rss
home
08
Octombrie

CRIZA CU FINAL ASTEPTAT

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “CRIZA CU FINAL ASTEPTAT”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 09:46 am

    Dar Basescu stie termenul de ‘demisie’?Ma rog nu discutam de el.

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 09:48 am

    Ciocoflenderi sunt pe aici?

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 09:51 am

    Eugen Nicolaescu de ce nu poate fi demis?

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 09:53 am

    # lulu Says:
    October 8th, 2008 at 9:48 am

    Buna dimineata!
    Nu stiu voi, dar eu remarc o “liniste” gandita de cateva zile la noi pe blog, dar si in viata politica. De ce? Cred ca, gafele monumentale ale psd si pnl, i au mai ponderat pe sustinatori, s au trezit si ei in sfarsit, si au zis-gata luam o pauza nu mai putem acuza prosteste pdl de gafele noastre. Daca e asa felicit gruparea rivala! E un semn de maturitate si intelepciune, atnci cand recunosti ca ai dat-o in bara si ca ai puterea asumarii prostiilor facute! Dar va fi o lectie pt ei? Vor recunoaste ca PDL, este altfel?

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 09:57 am

    PD-L e tare.Propune desfiintarea pensiilor privilegiate ale parlamentarilor.Dar cik e masura populista…asa sa fie?Dupa mine n-ar fi.Dar niste politicieni(pensionari probabil) asa o considera.

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:00 am

    Dinu Patriciu e sarac lipit.A ‘pierdut’ peste noapte 1 miliard euro.A visat cu o noapte inainte ca avea mai mult.Dar cand si-a numarat averea avea cu 1 miliard euro mai putin decat a declarat.

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:01 am

    Cel putin pana azi, nu vad decat crize si disperare dar bine ascunse! Probabil se gandesc la o alta manevra daca nu le a mers cu profesorii. Se va naste o noua POMANA cat de curand, altfel nu vor putea aplana gafa facauta cu marirrile salariale. Cert e, ca, inca odata pdl arata ca nu este un partid aventurier, ci realmente vrea sa construiasca ceva sanatos si nu improvizat.

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:03 am

    Lulu,`neatza!Ce gafe a facut psd?Sunt gafe f mari?

  • Nicolae a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:03 am

    Doamna Elena Udrea,
    Sarut mana si va rog sa-mi permiteti sa pun doua intrebari:
    1. De ce PD-L nu incearca sa se delimiteze de pozitia celorlalte formatiuni politice (care constat ca tinde sa se generalizeze) de a asocia potentialul de castig de imagine cu orice masura care in fond ar trebui sa fie luata doar pentru ca asa este bine pentru tara si pentru oamenii ei ?
    2. Sa intelegem ca pe un final asteptat asocierea dintre PNL si PSD ? Daca da, sa intelegem ca PD-L accepta acest lucru ca pe un dat, sau considera ca actiunile de precampanie ale sectorului 6 sunt suficiente pentru intreg teritoriul ?
    Cu cele mai bune ganduri pentru dumneavoastra si toti ceilalti.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:08 am

    am avut zilele trecute mai multe postari privind invatzamantul … nu prea ati avut nimic de comentat in legatura cu cestiunile in discutie … sa inteleg ca a fost o aprobare tacita sau ca nu vreti sa va puneti cu nebunu’?

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:10 am

    Si acesta ar trebui sa fie scopul nostru precis, sa aratam lumii de pretutindeni ca pdl, este ALTCEVA, nu este perfect, greseste omeneste, DAR este un partid ce ne poate reprezenta intro forma moderna si curajoasa, evident si cu riscuri. Eu asta astept de 18 ani: evolutie, selectie stricata printre cei ce vor la putere si sa intuiasca pasul urmator la timp. Numai asa putem scapa de trecut. PDL asta va face, altfel e constient ca va pierde.

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:11 am

    Salve balby, glumesti? Gafele sunt imense, peste puterea prostiei, ce naiba!

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:15 am

    Gafa gen Adomnitei?Gen Eugen Nicolaescu ce spune pe post ca s-au eliminat plafoanele in farmacii,dar directorii spun ca n-au nimic scris.Sunt doar vorbe,trancaneala.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:19 am

    revin cu o postare care demonstreaza ca’s un om responsabil preocupat de soarta tzarii si de grija pentru dezmostenitii soartei (profesorii)

    tot stand aici si deplangand soarta trista a profesorilor* care sunt nevoiti “saracii” sa traiasca cu salarii de cate douazeci de milioane de lei pentru cateva zeci de ore “lucrate” pe luna am gasit solutia pentru venituri suplimentare la buget, care vor permite sa li se mareasca salariile cu nerusinatul procent de 50% … sa plateasca si ei “saracii” impozite pentru sumele exorbitante pe care le incaseaza din meditatii … ce? .. ei nu sunt romani ca si noi? … noi de ce sa platim impozit pentru orice venit si ei nu? … si ar mai fi un avantaj daca s’ar intampla asta … unii vor face evaziune fiscala vor intra la puscarie si fondul ala de salarii se va imparti la mai putine persoane deci fiecare va lua si mai mult …

    * slujbasi ai statului care mimeaza lucrul

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:21 am

    Ar mai trebui sa scape Tariceanu de un ghimpe,de Dan Radu Rusanu.

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:23 am

    Nu sunt de acord nici cu varianta de a striga ca suntem cei mai buni ca noi suntem SALVAREA, din contra as spune chiar cu riscul de a speria, ca nu suntem salvarea dar militam pt eliminarea tentacolelor psd si a echilibra macar cat de cat diferentele intre saracie si belsug, adica reabilitarea PATURII DE MIJLOC, cea mai necesara si aducatoare de profit, ECHILIBRU in orice stat, de ce nu si la noi?

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:23 am

    Daca batranelul asta mare ‘afacerist’ ajunge presedintele pnl-ului?

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:25 am

    Eu cred ca ar trebui sa scapam cat mai repede de TOT, s-o luam de la ZERO. Dar cine are curaj? Ar fi un act temerar!

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:27 am

    Va las cu bine, mai vorbim.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:31 am

    scuze silverstar si balbeck,

    chiar si un blog poate fi oglinda societatii romanesti … uite ce se intampla … ar fi comic daca n’ar fi tragic … silverstar e profesoara … ea e disperata ca ar fi posibil sa nu i se mareasca salariul cu cat spera .. balbeck are nu’s ce legaturi cu medicamentele .. pare disperat ca guvernu’ nu trimite nu’s ce hartie nu stiu unde sa se scoata odata nenorocitele alea de plafoane … asta’i romania … suntem un popor hamesit … se vedesi dupa preturile mai mari decat ale vecinilor cu care incercam sa vindem orice … niciodata nu suntem rezonabili sau patrioti … sa punem cat mai repede laba pe cat mai mult si restul poate sa se duca de rapa … important e ca am apucat eu o bucata cat mai mare … toti suntem la fel … d’aia nici nu’mi pun sperantze prea mari in politicienii romani

    inca o data scuze silverstar si balbeck

  • Elena Udrea a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:36 am

    Pentru Nicolae
    PDL nu asteapta fatalist jocurile PSD cu PNL. Le devoaleaza, le critica, striga in gura mare, de un an si jumatate. Numai ca, pentru a fi auzit, ai nevoie de presa. Iar presa mediatizeaza doar dupa cum doreste, in functie de interesele patronilor sau ale jurnalistilor. Deci nu prea ne auzim.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:41 am

    lulu,

    vad ca “tentacole” e un cuvand pe care il folosesti mult … nu’i rau …. e expresiv, merge cand e vorba despre politica si politicieni … cand il auzi parca’i vezi cum isi indind lipicioasele labe peste romania … numa ca e o problema … se spune “tentacul” si nu “tentacol” .. adu’ti aminte ca atunci cand studiai limba latina nu spuneai “tentacolum” ci “tentaculum”

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:43 am

    Viorel,du-te la gradinita.Am zis eu de Guvern sa trimita nush ce hartie?Eugen Nicolaescu trebuie sa trimita ce trebuie catre CNAS si de acolo directorii de la CJAS sa se conformeze.Ce inseamna plafon in farmacie pt un Gheorghe de la tzara ce nu-l duce capul?O farmacie da medicamente compensate si gratute pana la epuizarea plafonului.De regula plafonul e f mic,cam la o treime din capacitatea unei farmacii.Dupa terminarea plafonului,bolnavii nu mai pot fi ajutati decat daca CJAS suplimenteaza plafonul.Practic batranii,bolnavii sunt trimisi pe drumuri.Plafon nu exista decat in Romania.’Plafon’ e ceva comunist.In toata lumea farmaciile elibereaza retete catre bolnavi fara plafon.In Romania acesti politicieni isi bat joc de bolnavi,de pensionari.De fapt sunt fosti comunisti.Mentalitatea e aceeasi la ei.Nu avem ce sa schimbam pt ca migreaza de la un partid la altul si astfel nu mai exista partid cu oameni de calitate.
    Ministrul Sanatatii a spus ca de la 1 Octombrie nu vor mai exista plafoane in farmacii.Fals.A mintit.Nu e adevarat.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:49 am

    doamna udrea,

    ” … striga in gura mare, de un an si jumatate”

    uneori strigatul in gura mare e pagubos .. uitati’va la mine … de o saptamana afurisesc in gura mare masura aberanta a maririi salariilor profesorilor cu 50% … si? .. credeti ca am convins pe cineva ca in scolile romanesti sunt prea multe nereguli? .. ash … ba chiar cred ca strigatele mele au avut un alt efect decat cel scontat de mine … multi de p’aici au inceput sa simpatizeze cu profesorii si sa ma considere pe mine nebun

  • Bibliotecaru a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:52 am

    @ Elena Udrea
    Dacă tot ce face clasa politică este un teatru, un spectacol de iluzionism, o încercare de inducere în eroare… la ce nevoie mai avem de clasa politică, pe care noi o plătim să muncească pentru noi şi nu pentru ei, să angajăm iluzionişti, poate atunci nu ne mai prindem de ceea ce se întâmplă real şi trăim într-o lume imaginară perfect construită.

    Dumneavoastră afirmaţi mai sus un fel de notă de subsol la viaţa pe care cei ca noi o percep reală şi spuneţi că nu are nici o legătură cu normalul. Atunci clasa politică se transformă în păpuşari amatori iar noi nu mai urmărim teatrul de păpuşi, ci pe cei care le manevrează.

    Dacă îmi permiteţi, vă întreb şi eu, ca un om de meserie. Este normal ca Parlamentul să dea o mărire de salariu, este în practica curentă (nu întreb dacă este legal), chiar şi fără a cere măcar un aviz de la Guvern? Se întâmplă des ca Parlamentul României să preia delegarea pe care a oferit-o Guvernului de a da Ordonanţe pentru măriri de salariu şi că-şi “facă de cap”? În sfârşit… Este în practica curentă a parlamentului ca într-o lege de aprobare a unei ordonanţe date de Guvern, legea să o aprobe cu modificări importante şi nu să facă, cum cred eu că ar fi normal, o lege separată, dacă se simte nevoia modificărilor?

    Ordonanţa avea anumite tranşe de mărire şi se ajunsese la ultima tranşă de mărire a coeficientului de multiplicare. Parlamentul a aruncat această mărire căruia i-a spus generic de 50% (ea fiind mult mai mică), fără măcar să fie negociată cu sindicatele, şi a dus în haos situaţia salarizării tocmai în perioada în care avem o apocalipsă financiară naţională. Departe de mine gândul că actualul Guvern este uşă de biserică, dar cum poate fi de vină Guvernul la această acţiune? Dacă era în primăvară, poate mai făcea o rectificare bugetară, mai avea câteva mecanisme în mâneca de iluzionist. El are însă câteva luni prin care este silit, contrar planificării sale şi a bugetului de stat votat şi aprobat de către Parlamentul României şi, de ce nu, contrar stabilităţii economice, să dea totul peste cap, nu numai pentru criza actuală a celor care fluieră şi trâmbiţează (justificat de altfel) în stradă, dar şi pentru guvernul care va veni. Ei bine, guvernul care va veni nu se va mai putea plânge de greaua moştenire lăsată de Tăriceanu, pentru moştenirea dezastroasă este vinovat Parlamentul României, adică întreaga clasă politică.

    În această situaţie, a spune că premierul “îşi joacă electoral” îngrijorarea nu mi se pare cea mai corectă observaţie. Pe mine, în toată acţiunea aceasta aflată încă în plină desfăşurare, m-ar fi convins cei care votau împotriva majorării, pentru că ar fi dovedit că sunt un partid responsabil. Votând 100% “pentru” şi discutând problemele apărute abia pe urmă, mi se demonstrează impresia pe care o are întreg poporul, anume că politica în România nu are nici o legătură cu noi, cei mărunţi.

    Stimată doamnă Udrea, în această postare nu v-am simţit ca un observator imparţial şi îmi pare rău să constat acest lucru. Nu este corect ca Adevărul să fie modificat şi să ajungă un adevăr politic, împachetat în staniol, până nu se mai vede ce este înăuntru, un adevăr politic care în aparenţă este acelaşi dar în substanţă diferă pentru fiecare partid. Un parlament responsabil ar recunoaşte gafa, s-ar întruni şi ar retrage legea de la promulgare, ar schimba-o, şi ar lăsa ordonanţa exact aşa cum era. Acel parlament ar face, în ochii şi mintea mea, un act responsabil. Suntem în situaţia în care toate partidele înţeleg că s-a făcut o gafă, dar nimeni nu încearcă să o repare, să şi-o asume, toţi încearcă să o justifice. Singurul om care şi-a asumat greşeală este acum demis. Cred că este singurul act de bărbăţie al ministrului educaţiei (poate alături de faptul că a spus da la propria căsătorie)… dar i-a fost fatal. :)

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:53 am

    Bibliotecaru,acum Adomnitei se duce si el in luna de miere in Bora-Bora.Acum are tot timpul din lume.

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:55 am

    Eu cunosc niste uscaturi mari de tot:Dinu Patriciu,Tariceanu,Eugen Nicolaescu,Dan Radu Rusanu.Mai sunt si alte uscaturi mari asa in Pnl?

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 10:56 am

    aoleu balbeck … bine ca’mi amintisi .. trebuie sa fug la gradinitza sa’l iau p’ala micu … raman dator

    ti’am zis si ieri .. atat vreme cat eu ma duc la farmacie sa’mi iau diazapamu’ si rudotelu’ si mi se dau compensat nu pot sa spun cu mana pe inima ca nu mai e plafon .. cand o sa ma duc si va trebui sa le platesc o sa pot spune ca inca mai e plafon … oricum sunt sigur ca pana in decembrie eu n’o sa observa daca mai e plafon sau nu …

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:03 am

    Viorel,eu discut niste date tehnice aici.F bine ca tu gasesti,esti tanar si alergi.Dar nu de tine e vorba aici.E vorba de ce a zis ministrul.Si oricum nu discut de reteta de 3 lei.

  • Elena Udrea a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:04 am

    Pentru Lulu
    Ultimii doi ani au aratat ca orice este posibil. Minciuna sfruntata, ignorarea principiilor de baza ale democratiei, incalcarea brutala a Constitutiei prin interpretarea cu tupeu a prevederilor ei si in lipsa unor prevederi indubitabile, transformarea binelui in rau si a raului in bine cu ajutorul mass mediei sunt realitatile de astazi, create de PNL si PSD. Un rol major l-au avut strategii adusi de afara pe multi, foarte multi bani. Si care a fost reactia societatii? Nu vreau sa raspund eu, uitati-va la rezultatele alegerilor! Asa ca nu as fi foarte optimista cu privire la sanctionarea celor doua partide fata de tot haosul pe care l-au creat. Suntem o tara in care totul este de vanzare, si chiar daca tot ele, guvernarile de pana acum, ne-au adus in aceasta situatie, ne complacem in ea si le multumim cand se indura sa ne mai cumpere o data.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:05 am

    masura asta cu eliminare plafoanelor este in mod evident o masura poplista si daunatoare fara un set de norme care sa nu le permita medicilor in cardasie cu farmacistii sa faca afaceri cu medicamente platite de stat … daca va aduceti aminte si psd’ul a venit cu astfel de masuri inainte de alegerile din 2004 .. si pdl’ul va face acelasi lucru daca vor ajunge la putere … dar e o masura cu “viatza scurta”, doua trei luni … daca vrem sa profitam la maximul de ea va trebui sa ne imbolnavim toamna din patru in patru ani

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:07 am

    Viorel,din cauza lui Eugen Nicolaescu o batrana s-a aruncat in fatza trenului.Nicio farmacie de la ea din oras nu a mai avut fonduri.Femeia disperata s-a sinucis.Nu e nicio masura populista.Dar tu trancanesti anapoda.Hbar n-ai ce zici.Romania inca e comunista din pacate.E singura tzara ce are plafon.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:10 am

    balbeck,

    ia uita’te tu la mine.. crezi ca doar trei lei dau io pe calmante intr’o luna?

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:10 am

    Daca parlamentarii isi fac o gramada de privilegii,cetatenii acestei tari nu-si pot mari salariile,pensiile ca ei.Daca un parlamentar propune o crestere salariala pt nush ce categarie de cetateni,e considerata masura populista de adversarii politici.Asa s-a ajuns.Asa considera parlaemntarii astia.

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:13 am

    Bogdan Olteanu a amenintat cu inchiderea sedintei daca se mai iau masuri ‘populiste’.Adica noi suntem carpe.Asa ne considera jegurile astea ce stau pe banii nostri in Parlament,isi cumpara masini noi acum,ii deranjeaza aerul din Prlament.Ii doare capul,ametesc,de aia ii vedem noi sforaind.Auzi cum se scuza.

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:15 am

    Viorel,dar te-a intrebat cineva pe tine ceva?De ce te bagi in seama cu mine?Baga-te in seama bine,daca te bagi.Nu prost…

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:16 am

    Eu spun ca nu functioneaza un sistem bine,din interior,tu n-ai de unde sa stii ce e acolo.Eu aia vreau sa arat.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:17 am

    doamna udrea,

    le ziceti frumos … impartiti totul in doua tabere .. ceilalti (raii) si noi (bunii) … si ne explicati ca ce si cum … da’ ce sa facem noi, pentru care toti sunt in aceeasi oala? … noi cand privim in ograda oricarui partid vedem acelasi lucru … minciuna, hotie, interes personal … noi cum sa facem?

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:19 am

    Vin retete si de 2000 lei noi si 5000.Acei oameni sunt f bolnavi.Viorel,tu nici n-ai auzit de o reteta de 50 milioane.

  • Elena Udrea a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:21 am

    Pentru Bibliotecaru
    Viorel imi spunea ca nu am raspuns unor mesaje pe care le postase, despre problema majorarii salariilor profesorilor. Nu mi-am dat cu parerea imediat, pana nu am incercat sa vad cine are dreptate. As vrea sa va spun ca nici acum 30 de minute nu se inregistrase contestatia lui Tariceanu la Curtea Constitutionala, desi a anuntat de duminica faptul ca o va depune. Nu vreau sa va expun toate argumentele legate de resursele bugetare pentru aceasta majorare si faptul ca Guvernul a luat o seama de masuri populiste si mai are tot atatea pe teava de luat. Vreau doar sa urmariti ce am scris in partea a doua a textului. O sa vedeti ca vor gasi banii. Ei, PSD si PNL. Reluam discutia vineri?

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:23 am

    @@@@Ini cer scuze pt greseala de mai sus si mi asum NEATENTIA!
    Exact dElena Udrea, aveti dreptate am omis cel mai important lucru, dar dvs l ati punctat la fix. PSD MAI SI PLATESTE BANI GREI ACELOR DOUA PERSONAJE CELBRE, sa i afirme!!!! Cu atat mai grav ca PLATESTI ca sa ce??????NU AVEM NOI DREPTATE CA SUNTEM UN PIC MAI BUNI FARA ACESTI SPECIALISTI DE CAMPANIE, FIE EI SI EVREI?

  • Elena Udrea a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:24 am

    Tot pentru Biblotecaru
    Si bineinteles ca nu sunt intotdeauna obiectiva. Doar nu sunt analist, nici ei nu sunt, fie vorba intre noi, ci politician. Incerc doar sa fiu corecta fata de informatiile pe care le am, nu neaparat fata de concluziile pe care le trag.

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:25 am

    balbeck,

    nu m’ai inteles .. am zis ca e o masura populista … ca e necesara … ca trebuie controlale la medici sa nu faca afaceri cu farmacistii … si ca in afara de mine care ia aceasta problema am doar interesul de a ma putea trata mai ieftin cand ma imbolnavesc tu mai ai si alt interes … ce am gresit?

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:25 am

    Vrea si Sanitas 60% majorare.Mai negociaza si ei.Ajung la 57%.Cum sa fie profesorii peste ei?:)))

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:27 am

    E de rau,nu e de bine cand zici masura populista.Cel putin asa o considera Bogdan Olteanu.Nu l-ai vazut pe Bogdan Olteanu ca facea spume la gura si vroia sa inchida sedinta pt ca parlamentarii votau masuri ‘populiste’?

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:29 am

    va multumesc doamna udrea .. tocmai ma gandeam ca poate plec de pe acest blog si nu m’ati bagat si pe mine niciodata in seama … acuma sunt fericit .. m’ati bagat, indirect da’ m’ati bagat …. :) )))) … acuma o sa am cu ce ma lauda la prieteni

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:29 am

    Acum tot am intarziat la treaba.
    Nici n ar trebui sa comentam falsa dorinta de a da dascalilor mai mult. A fost o strategie IEFTINA. Stiau ca nu va trece, au urmarit doar capital electoral, doreau sa scoata in evidenta ca ei psdeii sunt cei buni, cu suflet, dar de unde!!!! Cine sa i creada, poate inconstiientii, ca profesorii nu prea au crezut. As propune sa fie un subiect TABU, sa l dezbata psd pnl, ei au creeat MAREA OPERA!!!! Acum sa o si aplice!

  • balbeck a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:30 am

    Sunt cazuri de afaceri intre medici si farmacisti.Asa ne cunoastem de zeci de ani.Sa nu trimita un medic ce are farmacie toti pacientii la el la farmacie.Acel medic ce are farmacie e mana-n mana cu directorul CJAS Ploiesti si-i da plafon de milioane euro pe an.Aia da afacere…restul sunt ciubucuri…

  • viorel a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:34 am

    mda .. populista si nu prea … ar fi populista daca poporu’ ar pune botu’ si ar vota dupa cine a dat mai mult … nu prea mai pune … mai repede voteaza cu cel care promite mai mult … e precum cu femeile … ti’o doresti si ai face orice pentru a o avea inainte .. si dupa ce o ai parca n’o prea o mai bagi in seama

  • lulu a scris pe 08 Octombrie 2008, 11:35 am

    Viorel atunci cand crezi PREA mult ca esti superior, spiritual peste masura cazi in propria-ti plasa, inseamna ca te cauti si nu te gasesti! Incearca sa ti analizezi intai personalitatea ta apoi te ei de oameni, mai ales de dascali. Nu esti perfect, nu detii controlul, nu esti mai presus de nimeni si nimic….deci fii comunicativ, prietenos si NU TE MAI IRONIZA! Stii ce se spune, ca atunci cand razi de altul, practic razi de tine, asa sa fie oare?

1 2 3 11

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila