rss
home
16
Aprilie

Cheia succesului economic al Romaniei: investitiile in infrastructura

Aproape orice occidental care vine în România constată că principală problemă este infrastructura slab dezvoltată. Adevărul este că, în 20 de ani, nu s-au făcut foarte multe lucruri. Şi cauzele sunt multiple, ele variind de la lipsa fondurilor, la lipsa de voinţă politică sau de-a dreptul servirea clientelei. Într-o anumită formă, ne-am obişnuit ca nimeni să nu facă nimic. Asta este starea de fapt pe care o criticăm, o blamăm, dar împotriva căreia nu acţionăm. O parte a mass media a atins cote alarmante de defetism şi chiar nihilism.

Culmea este că atunci când chiar se face ceva, când rezultatele chiar pot fi cuantificate, mass media şi opoziţia încearcă să explice românilor că „investiţiile nu sunt bune”. La o întâlnire din afara ţării, îi povesteam unui ministru dintr-o ţară mai dezvoltată decât România cu ce probleme mă confrunt din partea presei. Acestuia nu-i venea să creadă că, pentru simplul fapt că sunt ministrul care a demarat cele mai mari obiective de investiţii după 1989 ca volum, sunt atât de criticată. Pentru el era greu de înţeles cum opoziţia şi mass media pot ataca însuşi principiul investiţiilor, mai ales în contextul crizei economice. M-a întrebat dacă opoziţia şi mass media ştiu că investiţiile creează locuri de muncă, aduc taxe şi impozite la bugetatul stat, scad presiunea pe bugetul asigurărilor sociale şi, până la urmă, dezvoltă infrastructura. I-am spus că nu-i bănuiesc a fi „necunoscători”, ci mai degrabă „rău-intenţionaţi” (am folosit, desigur, un eufemism în discuţia cu oficialul respectiv).

De câteva zile, am sentimentul că mă aflu sub un asediu mediatic doar pentru că, în loc să mă complac în starea abulică de până în 2008, mă zbat să fac câte ceva. Altfel nu-mi explic de ce Planul Naţional de Dezvoltare a Infrastructurii este atât de criticat. Sunt aproape 4 miliarde de euro care merg către zonele în care clivajul dintre urban şi rural este cel mai semnificativ. Faptul că investim în zone care nu s-au bucurat până acum de atenţia celorlalte Guverne este, în ochii unora, o greşeală.

I-am auzit ieri pe degrabă-mânuitorii de vorbe otrăvite din PSD şi PNL criticând investiţiile din Suceava şi Botoşani. Teza lor: nu avem nevoie acum de drumuri judeţene şi locale. Semn că singurul principiu după care se ghidează este atât de greşitul „lasă că merge şi aşa”. Nu, domnilor, 150 de milioane de euro pentru reabilitarea a 150 de kilometri de drum judeţean şi a 190 de kilometri de drumuri de interes local reprezintă o prioritate pentru această parte a ţării. Creează sute de locuri de muncă, în două judeţe puternic afectate de şomaj, şi oferă perspective de dezvoltare durabilă.

Acuzaţiile privind alocările de fonduri pe criterii politice sunt absurde şi arată ruptura care există între Victor Ponta şi primarii săi din partid care beneficiază de finanţări din partea MDRT. În plus, ministerul nu se ocupă cu licitaţii pentru reabilitarea drumurilor. De obicei, de acest aspect se ocupă Consiliile Judeţene. Este prima dată când am organizat chiar noi o licitaţie, tocmai pentru că schema de finanţare era destul de complicată şi procesul s-ar fi lungit prea mult.

PNDI nu este o ambiţie personală pe care o am. Este o necesitate. Ieşirea din criză se va face doar prin investiţii, nu prin demagogie de talk-show-uri tv, pentru care USL a început să se specializeze.

Astăzi, la Botoşani, am vizitat şi două obiective de investiţii finanţate prin Programul Operaţional Regional: o clădire monument reabilitată prin fonduri europene şi un şantier dintr-un program de reabilitare urbană. După o săptămână în care s-a vorbit mult despre bani europeni, e bine să poţi avea exemple concrete că lucrurile merg în direcţia bună, chiar mai repede decât s-ar aştepta unii.

Timp de doi ani de la intrarea României în Uniunea Europeană, Guvernul PNL, susţinut puternic de pesedişti, a reuşit perfomanţa de a contracta (nu de a absorbi!) mai puţin de 2% din fonduri prin POR. Iată că, în vara lui 2011, se va încheia semnarea tuturor contractelor pe fonduri europene. 4,3 miliarde de euro care vor intra în România în următorii doi ani.

Sigur, contractarea nu înseamnă şi absorbţia fondurilor europene. Trebuie ca proiectele să fie puse şi în practică, pentru ca banii europeni să vină. Pentru a da un exemplu: nu este suficient să semnezi acte pentru reabilitarea unui spital, trebuie ca procesul să fie şi derulat pentru a obţine banii europeni. Sarcină care cade în seama administraţiei locale. Din acest punct de vedere, Botoşaniul este un exemplu. Mihai Ţâbuleac, preşedintele CJ Botoşani, şi Cătălin Flutur, primarul Botoşaniului, arată că există toate premisele să putem absorbi toate fondurile europene prin POR în următorii doi ani.

Trăgând linie, 4 miliarde de euro prin PNDI şi 4,3 miliarde de euro prin POR reprezintă un efort investiţional nemaiîntâlnit după 1989 în România. Dau măsura strategiei de ansamblu pe care o avem pentru dezvoltarea ţării, aşa cum niciunul dintre guvernele care s-au perindat la putere n-a mai avut până acum.

 

P.S. La Gura Humorului, am semnat două contracte cu fonduri europene, de peste 2,2 milioane de euro. Ele prevăd reabilitarea unor străzi din municipiu şi introducerea unui sistem de supraveghere video. Pentru un oraş mic, o asemenea investiţie, într-o perioadă în care bugetul este mult limitat, înseamnă foarte mult.

 

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • Zev a scris pe 18 Aprilie 2011, 10:42 pm

    Pare de necrezut dar totuși, este adevărul implacabil. În contextul, tulbure dpdv politic, în care poziția lui Crin Antonescu în PN[L] se clatină (acesta nefiind deprins cu știința de a manevra timona pe o ,,mare” agitată :) ), respectiv, în care se anunță iminenta demisie din PSD a seniorului FSN, Sergiu Nicolaescu, deci repet, într-un moment politic favorabil, ce fac pedeliștii ? Ia să vedem….da, ați ghicit !…se luptă pentru putere într-un glob de sticlă.
    Vă spune asta, domnilor din PDL, un om îndrituit să o facă, pentru că nu sunt mulți alții care să vă fi susținut, de-a lungul tranziției (încă neîncheiate) spre Europa și valorile occidentale, cu mai multă devoțiune , încredere și speranță pentru România ! Alături de Frank Zapa, Ion Adrian, Judex, Nell, Freedom, NeaKutare, N.G. și alții ca domniile lor. Nu vrem să plecăm în altă parte, ci vrem aici și acum, reforma dusă până la capăt , cu orice efort necesar și/sau efecte nefavorabile de imagine, modernizarea statului român, eficientizarea justiției și prosperitate, pe termen mediu și lung, pentru cei conștienți de propria responsabilitate față de ei înșiși și MAI ALES , pentru copii lor ! Fără ezitări, tentații populiste, sau conflicte intestine absolut irelevante pentru națiune, sau pentru viitorul ei.

    • puiu a scris pe 18 Aprilie 2011, 11:14 pm

      ..pe poetesa nici n-ai amintit-o ,n-o ierti pentru postare de sambata cand a avut o pozitie pertinenta si si-a pus niste intrebari ,care-i baiul ? ,unde-s dulcegariile de acum ceva vreme in urma ? ,cine nu posteaza lozinci ,ii dat uitarii….curioasa judecata .

    • NeaKutare a scris pe 19 Aprilie 2011, 08:19 am

      1. Subscriu opiniei pe care o exprimati.
      2. Obiectivul imediat al PDL ramane PASTRAREA UNUTATII PARTIDULUI SI DUPA ALEGERILE INTERNE. Din pacate, competitia din PDL se poarta cu procedee care pot scinda partidul. Acest lucru nu ar insemna altceva, decat pierderea majoritatii in Parlament.AR FI FOARTE TRIST SA CADA GUVERNUL, SA INCEAPA DEZMATUL MASURILOR POPULISTE ( CARE NE-AR DUCE DE RAPA), SA SE OPRESCA REFORMELE,SOV, VOICULESCU, VOICU, ETC. SA FIE DATI CU DETERGENT, s.a.m.d. DOAMNE FERESTE !

    • NeaKutare a scris pe 19 Aprilie 2011, 08:53 am

      Cat priveste o anumita distantare a d-lui Presedinte Basescu de dl. Blaga, s-ar putea ca episodul cu mitingul de la Palatul Prezidential, DAR SI ALTE INFORMATII PE CARE LE POATE AVEA DOAR DL PRESEDINTE BASESCU, sa fie determinante.

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:27 am

      @NeaKutare
      Bună dimineața, mă gândesc dacă, nu cumva președintele își dorește un lider de partid ,să-i spunem…maleabil, pentru ca domnia sa (președintele) să poate prelua conducerea PDL, după încetarea mandatului la Cotroceni.
      Cred totuși, că pe moment, o neimplicare prezidențială în ceea ce privește problemele interne ale partidului, ar fi de preferat, în contextul erodării de imagine a acestei structuri politice.

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:37 am

      Da, există un semn mare de întrebare, legat de acel miting/marș neautorizat de la Cotroceni. Nu atât în ceea ce privește manifestarea propriuzisă, cât mai ales, referitor la tăcerea domnului Blaga cu privire la evenimentul buclucaș, care nici până azi, nu a oferit o explicație convingătoare a neimplicării domniei sale. Nici înainte, nici în timpul, nici, mai ales, după.

  • Zev a scris pe 18 Aprilie 2011, 11:05 pm

    Alături de Elena Udrea, o altă Doamnă înzestrată cu atributul deciziei masculine, se face remarcată în guvernul României: Anca Boagiu.
    Distinsa doamnă, este hotărâtă să facă ordine în hățișul achizițiilor publice din ultimii 10 ani, iar în consecință, indivizi autoconsiderați senatori de drept în domeniul infrastructurii rutiere și chipurile, ,,clienți” ai PDL, conform clișeelor murdare de presă tabloidă, se văd acum cu contractele reziliate ! Domnii Umbrărescu sau Cășuneanu, doi îmbogățiți ai tranziției postdecembriste, trebuie să învețe că joaca de-a munca pe bani publici s-a terminat. Suntem stat membru cu drepturi (și obligații) depline al Uniunii Europene ! Și cu responsabilități, ÎN PRIMUL RÂND, față de cetățeni, nu față de oligarhii de carton.

  • silverstar a scris pe 19 Aprilie 2011, 08:07 am

    Special pentru ZeV: Pelinul se recomanda in intoxicatii alimentare http://www.ziare.com/viata-sanatoasa/remedii-naturale/pelinul-se-recomanda-in-intoxicatii-alimentare-1089234

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 08:57 am

      @silverstar
      Bună dimineața și mulțumesc pentru atenție și sfaturile pertinente provenite de la un expert în plante și alimentație sănătoasă. :)
      Îmi place pelinul, dar numai sub formă de vin, iar ca medicament, deocamdată nu este necesar. Nu am avut niciodată intoxicații (sau indigestii) alimentare, deoarece mă hrănesc echilbrat și fără excese și de asemeni, respect toate posturile principale. De multe ori, chiar în noaptea de revelion, las friptura în farfurie (antreul, salatele și fructele, fiind, de cele mai multe ori, suficiente) și evit exotismele dulci introduse recent în meniurile restaurantelor, asimilate forțat, din snobism de fițe, de peste mări și țări, evident, contra unor prețuri ,,piperate”. Privesc , în timp ce ascult muzica, cu amuzament, chipurile prietenilor care mimează teatral sațietatea și plăcerea, în realitate, ele (aceste stări afișate ostentativ) camuflând greața și…foamea, după ce respectivii au reuștit să guste din ,,delicatese” de (cel mult ) vreo două ori. :)

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:04 am

      ps-poveste românească, despre mâncare adevărată
      ,,A fost o data un imparat, care avea trei fete pe care le iubea foarte mult. Mai ales de cand i-a murit sotia, se ocupa mult de educatia fetelor si le indelpinea orice dorinta.
      Le-a cumparat fetelor cele mai frumoase rochii, cele mai scumpe bijuterii si cele mai minunate carti. La randul lor fetele il indrageau nespus pe tatal lor.
      Intr-o zi imparatul a intrebat-o pe fata cea mare, cat de mult il iubeste.
      -Te iubesc ca mierea. -raspunse fata.
      Tatal a fost multumit de raspuns si a intrebat-o si pe fata cea mijlocie.
      -Eu te iubesc ca zaharul. -raspunse aceasta.
      Imparatul era de-a dreptul induiosat de atata iubire.
      Atunci a intrebat-o pe fata cea mica:
      -Si tu fetito, cat de mult ma iubesti?
      -Eu te iubesc ca sarea in bucate, tata -raspunse mezina.
      Surorile ei au inceput sa rada de ea si imparatul s-a infuriat.
      -Ce fel de raspuns este acesta. Sa pleci din casa mea!
      ……………………………………………………….
      ..Peste ani, mezina, devenita tanara mireasa, i-a rugat pe viitorii socri sa-l invite si pe un anume imparat, dar nu a marturisit ca acesta este tatal ei. A venit si ziua mult asteptata a cununiei. Fata a pregatit separat bucatile pentru tatal sau si a dat porunca unui slujitor sa i le duca personal si nu cumva sa ajunga din greseala la vreun alt oaspete.
      Imparatul de cum a sosit s-a tot uitat la frumoasa mireasa si i se strangea inima gandindu-se ce mult seamana cu fata lui, pe care nu a mai vazut-o de foarte mult timp.
      Cand au aparut pe masa bucatele imbietoare toti mancau cu pofta, numai imparatul, tatal fetei inghitea cu greu cate ceva ce i se paru rau si fara nici un gust. A intrebat in dreapta si in stanga, daca e buna mancarea si toti au raspuns ca sunt cele mai delicioase bucate pe care le-au gustat vreodata. A luat si el de la vecini un pic cu furculita si s-a convins ca intr-adevar erau foarte bune.
      Pana la urma nu a mai putut rabda si s-a ridicat in picioare, acuzandu-l pe imparatul gazda ca isi bate joc de dansul. Acesta a chemat bucatarii, ca sa-i pedepseasca pe cel care a facut pozna atunci mireasa a recunoscut ca ea a gatit pentru tatal sau doar cu miere si zahar si chiar si in solnita a turnat zaharul praf, sustinand ca imparatul prefera mierea si zaharul in locul sarii.
      Tatal si-a recunoscut greseala si a imbratisat-o cu drag pe fata pe care a crezut-o pierduta. Iar celalalt imparat s-a bucurat ce nora vrednica si desteapta are, si mai e si fiica de imparat pe deasupra.”

  • aura a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:00 am

    Si eu sunt dezamagita de ce se intampla inPDL.Speram sa evite o balacareala ca aceea de la alegerile PSD.Din pacate am uitat ca in PDL sunt tot romani.Blestemul nostru ,ca popor, e sa fim dezbinati.

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:15 am

      @aura
      Prin popor circulă tot felul de vorbe despre coadă:
      DEX: ,,A da din coadă = (despre oameni; fam.) a se linguși pe lângă cineva; a se bucura. A-și vârî (sau băga) coada (în ceva) = a se amesteca în chestiuni care nu-l privesc. Își vâră (sau și-a vârât, își bagă, și-a băgat etc.) dracul coada (în ceva), se spune când într-o situație se ivesc neînțelegeri sau complicații (neașteptate). A călca (pe cineva) pe coadă = a jigni, a supăra (pe cineva). A pune coada pe (sau la) spinare = a pleca (pe furiș), a o șterge (lăsând lucrurile nerezolvate). Cu coada între picioare = (despre oameni) umilit, rușinat; fără a fi reușit. (Pop.) A-și face coada colac = a se sustrage de la ceva. A trage mâța (sau pe dracul) de coadă = a o duce greu din punct de vedere material, a face cu greu față nevoilor minime de trai.”
      ps
      PÂNĂ LA URMĂ, EXACT ASTA O SĂ FACEM CU TOȚII: Vom trage mâța (sau pe dracul) de coadă. :)

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:16 am

      PS
      Bună dimineața…scuze. :)

  • aura a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:05 am

    Buna dimineata! Doamna Silvester mi-am facut cafeaua si nu a aparut gluma.Unde e?Sper ca nu s-a ratacit in eter.

    • puiu a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:54 am

      gluma-i mai sus …ZeV :lol:

    • silverstar a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:59 am

      Pentru aura şi Nicolae :lol: Un zâmbet la cafea şi o zi cu soare

      Maria la vrajitoare:
      - Ma iubesc doi barbati. Spune-mi cine din ei va fi norocosul?
      Vrajitoarea pune cartile, apoi se uita atent la ea si spune:
      - Cel ce va avea noroc va fi Vasile – te vei casatori cu Ion.

  • silverstar a scris pe 19 Aprilie 2011, 09:59 am

    ***aura – bună dimineaţa. Cred, obişnuinţa e a doua natură şi mai aşteaptă şi alţi colegi zâmbetul… Dar, pur şi simplu, sunt năucită de îndrăzneala unora de a jigni şi a împărţi merite, desi a venit aici de câteva luni şi mă refer la ZeV şi postarea lui de aseară, de la ora 10,42 am. Omul încă nu realizează că s-a terminat cu timpul când eram obligaţi să strigăm că e bine chiar dacă crăpam de frig… Cum poate el să-mi pretindă mie să tac, să nu spun ce mă nemulţumeşte, să nu spun că-s dezamăgită de un partid şi de nişte oameni în care am crezut? De ce? Oamenii aceia trebuie să ştie că undeva greşesc şi greşesc rău tare dacă au reuşit să-şi îndepărteze şi susţinătorii şi de la cine să ştie dacă noi ne punem lacăt la gură ca să nu-i deranjăm.

    Să ştie acest ZeV că. dacă la nivelul anului 2008, acest blog era printre primele, a fost posibil pentru că şi eu eram pe aici şi, la întâlnirea din oct 2008, eu am fost cea mai solicitată la interviuri, dovadă nr de art în care-mi apare nick-ul. Numai pentru Antene am refuzat să vorbesc.

    • Zev a scris pe 19 Aprilie 2011, 11:06 am

      @silverstar
      Cu regret Îți spun că te pripești în considerațiuni. Să fie excesul de orgoliu de vină ? De fapt, nu mă interesează în acest moment ce stări te motivează, mă limitez doar la a comenta pe text:
      1. Ieri, la ora 10.42, am enumerat nick-uri de persoane pe care le consider consecvente în principii, principii legate de tema pe care am abordat-o în comentariul meu. Tema era legată de două idei fundamentale care, pentru mine, au valoare de referință: UNITATE în PDL și REFORMĂ implementată până la capăt, în interesul național. Consider că cele două idei sunt INDISOLUBIL legate între ele.
      Colegii enumerați,sunt după părerea mea principiali, din simplul motiv că , după percepția mea, pun întotdeauna rațiunea deasupra stării emoționale. Starea emoțională poate fi , de multe ori, negativă și ne inhibă în mod garantat, luciditatea și limpezimea minții. Este un fapt de natură biologică, elementar.
      Pe de altă parte, am adăugat…,,și alții ca ei”, nu întâmplător. De multe ori, și ,,alții ca ei”, chiar dacă, pe moment numele lor nu-mi vin în minte, sau atunci când sunt în ,,pasă” bună, calmi și relaxați, postează comentarii excelente, pe care orice om atent și interesat le citește cu plăcere.
      2. Este o imensă dezinformare să afirmi că eu aș pretinde cuiva să tacă și să nu-și expună în mod liber gândurile, ideile, trăirile, dezamăgirile, frustrările, etc, etc., indiferent cine este acel cineva. Desigur că libertatea este egală pentru toți, deci ea se manifestă în ambele sensuri, cu singura condiție, invocată deseori de moderator, ca permisivitatea să nu se transforme într-un cadru al exprimării în public de obsecenități, invective și injurii. După părerea mea, în dialogul dintre noi, atâta cât a fost, această condiție a fost îndeplinită. Eventuale dezacorduri, confruntarea de idei și/sau argumente sunt omenești, perfect admisibile și chiar necesare, uneori, evident, atunci când se desfășoară într-un climat civilizat.
      3. Înțeleg că notorietatea ta, constituiă în timp, pe acest blog, este sinonimă cu starea de normalitate. Prin urmare, nu văd necesitatea imperioasă a unor confirmări redundant- laudative , din partea nimănui. Ea trebuie, pe de altă parte, permanent susținută și actualizată, chiar de către beneficiarul ,,laurilor”.
      Deh, ,,povara” notorietății se traduce prin expresia : ,,este greu să ajungi acolo sus, dar e și mai greu să-ți menții altitudinea, datorită…..(poate) aerului rarefiat “. :) Scuze, am glumit.
      Notă: Eu personal nu sunt în competiție cu nimeni, pur și simplu, îmi exprim liber gândurile. Dar acest lucru nu este neapărat implicit, în relația directă cu tine, dacă tu nu dorești acest lucru. Libertatea, fără respect reciproc, nu are nici un sens. Nu numai că eu nu ți-aș spune vreodată să taci, dimpotrivă, prefer să adopt eu însumi, în mod liber, această atitudine. Depinde exclusiv de opțiunea ta.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 19 Aprilie 2011, 11:38 am

    Mai sa fie,tocmai in saptamina patimilor,,CREDINCIOSUL IOAN BOTIS,MINISTRUL MUNCII,este subiect de presa,si material de rontait pt toate slugile mogulilor.
    Sigur tot subiectul asta le-a cazut ca o mana cereasca,mincatorilor de balega,avizi de subiecte care sa-i puna in defensiva pe pedelisti.
    Asadar INCOMPATIBILITATE-ESTE CUVINTUL LA ORDINEA ZILEI,si cine cade in aceasta plasa TOCMAI MINISTRUL MUNCII,un personaj interesant,care mie unul mi-a lasat o impresie acceptabila.
    N-am sa aduc in sprijinul sau alte incompatibilitati ,FLAGRANTE,GEN ECATERINA ANDRONESCU,SI INCA VRE-O 3 INCOMPATIBILI RECTORI ,VOI SPUNE DOAR ATIT,PDELISTI TRANSATI RAPID SUBIECTUL,ORI,ORI,si va asumati aceasta decizie.

    • Blue Sorin a scris pe 20 Aprilie 2011, 10:30 pm

      Amice Zappa, tu faci o mare confuzie. SRL-urile mogulilor nu fac parte din presă.
      Hai să-ţi zic una tare. Ieri zicea un liberal gălbejit că Boc a spus că România nu va fi afectată de criză deoarece are legături mult prea slabe cu UE şi SUA. A spus-o Tăriceanu când i s-a spus că România nu va putea susţine creşterile salariale pe care le-a făcut.
      ***Dacă se întâmplă ca doamna Udrea să citească asta, am o propunere legislativă. La emisiunile tv unde sunt invitaţi tot felul de măscărici să mănânce rahat şi dacă aceştia sunt plătiţi să se pună semnul cu P în cerc. Dacă cineva susţine că eterna Monica Tatoiu, Ciuvică şi alţi mâncători de rahat sunt acolo pe gratis minte, nimeni nu e atât de imbecil să se facă zilnic de râs pe gratis. De tembelul ăla care a sărit în capul liberalilor la senat şi nu i s-a deschis paraşuta, am înţeles, Felix l-a angajat. Dar de vaca aia cu greva fomei cu glucoză şi sicuri cu vitamine nu am auzit să aibă relaţii de muncă sau de colaborare cu Antenele deşi tot mai des o vedem la televizor. Am văzut-o şi la OTV. Să nu-mi spună cineva că se duce de la Timişoara la Bucureşti doar pentru că are conştiinţă …
      Botiş şi-a dat demisia. OK, aştept să văd că Geoană face aceeaşi chestie. Îmi amintesc că a refuzat să pună pe ordinea de zi o discuţie în care urma să se stabilescă dacă mai are sau nu susţinere pentru a ocupa funcţia de Preşedinte al Senatului.
      Am mai spus-o, tare aş vrea să văd cum DNA face o cercetare asupra faptului că îi vedem cei de la CNA cum nu opresc amisia la Realitatea tv sau Antena3. Acolo se încalcă Legea Audiovizualului în mod flagrant. Într-o discuţie pe care a avut-o cu Adrian Ursu, Răzvan Dumitrescu, Oana Stanci şi limbricul de Mircea Badea a afirmat personal că la el niciodată nu va veni un reprezentant al Piuterii. De ce? Pentru că nu vrea. Adică dacă merge cu maşina şi semaforul îi arată roşu nu va opri pentru că nu vrea, poate chiar îii va ucide pe cei ce traversează? Lui Gâdea şi încă vreo câţiva, dacă am avea un CNA care să îşi facă datoria le-ar retrage dreptul de a mai apărea în spaţiul mediatic.
      Se vorbeşte de legea Bucureştiului. De ce să se facă, doar ca să o avem? PEntru că dacă Legea Audiovizualului nu se respectă decât dacă le convine celor vizaţi, la fel se va întâmpla şi cu alte legi, inclusiv cea a Capitalei.

      P.S. Lucru bun: Vîntu la bulău… hehehe …

  • Frank Zapa[King] a scris pe 19 Aprilie 2011, 12:06 pm

    Duminca pres. TRAIAN BASESCU,si-a mai demonstrat o data clasa de politician,care vede totul cu cel putin 10 mutari inainte,cautind solutii care sa-i convina lui,dar si partidului pe care el.cu ceva ani in urma l-a tractat si l-a facut ,MARE’.
    Mai nimeni nu a vrut sa dezbata faptul ca TRAIAN BASESCU,pt a nu stiu cita oara,a transmis romanilor,unora,cei obisnuiti sa stea cu mina intinsa la stat ,ca obiceiul asta trebuie sa inceteze.Mai mult apasat si ferm a spus din nou-TOTI CEI CARE STAU SI NU MUNCESC,PRETINZIND AJUTOARE DIN PARTEA STATULUI,TREBUIE SA CONSTIENTIZEZE,vremea pomenilor a trecut.
    Nici un politician pina la TRAIAN BASESCU,nu a facut acest lucru,ba dimpotriva majoritatea politicienilor au intretinut o sirtuatie ambigua,din care TOTI MILOGII ,LENESI AI NEAMULUI PUTEAU SPERA CA,IN SCHMBUL VOTULUI SE VOR ALEGE SI EI CU O FIRMITURA DIN CIOLANUL ASTA PLIN DE CARNITZA,CARE ESTE BANUL PUBLIC.
    Sigur este mult mai spumos subiectul in care BLAGA,este adus la statutul care i se potriveste atit de bine,DE CAPORAL DIN ARMATA AUSTRO-UNGARA,CHIPUL LUI ADUCIND ATIT DE BINE CU AL SOLDATULUI SJVEG.
    Si nu doar chipul ci si atitudinea,impinsa pina la limita grobianului,pt ca in ranita dl. BLAGA,NU BASTONUL DE MARESAL STATEA BINE ASCUNS GATA SA IASA LA NEVOIE LA IVEALA,CI BIETUL PULAN DE MILITIAN,DIN ANII 80,GATA SA TREACA LA OPERATIILE DU GUMOTERAPIE,PE CARE MILITIENII ACELOR VREMURI[PUIU E MARE SPECIALIST] LE APLICAU CU ATITA GENEROZITATE TINERILOR CARE ISI PERMITEU VRE-O CITI-VA CENTIMETRII DE PAR IN PLUS,ORI VRE-O CHERMEZA MAI ACATARII.
    Faptul ca l-a pus la colt,si inca pe coji de nuca,e doar inceputul,pt ca de fapt mesajul era unul cit se poate de dur,VAI DE CEI INVINSI’ lucru pe care tripleta B.V.B.a receptionat-o ca atare.
    De fapt aceadta tripleta estye un fel de ,COLOANA A CINCEA,care oricind s-ar putea sa o coteasca ,LA STINGA’de care este legata cu fire nevazute ce vin din negura istoriei post decembriste ,deci de peste 21 de ani.
    Practic ACEST CAL TROIAN ,TRIPLETA B.V.B-a incercat de mai multe ori sa-si impuna vointa.
    Ca ministrii,cei trei,au produs mari deranjuri,si chiar au pus piedici reformelor,uneori chiar pe fata,folosindu-se de toate posibilitatile,reamintesc doar ,ATACURILE TRUSTURILOR,ORCHESTRATE DE BLAGA,IMPOTRIVA LUI ELENA UDREA,contra CONTRACTE GRASE CU MINISTERUL PE CARE VASILE BLAGA IL PASTOREA.
    Asadar pe mine unul nu victoria lui EMIL BOC MA NELINISTESTE,CI CE VA URMA DUPA.Cum se vor aseza taberele si daca vor fi in stare sa colaboreze in interesul partidului,si al romanilor,ori razboiul va continua.
    Sigur a putea pornii cel putin 3 scenarii posibile,dar nu cred ca a venit inca momentul.

    • aura a scris pe 19 Aprilie 2011, 12:20 pm

      Din pacate cei ce stau cu mana intinsa la guvern se vor prezenta masiv la vot si tot cu mana aia vor vota USLVorba lui Lapusneanu(usor modificata):milogi, milogii, da multi .

    • puiu a scris pe 19 Aprilie 2011, 02:07 pm

      http://www.cotidianul.ro/142899-Salvati-Constitutia-de-Traian-Basescu

      apropo de clasa ,are clase tot ca tine si personalul Apahida Cluj -Napoca :lol:

  • aura a scris pe 19 Aprilie 2011, 12:09 pm

    Pt dna Silvester,multumesc pt gluma dar sa stiti ca n-o s-o arat sotului, nu de alta, dar sa nu-i para rau ca nu l-a chemat Vasile.In alta ordine de idei si eu cred ca atunci cand gresesc PDListii trebuie trasi de maneca tocmai pt a evta situatia( pomenita pe buna dreptate de Zev)de a ajunge ca noi sa tragem mata de coada.

  • romin a scris pe 19 Aprilie 2011, 01:00 pm

    cred ca ar trebui sa faceti economie si sa corespunda cu economia rominilor ,adica sa consume mai putin.Vad ca aveti grija de tot felul de nimicarii care nu le vad sensul, va jucati cu banii , aruncati cu ei pe geam, investitii impertinente care la noi in tara nu isi au rostul.Folositi banii in spitale unde multa lume se afla in suferinta, folositi banii in educatie fiindca multi copii abandoneaza scoala fiindca parintii nu isi mai pot permite sa le asigure hrana zilnica ,dar sa mai ii tina si in scoala.Eu ca parinte va propun sa va treziti si sa vedeti adevarata culoare a situatiei tarii noastre daca sunteti romin cu adevarat.Un guvern mai slab decit acesta din care faceti parte nici ca mi-a fost dat sa vad. Plecati din tara sa aratati competenta peste hotare si apoi sa vedem cine va v-a da un minister pe mina si fac referire la toti ministri actuali.

  • razvan a scris pe 19 Aprilie 2011, 01:39 pm

    l-am vazut mai devreme la tv pe secretarul de stat in agricultura….nu stiu cum il cheama dar e cel care e mereu la tv.ne invata din vasta lui experienta probabil cum sa facem sa avem bani de sarbatori si anume sa ne gasim un al doilea job.acuma am si eu o intrebare pt cei din guvern: daca sunt oameni care nu isi gasesc un loc de munca de unde sa mai il gaseasca si pe al doilea?sunt de acord ca unii sunt comozi sau altii nu vor sa fie decat sefi, dar sunt si unii care merg saptamanal la interviuri si nimic.asa ca raman cu intrebarea.unde sa gasim un al doilea job cand unii nu il au nici pe primul???

  • puiu a scris pe 19 Aprilie 2011, 02:16 pm

    ..pentru pedele ar fii bine sa castige Blaga ,(ar salva corabia naufragiata ) ,pentru opozitie Boc ii castigatorul cel mai bun ,i-ar dizolva pe pedelisti si “centura politica “singura solutie.Eu merg pe mana presidentului (perdanta de data asta ) sa ramana Boc :lol:

    • puiu a scris pe 19 Aprilie 2011, 03:08 pm

      ..s-a rezolvat si problema Botis ,ramane la latitudine ANI ,la portocalici nu se cunoaste “conflic de interese “,500 mii de euroi ,o nimica toata ,au fost date tunuri mari ,asta-i un mizilic.Doamna Botis s-a retras din firma ,a avut salar 8000 de leusteni romanesti pe luna ,inainte toavarasi pedelisti .

    • ion adrian a scris pe 19 Aprilie 2011, 10:01 pm

      Si pentru sovietici cum ar fi mai bine?

  • monica L a scris pe 19 Aprilie 2011, 02:19 pm

    Va trimit un link catre un articol ce vi se adreseaza: http://www.arhiforum.ro/agora/doamna-udrea-cu-cine-faceti-architecturing

  • Law a scris pe 20 Aprilie 2011, 10:26 am

    Se pare ca si PDL-ul a aflat de cheia succesului in dezvoltarea Romaniei, adica INFRASTRUCTURA. Cam tarziu cei drept dupa 7 ani de guvernare!!!

    Dar daca stiti ca asta e solutia de ce nu o puneti si in aplicare? Pentru ca pe anul 2011…fix PDL-ul a decis sa nu se investesteasca in infrastructura!?

    DE CE?

  • tanvuia a scris pe 20 Aprilie 2011, 03:17 pm

    Puteti, daca nu-i cu suparare ,sa-mi rasapundeti ce face acest minister al dezvoltarii ptr orasul Galati- ultimul bastion al COMUNISTOIZILOE si al inertiei???

  • ALEX a scris pe 20 Aprilie 2011, 09:34 pm

    elena, elena degeaba ai atatea teori.
    Practica ne omoara !!

  • Blue Sorin a scris pe 20 Aprilie 2011, 10:05 pm

    Puiu zice: “Bluica franarul ,nu dialoghez cu tine ,nu te mai baga-n sama ,am plecat si din palatul albastru al superbei regine LULU din cauza ta ,n-am vrut sa te strivesc ,esti amicul reginei ,de acum incolo pe unde te prind …..mai discutam dupa sfintele sarbatori Pascale ,pe care ti-le doresc faine si fericite.” … hehehe, chiar mă miram de ce mi s-a zbârlit neuronul…
    Ai învăţat cumva ce înseamnă verbul “a discuta”? Dacă da e bine, înseamnă că nu ai cap pe umeri doar pentru cota de mătreaţă. :D

  • Florin Ruşanu a scris pe 21 Aprilie 2011, 09:55 pm

    Aia da, sunt sigur că urmează articolu’ ‘Apa caldă e caldă’, ‘Trăim în România’, sau de ce nu ‘Suntem români’. Mă bucur că după atâta timp la guvernare aţi ajuns la concluzia la care unii ajunseseră cu ani buni în urmă. Oricum pricipala ta problemă e presa şi mass-media, nu faptu că investiţiile tale, în mare parte sunt utile precum fularu’ vara. Aştept să văd dovezile că dumneata ai dreptate, deşi probabil o să’mbătrânesc aşteptând…

  • corina oprisiu a scris pe 27 Aprilie 2011, 07:21 am

    E foarte bine ca investim in infrastructura.
    Dar trebuie sa fim vigilenti UNDE se duc o mare parte din acesti bani.
    MUNCA LA NEGRU face ca importante sume de bani din situatiile de lucrari se platesc catre prestatori fara ca acestia sa le mai vireze catre bugetul de stat.
    Cu cit manopera directa e mai mare, cu atit sumele de la incheierea devizului (cas, somaj, pensii, etc) sunt mai mari. Si acesti bani SUNT INCaSATI de catre prestatori si NEVIRATI catre bugetul de stat.
    Pentru a constata acest tip de evaziune fiscala NU aveti nevoie de controale pe santiere cu o armata de inspectori…Trebuie doar ca inspectori anaf sau ai garzii financiare se compare sumele decontate prin situatii de lucrari (incheierile de deviz la manopera directa) si sa le compare cu sumele virate de catre firma respectiva la bugetelul de stat.
    Se poate chiar concepe o forma de evidentiere a acestor sume , pe factura,
    ca si TVA, mentionate in rubrica distincata pentru a fi virate la buget.
    Altfel din pacate, o mare parte din banii europeni NU ajung unde trebuie..,
    Iar circotasii se vor plinde in continuare de cit de mare e fiscalitatea la noi…

  • Stanciu Mihai a scris pe 29 Aprilie 2011, 04:14 pm

    Pentru Buzau ce proiecte exista ? Judetul e intr-o stare deplorabila, nu se face nimic, avem un primar incompetent si nu se investeste deloc.

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila