Brandul turistic si profesionalismul Realitatea Tv si Antena 3
You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Brandul turistic si profesionalismul Realitatea Tv si Antena 3”.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012

@ Frank Zapa[King]
Stimate domn,
Nu pot vorbi în necunoştinţă de cauză, nu am citit mesajul incriminat.
Am citit încă mesajul domniei sale din momentul 28.07.2010 at 16:18, pe care, din prevedere, l-am şi copiat… În el există ameninţări la adresa domnişoarei moderator, pe lângă alte cuvinte pe care nu le pot reproduce la adresa anumitor colegi de dialog. Vi se pare normal? Vi se pare scuzabil? Sunteţi de părere că celor care susţin PDL-ul, pe doamna Udrea, pe domnul preşedinte Traian Băsescu… li se poate ierta orice grosolănie doar pentru că-şi ţipă susţinerea pe bloguri?
Aşa cum v-am spus şi domniei voastre, în dese rânduri, nu conţinutul mesajului este de condamnat, nu părerea negativă, ci modalitatea exprimării, forma opiniei. Ştiţi foarte bine că în desele divergenţe de opinie pe care le-am avut, întotdeauna am apreciat argumentele şi am fost mai puţin apreciativ la adresa vorbelor lipsite de conţinut, “pamfletare” şi, mai ales, ofensatoare.
Domnule Frank,
Cineva poate să-şi exprime opinia negativă şi fără să o pună sub forma unei invective. Opinia negativă are forţă numai şi numai în măsura în care are relevanţă. Ce relevanţă are o replică prin care cineva face pe altcineva bou? Ştii, nu ai dreptate şi eu, cel care gândesc dimpotrivă, am. Un astfel de argument lipsit de conţinut implică folosirea apelativului bou.
Când există o divergenţă de opinii, omul bine crescut nu recurge la violenţă, la ameninţări, la injurii, îşi expune şi apără propria opinie cu argumente raţionale, cât mai puternice… lupta este întotdeauna a intelectelor şi nu a “masculinităţii pline de testosteron” prezentă în acţiunea muşchilor vorbirii. Ameninţarea şi violenţa nu conduce niciodată decât la o singură concluzie, impotenţa argumentului.
Aceasta este părerea mea exprimată la subiect, aşa cum doriţi.
Doamna ministru,
Va plangeti intr-una ca Vantu si Voiculescu comploteaza impotriva Dvs, contribuind astfel la ingrosarea audientei posturilor de televiziune a celor doi si a averii lor.
Am o intrebare de bun simt pentru dumneavoastra:
De ce alimentati teoriile conspiratiei lasand o chestiune atat de importanta precum stabilirea brandului de tara pe mana unor agentii? De ce nu ati adresat o cerere publica de submitere de idei catre public, asa cum era normal sa faceti daca nu aveati interese personale in treaba asta?
@ silverstar
Brand şi marcă au legătură una cu alta, dar nu reprezintă acelaşi lucru. Mai precis, brand-ul include şi marca.
În limba română, brand înseamnă trei lucruri. Aruncător de mine, mina aruncată de aruncătorul de mine şi, în argou, muşchiul biceps.
Sensul din marketing (iată, alt neologism intraductibil) al cuvântului brand nu are un înlocuitor exact sau echivalent în limba română.
Am observat o confuzie şi în rândul celor care discută la televizor. Majoritatea înţelege că brand-ul înseamnă acel logo, majoritatea spune şi că acel logo este menit să atragă clienţi. Brand-ul nu are însă legătură cu reclama, ci cu identificarea produsului.
“It’s tempting to think that Elena Udrea is the worst Minister of Tourism that has ever been inflicted on Romania, and easy to mock her for the absurd and nonsensical national slogan “Land of Choices” (a phrase I still fail to understand), but I think she’s very similar to those who came before her.”
Poate francezu asta care scrie in portugheza e si el platit de mogul, e fost comunist, actual mason si viitor anticrist.Culmea e ca strainii vad mai bine situatia in care suntem decat noi.Eu zic ca e pacat.
foarte putin oameni realizeaza ce inseamna 890000 de euro … un om care primeste 200 de euro pe luna ar trebui sa lucreze vreo 370 de ani ca sa castige suma asta …
@IONHUT……….sunt sigura ca debarcarea PDistilor din barca gaurita portocalita ,chiar inainte de motiune….nu e un zvon….ci o stire verificata…venind de la dvs…….domnule,nu va cunosc,dar va multumesc ca mi-ati dat cea mai buna veste de la alegeri incoace……vorba cuiva de pe aici…HIHIHIHIHIHAHAHAHAHAHIHIHI……
CRETU ADRIAN says:
30.07.2010 at 10:23
Stimata doamna Udrea
Sunt un intelectual de 33 de ani, jurist de profesie……
Da’ multi “intelectuali” mai sunt in Romania…..
De ceva timp nu mai uit la posturile de televiziune Antena si Realitatea. Am zis ca ma influenteaza “negativ”. Incerc sa ma uit pe B1.-la Radu Moraru. Si ce vad?
Vad cum incearca sa il “ingroape” pe Tabara. De ce? Domnilor, oamenii acestia chiar nu mai au bun simt? Ce fel de mama sa fii daca poti sa vii la televizor si sa spui lucrurile astea, daca nu ai facut o plangere, nu lupti pentru copilul tau in justitie. Vii la TV?
Cred ca asta e Brandul de tara – defaimarea, hotia, bataia de joc la adresa noastra, a oamenilor de rand.
Doamna Udrea, sunteti o persoana importanta in politica romaneasca, fie ca vrem sau nu,
va rog uitati-va mai atent in jurul dumneavoastra atunci cand coborati pe pamant.
Chiar suntem cu un picior in groapa! Nu trebuie sa ne spuna Realitatea sau Antena. Se vede cu ochiul liber. Am 46 de ani, 17+2+1+3 ani de munca (am scris asa ca nu am lucrat numai intr-un singur loc), din care ultimii 3 ani intr-o biblioteca (de liceu), am terminat si o facultate anul acesta, am facut si cursuri de calificare ca bibliotecar, ca documentarist etc. Cat credeti ca am salariul? Foarte mare!!!! Extraordinar de mare, dar mi-e rusine sa spun.Si imi va lua 25%, ca sunt bugetar. Hai sa va spun ce inseamna 25%! 200 de lei!
E o cotizatie importanta la buget. Creste precum cozonacul (bugetul) cu asa cotizatii.
Nu creste doamna, dar la salariul meu se simte al naibii de mult! Si, doamna, am copil absolvent de facultate, ciclul Bologna,la buget, la Universitatea Bucuresti si a terminat cu media 9,45. A intrat la master, dar, din nefericire, la taxa. Se gandea sa renunte, pentru ca este peste puterea noatra de a o tine la studii, dar nu am lasat-o sa faca lucrul acesta.
Am incurajat-o spunandu-i ca se poate. Am mintit-o…..Nu imi pare rau ca am mintit-o, dar 2 ani… cu salariu ciuntat, cu taxa la facultate, cu chirie etc …se va putea oare?
Daca da, va rog, dati-mi si mie o solutie pe adresa de mail ***
Multumesc.
JOHN….OK….In acelasi sens am postat si eu mai sus …Rumoarea si chiar scandalul este aur in marketing…..
Daca erai epilata la culme si nu oripilata aveai o motivatie …Ca sa fii oripilata iti trebuie o motivatie la fel de serioasa ca si pentru epilat….pe tema brandului nu ai ..pentru ca banii erau europeni si directionati prin proiect pe promovarea Romaniei,turismului etc…destinatia banilor europeni nu poate fi schimbata decat cu riscul de a-i da inapoi…
Cu totul altceva era daca intrebai de ce nu s-a organizat un concurs national pentru realizarea brandului si logo ului …la care sa participe firme romanesti si persoane particulare ..privati,studenti ,profesionisti in domeniu care nu profeseaza etc….
Mai intrebam in locul tau cine erau persoanele din societatea civila care au facut parte din comisia de analizare a ofertelor ,modelelor etc etc….cine erau specialistii din comisie ..etc…
Acum la un oarecare interval de timp ,privind detasat si decantandu-mi perceptiile despre brand chiar pot spune ca arata bine si nu poate fi mult mai rau ca alte posibile creatii..
CENUSHARES…Stiu ca esti corecta ..lumineaza-ma :
Erau ,sunt bani europeni cei 850 si de mii? Frunza care se regaseste cu roti pe alt site e singura etapa platita pe acest brand ,logo si promovare ?
Frunza e brandul sau logo ul ?De ce nu ar fi luat frunza de pe site creatorii brandului si logo ului daca li s-a parut a fi cea mai potrivita pentru vizualizarea unitara celor trei elemente care au in spate o conceptie personalizata pentru imaginea Romaniei turistice…
Daca au dat 2 lei pe frunza si restul costa pana la 850 si de mii ….care e problema …?
Nu ti se pare si tie o suma derizorie in raport cu ce se fura zilnic in Romania ,dintr-un condei si evaziune fiscala …de fiecare primar ,consilier local,pe achizitii publice,licitatii,contracte etc etc?
In economie si fiscalitate toti se plang mediatic de neglijenta si incapatanarea guvernantilor care nu iau modele europene,americane de rezolvare a crizei ..modele deja probate ca fiind eficiente …Daca e vorba de Elena Udrea si brand ,nu se mai potriveste …nu e voie sa iei ce ti se pare mai bun ,de la altii….Cine nu are voie…sau cine a luat..Elena Udrea sau creatorii brandului care oricand pot raspunde civil,penal ,financiar etc pe contractul incheiat..
Rau e ca se repeta gaselnita de anul trecut ..cu inregistrarea la OSIM inainte cu o saptamana de lansare….de catre alta persoana sau firma ….de la care probabil va trebui sa se cumpere dreptul de autor ….cu bani grei….
Am postat doar logic si pe anumite principii morale …nu cunosc exact situatia ,nu am de gand sa fac eforturi sa caut pe internet,site uri etc…..
Daca cineva poate sa ma lumineze pe aspectele de mai sus ,ii multumesc anticipat….
katrina … ia zi tu cum e cu aia cu ungurii, romanii si ardealul cel romanesc …
Biblio
Brandul este echivalentul furculitionului, ca deh, Romania “ie” plina de intelectuali…..
Asadar Frunza-iata o PIESA BIBLICA-FRUNZA EVEI si atacurile desantate la adresa unei urmase ale evei pe tema frunzei,care nu vrea sa cada la dorinta unor persoane daca nu rautacuioase cel putin de rea credinta.
1-industria romaneasca de profil este………..SUBLIMA,dar lipseste cu desavirsire,de ce?heeeeeeeeeeeeee pt ca in aceasta industrie nu se poate FURA asa cum se fura din asfalt din carnea destinata salamului etc.si in plus mai e nevoie si de un pic de scoala-DAR ADEVARATA nu diplome cumpartate.
2.-totul s-a desfasurat la lumina,transparent-de ce firmele romanesti,alea putine cite sunt nu si-au depus ofertele ramine o intrebare doar,pt ca mai sus am explicat si de ce
3.sa va mai dau un exemplu comic-DAN VOICULESCU -a platit sume uriase unei firme straine vre-o 20 MILIOANE DE EURO PT A REBRENDUI-ANTENELE-
rezultatul-audienta este si mai mica,simpla schimbare a alesandrei stoicescu cu alta invirtita ,si ingramadita nu i-a adus RATINGUL DORIT LUI VOIICULESCU-FIRMA STRAINA A FOST ALUNGATA,DAR BANII LUI VOICULESCU S-AU DUSSSSSSSSSSSSSS.
asadar iata ca si in zona ptivata pot aparea accidente-si am dat ex. folosind experientele lui VOICULESCU -tocmai pt a scoate in evidenta ca CEI CARE SUNT CEI MAI GALAGIOSI,CARE DAU LECTII SUNT SI PRIMELE VICTIME,CARE DAU DOVADA DE O PROSTIE PATOLOGICA.
4.bloggeri comentatori se inspira si folosesc informatii si analize tocmai de la vintu si voiculescu care …………..se vede cit de isteti sunt.
5.pt ca sunt bani europeni la mijloc-ministerul nu a putut face nici o SMECHERIE-TOTUL A FOST MONITORIZAT SI URMARIT CUM SE CUVINE.
6.a,daca firma,compania a comis un furt intelectual ,este o alta problema-deloc imputabila beneficiarului.
e ca si cum ,constructorul casei tale ti-ar construi casa cu materiale din furat-fara ca tu sa stii acest lucru.
dar,rautatea,ura fata de aceasta doamna-ELENA UDREA INTRECE ORICE INCHIPUIRE-SI RID CU GURA PINA LA URECHI SI ASTAZI CIND IMI ADUC AMINTE CUM I-A PUS LA PUNCT PE CEI DIN COMISIA LUDOVIC ORGAN-ei ce vremuri,atunci pesedeii si peneleii aveau comisiii parlamentare,astazi………..LATRA LA MICROFOANELE LUI VINTU SI VOICULESCU,ISI ASMUTESC BLOGGERI SI VARSA NUMAI TIMPENII SI PROSTII.
rezultatul va fi acelasi,pe care acum un an,COMISIA ORGAN,a inregistrat-o NUL.
popularitatea doamnei udrea va creste,publicul o va indragii si mai mult,iar voi BLOGGERI RAUTACIOSI VETI TOT MAI URITI ,TOT MAI BATRINI………………..
HAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Urmarind tot circul legat de “noul brand” nu pot sa ma abtin sa nu fac cateva comentarii.
In primul rand vreau sa spun ca ceea ce urmeaza e doar parerea mea, si cine nu e de acord cu ea, poate sa faca opinie separata. M-as bucura foarte mult daca ar fi cel putin o persoana in ministerul turismului care ar realiza care este potentialul real al Romaniei ca tara turistica si daca i-ar spune si dnei Udrea acest lucru, ar fi si mai bine. Ceea ce face ministerul turismului este promovare fara a avea un suport. Tipam in gura mare sa vina turisti in tara, ca e frumos, ca e roz, e totul de vis in gradina din Carpati, dar nu avem cu ce sa sustinem un turism. De ce sa ne ascundem dupa deget, hai sa acceptam realitatea ca drumurile sunt jalnice, ca traficul este ingrozitor in Bucuresti, ca nu suntem in stare sa terminam o data cu cainii vagabonzi, ca centrul vechi arata mai rau decat dupa razboi, ca sunt atatea cladiri vechi care daca ar fi renovate ar arata minunat si nu in ultimul rand vreau sa adaug o mare problema a Romaniei, anume calitatea serviciilor. Ma refer aici la calitatea serviciilor nu doar in domeniul hotelier, mai e vorba si de restaurante, terase si baruri, multe dubioase cand vine vorba de sanatatea consumatorilor. Cel mai corect ar fi mai intai sa “pregatim” tara pentru turisti si apoi sa-i atragem. Si turismul in tara asta ar putea genera venituri foarte mari, daca lucrurile ar fi facute cum trebuie. Romania are foarte multe variante cand vine vorba de turism. Nu poti sa pornesti pe 10 carari o data. Iti alegi un drum si te tii de el, nu te lasi pana nu merg lucrurile. Dar mi se pare absurd sa faci reclama la ceea ce nu exista. Cea mai buna simai ieftina modalitate de promovare este “mouth to mouth”. Cati dintre noi nu s-au dus intr-un loc doar pentru ca au auzit de acel loc de la prieteni, rude, cunoscuti…?
As mai avea atat de multe de spus, dar ce rost are sa pierd vremea, cand oricum, orice asa scrie aici nu schimba nimic.
Doresc o zi buna tuturor care frecventeaza blogul si au rabdarea sa citeasca pana la capat….
Adio, pica frunza
frank, … ce legatura are ce a facut voiculescu cu banii lui cu ce a facut ministerul turismului cu banul public? … niciuna, frankhitza …
Ma intreb cum arata perfectiunea…?
La perfectiune pot fi aduse critici si interpretari?
Exista perfectiune sau toata viata doar tindem spre ea?
):
p.s. cred ca perfectiunea inseamna in primul rand ATENTIE LA TOATE DETALIILE.
***Bibliotecaru – la RTV şi Antene de ieri dimineaţă se pritoceşte subiectul cu “brandul”… Un singur subiect dar fiecare invitat se înţelege separat… Imaginează-ţi tu ce înţelege din această bulibăşeală sublimă Badea Gheorghe şi Ţaţa Floarea… Mă mir şi mă întreb cum de nu le este ruşine să discute atâtea şi atâtea ore despre ceva ce nici ei nu înţeleg?… Confuziile se ţin lanţ dar pentru ei contează numai şi numai să lovească în ministrul Udrea…
Eu – să fiu în locul celor de la RTV şi Antene – aş întreba şi discuta despre ce şi cât din frunza aceea nenorocită reprezintă cultura şi tradiţia poporului român?
Şi-apoi, de ce a fost necesar să se angajeze nişte o echipă de străini să facă o copie grosolană după o altă frunză şi nu au fost angajaţi nişte români care ar fi lucrat în cunoştinţă de cauză, cu sufletul şi ar fi pus suflet?… De ce sunt ignoraţi românii noştri? De ce se preferă “specialişti” din străinătate, oameni care nu au nimic cu românismul când ai noştri sunt recunoscuţi în străinătate ca buni într-ale calculatorului?
piticu ala de’a descoperit tarasenia a facut o simpla cautare pe net … in mai putin de o secunda a obtinut dovada plagiatului … “marii specialisti” ai ministerului de ce nu au facut asta? … va spun eu … unu: pentru ca nu sunt in stare … si doi: chiar dac’a ar fi fost in stare nu ar fi facut’o pentru ca la o asemenea suma sunt interese sus puse si nu e bine sa le rascolesti ca miroase … plus ca risti sa’ti pierzi painea …
daca vreti sa vedeti de ce invatamantul nostru e varza urmariti acuma discutiile de pe antena3 … alea in legatura cu pozitia ministerului fata de profesoara care s’a batut cu politistul …
E NORMAL sa va tot atace in presa , daca faceti sau nu greseli stiti foarte bine ca ei nu pot sa speculeze decat greselile d-vs si sa va loveasca imaginea de politician,mai ales ca acum sunteti si presedintele organizatiei pdl bucuresti ,acest lucru poate sa insemne si faptul ca ACUM AVETI MAI MULTI ”DUSMANI” politici care la rindul lor au prieteni. Unii ”barbati”(femei) considera ca daca lovesc in d-vs dau in presedinte si cum d-vs ati declarat de remaniere nescultand de liderulpdl care este si presedintele partidului .. Adica faceti greseli minore care sunt speculate major, daca ministrul finantelor a fost atentionat pentru a declarat … faza cu remanierea ramane la latitudinea premierului(presedintele PDL) nu a altei persoane CONFORM constitutiei, toti avem pareri DAU UNII MAI RESPECTA CONSTITUTIA SI partidul din care PROVIN.NU repetati greselile LUI VANGHELIE -PSD versus GEOANA . daca presedintele partidului da tonul restul asculta, chiar daca are si presedintele idei pe care anumite persoane le preiau ,inainte acestea trebuiesc analizate digerate si apoi LANSATE PUBLIC.nu le mai dati replica CELOR CE VA ATACA-ca poate amplificati problema minora in una majora,mergeti pe drumul d-vs, eu consider ca faceti treaba buna ,dar ia-ti suparat pa astia CARE CISTIGAU USOR CONTRACTE CU BANII STATULUI SI ASTIA AU PRIETENI. ce chesti pe ei nu-iintereseaza citi straini vin ca stiu si ei ca nu anul asta se vad rezultatele ci peste un an sau doi si atnci iar alegeri iar se paseaza vina si tot asa prostii nu inteleg cummerg lucrurile si pun stampila pe cine le da pensii si salarii mari , atat stiu atat au invatat.
interesanta promovarea cu marul si cu logo-ul din shangai ,dar am vazut ca doar cei trei au fost promovati iar restul care au facut treaba pana azi,nu-au aparut vizual pe posturile tv din tara. CORECT AR FI SA LE MULTUMITI SI LOR SA VADA si poporul citi oameni au fost implicati in acest proiect,le mai inchideti gura la DETRACTORI DVS
@Silverstar – Repet la licitatia pentru brand nu a participat decat o firma romaneasca. Suntem un popor de lenesi in caz ca nu stiai. Mie mi se pare reusit acel logo, este tineresc, fresh si exprima ce doreste sloganul sa promoveze. Daca e sa luam la puricat toate logo-urile tarilor niciunul nu exprima toate traditiile si cultura lor. Nimeni nu se astepta ca aceea firma de prestigiu care are la activ experienta in realizarea brandurilor va cumpara o frunza dintr-un stock pentru realizarea logo-ului.Ce banuiesc eu ca ori aveau un grafician nou in pana de inspiratie ori au zis ca suntem romani si nu ne prindem.
Oricum vor avea de dat explicatii pentru asta.
vezi link http://www.mdrt.ro/stiri.php?s=1105891
@ Cenusharesh – In conceptia ta toata lumea fura. Nu e chiar asa. Gandeste-te cati oameni au muncit pentru brandul asta in afara de cei de la THR, au alocat timp, energie si bunavointa pentru a face ceva bun in tara asta, iar cele 2 televiziuni ale mogulilor nu fac decat sa toace munca acestor oameni in loc sa-si arate solidaritatea fata de proiect, cu frunza fara frunza al nostru e. Spunea cineva mai devreme e cazul sa devenim mai patrioti.
Asta e tara in care ne-am nascut cu bune cu rele e a noastra.
Singurul om politic “tocat” la tv, singurul om activ de altfel, deoarece ceilalti nefacand mai nimic nu au cu ce iesi in fata la “tocat” (desigur si in functie de contributiile la moguli), face ceva bun pentru tara asta si este blamata de toata lumea.
Probabil ne-am acomodat prea mult cu politicieni lenesi incat ne este greu sa acceptam un politician tanar, de buna-credinta si dispus sa faca tot ce-i sta in puteri pentru tara.
@ silverstar
Aveţi dreptate în ce spuneţi mai sus. Faptul că “datul cu părerea” ca invitat la TV a devenit un sport naţional, mai ales în cazul ziariştilor şi politicienilor, este, cred eu, o consecinţă directă a faptului că în România nu există nici un fel de ierarhie a valorilor. Este mult mai simplu să chemi la emisiuni ziarişti şi politicieni care se pricep, prin definiţie, la toate cele care sunt, în loc să ai un partener de discuţie pe cineva care chiar cu asta se ocupă, în cazul nostru cu politicile de marketing. Eu aş fi invitat-o, de exemplu, pe Oana Roman, o persoană care a clădit brand-ul unei companii aviatice din nimic (la noi a pornit exact de la zero). Mai mult de atât, a ştiut să extragă profit de imagine chiar şi din reclama negativă, în cazul unor curse amânate şi al cunoscutului fenomen cu norul de cenuşă. L-aş fi invitat, să aleg la întâmplare… pe Florian Gheorghe, care a fost brand manager la firme de renume, precum Procter & Gamble. Sunt doar două exemple, România are foarte mulţi specialişti în stabilirea politicilor de reclamă, tocmai pentru că este un domeniu extrem de nou şi bănos, dar pe ei nu-i întreabă nimeni. I-aş fi chemat apoi pe profesorii Virgil Balaure, de la Universitatea Româno-Americană şi Călin Vegheş, de la ASE, doi doctori în ştiinţe care au realizat acum puţin timp un studiu numit Branduri Naţionale şi destinaţii turistice – o analiză exploratorie a României în contextul pieţelor Europei Centrale şi de Est, adică exact “despre ce este vorba în propoziţie”. Ştiţi care este concluzia acestui studiu? Am să o copiez în engleză, fără să o mai traduc…
The results of this case study points out that it is not sufficient to use concepts and to promote them aggressively in order to produce significant effects on the tourism and hospitality industry. It is quite obvious that a tourist destination represented through a nation brand favorably perceived worldwide will produce better performances in terms of marketing and revenues but only the nation brand will not succeed to solve the problems of the whole tourism industry or to improve
consistently its performances.
Uimitor, turismul şi industria hotelieră nu are efecte semnificative atunci când este promovată agresiv… Nu-i aşa că este interesant, cu atât mai interesant cu cât noi tocmai asta facem, promovăm agresiv fără a avea la faţa locului o percepţie favorabilă.
Pe de altă parte aveţi dreptate şi când spuneţi că cea mai mare parte a oamenilor pot să trăiască fără să aibă un singur moment nevoie de înţelesul cuvântului “brand”.
TV-istii si invitatii lor. Cum incape atata ostilitate in niste capete atat de mici ? EU le-a spus ca banii vin de la UE si ori ii cheltui ori ii pierzi, trebuind sa faci ce a aprobat UE sa faci cu ei, si nu ce-ti trece tie prin cap.
Vor sa sprijine turismul romanesc ? Sa lase “frunza” in pace, ca se taie destula frunza la caini, si sa “toace” permanent problema legarii tarii cu reteaua de autostrazi europeana, inaintea bucatii Cernavoda – Constanta care nu prea duce nicaieri, inintea majorarii de pensii si salarii care s-a tot facut si am ajuns tot mai rau. Vorba aluia: cel mai mult ma tem de o majorare de salarii !
Trebuie produs mai mult, nu consumat mai mult producand mai nimic, asa cum le-a atras atentia nu demult Premierul. Cred ca nicaieri in lume nu exista atatea televiziuni ostile propriului guvern, uitati-va si la CNN. Mai si critica dar in general da lumii informatii folositoare nu doar ura si otrava.
Daca am fi legati prin autostrada de reteua de sute de autostrazi europene ar mai patrunde si ceva turisti in tara, ca sant sute de milioane in miscare in fiecare an. Deci tv-isti s. a., zilnic vorbiti de autostrazile, care nu exista, cati metri, centimetri de autostrada s-au construit in acea zi, saptamana, luna (chinezii fac peste 120 km pe zi si-s doar de 60 de ori mai multi). Ca cu “frunza” nu-i pricopsiti voi pe romani.
Similar 10 iun 10 14:39
ghostseeker, .. eu am o gandire mai rudimentara … io gandesc asa … daca desenul ala semianimat a costat 890.000 de euro si admitem ca in suma aia trebuie sa fie si profitul firmei (50%) inseamna ca pretul de cost al afacerii ar fi de 445 000 de euro …. deci: “opera” are ca pret de productie munca de 175 de ani a unui om … la care se adauga profitul de 435.000 de euro al “firmei de talie internationala” …. pe mine ma’ngrozeste … pe tine nu? …
aoleuuuuuuuuuuuuu, … pdl’ul a scos artileria grea … a reaparut “voi “taceti” … ca acuma noi suntem la putere”? … acuma sa vezi mahalagisme adevarate…
***ghostseeker – te rog să observi că eu nu spun nimic de licitaţie. Nu mă pricep la bani şi, unde nu mă pricep, prefer să tac decât să spun vreo prostie ca apoi să regret. Am înţeles însă că banul nu a fos dat şi asta e foarte bine pentru că nu poţi da o roabă de bani pe ceva plagiat, pe ceva care nu spune şi nu transmite nimic. Asta nu înseamnă că-i aduc doamnei E Udrea vreo acuză. Are un grup care s-a ocupat de toată tărăşenia asta care a băgat-o de două zile în gura RTV şi Antene…
De ce E Udrea în gura RTV şi Antene? Nu ştiu dacă în 2007 şi 2008 erai aici, pe blog, măcar ca cititor, când discutam cu Doamna E Udrea despre acel politician altfel care-şi dorea să fie. Ei, iată că este acel politician altfel dar asta provoacă fiori celorlalţi politicieni, poate chiar şi colegilor de partid care de 20 de ani văd în cariera de politician un mijloc de îmbogăţire şi nu un loc de muncă aşa cum ar trebui să fie…
Activitatea şi acţiunile doamnei E Udrea obligă şi-i obligă şi pe ceilalţi să se implice, să facă treabă. Şi nu numai… Românii văd altfel de politician, românii înţeleg că şi politicienii trebuie să muncească şi ceilalţi politicieni se tem că şi lor li se va cere să muncească şi nu vor mai avea timp pentru ei şi interesele lor…
Cum crezi tu că Antonescu va munci vreodată dacă el – Antonescu – trăieşte de 20 de ani precum un întreţinut, precum o cocotă masculină, pe spatele contribuabililor români? De 20 de ani Antonescu mănâncă pâine din bani nemunciţi şi cum să nu se teamă Antonescu de pericolul neobosit Udrea care azi e aici, mâine-ntre sinistraţi în cine ştie ce colţ de ţară…
Şi-am dat numai un exemplu dar toţi sunt speriaţi nu de activitatea doamnei Udrea cât de efectele acestei activităţi…
***Bibliotecaru – mulţumesc pentru informaţiile de la ora 17:14… Şi eu sunt de acord că nici un brand nu va rezolva problemele industriei turismului…
E de înţeles de ce ne pleacă specialiştii din ţară…
Parerea mea este ca inainte de a te apuca sa vorbesti despre un brand sau sa comentezi intr-un reportaj de televiziune ar trebuie macar sa te interesezi ce este un BRAND, pentru ca nu este doar niste cuvinte sau cum te-ai exprimat dumneata doamna ministru.
@ Cenushares – Din postari se vede ce esti o persoana inteligenta deloc rudimentara dar care se ascunde in spatele persoanei naive si ghidusa
.
Sincer nu poti crede nici tu ca acel logo si aceea animatie au costat 800 de mii de euro. Sa fim seriosi.
ERATA pentru postarea de la 15.13…..
De la “epilat” in jos postarea se adreseaza LAVINIEI si nu lui JOHN….
O omisiune pentru care-mi cer scuze…
In legatura cu logo ul si brandul…..Toata lumea a cazut de acord pe TV ca neglijenta apartine unui functionar al ministerului responsabil de ……Toata lumea a cazut de acord ca respectivul trebuie dat afara ..in legatura cu verificarea si monitorizarea derularii contractului…
Pe tote posturile s-a dat ca ministerul a cerut explicatii firmei care a castigat contractul ..pe toate posturile s-a dat comunicatul ministerului potrivit caruia ministerul inca nu a achitat banii firmei care a produs logo ul si brandul si nu va achita banii pana la primirea explicatiilor din partea firmei….
Nimeni de la minister nu a vorbit despre cel care se face vinovat de neglijenta in inregistrarea la OSIM….si daca va plati personal,daca ministerul va recupera banii in caz ca va trebui sa cumpere de la proprietarul actual al marcii,sloganului etc ..cat va plati …totul in cazul in care se va dovedi ca informatia potrivit careia o alta persoana a inregistrat cu o saptamana inainte de lansarea oficiala a brandului ,sloganul ,brandul …pentru ca nimeni dintre jurnalisti nu au fost interesati de acest aspect legat de brand si logo si nimeni de la minister nu a fost interesat sa clarifice situatia prezumtiva si lansata pe piata publica…
Daca informatia legata de cele de mai sus ar fi adevarata atunci putem vorbi despre :excrocherie ..in legatura cu firma castigatoare ..face brand,logo etc si in paralel vinde informatii legate de brand,logo,slogan destinate ministerului turismului unei terte persoane pentru ca aceasta sa inregistreze produsul ..devenind proprietar inaintea proprietarului si beneficiarului de drept …
Neglijenta sau chiar vindere de informatii din interiorul ministerului unei persoane pentru a obtine beneficii…
De aici as intreba ministerul sau pe cei care au informatii verificate :
Cine e persoana care a inregistrat sloganul,brandul sau logoul?
Cine e persoana responsabila cu protectia informatiilor din cadrul ministerului turismului?
Ce obligatii contractuale are firma castigatoare care a produs brandul in legatura cu protejarea produsului destinat ministerului turismului,cu faptul ca produsul trebuie sa fie 100% original iar toate drepturile de autor si conexe revin in exclusivitate cumparatorului…ministerului turismului ?
Cine avea obligativitatea contractuala de a proteja produsul vandut sau cumparat prin inregistrarea la OSIM?
Daca informatiile legate de inregistrarea de catre o terta persona a sloganului,logoului etc inaintea ministerului turismului sau a producatorului,autorului de drept sunt false atunci intrebarile mele raman fara obiect ….
Daca informatiile sunt reale astept de la blogheri obisnuiti sau cei cu staif si “autorizati” explicatii….poate de la Moderator care ne-a obisnuit cu anumite completari pertinente ..macar ..”fals” sau “real”(cu explicatiile de rigoare).
Administrator:
Momentan nici eu nu stiu mai mult decat voi.
Vom avea in curand niste clarificari din partea doamnei Udrea.
@ Andrei – “nu este doar niste cuvinte”, asa e zi-le tu mama ! O iau pe urma lui Ionhut..
ghostseeker … am auzit azi pe la “televiziunile manipulatoare” ca s’ar fi facut si un studiu de piata in romania … adica (poate) au fost intrebati vreo mie de romani “ce le trezeste” lor cand aud de romania … si aia au zis ca “gradina verde” … si (poate) ca dunarea parc’ar fi o codita de frunza …. albastra … chiar daca acest studiu s’a facut, el n’ar trebui sa coste mai mult de 10.000 de euro … asta daca vrem sa fim extrem de marinimosi … si daca mai pui si aia 7300 de lei vechi pentru frunzulitza …. si”nca vreo 10.000 pe animatie … si vreo 30.000 profit … vreo 20.000 impozite …. si’nca vreo 30.000 pentru’ntors … fix 100.000 … pana la 890.000 e cale lunga …
@ Silverstar – Nici eu nu spun nimic de licitatie, nu ma pricep, doar ma refeream la faptul ca doar o firma romaneasca a depus dosar de participare la licitatie. Parca toata lumea s-a trezit acum dupa tevatura de la tv, “vai da eu sunt grafician mai bun”, “vai da eu sunt manager de promovare sau manager de campanii mai bun”, nu la momentul oportun cand s-a organizat mama ei de licitatie sa se duca sa se intereseze, ce pot face pentru a intra in competitie, licitatia a fost anuntata la tv, in ziare, pe site-ul ministerului, atunci nu s-a sinchisit nimeni sa participe. Eu sunt categoric sigur ca daca o echipa tanara cu idei bune ar fi venit nu erau dati la o parte de doamna Udrea. Dansa este si ea tanara si stie de cata sustinere au nevoie tinerii.
Nu eram pe blog in perioada aceea, am inceput sa-l citesc de pe la jumatatea anului 2008, am citit tot ce ati discutat anii precedenti, asta m-a si atras la acest blog, de asta am decis sa ma implic in discutii.
Dansa a reusit sa devina un politician altfel, iar asta ii irita pe multi, dominoul acela, daca dansa munceste cei din jurul ei vor fi nevoiti la randul lor sa munceasca si tot asa. Asta derajeaza pentru ca suntem o natie care s-a plafonat rau de tot dupa caderea comunismului, ne complacem in situatie, ne-am obisnuit sa nu facem nimic, iar in asta suntem specialisti, sa nu uit si critica, este o “calitate” de baza a neamului nostru.
desi par o scorpie, nu sunt … oricat as fi io de trepadusa psdpnlpc nu pot sa nu ma gandesc cat i’a umbrit pocinogu’ asta cu frunzulita doamnei udrea bucuria de a lansa taman la shanghai brandu’ de tara … sunt alaturi de dumneaei in aceste momente complicate ….
Am intrat si eu pe aici sa vad si sa ma minunez cum poate o persoana , un om pana la urma sa fie atat de blamat si injurat de toti cei care se cred ca au “solutia”…solutia de bagat tara in strafundul Miocenului eventual.
Deci sa va dau un exemplu de cum se face turism in France? De exemplu: Comunitatea locala isi face un site, site in care sunt prezentate toate obiectivele turistice ale zonei, curiozitatile gastronomice, festivaluri , etc… In al doilea rand de exemplu langa Villerest este un ..castel..castel care este intretinut atat de proprietar persoana fizica dar ajutat si de comunitatea locala , totul este nu curat ci fffffffffffffff.curat, totul este profesionist facut, nu trebuie sa platesti ci vii vizitezi si iti iei macar o amintire, o fotografie, un clopotel sau mergi si faci cumparaturi, mananci mancarea locala, asta inseamna bani intrati in comunitate, bani care sunt ..impozitati…ce cuvant idiot in Romania…sa impozitezi tot venitul unei persoane fizice sau juridice!!!!
Dar …ca sa faci lucrul asta in Romania trebuie schimbata mentalitatea romanului care in loc sa isi faca case din piatra furata de la Castrul Roman de la Sarmizegetusa, aici au o piatra ..un bolovan enorm pe care este fixata o placuta: scrie ca este din anul 100 D.C si vin turistii si se pozeaza langa ea…noi in Romania ….mai bagam un gratar , o bericica o manea ca e la moda in padure, langa monumentele istorice …
E mult de facut dar sincer..eu sunt multumit ca vad ceva ….se misca ceva in turism, in 20 de ani nici si nici nu au fost capabili sa realizeze ceva, au realizat…mizerie si atat.
Apropo imi face o deosebita placere sa vad reclame pentru turism in Romania afisate aici, ceea ce este f important este urmatorul lucru: LASATI CAPRA ALTORA SI AVETI GRIJA DE CAPRA VOASTRA CA E PE CALE SA CRAPE DIN CAUZA VOASTRA NU A UNIUNII EUROPENE, NOI ROMANII NE DISTRUGEM SINGURI CA NATIUNE!!!!!!
ghostseeker … aoleuuuuuuuu …. ti’a luat doi ani ca sa indraznesti sa intri pe blog? … imi inchipui cat ti’o fi luat pana ai indraznit s’o/sa’l ceri in casatorie … sau cat o fi trecut, dupa nunta, pana cand casatoria s’a consumat ….
@ Cenusharesh – Mai mai mai, indiscretule, m-am exprimat bine nu?
Nu e vorba de curaj, dar nu era genul meu sa comentez pe bloguri. Nu sunt casatorit, sunt prea tanar pentru asta si nu face parte din obiectivele mele deocamdata.
Doamnă, persistați într-o enormă greșeală: fondurile europene pe care le pomeniți atât de des și cu o atât de mare ușurință nu sunt bani care vin din cer. România contribuie doar în 2010 la bugetul UE cu 1.400.000.000 de Euro, deci aceste fonduri europene sunt constituite și din impozitele plătite de către contribuabilii români. Mai mult, banii “nu pot fi utilizati decat in acest sens” pentru ca in acest sens i-ati solicitat. NImeni de la Uniunea Europeana nu v-a tras de maneca pentru a va da 75.000.000 de euro pentru a contrui un brand turistic.
Felicitari tizule!
Cel al carui nume il porti, a fost un mare, foarte mare intzelept.
hadrian, … una’i “facutu’ bun” si alta’i “facutu’ prost” …
… mi’a iesit ca aia cu “iarna nu’i ca vara” …. daca cel care face prost are pretentia sa fie lasat in pace ca “face” nu e bine … chestia asta cred ca n’ar merge nici in villerest … din cate stiu eu p’acolo prin france, ca de altfel prin toate tarile care conteaza, facutu’ e’ntr’o stransa legatura cu costatu’ … adica facutu’ nu poate fi bun daca costatu’ e prea mare …. ele trebuie sa mearga mana’n mana … est-ce que tu as bien compris, mio caro? … cum ar spune englezu’ …
ADMINISTRATOR……Merci…..Chiar astept cu mult interes clarificari …sunt sigur ca sunt in acest proiect niste chichite favorabile ministerului si Elenei Udrea de care presa nu e “interesata”…..Poate dupa ce primeste si ministerul si Elena Udrea raspunsurile de la firma producatoare putem lamuri si alte aspecte,cum ar fi:
-Banii europeni primiti pentru promovarea turismului ….poate si pe alte directii de dezvoltare a turismului?….Cei 75 mil euro pana in 2013 …Sunt primiti esalonat ..sunt cheltuiti pe etape si pe obiective definite clar in proiectul pentru finantare europeana?
-Cat s-a cheltuit pe fiecare capitol de cheltuieli in aceasta prima etapa…pentru a totaliza 850 si de mii euro…… brand,logo,slogan,pregatire lansare,lansare,cheltuieli artisti,deplasare cazare etc…
-Ce capitole de cheltuieli mai sunt prevazute pana in 2013 ,in acest proiect si care ar fi etapizarea acestora…
-Este reala informatia potrivit careia o terta persoana a inregistrat sloganul,brandul sau log ul la OSIM?…Si de aici si raspunsurile la intrebarile din postarea mea legata de aceasta tema..
Nimic nu e mai bun decat transparenta ,explicatiile de la sursa sustinute de documente si trimiteri la informatii oficiale postate pe site ul ministerului turismului….
Poate ar trebui in finalul articolului explicativ al Elenei Udrea sa fie mentionate si opiniile personale ale Dnei Ministru legate de acest proiect..consideratii,comentarii legate de eficienta si viitorul acestui proiect..rezultate estimative ale proiectului….
Toate de mai sus ar fi mult mai utile pe blog decat intr-o emisiune televizata care nu e urmarita de toti cei interesati si “moderata ” tendentios ..pro sau contra…pentru ca de aici totul este cred preluat de presa ..mult mai detaliat decat dintr-o emisiune televizata…si tot aici intra mult mai multi decat cei care posteaza…amatori,comentatori,analisti,amici sau dusmani politici ai Dnei Udrea,colegi de partid sau din opozitie..etc etc….
Toate de mai sus ar fi foarte utile atat ministerului cat si Dnei Udrea ca ministru,politician si ca persoana publica …dar ar fi utila si comentatorilor amatori de ocazie….carcotasilor sau sustinatorilor ….
Inca odata multumesc …alaturi de multumirile anticipate …
@ Pah – Gresit, Romania contribuie la bugetul U.E. cu 24,8 milioane euro mai putin anul acesta. Banii pentru promovare turistica nu au fost solicitati de doamna Udrea ci sunt incadrati in programul REGIO inceput in 2007 si care se termina in 2013. Dansa nu era ministru in 2007 ci doar continua implementarea acestui program si foloseste banii alocati pentru promovare pana in 2013 altfel ii vom pierde.
Bani de la U.E. pot fi solicitati si de ceilalti ministrii pentru autostrazi de exemplu, e treaba domnului Berceanu sa faca asta.
Doamna Udrea este un singur om nu le poate face pe toate in tara asta.
ion adrian … da … asa i se va spune si aluia care peste vreo 2000 de ani o sa posteze pe bloguri cu nicku’ “cenushares” …
ghostseeker says:
30.07.2010 at 17:11
@ Cenusharesh – In conceptia ta toata lumea fura. Nu e chiar asa. Gandeste-te cati oameni au muncit pentru brandul asta in afara de cei de la THR, au alocat timp, energie si bunavointa pentru a face ceva bun in tara asta, iar cele 2 televiziuni ale mogulilor nu fac decat sa toace munca acestor oameni in loc sa-si arate solidaritatea fata de proiect, cu frunza fara frunza al nostru e. Spunea cineva mai devreme e cazul sa devenim mai patrioti.
Asta e tara in care ne-am nascut cu bune cu rele e a noastra…”
Care va sa zica trebuie sa fim patrioti si sa laudam „plasa” ordinara pe care ne-au dat-o spaniolii, copiind o frunza de 70 bani de pe net, scriind ROMania asa, jumătate cu majuscule, de la natia roma si jumătate cu litere mici…In aceeasi idee televiziunile trebuie sa taca, chiar daca ministreasa a inghitit galusca si da bani pe o mazgaleala infantila…Bravo mai „avocatule”…Ca atare trebuie sa tacem pana ce coana Udrea cu camarila cheltuie toate paralele tarii si ingroapa tara definitiv.Si tot din patriotism…Da de ce nu-ti pui problema ca din patritism si grija pentru banii natiune, d-na ministreasa trebuia sa fie prima care sa verifice pe ce da banii ?
Apoi sustii si tot „din burta”, adica in mod mecanicist, fara logica ” Gandeste-te cati oameni au muncit pentru brandul asta in afara de cei de la THR, au alocat timp, energie si bunavointa pentru a face ceva bun in tara asta” si eu te intreb ce-i asa bun bai „specialistule” ?Atragerea turistilor, dezvoltarea acestei ramuri se realizeaza prin seriozitate, prin prestigiu, prin drumuri ca lumea, adica infrastructura, autostrazi, hoteluri ca lumea , serioase, care sa respecte numarul de stele, cu preturi adecvate, cu spitale dotate, etc…si nu cu un logo in care d-na ministreasa vede raiul, si traditiile „comune” romano-chinezesti…Asta-i bascalie, bai, este exact MIMARE a unei activitati, ca sa vada lumea ceva miscare…
Si nu uita ca doamna Udrea nu-i de astazi la Turism, a mimat si anul trecut, ba cu gheizerele de sub Bucuresti, ba cu turismul ecumenic, ba cu calu, ba cu iapa, ba cu bicicleta, ba cu smecherii pe la Paris cu alde Nastase, Hagi, Nadia Comaneci, ba cu indicatoare 3d puse prin balti, din lipsa de sosele,etc, secvente care s-au incadrat tot la „capitolul mimari”si care au facut ca, in conformitate cu un clasament de specialitate al UE, romania sa fie pe ultimul loc in privinta turistilor straini care ne-au vizitat.Crezi ca daca d-na a cumparat o juma de frunza verde, asta va mobiliza turismul, sau glumesti ?
PS.
Cred ca nu gandesti chiar de loc.Cum adica natiunea ”sa-si arate solidaritatea fata de proiect, cu frunza fara frunza al nostru e.”? Adica chiar daca-i o gogomanie, o bataie de joc, trebuie musai sa fim solidari..Mai baietica, ia mai analizeaza ce spui….
Dragi romani,este foartye rusinos sa vedeti asfel de comentarii si acuzatii aduse,,,ELENEI UDREA,,de posturile manipularea tv si antena 3 ,acuzatii ca a cheltuit atatia bani. Nu este coresc ce spun axcesti tradatori de tara ,finca elena udrea lupta mult pt romania pt a prezenta originea romanie cu traditiile ei si cu tot ce are mai frumos romania pt ca are intradevar multe de aratat romania,dar vedeti aceste canale de minciuni si manipularea vor sa duca in rapa aceasta tara ,,,ROMANIA,, Ma bucur pt ca doamna elena udrea a facut acest ,,BRAND TURISTIC PT ROMANIA ,,pt a vedea si alti adevarata valoare si bogatia romanie.Dragii mei romani ce sunteti acasa in romania trezitiva si nu va lasati acesti moguli sa vorbesca asfel despre romania,acesti sunt numiti de noi romani plecati afara ,,,TRADATORII NEAMULUI ROMANESC,,,,,ROMANI DIN ITALIA SUNT MULT MAI PATRIOTI SI LUPTAM CA ROMANIA SA FIE VAZUTA CU LUCRULE BUNE ALE EI SI FRUMUSETILE NATURI,NICIDECUM NU O TRADAM CHIAR DACA AICI NE CASTGAM EXISTETA,,,
OPRITI ACESTE MANIPULARI AI TRADATORILOR DE TARA,,UNDE POT SA AJUNGA SA ASI BATA JOC DE TARA NOASTRA ,,,RUSINE CELOR CE VORBESC URAT LA ADRESA ROMANIE,,, NU VA BATETI JOC DE ROMANIA NENOROCITILOR DE MANIPULATORI
ia mai terminati cu chestia asta cu “sunt bani europeni, pe care oricum trebuie sa’i cheltuim si putem sa’i dam pentru orice ca daca nu ii pierdem” … nu merge … daca tot ii avem, de ce sa ne batem joc de ei? … pen’ c’asa vrea muschile lor? …