rss
home
22
Noiembrie

AZI O BARFIM, DESI NU E…

Elena UdreaCel mai complicat mi s-a parut mereu sa spun lucruri despre mine, mai ales cand ele sunt total impotriva unor opinii exprimate in public si chiar daca aceste opinii sunt false, tendentioase, de rea credinta. Dar in seara trecuta s-a intamplat una din acele situatii pe care vreau sa o evidentiez, sa o dau exemplu pentru jocul, strategia al caror obiect sunt de catva timp. O strategie care face parte din lupta sistemului cu Traian Basescu. In aceasta strategie s-au luat niste persoane apropiate Presedintelui, dintre cele care nu cedeaza nici ofertelor nici presiunilor ci raman loiale acestuia cu toate atacurile la care sunt supuse si, le-au exagerat sau chiar denaturat relatiile. Apoi au fost tocate zi de zi in presa cu acuzatii de tot felul, in proportie covarsitoare neadevarate, lipind la final imaginea lor peste cea a Presedintelui, in incercarea de a-i creea o problema de credibilitate. Va amintiti articolul din Evenimentul Zilei din vara trecuta, in care era dezvaluita strategia propusa de consultantii americani PSD-ului de a ataca familia si apropiatii lui Traian Basescu, avand in vedere ca atacurile directe se dovedeau ineficiente? Ca urmare, PSD si PNL au inceput o campanie de defaimare a mea dupa un scenariu scris de Hrebenciuc si Vanghelie, infiintand o Comisie parlamentara care trebuia sa imi decredibilizeze activitatea de ministru al turismului. Totul a fost un pilon pus inca de atunci pentru campania electorala din aceasta perioada, strategie atat de evidenta si in confruntarea televizata dintre cei trei. Desi am lipsit din public, am fost foarte prezenta in atacurile lui Geoana si Antonescu.  Ca doar nu era sa risipeasca efortul pe care l-au facut toata vara de a ma compromite! I-as intreba pe cei doi, care sunt acuzatiile pe care mi le aduc de fapt? Cred ca este bine sa isi aminteasca faptul ca eu am ajuns deputat pentru ca am castigat alegerile, cu cel mai mare numar de voturi din Bucuresti,  in timp ce Antonescu a ajuns senator desi a pierdut alegerile, de pe locul doi, profitand de o lege facuta special pentru PNL de Hrebenciuc si Olteanu. Apoi, eu am ales sa candidez in Bucuresti, unde nu multi au curajul sa intre in competitie si nu la Dabuleni, precum Mircea Geoana, acolo unde informatiile ajung mai greu, oamenii sunt mai saraci si deci mai usor de manipulat. Ca ministru, am facut in cateva luni mai mult decat au facut PSD si PNL la un loc pentru turismul romanesc si numai daca esti de rea credinta nu vezi acest lucru. In fine, am facut mai mult pentru tara decat a facut Geoana ca presedinte al Senatului ori Antonescu atunci cand a fost ministru al tineretului. Daca imi amintesc si ca in discursurile lor am auzit de “pipite” sau “amazoane” nu pot sa nu remarc ca bunul simt nu are nicio legatura cu cei doi candidati la Presedintia Romaniei!

Citeste mai mult despre:

, , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • frank zapa[king] a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:32 pm

    Ion adrian-intra pe bloggul REPRTER VIRTUAL-a lui Tiberiu Lovin,poti scrie chiar tiberiu lovin si te va conduce la site-ul despre care vorbeam,vei afla multe lucruri interesante,vi-l recomand cu multa caldura.
    lulu,esti plina de inspiratie,dar mi-as dori si poze mai…haioase.

  • puiu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:33 pm

    Gaby ….azi este un antrenament ,meciul este pe 6decembrie ,s-ar putea sa se accidenteze unul la antrenament si nu prinda meciul din 6 dec…hihihihhi….

    lulu….esti o sadica dulce …ai dreptate nimic nu mai merge pe ochii frumosi ,banul jos….hihhihi….daca vrei sa ……castigi alegerile ….hihihihi….

  • puiu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:36 pm

    gata ,ma duc la Albuta ,vb. dupa ora 21,00 ….cand ,poate-poate se accidenteaza capitanul la antrenament….hihihihihi…..

  • silverstar a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:37 pm

    Dacă cineva găseşte scrisoarea, s-o aducă aici, prin copy/paste… :lol:
    Mulţumesc!
    Eu n-am găsit…

  • balbeck a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:39 pm

    Un tanar de 28 ani a fost arestat pentru ca a votat de doua ori.Cum sa fie arestat un om ce poate l-a votat pe Basescu de doua ori?Trebuie intervenit in justitie…

  • deni a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:44 pm

    ASA AR TREBUI SA ARATE UN ANUNT ELECTORAL CARE SA FIE SI ADEVARAT!…

    Acesta este un protest pentru ca nu mai poti sta linistit in casa ca auzi si cu geamurile inchise “Votati pe X, Votati pe Y” si tot felul de minciuni frumoase, iar daca ai ghinionul sa treaca o masina care are “trompete electorale” risti ca peste 2 secunde sa surzesti… : trist.. copacii saracii sunt plini de afise electorale .. o sa ne ajungem sa primim si in frunte un afis….

  • Maryland Andrei a scris pe 22 Noiembrie 2009, 02:52 pm

    Buna dimineata. Am vazut la TVR, la jurnal, coada de la sectia de votare din Gara de Nord. Este impresionanta dorinta romanilor de a vota. Se pare ca de data asta, alegerile nu o sa mai fie ratate. Daca acel tip de oameni, care probabil ca asteapta un tren si oricum nu au altceva mai bun de facut, in loc sa stea la o cafea sau o bere, stau in picioare la rand, inseamna, evident ca ceva ii mobilizeaza. Presupun ca referendumul si necesitatea imperioasa de a pune la punct lucrurile care ii costa prea mult. Imi e greu sa cred ca sunt tinerii pe care ii viza unul dintre candidati si la fel de greu sa admit ca au fost agatati de bunatatea celui care nu a renuntat la soacra si la cumnat. Cei care au ponderi in sondaje formate din o singura cifra, nici atit. In masura in care toti romanii sunt la fel de informati ca si cei care circula azi prin gara de Nord, rezultatul poate sa elimine al doilea tur de scrutin. Astazi este Duminica si cum este destul de neavenita propaganda electorala, cred ca un concurs de bancuri este mai indicat. Pina diseara, cand o sa aflam rezultatele. Pe urma, sampanie, cum am mai spus.

  • puiu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:00 pm

    se fura la greu ,turismul electoral este in floare ,Nica a platit cu capul si Tara a ramas fara guvern pentru adevarul spus de Nica….ai dreptate Andrei ,daca nu-s cozii la G de N,si turismul electoral ,Basescu nu prinde turul 2 …hihhihi…se viziteaza la greu comuna Voluntarii …hihhihi….fieful lui Oprea generalul ,care acum un an era mafiot ,iar acum om de increderea a matelotului…..la mai mare portocalicilor….

  • Maryland Andrei a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:06 pm

    Puiu
    Mie nu prea imi par turisti organizati oamenii aia care stau acolo la coada. Si nu cred ca sunt mii de oameni care sa-si riste libertatea pentru a vota de doua ori. Insa ideea de guvernare prin referendumuri o sa fie din ce in ce mai des utilizata, atita timp cat nu se poate lua o decizie, in chestiuni importante, pe baza de ratiune si logica ci doar prin respectarea intereselor politice. Viitorul mandat de presedinte o sa aibe mare nevoie de intentia clar exprimata de popor, pentru ca Parlamentul sa fie obligat sa legifereze in sensul vointei poporului roman si nu al celui de grup.

  • puiu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:10 pm

    Andrei …ok …vb pe seara …cu ultima postare sunt de-acord…cu un singur amendament ,sa nu fie puse cu alegerile odata ,de referndum vorbesc…aici ii o smecherie …asta e…nu conteaza noi sa fim sanatosi…

  • N.G. a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:12 pm

    Buna prezenta la vot,incredibila in opinia RTV,care incearca prin toate mijloacele sa denatureze imaginea acestor alegeri.Se striga fraude in gura mare,dar nu se observa intensa activitate a politiei cat si raspunsul promt a MAI.Un asemenea timp rapid de reactie nu a mai fost intalnit dar nu exista interesul sa se sublinieze si faptul ca sub mana forte a Min.V.Blaga rezultate se vad chiar in ziua alegerilor.E greu sa recunosti merite,dar avem un Min.de Interne activ ca niciodata in aceste alegeri.

  • Luci a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:20 pm

    V Blaga e pe departe cel mai bun ministru de interne. Daca n-au avut nici aia de la comisii curaj sa voteze contra..

  • Maryland Andrei a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:26 pm

    Puiu
    Vrei sa spui ca este o pacaleala ca romanii sunt invitati sa-si exprime punctul de vedere in privinta numarului prea mare de parlamentari si a posibilitatii de reducere a lor la limite normale, suportabile? Ori iti pare ca romanii care vor asta nu se pot concentra pe doua chestiun in acelasi timp si atunci daca sunt de acord cu referendumul trebuie sa-l voteze obligtoriu si pe candidatul care a propus acest referendum? Nu cred ca ai asa o proasta parere despre popor, deci nu e nici o smecherie. Propunerea de organizare a referendumului in aceiasi zi cu alegerile prezidentiale a condus la economisirea a multe milioane de euro, ceea ce este, zic eu, destul de important si a si mobilizat lumea satula de manariile de sub cupola parlamentului la vot. Ceea ce o sa dea mai multa greutate si forta celui care o sa castige alegerile. Poate ca ii deranjeaza pe o parte a candidatilor, da nimeni nu a interzis acestora sa propuna referendumuri sau sa reduca numarul de camere ale Parlamentului. Mai mult, ei au decis sa demita guvernul care s-a opus furturilor si sa ii lase pe romani cu spectrul neincasarii pensiilor si salariilor. Da nici asta nu e smecherie, e magarie.

  • ion adrian a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:28 pm

    Nu pot fi luati in mod oficial, de mijloace de transport ale statului(RATB) votanti din gara de nord unde este o aglomertie prea mare si condusi la alte sectii speciale din Bucuresti, mai putin aglomerate?

  • ion adrian a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:33 pm

    Repet Alerta:

    Nu pot fi luati in mod oficial, de mijloace de transport ale statului(RATB) votanti din gara de nord unde este o aglomertie prea mare si condusi la alte sectii speciale din Bucuresti, mai putin aglomerate?

  • frank zapa[king] a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:36 pm

    intrebare-intereseaza pe cineva ,ca,un cetean oarecare din mediul rural merge sa se intilneasca cu cornuta Albuta?
    are vreo seminficatie acest lucru in procesul electoral si de votare ,ca cineva cere sfaturi de la un vitel?
    ma gindesc la o zicala din minunatul nostru folcor popular:
    ,stai ca vitelul la poarta noua’
    s-au poate e interesant sa ai un asemenea interlocutor-o vitica ,albuta cu ochii umezi.
    te aproba,nu te contrazice si nici nu te trage de observatie,ba mai mult nu iti spune franc in fata,Militianule’

  • balbeck a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:39 pm

    Ce face domnul Blaga la interne ,din moment ce panoul sefului sau e umilit in centrul Ploiestiului,la 50 m de primarie?

  • frank zapa[king] a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:42 pm

    am fost si am votat,totul a decurs normal,fara nici un fel de sugestii subtilitati etc.
    n-am vazut autocare,si alte mijloace de transport,nici chiar celebrele basculante care ii plimbau pe minerii lui ION ILIESCU,dirijate la tinte fixe,de militieni zelosi ,care astazi culmea obrazniciei se dau democrati.
    o gluma mai sinistra n-am vazut,auzi d’omle militienii sa vorbeasca de democratie.
    dupa ce au saltat oameni si i-au infundat pt un banc nevinovat-asta chiar e de domeniul absurdului.

  • lulu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:43 pm

    am uitat sa va spun, am stat la coada 40 de min pana mi a venit randul al vot….premiera. dar ce pacat din cele auzite la coada, mi a produs SILA….
    Gata mi am expediat musafirii :) i am hranit, le am dat sa bea si i am trimis la somn, dupa ce le am vazut dovezile…va jur n au trecut pragul casei mele fara poza de pe telefon cu vot BASESCU TRAIAN….nu ma recunosc, incep sa ma iubesc pe mine insami…narcisista ma cheama hihihhiihi :
    -postez acum si votul meu :)

  • ion adrian a scris pe 22 Noiembrie 2009, 03:49 pm

    Cum isi permit?
    RTV:
    Exit-polluri, rezultate neoficiale la ora 13.00: Geoană şi Băsescu merg umăr la umăr
    Hamangia, ptr astia nu exista puscarii?

  • Maryland Andrei a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:04 pm

    Ioane
    Alerta ta este fara sens. Tu de ce crezi ca se duce lumea la gara? Pentru ca vrea sa ajunga acasa si atunci, in asteptarea trenului, voteaza in gara. Sigur nu ar pleca nimeni, nici cu taxiul. Plus ca ar da apa la moara celor care sustin ideea turismului electoral. Ceea ce nu e cazul ca oricum vad ca sunt tentative de se dezvolta tema fraudarii alegerilor. Pentru presa de scandal, gen Antenele si Realitatea, este printre ultimele subiecte de care se mai pot agata, urmand reduceri semnificative de incasari si, prin urmare, concedieri in masa din randul “analistilor” infocati care ramin in curand fara obiectul muncii, daca nu apare altceva la orizont care sa ii mentina in activitate.

  • silverstar a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:05 pm

    Diferente mari in sondajele partiale: Ba conduce Geoana, ba Basescu

    Intre exit-poll-urile partiale date publicitatii de CURS, INSOMAR si CCSB exista diferente foarte mari, atat intre procentele lui Traian Basescu, Mircea Geoana si Crin Antonescu, dar mai ales in ceea ce priveste ordinea celor trei in clasament.

    In timp ce INSOMAR si CCSB il dadeau pe Mircea Geoana pe primul loc, la ora 13.00, cu 36%, respectiv 34%, in exit-poll-ul partial al celor de la CURS pentru ora 13.30 pe prima pozitie se claseaza Traian Basescu, cu 32%.

    Diferenta intre Mircea Geoana si Traian Basescu in sondajele INSOMAR si CCSB este de 3%, respectiv doua puncte procentuale.

    De partea cealalta, Traian Basescu conduce in fata liderului PSD cu 7% in sondajul CSOP si cu 6% in exit-poll-ul CURS. In sondajul CSOP, aferent orei 15.00, Traian Basescu are 37%, iar in sondajul CURS este creditat cu 32%.

    Candidatul PNL este plasat pe pozitia a treia in toate sondajele efectuate la iesirea de la urne, procentele acestuia fluctuand intre 18%, in sondajele CCSB si INSOMAR, si 22% in exit-poll-ul CURS.

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/alegeri-prezidentiale-2009/11-22-2009/diferente-mari-in-sondajele-partiale-ba-conduce-geoana-ba-basescu-957088?utm_source=ZiareCom-http%3A%2F%2Fcomunitate.ziare.com%2Futilizatori%2Fprofil&utm_medium=BN-NW-957088-Diferente+mari+in+sondajele+partiale%3A+Ba+conduce+Geoana%2C+ba+Basescu&utm_campaign=BN-NW-ZiareCom-2009-11-22

  • ion adrian a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:08 pm

    Eu unul am sezizat BEC, pe acesta tema de frauda electorala.

  • ion adrian a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:09 pm

    Silver,
    Este nelegala publicarea unor astfel de date de catre mass media.Sunt probabil si false si manipulatorii.

  • ion adrian a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:11 pm

    De ce este fara sens sa doresc sa se respecte legea?
    S-a putea sa fie cu sens renuntarea la cetatenia unei tari unde sa consider ca este sub demnitatea mea sa-i fiu cetatean.

  • silverstar a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:11 pm

    Asta e! PSD permite! PSD trage tare! PSD vrea sânge şi va fi… PSD se joacă cu focul…

  • Maryland Andrei a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:17 pm

    Nu au nici o relevanta cifrele astea si nici un efect in decizia de vot a romanilor. Este insa o marlanie sa fie publicate si arata ca undeva, mai mult ca sigur in PSD, exista multa disperare. PNL nu s-a resemnat nici el, dar merge pe ideea fraudarii alegerilor pe care ulterior sa incerce sa le conteste si sa le anuleze. Orele liderului PNL la sefia partidului sunt numarate, in timp ce celalalt, mai are doua saptamini pina cind o sa-si frece carotida de briciul lui Vanghelie.

  • Maryland Andrei a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:20 pm

    Pe TVR international canta o olteanca, frumusica, numai ca este de la Dabuleni. Nu mai are Romania artisti decat din satul in care se vrea un candidat sa devina sef de CAP peste pepeni. Fata nu are nici o vina, canta bine, arata bine, dar cum muzica populara nu este genul meu, imi pare rau ca televiziunea publica imi asalteaza timpul si incearca sa ma prosteasca in acest fel.

  • lulu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:30 pm

    In craiova sunt cozi din ce in ce mai mari la vot….cel putin asa reiese din spusele unora ….Sa vedem si cum se voteaza…degeaba sunt multi daca sunt tampiti si voteaza inconstient…. ii reneg… :( Doamne indurate nu ne lasa pe mana psd ului….

  • lulu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:31 pm

    …indura te….scuze

  • balbeck a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:33 pm

    Daca e asa in turul 1,in turul 2 cum e?Geoana la peste 30 procente?

  • lulu a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:51 pm

    Wow, la noi nu mai ajung buletinele de vot !!!! mai sa fie!

  • ciprian blidaru a scris pe 22 Noiembrie 2009, 04:54 pm

    Crin e la vreo 10% in spatele lui Geoana, plus de asta va fi un vot al masinariilor de partid. Deci nicio sansa. Si e normal sa nu fie nicio sansa daca te apuci sa-l ataci pe Geoana doar cu o saptamana inainte de vot. Vorba lui Basescu, in loc sa-l toace timp de-o luna l-a atacat abia la final. Eu zic, nu timp de-o luna ci chiar dinainte trebuia sa-l atace si tot nu era sigur ca l-ar fi devansat. Dar toata treaba asta confirma faptul ca Antonescu e candidatul anti-Basescu al PSD. Daca era stapanul lui ar fi dat demult in Geoana. L-a atacat acum probabil sa nu se discrediteze ca imagine si sa nu para o marioneta stearsa si penibila. E greu sa nu fii anti Basescu cand il ai stapan pe Patriciu.

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila