rss
home
12
Octombrie

AVEM O PROBLEMA

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “AVEM O PROBLEMA”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 12 Octombrie 2008, 01:54 am

    Doamna Udrea,doriti un copil?Mai bine il adoptati:))

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 02:00 am

    Balbeck
    Va lasati adoptat? :)

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 02:03 am

    Asa cum am promis, voi incerca sa pun in discutie masuri din Programul PDL de Guvernare, in ordinea in care constat interes fata de ele. Sugestiile dvs. vor fi extrem de utile, Programul nefiind batut in cuie daca este vorba de un castig.

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 02:04 am

    Pana la sugestii, va urez Noapte buna!

  • balbeck a scris pe 12 Octombrie 2008, 02:05 am

    Noapte buna!SI CE FACETI CU UN LUNGAN DE 2M:))

  • stefan7777c a scris pe 12 Octombrie 2008, 02:29 am

    d-na Udrea,foarte interesant acest subiect,va felicit !

  • Crane a scris pe 12 Octombrie 2008, 04:18 am

    Dna Udrea,

    Quod erat demonstrandum!!!! Minunat, tineti-o tot asa.

    Pentru ca ma intrebati ( retoric) daca statul nu ar trebui sa aiba un rol in educatie…eu ma refeream strict la educatia MORALA a cetateanului. Nu, eu nu cred ca statul ar trebui sa ne spuna cum sa ne traim viata, daca sa fim heterosexuali sau homosexuali, sau sa-i pedepseasca pe cei care au ales prostitutia ca mod de subzistenta. Moralitatea este un lucru privat, se formeaza in familie sau tine de confesiunea religioasa a fiecaruia. Un stat cu adevarat liberal acorda, in mod desinteresat (din punct de vedere moral) drepturi civile egale tuturor cetatenilor sai, inclusiv cei minoritari. Bineinteles ca eu nu pretind sa fiti de acord cu mine, eu am inteles, zic eu bine, ca dvs aveti vederi conservatoare, ca majoritatea romanilor de altfel, si le respect.

    Eu doresc ca statul sa se IMPLICE in educatia cetatenilor sai, prin incurajarea profesionalismului, a cercetarii, cu grija deosebita pentru programa de invatamint si corpul profesoral. Scoala are evident si un rol incontestabil in etica. Lectiile de dirigentie au si ele rostul lor. Dar daca e sa-l ascultam pe Kant, nu este etic sa spunem altora cum sa-si traiasca propria viata, nici macar daca formam o majoritate.

    Desi sint de acord ca traditia e importanta, rolul statului in educatie trebuie sa fie definit ca laic.Am cedat prea mult teren Bisericii, de ex. prin excluderea teoriei evolutioniste din scoli si includerea orelor de Religie (exclusiv Ortodox-Crestina) in programa de liceu. Religia -doar daca nu e comparata (si atunci e un fel de stiinta, tine de cultura generala), se face acasa, la Biserica, in comunitate restrinsa.

    desi ma refer mereu la legea pt legalizarea prostitutiei (nu sint proxenet, nici homosexual), imi vine in minte urmatoarea situatie:

    Scopul nostru este sa reducem pe cit se poate prostitutia si traficul de persoane. Eu cred ca o tinara care doreste sa aleaga aceasta meserie, va fi inhibata in a o face daca exista o lege de legalizare, din simplul motiv ca inregistrandu-se ca practicanta, va fi expusa oprobriului societatii (familie, vecini etc). Daca nu legalizam prostitutia, tinara respectiva va fi incurajata sa intre in bransa, pentru ca lucreaza incognito cu minime sanse de a suferi aceasta expunere umilitoare. Iata…

    va jur ca am terminat cu subiectul. Astept sa-mi sara in cap intolerantii blogului.

  • Crane a scris pe 12 Octombrie 2008, 04:29 am

    Ca sa nu ziceti ca sint circotas tot timpul sint de acord cu masurile pentru sustinerea mamelor :-)

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 12 Octombrie 2008, 07:34 am

    stimata DOAMNA UDREA-incep prin a va atrage atentia ca in cazul natalitati,orice masura pe care statul prin reprezentanti sai ar lua-o ar trebui sa se bazeze pe date stiintifice,adunate,de profesionisti,de sociologi si care dupa ce ar identifica efectul ar putea veni eventual si cu propuneri-asa ca intrebare:
    partidul ,pd-l este in posesia unui studiu?
    daca da atunci probabil ar fi trebuit sa stiti ca in romania anului 2008 in societatea romaneasca exista o fractura majora-generatiile potente fizic au plecat,generatiile care ar trebui sa fie motorul societatii din toate punctele de vedere-social,politic si al cresterii natalitatii,sunt in lumea larga,cei peste 3,5 milioane de romani plecati iesiti din ecuatia sociala a romaniei acum procreaza pe alte meridiane.
    de aici si scaderea natalitati si mai departe imi permit sa va atrag atentia ca termenii in care ati pus problema sunt eronati avind probabil informatii distorsionate.
    spuneti ca mamele ar trebui sa primeasca 85%din salariul pe care il au-perfect,cu o conditie-cite femei sunt beneficiarele unui salariu de 900 de ron?stiut fiind faptul ca din cei 4,8 mil. de angajati majoritatea se invirt in jurul salariului minim-iata prima eroare.
    in acest caz o tinara mamica ar trebui sa primeasca 85%din 550 de lei,adica vreo 430 de lei-mult mai putin decit in acest moment.
    trebuie sa va atrag atentia ca aceasta idee a fost promovata pe piata de LAVINIA SANDRU-si nu prea s-a bucurat de mare audienta.
    problemele scaderii natalitati in romania au cauze mult mai profunde,SARACIA ENDEMICA,LIPSA PERSPECTIVELOR,O SOCIETATE DOMNINATA INCA DE MENTALITATI SI GESTURI VETUSTE-II ALUNGA PE TINERII ROMANI,CARE ISI CAUTA IMPLINIREA PE ALTE MERIDIANE-daca as fi rautacios as spune ca solutia aleasa de partid e superficiala,seamana cu o frectie la un picior de lemn.
    am sa va dau citeva expleme,pt a fi bine inteles.
    tinerii romani plecati in state si canada fac cite doi copii cel putin[cei plecati in anii 2000-2008] in conditiile in care dupa nastere tinerele mamici au dreptul la 3 luni in care primesc un procent din salariu.
    cred ca am fost bine inteles-3 luni ca pe vremea lui ceausescu in romania,si totusi procreeaza si nu o data ci de mai multe ori.
    puneti-va intrebari si gasiti raspuns la aceste intrebari existentialiste.si o sa constatati ca ,HIBA ‘majora e in putregaiul care macina aceasta tara-IN LIPSA DE PERSPECTIVE,care ii opresc pe tineri sa mai faca si copii.
    regret ca trebuie sa va spun,dar ati abordat acest subiect,intr-un mod superficial,fara a va documenta corect in prealabil si evident,spun evident,fara a intelege corect fenomenul social-ceea ce ati facut dv se numeste GAFA-iar propunerea dv. ar avantaja cel mult o mina de tinere,care oricum nu din acest motiv nu fac copii.
    si daca ar trebui sa fiu rautacios pina la capat v-as lua pe dv. de ex.-CARIERA STIMATA DOAMNA,DORINTA DE A FI CINEVA,PERSONALITATEA ACCENTUATA-asa ca va rog insistent tratati acest sensibil subiect cu mult mai multa seriozitate si incercati o documentare corecta in prealabil.

  • Nicolae a scris pe 12 Octombrie 2008, 08:02 am

    Doamna Elena Udrea,
    In primul rand va spun sarut mana. In al doilea rand imi permit sa-mi exprim parerea ca astfel de preocupari sunt cu adevarat de competenta unui actual sau viitor parlamentar, dar totodata sunt convins ca este dificil ca acesta sa faca abstractie de problemele si necazurile oamenilor din colegiul sau, chiar daca de multe ori aceste probleme sunt limitate la teritoriul colegiului respectiv.
    In ceea ce priveste intentia dumneavoastra de a sprijini copiii si tinerele mame (si prin aceasta, fara a spune vorbe mari, viitorul acestui neam), sunt convins ca va veti lupta pentru a realiza cat mai multe din ceea ce v-ati propus. Avand in vedere ca acest subiect este posibil sa mai fie abordat in perioada urmatoare, din nou imi permit, de data aceasta sa-mi exprim cateva considerente, pornind de la datele pe care le cunosc.
    Sub o forma sau alta, au existat in ultima vreme intentii de modificare a actului normativ privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, intentii ce au mers de la declaratia facuta in primavara de PSD privind introducerea unei propuneri legislative ( care, din cate cunosc eu, nu s-a materializat nici pana in zilele noastre ), pana la propuneri legislative concrete (trei fiind in prezent pe circuitul parlamentar, una dintre ele fiind chiar discutata in sedinta Camerei de marti ). Indiferent de continutul si numarul acestor initiative legislative, toate s-au lovit de raspunsul stereotip al Guvernului : “In conformitate cu legea privind finantele publice, in cazul in care se fac propuneri de elaborare a unor proiecte de acte normative a caror aplicare atrage micsorarea veniturilor sau majorarea cheltuielilor aprobate prin buget, trebuie sa se prevada si mijloacele necesare pentru acoperirea minusurilor de venituri sau cresterii cheltuielilor”. Presupun ca acesta a fost si motivul principal pentru care parlamentarii nostri au respins propunerile similare discutate in comisii sau in plen.
    Sper totusi ca dumneavoastra sa reusiti sa va convingeti viitorii colegi parlamentari despre importanta si responsabilitatile pe care le presupun aducerea pe lume, cresterea si educarea urmasilor.
    O zi buna, tuturor.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 12 Octombrie 2008, 08:21 am

    m-am amuzat copios citind divagatiile unora din bloggeri care cu multa insistenta au atacat subiectul ,PARTIDE-DOCTRINE-adica mult discutata smecherie din filozofia populara:cine a fost mai intii?oul s-au gaina?
    si ca de obicei atunci cind se pleaca de la premise false se ajunge la rezultate catastrofale,iar amatorismul celor care au abordat acest subiect,arata de fapt un lucru pe care il stiam de mult-prea multi chibiti cu pretentii de analisti,neaveniti care isi inchipuie ca daca au frunzarit o lucrare de sociologie au devenit peste noapte ,MARI ANALISTI’
    bun deci sa vedem ce elemente au contribuit la aparatia partidelor in romania-in 1990 s-au inscris si au participat vreo 270 de partide le alegeri,haaa,hii ce de-a doctrine,ingeniozitatea romanilor s-a dovedit inca o data letala-AU OMORIT STIINTA NUMITA POLITOLOGIE,AU FACUT-O PRAF.
    deci e clar ca inca din start s-a vazut ca partidele nu au aparut urmare a unui proces istoric continuu si perfectionist,ci dupa critieriul de tip-GASCA,TRIB,CLAN[NEPOTISME,NEAMURI,SOGORISME,ETC]-adica intr-un cuvint s-au nascut artificial,in eprubeta prin insamintare artificiala-SAMINTA FIIND COMUNA-PARTIDUL COMUNIST ROMAN-plecind de la acest adevar de necontestat vom vedea ca din start partidele romanesti au fost tarate-si ca doctrinele si le-au insusit pe drum,iar politicienii au invatat fiecare dupa posibilitati sa faca pe politicienii de stinga de dreapta,de centru.
    astfel ca avem astazi acest mixt -de om politic nascut din omul nou a lui ceausescu cosmetizat,coafat si imbracat cu haine occidentale-cel mai grotesc ex. GIGI BECALI-DEGEABA SE IMBRACA DE LA O CELEBRA CASA DE MODA DIN LONDRA-EL TOT UN TARANOI INCULT,REDUS SI IGNORANT A RAMAS-prin comparatie la o scara mai mica si ceilalti se comporta la fel.
    s-au DAN VOICULESCU-HOT TILHAR,TURNATOR-nu l-a schimbat cu nimic noul sau statut de mare bogatas-este omul neschimbat-are aceleasi reflexe de borfas.
    ma voi opri doar putin asupra partidelor din occident,toate functionind cam dupa aceiasi reteta-IN SISTEM PIRAMIDAL,PE MAI MULTE NIVELE.
    deci in virf crema,creierele,ideologii ,iar pe nivele urmatoare,pina la baza partidelor oamenii simpli.
    intrebarea care se tot punea aici cu insistenta,era stiu,cunosc politicienii nostrii doctrina din care se revendica partidul lor? in linii mari nu ar trebui sa stie,PARTIDELE EXPRIMA GRUPURI DE INTERESE ALE UNOR PERSOANE CARE DORESC SA-SI VADA INTERESELE PROMOVATE-STINGA INCEARCA SA PROMOVEZE -COMUNISMUL FARDAT AL SEC. 21,MAI LIBERTIN,MAI LAX MAI UMAN,DAR TOT COMUNISM.
    DREAPTA INCERCA SA EXPRIME DORINTELE CLASEI DE MIJLOC IN PRINCIPAL,A MOTORULUI CARE TRAGE DUPA EL SOCIETATEA,CU DEFECTELE DAR SI CU BENEFICIILE LUI.
    EXTREMELE NICI NU ARE ROST SA LE ANALIZEZ.
    asa ca daca in marea britanie il vei intreba pe laburistul de rind care-i doctrina partidului sau iti va da cu halba de bere in cap-
    stau si ma intreb cum de nu ne intoarcem la ,LECTIILE DE PARTID SAPTAMINALE?VAD CA NOSTAGIILE FAC FUROURI PRINTRE UNII BLOGGERI.
    fratilor,problemele doctrinare,de conceptie,de analiza si directie sunt apanujul unui grup restrins in orice partid din lume-MARKETINGUL POLITIC MODERN A CONSACRAT MODELE DE SOCIALIZARE POLITICA,DE COMUNICARE-nu e rolul meu sa fac acest lucru,dar nu pot trece cu vederea aberatiile unor indivizi complect rupti de realitate,care in cel mai penibil mod se dau ,ROTUNZI’devenind ridicoli prin tentativele lor de a epata-SUNTETI JALNICI DOMNILOR-FOARTE JALNICI SI TRISTI IN ACELASI TIMP-SE VEDE CA SUNTETI TARATI DE COMUNISM,SE VEDE CA INCERCATI SA DOVEDITI CEEA CE STINGISTII INCEARCA DE PESTE 150 DE ANI-CA SUNT COMPETENTI,CA AU SCOALA,HAAAA-DE ACEEA STINGA IN LUME A INTRAT IN MOARTE CLINICA-DOAR APARATELE O MAI TIN IN VIATA-SI E BINE CA ESTE ASA-

  • ion adrian a scris pe 12 Octombrie 2008, 08:48 am

    Buna dimineata si in afara subiectului o poanta gasita pe undeva si adaptata la specific local:
    Fata de situatia de tip Caritas in care este permanent Romania(acum a intrat si SUA cu imobilele sale de un milion de dolari cumparate cu credit de cei cu 40000 dolari/luna, romanii cu cap sau mai tineri au plecat si cauta sa plece , iar ceilalti, cei ramasi,nestiind nepricepand ca le trebuie un concurs pentru functia de director de ospiciu si doctori corespunzatori si nu alegeri pentru cezari sau napoleoni. Nu stiu daca si postul de vlad tepes mai este liber?

  • ion adrian a scris pe 12 Octombrie 2008, 08:50 am

    Dar oricum nu doctrine vom alege, chiar daca nici napoleoni, cezari et co si nici directori ptr Balaceanca.

  • viorel a scris pe 12 Octombrie 2008, 08:55 am

    scaderea natalitatii va avea si avantaje .. unul dintre ele er fi ca ar trebui sa scada numarul profesorilor si poate in felul acesta am scapa de multi dintre semianalfabetii despre care ne povestea silverstar acum cateva zile ca s’au aciuiat prin scoli si care se prefac ca’i invatza carte pe copiii nostri

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 09:07 am

    Buna dimineata! :lol:

    “N-am avut cu totii marele noroc de a fi doamne; n-am fost cu totii generali, poeti sau oameni de stat; dar cand e vorba de copii mici, atunci suntem cu totii egali.”

    Mark Twain – “Copilarie”

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 09:11 am

    Un zambet la cafea… :lol:

    Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutor educatoarei. Cu tot trasul si impinsul, cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe frunte. De aceea aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis:
    - Doamna, dar sunt puse invers…
    Intr-adevar, erau pe picior gresit… Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele decat sa i le puna, totusi a reusit sa isi pastreze calmul pana cand iar cizmulitele erau incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum trebuia.
    Insa atunci baietelul a zis:
    - Cizmulitele astea nu sunt ale mele!
    In loc sa strige la el, educatoarea si-a muscat buza si inca o data s-a chinuit sa il descalte. Cand s-a terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus:
    - Sunt cizmulitele fratelui meu. Mama mi-a zis sa le incalt pe astea azi.
    Acum ea nu mai stia ce sa faca… Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele. Cand, in sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a intrebat:
    - Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun in maini ca sa poti pleca afara!
    Raspunsul:
    - Le-am bagat in cizmulite, ca sa nu le pierd…

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 12 Octombrie 2008, 09:12 am

    imi voi permite cite-va sugestii celor care scriu pe acest blog si sunt ,ROSCOVANI-domnilor eventual si doamnelor,daca exista,va rog nu abordati aceasta delicata tema a natalitati.
    dv comunistii stingistii nu trebuie sa va ocupati de subiectul natalitate-ATI FACUT-O PE VREMEA LUI CEAUSESCU-ATI DEMONSTRAT DIN PLIN CA SUNTETI NISTE PERSONAJE CU INSTINCTE ANIMALICE-ATI TERFELIT DEMINTATEA FEMININA,V-ATI TRANSFORMAT IN NISTE ODIOSI CRIMINALI-.deci ar fi cazul sa va abtineti si macar sa aveti decenta,dar stiu ca cer prea mult-SA TACETI.
    in alta oridine de ideii,continuind insa logica primei idei-LA STINGISTI NATALITATEA TREBUIE,REPET TREBUIE SA AJUNGA LA ZERO-asa putem spera la o lume mai buna,mai cinstita,lipsita de hoti,pungasi jefuitori,praduitori,delatori,turnatori,tortinonari si CRIMINALI-.
    sper ca indemnul meu sa fie bine receptionat de personajele in cauza-ROSCOVANII SI COMUNISTII,atit in ce priveste datului cu parerea cit si a cresterii natalitati.
    DEALTFEL BIBLIOTECARUL ESTE UN BUN EX.EL NU PROCREAZA-HAAA HII SI BINE FACE,stie el de ce.

  • Nicolae a scris pe 12 Octombrie 2008, 09:29 am

    @ FRANK ZAPA[ KING ]

    Buna seara la dumneavoastra ( desi cred ca ati trecut deja in noua zi ).
    Vreau sa va intreb daca postarea dumneavoastra de la ora 9:12 se constituie intr- un indemn adresat stangistilor de a consimti la renuntarea la procreere, sau vizeaza solutii de genul sterelizarii fortate sau, Doamne fereste, alte solutii radicale.
    Va doresc o noapte buna.

  • stefan7777c a scris pe 12 Octombrie 2008, 09:43 am

    buna dimineata!
    d-na Udrea ,poate ar trebui sa faceti mai multa publicitate la materialul cu natalitatea si protectia mamelor…in politica romaneasca e un culoar lasat liber de m.m. de care nu a stiut sa profite nici o femeie politician …turati motoarele si accelerati la maxim!succes!

  • viorel a scris pe 12 Octombrie 2008, 09:44 am

    silverstar,

    “N-am avut cu totii marele noroc de a fi doamne”

    ei … ai fost tu o fata fara noroc

  • Nicolae a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:01 am

    @ stefan7777c
    Buna ziua. Sunt convins ca indemnul dumneavoastra este pornit dintr-un sincer sentiment de stima si de sprijin atat pentru gazda noastra cat si pentru ideile promovate. Din aceleasi motive si eu imi exprim speranta ca inainte de a da curs indemnului dumneavoastra, doamna Elena Udrea va solicita staff-ului de campanie al domniei sale un raport competent asupra abordarilor pe acest subiect.
    Cu stima.

  • sia a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:07 am

    chiar avem o problema!
    aceea ca aceste probleme foarte grave sunt aruncate la bataie doar cand se urmareste un castig de scurta durata!chiar si 4 ani e scurta durata!
    doamna Udrea , nu intrati in hora promisiunilor!
    incercati ,va rog sa aflati ,pe teren,care sunt problemele adevarate!
    de cand am intrat aici am vrut sa va aduc la cunostinta o serie de probleme reale !
    am fost luata in …ras !
    trimisa sa-mi vad de asistatii mei!
    care-i noutatea ?
    doamna Udrea?
    perioada in care va sesizam?
    eu eram subiectul doamna Udrea!
    eram si sunt obiectul acestui subiect!
    vi s-a ascutit auzul?
    sau da bine pe hartie?
    pacat!
    dar bine ca ati venit acum cu subiectul asta ,exact cand aveam de gand sa va cunosc!
    mi-a trecut!stiu dvs n-ati pierdut nimic!
    daca puteti ,intoarceti-va ,cautati postarile mele si veti gasi acolo si raspunsurile dvs gen:”numai de asta nu-mi arde mie acuma!”
    cel putin la mine pe mail asa sunau!
    acum de ce va arde,doamna?
    vreti subiecte de campanie?
    reale ?
    va vand un pont :faceti rost de o agenda de audiente!
    mergeti la primaria sectorului care va intereseaza ,mergeti (pt comparatie)la alte primarii,in ziua de audiente!
    nu aveti oameni eficienti in jurul dvs dna!
    e atat de simplu!
    dar probabil ca nici dvs nu vreti solutii neaparat!

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:09 am

    Subiectul propus de Doamna Elena Udrea este deosebit de delicat daca tinem cont de faptul ca inca nu s-au stins ecourile vremurilor cand femeia era “buna” doar ca sa aduca pe lume copii, cat mai multi copii…

    Acum, aud pe RTV vorbindu-se despre salariile desantat de mari ale unor bugetari. Cati copii au acestia care nu se pot plange ca nu au casa ori bani sa-i creasca? Asa, am si eu o curiozitate de duminica…

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:18 am

    Buna dimineata! Domnule Nicolae, eu deja mi-am mancat si limba pana la finalul povestirii dvs., nu mi-am muscat doar buzele. :)

  • sia a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:19 am

    banc?
    “fiul unui avocat termina cu succes facultatea de drept.
    tatal sau ,mandru ,il cheama la el,sa-i predea afacerea.
    ii arata muntele de dosare si-i spune:
    -iata ,fiule,asta e munca mea.
    eu nu mai am putere,continua tu!
    se pune baiatul pe treaba ,castiga proces dupa proces…
    dupa 6 luni:
    _tata ,am reusit!am rezolvat toate dosarele!
    _tampitule,nu trebuia!
    de unde crezi ca am avut eu bani ca sa termini tu facultatea?”

  • sia a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:20 am

    buna dimineata!
    dna Udrea!

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:21 am

    Doamna Sia, de pe teren am adunat aceste probleme. Oamenii te intreaba, firesc, ce poti face pentru ei, daca vrei si crezi ca poti sa le rezolvi problemele. Nimic despre barfe si cancanuri. Si sunt multe, foarte multe probleme.

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:24 am

    Silverstar
    Cred ca toate femeile isi doresc sa faca copii, fara sa li se para ca astfel nu sunt vazute ca fiind pregatite si pentru altceva in viata, cariera, parteneriat echitabil, etc. Sigur, mai putin discriminarile.

  • sia a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:25 am

    doamna Udrea,spre deosebire de dvs ,eu asta lucrez!
    doar pt asta sunt platita!

    ffff putin ,e adevarat!

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:26 am

    Ma duc pe teren, cum s-ar spune. Dar cum ieri am reusit sa ma ascund de apartul de fotografiat, va povestesc pe seara ce am facut.

  • Bibliotecaru a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:26 am

    @ Elena Udrea
    Sunt total de acord că statul nu susţine îndeajuns tinerele mame. Eu spun că nu susţine îndeajuns nici intelectualii, nici oamenii de cultură, dar asta deja e altă problemă. :)

    Sunt câteva puncte importante în postarea dumneavoastră şi aş vrea să le analizez, dacă îmi permiteţi.

    “Situatia dificila in care se gaseste o femeie impreuna cu familia ei atunci cand dau nastere unui copil le face pe cele mai multe sa renunte. De aceea rata natalitatii in Romania este de 1,3 copii/femeie ceea ce va duce la o scadere dramatica a populatiei…”

    Este evident că sărăcia înseamnă întreruperea sarcinii? Păi atunci de ce zona cea mai săracă oferă copii cei mai mulţi? Mamele cu 5 sau 7 copii nu sunt “bogătaşele” de la oraş, ci oamenii aceia despre care spunem că sunt “vai de ei” şi care nu au după ce bea apă. Există un instinct moştenit de la animal, cei care se simt săraci fac mai mulţi urmaşi pentru ca din mulţi să supravieţuiască puţini. Copii în casele locuite de familii numeroase cresc precum buruienile, fără o îngrijire specială şi mulţi. Să-mi fie scuzată comparaţia. În sinea mea cred că aceşti “copii-buruieni” au o copilărie mai fericită decât ceilalţi…
    În casele cu venituri suficiente se vede un copil, rar doi, dar aceşti copii sunt îngrijiţi şi ocrotiţi. Eu aş trage deci concluzia că scăderea populaţiei este o urmare a îmbogăţirii ei.

    “…pana in 2050 ajungandu-se conform previziunilor la 16 milioane.”
    În condiţiile limitării resurselor şi a materiei prime, este “de bine” sau “de rău” ca populaţia să scadă? Deşi pe de o parte avem o problemă de ordin economic prin înrăutăţirea indicatorului de vârstă, adică populaţia îmbătrâneşte, pe de altă parte scăderea populaţiei (în limite rezonabile) va însemna, evident, o creştere a nivelului de trai. Nu cred că are de ce să ne îngrijoreze 16 milioane în 2050. Cred că ar trebui să ne îngrijoreze 60 de milioane în 2050.

    “O situatie mai buna se inregistreaza in cazul femeilor de etnie rroma, unde rata natalitatii este de aproape sase ori mai mare decat la celelalte.”

    Aici de fapt vă arătaţi îngrijorarea că rromi vor deveni majoritari în România. :) Americanii ar spune că nu este corect politic. :)

    “Problema multor femei este ca indemnizatia de crestere a copilului pana la doi ani este prea mica in comparatie cu salariul pe care acestea il primeau. De aceea cred ca trebuie ca PDL sa isi promoveze urgent, dupa alegeri, solutia din Programul de Guvernare si anume, stabilirea indemnizatiei pentru cele care lucrau inainte de nastere prin raportare procentuala, 85%, la salariul obtinut si pastrarea indemnizatiei fixe doar pentru cele care nu lucrau inainte de nastere. In felul acesta, femeile nu ar mai avea o retinere sa renunte temporar la serviciu pentru a face un copil.”

    Aici este ceva foarte interesant. Propunerea aceasta am mai auzit-o şi la Lavinia Şandru iar astăzi, deşi a trecut destul de mult timp de atunci, am exact aceiaşi întrebare. Ştiu că risc să fiu greşit înţeles, şi totuşi trebuie să vă întreb: care este resursa financiară.
    Dacă nu există o taxă sau impozit colectat din salariu, adică o plată proporţională cu salariul, nu poate fi vorba de o plată proporţională cu salariul pentru că s-ar face o discriminare. Din păcate nu este nici ca la pensie şi nici ca la şomaj. La pensie banii se iau la sfârşit, ca măsură a ceea ce ai plătit toată viaţa, la şomaj poţi rămâne şomer oricând în viaţă, ori la naştere este clar că nu vei mai face copii dacă ai ajuns la menopauză (nu vorbesc despre tratamente sau altceva) şi nici dacă ai o condiţie medicală care te împiedică să rămâi gravidă. Ajutorul de maternitate nu poate fi deci înscris în sistemul de asigurări. Dacă nu poate fi înscris în sistemul de asigurări, cum poate fi justificată diferenţa financiară între femei? Oare cheltuielile cu copilul nu sunt aproximativ aceleaşi? În plus sunt avantajate tot mamele cu bani. Cariera şi copilul înseamnă o alegere. Eu nu cred în varianta aceasta cu 85%, mai ales că în acest caz particular nu este o soluţie nici de stânga şi nici de dreapta. Eu cred într-o ofertă egalitară pentru toate mamele, care, în acest caz particular, este şi de stânga şi de dreapta.

    “De asemenea, pentru ca cele mai multe isi doresc sa redevina repede active, sustinem cresterea numarului de crese.”

    Aici sunt total de acord, mai ales în condiţiile în care statul vrea să intervină în pregătirea preşcolară a copiilor. Asigurarea locurilor la creşe şi grădiniţă este o prioritate. Mai mult, ar trebui stipulate şi nişte criterii de performanţă minime folosind un sistem de atestare mai complex pentru unităţile preşcolare. Şi mai este o problemă pentru colegii dumneavoastră din teritoriu, ar trebui obligate primăriile să aibă creşe, grădiniţe, învăţmânt primar şi general în fiecare localitate care depăşeşte un număr rezonabil de copii sau primăria să asigure transportul când numărul de copii este mai mic decât cel rezonabil. Soluţia copiilor care merg pe jos este inacceptabilă. Repet, asta pentru colegii din teritoriu, dumneavoastră sunteţi “la oraş” :) .

    “Alocatia bugetara urmeaza sa creasca la minimum 100 RON de la 40 RON iar copiii familiilor sarace, mai ales din mediul rural si din familiile rrome, sa aiba acces la gratuitati in educatia primara.”

    Aici nu am nimic de comentat, am câte ceva de adăugat. În primul rând am de adăugat faptul că statul înjoseşte pe cei ce primesc alocaţii, fie şi prin faptul că le cere o tonă de hârtii şi adeverinţe când de fapt ei (si numesc generic statul prin aceşti “ei”) au deja aceste hârtii, doar ei le-au eliberat. În momentul în care ai un copil, mergi şi declari copilul, ţi se eliberează un certificat de naştere… eu cred că este îndeajuns deranj pentru cetăţean, primăria poate trimite automat banii acasă la cel în cauză, fără să-l mai pune să alerge.
    O a doua problemă este faptul că statul se implică de obicei numai dând bani. Eu cred că ar trebui să existe în fiecare zonă un serviciu maternal specializat. Agentul social din acest serviciu ar trebui să verifice copii preşcolari, nu numai pentru a vedea dacă au condiţii normale de trai, dacă nu se întâmplă abuzuri din partea părinţilor, dar să le ofere şi ajutor acestora. De obicei părinţii au o problemă, astăzi sunt părinţii care aşteaptă un copil şi a doua zi sunt părinţi care au un copil. Nu este simplu să înveţi să ai grijă de un sugar. Părinţii ar trebui ajutaţi să treacă peste primele greutăţi de părinte, fie cu materiale (poate un site sau un CD de tip “mama şi copilul”, cu multe ilustraţii, sau un pliant), fie cu vizite mai dese la domiciliu ale medicilor specializaţi în pediatrie infantilă. Aici este o zonă tulbure, care în parte există instituţional, dar nu se practică decât foarte rar.

  • sia a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:27 am

    ascult cetatenii ,ii indrum si vai de mine daca nu am in momentul interpelarii solutia!
    doamna Udrea,eu sunt la vedere,pe mine au de unde sa ma ia !
    fac parte din scutul care ii apara pe politicieni!

  • Elena Udrea a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:27 am

    La mine este soare, sper ca si la dvs. Va doresc o zi minunata, macar ca cea de ieri!

  • Nicolae a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:32 am

    Doamna Elena Udrea,
    Sa stiti ca sunt convins ca vreti cu adevarat sa faceti lucruri deosebite care sa ramana in constiinta semenilor dumneavoastra. Probabil veti avea ocazia – si va doresc sa fie asa – sa realizati multe lucruri bune. Din ce in ce mai mult inclin sa cred ca politicianul zilei de azi si mai ales al zilei de maine, trebuie sa imbrace multe din calitatile pe care le aveti. Desigur si politicenilor li se poate intampla sa-i mai ia valul. Personal imi doresc sa nu constat vreodata ca politicenii (putini) in care cred, ar putea sa fie adeptii unui stil atat de uzitat (inclusiv in “fundamentari” de programe de guvernare) de genul ” las’ , ca multi vad si putini pricep”.
    Toate cele bune pentru dumneavoastra si toti ceilalti.

  • lulu a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:37 am

    Buna dimineata!
    Da, un subiect putin spus delicat, extrem de sensibil il gasesc. Cred ca o cauza principala in scaderea natalitatii este situatia cuplului, viata de zi cu zi, stresul, lipsa de comunicare, risipirea rapida a dragostei in familie, gandurile si grijile fie ele si egoiste cateodata, aduc la decizia de a nu mai naste din DORINTA un copil. Sunt si cei care-i concep, doar sa fie acolo, cica sa fii in randul lumii! Dar si acestia s-au trezit. A da nastere unui copil,din dragoste si nu din necesitate, a devenit AZI, un fapt extrem de rar! Sa l faci ca doar te ajuta statul, pare primitiv. Mai bine renunti sau astepti momentul suprem cu gandul ca il doresti si ca -i poti oferi o viata de poveste, nu chinuit, lipsit de armonie in familie, sau crescut fara parinti, aiurea de catre cineva. Asta vad in jurul meu, poate gresesc!

  • sia a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:44 am

    “..de pe teren am adunat aceste probleme.oamenii te intreaba ,ce poti face pt ei,daca vrei si crezi ca poti sa le rezolvi problemele.
    nimic despre barfe si cancanuri.
    si sunt multe,foarte multe probleme…”

    nu mai intreaba,stiu ca nimeni nu mai poate face nimic!

    psd blocheaza pdl,pdl obstructioneaza pnl……
    fente,fente si faulturi!
    mingea?
    cetateanul de rand!
    se cauta a fi aruncat in poarta adversa!
    dar din patru in patru ani,bun si un autogol!

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:45 am

    pt. domnul nicolaie-stimate domn,departe de mine gindul unor masuri fortate-VEZI MODELUL CHINEZESC-unde exista masuri draconice in privinta natalitatii.
    dealtfel textul meu are un substrat pe care dv. sunt convins ca l-ati perceput corect-mesajul era si este unul de bun simt-nu sunt extremist,fascist,nu pledez si nici nu am viziuni apocaliptice-daca recititi textul veti observa si intelege corect ce am spus.cu ce m-as deosebi de ei,de comunisti care cu un cinism rar au eutanasaiat fara nici o remuscare tot ce nu era considerat a fi in linia partidului.
    pledez insa pt. altceva-vinovatii sa plateasca,asa cum ar fi normal,nu sunt adeptul teoriei conform careia e bine sa oferi si celalt obraz pt a fi palmuit.

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:53 am

    Bibliotecaru scrie: Eu cred într-o ofertă egalitară pentru toate mamele, care, în acest caz particular, este şi de stânga şi de dreapta.

    Da, asa ar trebui sa fie, numai ca nu vad eu o salariata care primeste mii de euro sau zeci de mii de lei ca salariu, pe luna, admitand sa primeasca o indemnizatie minimala de crestere si ingrijire a copilului.

    Ori, da! Exista posibilitatea intoarcerii la activitate la scurt timp de la nastere… Si din salariul primit isi poate permite sa plateasca si doua bone…

  • Bibliotecaru a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:54 am

    @ FRANK ZAPA[KING]
    Am văzut că aţi făcut efortul să citiţi câteva discuţii la care am participat şi eu. Foarte bine. :) Continuaţi, poate mai sunt şanse şi pentru domnia voastră.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 12 Octombrie 2008, 10:55 am

    dle nicolaie-cred ca ati mai avea de pus o intrebare-domnului care se foloseste de nick-ul VIOREL-postarea mea vine in complectarea postarii acestui domn de la ora 8,55-cred ca acum veti intelege corect sensul postarii mele.

  • Bibliotecaru a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:13 am

    Poate că o mamă care are un salariu uriaş are destulă minte să pună banii necesari deoparte pentru perioada de întrerupere a muncii, aşa cum fac astăzi majoritatea oamenilor care au puţină minte.
    Să nu uităm că pentru femeile care vor să-şi reia cariera practic nu e nici o problemă, problema apare la femeile care vor să stea acasă.
    De ce spun asta?

    Pentru că femeia are un concediu pre şi post natal, un concediu plătit iar plata se determina prin aplicarea unui procent de 85% la baza de calcul a indemnizatiei stabilita ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni anterioare primei zile de concediu medical, pe baza carora s-a stabilit contributia individuala de asigurari sociale in lunile respectiva.

    Concediu de sarcină şi leuzie este de 126 de zile, din care cel puţin 42 de zile sunt postnatal în mod obligatoriu. Indemnizaţia apare după acest concediu plătit.

    Poate mă înşel, dar se poate verifica în baza legala, adică Ordonanta de Urgenta nr. 96/2003, aprobată cu modificări prin Legea nr.25/2004 şi modificată prin O.U.G. nr.158/2005 şi, eventual, Norma metodologica privind concediul paternal, aparuta in Monitorul Oficial nr. 150 din 11.04.2000.

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:19 am

    Doamna Elena Udrea :lol: aveti dreptate sa spuneti ca visul oricarei femei este sa devina mama. Dar, o femeie constienta, in conditiile de astazi, isi face niste socoteli inainte de a aduce pe lume un copil. E foarte usor sa devii mama, dar daca nu exista casa, un serviciu stabil, un venit rezonabil care sa-i permita mamei sa-i ofere copilului un trai decent? Cred ca multe tinere isi pun astfel de intrebari.

    Doamna E Udrea, predau la o scoala de copii care provin din familii nevoiase. Nu v-as dori sa priviti ochii unui copil, ochi care vad, poftesc, tanjesc… Nici nu banuiti ce drame puteti citi in acei ochi. Si da! Sunt nevoita sa-i dau dreptate Bibliotecarului care spunea ceva mai sus ca aici, in familiile nevoiase, sunt multi copii. E adevarat, sunt cate 4, 6 sau 7 copii… Si traiesc si cresc, tot cum a spus Bibliotecaru, ca “buruienile…” Ce vor deveni acesti copii peste cativa ani?

    Eu v-am crezut cand am citit ca in copilarie nu ati stiut de pepsi, coca-cola etc. Aceste produse, considerate pe atunci, “un lux”, nu erau la vedere. Si, cei care reuseau sa se “descurce”, le consumau in intimitatea casei lor, departe de ochii curiosilor sau a pofticiosilor iar ambalajul produselor “ilicit” consumate, il impachetau in hartie de ziar ca sa nu vada vecinul sau administratorul de bloc cand gunoiul era dus din casa…

    De ce am spus asta? Atunci, in comunism, nimic nu era la vedere. Astazi, magazinele sunt pline, ispitele apar la tot pasul si ce i se poate spune unui copil care vede, cere, vrea si mama nu-i poate oferi?

    Aici, Doamna ar trebui sa se ajunga: la puterea mamei/a familiei de a-i oferi copilului ceea ce e necesar…

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:21 am

    ca de obicei,in romania realitatea-VIATA BATE DE DEPARTE INTENTIILE BUNE,VIATA-astfel o stire pe care am receptionat-o pe fluxul de stiri m-a dat gata-pur si simplu am ramas fara replica-E VORBA DE DRETURILE UNUI TINERE MAMICI DINTR-O AGENTIE-A.N.C.
    cred ca suntem in plin S.F.-o asemenea discriminare este de domeniul penalului-SPER CA VEI CITI ACESTE RINDURI DLE. NICOLAIE-E CLAR CA SUNT IN TONUL PRIVILEGIILOR DE TIP MARXIST,DE CASTA -deci pe scurt o mamica angajata in aceasta institutie de stat va primii salariul INTEGRAL,ATENTIE INTEGRAL-VA ATENTIONEZ CA SALARIILE IN ACEASTA INSTITUTIE SE RIDICA LA APROX 15 500 LEI NOI-TRAGETI CONCLUZIILE DE RIGOARE.
    apoi aceasta mamica dupa trecerea celor 2 ani poate lucra cu o jumatate de norma,dar,atentie salariul nu va fi afectat.
    ei si uite asa avem copii mai copii decit altii,avem ADEVARATE DISCRIMINARI FACUTE INTR-UN STIL REVOLTATOR-.
    furia incepe sa puna stapinire pe mine,deci din taxele noastre din sudoarea si munca celor multi acesti indivizi lacomi si nesimtiti se ghiftuiesc si ne sfideaza-.
    trebuie inca o data sa reamintesc ca-BUGETUL ROMANEI ESTE VOTAT IN PARLAMENT-CA ORICE PARLAMENTAR POATE SA CULEAGA INFORMATII CORECTE DIN ACESTE INSTITUTII A STATULUI-
    INTREBARE PT TOTI PEDELISTII-CE ATI FACUT PINA ACUM?CUM E POSIBIL SA FITI PARTASI LA ACESTE FARADELEGI.
    si atunci cind citesti propunerile doamnei udrea ce sa mai poti spune?in ce lume traim,ce fel de oameni am votat-CUI AM PUS IN MINA PUTEREA?BANUL PUBLIC?de ce avem asemenea conducatori fara pic de bun simt?
    pt ca noi romanii avem grave probleme de comportament,suntem pusi pe capatuiala-in cine mai poate avea omul de rind incredere?

  • dragos a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:32 am

    silverstar…cand o persoana castiga zeci de mii de euro pe luna..sau chiar mii de euro pe luna..nu mi se pare corect sa mai astepte sa ii pice in gura de la stat indemnizatia

  • solomon a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:35 am

    Ca mare dreptate ai, FRANK ZAPA ! In plus, sa nu ii uitam pe comunisti, securisti si nasturosii de tot felul, de chirpici sau de bitum , nu conteaza ! Astia duc Romania, tarisoara noastra draga , de ripa . Parlamentarii ? Iaca , niste oameni , acolo , si ei .Ce ai vrea sa faca, saracii ? Ca ei au treaba si prin circumscriptii , doar nu ai vrea sa motaie tot timpul in Casa Poporului in locul casei lor . In plus, cred ca nu ai dori, Frank, sa suplimentam numarul de deputati si senatori , tocmai acum cand dl.Boc a aruncat pe piata aceasta excelenta propunere de a se limita nr. de parlamentari, respectiv de privilegiati bugetari . Asa ca sa ne indreptam privirile catre radacinile raului , catre capii rautatilor din aceasta tara si sa nu cautam falsi vinovati . hai cu hii si haha ! :)

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:42 am

    dragos – buna dimineata! :lol:
    Nu eu fac legile. Dar, crezi ca bugetarii care au salariile nesimtit de mari, asa cum ne prezinta RTV de cateva zile, s-ar da inapoi sau ar renunta la o indemnizatie in favoarea unui alt copil dintr-o familie necajita?

    Si-apoi, am mai spus pe aici ca stiu oameni cu afaceri bunicele care le permit un trai decent, dar nu se sfiesc sa primeasca ajutor social sau pensie medicala…
    La fel cum stiu oameni care lucreaza in strainatate si in tara primesc pensii, la fel nemeritate, sau ajutor social…

    Sunt paradoxuri romanesti, nu-i asa? Si cine sa-i traga pe aceastia la raspundere pentru jaf la stat daca cei de “sus” fac ceea ce se prezinta pe TV-uri?…

  • solomon a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:48 am

    Si mai ai dreptate, cel putin inca o data, d-le FRANK ZAPA, cel mai mare teoretician al lucrurilor cu adevarat importante de pe acest blog . Eu as dori sa ma alatur corului de bla-bla-isti si sa atrag atentia ca , precum si dumneata, cu ilustra bagare de seama ,ai observat ca prin Agentiile Guvernamentale misuna fel de fel de SRI-isti, micsunisti si pitziflenderi cu tiribombom la kashketa, care isi alatura de pensiile lor mirobolante si anumite indemnizatii care sunt ultrasecrete ,de parca Bugetul Romaniei ar fi obiect ce trebuie tinut la distanta de popor . Bineinteles ca unde este o egentie , hop si clientii politici cu neveste, copii, bunicii si bunicile lor . Cat despre problema natalitatii, sunt de acord ca trebuie regandita politica in domeniu, pe termen lung,. Este vorba de sanatatea si vitalitatea poporului nostru . Nu vreau sa aud ca peste 100 de ani vom fi doar 10 milioane, dupa calculele actuale . Nu vreau sa ma gandesc ca nu ar avea cine sa munceasca pentru pensia mea .Am de gand sa pun de o parte , bla-bla, cateva kilograme de aur pana cand nu voi mai putea . Sa muncesc . Asa ca , cei care sunt indrituiti sa isi dea cu parerea, viitoarele mamici mai ales dar si fostele, ar putea sa isi aduca aportul prin dezbateri pertinente .Eu , la varsta mea, nu mai stiu ce e aia .Asteptam replica mirobolantului care le stie pe toate, doctor in natalitate virtuala, bibi :)

  • balbeck a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:52 am

    Eu stiam de coca-cola,pepsi pe vremea lui Ceausescu,pt ca aveam o cunostinta ce canta in baruri si aducea lazi de coca-cola si pepsi-cola.Si ce bune erau alea,nu astea de acum.Astea sunt contrafacute.Mai aducea si Brifcor.Mai nou vor sa-l relanseze puternic.

  • silverstar a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:56 am

    Pauza de zambet… :lol: La tema propusa…

    Ion si Maria la maternitate:
    - No, Marie, ce avem?
    - Baiat.
    - No, si cu cine seamana?
    - … degeaba-ti spun, ca nu-l cunosti. :roll:

  • solomon a scris pe 12 Octombrie 2008, 11:57 am

    Apropo de bla-bla .Si eu stiam pe vremea lui Ceausescu de Quick-Cola, Brifcor pe sub mana si mai stiam si de Pepsi cand mergeam in tabara la Navodari , ca ne dadea gratis la masa, unul la doi copii .Mai imi placea si braga de pere , ca aveam o cunostinta la laboratorul de cofetarie .Cu toate acestea, natalitatea e in scadere .of,of, mai, mai.

1 2 3 15

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila