CE-AI CU CEAIUL MEU?
Am vorbit in mai multe randuri despre starea presei romane, despre interesele politice si comerciale care ii deformeaza adesea calitatea, despre complicitati, intoxicari si manipulari grobiene. M-am ferit tot timpul de generalizari, dar am demascat reaua-credinta ori de cate ori aceasta mi-a iesit in cale.
Citind zilele trecute un articol din ziarul “Libertatea”, mi-am adus imediat aminte de imagini pe care le-am vazut la televizor in timpul revolutiei referitoare la opulenta familiei presedintelui comunist. In acele zile, presa specializata in intoxicari de tip securist incerca sa justifice impuscarea lui Ceausescu prin imagini cu robinete de aur din casa acestuia, robinete care mai tarziu s-au dovedit a fi dintr-un metal ordinar de culoare aurie.
Articolul din ziarul “Libertatea” la care am facut referire a fost publicat sub titlul “Elena Udrea isi imbraca fata in aur”, iar in articol se afirma, printre altele, ca imi intretin tenul cu “masti de aur si de argint”. Este doar o noua intoxicare. Desi nu cred ca este relevant pentru omenire, nu am cunostinta despre existenta unor astfel de tratamente cosmetice, asa ca nici nu aveam cum sa le folosesc vreodata.
In acelasi articol devin, fara voia mea, agent de promovare a unui produs comercial care are si publicitate platita in tabloide. In articol se afirma ca, pentru intretinere, beau ceai din plante Zein. In realitate, nu folosesc ceaiul Zein, ceai despre care am auzit ca este ineficient si, in unele situatii, chiar nerecomandat pentru sanatate.
Iata cum, intr-un singur articol de doar patru paragrafe din ziarul “Libertatea”, am intalnit o suma de povesti ticluite cu tinta precisa. In realitate, dupa cum lesne se poate constata, nu am mai ajuns de mult timp la un salon de cosmetica si, din cand in in cand, beau ceai de papadie.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
Semnare contract Mitropolia Moldovei si Bucovine, 20 ianuarie 2012
Inaugurare domeniu schiabil Poiana Brasov, 26 decembrie 2011

***Moro spune: Asta spun si eu stanga PDL sau pseudodreapta se va decredibiliza teribil pana in 2012.. De asta o să aibă grijă PSDPNLPC dar oricum, orice-ar face, nici în 2012 nici mai târziu, nu vor mai ajunge la butoane. Sunt total compromişi…
***Moro – nu mai ştiu ce să cred. Fiecare canal TV spune ce-i convine.
……………………
Ştiind că are majoritatea în parlament şi eu m-am întrebat ce-o fi cu ANI dar, până să-mi răspund, RTV a anunţat că s-a greşit la numărătoare şi că, de fapt, ANI a trecut…
Bulibăşeală românească…
CMoro-pai uite cam cum devine treaba:
cestiunea ca nu te reprezinta guvernul pe tine……….ca sa-ti spun,e alegerea tas,daca tu ai ramas incremenit in timp si esti fidel guvernului PAUKER SI ANA,sa stii ca nu poate nimeni sa te abata din drum.
cit priveste stinga asta comica despre care tu vorbesti,cred ca ar trebui sa-ti reconsideri pozitia.
fii atent la mine-ULTIMII STINGISTII SPULBERATI SUNT CEI DE LA FRONTIERA ROMANEI DE VEST-UNGURII,CARE S-AU FACUT FOARTE MICI.
IN 2012,vine rindul celor din romania-si uite asa CONDUCEREA COLECTIVA-GINERE-SOCRU,adica PONTA SI PREOTUL SALTIMBAC SIRBU,vor baga in bitum PSD.
daca inca n-ai inteles ca,STINGA ESTE FALIMENTARA,IAR PESEDE-UL ROMANESC,in 2012,va intra cu greutate in parlament,n-am ce sa-ti fac.
PINA IN 2012,ma intreb citi din actualul PSD[MA REFER LA DINOZAURI]vor mai fi in libertate-VEZI VOICU,SI PE CINE VA TRAGE DUPA EL?
Si nu uita -abia a inceput BALUL MASCAT-HAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIII.
Pentru cei mai putin interesati de meciul Barcelonei, iata un comentariu de la T Morar, de foarte mult bun simt, din care toata lumea are ceva de inteles si invatat.
“Ion Dragnea Says:
April 28th, 2010 at 10:18 am
Cred ca cea mai mare problema in Romania momentului este infractionalitatea din interiorul sistemului judiciar. Societatile sint in general pregatita sa lupte cu infractorii. Isi desemneaza politisti , procurori si judecatori.
Marea problema apare cind cei desemnati sa lupte cu infractorii devin ei insisi infractori.
Din aceasta cauza pedepsele care se aplica acestora in tarile civilizate sint mult mai severe decit in cazul infractorilor “de rind”.
S-a vorbit in cazul Voicu ca fiind o retea la nivel national prin care oamenii politici impreuna cu personalul din justitie conspira pentru promovarea intereselor proprii si impotriva interesului general.
Eu cred ca sint multe astfel de retele la nivel national si o puzderie de astfel de retele la nivel local. Am putea sa numim aceste retele cancerul care macina Romania. Ele impiedica dezvoltarea economica a tarii (este greu sa te apuci de o treba daca la sfirsitul ciclului productiv vine hotul si iti fura nepedepsit rezultatul muncii) , afecteaza educatia , relatiile internationale .
Putini inteleg de ce insista atit de mult UE pentru ca Romania sa-si faca un sistem judiciar corect si eficient. Nimic nu functioneaza fara increderea in justitie.”
FRANK…Iti acordam prezumtia de inteligenta sau bun simt…Parca nu mai esti tu….
Nici tu nu poti crede ce scrii despre gargara propagandista cu Pauker si Fiii ..Voicu nu va mai trage pe nimeni important dupa el deoarece daca ar fi PSD sigur ar fi si PDL si nu e o solutie prea convenabila pentru cei de la putere….Chiar …pentru ce capete de acuzare va fi trimis in judecata Voicu ?Ce legi a incalcat efectiv,concret….in afara de gargara telefonica si poate ceva foloase necuvenite..ilicite …ceva evaziune fiscala,incompatibilitati ..comune la orice politician roman care se respecta….
In alta ordine de idei….PSD va fi la egalitate cu PNL (sau aproape ) in 2012 iar PDL undeva spre mijlocul clasamentului electoral…se va infrati cu independentii in coada…ca acum PSD cu PC…pentru ca nu vor fi frecventabili in cadere electorala…..Frank ..in Romania nu merge gargara mai mult de doua cicluri electorale daca esti la putere..mai ales in an de criza..deja Basescu si PDL au facut prea mult ,politic…fata de situatia din Romania si guvernarea amatoare,la inspiratie si improvizatie…..
Inca nu se vede dezastrul economic si social din Romania..romanii inca nu simt efectele crizei si ale guvernarii Boc cu adevarat..inca mai traiesc din rezerve,iluzii si sperante…scadenta si bilantul vor fi in campania electorala parlamentara…la anticipate ..personal nu cred ca PDL poate astepta linistit politic 2012….
Fa un dus rece….te mai racoresti un pic…desi…nu-mi pari prea entuziast si PDLcist..
BOR si ayatolahul Daniel, lupta din rasputeri sa egaleze Afganistanul si sa’i “bata” pe talibani….sa arate lumii ce inseamna democratia originala de tip valaho-bulgaro-ortodoxa… Acest nenorocit nu vrea sa inteleaga, ca Romania este un stat laic ( prin Constitutie ), iar religia nu are ce cauta in invatamant, dar cum tipul este convins ca PDL ii este dator datorita influentei pe care o are in randul moldovenilor care iau lumina din biserica, continua sa faca presiuni…..Ceea ce nu intelege talibanul ortodox, este ca si pocaitii, tiganii, evreii, turcii au aceleasi drepturi ca ortodocsii ( talibani), iar in anumite scoli, preotii ortodocsi ar trebui scosi cu picioare’n …c*…lasand locul celorlalte culte…..
@ Cmoro
Buna dimineata si scuze ca ma amestec intr-un raspuns ce nu-mi era adresat.
Spuneti ” romanii inca nu simt efectele ….guvernarii Boc cu adevarat “. Intr-o forma asemanatoare, mi se intampla sa o spun si eu. Si totusi, va marturisesc ca nu sunt convins ca oricum s-ar fi numit guvernul care ar fi condus tara in perioada aceasta, rezultatul ar fi fost mult diferit de realitatea pe care o traim fiecare dintre noi. Cred ca traim o perioada in care “oamenii sunt sub vremi”. Nu stiu daca este un exemplu corect, dar in conditiile in care relativ recent am avut prilejul sa invidiez la fata locului atat pe portughezi cat si pe greci pentru partea vizibila a modului lor de viata, iar acum toti se straduiesc sa ma convinga ca acestia sunt in galeata, eu biet muritor, ce pot sa mai spun ?!
Toate bune, tuturor.
Liber la furat, domnilor politicieni! ANI va apara ca e umană.
………………………….
Demnitarii vor ţine la secret unde au proprietăţi, cum şi când le-au dobândit, unde au acţiuni şi pe cine au împrumutat, iar Llderii de sindicat nu vor mai fi obligaţi să-şi declare averile şi interesele, Toate acestea dacă Senatul adoptă noua lege ANI în varianta Guvernului, aprobată deja de Camera Deputaţilor.
……………………………..
Sursa: romanialibera.ro http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/cum-isi-ascund-demnitarii-averea-in-noua-lege-ani-184896.html
Comentariu semnat de Parerea, de pe ziare.com
…………………….
DOMNULUI PRESEDINTE TRAIAN BASESCU,
………………….
Sper din tot sufletul, sa ramaneti pana la capat, omul pe care l-am stimat! Sper din tot sufletul, sa nu PROMULGATI ABERATIA de rit “win-win”, “ce-a papat lupul, a papat”! Aseara, lupii, “din graba”, v-au aplicat un SCUIPAT cat toata Romania de rit ilician! Nu deveniti IRELEVANT, Domnule Presedinte! Ati promis ROMANILOR ca le “redati Romania”! Prin astfel de legi, promulgate, LEGALIZATI FURTUL EI, pe veci!
………………
Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/stiri/coruptie/numaratoarea-lui-pristanda-pentru-ani-1012327#adaugare-comentariu
Fiindca probabil ca in curand o sa apara un fir nou, vreau sa spun ca imi produce o placere de tip ludic citirea de cate ori reschid blogul titlul acestui fir , este adorabil(ca si Elena de altfel):
Ce-ai cu ceaiul meu?
Aici singurul raspuns in ton nu ar putea fi decatde forma:
Dar absolut nimic si sper sa-mi si placa, daca vreodata il vom bea impreuna.Pentru asta, in acea zi, as sacrifica si cafeaua lui Mihnea
Acum si cu ANI, daca consideri ca presa si societatea trebue sa se sustituie procuraturii si tribunalului este cum spune acel autor din RL . Intr-o societate ce se doreste sa se normalizeze ANi si in forma actuala preconizata de guvern deci fara porcariile facute ieri in parlament ar putea functiona eficient chiar daca poate nu ANI ce cele ce urmeaza sa fie ceva mai lente.
Nu cred ca obligativitatile impuse de lege vor putea fi eludate doar cu amenda si aceea modica.
Dar ptr asta trebuie introdus in Codul Penal la care inca se mai poate umbla sau in Constitutie la articulul prezumarii averii ca fiind licita, ca pentru cei care nu se conformeaza unor decizii administrative de verificare si care ar putea duce intr-o situatie teoretic posibila la anchetarea lor penala, se suspecteaza culpa si se declanseaza din oficiu ancheta penala care implica evident obligativitatea indeplinirii actelor procedurale refuzate in fata ANI, de catre cel implicat.
PS. Problema liderilor de sindicat este pe muche de cutit, caci relatia baneasca daca nu gresesc a liderilor de sindicat este doar cu membrii lor. Acestia ii pot suspecta de coruptie. Ei nu pot fi prezumati ca fiind mituiti cu sinecuri doar ptr ca reprezinta niste oameni in fata patronatului.
Daca nu am dreptate, trebuie introdus in legea sindicatelor daca nu este deja introdus, conflictul de interese la acesti lideri.
PPS.In acelasi timp constatand porcariile facute de deputati chiar si in cele cateva ore pe care le-au avut la dispozitie, trebue sa recunosti ca o lege nu doar cu 10 articole, nu poate fi votata dupa nici 24 de ore de la afisarea ei pe situl camerei deputatilor unde eu ieri pierzand doua ore m-am ostenit s-o vad in viteza parandu-mi-se destul de in regula la o analiza atat de grabita.
Sa fiu scuzat daca obiceiul meu este sa merg daca pot la sursa si abia apoi la “pe surse” si nici sa nu ma incred absolut in ce spune fara argumente stricte altcineva.
Asadar pozitia celor din opozitie care s-au abtinut este de neatacat.
Au permis cvorumul deci nu au fost distructivi dar nici nu au girat ce nu cunosc.
Desigur ca unii ca dl saniuta sunt mai rapizi(ca si mine cum v-am explicat ) si deci a putuut sa voteze in cunostinta de cauza.
Eu, daca s-au facut acele modificari in rau si eram la PDL as fi votat impotriva. Un CPreda asa ar fi facut si nu stiu de ce Sever Voinescu a acceptat acele porcarii, daca ele sunt adevarate.
Pana acum am oferit doar jumatate din felul in care in mod rational se pot aborda cele cu ANI. Acum cealalta fata a foii de hartie pe care scrie(cam ce a spus aseara Nashul):
Dle Presedinte Basescu, dle PM Boc si stimat Guvern,stimate PDL,
este adevarat ce se spune in presa cum ca si dintii care-i mai ramasesera lui ANI in varianta guvernului au fost scosi sau foarte bine piliti?
Daca este adevarat mai trebuie votat asa ceva?
Doar ca sa dam bine la UE si sa lustruim in continuare hotia si impostura?
Ei CMoro,uite ca eu chiar cred ce spun ,si cred nu pt ca as fi vreun visator incurabil ,ori vreun gargaragiu,dornic sa-ti produca tie vre-un disconfort.
Nu,si pt ati dovedi ca nu am obiceiul sa o iau gratios pe cimpurile noastre mioritice,uite iti dau o veste trista.
In sfirsit,dupa 20 de ani in sfirsit ,LEGEA LUSTRATIEI A TRECUT DE COMISII’si mai ramine doar votul in plen.
Urmare a acestui lucru,CONDUCEREA PSD,a analizat efectele legii,si ce sa vezi,cam 40%[ATENTIE MORO,40% DIN ACTUALUL PSD] nu vor mai putea fi alesi in functii ca:
PRESEDINTE,PREMIER,PARLAMENTAR,PRIMAR,CONSILIER.
uite e doar primul efect al legi,asa ca te intreb:CU CINE MAI RAMINETI IN PARTID?
basca,ce urmeaza dupa…………..
NICOLAE..Salut….Nici nu am sustinut altceva..orice partid ar fi fost la putere ar fi suportat consecinte electorale negative…Acum este PDL in “culpa” si in 2012 sau mai devreme la anticipate va deconta…Numai ca tot PDL ,cum ar fi facut orice partid la putere, are grija ca decontul sa le fie indulcit membrilor sai de partid…Trag tare sa-si faca rezerve pentru perioada de hibernare politica in opozitie….Isi consolideaza pozitiile in deconcentrate(???) neadmitand sa fie lustrati si directorii din ministere sau deconcentrate care orice s-ar spune fac mereu politica guvernului si a partidului majoritar din parlament(sau alianta) si sunt numiti politic..(asa cum a sustinut insasi PDL ..si foarte vehement..acum ,cu lustratia ,nu se pune ce au gandit si declarat atunci…pierd fonduri de partid si personale,pierd persoane cu increngaturi in actualul SRI si acces la diverse informatii utile politic etc etc…
Nu inteleg de ce legea nu-i lustreaza si pe liderii de partid ..care la un moment dat singure(partidele) sau in aliante conduc destinele Romaniei si ale romanilor…influenteaza opinii si destine ..
Toti vizatii de legea lustratiei (prin functiile sau colaborarile cu regimul comunist pe care le-au avut ) ar trebui sa se dea la o parte din functii de conducere in partide ,politice sau administrative….Sa stea 5 ani pe liber…sau in afacerile pe care sigur le-au dobandit dupa 89′ in calitate de….Toti lustratii au dreptul sa se angajeze in privat ,in lupta concurentiala probandu-si abilitatile manageriale si profesionale….sau ca o sugestie..pot ramane sau deveni si clienti politici de partid…incercand sa fenteze un pic legea lustratiei dar fiind mult mai utili si inofensivi decat ca politicieni,sefi si sefuti de partid,administrativi etc etc
Unde-i preşedintele pe care l-am votat?
…………………..
Eu am votat un presedinte jucator, un presedinte pentru romani… ca sa constat acum ca avem un presedinte surd, mut si chior, izolat la Cotroceni precum Iliescu, in perioada lui de “glorie”…
Ce se intampla? Oare dumnealui o fi vazut ieri, ce au facut politicienii din ANI?
Un zâmbet la cafea
………………..
Un oltean este condamnat la moarte prin electrocutare. Este aşezat pe scaunul electric şi întrebat care e ultima lui dorinţă. Olteanul răspunde:
- Să mă ţineţi de mână…
CE-AI CU CEAIUL MEU?…
Multumim ca ai postat acest articol – Trackback Promoveaza-l…
Stire pe placul ProTV…
…………………………..
Nemaiavand ce le da de mancare celor 19 copii ai sai din prima casatorie si celor 11 din a doua casatorie, cetateanul Vasile V.Vasile din Bucuresti, str.Paiul din Gura nr. 118, sector 1, s-a hotaratsa se sinucida. Scapand de sub supravegherea sotiei sale, a pus mana pe un topor si si-a retezat ambele picioare. Apoi, de durere, si-a taiat si mainile. Cand sa-si crape capul, au sarit vecinii alertati de sotie. Astfel a fost salvata viata unui om si 30 de copii au din nou tata.
FRANK..Consider ca ti-am raspuns mai sus….E OK daca pleaca astia de peste 50-55 de ani din fruntea partidelor …mai ales ca acestia vor mereu functii si mari demnitati publice …
Sa plece de la toate partidele lustrabilii sau suspectii de cochetarie cu comunistii…sa vina profesionisti si intelectuali veritabili in politica ..pentru ca de obicei lustrabilii sau colaboratorii comunisti sunt mai mult inclinati catre politica decat spre aplicatii profesionale concrete ..mai ales dupa 89′…mai mult hau hau si gargara propagandista decat bun simt si responsabilitate….
Sa traiesti nelustruit de lege sau lustrabili
Eroare C.Moro,mare eroare,nu pleaca cei de 45 la 90 de ani.NUUUUUUUUUUUU,pleaca doar acei ticalosi perfizi,cozi de topor care si-au pus in slujba unei orinduiri criminale toata energeia si capabilitatile pt a ASUPRI SI A BATJOCORII acest neam.
Aici nu-i vorba de o diferenta de nuanta,e vorba de un mod de a te raporta la ISTORIE,lucru pe care tu il refuzi cu incapatinare,incercind o manipulare grosolana,conform careia romanii trecuti de o anumita virsta ,TREBUIE SA PLECE,adica vezi doamne ca nu-si vor gasi locul in societatea romaneasca.
e deplorabil ca te-ai dedat la o asemenea dezinformare,subtila e adevarat dar ridicola.
LUSTRABILII,din PSD,vor face ca acest PARTID SA AIBE SOARTA OMULUI DE ZAPADA CIND SE INTILNESTE CU RAZELE SOLARE,facindu-se mic,mic ,mic de tot pina dispare.
a fost nevoie de 20 de ani de la miscarile,revolutie,nici nu are importanta cum o numim,pt ca ACEST CANCER INTRETINUT DE ION ILIESCU SI AI LUI CIRACI,sa fie pusi fata in fata cu ticalosia lor.
a fost nevoie ca PD-L,sa stie sa negocieze,astfel incit sa-si poata asigura o majoritate cit de cit confortabila pt a scoate din viata publica mizeria ramasa in urma comunismului.
sigur,legea nu poate OPERA SI ASUPRA PROGENITURILOR FOSTILOR CRIMINALI COMUNISTI,SECURISTI,TORTIONARI SI MAGISTRATI TICALOSI,dar acest lucru il poate face societatea civila,impunind filtre MORALE SEVERE,astfel incit influenta venita prin filiatie sa nu mai poata fi activa.
P.S-mda,am uitat sa mentionez ca,PSD ,in cazul in care legea va fi votata o va ataca la……………..C.C.R.
OARE DE CEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?
ce zici C.MORO?
Silverstar,
In niciun caz Presedintele nu trebuie sa sara de pe scaun la orice petarda. Nici eu care nu sunt tinut de absolut nicio restrictie nu sar imediat si privesc ambele fatete ale unei realitati, iar in apelul facut la ora 9:03 am pus o propozitie conditionata de adevarul continut, doar ca o atentionare ptr ceva ce la noi nu este imposibil si nici macar improbabil.
Oricum Presedintele se va exprima cand legea va ajunge la promulgat si indirect prin cei mai aproape de Dsa.
Ref la lustratie, de acord cu Frank.
Dar vom mai avea ocazia sa revenim . Acum ANI ne doare.
LEGEA ,CARE REGLEMENTEAZA FUNCTIONAREA A.N.I.-din cite se pare partidele au cazut la pace si in conditiile date,adica in spatiul mic de manevra oferit de decizia curtii constitutionale,au scos de ochii lumii o lege cam stirba,schioapa si cocosata.
Daca e sa ne amintim cum a aratat legea ,de fapt proiectul de lege,gindit de doamna MONICA MACOVEI,si cu ce o sa ne alegem dupa ultimile episoade de ticalosie,e clar ca inca ,TICALOSII LUCREAZA IN INTERESUL LOR PROPIU.
Si acum sa vedem ce se mai poate face,probabil,zic probabil PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU,va intoarce legea in parlament pt a fi redisctutata,cu amendamentele care le va considera ca trebuiesc facute.
ce va face parlamentul?deoacamdata e foarte dificil de spus,in conditiile in care,sunt multi pedelisti,care nu vad cu ochi buni aceasta lege,care i-a opbligat sa se arate in toata SPLENDOAREA BOGATIEI LOR,ACUMULATA NU TOCMAI PRIN MIJLOACE ORTODOXE,,LA LIMITA LEGII,dar in mod sigur intr-un mod IMORAL.
Si sa observam ce simplu se propaga suficienta si lipsa de profesionalism.
Am auzit azi la un moment dat ca ieri s-a scos din lege posibilitatea ca ANI sa puna sechestru asigurator pe bunuri. Eram si nu eram de acord cu asta dar dupa ce am aflat ca amendamentul a fost propus de Cristi Boureanu si mai ales cand am citit justificarea acestuia nu pot sa nu consider amendamentul corect si deci si anulator de o viitoare pe buna dreptate invocata neconstitutionalitate . OK , Crist si acum sa te citez:
Deputatii au eliminat, miercuri, din proiectul legii ANI, prevederea introdusa de Comisia juridica potrivit careia comisiile de cercetare pot dispune masuri de sechestrare a bunurilor, depozitelor si certificatelor bancare ale persoanelor vizate de controlul Agentiei de Integritate.
Camera Deputatilor a eliminat aceste prevederi din proiectul legii ANI la propunerea deputatului PD-L Cristian Boureanu, care a reclamat faptul ca punerea sub sechestru a bunurilor unei persoane, inainte ca instanta sa se pronunte asupra vinovatiei acesteia, ii poate “nenoroci viata” respectivei persoane.
Boureanu a sustinut in plen ca “exista o comisie pe langa Curtea de Apel, care precizeaza ca se poate pune sechestru asigurator prin care sa impiedice instrainarea bunurilor”.
“Deci eu inteleg ca, inainte ca instanta de judecata sa se pronunte ca sunt vinovat, desi se prezuma caracterul licit al dobandirii bunurilor, o comisie poate sa-mi puna sechestru, dupa care ma tine doi ani – cat tine procesul – sa nu pot sa-mi folosesc averea. Si, dupa doi ani, imi spune ‘aveti dreptate averea dumneavoastra este corect dobandita, dar timp de doi nu ati putut sa faceti nimic cu un apartament, o casa, nu ati putut sa luati un credit, n-ati putut sa aveti o garantie’”, a comentat Boureanu.
El a adaugat ca prevederile i se par “o chestie de o gravitate deosebita, cu tot respectul pentru colegii nostri, pentru ministrul Justitiei, pentru toti cei care au lucrat la proiect”.
PS Asa ca Frank ramanand cu ochii in saispe, totusi sa nu ne grabim in a emite in mod peremptoriu sentinte.
Se pare (caci nu cunosc amendamentele si nu stiu cum sa le gasesc daca este posibil?) ca s-a umblat insa la sanctiuni materiale precum amenzi reducandu-le la valori derizorii ceea ce evident ca nu e ok.
M-ar interesa astfel cum s-au modificat art 29 -32 unde sunt prevazute acestea.
Cine doreste sa studieze legea propusa de guvern deci inainte de a fi amendata o gaseste la:
http://www.cdep.ro/pdfs/pl207_2010.pdf
Acum, la 20 de ani după dec ’89, cui mai foloseşte legea lustraţiei? Posturile cheie sunt şi acum, ocupate de comunişti. Au furat, s-au îmbogăţit, şi-au aranjat viitorul pentru trei, patru generaţii înainte şi-acum îi… lustrează? Vax!… Ce rezolvă asta? Mai bine li s-ar confisca averile, ceea ce au fără muncă…
Pe Realitatea TV scrie că 20% dintre magistraţi vor la pensie ca să fenteze legea pensiilor.
Eu înţeleg că aceste jigodii care vor pensii nesimţite alături de cele care deja le au, vor da statul în judecată, vor câştiga un drept obţinut unor legi discreţionare, pensiile nesimţite vor merge mai departe şi fraierii care au muncit zeci de ani, tot intelectuali, dar nu magistraţi şi nu militari, vor trăi tot în sărăcie, tot din puţin, tot la limită…
Aşa că tot ce face guvernul Boc acum – ANI, legea pensiilor, lustraţia – e apă de ploaie, bătaie de joc la adresa electoratului, un mod de a trece vremea, de a arăta fraierilor că se lucrează, numai că se lucrează tot pentru categorii privigeliate…
FRANK…Pentru o corecta intelegere a sensului mesajului meu….”Cand vor pleca astia de 50-55 ani ..atinsi de lepra arogantei si suficientei comuniste,lustrabili,colaboratori securitate ..Nu toti emanatii revolutiei sunt buni profesionisti si morali..majoritatea celor emanati si politici sunt lustrabili…macar si moral daca nu penal sau pe legea lustratiei…Si in general cei de la 50 de ani in sus din politica sunt mediocrii profesionisti din vremea lui Ceasca ce au tipat dupa 89 ca au fost marginalizati,ca au fost anti,ca merita si e obligatoriu ca ei sa fie la bucate pentru ca au suferit iar profesionistii si specialistii care pe competente au razbit in vremea lui Ceasca trebuie neaparat sa stea cuminti si la colt….
Deci trebuie o sita ,un filtru competent si responsabil care sa ne scape de neghinele politice care se dau profesionisti si specialisti la toate sau “recomanda” calduros partidului specialistii din familiile proprii care apoi devin unelete si clienti politici…impingand tara si romanii intr-un cosmar pe care nu l-am visat nici in cele mai negre scenarii..economice,sociale si civice pe care ni le imaginam imediat dupa 89….iar principala speranta a multor romani care gandesc si au permis de purtat mintea la ei ,democratia din Romania e din ce in ce mai indepartata..din ce in ce mai mult o Fata Morgana…ne incaleca politicul,politia,SRI si justitia pe toti cei indisciplinati la un moment dat…la comanda politica…Legile sunt facute pentru a realiza cele de mai sus….direct sau subtil si interpretabil…
Deci FRANK….tu esti manipulatorul “respectabil” cu mintea in colturi…voluntar sau involuntar..si am mai facut referire sa intre in politica ,la guvernare ,in administratie buni profesionisti,specialisti adevarati nu cu diplome la kg la private ,intelectuali veritabili indiferent de varsta…am specificat limitele de varsta in ideea ca si cei mai tineri de 50 de ani au timp sa invete si sa devina specialisti ,sa invete sa fie educati si cu bun simt.morali si democrati..sa se vindece de lepra comunista ,de cravata rosie,carnetul de UTC ist sau PCR ist
Sper ca acum esti multumit de mine….
Oare ce modificari s-or fi facut cu A.N.I.?Astia nici nu stiu ce au votat.Au votat orbeste.
Cand se vor elimina pensiile speciale la parlamentari?
Moro
Aceasta generalizare cu ”diplome la kg.la private”nu face decat sa iti sublinieze superficialitatea judecarii celor din jur.Nu vreau sa te supar,dar pe mine una viata si practica si mai ales munca cu oamenii m-a invatat sa ierarhizez valoric persoanele intai dupa calitatea umana si profesionala,efectul pozitiv pe care acestia il au acolo unde sunt si abia mai apoi ca si fapt divers eventual kg.care atarna la diploma.Te asigur ca cunosc persoane care valoreaza un mare zero cu diplome finute la ”gramaj”…indiferent de varsta…Vezi tu…superficialitatea caracterului e un mare deficit de intelectualitate la ora asta in Romania,in special intalnita la cei ce se cred inteligente superioare pecetluite de universitati de stat.Uitam omul…vedem doar hartia si stampila de pe ea…impartim,ierarhizam,selectam orice…in tot acest proces guvernat de rautate,ignoranta si superficialitate,valoarea devenind tot mai greu de sesizat…
O veste buna. Depinde cum o privesti.
http://www.asociatia21decembrie.ro/2010/04/surpriza-zilei/
NG ..Sarut mana…Elimina “rautatea ” cu “diplome la kg” contra cost si conteaza pe restul postarii mele..de care nu ma dezic….si care caracterizeaza majoritatea societatii romanesti de dupa 89′…s-au inversat valorile,criteriile de apreciere…iar clasa politica aleasa,numita sau insinuata nesimtit in vietile noastre reprezinta si transmit fidel imaginea electorilor care i-au votat…Iar bineanteles exceptiile din politica si societatea romaneasca intaresc regula…
Daca te-a iritat chestia cu diplome la kil pot sa-ti indulcesc amaraciunea si sa-ti spun ca sunt de acord cu Dl Presedinte Basescu atunci cand a vorbit despre prioritatile din invatamantul romanesc…Facultatile private ,in general ar putea scoate tinichigii,ospatari instalatori cu studii superioare…pentru ca acum in general difera doar diplomele ..si avem o tara cu o populatie majoritara avand studii superioare…O amica ,veche profesoara suplinitoare la tara a terminat evident o facultate si vrea post la oras sau macar directoare la vreo deconcentrata…un amic sofer de ceva ani a terminat facultatea privata si vrea sa fie inginer si de ce nu director la institutia unde e acum sofer…pentru a “aranja “un pic pe fostii sai sefi…un cantaret fara nici un an de studii in muzica ,amator si interpret a doua melodii la acordeon pe strazile din Spania a venit cu banii stransi din cerseala de pe strazi si intelept i-a investit intr-o diploma a facultatii de muzica pe la Spiru Haret …acum e profesor la un liceu si pretinde nesimtit sa fie numit profesor ,public….Exemplele pot continua si daca cineva ma va contrazice la modul serios si-mi va cere legal socoteala sunt gata sa fac proba spuselor mele in fata jurnalistilor avand ca martori impostorii cu diploma de care vorbeam dar si altii care exista si paraziteaza societatea romaneasca cu impostura lor…
NG…daca erau cazuri izolate pe care sa le fi observat ,jur ca nu postam pe aceste teme ,dar sunt cazuri din ce in ce mai numeroase pe care te asigur ca nu le tratez cu superficialitate ci cu maxima seriozitate si de ce nu cu amuzament ,ca la piesele de teatru de amatori de la caminele culturale in care cei mentionati de mine sunt actorii…Extinde profesionistii si absolventii la care am facut referire la clasa noastra politica,functionari din administratie ,functionari ,birocrati cu vocatie dar cu studii superioare din mediul bugetar dar si privat care aduc mari deservicii angajatorilor lor si companiilor,bancilor etc unde lucreaza…
Asa ca scuze NG….si totusi …
Ce parere ai despre pensiile militarilor,onoarea militara ,juramantul care cuprinde si “jertfa suprema” in legatura cu apararea patriei…care e invocat fara sustinere cand se spune ca numai militarii de profesie se jertfesc in caz de razboi…eu stiu ca se mobilizeaza toti cetatenii apti de lupta iar cetatenii ,populatia tarii poate fi jertfita suprem intentionat,accidental sau colateral ca si militarii(referindu-ma la jertfa suprema)…mai stiu ca cei care se indreapta catre armata ,politie,SRI,Justitie,Politie frontiera, etc se indreapta inspre aceste domenii pentru salarii mai mari si sigure,locuinte asigurate,diurne,alte avantaje materiale in timpul serviciului activ…varsta de pensionare mai mica decat a celorlalti…Deci avantaje mari pentru serviciul activ in raport cu alte categorii de salariati din Romania …iar orientarea lor catre aceste domenii este o optiune strict personala…fara sa mai mentionam faptul ca multi se straduiesc sa intre in aceste meserii prin spaga,influenta ,relatii,pile etc etc…
Pensionarii militari se plang ca nu mai pot lucra pentru o bucatica de paine in plus la stat,la buget din cauza lui Boc…de ce nu se duc sa lucreze in sectorul privat …?Stiu multe raspunsuri la intrebarea mea….
O seara buna….
Moro
Tu tratezi in postarile tale doar efectele si exemplifici niste practici care de fapt ar trebui sa fie excluse de o societate civila sanatoasa.Fiecare om incearca…problema nu este de ce incearca,ci de ce reuseste,mai ales cand vorbim de non-valori…Cred ca aici e adevarata problema,si aici nu doar politica si politicienii sunt vinovati,ci societatea romaneasca in ansamblul ei.Din punctul meu de vedere am ajuns la un punct de cotitura in toate,in politica,in social,in cultura in orice are omul in centrul actiunii.Exista o saturare de atata anormalitate dar din pacate inca nu am gasit calea catre normalitate dupa ani in care Romania a functionat stramb.E greu sa repari marile inechitati sociale,nimeni nu va ceda 1 mm in favoarea altuia ori fara a da tonul unor compromisuri de la elita tarii,nu se pot pretinde compromisuri la nivel de categorii sociale obisnuite.Cand e vorba de venituri,solidaritatea devine un cuvant pueril.Cat despre meserii,am mai spus…fiecare e importanta si fiecare isi alege ceea ce vrea,nimeni nu e obligat la nastere sa devina militar…in plus devine din ce in ce mai periculos sa lucrezi intr-un spital decat pe campul de lupta.Eu vad militaria simplu:ai beneficiile respective pe timpul cat esti activ(mai mult decat multe alte profesii)dar cand esti pensionar esti egalul celorlalti romani.La pensie nu mai esti nici miner,nici pe campul de lupta,nici judecator…esti un pensionar.Pentrul stressul meseriei ai primit beneficii si utilitati la vremea respectiva…Poate suna cinic,dar pot intelege unele diferente salariale,prin natura riscurilor,dar nu pot intelege de ce trebuie prin pensii suplimentare sa multumesti pentru o activitate in timp ce celorlalti din productie nu le multumeste nimeni…In fine,e un subiect interminabil si mereu sunt doua laturi ale baricadei si puncte de vedere diferite in functie de care parte te situezi,dar e un razboi de uzura a tuturor si timpul e scurt pentru cei ce vor reparatii…
Aseară am aflat despre un sondaj de opinie în care mai puţin de 2000 de intervievaţi au costat 400.000 de euro. Poate mă înşel, dar asta înseamnă 200 de euro de intervievat? I s-a plătit şi sejurul în România celui care i s-a cerut părerea?
Tot ieri am auzit şi de oarece “afacere” imobiliară legată de armată. Nu mi-a fost prea clar dacă are legătură şi cu o observaţie mai veche a mea…
http://bibliotecarul.blogspot.com/2010/04/opaaa.html
Sper că nu, pentru că în acest caz transferul de proprietate are semnatari.
Pe blogul dlui dl Patrsconiu are un fir cu titlul: Vine Lustratia.
I-am scris nefiind deloc convins ca are deocamdata de ce sa se bucure:
Vi se pare nu vine nimic daca nu intelegem ce urmeaza:
Daca vrem sa functioneze lustratia trebuie sa intervenim la Constitutie.
Mai multe poate mai tarziu
Se organizeaza la mare spectacole,va fi muzica.Pentru ca Ridzi a risipit din buget ministerului 75000 euro,tot pentru spectacole,a fost si destituita si i s-a intocmit dosar penal.Probabil nu o fi Udrea,sunt persoane diferite,stiu.Ce manevra a fost acolo?Cei din interior o inteleg bine.
Nu vine nici o lustraţie. Nu vă fie teamă, domnilor comunişti… CCR veghează pentru lustrabili… Că doar n-au fost puşi acolo să pască raţele…
Ioane,
Pe blogul … are, se scrie blocul are sau pe blogul … se afla sau este. Pe randul doi, lipsesc 4 virgule ca sa fie corect. “Vi se pare nu vine nimic daca nu intelegem ce urmeaza :” este o fraza care pare interogativa dar este finalizata cu :, lasind la o parte faptul ca nu este coerenta si nu spune nimic. Nici randul urmator, nu spune mare lucru: daca vrem sa functioneze… trebuie sa intervenim la… Finalul, are doua virgule lipsa si, pentru mine, pare o amenintare, dar se incheie cu un smiley, ca sa incheie la fel de incoerent. Eu nu am nimic cu tine, dar apreciez ca atunci cand nu ai nimic de spus, cand ai ceva de spus dar nu gasesti calea de exprimare coerenta, e mult mai bine sa taci, pentru ca se apreciaza ca iti bati joc de cei care citesc. Poate ca inainte sa injuri, sa insulti sau sa acuzi, te gandesti putin la propriile texte. Iti doresc o zi buna, dar cu atit de multe greseli, la un text incoerent de numai 5 randuri, nu cred ca este posibil!
Buna ziua Andrei,
Sper ca nu toti au capacitatea de intelegere atat de scazuta pe cat o ai tu un vajnic corector de ziar
Vad ca a facut o fixatie patologic-paranoica in legatura cu mine. E treaba ta, nu sunt medic, dar daca vad ca te preocupa atat de mult claritatea mesajelor mele, il voi rescrie pe cel referit, propozitie cu propozitie, cu explicatiile de rigoare si poate ca vei fi multumit ?
“Pe blogul dlui,(prescurtare de la dumnealui, permisa cred eu pe un blog), (aici recunosc o virgula necesara lipsa, dar ce sa fac, am mai spus ca mai sar peste virgule, dar nimeni inafara de acest reprezentant al democratiei americane de Simileasca si altii cativa reprezentanti ai celei originale a dlui Iliescu, nu mi-au reprosat vreodata de astea, cum nici eu nu am venit cu asemenea reprosuri meschine impotriva cuiva) dl Patrsconiu are un fir cu titlul: Vine Lustratia.
I-am scris, nefiind deloc convins ca are deocamdata de ce sa se bucure:
Vi se pare, nu vine nimic, daca nu intelegem ce urmeaza:
Daca vrem sa functioneze lustratia, trebuie sa intervenim la Constitutie.
(Am pus cele patru virgule reclamate, desigur fiind mai bine asa, dar textul ramane inteligibil si fara ele)
Mai multe poate mai tarziu (nu e lipsa nici-o virgula necesara intelegerii desigur putea sa si fie una dupa cuvantul multe)
Asadar, erori marunte, care pentru cineva care nu poate sa se ia de fondul continut in cele scrise, dar care vrea sa fie profesorul unora carora nu le ajunge nici la genunchi, sunt bune de exploatat ptr a-si roade zabala sentimentelor de nimicnicie si de inferioritate care probabil ca atunci cand ramane singur cu sine, il covarsesc. Nici pentru asta nu am alt tratament decat sa-l trimit in Biserica Iubirii adica in Biserica Lui Christos.
PS. Am spus undeva ca as putea sa-mi schimb impresia execrabila despre acest domn, doar daca in fata mea ar intra intr-o casa in flacari ptr a scoate viu un copil. J
PPS. Nu garantez ca acum am scris fara greseala, asa ca va fi o desfatare sa-mi mai gaseasca inca una, doua, dar in nici-un caz nu voi mai raspunde la asemenea atacuri.
Din partea mea, liber la ele.
@Frank,
La astea te pricepi tu mai bine:
Care o fi raspunderea lui Patriciu in raport cu paguba pe care o are Romania dinspre KAZMUNAIGAZ sau daca sunt poate altele?
PS: Altele adica alte responsabilitati, alti responsabili
ION ADRIAN-ar trebuii sa cunoastem termenii contractului,dar de regula cumparatorul la cumparare ia si activele si pasivele ,creantele,dar si debitele.
asa ca eu cred,ca problema e in curtea KAZMUNAIGAZ.
repet e doar o parere,nu o certitudine,pt ca contractul nu este public si nici nu trebuie sa fie public,e intre o firma privata si o alta firma.
Dar creanta de 600 mil. de dolari scadenta in august,se va negosia cu kazacii,s-au ce or fi ei,daca nu cumva s-a si negociat deja.
Sunt un fel de kazako-rusi, numai buni de-un kazaciok
Desi sunt adversarii nostrii politici eu nu-i neglijez in calitatea de opozitie pe care o au atunci cand nu mi se pare ca este doar mistificare si tendentiozitate.
Asadar pe blogul deputatei PNL , Diana tusa aceasta comenteza urmatoarea informatie:
”După cum ştiţi, de luni de zile, România a rămas fără vaccinul împotriva tuberculozei, iar autorităţile ridică din umeri. Singurul răspuns al Ministerului a fost că producţia de la Institutul Cantacuzino a fost sistată, iar procedurile de licitaţie nu sunt încă finalizate. Ce e mai grav este că în aceeşi situaţie se află şi vaccinurile care apără copii de difterie, tetanos, tuse convulsivă şi poliomielită, ale căror stocuri sunt aproape de zero.
Faţă de această situaţie gravă autorităţile ne spun că se împiedică de o formalitate: nu este finalizată licitaţia! . De parcă de-a lungul timpului aceleaşi autorităţi publice nu au putut să ocolească această procedură atunci când x sau y, persoane importante şi cu funcţii, au avut interes în a achiziţiona o groază de prostii, tot din banii noştri! De parcă nu ar fi vorba de o situaţie specială pentru care legea prevede excepţii!
În urmă cu două săptămâni am adresat o întrebare pe acest subiect Ministrului Sănătăţii, întrebare la care nici până acum nu am primit răspuns. „
Personal dle ministru al sanatatii cred ca dra deputat Diana Tusa ar trebui sa primeasca raspuns la acesta intrebare.
Sau poate ca de cand a scris ea acestea, lucrurile se vor fi rezolvat?