lui Bush in fatza” cand eu am zis “i-a salutat cu caldura”? Mi-ai pus in gura alte cuvinte. Apoi – ma subestimezi daca iti inchipui ca il vad pe Bush aplecandu-se servil in fatza cuiva. In ce priveste salutarea celor doi – Bush putea sa-i ignore, ca ei nu mai erau presedinti. Mai ales pe Constantinescu, cu care nu se intalnise oficial la Bucuresti. Si totusi… i-a salutat pe amandoi, intr-un mod la fel de prietenos ca pe Basescu pe care era oricum obligat de protocol sa-l salute. Acest gest poate fi interpretat ca un mod prietenos de a arata ca el e acolo pentru… NATO, iar nu pentru Basescu. Ma rog, tu interpreteaza-l cum vrei.

    Si inca ceva, apropo de soricel. Daca Basescu are ceva sa-i zica lui Putin direct, va avea ocazia acum s-o faca. Eu as paria ca va spune vrute si nevrute, dar abia dupa ce Putin va fi parasit Romania.

    Spor si tie

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:22 am

    Buna ziua!Eu sunt mandru ca nu ma intereseaza….sunt cel mai mandru,chiar nu-mi pasa ‘domne’,sunt fericit.Ce mai face ‘Spanu’?Ait force one,un avion de lux,dar a zburat cu 450 km/h ieri,hahaha,un boeing sa zboare cu doar atat?N-a avut probleme?Au fost turbulente?Era sa pice?Trebuia sa ajunga spanul cu cel putin 15 minute inainte sa fie gazda?hahaha.Am o intrebare:Nato cand se ‘prabuseste’?A fost creat cu un scop;trebuie desfiintat.

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:23 am

    Nush despre ce clone zici tu,fulgerica,eu sunt balbeck,ieri n-am fost.

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:25 am

    Scuze, Puiu! Am recitit ce ai scris. Oricum, remarcasem inca de la prima lectura ca ai observat bine si repede gafa de Marilyn Monroe – “presedintele meu”!

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:25 am

    @balbeck

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:25 am

    Din cauza spanului au murit soldati romani in iraq si afganistan…de ce nu lupta el acolo?Inca o chestie:are probleme cu spatele?Era ghebos…n-a reusit operatia?

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:29 am

    Nu sunt de acord cu eliminarea vizelor pt romani(sua),nu sunt de acord cu unirea Romaniei cu Moldova,vreau ca nato sa se desfiinteze.Cand se va intampla asta?Sarkozy e un mare cretin…vrea sa trimita 800 de soldati in afganistan?E un bufon…

  • Argus a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:29 am

    .
    D-na El.Udrea
    Ca sa vedeti ca incerc din rasputeri sa fiu obiectiv, declar ca nu sunt de acord cu ideea ca daca ati scris “presedintele meu”

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:31 am

    Ce ati avut comunistilor cu ‘anarhistii’?erau 99% fete,ce au facut ele?Aveau fluturasi,nu s-au gasit bombe,nu?

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:32 am

    Dar ce trupe au trimis peste ‘ele’…au intrat cu lansatoare de grenade,cu aruncatoare de tomahawk peste ele,iti dai seama?Erau teroriste.hahaha

  • Argus a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:32 am

    COMPLETARE
    Si inca o problema deloc minora , din care rezulta ca “succesul”

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:33 am

    Pai e mai mult decat un presedinte pt dansa,n-ai inteles,Argus?

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:36 am

    Mda,au venit ziaristii de la mii de km sa improvizeze,sa ia de la altii,nu direct de la sursa…au vrut sa-i dea flori doamnei Bush si au fost peripetii,pe dedesubt,pe deasupra,panarama de summit.Bush n-a mai dat cu capul de usa?Nu era incuiata?hahaha

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:40 am

    Declaratie de razboi,Lulu?Razboiul se desfasoara in alt sens daca e;rusii sisteaza gazul,pe teritoriul Romaniei,dar angajam firme straine ce iau gaz din Ucraina cu masina,hohoho

  • horia stefan a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:41 am

    Mandra, mandra dar de ce mestecai guma ca vaca satului cea baltata la poarta pe’nserat cand rumega ce-a pascut peste zi.

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:43 am

    Doamna Udrea,ce parere aveti de Volosevici?Am o banuiala ca il cunoasteti si il sprijiniti cu toata puterea,desi e un necunoscut si nu are de ce sa iasa primar,oamenii il cunosc pe Placinta,nu mai sunt prosti.Am inteles cine il apara pe Placinta.

  • Argus a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:45 am

    Ca sa participe la “succesurile ” noastre in continuare, un ziarist strain a scrijelat pe zidul Casei Poporului (chiar la intrarea ziaristilor) o injuratura de toata cinstea la adresa gazdelor performante.

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:47 am

    Doamna Udrea,firma de avocatura Volosevici & Placinta ce va spune?aia de pe strada Golanesti(golani) nr.1?Ati fost pe acolo?

  • Ovidiu a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:48 am

    Eu cred ca “divortul” nu era un zvon, probabil ca basescu se va divorta de Maria (batrana) iar Elena Udrea va divorta de Cocos (intre noi Basescu e mai frumos)

    Marea fericire se va implini, noul cuplu Elena Udrea – Traian Basescu, nunta anului, nu stiu dar am citit un articol unde UE marturisea ca l-a iubit pe Cocos, adica casatorie din iubire , cineva mai crede ?????

  • Fulgerica a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:49 am

    A, uitasem de Teo Peter!

    In legatura cu declaratia electoralista a lui Basescu de dupa intalnirea cu Bush, cum ca “a abordat problema vizelor” (cand n-a facut altceva pe plan international decat gafe ce au intarziat eliminarea vizelor, inclusiv opozitia fara sens in calea independentei Kosovo, in contextul axei Washington – Londra – Dunarea – Marea Neagra) si “problema Teo Peter” (cand din nefericire problema a fost transata de un tribunal american, or in America, spre deosebire de DNA-ul sau CSM-ul romanesti, justitia e chiar independenta).

    Declaratia nu isi avea locul, cu atat mai mult cu cat familia lui Teo Peter isi duce lupta pentru dreptate fara sa fi beneficiat pana acum de cel mai mic ajutor din partea autoritatilor romanesti, Basescu included, cu exceptia – din cate imi aduc eu aminte – unei interventii a lui Tariceanu, care i-a gasit familiei un avocat care s-o reprezinte.

    Domnule Basescu a dovedit o data in plus ca e cinic si ca unicul lui scop e campania electorala populista in vederea realegerii sale.

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:51 am

    Daca ar candida Placinta,o face pt. psd,dar nu l-ar vota nimeni…atunci ce face?Isi trimite ginerele la atac,tinta fiind primaria,dar e pd-l ala.iInca o unire pd-l-psd?Si ce se intampla cu pd-l?E un plan sa se transforme in psd?Toti pleaca in psd,inseamna ca pd-l nu mai are sanse la alegeri de fug toti acolo?Pnl e praf…

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:54 am

    Teo Peter…au discutat si ei asa ca sa treaca timpul,nu se va intampla nimic.E caz inchis.

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:55 am

    Nu intelegi baaaaa ca nu sunt de acord cu eliminarea vizelor?Toti aurolacii,boschetarii,hotii ar vrea sa ajunga in sua sa ne faca de ras,eu am tremurat 30 de secunde si 2 am fost degajat,hahaha

  • Argus a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:56 am

    @Fulgerica
    Gresesti profund.Se scrie Vasesque si nu Baseque, asta ca sa respectam nasul.

  • balbek a scris pe 03 Aprilie 2008, 10:56 am

    Mai baga si diicot Fulgerica…cc e praf,sunt numai mosi acolo trecuti de 70 de ani.

1 2 3 13

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila