“Bucurestiul meu”
You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: ““Bucurestiul meu””.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012

Felicitari .
Stiam eu ca sunteti un om deosebit ! Uite ca se poate si avea un dialog si cu cetatenii dar si cu membrii de partid ; se cam sparg bisericutele din interior si asta e foarte bine .
Noi va sustinem !
Franky
Mi se pare mie sau ai inteles exact pe dos ce am scris…
? Reciteste…
Iata un mesaj mai vechi, ca o posibila extensie la cel de azi, 13:14.
In urma cu citiva ani Ungaria a primit cadou 35 miliarde dolari (i s-a zis ‘stergerea datoriilor’) intrucit neputind plati o rata urma sa se inchida gazele, electricitatea, apa (inclusiv apa la WC) in toata tara si deci lumea ar fi iesit in strada cu ‘era mai bine inainte’ (aveau macar apa la WC); in Polonia tocmai se votase spre socialisti. Dupa aceea s-a inceput cu ‘mai multe scoli in limba maghiara (eventual toate), legitimatii etnice, statui la Arad, (autostrazi, salarii mari, ‘nu ne mai putem compara’) etc’, despre care se scrie si se vorbeste pe toate statiile de televiziune ore in sir, dar fara a mentiona cele 35 de miliarde de mai sus. Din 2001 probabil s-a amintit aceasta suma doar de catre presedintele Ion Iliescu prin iulie 2001 (cred la Marius Tuca TV show) si de Bogdan Ficeag (cred la Realitatea TV) cind a citat mesajul meu telefonic
(citat eronat, evident, intucit a inlocuit U. cu Polonia), consilierul Adrian Vasilescu a sarit repede peste intrebarea mea (‘de ce nu se pomeneste niciodata de cele 35 miliarde de dolari facute cadou U. ?’).
Similar 4 aug 10 13:16
Cenushares
Niciodata o tara nu va avea TOTI cetatenii ca turisti proprii.Intotdeauna vor fi turistii experimentali,care vor merge sa vada cel putin oferta celuilalt.Intotdeauna vor aparea oferte noi si mai bune,important este ca si noi sa incepem sa concuram cu aceste oferte.Asta se numeste dezvoltare.Ia da-ti tie doua palmute pentru prostioarele tale…
Bucurestiul nu va mai fi ceea ce a fost atata timp cat nu ii este redata frumusetea cu care a facut furori in perioada interbelica ( cladiri renovate, Calea Victoriei cu magazine, parte din istorie etc). Cati dintre actualii locuitori ai Bucurestiului cunosc semnificatia Caii Mosilor si a Pietii Obor? Cati stiu realitatea despre Vlad Tepes? De ce nu se reconstruieste undeva in centrul vechi, acolo unde se banuieste ca a si existat, celebra fantana cu pocal? De ce nu sunt obligati proprietarii de cladiri istorice sa le renoveze si introducerea lor in circuitul turistic sa le permita scaderea impozitului?
In toate tarile care castiga bani din turism, este promovata istoria, la noi din pacate o distrugem. Am permis demolarea vechilor cladiri, in schimb ne ducem in Viena, Budapesta, Praga etc pentru a le admira pe ale lor. Atata timp cat simbolul Bucurestiului si al Romaniei este Casa Poporului, nu cred ca vom reusi atragerea multor turisti.
Stimata doamna Udrea,
Initiativa dumneavastra este salutara.
Insa atata timp cat tocmai centrul orasului este napadit de populatia asta minoritara, de-i zice tigani puteti sa faceti cele mai interesante propuneri si actiuni. Acestea vor fi umbrite de realitatea crunta din oras.
Strainii se plimba in zona centrala a Bucurestiului. Nu au ce sa vada interesant in Giulesti, Drumul Taberei, Berceni, etc.
Interesant e CENTRUL, cu Lipscani, Unirii, Sf, Gheorghe, s.a.
Mai mergeti si dumneavoastra pe jos prin oras, ca din masina nu se vad multe…
Sa vedeti ce e pe Lipscani, cum intri pe Blanari dinspre piata Sf. Gheorghe. Sau in zona km. zero, in jurul bisericii Sf. Gheorghe. Sau pe Mosilor zona veche. Sau in fata la magazinul Unirii. Sau in fata la Teatrul National unde vand carti asezate pe cutii si se cearta tiganii…
Ologi, cersetori, Evul Mediu doamna Udrea…
Pleaca turistu’ din Romania si mai convins ca suntem ‘tigani’…
O zi buna
Decebal
Un prim pas spre un Bucuresti mai bun … implementarea unor proiecte pilot de privatizare a unor unitati publice din sectorul sanatatii!
Continuarea ar fi …. http://balaurentiu.wordpress.com/2010/07/26/privatizati-sistemul-de-sanatate/
gabriela … desi si tu si frank m’ati atacat cam in acelasi stil tie o sa’ti raspund si lui nu … da’, asta cred si eu … doamna udrea e ministrul turismului de doi ani …. sa ne spuna ce a facut pana acum ca sa’ncepem sa concuram si noi cu oferte de genul acesta … niste amarate de oferte dar care noua ne par extraordinare … si nu’nteleg care’s prostioarele pentru care trebuie sa’mi dau palme? …
Elena, ma bucura gandul ca, macar, ai pus pe tapet o solutie de a intra in dialog cu bucurestenii, de a prelua idei ce-ar putea reface viata acestora.
Bineinteles ca vor fi f multe idei, greu chiar si de citit/urmarit. Daca insa te vei tine de aceasta actiune inceputa sper ca atat tu sa iti capeti meritele ce ti se cuvin, cat si noi sa ne bucuram de redescoperirea civilizatiei in Bucuresti.
Vreau sa-ti supun atentia asupra unui proiect deosebit de important pentru Bucurestiul actual si, mai ales, pentru Bucurestiul viitor, in configuratia unei capitale formata dintro zona metropolitana deja foarte activa.
TER = Tren Expres Regional, pentru zona metropolitana a Bucurestiului, este un proiect care va garanta castigarea alegerilor (atat locale cat si parlamentare) pentru cel care-l sustine si-l lanseaza.
“Proiectul TER propune folosirea liniilor de cale ferata existente in interiorul si in jurul capitalei – linii apartinand SNCFR, nefiind vorba de liniile industriale dezafectate, ci de cai ferate pe care exista trafic feroviar in diverse regimuri de frecventa – pentru a lega zona centrala sau semi-centrala a orasului de localitatile-satelit.”
Vezi aici cateva detalii ale proiectului:
http://think.hotnews.ro/trenul-urban-reloaded-o-scrisoare-deschisa-catre-ministerul-transporturilor.html
http://ter-bucuresti.blogspot.com/
http://www.facebook.com/group.php?gid=102880300262
Investitia pentru realizarea unui astfel de proiect, raportata la ce sume se cheltuiesc aiurea pe la noi, este ridicol de mica, insa beneficiile TER-ului ar putea fi mai mult decat extrem de mari, pot fi incalculabil de mari; si aici nu ma refer la beneficiile din planul politic pe care le poate avea formatiunea ce-ar lansa acest proiect, ci ma refer in special la beneficiile directe si colaterale ce s-ar reflecta asupra populatiei Bucurestiului: mai multa miscare (o populatie mai sanatoasa) pentru cei care acum folosesc doar autoturismul personal, un mijloc de transport curat, modern, rapid, nepoluant, cu legaturi in tot Bucurestiul, nesupus intemperiilor vremii, o libertate de miscare mai mare, timp castigat zilnic pentru sute de mii de oameni (si… time is money), extinderea zonelor dezvoltate catre suburbiile Bucurestiului, etc.
Astfel de trenuri, un astfel de transport, exista de zeci de ani in tari dezvoltate ca Austria, Germania, Elvetia, Anglia, Franta, Italia, Suedia, etc., si va garantez ca insusui acest mod de transport a avut un rol determinant in evolutia civilizatiei in aceste tari, reflectandu-se acum in nivelul lor ridicat de dezvoltare si de trai.
Eu iti sugerez sincer sa reflectezi cu toata seriozitatea asupra acestui proiect. Este hotarator atat pentru Bucuresti, cat si pentru cei ce-l lanseaza.
Iti doresc mult succes mai departe!
Stefan.
@cenush
intra pe site-ul ministerului si ai sa vezi foarte multe proiecte ale d-nei udrea pe termen mediu si lung… spaniolii au revigorat turismul in 20 de ani, nu poti avea pretentii ca intr-un an sa se faca minuni !
@n.g.
nu trebuie sa te superi pe cenush, scrie si el ce i se comunica…hihihiiiiiiiiii… e un “oana stancu” mai petit…hihihiiiiiiiii
O idee binevenita. Ce facem cu cainii fara stapan care sunt o prezenta obisnuita la fiecare colt de strada? Numarul lor este in continua crestere, iar pe strazi au aparut zeci de mii de caini comunitari. Capitala este departe de a garanta siguranta unei plimbari pe strada, darmite de a atinge un minim standard de civilizatie urbana. Cifra persoanelor muscate creste de la o zi la alta, iar zone intregi au devenit inaccesibile din cauza comunitarilor. Cand se va face ceva in acest sens?
In speranta ca dvs chiar cititi ce se comenteaza aici o sa imi exprim si eu parerea legata de Brand si de campania Bucurestiul meu. Legat de mult discutatul logo sunt de accord ca partea de design era undeva la suma de 400 euro poate diferenta pana la 850mii de euro este promovarea gen reclame etc dar logo-ul in sine nu face atat.Parerea mea e ca nu prea conteaza designu-l cat promovarea brendului drept urmare va propun o solutie aflata de la cineva ce mi s-a parut geniala:Elena Udrea pozeaza nud acoperind zona rusini cu o frunza iar in background apare logo-ul asa strainii vor crede ca este Eva si in spate e gradina raiului si ca o adaugire la slogan Myth or Reality
asa se reprezinta si gradina si frunza si publicitatea va fi garantata si nu o sa reproseze nimeni ca nu va implicati in promovare.Ideea e geniala dar nu stiu daca aveti curajul sa o aplicati.In legatura cu tema articolului tin sa va anunt ca si politiceni cu functi administrative in Bucuresti nu stiu situatia din teritoriu un exemplu clar era Mioara Mantale care nu avea habar de situatia din sectorul 5 cand au fost probleme cu alimentarea electrica fiind prefect de Bucuresti a motivat ca ea nu stia deloc care e situatia acolo si normal daca nu a fost niciodata in viata ei in vizita si a calatorit doar cu masina de acasa pana la servici sau poate era prefectul Parisului si nu stiam noi.Foarte buna ideea de a creea situl unde oameni sa trimita probleme si solutii dar sa le citeasca /rezolve/aplice cine este la conducere asta e cel mai greu de realizat daca ati rezolva aceasta problema electoratul o sa sustina partidul dvs.
Stimata doamna Udrea, va invit respectuos sa incercati pret de 1 zi sa existati cu mijloacele detinute de un absolvent, cu note mai mult decat respectabile, al Facultatii de Administratie din cadrul unei respectabile universitati de stat – in prezent masterand cu acelasi nivel mai mult decat respectabil al notelor – in mediul creat in ultimii 6 ani de catre administratia in care ati fost atat de prezenta. In cazul in care veti reusi sa va achitati de sarcini cu brio, voi adopta modul adulat de functionarii de rang inalt ai acestei administratii si voi defila acoperit de brandul de tara in zonele sensibile vederii in fata institutiei pe care o pastoriti, recunoscand pe cat posibil de vocal cum ca sunt un neghiob rau intentionat care ar fi trebuit sa realizeze ca tara are nevoie de strungari si ospatari.
Revin din nou cu intrebarea respectuoasa pt. Dna/Dl Administrator:
Unde trebuie sa depun proiectul subsemnatului in cadrul acestei mobilizatoare actiuni:
“Bucurestiul meu”??
Astept cu rabdare maxima raspunsul promis la postarea anterioara!
Numai bine!
PBV
rasputin … asa e … imi trimit astia informari “cat cuprinde” .. problema e ca sunt trase prost la xerox si nu’nteleg nici jumatate din ce scrie acolo … si multe trebuie sa le scot din burta …
Buna ziua,
Cateva idei de “administrare” a Bucurestiului.
1. Asfaltarea sa se faca cu materiale de f. buna calitate 1 data la 5-10ani sau mai mult. Sa nu mai vad ca se asfalteaza strazi care s-au asfaltat acu 1-2 ani. La fel cu bordurile.
In general orice lucrari se vor face indiferent de natura sa se faca cu cap, planificat, si f. bine ca sa nu fie necesara refacerea lor si astfel sa creasca foarte mult costurile.
2. Sa nu se mai constraisca in centrul Bucurestiului. Prin centru inteleg orice exista deja in cele 6 sectoare pana la periferia Bucurestiului. Sa se puna accent pe contructii la periferia Bucurestiului. Orasul trebuie sa se extinda pe orizontala.
3. Dezvoltatarea infrastructurii. Strazi, Parcari (eventual supraetajate), Centura Buc, Metrou/RATB extins spre periferie.
4. Supermarketurile, mall-urile nu-si au locul in oras. Recomand mutarea sau construirea pe viitor la periferie sau mai departe. In locul lor se pot construi parcuri, parcari, largi bulevarde,etc.
5. Sa se respecte legea cu privire la poluarea fonica in toate cartierele (unde exista cel putin un bloc de locuinte). Sa nu se asfalteze, lucreze intre orele noptii si daca exista reclamatii sa se opreasca lucrul. In special e valabil pt. persoane juridica si particulare gen supermarket Cora. Sunt excluse cazurile de forta majora. Sa se dea amenzi pt. utilizarea claxonului si sa se limiteze pe cat posibil folosirea sirenelor politiei, salvarilor, etc. Marea majoritate lucram si avem nevoie de odihna, nu de stres.
6. Sa se incerce prin toate mijloacele marirea spatiului verde, sub orice forma, padure, iarba, arbusti, etc. De preferat sa se faca parcuri/parculete, nu 2-3 glastre cu flori.
7. Sa nu se permita parcarea tirurilor, microbuzelor, si a altor vechicule mai mari decat un automobil standard in fata blocurilor/caselor, ocupa f. mult loc si locul lor este intr-un garaj nu in fata blocului/caselor.
8. Buticurile de orice natura din fata blocurilor in orice cartier (rezidential vechi sau nou) sa fie mutate intr-un loc amenjat sub forma de piata. Ne-am saturat de piata din fata blocului.
9. Sa se duca o campanie puternica de civilizare a oamenilor. Sa respecte natura, curatenia, vecinii. Sa fie buni gospodari si sa “sfinteasca” locul. E de datoria fiecaruia.
10. Populatia globala a Bucurestiului sau locala pe sector sa fie consultata in privinta diferitelor lucrari, proiecte, daca sunt de acord. Sunt multe lucruri care se fac dar care nu sunt neaparat deloc necesare.
Si lista poate continua.
Multumesc.
FRANK….In general teoria ta se sustine….dar ai inteles gresit speculatiile mele …Nu sustin stanga si nici dreapta prea mult pentru ca in ultima vreme e un hibrid intre stanga si dreapta ,un hibrid impus de realitatile sociale,economice ,de presiunea sociala existenta si manifesta activ in toate tarile din lume…
Nicidecum ideea ca toata lumea sa consume si sa fie egala din punct de vedere financiar,material…doar un prag social relativ la un confort decent material si spiritual in raport direct si echitabil cu munca depusa ..un prag pana la care pot sa aspire toti cetatenii ,indiferent de pregatire profesionala,educatie ,stare materiala ..etc etc…pe un statut constitutional si nu pe cel de asistat social…un prag asigurat de lege ..(salariul minim garantat ,somaj egal cu salariul minim,pensia minima egala cu salariul minim…deci referindu-ma la cei care muncesc )dar si la cei care din diferite motive ..capacitate de efort,varsta ,pregatire nu gasesc un loc de munca pe piata ,trecand inevitabil la statutul de asistat social…si ai vedere ca nu ma refer la cei tineri care nu fac dovada legala ca se incadreaza in lege si in cele de mai sus din care foarte multi primesc acum ajutor social..pondere mare tiganii….
De la pragul social care e de fapt o conditie esentiala si pentru un stat liberal,de dreapta relativ la o forta de munca eficienta ,interesata de munca prestata,interesata de politica manageriala a patronului si la o stare de sanatate optima a fortei de munca ..deci de la pragul social incepe concurenta in mediul bugetar ,in mediul privat si in randul fortei de munca…de la pragul social sa inceapa liberalizarea si ideile liberale de dreapta …
Fara un popor sanatos,echilibrat psihic ,educat moral si profesional care poate sa-i previzioneze calitatea vietii pe termen scrut si mediu ..adica sa stie ce ii ofera “ziua de maine” ,nu va exista niciodata un mediu privat sanatos si real,o economie sanatoasa si un mediu social relaxat si responsabil profesional,moral ,civic etc etc…
Acestea erau ideile mele sociale si politice probabil …fara conotatii de stanga sau de dreapta …
Vazui de dimineata pozitia FMI,vazui sumar un articol in EVZ in care un jurnalist prevedea iesirea din recesiune pe 2011 daca se continua cu alte masuri de austeritate ca idee principala a iesirii din recesiune …Pai si cureaua asta care se strange are un suport ..corpul social pe care incepand de la ultima gaura il sugruma …si atunci intreb …pe ce va mai strange cureaua guvernul ..cu ce va relansa economic Romania ?Cu un “corp social mort sau in coma”?Pentru ca nu patronii,marii afaceristi singuri pot scoate Romania din criza ..indiferent de priceperea si capitalul investit ..fara o forta de munca sanatoasa si interesata ,pregatita moral si profesional pentru efortul personal sau colectiv ,nu se va relansa economic Romania …forta de munca ,cei apti de munca si efort au in spate familiile..sotii,copii,parinti,care le asigura confortul spiritual si motivatia pentru munca ..daca starea acestora e degradata material ,moral si din punct de vedere al sanatatii datorita politicilor publice nici interesul celor apti de munca pentru Romania nu va mai fi acelasi ….iar acestia vor alege inevitabil locurile de munca din strainatate …Deci despre ce relansare economica a Romaniei vorbim?Ce loc ocupa in speculatiile mele stanga sau dreapta ….eu zic ca doar virtual,artificial dar si ipocrit ..doar pentru delimitarea si existenta partidelor politice ….
ETC,ETC
Ce facem cu FMI stii fara stapan din Romania ?Sperie turistii ,musca din pungile oamenilor,din increderea electoratului in PDL si guvernul Boc ….Dulaii de rasa lasati slobozi si fara stapan in Romania sunt mai rai decat maidanezii din Bucuresti si de aiurea..
Voi chiar sunteti visatori….vad ca Udrea v-a prins in capcana…chiar nu vedeti ca ceea ce face este NUMAI IN INTERESUL EI ?
R O M A N I A . . . . . T R E Z E S T E – T E !
Problemele cu care se confrunta Bucurestiul:
1. Transportul – o solutie ar fi linia speciala pentru autobuze pe care pot circula ambulantele si biciclistii – pe aceasta banda nu se poate stationa sau parca.
2. Aglomeratia din autobuze, tramvaie – poate fi evitata daca la orele la care bucuresteanul se duce la munca/scoala nu este valabila gratuitatea pentru pensionari (aceasta sa fie suspendata intre orele 8-11 si 16-20). Cine vrea sa mearga la piata la ora 9 sa isi cumpere bilet, plus controale mai dese pe trasele aglomerate
3. Cainii vagabonzi – de multi ani se evita solutionarea acestei probleme ajungandu-se in situatia in care zeci de mii de bucuresteni, platitori de taxe si impozite sunt muscati de caini intr-un oras asa zis european. Alte orase civilizate au rezolvat aceasta problema de multi ani. Sterilizarea maidanezilor si aruncarea lor din nou in strada nu a dat roade. Cine va rezolva aceasta problema spinoasa va ramane in memoria multor bucuresteni.
4. Conservarea si renovarea parcurilor – plus posibilitatea de a calca pe iarba asa cum se face in tarile civilizate. Parcurile sa se inchida la ora 20-21 pentru a fi curatate si protejarea lor de catre politie, jandarmi sau politie comunitara.
5. Sensuri unice in Bucuresti pentru o circulatie mai fluenta.
6. Campanii agresive de educare a cetateanului – astfel sa nu se mai arunce hartii pe jos sub pretextul ca oricum se face curat sau amenzi pentru cei care nu curata dupa caini; campanie care poate incepe cu amendarea catorva persoane pentru a servi ca exemplu.
etc.
Daca altii pot noi de ce nu am reusi ?
rasputin … am intrat pe site’ul ministerului de turism … si’am vazut acolo un master plan din 2007 poate 2006 … adica de pe vremea tariceanului … alea’s proiectele minune? … sau care? … ca io n’am gasit altele …
Locuiesc pe str. Barbu Vacarescu 161, sector 2. Vis-a-vis s-a “incropit”, fara autorizatie de constructie, de catre Dorian Ciubuc o locatie pentru desfasurarea unor evenimente muzicale. Frumos, nimic de zis, dar aceasta locatie este o sursa de zgomot infernal pentru ca difuzoarele sunt date la maxim si produc o poluare fonica greu de suportat pentru toti locuitorii .Primarul sect. 2, dl. Ontanu a fost sesizat si a promis ca va lua masurile de rigoare, dar D. Ciubuc (nume predestinat…) afirma in presa ca el va face tot posibilul ca viitoarele concerte sa aiba loc tot in acest loc : Zone Arena. Dupa sesizarea facuta de noi, D. Ciubuc “ne-a pedepsit” si a inchiriat spatiul unui circ ambulant cu animale , care a stat cam 2 saptamani si a plecat pentru ca nu avea “musterii”. Nu va mai spun ce mirosuri veneau de la aceste animale… Cum este oare posiibil ca in sec. 21 sa asezi un circ (Safari) in mijlocul unui cartier de locuinte si mai ales in capitala ?
In acest oras fiecare face ce vrea si unde vrea muschii lui”? Cand se construieste ceva nu trebuie facut un studiu de caz privind impactul asupra mediului, locuitorilor etc? Sau se merge ca pana acum : cu tupeu, aroganta si incalcarea tuturor legilor, doar sa iasa ceva banisori iliciti ?
Mult mai util ar fi fost ca pe acest loc sa se amenajeze :
- o plantatie de pomi / terenuri de tenis / loc de joaca pentru copii/ o pepiniera horticola/ niste sere pentru flori .
Am apelat la blogul dumneavoastra pentru ca primarul Oprescu nu este interesat decat de ceasuri de aur, sosele suspendate si alte dracovenii !
Cineva spune ca ca dupa ce ne vom injumatati ca populatie,abia atunci va fi bine pt tara.Nu vor mai avea de unde sa fure.
@Pentru cei (încă)neinformați, dar de bună credință, le cer permisiunea să le adresez următoarele :
1. Astăzi am aflat o știre, de la d-nul Boc însuși, care a răspuns (cam târziu) , temerilor celor care spun că ne amanetăm viitorul : BANII DE LA FMI CARE AJUNG ÎN REZERVA BNR, SUNT RESTITUIȚI TOT DE CĂTRE BANCA NAȚIONALĂ , DIN VENITURILE PROPRII ȘI NU DE LA BUGETUL STATULUI PRIN MINISTERUL DE FINANȚE.
2. FMI NU IMPUNE POLITICI SPECIFICE . FMI, oferă credite în condiții mai avantajoase decât piața privată de capital, sub aspectul dobânzilor și a rambursării, dar pune o singură condiție de fond : deficitele și inflația să fie controlate strict de către guvernele statelor care solicită sprijin financiar.
EXACT ASTA nu doresc autoritățile care promovează ideologii stângiste sau populiste, respectiv ca cineva sa le ceară cheltuirea rezonabilă a banului public, în corelare cu productivitatea și dinamica încasărilor la bugetul statului.
Dacă în 2007-2008 am fi avut un acord cu fondul, PNL susținut de PSD, nu ar fi risipit resursele în salarii și pensii nesustenabile pentru a-și maximiza câștigul electoral, iar acum am fi avut…..O MAJORITATE SOLIDĂ PROREFORMĂ !
Și probabil, la ora când postez, O CONSTITUȚIE REVIZUITĂ
O mica problema de “democratie”.
Geo says:
04.08.2010 at 16:09
mai multe. Cu unele sunt de acord, cu altele dimpotriva: le consider TOTAL NEpotrivite.
Daca
9. Sa se duca o campanie puternica de civilizare a oamenilor. Sa respecte natura, curatenia, vecinii. Sa fie buni gospodari si sa “sfinteasca” locul. E de datoria fiecaruia.
imi pare o idee foarte buna (mai greu vad cai directe, cuantificabile, de realizare)
cu
8. Buticurile de orice natura din fata blocurilor in orice cartier (rezidential vechi sau nou) sa fie mutate intr-un loc amenjat sub forma de piata. Ne-am saturat de piata din fata blocului.
sunt total in DEZACORD. O asemenea chestie cred ca distruge tocmai sensul unor astfel de buticuri: sa fie la indemana! Ceea ce TREBUIE impus, este ordinea si curatenia.
Si, discutand asa, principial, cum ar face cineva care vrea sa tina cont de parerile alegatorilor?
***zaharescu valeriu says: – Dacă în 2007-2008 am fi avut un acord cu fondul, PNL susținut de PSD, nu ar fi risipit resursele în salarii și pensii nesustenabile pentru a-și maximiza câștigul electoral…
Da, şi ce au rezolvat?
PSD nu a mai fost la înălţimea de altă dată şi nici n-o să mai fie iar liberalii, mai mult de jumătate dintre ei, au intrat în parlament pe uşa din spate, la redistribuire, de pe locurile 3 (trei) şi 2 (doi)…
Ca să nu mai spun că “spuma” PSDPCPNL a candidat în colegiile din provincie… Geoană, Tăriceanu, A Năstase… N-au avut curajul să dea ochi cu electoratul din Bucureşti…
Nu ştiu unde a candidat securistul turnător Voiculescu şi nici cine l-a votat…
In primul rand Bucurestiul trebuie redat bucurestenilor. Atat timp cat vom avea primari veniti sa se capatuiasca de prin comunele din jurul Bucurestiului nu se va face nimic. Avem nevoie de cineva nascut, crescut in Bucuresti, care stie ce ordonat si curat era orasul in anii ’70.
In al doilea rand, inainte de orice discutie, ca sofer bucurestean, va rog sa-mi restituiti sumele platite atatia ani in parcarile Dalli. Pentru doua dungi de vopsea se plateau 1,5RON/ora. O parte sa dea si Murgeanu, ca el a prelungit contractul prin act aditional.
Dupa ce primele doua initiative se indeplinesc putem sta de vorba.
@silverstar
Te respect mult, dar trebuie să-ți spun că nu ai citit cu mare atenție…
Dacă ar fi existat acordul atunci, PNL ȘI PSD NU FI PUTUT PROSTI ELECTORATUL ATĂT DE UȘOR CU MĂSURI POPULISTE, prin urmare, ar fi fost posibil ca PD-L să obțină SEMNIFICATIV mai multe voturi. De aceea PNL este atât de vehement împotriva FMI, ei fiind cei care și-au bătut joc cu nesimțire de banul public în scop electoral.
În acest scenariu, PD-L ar fi putut forma o majoritate confortabilă, pe care ar fi meritat-o cu prisosință, fiind în situația și având voința de a impune legile reformei în România. Fără alianțe toxice, care după cum se vede, se răsfrâng negativ ca imagine, doar asupra PD-L.
“Cheltuirea rezonabila a banului public ,in corelare cu productivitatea si dinamica incasarilor la bugetul statului”…..Totul e corect si OK…logic si imbatabil…dar…..daca raportam fraza ta la politica guvernamentala atunci ea se divide in doua planuri:
1)Cheltuirea rezonabila a banului public:
-Cheltuieli cu personalul bugetar….pe o schema minima de functionare corecta a statului si institutiilor sale..
-Cheltuieli pe achizitii publice,contracte pe investitii publice etc etc…
La acest prim capitol s-a umblat doar la primul aliniat si as spune doar in prima parte a aliniatului…
La aliniatul doi nu s-a prevazut pentru aceasta perioada de criza si situatie de forta majora ..prin lege sau ordonanta ,care sunt cheltuielile de stricta necesitate pe achizitii si investitii publice….si nici nu se intrevede o vointa politica de a umbla si pune ordine pe tema aliniatului doi….achizitii si investitii publice …exceptand evident cele cu aport majoritar rambursabil sau nu ,european…
2)Productivitatea si dinamica incasarilor la bugetul statului…
– Productivitatea este direct proportionala cu dinamica economica a Romaniei..
- Dinamica incasarilor la bugetul statului este direct proportionala cu dinamica economica a Romaniei …locuri de munca mentinute,noi locuri de munca create prin atragerea de investitii straine sau autohtone determinate de relaxare si facilitati fiscale ,un mediu de afaceri atractiv prin reducerea birocratiei si eliminarea comisioanelor legale sau a spagii..etc etc…
Deci o crestere cantitativa a incasarilor la bugetul de stat (taxe,impozite pe salarii si profit)distribuite pe un mai mare numar de contribuabili ..patroni si salariati…si nu marirea taxelor si impozitelor ,sau a bazei de impozitare pentru un numar redus de contribuabili..
Ce a facut guvernul Boc de la instalare pentru rezolvarea cap 2 ?Concret pe legi si ordonante in sprijinul relansarii economice ,atragerea de noi investitori,marirea numarului de contribuabili prin marirea numarului de oameni de afaceri,afaceri si salariati in mediul privat…?
Pentru respectarea cerintelor FMI….a redus salariile,a impozitat pensiile si alte sporuri acordate pentru munca in conditii speciale si specifice profesiei..a marit baza de impozitare omitand din nou pe cei din mediul rural ..agricultori care reprezinta 40% din populatia tarii..dar care primesc subventii de la stat si ajutoare sociale sau venit minim garantat,asistenta medicala gratuita ,educatie gratuita pentru copiii din mediul rural,investitii bugetare pe infrastructura rurala asigurarea securitatii in comunitate etc etc..deci guvernul s-a ocupat de economie la cheltuieli si colectare cat mai mare de la populatia activa ,de la cei din mediul privat ..patroni si salariati …
Daca stiti despre masurile concrete luate de guvernul Boc pentru rezolvarea problemelor de la cap 2 ..relansarea economica si marirea numarului de contribuabili in calitate de patroni sau salariati ,altii decat cei de acum si de acum doi ani ,puteti sa ma luminati …
Aaa…si din ce sunt constituite veniturile proprii ale BNR…care va rambursa cu dobanda aferenta ceea ce a intrat sau va intra de la FMI in BNR….si cine va rambursa ceilalti bani de la FMI intrati in circuitul financiar al bugetului de stat…cu dobanzile aferente …
In opinia mea ,cei care contribuie intr-o forma sau alta ,direct sau indirect la bugetul de stat adica cetateni ai Romaniei vor plati banii intrati in circuitul bugetar de la FMI…mai putin companiile si regiile cu mari datorii la buget ..cele cu capitaj majoritar sau minoritar de stat care gestioneaza resursele tarii ,sunt atat de rentabile cat sa dea salarii mult mai mari decat ale celorlalti bugetari si imense la cei din conduceri sau consilii politice de administratie …dar falimentare atunci cand trebuie sa-si plateasca datoriile catre bugetul statului …
Am zis ca revin:
Toalete publice!!!!!
Sa te fereasca Dumnezeu sa te apuce nevoile cand esti pieton in Bucuresti si n-ai un McDonalds prin preajma.
Proiect:
Toalete publice private+/-Sala de Baie cu clasificare ca la hoteluri de 1….5 stele
M-as inscrie sa “patronez” un lant de 20 de toalete de 3-4 stele. 5 RON-10 RON/persoana
Stiu ca nu-i neaparat on topic, dar la celelalte posturi nu se mai poate comenta. Legat de brandul turistic si promovarea Romaniei dpdv turistic va fac o sugestie…Ministerull Turismului sa lanseze un concurs de scurt metraje care sa prezinte o zona, anumite obiceiuri, ceva care sa merite vazut indiferent de calitatea infrastructurii (fiindca aici pierdem cel mai mult) pt Romania. Cel mai important, premiile sa fie acordate pe bune, de preferat la doua categorii amatori si profesionisti. Aveti o armata de subalterni dezvotati mecanismul unui astfel de concurs, iar beneficiile de imagine vor fi f mari atit pt tara cit si pt dvs si partidul din care faceti parte.
***zaharescu valeriu – am citit cu foarte mare atenţie.
Am ţinut să subliniez că rezultatele alegerilor pentru PSDPCPNL nu au fost pe măsura furăciunilor din banul public… Şi şi-au permis să risipească banul public tocmai pentru că nu a existat nici un control autorizat şi superior asupra cheltuielilor…
Dacă nici acum n-ai înţeles, nici o problemă…
Eu deja activez pe alt site mult mai populat şi am cu cine dialoga…
@cmoro
Îți sugerez să privești, cum face întotdeauna evreul și sfertul plin al paharului.
Mă refer la creșterea producției industriale peste așteptări, iar dacă ne referim la industria auto, aceasta a înregistrat un adevărat boom, comparativ cu evoluții contrare din țări occidentale cu tradiție în domeniu. Este greu de cuantificat, să spunem, contribuția d-nului Videanu (un manager de excepție dar un prost comunicator), dar ea EXISTĂ și este semnificativă. Personal cred că (și)programul rabla a avut un aport major, dovada constând în continuitatea și supralicitarea acestuia. Dacă tot vorbim ,,de pe margine” de măsuri anticriză, ele CHIAR există. Trebuie doar să ne informăm.
Pe de altă parte, nu putem cere unui stat, oricare ar fi el (vezi încercările de redresare eșuate din alte țări) să …facă treaba firmelor. ACESTEA TREBUIE SĂ ELABOREZE PROIECTELE DE ATRAGERE A FONDURILOR EUROPENE ȘI NU STATUL. Toți vorbim că statul este prost administrator, competențele fiind…DOAR ÎN SECTORUL PRIVAT ! Să demonstreze acest lucru ! Statul nu poate inventa piețe de desfacere și nu poate lansa comenzi către firme pentru a produce PE STOC.
Cu toate acestea, chiar dacă conjunctura economică mondială este încă nefavorabilă, totuși, EXPORTUL A CRESCUT. Deci cei cu adevărat serioși, reușesc.
Treptat, pe măsură ce conjunctura economică revine pe trend crescător, atunci va ieși și România din criză, ÎN MAJORITATEA SECTOARELOR CARE CONTRIBUIE LA PIB.
Discursurile populiste că putem deveni o ,,oază” în deșertul crizei, este POPULIST, IRESPONSABIL și ….criminal, dacă ne raportăm la generațiile viitoare.
Mulți vorbesc, în necunoștință de cauză, că s-au lichidat firme. DA, DAR MAJORITATEA, erau firme FĂRĂ BILANȚ ținute în stand-by pentru eventuale afaceri (sau TUNURI) GREU DEPISTABILE în hățișul de societăți intermediare.
Mulți, mulțumindu-se doar cu privitul la televizor, nici acum nu deosebesc impozitul minim de cel forfetar. E adevărat, guvernul poate nu a comunicat suficient de coerent , dar trusturile de presă au făcut totul pentru A SABOTA INFORMAREA CORECTĂ ȘI EXHAUSTIVĂ a opiniei publice !
Desigur că sunt sectoare afectate, cum ar fi …sectorul imobiliar. DAR EXACT AICI ESTE BUBA…sau dacă vreți ,,cheia” care explică dezastrul financiar global !
Nu poți stimula creșterea economică bazându-te pe SPECULAȚIE IMOBILIARĂ, încurajând prin credite bancare facile stratificarea de verigi intermediare PARAZITE care au împovărat TOCMAI utilizatorul final din clasa de mijloc. Acesta a ajuns, începând cu SUA, ÎN IMPOSIBILITATEA DE A RETURNA CREDITUL, datorită hiperbolizării FĂRĂ NICI O NOIMĂ ECONOMICĂ A PREȚULUI PER MP !
Ați auzit cred de miile de corturi amplasate la periferiile marilor orașe americane, locuite de oameni prosperi (cândva) ai clasei de miloc….care clasă, bazată pe principiile liberalismului economic, este extrem de volatilă și NU POATE FI PROSPERĂ FĂRĂ CREDITE ȘI FĂRĂ JOBURI CARE SĂ LE CONSUME TOATE RESURSELE DE TIMP ȘI ENERGIE. Pentru ce ? Pentru regele economiei capitaliste și anume PROFITUL,care, bineînțeles, trebuie maximizat prin orice mijloace! Aici este a doua BUBĂ !
Se pare că de fapt, filozofiile economice tradiționale și-au atins limitele, societățile contemporane neputând evita CRIZELE CICLICE .
Nici un guvern, nici un economist de aiurea n-a demonstrat că este urmașul lui HOUDINI !
ASTA AR TREBUI SĂ DEZBATEM ÎN SPAȚIUL PUBLIC…Quo Vadis? Nu să ne certăm ca la ușa cortului într-un NEPRODUCTIV RĂZBOI ROMÂNO-ROMÂN !
Trebuie, după părerea mea, mai mulți specialiși, ingineri, inventatori, manageri de producție și… MESERIAȘI. Nu ZIARIȘTI, AVOCAȚI ,ANLIȘTI POLITICI ,BROKERI ȘI INTERMEDIARI de tot felul (adică speculanți). Aceștia nu produc plus valoare, ci doar consumă timpul și nervii cetățenilor. Și perpetuează falsa creștere economică de tip CARITAS precum și iluzia că ingineria financiară poate substitui CREATIVITATEA. Pe termen lung, NU SE POATE.
md … au identificat si portocaliii, in sfarsit o masura anticriza a guvernului boc … programul rabla … care dupa parerea lor a avut un “aport major la crestere peste asteptari a productiei industriale si la boom’ul industriei auto” … ha-ha-ha-ha … comici rau portocaliii astia … mai comici decat comicii vestiti ai ecranului … ce prostioare si ce minciunele debiteaza intru apararea guvernului de incapabili …
@silverstar
Ar fi fost culmea să fie ,,pe măsura furăciunilor”….ne-am fi procopsit cu un primar marionetă (a lui Vanghelie și…Voicu) în calitate de priministru.
Chiar și-așa, s-a ajuns într-o situație de blocaj, care după cum vezi, nu permite să avansăm în nici o direcție importantă pentru România, cum ar fi reforma constituțională.
Este și,,meritul” televiziunilor de știri care i-au transformat pe mulți concetățeni de-ai noștri în…autiști.
…..,,nu a existat nici un control autorizat şi superior asupra cheltuielilor”…
Păi cine să-l facă ? Doar o coerciție externă ne poate tempera…apetitul pentru risipă electoralistă. De-asta PSD și PNL privesc ,,chiorâș” la FMI.
Dacă exista acest control în 2007-2008, PNL și PSD obțineau mult mai puține voturi, chiar și cu legea electorală a lui Motocicleanu. Cele două partide ȘTIU BINE ASTA și de asta se strâmbă la televizor.
cum apeleaza ei, portocaliii mamei, la sentimentele noastre nationale … adica ce rost are sa purtam un razboi romano-roman … cu alte cuvinte sa ne’nhamam toti la caruta marinarului .. sa ne biciuiasca si sa ne conduca si pe noi unde vrea muschile lui … smecheri … scoliti la scoala de smecherii a basescului … da’ nu le merge … io vreau razboi romano-roman … pana cand romania o scapa de mincinosul manipulator …
@ Elena Udrea
Doamnă ministru,
A apărut primul banc pe seama recentului logo…
Metafora românească:
1) Era frunza cu roţi logo de firmă de transport englezească? Era.
2) Le-am arătat englezilor cum le sar roţile alea dacă vin să facă turism pe drumurile noastre? Le-am arătat.
povestea cu banii de la fmi care merg la banca nationala si banca o sa’i dea inapoi nu guvernul, de la buget, a mai fost spusa anul trecut … in realitate banii au mers la salarii si cea mai mare parte la furaciunile haitei pdl’iste … acuma spun din nou aceeasi poveste … ei si tonomatele lor … nu le ajunge ca ne’au indatorat de ne’au indoit pe noi si pe copiii nostri … acuma mai vor un imprumul … sa’i indoaie si pe nepotii nostri …
putini au remarcat ca puterea incapabila intentioneaza, vezi doamne, la cererea bancii mondiale sa modifice legea salarizarii unice in sensul ca raportul dintre cel mai mare si cel mai mic salariu sa creasca … cu alte cuvinte “salariile nesimtite” sa ramana tot nesimtite … ca nu’i asa “noi nu vrem da’ nu avem ce face ca ne’o cer organismele internationale” … mincinosi spurcati …
ha … abia acuma am vazut … basescu traian a “lamurit problema” … si’a bagat “invers” in ureche un betisor cu vata … din cauza de neatentie … ca tocmai punea tara la cale cu un ministru … minte … se bazeaza probabil pe faptul ca doar 10-20% dintre romani au vazut in viata lor un betisor cu vata … celalti 80% nu stiu ca betisoarele cu vata au vata la ambele capete … cat despre cazut accidental nici nu poate fi vorba … incercati sa scoateti vata de pe capatul unui betisor si’o sa intelegeti de ce …
io cred altceva … ca si’a bagat in ambele urechi cate un betisor cu vata si se juca de’a robotzelul alimentat cu chivas … l’o fi supraalimentat si robotelu’ si’a pierdut echilibrul, a cazut si si’a infipt o antenutza’n patinoarul pentru muste … parca’i mai credibil …
Directorul general al ANM, Ion Sandu, a declarat că de luni canicula va reveni în forţă, cu temperaturi de peste 35 de grade, adăugând că 2010 este cel mai cald an din istorie.
Sursa: realitatea.net http://www.realitatea.net/w4_anm-de-luni-am-putea-avea-iar-avertizari-de-canicula-pana-in-23-august_726561.html
Dacă este așa, cred că renunț la stațiunea mea de suflet, adicătelea Costinești și mă reorientez undeva, în creierul munților. Sper să nu dau de niscaiva urși..sau ursoaice…astea-s date naibii…hihihi
basescu traian minte cand spune ca atunci cand s’a angajat la navrom avea salariul mai mic decat femeia de serviciu d’acolo … femeia de serviciu avea 1800 de lei si el a avut aproximativ 3500 de lei primul salariu … omu’ asta nu spune niciodata adevarul …
***zaharescu valeriu – mi-a stricat toată buna dispoziţie dată de faptul că puţin, puţin s-a mai răcorit afară, la noi şi chiar credeam că va fi bine… Dar s-o ţină-ntr-o caniculă până pe 23 aug e de jale… Nu, nu e de trăit… Am deja două nopţi de când nu pot să dorm…
Eu nu sunt bucurestean, vizitez destul de des bucurestiul, eu propun sa faceti ceva sa nu se mai acorde autorizatii de constructie pe spatiile verzi, sa nu se mai rastranga si mai mult spatiul verde, se poate extinde bucurestiul in jur, sa se conceapa macar strazi mari spre noile cartiere ale bucurestiului.
Cenushares
Sa nu-mi spui ca tu erai cel care imparteai fluturasii de salarii de la Navrom…
***Noapte bună!
Poate o să pot dormi şi eu…
***Noapte bună, Mădă Mădă!
Administrator:
Noapte buna Silver!
@silvestar
Uneori meteorologii se înșeală, deoarece evoluțiile fronturilor atmosferice sunt imposibil de cuantificat cu o precizie de 100%.
Academicianul Moisil întreba (pontos cum îi plăcea să fie) meteorologul care estima o probabilitate de 40%, de ce nu dă prognoza invers ??
Oricum, îți recomand un concediu în Bucovina sau la Văratec/Agapia.
Noi mergem în fiecare an la Văratec, în gazdă la o măicuță,chiar lângă liziera unei păduri de brazi. E suficient să privești cerul noaptea, o singură dată, de acolo și , cu siguranță te reîntorci..