rss
home
03
Martie

Cateva precizari in legatura cu o falsa dilema

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Cateva precizari in legatura cu o falsa dilema”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • silverstar a scris pe 03 Martie 2010, 07:23 pm

    ***ingineru’ – de ce nu te duci domnule, pe blogul şobolanului Iliescu şi să-i faci urările acolo? Ce legătură are blogul Doamnei E Udrea cu Iliescu?
    Da’ nu ţi-e ruşine? Ce urmăreşti? Să PSD-sizeşti şi acest blog, cot la cot cu Bibliotecaru? Pentru asta sunteţi plătiţi?

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 07:30 pm

    Solomon a fost foarte bun pentru basescu in campania electorala.Vedeti cum faceti imaginea partidului pd-l zero?Aveti oameni ce va sprijina si dupa aia daca nu mai aveti nevoie de ei ii dati la o parte in felul asta.Nu mai vreti si craiova?Ce va intereseaza?Senatul?Normal ala e al psd-ului,nu va apartine voua.

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 07:36 pm

    Cum sa mearga romania bine cu asemenea oameni?
    Boc apare la tv si cere anafului sa controleze firmele,altfel ii spanzura pe toti.Boc sa-si dea demisia.E prea incompetent.Nu el trebuie sa ceara anafului sa-si faca datoria.
    Pe urma apare Vladescu pe ascuns,da telefon la CNAS si retrage banii de la sanatate.Sursa e sigura,sigura.Se stie ca se fac deturnari de fonduri.Si psd la fel a facut.Chiar si pnl…mecanismul la fel funtioneaza,nu conteaza cine e la putere.

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 07:38 pm

    Inca ceva:Vladescu a dat telefon CNAS-ULUI de la el de acasa,sau de la birou?Pe banii cui a fost telefonul?Telefonul a fost pe banii lui sau din bani publici?

  • ingineru' a scris pe 03 Martie 2010, 07:43 pm

    @ silverstar

    Cred că ţi-a scăpat postarea mea de la 3:07 pm . În fine .
    De ziua Elenei Udrea , un şugubăţ de pe blogul A.N. – ului , unul care îl critică nonstop pe acesta , a postat pe blogul A.N.-ului , acolo unde densitatea de fani pe m.p ai Elenei Udrea este imensă , un mesaj asemănător . Reacţile de dezaprobare nu pot să ţi le reproduc dar seamănă ca intensitate cu a ta , doar că erau mult mai multe .
    N-ai simţul umorului şi asta nu e bine . Care e diferenţa dintre tine şi ” ceilalţi ” ? Doar culoarea ? Asta-i bine totuşi ,altfel v-aş confunda …

  • Frank Zapa[king] a scris pe 03 Martie 2010, 07:46 pm

    HMMMMMMMMMMM-din cite se vede nu m-am inselat prea mult,TICALOSIA TRANSPARTINICA a iesit la vedere.
    olguta vasilescu a iesit la bataie.
    aduce acuzatii grave doamnei udrea.replica a fost rapida si imediata.iata ce aduce zgiltiirea POMULUI CORUPTIEI?
    STATI APROAPE-ca nici nu stiti ce PIERDETI.
    AUD CA in craiova sunt in pregatire mitinguri de sustinere pt dl .SOLOMON.

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 07:48 pm

    Ministerul finantelor absoarbe toate ministerele sau doar ministerul sanatatii?Stati linistiti ca banii vin intr-o sapatamana,doua.Pai daca banii sunt in ministerul sanatatii,tu de ce ii deturnezi la finante?Ce treaba au finantele cu sanatatea?M-am saturat de atata incompetenta,de atata hotie.

  • Bibliotecaru a scris pe 03 Martie 2010, 07:48 pm

    @ ingineru’ :)
    După cum observaţi… ne dăm coate… :)

  • Bibliotecaru a scris pe 03 Martie 2010, 07:52 pm

    @ Frank Zapa[king] :)
    Dar contabilitatea dublă a ministerului de finanţe cu dedicaţie FMI nu vă entuziasmează?
    Statistica această ciudăţică mi-a atras atenţia de mulţi ani… Sper că atunci când vom avea cifrele datoriilor României, să luăm cu toţii nişte pastile de nervi, că precis va fi un şoc.

  • ingineru' a scris pe 03 Martie 2010, 08:03 pm

    Administrator

    Tot timpul mă şuntaţi : ora 7:43 pm . E vreo politică aici ?

    Administrator:
    Da. Userii noi posteaza doar sub moderare.

  • silverstar a scris pe 03 Martie 2010, 08:07 pm

    ***Frank Zapa[king] – am văzut şi eu… Este diabolică această Vasilescu… Nu mi-aş dori-o vecină, colegă de serviciu sau rudă… N-aş fi crezut fără să văd că o femeie poate fi ca asta… e de neimaginat…
    Niciodată Doamna E Udrea nu a fost aşa de nervoasă… Niciodată…

  • silverstar a scris pe 03 Martie 2010, 08:43 pm

    ***ingineru’ – ai dreptate… Când este vorba de PSD-işti, chiar să mă străduiesc tot nu aş avea simţul umorului… Ăştia, PSD-iştii, te pot face să plângi, să urli, să disperi, să te dai cu capul de pereţi sau cu fundul de pământ dar nicidecum nu pot provoca zâmbete…

    Şi nu te aştepta să-ţi răspund la toate postările. Acum, postez în altă parte…

  • N.G. a scris pe 03 Martie 2010, 08:45 pm

    Olguta Vasilescu…tupeul suprem al femeii ranchiunoase…Unele doamne nu prea au ce cauta in politica.Pentru Olguta,veridicitatea unor fapte se verifica prin”se zice,se spune,se scrie…”Tragedia nu consta in faptul ca o persoana publica presupusa politician formator de opinie,distorsoneaza voit unele lucruri,ci faptul ca media(…n’asa Katrina…?)preia si pune pe sticla asemenea barfe.Tara asta a ajuns o barfoteca politica unde daca cineva vrea audienta arunca o ”stire” si gata…nimic nu mai poate demonta constructia media.Eram curioasa daca maternitatea o va schimba pe doamna politician Olguta Vasilescu,dar nu…este irecuperabila,rautatea nu are leac…Dar asta e…fiecare scoate la lumina ce poate face mai bine…

  • silverstar a scris pe 03 Martie 2010, 08:57 pm

    ***Ce a făcut şi ce a spus Olguţa astă seară, la Diaconescu, înainte de ora 8, n-a fost o “ştire”… A fost o acuzaţie extrem de gravă adusă doamnei E Udrea…

  • ion adrian a scris pe 03 Martie 2010, 09:03 pm

    @ingineru,
    Fals , Bibliotecaru este un fals tip obiectiv, este un bolnav de narcisism, care nu accepta ca poate gresi decat eventual din punct de vedere informational si in nici un caz in calitate de ganditor, de creator de rationamente si de “synlogismusuri”, si greseste destul.

  • ion adrian a scris pe 03 Martie 2010, 09:10 pm

    De unde au adunat-o pe acesta Olguta Vasilescu ?
    De cate ori o vad pe la un post imi strica ziua si mi se intoarce stomacul pe dos si desi nu palmuiesc femeile cand deschide gura ma mananca palmele :)
    Mai mahalagioaica este poate Norica Nicolai si alte cateva madame liberale, desi nu, nu-i asa, totusi Olgutza le intrece.
    Se tot pronunta cu nonsalanta, dar si cu nesimtire, despre profesionismul unora sau altora, asa ca poate ma lamureste cineva:
    In ce este profesionista aceasta Olgutza si ce realizari notabile are?
    La ce e buna acesta doamna pe care ma abtin s-o mai gratulez cu ce-mi gadila degetele? Adica mai simplu, este oare buna la altceva decat la purtat barfe si la facut de rusine partidul care o accepta?

    PS. Sper ca Dna Udrea s-o lase in fundul gol cu un proces de daune morale , caci nu ai voie sa acuzi public un om public si cu functie de demnitate in stat si sa aduci apoi drept dovada ca asa barfeste lumea. Cred ca asa ceva costa, colportarea spre placerea altui mahalagiu, reste R. Dumitrescu.

  • Gherman Adrian a scris pe 03 Martie 2010, 09:15 pm

    banul nu intra in tara prin constructia de case. Vom avea case, vom shedea in ele (intr-n caz bun) si ne vom uita la soare – cat e de fain.

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 09:16 pm

    administrator,eu sunt user nou?

    Administrator:
    Nu. Dvs. sunteti user problematic :lol: .

  • N.G. a scris pe 03 Martie 2010, 09:19 pm

    Ion Adrian

    Daca bine stiu Olguta vine dinspre Vadim Tudor…asta explica multe…Fosta PRM-ista educata politic in stilul lui Vadim…

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 09:26 pm

    Ce viseaza solomon acum?O masa mare cu 300 invitati.Printre ei un invitat de seama,insusi presedintele hahaha.Saracutul,ce a fost si ce a ajuns.
    Nu cred ca ii place unde e.O sta mult?Kovesi ce ordin are?Kovesi ce ordin da mai departe?

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 09:36 pm

    Cum vine asta?Azi dansezi cu Basescu si maine te baga la inchisoare.hahaha,tare de tot.
    Daca il vezi pe basescu azi trebuie sa o iei la fuga.Maine vine potera peste tine. hahaha

  • cmoro a scris pe 03 Martie 2010, 09:37 pm

    Care e presa antidemocratica?Partidele politice din Romania se pot defini acum sau in curand ca antidemocratice ,comuniste etc..?Cine le pune eticheta ?Propagandistii de partid sau electoratul ?
    Care e presa democratica in Romania ?
    Daca una sau mai multe televiziuni dau cu preponderenta stiri negative despre guvernare ..pot fi definite antidemocratice si comuniste ..daca argumenteaza cu inscrisuri,cifre,legi sau ordonante publicate in M.Of.?
    Cealalta presa ..care da mai multe stiri pozitive si omit intentionat ,partinic stirile negative,efectele negative ale guvernarii ..se poate numi democratica,anticomunista …?Doar pentru atat exercitiu jurnalistic ?
    Nici Solomon si nici alti demnitari ,primari ,persoane publice nu trebuie dezonorati ,lezati in demnitatea lor umana indiferent daca sunt acuzati ,sunt inculpati,sunt condomnati …Nici inainte si nici dupa eventuala condamnare ….De ce catuse la maini inainte de cercetare,judecata si pronuntare a justitiei ..de ce catuse la maini cu presa “convocata ” pentru a infiera public sau a tara in derizoriu un act legal si justificat ….mai rau in cazul in care cei filmati ,mediatizati cu catuse la maini nu sunt condamnati definitiv si irevocabil ..nu sunt deloc condamnati ..sau sunt dar cu suspendare ….
    Pe spetele de mita,coruptie ,delapidare,etc…procedura si consecintele ar trebui sa fie invers….intai respectarea demnitatii umane si a imaginii publice ..cercetarea fara arest si presiune psihica,producerea de dovezi incontestabile …judecarea si eventuala condamnare ….condamnare fara suspendare evident….acum e invers..catuse,media ,apoi amanari ale judecatii ,termenelor ,vicii de procedura,de forma …judecarea in libertate ..apoi “nevinovat ” sau condamnat cu suspendare …evident pentru cei cu bani sau functii si relatii inalte ….
    E democratie,libertate sau circ neocomunist ….?Regulamentul cu catusele si plimbarile cu catuse pentru orice tip de infractiune …indiferent de incadrare juridica si cuantumul de pedeapsa prevazut ,la fel si anchetarea sub presiune cel putin psihica ,in arest macar 24 de ore vine de la vechea Militie …nimeni nu s-a ostenit sa schimbe ceva aici ….tinand cont de noua civilizatie si ordine politica in Romania …..
    Pariez ca multe lucruri se vor schimba in Romania dupa alegerile parlamentare si locale din 2012 ….in bine ..in firesc si normal …..daca invinge actuala opozitie ..pentru ca va dori sa demonstreze schimband in bine unele lucruri ,cat de rea a fost guvernarea si ordinea trecuta..adica cea de azi…Daca va invinge puterea de azi….PDL ajutat de jigodiile satelite ale puterii ..tot in bine va fi schimbarea ..deoarece PDL isi va putea permite sa se ocupe si de electorat si de democratie …avand in fata inca 4 ani de putere si guvernare in toate structurile administrative …de sus pana la portarul scolii sau a primariei ….acest castig si betie a puterii vor produce generozitate ….precum erau secretarii ,primsecretarii PCR …dintre care unii isi permiteau imbatati de functie sa fie deschisi si generosi in ascultarea oamenilor …nu si in rezolvarea problemelor lor care nu tinea nici de ei ca oameni si nici ca functie ….rezolvare care tinea de ordinele de la “centru ” ..Exact ca astazi ..in cazul PDL …sau aproape ieri in cazul PSD Nastase-Iliescu…..
    O noapte frumoasa ….

  • cmoro a scris pe 03 Martie 2010, 09:50 pm

    Am omis sa scriu….Catusele lui Solomon si mediatizarea imaginii sale incatusat a generat miting de sustinere a primarului gospodar care a facut multe lucruri bune pentru oras …ca si cum acesti primari gospodari ar putea incalca legea cand doresc ..doar pentru ca sunt gospodari destoinici si sunt sustinuti de o parte din concetateni …sau slujbasi ai primariei care fie spera la intoarcerea lui Solomon la primarie ,fiind in pozitii favorabile fata de acesta .fie sunt ingrijorati de posibila inlocuire a lui Solomon etc etc….
    Daca Solomon…alti granguri ,stabi de partid etc nu vor fi condamnati in cele din urma definitiv si irevocabil atunci ….ramane valabil bancul cu …sa zic seful de partid,stabul politic….care se da jos din masina sa luxoasa intre cetateni entuziasti dar calici si plini de asteptari ….Stabul politic,parlamentarul etc….isi bate o tigara de tabachera sa pretioasa ….etc etc…si arata cu degetul in multimea calica si electorala din jur….”tu” …”tu” …”tu” ……un amarat din multime….”si eu” …”si eu” ….stabul ,cu generozitate ….”si tu” …….”sa ma ………”
    Stabul fiind partidul aflat la guvernare …oricare ar fi el ….iar cetatenii amarasteni ..noi ..fraierii …care asteptam mereu de la politicieni ceea ce nu vor avea prea curand ….bun simt si responsabilitate a vietii si functiei lor in raport cu ceilalti …..

  • silverstar a scris pe 03 Martie 2010, 10:09 pm

    Elena Udrea vrea sa o dea in judecata pe Lia Olguta Vasilescu

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/politica/03-03-2010/elena-udrea-vrea-sa-o-dea-in-judecata-pe-lia-olguta-vasilescu-999724

  • ingineru' a scris pe 03 Martie 2010, 10:11 pm

    Administrator

    Şi cînd la trec la grupa mare , la seniori ? Garantează Sorina Plăcintă pentru mine , mă cunoaşte dumneaei …

    Administrator:
    Cand va “invechiti”.

  • ingineru' a scris pe 03 Martie 2010, 10:14 pm

    Bibliotecaru

    Ne dăm coate aici şi la A.N. o încasez singur . Drept e ?

  • ion adrian a scris pe 03 Martie 2010, 10:17 pm

    Ce sa vezi, adica m-a ascultat? :)

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 10:22 pm

    Politicienii dupa ce ca nu fac nimic decat sa inrautateasca viata romanilor,sa fure,etc,mai au chef si de procese.Isi scot si ochii,se baga si in puscarie.Solomon a intrat politic dupa gratii.E clar.Justitia noastra e zero,e praf.

  • Bibliotecaru a scris pe 03 Martie 2010, 10:33 pm

    Azi am să-ncrestez în grindă -
    Jos din cui acum, oglindă!
    Narcisismul mă perindă.

    Tocmai ce am citit într-un ziar de mare tiraj… Ministrul Elena Udrea ascultă de un comentator de pe blogul său şi o dă în judecată pe deputata Lia Olguţa Vasilescu. Trecem sub tăcere numele comentatorului, dar specificăm că nu este Bibliotecaru.
    :D

  • silverstar a scris pe 03 Martie 2010, 10:35 pm

    ***ion adrian – dincolo, pe ziare.com, pentru că sunt mai mulţi useri, am putut să văd clar cum lucrează aceşti anti… dar mai ales, ce-i uneşte, semn că toţi primesc “indicăţiili” dintr-un singur loc:
    1. pentru tot ce se întâmplă în ţara asta – rău, desigur – sunt vinovaţi, invariabil, Băsescu şi/sau un PD-L-ist sau tot PD-L…
    2. dacă apare un art despre politicienul X din PSDPNLPC, care a comis-o, toţi aceşti tonomaţi plătiţi de VântuVoiculescuPatriciu automat mută discuţia spre PD-L şi scot la înaintare vreun membru de aici… Poţi să strigi să se audă până-n Ploieşti că art prezintă situaţia X, tonomaţii o ţin pe a lor şi calomniază PD-L…

    La fel, asta seară, pe RTV, Olguţa Vasilescu a ţinut-o langa că ea ştie de firmă, ştie de implicare, ştie de… N-a mişcat-o ameninţarea că va fi dată în judecată… Absolut fără nici o logică, noimă, raţiune a mers pe ideea că Udrea are… şi este…

    Deci şi politicienii din PSDPNLPC, cei care se afişează şi latră pe tv-uri, primesc aceleaşi “indicăţii”…

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 10:46 pm

    Ce probe sunt impotriva primarului?O inregistrare ce nu spune nimic?

  • ion adrian a scris pe 03 Martie 2010, 11:00 pm

    Asa repede reactioneaza tonomatele? Nu pot sa cred .
    Dar ca sa lasam gluma de o parte, dna Udrea nu a ascultat de nimeni, caci i-a spus in fata proastei aleia ca o da in judecata si eu doar mi-am exprimat dorinta s-o si faca si s-o lase in fundul gol. :)
    Dar desigur ca ele sunt vinovate de narcisismul lui Biblio, caci il incurajeaza citandu-l, asa, la scena deschisa :)

  • ion adrian a scris pe 03 Martie 2010, 11:01 pm

    @Moro,
    Catusele tin de procedura standard si ce sa faci, tonomatele dorm pe treptele procuraturilor , puscariilor ,tribunalelor, primariilor etc

  • ion adrian a scris pe 03 Martie 2010, 11:10 pm

    Daca Soviani este, stie orcine asta, platit de SOV ptr vajnica lui lupta acoperita aparent cu profesionalism, in rest este o javrutza clasica, pe ai de ii tin isonul ii plateste oare cineva? Poate, dar daca sunt de pe aici, ii rasplateste numai confuzia care le stapaneste ratiunea.

  • balbeck a scris pe 03 Martie 2010, 11:19 pm

    Ce daune cere Olgutei?1 leu?hahaha

  • Bibliotecaru a scris pe 03 Martie 2010, 11:33 pm

    Nu pot să cred că un specialist în drept nu ştie că un senator are imunitate parlamentare pe declaraţiile politice. Din păcate, de atâtea timp, nimeni nu a stabilit ce înseamnă declaraţie politică…

    Nici eu nu cred că există o legătură, mai ales că, foarte recent, domnul Solomon a spus despre doamna Udrea: “A terminat o facultate, e o persoana citita. Eu o consider un ministru cult al acestui Guvern”.

  • Nicolae a scris pe 04 Martie 2010, 07:09 am

    @ Bibliotecaru
    Buna dimineata.
    Avand in vedere calitatile pe care doamna Olguta Vasilescu presupun ca le are – ca doar vorbim despre un senator al Romaniei – cred ca suntem in fata unei declaratii politice. Imi bazez aceasta afirmatie pe experienta celor douazeci de ani de asa zisa democratie, in care pana si eu, miop observator, am sesizat zeci de cazuri in care oamenii nostri politici au spus si atatea lucruri pe care subsemnatul, daca nu as fi fost constient de crasa-mi ignoranta, le-as fi catalogat drept tampenii.
    Dumneavoastra si tuturor, o zi buna.

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 07:22 am

    Citatul zilei :roll:

    La nevoie, chiar şi Iadul poate fi considerat o locuinţă. Dar loc de odihnă nu va fi niciodată!
    Thomas Watson

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 07:33 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    - Sunteţi tatăl elevului CD Popescu de la şase B?…
    - Da, domnule profesor. Să trăiţi!…
    - Aseară fiul Dvs a aruncat cu pietre după mine…
    - Şi v-a nimerit?…
    - A, nu…
    - Atunci nu era fiul meu…

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 08:06 am

    Dialog absolut real

    La farmacie, inaintea mea, o doamna ii cere farmacistei niste vitamine pentru mama dumneaei.
    - Am niste vitamine, o minune, spune farmacista.
    Dupa ce doamna o priveste in ochi, cateva clipe, o privire care nu transmitea nimic, se-ntoarce si, fara o vorba, porneste spre iesire.
    - Doamna, va rog, cu ce v-am suparat? Veniti sa va servesc.
    Din usa, doamna s-a-ntors cu fata spre farmacista si i-a spus:
    - Doamna, eu voiam niste vitamine obisnuite. Dupa care a iesit din farmacie…

    Concluzia? Romanii nu mai cred in minuni!…

    Sau: Reclama nu mai este sufletul comertului

    Sau?…

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 08:26 am

    ***Bibliotecaru – şi care e problema, domnule, după mintea pe care crezi tu că o ai? Dacă această Olguţa Vasilescu – PRM-istă colorată-n roşu, devenită PSD-istă – are imunitate parlamentară, aceasta, adică imunitatea, îi dă şi dreptul, automat, de a calomnia? Pe ce bază? Cu ce dovezi?

    Să înţeleg că tu eşti de acord cu această ieşire a unui senator care ar trebui să se controleze înainte să vorbească? Şi cine vorbeşte?

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 08:34 am

    ***ion adrian – Bună dimineaţa! :lol:
    Apropo de tonomaţi… Îmi bazez afirmaţiile de mai sus pe cele câteva luni de experienţă şi observaţii pe ziare.com… Tonomaţii acţionează pe acelaşi principiu ca şi politicienii chemaţi, invitaţi pe tv-uri ca să atace PD-L şi Băsescu…

    Uită-te puţin mai sus cum Bibliotecaru îi ia apărarea Olguţei Vasilescu deşi aseară, în direct, la RTV, aceasta a făcut circ, mahala sau spune-i cum vrei… N-a impresionat-o nimic… O ţinea exact ca un retardat că e aşa cum spune ea şi că Doamna Udrea ar avea nu ştiu ce firmă de construcţii…

    E diabolic în ce timpuri trăim şi ce oameni ne conduc… Poate e bine că se întâmplă aşa şi românii vor învăţa să fie mai atenţi când vor pune ştampila…

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 08:42 am

    Antonie Solomon, primarul Craiovei, a fost arestat deoarece a scos de pe piaţa din Craiova firma de construcţii a Elenei Udrea, susţine senatorul PSD Lia Olguţa Vasilescu. Aceasta spune că se ştia de mai bine de două săptămâni de faptul că Solomon va fi adus la DNA.

    Ministrul Dezvoltării si Turismului, Elena Udrea, a negat orice implicare în arestarea primarului Craiovei.

    Cu ce avea să-şi facă RTV ştirea de senzaţie de azi? http://www.realitatea.net/w4_o–vasilescu–primarul-craiovei-a-fost-arestat-deoarece-a-scos-de-pe-piata-firma-de-constructii-a-elenei-udrea_703073.html

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 08:49 am

    33 de ani de la cutremurul din 1977

    4 martie 1977 este o zi care a ramas in istoria tarii noastre drept una dintre cele mai sangeroase. Este ziua in care a avut loc devastatorul cutremur de 7,2 pe scara Richter.

    Seismul a fost atat de puternic inca a lasat urme adanci in constiinta oamenilor si a schimbat aspectul multor orase din tara. Dezastrul a avut loc la ora 21 si 22 de minute. A durat mai putin de un minut, insa urmarile au fost dramatice.

    Cele 56 de secunde si 7,2 grade pe scara Richter au fost de ajuns cat sa ucida 1.391 de oameni in Capitala (1.570 in toata tara) si sa raneasca alti 7.596 de bucuresteni. La nivelul intregii tari au fost in jur de 11.300 de raniti, iar 35.000 de locuinte s-au prabusit.

    Bucurestiul a fost de departe cel mai afectat de seism: peste 70% din pagubele totale au fost produse aici, insumand fabuloasa suma de 1,4 miliarde de dolari SUA. Peste 33 de blocuri mari s-au prabusit in tot orasul.

    Tot orasul Zimnicea a fost distrus, si s-a trecut la reconstruirea sa din temelii.

    Nu va speriati de cutremur – blocurile facute dupa 1977 sunt foarte solide

    In noaptea ce a urmat cutremurului, Nicolae Ceausescu se afla intr-o vizita in Nigeria, iar stirile ajunse pe cai ocolite erau confuze, vorbind despre un cutremur de gradul 10, deci despre distrugerea totala a Bucurestiului. Pana de curent de la Bucuresti facea imposibila orice comunicatie. In plus, autoritatile locale erau confuze, neluand pe moment nici o masura concreta.

    Dupa restabilirea legaturii cu tara, Nicolae Ceausescu a cerut un raport sumar al situatiei din tara si a dat primele ordine de actiune, o data cu un apel catre populatie. S-a instituit, prin decret prezidential, starea de necesitate pe intreg teritoriul Romaniei.

    Printre victimele cutremurului din 1977 se numara Toma Caragiu, A. E. Baconski, Alexandru Ivasiuc, Mihai Gafita, Corneliu M. Popescu, Alexandru Bocanet sau Doina Badea.

    La operatiunile de salvare s-a lucrat saptamani in sir, iar reconstructia ce a urmat a schimbat radical fata orasului. Foarte multe bijuterii arhitectonice au fost distruse, chiar daca unele nu fusesera intru totul afectate de seism.

    In loc sa previna calamitatile, autoritatile ne pregatesc locuri de veci

    Acum, la 33 de ani de la cumplitul cutremur din 1977, bucurestenii care au supravietuit seismului inca traiesc aceeasi spaima la fiecare zguduire a pamantului. Nicio alta calamitate nu a ramas la fel de vie in mintea locuitorilor din Bucuresi ca seismul din 1977.

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/eveniment/03-04-2010/33-de-ani-de-la-cutremurul-din-1977-999821

  • balbeck a scris pe 04 Martie 2010, 09:15 am

    Cutremurul din 1940 a fost uitat?A avut 7.4 grade,nu 7.2 cat a avut cel din 1977.

  • Bibliotecaru a scris pe 04 Martie 2010, 09:44 am

    @ silverstar
    Vă agitaţi de pomană din ciclul “priviţi veninul lui Bibliotecaru”.

    Eu nu am spus că are sau nu are doamna Vasilescu dreptul moral să facă astfel de declaraţii, fie ele adevărate, fie ele neadevărate. Eu nu am comentat afirmaţiile doamnei Vasilescu, ci acţionarea ei în judecată.

    Dacă vă aduceţi aminte, au existat şi alte persoane care ameninţau cu datul în judecată, cum ar fi domnul Videanu, şi nu s-a întâmplat nimic. Aceste ameninţări cu judecata nu sunt adresate celui în cauză, în acest caz doamna Vasilescu, pentru că doamna Udrea ştie foarte bine că degeaba face acest demers. Aceste ameninţări cu datul în judecată sunt pentru cei care iau de bun tot ce aud pe la televizor. Ce mai contează dacă peste o lună sau două sau trei această judecată nu se fructifică, astăzi domnia voastră ţineţi minte că doamna Vasilescu va fi dată în judecată, în consecinţă că ceea ce spune este clar neadevărat (altfel doamna Udrea nu ar da-o în judecată).

    Eu nu ştiu dacă este adevărat sau nu, nici nu e treaba mea să cercetez. Dacă doamna Udrea spune că nu are nici o legătură cu acele firme de construcţii, eu o cred şi o cred pentru că nu ar minţi cu lucruri atât de uşor de verificat de presă, dar nu pot fi sigur, nu pot băga mâna în foc. Dar parcă sunt mai sigur că reacţia cu “o dau în judecată” este menită să creeze imagine, că este o indignare jucată, pentru că doamna Udrea ştie bine că nu are nici un temei pentru acest gest.

    În plus de imunitate, deşi CCR au repus în drepturi instituţia calomniei, ea nu a fost repusă în drepturi şi de Parlament. Inclusiv din acest motiv darea în judecată este incertă pentru că nimeni nu ştie 100% dacă este sau nu este în vigoare, unii zic aşa, unii zic dimpotrivă.

    Sfatul meu este să citiţi cu atenţie cele ce le spun şi să nu vă mai agitaţi împotriva mea, pentru că nu vă aduce nimic această agitaţie. Cum spunea domnul Oprescu unei locuitoare a Bucureştilor… “Vrei să te prindă flama? Stai liniştită…”. Eu nu o să vă spun chiar aşa, pentru că ar fi lipsit de respect (un pic măcar), dar agitaţia domniei voastre nu are nici un rost, lucrează împotriva sănătăţii domniei voastre.

  • Nicolae a scris pe 04 Martie 2010, 10:07 am

    @ silverstar
    Sarut mana.
    Din pacate, cred ca nu putem sa privim un eventual cutremur decat ca pe o fatalitate. Ca sa fi fost altfel, ar fi trebuit – zic eu – sa fi beneficiat de un program de educatie la nivel national care sa fi inceput imediat dupa cutremurul din ’77 si care sa se fi sedimentat in gandirea si mentalitatea noastra. Blocurile facute dupa ’77 sunt solide ?! Eu stau intr-un astfel de bloc. Nu ma pricep la constructii, dar pot sa va spun ca in decursul timpului diversii meseriasi mi-au zis ca tevile de cupru erau de… plastic (si ala subtire si usor casant), ca firele electrice erau zidite si nu trase prin tuburi etc, etc. Adica sa stau linistit, ca la betoane nu s-o fi facut economie ?! Desigur, exista varianta ca eventualul cutremur sa ma prinda la birou (sanse destul de mici, avand in vedere politica de disponibilizari !). Serios discutand, lucrez intr-o cladire care care, cand i s-a pus piatra de fundament, nimeni nu a luat in considerare ca va gazdui mai mult de un sfert din sufletele care ne ducem veacul acolo, asta ca sa nu mai vorbesc de muntii de dosare care ocupa orice loc liber (inclusiv scarile de evacuare).
    Am putea discuta mult pe aceasta tema. Din pacate, eu unul cred ca este inutil, pentru ca nu cred ca putem face ceva.
    Toate cele bune.

  • silverstar a scris pe 04 Martie 2010, 10:13 am

    Weekend cu ninsoare si lapovita

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/social/03-04-2010/ninsoare-si-lapovita-la-sfarsit-de-saptamana-999634

  • Bibliotecaru a scris pe 04 Martie 2010, 10:18 am

    @ silverstar
    Din link-ul pe care mi l-aţi indicat (nu văzusem în direct declaraţia) observ că doamna Olguţa Vasilescu a spus:
    “De două săptămâni circula un zvon în Craiova că…”
    Este evident că nu o poate condamna nimeni dacă este dată în judecată, nici fără imunitate şi cu calomnia în vigoare… Domnia sa a specificat că este un zvon şi nu o informaţie.

  • donDiablo a scris pe 04 Martie 2010, 10:36 am

    cine iti da dreptul sa imparti romania in doua???Tinutul secuiesc va exista doar cu tine in sicriu de plumb

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila