Brandul turistic si profesionalismul Realitatea Tv si Antena 3
You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Brandul turistic si profesionalismul Realitatea Tv si Antena 3”.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012

fraierilor de la trealitatea tv ,,,DE CE NU AVETI TUPEUL SA VA LEGATI DE MINISTRUL JUSTITIE? e frica lui vantu?,nu am vazut sa al tarati prin noroi pe ministrul justitie ? de ce ?
***marian mihael – apropo de Realitatea TV şi Antena 3 care văd şi eu ce spun.
Cumnata mea e o femeie simplă, cu 8 clase şi o şcoală profesională… Asta e… Duminică după ce a auzit o discuţie dintre mine şi fratele meu, pornită de la PDL desigur, ne-a spus, reproduc textual: După ce vă aud pe voi vorbind despre PDL, dacă deschid televizorul şi aud ce se spune la Realitatea şi Antena 3 nu ştiu ce să mai cred…
De fapt, cred că asta se şi urmăreşte: ameţirea, zăpăcirea completă a celor nu prea stăpâni pe ei… Şi cu regret o spun: sunt foarte mulţi români nesiguri pe ei, asta însemnând lipsă de educaţie, lipsă de informaţie, neîncredere, minciună acceptată, ştire manipulatoare nedepistată, tot din lipsă de cultură…
Văd că metodele sunt foarte diverse…
Buna seara. Doamna Udrea, am o propunere. Tinand cont si de noul brand turistic, va propun sa faceti demersurile necesare pentru iluminarea artificiala a tunelulului rutier de pe Transfagarasan care leaga judetele Arges si Sibiu. Cu o lungime de aproape 900 de metri, este CEL MAI LUNG TUNEL RUTIER din Romania. Din pacate, se afla in bezna. Din informatiile pe care le am, tunelul este in administrarea Companiei de Drumuri Nationale. In zona exista sursa de energie electrica. Pe de alta parte, cat de mult sa coste factura la curent avand in vedere ca Transfagarasanul este deschis doar cateva luni pe an?
Astept un raspuns de la dvs. Multumesc.
nu am vazut ceva mai neinspirat care sa coste atat de mult
toata tarasenia se gaseste in ultima fraza … Brandul ne ajută să promovăm turismul românesc, dar nu rezolvă problemele structurale ale domeniului. …. deci incercati sa promovati un domeniu cu probleme structurale nerezolvate … mai pe romaneste … incercati sa pacaliti fraierii sa viziteze romania … tipic romanesc …
Doamna Udrea, de ce nu scrii aici negru pe alb cat ai dat pe acest brend de tara? Pe ce dai 74 de milioane de euro? Acum ascult interviul dumitale la televizor si da-mi voie sa-ti spun ca aberezi fantastic.Unde este infrastructura pentru turism? Se lucreaza la proiect si va fi gata la anul si la multi ani.
Administrator:
Doamna, acei 74 milioane de euro care trebuie sa fie cheltuiti pana in 2013 provin de la Uniunea Europeana.
incredibil dar adevarat… elena udrea a fost laudata la realitatea tv de invitatii oanei stancu !
oricine a incercat sa’si cumpere o casa a constatat ca’s foarte multi proprietari care’ti spun la telefon numai minciuni … se cheama ca “promoveaza” proprietatea … cand ajungi la fata locului constati “problemele structurale” … si pleci injurand … cam asa e si cu “promovarea domeniului cu probleme structurale” …
Si pe ce vor fi cheltuiti cei 74 de miliane de euro. Concret.
Administrator:
Pe promovarea turistica a Romaniei. Date concrete veti avea dupa lansarea brandului.
[...] afla mai mult: Brandul turistic si profesionalismul Realitatea Tv si Antena 3 [...]
io nu inteleg de ce mai avem nevoie de toata promovarea asta … pai nu ne’a adus reintoarcerea TUI suficient de multi turisti? … ca si aia ne’a fost prezentata ca un mare succes al politicii basesciene … nu va e teama ca se vor calca in picioare pe la manastiri toti turistii atrasi de branduri? … hm … noua romanilor nici are de respirat n’o sa ne mai ramana …
Mult succes, dna. Udrea in demersul dvs! Apreciez faptul ca va implicati si sunteti mereu activa ,fiind unul dintre ministrii cei mai devotati muncii . Lasati tonomatele sa-si faca “datoria ” , pentru argintii primiti…Dvs. faceti-va treaba si reprezentati-ne cu brio ! Mult succes!
“problemele structurale ale domeniului” trebuiau rezolvate in decurs de 20 de ani, trecuti in mare parte sub bagheta PSD-ului. Cand o sa recunoasteti ca PSD si PNL nu au facut NIMIC, s-au jucat de-a guvernarea, au avut viata usoara, fara criza mondiala fara catastrofe naturale majore si atat de dese……incercati sa rationati fratilor, deschideti-va mintile, lasati naibii veninul… Nu PDL este vinovat ca hotiile ce s-au facut de maharii psd ului si banditilor din PNL…acolo cautati-va lipsurile de azi, in ograda lor va este bunastarea…
..de hotiile… de catre maharii….
pai bine ca te certi de realitatea si antena 3 decat sa te ocupi de tara
)
Am intervenit cu catva timp in urma prin postate si mai recent TELEFONIC la Realitatea tv. pentru a mi se raspunde ce GRUPARE CONDUCE DMNUL CIUVICA DE INVESTIGATII POLITICE ???Din cine este format acest GRUP ?? Din Domnul Ciuvica cu Domnul Ciuvica si tot numai cu el. Am intrebat apoi daca este salariatul televiziunii respective. N-am primit raspuns insa chiar acum 2 zile la emisiunea NASUL am aflat ca acest domn precum si C.T.Poprscu, Nistorescu, mai recent si Emil Hurezeanu,Tolontan ,si toata GASCA anti PREZIDENTIALA si anti P.D.L. sunt platiti imparateste de ctre SOV si VOICULESCU. FARA COMENTARII.
Hm…pe langa defaimare RTV si Antena 3 se joaca si cu nervii doamnei ministru.E ciudat daca in strategia RTV ei cred ca punand o femeie obraznica si cu tupeu sa vorbeasca cu subanteles vor ajunge la ”inima”romanului…Am mai spus si repet,nimic nu e mai dezgustator decat o femeie care scuipa venin asupra alteia crezandu-se intelectuala.Sper sa citeasca,cred aproape sigur ca Oana Stancu citeste ce se scrie aici si sa se priveasca in inregistrari…O compatimesc,iar pe de alta parte nu face decat sa scoata in evidenta calitatile celei pe care o blameaza…pentru asta o felicit…
Apoi ma intreb daca cei care fac astfel de emisiuni isi mai doresc ceva din Romania aceasta…Nu poti sa iti doresti sa se intample ceva pozitiv in evolutia noastra calcand in picioare tot ce misca inclusiv prin ceea ce fac,pe cei ce privesc zilnic astfel de emisiuni.
Davidescu
E criza,unii isi vand parintii pe mai putin…asa si cu abonatii de serviciu la televiziuni…
LULU..Eu recunosc ca nici PSD ul si nici PNL ul nu au facut nimic pentru a rezolva “problemele structurale ale domeniului “….trebuie sa recunosti ca in ultima vreme nici PDL ul….
ceea ce inseamna ca ….
Imi place sinceritatea Elenei Udrea….si trag o concluzie ..ca se va misca in aceasta directie ..evident ca abia astept sa vad inceputul facut de Elena Udrea …ca sfarsitul nu se poate prevedea cand va fi…la cum se misca politicienii romani..pe directii batatorite de unde se scot bani si unde e facut deja cate ceva….nu se misca si pe directiile neexplorate,virgine ..pe care nu se poate sti finalitatea si profitul …
Despre Elena Udrea s-a comentat frumos la Realitatea …cei injurati si jigniti de fanatici au apreciat foarte pozitiv prestatia politica personala a Elenei Udrea …cam cum am comentat si eu aici in ultima vreme …pe aceeasi directie de detasare de plutonul PDL si Cotroceni a Elenei Udrea …ceea ce arata rezultatele pozitive a atitudinii Elenei Udrea …perseverenta,curajul si tenacitatea etc etc .dar si o relationare rezonabila a acesteia cu politicienii,presa ..etc etc…..sa nu dau in altele de ale portocaliilor ..
Mai am o ultima opinie …ca Elena Udrea nu datoreaza nimic din ce a castigat in ultimii ani PDL ului sau lui Basescu …singurul merit al lui Basescu fiind acela de a intui in Elena Udrea un politician cu viitor indelungat in prima linie a politicii romanesti …citindu-i probabil ambitiile ,perseverenta si curajul..dar si abilitatea de a iesi foarte putin sifonata din toate confruntarile personale si politice …
Acum Realitatea si Antena 3 ii fac mari servicii de mediatizare ,publicitate chiar si prin comentariile negative ale comentatorilor ,moderatorilor..o tin in prim planul public si electoral….
Raman la parerea mea …Elena Udrea nu se afla acum la locul timpul potrivit….Cum s-a construit pe ea ca om politic poate trebuie sa-si construiasca sau sa-si aleaga o casa politica potrivita ..pe stilul sau….
Multumita?Am recunoscut tot?
Doamna Elena,
Ma uit mereu la cele doua posturi de stiri. Am zile in care ma deprim si vreau sa arunc televizorul pe geam, pentru ca totul este urat.
Stiu ca situatia tarii este grea, ca Guvernul nu este format tocmai din cei mai competenti oameni. Dar mi se pare o mare greseala sa critici 24 din 24 si sa uiti ca totusi, la televizor se uita copii, tineri, pensionari, care sunt afectati de tot ceea ce se spune. Iti pierzi speranta in absolut orice si iti vine sa renunti. Cu ce ne ajuta oare o astfel de atitudine, ca cea a Rtv si Atv?
Cred ca am putea totusi sa incercam sa prezentam si lucrurile bune care se intampla in Romania. Sunt sigura ca ele exista si daca ar fi prezentate, ar reda speranta populatiei si s-ar intampla niste schimbari, lucrurile se misca altfel cand exista o atitudine pozitiva.
Oricum, succes la Shanghai! As vrea sa vad poze cu evenimentul:)
NG …Esti multumita de mine ?Am recunoscut ce a vrut Lulu ….
Despre brand ….ma intreb doar de ce ramanem anchilozati in rutina si traditie romaneasca atunci cand ne prezentam cuiva afara..ca cetateni romani ..atunci cand prezentam Romania ..Cand vom avea valori sportive si culturale valabile pentru intreg mapamondul pentru a ne reprezenta si nu eroi ,personalitati constientizate mai mult de noi ,unicate doar la noi,…… din trecutul planului sportiv si cultural din Romania …si nu din prezentul cultural si sportiv activ si recunoscut in lume ..?Mereu ne laudam intre noi romanii si ne amagim singuri ..ca si cum Romania si romanii ar fi centrul lumii….ca si cum tot ce exista la noi sunt unicate valabile pentru intreaga lume…Plimbam prin lume folkor ca valoare de unicat universal,sportivi pe care generatiile de acum din Europa si din lume nu le mai tin minte sau nu au stiut niciodata de ele datorita tineretii lor…Cati de la noi mai tin minte pe Ashe ,Stan Smith,Garincha ,Eusebio,Riva ,Rivera etc etc..
Singurele valori perene si recunoscute ,comparative cu altele din Europa si din lume sunt cele naturale ..din Romania …Carpatii,padurile,raurile,Dunarea …care vor nu ne vor trada si dezamagi niciodata …
Poate trebuia textul mai explicit …Gradinile muntilor Carpati din Romania …sau cam asa ceva …sa se stie ca invitam turistii in Carpatii romanesti ..in rest e OK brandul …Elena Udrea a ales sa prezinte ce nu va disparea niciodata din Romania si care poate sa atraga turisti din intreaga lume …daca se va ocupa si de “problemele structurale ale domeniului”
ETC ETC
Moro
Multumita…esti baiat cuminte…
Daca si tu te-ai imblanzit,atunci mai avem o sansa…
Doamna Ministru,
Sunteti impecabila, cu mici exceptii! V-am urmarit si la Firea in emisiuni si oriunde; sunteti o femeie pe cinste si va rog sa va faceti in continuare, cu suflet, datoria pe care v-ati asumat-o.
Nu inteleg de ce aceasta televiziune si anume Realitatea lui Sorin Ovidiu Vantu este atat de manipulatoare ? Clar din cauza jocurilor politice care se afla in spatele opozitiei. Rusine sa ii fie lui SOV care a mai si colaborat cu securitatea.
Asta se cheama vacanta,nu brand de tara,brandul se facea si pe net.:))
De ce nu spune stimata d-na Udrea care a fost cresterea numarului de turisti in luna ce a precedat lansarea primului brand fata de luna anterioara, ca sa putem constata noi eficienta solutiilor in acest sens? Sa vedem si noi niste link-uri cu evaluari obiective ale turistilor! Sunt de acord ca d-na Udrea “lucreaza” niste fonduri europene cu multa “transparenta”, dar acesti bani pot fi folositi pentru nenumarate alte lucruri necesare pentru ROMANIA!
“Administrator:
Doamna, acei 74 milioane de euro care trebuie sa fie cheltuiti pana in 2013 provin de la Uniunea Europeana.”
Madalina, eu te inteleg ca trebuie sa nu iesi din cuvantul stabei, dar vorbesti despre cei 74 milioane de euro, care provin de la UE si care sunt tot bani publici pana la urma, adunati din contributia cetatenilor UE, de parca ar fi bani gasiti in drum.UE acorda bani pentru investitii, sa zicem, doar in conditiile in care si Romania contribuie cu o suma egala, deci “soparla” cu -sunt bani europeni- este o gaselnita pentru ametit fraierii, ca sa creada ca nu se cheluie din banul public. Ei bine, n-ai dreptate : acesti bani sunt tot din averea natiunii si sunt o infima parte din ceea ce ar trebui sa obtina acest guvern incompetent. (Romania plateste anual la UE o cota de 2 miliarde de euro).
PS.
Lamureste-o si pe ministreasa cum sta treaba cu banii de la UE, ca sa se lase de abureli ieftine….
@ Elena Udrea
Doamnă Udrea,
Deşi sunt 99% convins că nu veţi citi niciodată aceste rânduri, tot simt nevoia să vă fac această sugestie.
Trimiteţi tuturor televiziunilor Româneşti, şi radiourilor chiar, un e-mail, fax, sau ceva prin ce comunică un ministru al turismului cu mass-media din România, în care să începeţi cu… “Puteţi ajuta turismul românesc vorbind despre:…” şi faceţi o listă de lucruri care ar ajuta turismul românesc dacă ar fi promovate.
Doamnă Udrea,
Certaţi televiziunile că atacă activitatea dumneavoastră ca ministru şi aveţi dreptate, aşa este, nu ajută comentariile domniilor lor turismului românesc. Pe de altă parte spuneţi, şi citez, “Au dat dovadă de maximum profesionalism, omiţând că acesta este numele unei campanii de promovare a României şi nu un brand turistic.” Eu chiar vă întreb până la urmă… acesta este brandul de ţară al României? Este România un fel de Peru unde poţi explora mii de km pătraţi de junglă de nepătruns? Este România o ţară nepopulată? Asta înseamnă brand de ţară? Asta doriţi să le vină în cap străinilor atunci când se gândesc la România? Când te gândeşti la Elveţia te gândeşti la ceasuri, bricege, ciocolată, brânză, dealuri şi munţi… Când te gândeşti la România îşi vine în minte un teritoriu care trebui explorat? Păi televiziunile le învinovăţiţi că nu înţeleg ce este acela brand? Ei nu fac nici o confuzie, brandul a ieşit un fel de slogan publicitar. Pe internet sunt deja filmuleţe cu branduri reale. Eu de exemplu recunosc de acolo România…
http vodpod.com/watch/2071663-videonews-video-romania-brand-de-tara-
Priviţi acest clip şi spuneţi-mi că nu recunoaşteţi, cu uşurinţă, România şi românii…
Acest lucru este un brand, eticheta, bună sau rea, care te face să recunoşti ceva dintr-un grup. Brandul nu există decât în măsura în care este adevărat şi intră astfel în conştiinţa publică. Nu poţi “brendui” un Trabant ca maşină de curse, dar brandul “Volvo maşină sigură” rezistă de decenii şi milioane de oameni au cumpărat Volvo ca maşină de familie doar bazându-se pe brand, adică că este una dintre cele mai sigure maşini din lume.
Vorbeam mai sus despre Elveţia.
http://nation-branding.info/2008/08/19/branding-switzerland/
Priviţi acolo care este structura brand-ului:
14 elemente cheie:
Spaţiu natural alpin, Oamenii, Steagul Naţional, Stabilitate, Viitor sigur, Echilibru, Centru Internaţional, Auto-Determinare, Eficienţă, Autenticitate, Încredere, Superioritate care se vede de la sine (în engleză este pus de-a dreptul poetic), Curios, Revigorant.
Citind aceste elemente cheie recunosc exact Elveţia pe care o am în minte, nu detectez nici un fel de minciună. Acesta este un brand de ţară.
Iar eterna scuză că sunt bani europeni şi, deci, vin pleaşcă (vorba unui coleg ministru, al culturii), este extraordinară, dar nu în sens bun. Adică dacă vin din fonduri europene nu contează cum sunt folosiţi?
Doamnă ministru,
Nu vă baricadaţi urechile şi atenţia la părerile negative, chiar dacă de cele mai multe ori sunt exagerate şi nedrepte. Ele arată frustrarea poporului român care vede că din toată agitaţia nu se naşte nimic, că tot efortul, salarii tăiate, oameni daţi afară, fonduri cheltuite… nu conduc la rezultate vizibile şi nu se întâmplă nimic real, România nu merge mai bine. Spunea aseară cineva, nu mai ştiu cine şi unde, că majoritatea românilor nu vor să aibă averi, vor să aibă un loc de muncă unde să muncească 8 ore, după care să vină acasă şi să se ştie în siguranţă. Dacă românul stă în fiecare zi cu spaima că va fi şomer, dacă nu are certitudinea că spitalul îi va salva viaţa, că nu-i dă nimeni în cap pe stradă, că are un moment de intimitate în propria casă şi celelalte lucruri simple şi vitale pe care un om le doreşte… atunci lui ce-i rămâne de făcut? Un om obişnuit nu poate face altceva decât să muncească şi, din când în când, să voteze. El nu are voie să-şi ia soarta în mâini, trebuie să aştepte de la stat să-i ofere lucrurile pe care statul este obligat să le ofere.
Doamnă Udrea,
Oamenii se simt batjocoriţi şi sunt batjocoriţi, de un stat indiferent sau impotent, nici nu mai contează care variantă. Televiziunile acest lucru îl exploatează, nu este vorba despre o politică anti-PDL sau anti-naţională. Televiziunile nu fac altceva decât să deschidă supapele românilor frustraţi de faptul că ei nu pot face nimic să le fie mai bine.
Ar fi foarte bine dacă aţi înţelege aceste lucruri, şi domnia voastră, şi colegii domniei voastre, şi întreaga clasă politică, şi toţi cei care îşi asumă, într-un fel sau altul un rol în conducerea acestei ţări. Când totul era ceva mai bine, se putea conduce România şi după ureche, şi fără să mari cunoştinţe relativ la funcţie. Acum avem nevoie de profesionişti, despre oameni cu cunoştinţe vaste şi multilaterale, de conştiinţe superioare, de elite… Sau politicienii României vor face eforturi să devină elitele de care avem nevoie, sau ar trebui să nu ne mai chinuiască şi să cedeze locul celor care au vocaţie de elită. Politicienii au fost mulţi dintre ei actori într-un film şi acum cineva chiar îi pune să-şi joace rolul pe bune iar ei habar nu au cum, pentru că nu au învăţat decât replicile scrise de alţii. Asta provoacă nemulţumirea şi frustrarea.
Puteţi să percepeţi această postare, în cazul în care veţi ajunge să o citiţi cumva, (eu încă sper, 1%, că vă va fi semnalată) ca un atac la persoană şi să vă enervaţi, sau puteţi să îl percepeţi ca pe o expresie născută din realitate şi să reflectaţi la ce v-am spus… Eu aş prefera reflecţia şi nu supărarea.
NG..Sarut mana ..Buna dimineata ..Intotdeauna am fost bland si am inteles-o bine pe Elena Udrea…Am extras-o din contextul politic al PDL si Cotroceni si rezultatul a fost foarte pozitiv..
Bine ca nu-si asuma toate balbele,aiurelile si tragerile de timp ale celor de mai sus…alaturi de smecheriile lor….
E o smecherie si chestia asta cu raspunderea ministeriala…nu “plateste” ministrul respectiv in caz de management defectuos….plateste premierul si partidul..electoral..meritele si le asuma partidul si premierul….dar in spatele deciziilor unui ministru stau cerberii de la varful partidului si de la Cotroceni via premierul Boc….nu plateste material ministru eventuale prejudicii financiare pe neglijenta,management defectuos..nu plateste material nici premierul …la beneficii sar toti sa prinda…material si electoral..Sunt interdependente si legaturi nefiresti…ilogice ..poate valabile din punct de vedere politic dar nu utile pentru cetatenii guvernati….legaturile ,complicitatile exista din vremea lui Iliescu …si nimeni nu a incercat sa schimbe relatiile,raporturile dintre decidenti,responsabili administrativi ,executivi si politic ,partidul care propulseaza in functii pe cei din prima categorie…
Primeaza mereu interesele de grup,ale clientelelor politice si de partid …si cele electorale..cand sa mai aiba timp un guvern si ministrii sai pentru a gestiona problemele economice si sociale ale Romaniei..responsabil,dezinteresat si cat se poate de corect..?Cand sa mai aiba timp,independenta si spatiu de manevra pentru a se impune ca un ministru bun ,care sa lase in urma realizari in beneficiul cetatenilor ..
Elena Udrea se extrage din cele de mai sus,se misca bine si se pare ca reuseste sa fie la plus ca ministru ….e activa si vizibila ….In opinia mea cred ca ar trebui sa profite acum de zestrea sa de imagine si notorietate..sa provoace alegeri in interiorul PDL ,sa preia de la Boc presedintia PDL si functia de premier…..S-ar schimba perceptia ,comunicarea si imaginea guvernului si a PDL ului…Daca raman lucrurile ca pana acum PDL ul se va duce la vale electoral iar Elena Udrea va fi victima colaterala sau va trebui sa plece din PDL pentru a se salva singura..
gabriela … “mai aveti o sansa”? … sansa la ce? … sansa pentru ce? …. sa pacaliti in continuare romania? … sa mintiti, sa furati si sa manipulati in continuare? … nu mai aveti, papusa …. d’acuma sansa voastra se va numi lada de gunoi a istoriei …
din cei 74 de milioane nu dam ceva si la infrastructura? am inteles ca promovam Romania, dar intrebarea e cum ajung turistii in Romania, daca prin absurd se gandesc sa vina cu masina?
Conform noului sondaj INSOMAR, întreaga clasă politică, de la toate partidele, sunt dominate de neîncrederea populaţiei asupra lor. “Dacă alegerile ar avea loc duminica viitoare” nu mai are nici un sens cât timp personalităţile politice sunt total lipsite de încredere, nici măcar unul nu trece (nici pe departe) de 50% încredere.
LUMEA NU MAI ARE ÎNCREDERE ÎN POLITICĂ. Nu mai putem vorbi despre o competiţie electorală, pentru că nu mai este o luptă între partide, lupta astăzi a clasei politice este că să convingă românii că Politica în România nu face mai mai mult rău decât bine. Astăzi majoritatea românilor crede că României i-ar fi mai bine fără partide politice, asta reiese din acest sondaj.
http://www.cotidianul.ro/images/bancaz/RAPORT.pdf
Iată că şi sondajul confirmă ce am spus mai sus, clasa politică este, în totalitatea ei incapabilă să reprezinte România. Sau politicienii fac eforturi să devină elite, din toate punctele de vedere, sau ar trebui să lase elitele adevărate să se ocupă de politică iar cei care mimează, ca nişte actori, ştiinţa politicii şi a guvernării să-şi vadă liniştiţi de afacerile lor. Altfel România nu va mai fi în curând. La anul s-ar putea să fie deja prea târziu. Chiar şi astăzi ar putea fi foarte târziu. Politica ar trebui să-şi asume o Românie muribundă.
Asadar jegurile de la RTV ca si cele de a A3 nu vor sa auda specialisti . Nu-i intereseaza decat diversiunile lor.
Si atunci intreb ; cum poate un om normal mintal sa nu recunoasca niste jeguri in toate aceste tonomate si fara articolele din Curentul?
Cum? Cum ? Aud?
Se pare ca atacul internautic se concentreaza aici, unii reindragostindu-se de acest blog.
Sa le uram succes .
Citatul zilei
Prietenie înseamnă să fii alături de prieteni nu când au dreptate, ci când greşesc.
Andre Malraux
Eu va felicit pentru initiativa, vad peste tot, toate tarile au branduri prin care isi atrag turisti; noi chiar avem ce sa aratam, tara asta chiar e superba; era momentul sa ne aliniem si noi, iar daca banii nu sunt ai nostri, cu atat mai bine, ca destul au supt altii de la noi. E buna si UE la ceva.
Sondajul INSOMAR de astăzi este la fel de credibil ca şi sondajele din nov-dec 2009, sondaje care-l dădeau ca sigur câştigător pentru Cotroceni pe Mircea Geoană…
Manipulare şi minciuni grosolane… Când puterea se “bucură” de 70% antipatie, trebuie aflat cine a comandat sondajul…
Furtună într-un pahar de apă călâie…
Mass media în criză de subiecte fierbinţi…
Asta se întâmplă dacă nu a fost oficializată prostituţia…
oooooooo …. ma simt onorata … sunt unul din varfurile de lance ale atacului internautic …
io nu’i inteleg p’astia care zic ca sondajele’s trucate … sondajele sunt cat se poate de reale … uite, sa luam pdl’ul … a obtinut la alegerile din 2008 parca 33% din cei 50% care s’au prezentat la vot … asta inseamna ca au fost preferati de 16,5% dintre romani … acuma, data fiind situatia e normal sa scada putin … si are 13,7% … e un lucru cat se poate de normal .. e evident ca sondajele’s reale …
la fel cu basescu traian … el a luat in 2009 50% din 50% dintre romanii care s’au presentat la vot … deci a fost prefert de 25% dintre romani … inseamna ca 75% dintre romani nu au avut incredere in basescu traian …. acuma nu au 81% … unde’i minciuna? …
asa ca portocaliii pot sta linistiti … scaderea’i foarte mica si poate fi recuperata extrem de usor … mai o manipulare … mai un plans … stati linistiti ca aveti sanse sa fiti din nou ce ati fost … ba chiar si mai si ..
@ cenushares
Încrederea şi intenţia de vot sunt două lucruri care nu au nici o legătură una cu alta. Poţi să ai încredere 100% în toţi (situaţia ideală) şi totuşi să alegi pe cineva. Dacă vă aduceţi aminte, sondajele de încredere pe vremuri erau în majoritatea lor peste 50%, liderii erau peste 70%… Faptul că toate personalităţile politice sunt astăzi sub 50%, şi trebuie să spun că nici nu mai contează clasamentul, înseamnă că întreaga politică românească nu face ea însăşi peste 50%. Din păcate sondajele se feresc să pună între întrebări chiar aşa, “Aveţi Încredere în Politica Românească?”, pentru că politica ar trebui să se prăbuşească sub mesajul negativ obţinut acolo. Eu aşa aş traduce aceste opinii, prin faptul că Majoritatea Românilor Nu Mai Au Încredere În Politica Românească. Politicienii însă nu înţeleg că modul lor de comportament, războiul politic aproape continuu dus de 20 de ani, au măcinat această ţară în asemenea măsură încât astăzi este un butoi de pulbere căruia îi lipseşte o scânteie, energia minimă de aprindere, ca să explodeze. Românii nu sunt supăraţi că o ducem prost, ci că o ducem prost din cauza incompetenţei clasei politice. Nu este vorba despre personajul X şi nici despre partidul Y, întreaga politică conduce România la dezastru.
Cineva sesiza o aberaţie colosală, care conduce la perioada lui Ceauşescu şi a fixingului ratei de schimb…
PIB per capita (RO 2008): 9.301 USD
PIB per capita (RO 2009): 7.500 USD
în timp ce…
PIB(PPP) per capita (RO 2008): 14.064 USD (dolari internaţionali)
PIB(PPP) per capita (RO 2009): 14.198 USD (dolari internaţionali)
Dacă nici acest dezechilibru între cele două valori nu este o “inginerie financiară” a Băncii Naţionale (executată magistral chiar de către dl. Mugur Isărescu, omul care se bucură de cea mai mare încredere a românilor, pe seama banilor veniţi de la FMI… că altcineva nu putea interveni asupra ratei de schimb) nu ştiu ce mai poate fi.
PPP se referă la purchasing power parity, adică paritatea puterii de cumpărare.
@ silverstar
Sondajul este condamnat, pardon, comandat de către ziarul Cotidianul.
http://www.napocanews.ro/2010/07/un-sondaj-insomar-realizat-la-solicitarea-cotidianul-ro.html
[...] Brandul turistic si profesionalismul Realitatea Tv si Antena 3 [...]
***Bibliotecaru – nu sunt chioară… Am citit şi eu că_Cotidianul bla bla bla… Da’ oare de ce un ziar a hotărât aşa, de nebun, să plătească un sondaj când nici nu suntem în an electoral?… Rezultatele acestui sondaj sunt la fel de “adevărate” ca şi cele din toamna anului 2009 care-l dădeau ca sigur câştigător pentru Cotroceni pe Geoană…
Nu sunt de acord cu măsurile de austeritate ale guvernului, măsuri care mă afectează direct dar nici nu mai vreau să-i văd la conducerea ţării pe comuniştii lui Iliescu…
Aşa că lasă vrăjeala Bibliotecaru…
Iese acuşi Preşedintele Băsescu pe TV-uri, trage o hăhăială unică şi inimitabilă şi şi-a refăcut procentele care să dovedească simpatia românilor…
Stai să vină 1 sept…
Deocamdata, sub ministeriatul turistic al d-ne Elena Udrea, cu toate cheltuielile si toate brandurile de tara, cvu toate jocurile de-a “Zarzarica-zarzarea”, cu urcatul pe cal, pe bicicle, pe vaporase si helicoptere, cu toate concursurile de salvamari si alte scalambaieli infantile, Romania a reusit sa fie tara cu cei mai putini turisti straini din intreaga Europa… .Deci, risipa din banii tarii de pomana si joaca de-a turismul…pentru ca Romania nici nu avea nevoie de un asemenea minister, dar daca matrozul are slabiciuni…de…
PS.
Clasamentul este facut de organisemele UE si in niciun caz de Realitatea TV, ori Antena 3.In privinta criticilor care o deranjeaza pe doamna ministreasa, desi-i persoana publica , o sa precizez urmatoarele :
Din moment ce se afla printre persoanele care conduc aceasta tara cam de multisor, rezultatele domniei sale sunt varza de Bruxelles, iar de cuvantul demisie de onoare nici
vorba, ma intreb ca intr-o tara normala : la ce ar vrea sa se astepte ? Ar trebui sa realizeze la maturitatea sa ca tara nu-i poligon de incercare si nici loc de joaca pentru pupile…
Cenushares
Papusarule draga…mai exista o sansa ca cei care doresc intr-adevar sa faca ceva vizibil pentru tara asta sa fie lasati s-o faca…Eh,dar pentru tine indoctrinata in acuzatii la modul general e greu de priceput.Nu te obosi sa extragi ceva bun si concret din toata nebunia zilelor noastre,ramai in mocirla noroiului din care nu te poti ridica…asa nu risti sa scapi de mizerie…
“silverstar says:
29.07.2010 at 09:31
Manipulare şi minciuni grosolane… Când puterea se “bucură” de 70% antipatie, trebuie aflat cine a comandat sondajul…
Furtună într-un pahar de apă călâie…
“
Mass media în criză de subiecte fierbinţi…
Asta se întâmplă dacă nu a fost oficializată prostituţia…
Gogomanie peste gogomanie…
“Când puterea se “bucură” de 70% antipatie, trebuie aflat si numarat cate prostii uriase a facut acea putere, cum a lovit ea in interesele populatiei, cum a furat ea in permanenta din banii publici si cu ce hal de nesimtire a mintit natiunea romana.”
Asta-i crunta realitate, da … te pui cu orbii ?
Imi place sa cred ca tara noastra are ce arata ,asa si e defapt! Dar cum de fiecare data exista un dar… trebuie sa spunem ca la multe atractii turistice se ajunge foarte greu din cauza drumurilor greu accesibile ..vezi sarmizegetusa, ceea ce duce la scaderea numarului de turisti care se avanta sa isi strice masinile in astfel de gropi…aici ar trebui investiti banii in drumuri si apoi cu banii castigati prin atragerea turistilor modernizarea monumentelor si asa mai departe … Ce parere aveti despre asta doamna ministru?