Bursa Zvonurilor …de campanie!
I. Cum e alegatorul, asa-i si candidatul!
A inceput!
Nimic nou. Mici rautati ale independentilor si echidistantilor din presa.
Lucruri vechi cu care se spera sa se dea lovitura.
Nu cred!
Presa nu mai este nici ea ce a fost o data. Nici macar jurnalistii nu se mai crediteaza intre ei.
Dupa stirea despre si cu Hayssam, ziaristii care au rearuncat-o pe piata au fost luati la intrebari de colegii lor cu privire la credibilitatea surselor… de inspiratie.
Pentru ca nutresc sentimente, cel putin de simpatie pentru a patra putere in stat, am ceva stiri de prima pagina pentru ei. Si cum ii stiu in slujba adevarului, pot sa le spun ce se mai aude prin urbea noastra.
Se zice ca pe o strada din sectorul 1, undeva pe langa Piata Domenii, se distribuie cartele Orange prepay pentru tot poporul, pentru toata tara, sa ajunga la toata lumea …iubitoare si sustinatoare a candidatului nostru cel frumos, conform ultimelor sondaje, domnul Crin Antonescu. Se mai aude ca operatiunea a debutat prin luna iunie si este coordonata de …un fin. Dar nu unul ca oricare, ci unul care-si iubeste mult nasul, asta pentru ca are pe cine. Nasul lui are nume de imparat. Se zice ca acesta chiar a fost un fel de imparat pe la Directia de Supraveghere si Control a Vamilor.
Vorbe! Susoteli de urbe aflata in campanie electorala.
Salvarea noastra si aflarea adevarului le asteptam ca intotdeauna de la presa. Am credinta ca o sa-si faca datoria si de data aceasta.
p.s.Am un sfat pentru candidatul Crin Antonescu dar si pentru omul Crin Antonescu: cartelele prepay, ca si votantii platiti sa-ti sustina campania electorala, dauneaza grav sanatatii …de orice fel!
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
Semnare contract Mitropolia Moldovei si Bucovine, 20 ianuarie 2012
Inaugurare domeniu schiabil Poiana Brasov, 26 decembrie 2011

Doamna, ati plasat o minciuna gogonata si vreti acum ca noi s-o comentam si s-o si raspandim prin lumea larga ?
Da nu mai bine dicutam despre acel “profesor” despre care Haysam vorbea cu atata respect dintre picioarele berbecutilor, atunci cand sedea culcat printre ei, pe vaporul fantoma ?
Sau poate ne spuneti ceva in legatura cu “zvonul” real ca Traian Basescu a avansat asa, din senin, pentru “fapte de arme deosebite”, la gradul urmator de general, taman pe cei trei vajnici melitari in rezerva, Gabriel Oprea, Anghel Iordanescu si Neculai Ontanu, exact dupa ce au trecut cu arme si bagaje in tabara portocalie, tradandu-si cu nesimtire alegatorii care i-au votat.., sub alta culoare…
Sau mai bine sa spunem ce pericol ne paste cu astfel de oameni care vor sa cumpere cu sila tot, pana si mintea omului, pana si existenta lui….
Ca sa vezi! Ionhut de cat de bagat in seama a fost el pe aici, polemizeaza direct cu titulara blogului, e drept cu putina frana pusa dar nu prea tare, sperand, ce oare? Pai cum ce? Sa i se si raspunda, adica sa fie bagat in seama.
Ion Adrian,
ba, fost comunist infocat, fost PNL-ist, fost, PDL-ist, actual dezorientat, te-ai inselat ca orice persoana inutila….Nu ma astept deloc sa-mi raspunda doamna, pentru ca sunt probleme mult pre dificile…iar dumneaei stie ca eu nu cred in gogosi…
Ultimul zvon electoral auzit se refera la faptul ca d-na Udrea ar fi dat declaratia ca refuza a mai face parte din guvernul Croitoru nu din cauza domniei sale, ci din cauza lui Croitoru insusi care ar fi apreciat ca Ministerul Turismului nu-si avea rostul…Abia atunci d-na Udrea si-a luat in maini propria soarta, s-a imbufnat si a facut o declaratie de independenta fata de acest guvern ..ingrat.
Nasol moment, misto coliva !
Pentru ca nu toata lumea de aici are timp sa se uite si pe ziare.com sau pe basescupresedinte.ro sa va reproduc aici ultimul articol postat acolo:
“Ieri, seara târziu, cu tot programul aglomerat, pe blogul meu:
http://andreisamericandream.wordpress.com/2009/10/22/noutati-de-interes-pentru-romanii-din-strainatate/ am dat curs solicitării primite de la Ambasada României din Washington DC, considerând comunicatul primit, de mare importanţă. Astăzi, am făcut o serie de comentarii, la postarea de aici: http://www.ziare.com/basescu/basescu-parlament/referendumul-lui-traian-basescu-necesar-si-electoral-928465
Analogia făcută de mine, dintre cele doua reacţii, nu a scăpat obişnuitelor injurături specifice susţinătorilor Antenelor Parlamentului, dar s-a bucurat şi de o serie întreagă de aprecieri corecte. Vă ofer una dintre ele şi ţin să multumesc pe aceasta cale autorilor care mă sustin.
DemonBanal
Rank user: x5
astazi, 14:04
pentru Andrei-NewYork
Acum ori niciodată să dăm dovezi la lume
Că-n aste mani mai curge un sange de roman,
Si că-n a noastre piepturi păstrăm cu fală-un nume
Triumfător in lupte, un nume de TRAIAN!
felicitari domnule,esti unul dintre putinii care se implica,cei mai multi dintre noi,din pacate si eu,mai mult vorbim(scriem) decit actionam.
la 20 de ani de la caderea regimului comunist,romania
este in fata unei decizii istorice.
nu mai putem continua sa ne complacem striviti de dictatura haitei rosii,imbuibate pe spinarea
unor amariti care se vind pentru un mic,
o punga de malai sau o bere.
pe linga tilharii gen nastase,patriciu,geoana,
hrebenciuc,mitrea,vanghelie,mazare,etc,
caragea-voda(ultimul si cel mai detestat domn
fanariot) este de-a dreptul inocent.
nu mai putem tolera ca statul sa fie parazitat
sute de parlamentari care nu-si onoreaza statutul,
de milioane de functionari care se incurca
unul pe altul,de felurite agentii,fundatii de
utilitate publica platite de la buget,
pensii speciale pentru toti trintorii sufocati
in propria osinza.
un astfel de stat moare inainte de a se naste.
hienele,sacalii,si alti pradatori adora mirosul
de hoit,prospera si exista numai in medii
sordide.
singura sansa pentru oamenii normali ramine
numai stirpirea acestor creaturi ale hadesului.
lupta a inceput demult,acum se apropie
deznodamintul.
poporul nostru,deseori delasator si moale in
lunga lui istorie a dovedit ca in momentele
decisive,atunci cind in joc este insasi
existenta tarii,se poate mobiliza pina la
sacrificiul suprem pentru a-si apara tara.
in aceasta lupta cumplita,atit cu dusmanii
acestei tari cit si cu noi insine,
cu nepasarea si indolenta noastra,avem un
conducator care a inteles ca oamenii au
DREPTUL de a-si hotari ei insisi destinul
si nu o banda de nesimtiti.
deja au inceput sa urle,sa improaste venin,
sa ameninte,orbiti de ura si disperare.
cu ajutorul lui DUMNEZEU,vom invinge.
Preoti, cu cruce-n frunte! căci oastea e crestină,
Deviza-i libertate si scopul ei preasfant.
Murim mai bine-n luptă, cu glorie deplină,
Decat să fim sclavi iarăsi in vechiul nost’ pămant”
Ionhut
E o marlanie sa consideri postarea Elenei, intitulata bursa zvonurilor, chiar pe blogul ei, o minciuna gogonata, pentru care se impun scuze. Te pricepi tu la minciuni d’astea, ca ai fost neatent, baut sau nervos. Da hai sa te calmez eu putin, ca vad ca tot nutresti sentimente duiose petru baietelul cu breton. Cu breton vopsit ca altfel e carunt, ceea ce denota o minciuna, un fals, un lucru pe care eu il apreciez ca cel mai scarbos pe care il poate face un barbat pentru a-si ascunde neputinta. Da, cred ca ai intuit bine, de Crin Antonescu e vorba si tot de el vreau sa-ti comunic eu acum o situatie, care nu e zvon. Dar este extrem de dura. Idolul tau, pe al carui blog nu stiu de ce nu postezi, a mai practicat un fel de minciuna prin omisiunea adevarului. S-a plans in repetate randuri ca viata a fost dura cu el si ca sotia s-a a murit din cauza unei boli incurabile, incercand sa-si atraga popularitate si sa para uman. Numai ca sotia sa nu a murit din cauza bolii incurabile, care probabil ca o rapunea oricum, ea s-a sinucis sarind de la etaj. Acuma nu pot eu sa analizez rolul sotului in aceasta decizie, dar presupun ca el s-a plasat pe undeva, de la indiferenta la ignoranta, marind chinurile femeii. Asta nu este nici zvon nici minciuna si sper sa o perceapa toti cei care vor sa puna stampila pe acest macabru impostor al liberalismului. In rest, iti doresc o zi buna si iti recomand sa mai renunti putin la obraznicie. Partida este pierduta si nu cred ca ai motive sa platesti mai mult decat meriti si decat face.
Andrei,
Amice, cred ca ai uitat de zicala care se potriveste foarte bine in politica si care spune : “la razboi , ca la razboi”.Astea sunt riscurile pe care si le asuma un barbat sau o femeie care intra in politica, tinde catre posturi inalte, de cele mai multe ori nemeritate, si mai si minte…Spre deosebire de voi eu nu scriu pe blogurile politicienilor din curtoazie ci ca sa le arat ca si-au batut joc de aceasta tara.Si in special unii care cred ca mereu se joaca cu tara si de-a politica.Astea vreau sa-ti fie clare..Ca atare, de data asta, avand in vedere ca de multe ori te laudai pe blog ca sugi…din cate-o sticla de bere, etc,consider ca te-ai machit, vorbesti prostii, trec peste insulta de “marlanie” si ma fac ca n-am observat-o.Grija mare a doua oara, daca vrei sa discutam civilizat !
Cat priveste oarece minciuni spuse de Geoana ori Antonescu, eu nu le neg, este campanie electorala si fiecare face ce poate si cat poate, dar vreau sa-ti intiparesti in creierul tau de eminent jurnalist, ceva deoasebit de important : MAI MARE MINCINOS DECAT MATROZUL, MAI PERVERS, SI MAI JOSNIC, NU-I NICIUNUL.NIMENI NU L-A AJUNS.las deoparte faptul ca cinci ani nu a facut nimic pentru tara decat o proprie campanie electorala.Sa ajungi sa plangi pe sticla mai ceva ca Oedip, cica pentru boala inchipuita a lui “draga Stolo”, sau pentru mama care n-a murit inca, sa ajungi sa organizezi rapirea unor jurnalisti , doar ca sa dai bine la popor inca din primul an de presedintie, sa minti tot timpul ordinar, dupa care s-o intorci ca la Ploiesti, sa interpretezi mereu Constitutia doar din punctul din care te avantajeaza pe tine, etc, denota clar mari talente actoricesti si nu de presedinte adevarat.Or Romania , la ora asta n-are nevoie stringenta de actori de marca ci de conducatori de marca…
PS.
Inca odata iti atrag atentia asupra educatiei tale precare, intentia de a face pe oul sfatos in fata gainii.Daca vrei discutii principiale…Ai inca odata ocazia sa alegi si sa-ti blochezi botul atata vreme cat nu am venit la tine acasa, n-am intrat pe blogul tau, nu m-am adresat ireverentios neamurilor tale, etc.Ul;timul avertisment..Ori discutam aspecte politice, asa cum le vede fiecare, ori iti dau o adresa cu un acces destul de ingust..
de aproape 2 ani asist amuzat la efortul lui IONHUt-de a-si umilii adversarii de pe blogg,folosind in mod obsesiv aceleasi clisee,rasuflate gen ,educatie precara’ si alte perlute copiate din zicerile unor oameni ,care intr-adevar erau indreptatiti sa faca observatie celor din jur,de oameni care aveau cadera morala sa-si etaleze superioritatea fata de traitorii mediocri din jurul lor.
dar situtia trece dincolo de ridicol in cazul ,Colonelului ‘excitat de stelutele pe care unii le primesc si el biata tiritoare nu.de aici probabil si OFTICA’care il macina pe bietul colonel,unul din detinatorii performantei de a fi un ostean de tip NULITATE’
produs al unei scoli de trista amintire-A COMUNISTILOR-baietul asta din satele patriei si-a luat nasul la purtare si jigneste asa de-a valma fara a avea nici cea mai mica retinere-criteriul-toti cei care acuza perioada comunista si pe toti cei care ii desconsidera si-i dispretuiesc pe toti cei care au jucat rolul de ,UNELTE COMUNISTE’.
dealtfel la fel ca toate uneltele regimului dictatorial singurul lor merit cer este ca au reusit sa mentina terorarea in romania zeci de ani,in rest la ctivul lor nu exista nimic notabil de remarcat.
iar astazi singura lor vina este ca sunt o povara nesimtita pe spatele romanilor,cei care cu mare bucurie ar da cu ei de pamint pt toate relele pricinuite acestei natii.
Cred ca nu prea avem ce sa discutam, atita timp cat fondul problemei propuse de mine, care repet, nu e zvon, a fost deviat, catre o adresa cu acces destul de ingusta. Califica tu asta cum vrei, dar repet, chestiunea era daca e corect ca pretendentul Crin Antonescu sa incerce sa mascheze sinuciderea primei sale sotii, in timp ce incearca sa induioseze lumea ca viata a fost dura cu el si femeia a murit de o boala incurabila? Da si raspunsul tau de sus, este destul de elocvent. Ceilalti participanti isi pot face o idee, asa cum sigur ca si tu ai reusit sa-ti faci. Numai ca incerci sa o disimulezi, sa o maschezi si incerci sa o minimalizezi. Ea exista, e reala si nu poate sa fie trecuta cu vederea. Cam de asta consider eu ca nu mai e cazul sa stam de vorba.
Dna Udrea,
E foarte greu sa credem ca primul guvern Croitoru va trece. Exista toate motivele sa nu treaca macar si numai acela principal ca este pe scheletul vechiului guvern in partea de PDL a acestuia, si ar fi greu sa-i revoteze acum pe cei pe care totusi i-au lovit cu motiunea.
Sper ca dupa ce o sa pice acest guvern, adica daca o sa pice, caci teoretic inca mai are sanse, dl Basescu sa-l mandateze din nou pe dl Croitoru, sa faca un guvern total apolitic, format numai din tehnocrati independenti dar nu indiferenti si care daca sunt inteligenti nu au cum sa fie de partea lui 322.
Adica ce credea dl primar si vicepresedinte PDL , dl Negoitza ca o sa se intample chiar de azi, cred ca va fi etapa post primul guvern Croitoru. Este necesar un dozaj in toate cele si desi dl Basescu aprecia initial o posibila ordine inversa, cu un cabinet de tehnocrati mai intai si apoi unul PDL, cu sau fara Croitoru, cred ca ordinea de azi este mai buna.
Daca si al doilea guvern Croitoru va fi respins atunci alianta PSD-PNL chiar ca va avea o mare problema….
faptul ca are emotii atunci cind citeste luarile de pozitie a doamnei udrea,arata indubitabil ca IONHUT,este un personaj emotiv,as putea spune chiar labil,pt ca altfel cum as ptea intelege ce scrie?
doar cu capul bagat tare intre picioare ca un mare contorsionat,darnu colonel,poti debita atitea idiotenii pe metru patrat.
indivizii astia pusi fata in fata cu adevarul,cu probele nu vor recunoaste niciodata ca sunt cel mai mare rau al acestei natii.
Andrei,
Si daca nu ti-ai inecat toti neuronii in bere, palinca, tequila, etc, mai retine ceva (tu esti departe de tara si n-ai destule informatii :
matrozul este la ora asta in sondaje, in cea mai slaba pozitie de cand e in politica : se afla deja sub 30%, trendul sau este continuu descrescator, iar ultimele gafe, care se tin lant (crearea si mentinerea crizei politice, amenintarea ca dizolva Parlamentul, revenirea ca ar fi fost “greaseala de exprimare”, modul mediocru in care s-a aparat la acuzele cu Hayssam, declaratii iresponsabile despre rolul majoritatii, glume proaste, etc), garanteaza lunecusul acestuia in continuare.
Faptul ca a bagat chestia cu referendumul, denota clar ca-i constient ca este posibil sa nu intre in turul II, cu toate pupaturile voastre din jurul cocisului…
Un ziarist profesionist at avea simtul realitatii, amice.
Frank
Nu il iau in considerare cand jigneste, dar a inceput sa ma plictiseasca. Asa cum considera el pregatirea mea precara, prin comentariile mele, pe ziare.com am reusit in cateva luni sa am un statut oficial de VIP acolo, cu rank maxim, x5. De remarcat ca in clasamentul general al userilor din peste 20 000 de comentatori, clasificati in functie de materialele lor, in pagini de cate 30 am reusit sa fiu plasat in prima pagina, adica printre primii 25. De remarcat ca eu public acolo din primavara acestui an si sunt altii mii de comentatori care publica de 4-5 ani si nu au ajuns la performantele mele. Toata lumea poate sa verifice arhivele de acolo si sa vada ca la principalele articole sunt comentarii postate de mine, cu calificative de bine si excelent, votate de sute si mii de oameni, din tot spectrul politic al Romaniei. Asa ca parerea unui propagandist rosu si agitat aici, nu ma poate deranja. Sunt insa curios cam ce calificative ar putea el sa obtina acolo, daca zice ca este atit de valoros? In plus, audienta mare a acelui site ii confera si eficienta si forta de propagare, daca tot vrea sa faca ceva. Faptul ca nu incerca, denota ca este un simplu papagal care posteaza pe aici ca sa nu se plictiseasca si sa creada ca il baga lumea in seama. La tara, nu e putin lucru. Dar pe marginea santului.
Cat priveste povestea tragica a sotiei lui Crin Antonescu, am evitat-o in mod special bai acesta, deoarece nimeni nici chiar voi astia care nu va sfiiti de nimic, nu aveti de unde sti daca femeia nu s-a sinucis din cauza disperarii ca boala n-are leac, sau din cauza durerilor insuportabile, sau pur si simplu pentru ca i-au cedat nervii din cauza bolii respective.Din moment ce n-ai fost in casa atunci, cum iuti permiti tu sa fabulezi pe aceasta tema deosebit de sensibila ? Pai tu esti om ? Doar niste nesimtiti abordau acest aspect deosebit de trist, ca sa-l despice-n patru si sa-l foarfece pe bloguri, in ideea ca i-ar face rau fostului sot in tentativele sale politice.Mai josnic nici ca se poate, dar vad ca tot insisti si insiti…..Multe oratanii a mai adunat “omul crescut in port” in jurul lui…
Dna Udrea,
Felicitari. Va sade foarte bine in aceasta postura, de sef de staff de campanie pentru Traian Basescu. Sa nu va para rau ca nu mai sunteti ministru. Sa-i faceti chiar dvs campanie dlui Basescu, e un lucru foarte bun pentru tara si sunt sigur ca va da roade la alegeri. Eu personal va multumesc pentru efortul depus.
pt Mada, daca se poate sa nu ma mai banati pe viitor? Ca simplu cetatean am dreptul sa intru in dialog cu politicienii, si sunt sigur ca dna Udrea apreciaza dialogul deschis, chiar si cu Crane, care niciodata nu a fost necuviincios, de tipar sau cu greseli gramaticale pe acest blog. Multumesc anticipat.
Administrator:
Domnul Crane nu-si mai aduce aminte ca a fost banat datorita limbajului nepotrivit.
Eu zic ca josnic e sa ascunzi modul in care aceasta femeie s-a sinuncis si sa minti ca a murit din cauza bolii. Si sa incerci sa stringi capital politic pe aceasta baza. Ori e mai josnic sa discuti adevarul, cu fruntea sus decat sa minti cu el plecat? Oricat de dura este chestiunea in discutie. Dar in discutie nu este moartea prin sinucidere a femeii respective, ci modul in care a fost ea speculata, chipurile, in interesul Romaniei, chiar de catre sotul iubitor al acesteia. Din pacate cam asta e tema discutiei, e onorabil sa calci, pe cadavre, dar nu e onorabil sa amintesti de aceasta problema, ca ii strici omului planurile de viitor. Eu astept acum sa vad cu ce o sa iasa din asternuturile liderului PNL, noua lui nevasta, adusa in fata altarului, discret, tocmai in Italia. Cred ca nu o sa asteptam prea mult si o sa aflam.
Eu apreciez foarte mult umorul dnei Udrea in randurile de mai sus. Umor fin, ce-i drept, in stil specific feminin. Scriitura l-ar face invidios si pe Cartarescu. Uite, ce -ar fi daca toata lumea ar scrie la fel, cu mai putina incrancenare, cu mai putina ura, si cu mult mult umor si fina ironie? Mi-a placut mult titlul: bursa de zvonuri.
Un singur lucru nu inteleg foarte bine. Dna Udrea, cand va referiti la a patra putere in stat vreti sa spuneti mass-media, sau presedintele? Constitutia noastra nu mentioneaza decat trei puteri si sunt confuzat. Eu credeam ca Presedintele ar fi, asa, supranumit ( si pe buna dreptate) a patra putere. Multumesc din nou pentru spatiul acordat. (O iau ca pe o imensa favorare, Mada).
Draga Mada,
chiar nu imi aduc aminte. Poate vrei sa spui ca ma inflacarasem in discutiile cu regele Zappa, dar nicioadata nu am folosit cuvinte sau expresii necuviincioase. Prin limbaj nepotrivit vrei sa spui cumva neportocaliu? eu intotdeauna m-am purtat bine si din cauza asta femeile, mai toate, ma iubesc
andrei-intru pe acest sait in mod frecvent,dar nu afisez nimic din motive diverse,unul fiind lipsa de timp.
ma amuza suficient de mult bloggurile lui ADRIAN NASTASE,si a altor pesedeii unde sporadic mai afisez .
nici nu am simit nevoia sa-mi verific notorietatea si apreciera celor din jur,desi nu cred ca mi-ar strica si mie un asemenea exercitiu.
asa ca nu-mi ramine decit sa te felicit pt felul in care esti apreciat de cei care duc o lupta de idei si atitudini si inca o data regret ca nu am incercat si eu acest exercitiu .
referitor la colonel,asta e,un cetean probabil onorabil in viata reala,dar in lumea virtuala isi verifica acea parte a caracterului pe care in viata de zi cu zi nu ar indrazni sa o arate,dintr-un motiv simplu-a fost militar,lasitatea si duplicitatea ii este intrata in singe,pozitia de pres este in ADN-UL sau,pt ca altfel nu ar fi intrat in armata.
pe vremea lui ceausescu cine se indrepta spre armata,militie si securitate,de buna voie o faceau doar pt a profita de avantajele pe care le aduceau statutul respectiv,chiar daca pt aceste avantajii trebuia sa fii un pres,sa faci sluj.
de acea ii detest,pt oportunismul si micimea sufleteasca.pt faptul ca nici acum in democratie nu au curajul sa fie sinceri cu ei.
astazi am dat exemplul unui profesor de-al meu,o advarata somitate,in europa si america,care isi poarta cu demnitate si modestie ratacirile din tineretea lui comunista.
eu acest lucru le pretind acestor neoameni,daca sunt in stare.
Dar de cand m-ai banat, draga Mada, m-am mai calmat si pielea, mi-a devenit incet incet mai portocalie (poate pt ca mananc si cam mult morcov).
sara buna ,sa nu mai cunosc blogul …cand am inceput sa citesc ,am stiut ca am ajuns bineeeee….hihihihi….a inceput sfarsitul pentru Baselu….
“Maryland Andrei says:
23 October, 2009 at 8:44 pm
Eu zic ca josnic e sa ascunzi modul in care aceasta femeie s-a sinuncis si sa minti ca a murit din cauza bolii….”
Fiecare gandeste doar prin prisma ideilor proprii, dupa care ar proceda el intr-o situatie similara..
Ti-am mai spus, sa insisti in prostie pe aceasta tema deosebit de sensibila, nu inseamna decat sa fii suferind psihic, lipsit de orice sentimente omenesti, inseamna sa fii pur si simplu animal, intrucat este clar ca nimeni in afara de familie nu poate cunoaste exact ceea ce s-a intamplat.Du-te ba si te interneaza…
Frank
E o comunitate extrem de mare si de diversa acolo si este extrem de greu sa te impui. Orice greseala e sanctionata de sute de cititori. Acolo esti tinta tuturor activistilor din toate partidele, care se exprima negativ asupra ta, chiar daca stiu ca ai dreptate. Trebuie multa forta ca sa ajugi la aprecieri generale bune. E adevarat ca sunt mai multi oameni normali si ca acestia se alatura ideilor normale, iar marlaniile de genul lui Ionhut sunt sterse imediat de pe site. E interesant si ai capacitate de penetrare prin comentarii, mai mare decat jurnalistul care scrie articolul de fond. Este o viata reala acolo, pe o scara mult mai mare decat aici, de o complexitate impresionanta. Am avut o oferta sa fac o emisiune pe televiziunea lor, chiar la lansare, dar nu am acceptat. Incearca si tu, nu strica.
Puiu,
Eu am pus baietii de au facut si jocuri de artificii in seara asta, dupa ce am vazut sondajul de opinie de azi : matrozul a ajuns la 24%..
IONHUT…..Salut….Ai fost militar …Scrie despre modalitatea si criteriile dupa care se avanseaza in corpul ofiterilor superiori …in corpul generalilor …etc …
Iordanescu a fost fotbalist si apoi antrenor …niciodata militar activ sau in vreun teatru de operatiuni militare …..Oprea ,dupa revolutie a facut politica ceea ce dupa cate stiu este incompatibil cu profesia de militar activ …in politie ….deci nu a fost de un numar de ani activ …oprindu-se ca “activ” la gradul de….?????….(aici te rog sa spui tu..poate esti mai bine informat) ….
Ontanu s-a oprit la gradul de …?????….devenind civil …???si primar PSD (cu ajutorul financiar al PSD )…..
Daca se orienteaza bine ,vor deveni in curand maresali ….etc…Oare ce spun acum cei care sunt impotriva salariilor si pensiilor nesimtite ale unor privilegiati politici….?In speta noastra PDL+Basescu …..Printre 50 de generali care probabil au fost activi pana la pensionare si probabil pe anumite criterii au fost avansati in grad …pe bune …dar si cu mariri de pensii speciale sau salarii tot speciale …au fost strecurati si mituiti “legal ” cei trei bravi osteni ..Ontanu,Oprea si Iordanescu…..dovedindu-se intemeiat refuzul PSD de a-l numi pe Oprea ministru de interne ….
O nesimtire politica a PDL si Basescu … si obedienta politica a capilor Armatei Romane ,a ministerului de interne …aceea de a-i recompensa pe cei trei transfugi politici cu bani de la buget …ala unde trebuie sa se faca economie …dar nu pentru dulaii politici ….
O seara buna
In ritmul asta in curand o sa se dea sondaje cu semnul minus
Ionhut
Am spus eu ca tema respectiva nu e sensibila? Sinuciderea primei neveste a lui Crin Antonescu este o chestiune sensibila si tragica si tocmai de aceea nu trebuie mintit in privinta ei. Este o realitate care nu trebuie fardata sub masca unei morti din cauza unei boli incurabile. Chiar am apreciat ca este extrem de dura, dar consider ca oricat de dur este adevarul, el nu trebuie ocolit. Numai asa iti faci o parere reala despre cel aflat in cauza. Noi aici discutam acest aspect, rostirea cu barbatie a adevarului sau ascunderea lui ca gunoiul sub pres sau ca Adrian Nastase sub fusta parlamentului. Cred ca fosta soacra a lui Crin, are cate ceva de spus, mai documentat referitor la acest mincinos. El a mintit si cu cei doi ani de repetentie, tot o minciuna a fost si salariul incasat pentru chiulul de la Parlament si tot o minciuna si cauza mortii primei sotii. Cam la ce te poti astepta cand acest om da mina cu puterea comunista din PSD si cand propune un prim ministru pentru bunastarea poporului roman? Dar cred ca cine a trebuit sa citeasca acest punct de vedere, sunt sigur ca a apucat sa faca asta si stie ce trebuie facut.
“Si ca-n a noastre piepturi ,pastram cu fala-un nume
Triumfator in lupte ,un nume de Traian ?”……Basescu???!!!!
Bai …prieteni …ati inebunit …..trimiteti si un antivomitiv …on line ….nici Vadim si nici Paunescu nu ar fi scris mai frumos lui Ceausescu ….
Ionhut
La ultimele ture de sondaje citate de tine de pe blogul lui Dan Andronic, Basescu scazuse pe la 16-17 %. Acum iar a scazut la 24%? Care sunt regulile si criteriile? Daca nu le cunosti iti spun eu. Sondajul asta a fost solicitat de fiul lui Ion Avram Muresan, fostul ministru al Agriculturii, care se ocupa cu caratul caltabosilor, spagilor si sutelor de kilograme de palinca spre ministrul in functie al Agriculturii. Cifrele reflecta umila lor contributie la intoxicarea generala a romanilor, cu scopul vadit de a-si evita deznodamintul din instantele de judecata, oricum, deja nepermis de ingaduitoare cu acesti infractori. Pot chiar sa-i reprosez lui Basescu faptul ca in acest mandat nu a facut nimic pentru a baga in priza Justitia romana si a ajunge la performante in domeniul combaterii coruptiei. Dar o sa vina si timpul ala, acum ca tot s-au strins la un loc infractorii, o sa fie mai usor de pescuit. Sa vezi cum o sa se dea in gat unii pe altii, nici nu o sa-ti vina sa crezi.
pt. Andrei din Maryland:
ai dreptate. Nu numai ca acest mincinos, Antonescu, a contribuit la chinurile bietei femei, ba este chiar posibil sa ii fi dat o mana de ajutor sa se arunce de la fereastra, Aici vroiai sa bati, Andrei draga, nu? Hai ca te-am ajutat. Da, mincinos si mai mult ca sigur criminal. Sa stie toata lumea! Ia sa-i dam un telefon si soacrei ca sigur sigur are ceva de spus (ca orice soacra) impotriva pletosului. A, ce bine ma simt c-am spus asta, ma simt parca mai barbat. Si tu, Andrei?
Argus …noroc …au intrat in panica ,ii fac pe toti tablagii ,generali ….au inceput sa curga materialele si pe blogul nostru ,pana acum ,unul la 2luni era bun ,acum zilnic …hihihi….tot degeaba ,centura politicii pentru Basescu trece pe la DNA…hihihi….restul dupa fapte ….sper ca Ilenuta noastra sa nu aiba necazuri si sa se orienteze spre un partid corect ,nu la portocalii…..
Puiu
Hai noroc. Tu ai vreo alta informatie despre dosarul lui Crin de la Tulcea? Ca eu nu am primit inca noutati, stiu doar ca are un apartament acolo, pe linga gara.
Buna seara tuturor,
Ce vocal,galagios si agresiv este crin antonescu…chiar crede ca are sanse pentru turul 2?Ce bine-l slujeste o parte din massmedia…ce mult conteaza,dar cred ca se indatoreaza prea mult si el si partidul …..
Doctorasul oprescu…cinstit si nevinovat,dar toti angajatii primariei au avut liste cu semnaturi,cu siguranta nu au fost obligatorii……
Probabil cartelele de telefon sunt date ca mai apoi sa se poata suna intre ei sa isi transmita esecul in alegeri
….
De Cristi mai stie cineva ? Mai e prin zona?
Andrei ,hai noroc bun ,nu stiu si nici nu ma intereseaza ,stiu una buna ,nu poti sa acuzi un om ,pentru moartea altuia pentru nu stiu ce chestii ,numai doamne-doamne stie ce s-a intamplat….bietul domn Cocos ar trebuii sa-si faca tepucu dupa cate s-au spus despre consoarta lui…este om inteligent si trece usor peste barfe de doi lei….
c.morosanu,
Salut!
faptul in sine, avansarea si momentul ales pentru aceasta vadeste clar la acest grad nou primit de Oprea, Iordanescu si Ontanu nu-i decat o rasplata pentru actul lor de alere la clica lu matrozu, precum si faptul ca pentru a-si realiza interesele pur personale, acest om care zice ca a fost marinar, nu iarta nimic, bulverseaza situatia inclusiv in domeniul militar, ducand absolut totul in derizoriu.Doar peroana lui si numai ea conteaza, restul, indiferent de valoare pentru natie, fiind adjuvantii parvenirii sale.Adu-ti aminte de intentia sa de a crea dezordini stradale in anul 2004, cand ii trecuse prin cap ca s-ar putea sa piarda alegerile…Un om in stare de orice, un om periculos din punct de vedere al stabilitatii psihice…
In privinta gradelor obtinute intr-adevar dupa trecerea in rezerva, ele sunt pur simbolice si au doar rol psihologic, probabil ca sa se faleasca alde Iordanescu cum poate un general asl armatei romane sa dea cu sutul in basica, asta in fata unia alt general, Oprea, care se poate lauda cum masura el cracii la izmenele soldatesti, etc. De asemenea este adevarat ca nici pensia nu este influentata de aceste grade obtinute dupa…da mai stii, cu legile astea date mereu pe sub mana ? In ziua de azi nu poti fi sigur de nimic.
As mai adauga graba asta a “lu matrozu” de a-i avansa pe cei trei in fata tarii exact in momentul cel mai critic, cand s-au prins pana si soimii patriei ca-i vorba de “cei 30 de arginti” si care dovedeste fie ca “omul marii” gafeaza tot mai des, fie ca-l doare undeva de ceea ce gandesc romanii…Grele momente.
Un si mai mare jeg moral ….sinuciderea fostei sotii a lui Crin Antonescu nu ar fi fost din cauza unei boli incurabile ci din cauza …?????…..insinuari ordinare,jegoase ,neargumentate despre o doamna decedata in conditii tragice ,pe un fond tragic …folosita jegos ,dupa moarte intr-o campanie electorala nesimtita si ordinara …..”fair play ” cum promitea Basescu ….care ori are alte criterii si norme morale decat cele standard ori va pieri politic pe mana unor “binevoitori” si destepti consilieri politici …asa cum a patit Ceausescu …in privinta imaginii si politicii sale …datorita raportarilor si colorarii roz a realitatilor economice si sociale ale subordonatilor sai obedienti si jegosi ….
Cred ca daca aceasta tema a fostei sotii a lui Crin Antonescu devine tema de campanie electorala “fair play” impotriva lui Crin Antinescu ,acesta va creste in sondaje si-l va cobora pe Basescu ….Dincolo de toate in “pieptul fiecarui roman” mai zace bun simt si sensibilitate fata de minciuni ordinare folosite ca arme politice ..mai ales pe teme atat de delicate ca viata si intimitatea unui om …..candidat sau nu ….tarata in noroi din dorinta de a calomnia si compromite o persoana care nu poate fi acuzata altfel …din nici un punct de vedere ….
Aspectul legal din aceasta tema este folosirea si publicarea de informatii intime ,medicale fara acordul persoanei vizate sau a reprezentantului legal constituie mi se pare infractiune ….chiar certificatul medico-legal constatator …..
***lorenzo – când o să vină Crin Antonescu în oraş la noi – are interes să vină – o să le spun foştilor mei elevi, azi mulţi dintre ei studenţi, să-l roage să le vorbească despre anii lui de studenţie şi eventual, să le dea şi nişte sfaturi studenţilor, mai ales cum şi cât trebuie să înveţe un student…
gata am plecat ,am venit dupa provizii ,plec la munte ,acolo-i alta lume ….Madalina de tine mi-a fost dor ,in fiecare seara iti spuneam …noapte faina …le-ai primit ,nu ?…..oricum eu iti zic acum ,o noapte faina si-un sfarsit de saptamana cu bucurii sufletesti….
Administrator:
!
Le-am primit
Multumesc la fel Puiu, un sfarsit de saptamana linistit!
Noapte buna.
moro
Pentru opiniile celor ce posteaza aici nu Traian Basescu e vinovat….Pote ar trebui sa te opresti totusi,cearta-l pe Andrei,dar cand vei auzi din gura presedintelui asa ceva,atunci vei fi indreptatit sa acuzi…Fie vorba intre noi,acest subiect il consider tabu,sensibil si indecent,desi atunci cand se vorbeste de familia presedintelui se folosesc cuvinte mult mai dure si mai insensibile,si nu te-am observat oripilat sau vorbind de bun simt si principii…
Puiu
Nu am acuzat un om, in cazul de fata, Crin Antonescu, pentru moartea altuia, fosta sa sotie. Am acuzat liderul PNL ca a ascuns cauza mortii femeii respective. Stiu ca avea o boala necrutatoare, plina de dureri, dar femeia s-a sinucis si nu a murit din cauza cancerului. Ori mascarea adevarului, minciuna in aceasta chestiune delicata, spune multe despre cel care o produce si o probaga public, cu scopul voit rau intentionat de a trage foloase sentimentale. Imi vine greu sa cred ca nu ai inteles despre ce era vorba. Tu esti baiat destept, nu ca papagalul asta banat, care trateaza chestiunea ca pe o gluma.
Dna Udrea,
Out of topic dar legat de intrebarea dvs de azi dimineata: sunteti pregatiti? o sa va povestesc ceva care sper sa va placa
In 1989 tanar inginer il vedeam din cand in cand venind prin birourile noastre in vizita pe un mare inginer fost sef al nostru de cativa ani pensionat.
Cu cateva saptamani inainte de 22 decembrie ma intalnesc cu dlui in institutie ,il salut cu deferenta si-l intreb ce face si el imi spune mi intai : bine draga …si apoi misterios :ASTEPT.
Si eu putin suparat de raspuns ii raspund: de la dvs ma asteptam sa-mi raspundeti:MA PREGATESC , a facut ochii mari si a azambit dar dupa 22 decembrie cand ne-am revazut mi-a spus : sa stii ca ai avut dreptate voi v-ati revoltat, dar noi nu am fost pregatiti.
Intrebarea de azi, pusa de un om tanar ca dvs, mi-a adus aminte de acele zile…cand cu adevarat nu am fost pregatiti.
Sa speram ca acum suntem pregatiti.
Doamne ajuta!
cmorosanu
Aspectul infractional il intruneste cel care minte referitor la cauza mortii nu cel care aduce atentiei publice acest aspect, chiar daca este dur si delicat. Si el a fost adus de mine, nu de Basescu. Iti reamintesc ca eu nu candidez la alegerile prezidentiale, dar e importanta si pozitionarea ta. Ma intreb, de ce oare tocmai pe blogul acestei doamne, membru de frunte al PDl si al staffului de campanie al presedintelui?
Maryland Andrei says:
23 October, 2009 at 9:27 pm
Ionhut
…………..Pot chiar sa-i reprosez lui Basescu faptul ca in acest mandat nu a facut nimic pentru a baga in priza Justitia romana si a ajunge la performante in domeniul combaterii coruptiei. Dar o sa vina si timpul ala, acum ca tot s-au strins la un loc infractorii, o sa fie mai usor de pescuit…..”
Bai „pasarica”, abia acum imi dau sema ca Basescu a creat si folosit acest apelativ ca pe un alint pentru „berbecutii” sai, aia printre care s-a ascuns si Hayssam…Din ceea ce scrii tu mai sus, rezulta clar ca nu prea meriti sa vietuesti in America, deoarece ai in dovleac numai idei pur comuniste.Se cunoste ca taica-tau a fost nomenclaturist prin Valea Jiului si aduna parale sa-ti dea tie crapelnita, de pe spinarea minerilor care mureau in subteran..pai cum sa se maestece matrozu peste justitie ba ? ce-i dictator ? Justitia nu o putere independenta in democratie ? Ai vazut cum se sfia Clinton in fata judecatorului atunci cand il intreba de culoarea chilotilor lui Lewinsky ? Si atunci de ce vrei ba „pasarica” sa fie altfel ? Pai la ora asta , cei mai multi infractori sunt chiar in jurul iubitului vostru si daca nu va mai fi ales, sunt sigur ca or sa fie intr-adevar pescuiti usor , toti laolalta..
Maica TEREZA de Calcutta: Imnul vietii
Viaţa e unica, ia-o în serios!
Viaţa e frumuseţe, admir-o!
Viaţa e bucurie, gust-o din plin!
Viaţa e un vis, transformă-l în realitate!
Viaţa e o sfidare, înfrunt-o!
Viaţa e o datorie, împlineşte-o!
Viaţa e un joc, joacă-l!
Viaţa e preţioasă, ai grijă de ea!
Viaţa e o bogăţie, păzeşte-o!
Viaţa e dragoste, bucură-te de ea!
Viaţa e un mister, încearcă să-l pătrunzi!
Viaţa e o promisune, n-o lăsa neîmplinită!
Viaţa e tristeţe, treci peste ea!
Viaţa e un imn, cântă-l!
Viaţa e o luptă, accept-o!
Viaţa e o tragedie, fii tare!
Viaţa e o aventură, încearcă să ţi-o asumi!
Viaţa e fericire, fii astfel încât să o meriţi!
Viaţa e viaţă. Ocroteşte-o!
NG
In privinta subiectelor tabu, te rog sa ma crezi ca practica din tarile cu democratie avansata, in ceea ce ii priveste pe cei care tintesc demnitati inalte ale statului, nu exista. Se merge pina la ultimul fir de par, pina, ma rog, sa dau niste exemple mai clare, trabucul si petele de pe rochita asistentei lui Bill Clinton. Sa amintesc doar cum a fost tocata Sarah Palin, candidat la postul de vicepresedinte al SUA, pentru ca fiica ei, la 16-17 ani era putin gravida? Cu chestiuni de viata si moarte din biografia tacuta sub tacere de un candidat la postul de sef de stat, nici in Romania nu trebuie sa existe lacune. Tacerea ne face pe toti partasi la vina lui, in cazul in care ea exista. Si mai repet inca o data, vina este in minciuna, in tentativa de a acoperi o sinucidere, cu o moarte naturala.
stimata doamna,
va admir foarte mult. imi place tot ceea ce faceti. ati demonstrat, ma rog la acei oameni care au dorit sa observe, ca si femeile frumoase pot fi inteligente, sa conduca, sa tina piept barbatilor care uneori daca nu tot timpul sunt badarani (chiar daca se presupune ca in fata tv ei politicienii-barbati ar trebui sa fie putini mai calmi. mi-a placut foarte mult cum le-ati tinut piept celor din comisia aceea cum ziceati dv comisia vanghele. tare! super. sustin acest partid, si bineanteles il sustin pe dl. traian basescu. va doresc mult succes!