rss
home
28
Noiembrie

“CU OCHII LARG INCHISI”!

ELENA UDREA - MINISTERUL MEDIULUI - CONFERINTACeea ce se intampla in aceste zile reprezinta apogeul manipularii opiniei publice prin trusturile de presa. La cele apartinand celebrilor moguli se adauga si TVR. Nu se mai tine cont de nicio regula, pentru ca batalia este totala. Asa cum spun de mai bine de jumatate de an, cea mai mare care s-a dat dupa Revolutie. Cei care stapanesc media, “mogulii” si care au o singura dorinta, sa dispara Traian Basescu, folosesc orice cale de a-l impiedica pe acesta sa castige al doilea mandat. Incalca legile pe principiul acum ori niciodata. Nimic nu mai prezinta importanta in acest moment: in zece zile ar putea sa redevina liberi, asa cum nu au fost in ultimii cinci ani. Liberi sa controleze statul, sa il invinga, precum explica raportul cu acesta unul dintre ei la propriul post de televiziune, liberi sa cumpere justitia, liberi sa decida cine administreaza tara (in folosul lor), liberi sa decida cine si ce se exprima in public. Miza este uriasa, de aceea pun in joc toate resursele, mai ales cele financiare, acumulate tot de la stat. Democratia este suspendata, Guvernul picat, noul Guvern ignorat de majoritatea parlamentara PSD-PNL-UDMR care a plecat in concediu electoral. Tara este pentru ei doar un element in calculul de castigare a alegerilor. In timpul acesta, in pofida tuturor criticilor PSD si PNL la adresa lui Traian Basescu cum ca ne-am fixat tinte prea inalte, nerealiste ,pentru functia de comisar european , motiv pentru care vom pierde orice posibilitate de a avea un post important in Comisia Europeana, acesta a reusit miracolul, cum l-au numit unii. Astazi Romania gestioneaza unul dintre cele mai mari bugete ale Uniunii Europene, cel al agriculturii , prin Dacian Ciolos, fostul ministru liberal, sustinut de Presedinte. O victorie atat de mare a Romaniei, posibila prin efortul si credibilitatea la nivel european ale Presedintelui Traian Basescu, a trecut abia observata. Televiziunile mogulilor au rulat pe ecrane pana la nebunie imagini dntr-o poveste urata de campanie electorala, mizerabil atac la Basescu. In timp ce Europa felicita tara noastra exprimandu-si aprecierea fata de seful statului, “Aceasta desemnare este un succes personal al lui Dacian Ciolos cat si al Presedintelui Romaniei Traian Basescu. Acest succes arata greutatea mare pe care Presedintele Romaniei o are la Bruxelles”-Gunther Krichbaum, membru al Parlamentului German, Presedinte al Comisiei pentru Afaceri Europene  a Bundestagului- cei care ar vrea sa conduca tara de acum incolo alaturi de Geoana, umileau cetatenii tinandu-i in mizeria unui sistem care isi dezvaluie total chipul in aceste zile. O mizerie care s-a revarsat din laboratoarele lui Patriciu, Vantu, Voiculescu, Hrebenciuc direct pe televizoarele lor. Si va continua sa se reverse in zilele urmatoare, sub toate formele pe care le poate lua. Filme trucate, martori mincinosi, inregistrari audio scoase din context, laturi reincalzite, etc.

Exista un slogan de campanie care vroia sa faca diferenta. Antonescu ne propunea in turul unu o Romanie de bun simt. Nimic din ceea ce a facut acesta si din ce face acum impreuna cu noii sai parteneri de la PSD nu este de bun simt. Chiar nu are nicio legatura cu bunul simt. Cea mai civilizata campanie electorala a dus-o Traian Basescu. Decenta, responsabila, asumata. Poate nu la fel de spumoasa precum in 2000 sau 2004, dar cu mult mai multe argumente, bazate pe experienta unui Presedinte care schimba Romania. Romania pe care ei incearca sa o tina “cu ochii larg inchisi”.

Citeste mai mult despre:

, , , , , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • silverstar a scris pe 29 Noiembrie 2009, 10:36 pm

    Traian Basescu despre Vintu: Acest ticalos

    L-am vazut pe Sorin Ovidiu Vantu iesind sa dea lectii poporului roman cine-i bun si cine-i rau, uitand acest ticalos ca sub lozinca Dormi linistit, FNI lucreaza pentru tine, a lasat 350.000 de romani fara case si fara economiile lor. Acesta este unul dintre suporterii lui Geoana.

  • silverstar a scris pe 29 Noiembrie 2009, 10:39 pm

    ***MădăMădă – Noapte bună! :lol:
    Odihneşte-te! Va urma o săptămână foarte grea.

    Administrator:
    Noapte buna Silver!

  • Maryland Andrei a scris pe 29 Noiembrie 2009, 11:35 pm

    Madalina
    Sper ca nu esti suparata. Eu cred ca am facut ceva pentru ca saptamina care urmeaza sa fie mi usoara. Deci, noapte buna!

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 12:39 am

    Hayssam a mancat o supa cu Iliescu,dar l-a numit profesor pe Basescu.Ce jignire pentru Iliescu!

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 01:10 am

    Cata marsavie!

    Felicitari Silver ca ai stopat o odioasa diversiune.
    Felicitari Mada ca in cele din urma ai observat-o

    Noapte buna!

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 01:35 am

    Inca ceva pana ma culc dar nu mai spun din nou noapte buna :)
    Si fiindca ne plac sondajele mini -mini de tot, uite niste sondaje ceva mai mari care daca nu se lauda singure le lauda Andor care face si interesanta analiza cu observatia mea original:), ca fiind din tot din virtual au aceea necunoscuta marja de eroare pe care o da nereprezentativitatea esantionului ce acopera doar pe utilizatorii de internet, dar totusi imbucuratoare. Consider ca daca ar exista o comparatie intre sondaje similare inainte de turul i si rezultatele efective s-ar putea calibra acest model si i-am sugerat asta autorului analizei, adica lui Andor:

    Pe scurt
    SIngurul sondaj « semi-oficial » facut imediat dupa Turul 1 de PDL (rezultat difuzat pe site-ul Basarabia Press) dadea practic un scor de balotaj intre Basescu si Geoana : 50,1 la 49,9
    Asta era pe 23 Noiembrie inainte de confirmarea aliantei « rusinii » PNL-PSD.
    Am urmarit incepind din 24 si 25 Noiembrie diverse sondaje aparute pe site-uri , si vi le voi arata aici la fel ca si EVOLUTIA lor incepind din 24 sau 25 pina acum (azi ora 19). Aceste sondaje chiar daca nu sunt relevante in valoare absoluta, au insa importanta relativa pentru a vedea reactia alegatorilor in functie de diversele evenimente petrecute. Va las sa judecati singuri. IN PARANTEZE AM TRECUT SITUATIA IN PRIMA ZI A SONDAJULUI pentru comparatie
    In final, pe baza datelor de la BEC (numar exact de voturii in turul 1) si pe baza aliantelor sau instructiunilor de vot pentru turul 2, am incercat se reconstitui o prognoza (pesimista zic eu) pentru turul 2.
    Cifrele
    1.-Sondaj MEDIAFAX (site pro liberal ) demarat pe 27 Noiembrie total voturi 3761.
    Basescu 57,8 (in prima zi 54)
    Geoana 42,2 (46)
    2.-Sondaj site-ul My-Press demarat pe 26 Noiembrie total voturi 1265.
    Basescu 71 (in prima zi 68)
    Geoana 29 (32)
    3.-Sondaj Romania Libera demarat pe 25 Noiembrie total voturi 6418.
    Basescu 79,5 (in prima zi 77)
    Geoana 20,5 (23)
    4.-Sondaj Evenimentul Zilei demarat pe 25 Noiembrie total voturi 50455
    Basescu 66 (in prima zi 64)
    Geoana 27 (25)
    Nu Votez 7 (11)
    5.-Sondaj Napoca News demarat pe 26 Noiembrie total voturi 560
    Basescu 66 (in prima zi 63)
    Geoana 28 (25)
    Nu Votez 9 (9)
    6.-Sondaj Realitatea NET – REPARTITIA VOTURILOR ANTONESCU demarat pe 25 Noiembrie. Total 19920 voturi
    - Basescu 54,7 (52)
    -Geoana 38,5 (39)
    -Nu votez 6,7 (9)
    7. – Sondaj Realitatea Net – « Rezista Alianta PSD-PNL dupa alegeri ? » (demarat pe 25 Noiembrie). 3500 voturi.
    -DA : 46 (48)
    - NU : 53 (49)
    -Nu stiu : 1 (3)
    8. – Sondaj Realitatea Net – « A fost trucaj Filmuletzul ? » demarat pe 28 Noiembrie. 12320 voturi
    DA : 64,6 (64)
    NU : 35,4 (36)
    9. PROGNOZA TUR 2 PE BAZA REZULTATELOR FINALE DIN TURUL 1 (B.E.C.) si a urmatoarelor alte repartitii (pesimiste zic eu).
    Voturi :
    Antonescu (vezi sondaj 6) : 54,7 % Basescu, 38,5% Geoana, 6,7% nu se prezinta
    Oprescu : 80% Basescu 20 % Geoana
    Becali : 100% Geoana
    Hunor : 100% Geoana
    Vadim : 0% Nu se prezinta la vot (nimeni)
    Altii : 50/50
    Rezultat Simulare:
    Basescu : 4.557.000 voturi (50,6%)
    Geoana : 4.490.000 voturi (49,6%)
    Total votanti : 9.047.000 (fata de 9,9 milioane in turul 1)
    Analiza
    In toate sondajele Basescu a urcat in jur de 3 procente. Iar Geoana a scazut echivalent (deci o « gaura » de 6 procente)
    Mai multi liberali vor vota cu Base decit cu Geoana
    Efectul filmuletzului e mai degraba o radicalizare a electoratului in favoarea lui Base.
    A jucat mult si faptul ca mogulii au iesit in fata, iar Geoana se ascunde de vreo 3 zile.
    Toate aceste elemente, stimuleaza un sentiment foarte negativ la adresa ALIANTEI RUSINII….
    Sa fim vigilenti, si sa ducem mai departe acest « trend ». Asta e cel mai important azi !
    Interesant ca mogulii nu au dat sondaje, fiindca probabil NU STAU DELOC BINE.
    Concluzie
    Base e in trend ascendent ! Dar lupta e foarte strinsa ! Orice vot va conta ! Prezenta la vot in fiecare tabara va fi decisiva ! Atentie la fraude !
    Voi reveni peste 5 zile cu noul trend (aceleasi sondaje) dar si cu cele noi daca apar.
    FITI VIGILENTI, SI CURAJOSI. MAI SUNT 7 ZILE.

  • Maryland Andrei a scris pe 30 Noiembrie 2009, 08:14 am

    Foarte buna aceasta analiza. Documentata, plina de informatii si cifre, clara si eficienta. Poate putin prea plina, nu sunt sigur ca nu am citit-o, am trecut doar cu privirea peste ele. La mine pe blog e mai complicat putin. Acolo, in preferinte pentru alegerile din 6 decembrie, Basescu are 84% iar Geoana doar 10%. Sigur ca 6% nu se prezinta la vot. Apesi pe un buton si vezi rezultatul.

  • silverstar a scris pe 30 Noiembrie 2009, 08:34 am

    Bună dimineaţa! :lol:

    Citatul zilei

    Cei necinstiţi îşi petrec cea mai mare parte a vieţii lor încercînd să ne convingă de cinstea lor. Aceia dintre noi care se lasă convinşi îi mai şi votează…
    Edgar Jeffries

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 08:36 am

    Ce de sondaje anapoda.hihihi

  • silverstar a scris pe 30 Noiembrie 2009, 08:40 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Un oltean, inginer agronom, scolit la Bucuresti si in strainatate, se destainuie reporterului de la TV, cu mult naduf in glas:
    – Anul trecut, am semanat varza pe 5 hectare dar au mancat-o omizile. Anul acesta am semanat 10 hectare si iar au mancat-o omizile!
    – Si ce masuri ati luat? intreaba reporterul TV.
    – Anul viitor, o sa punem varza pe 20 de hectare. Sa se sature blestematele!

  • CARMEN a scris pe 30 Noiembrie 2009, 09:34 am

    SPER SA CASTIGE GEOANA! m-am saturat de oamenii care nu au propria parere ,v-ad ce li se spune ca pot vedea ,spun ce li se da voie .rusine si pentru reclamele anti Psd,acesta este motivul pentru care sa-l votez pe Basescu??? ,mai bine ati veni cu rezolvari pentru a iesii din criza si instabilitatea in care ati impins Romania.Nu sunt Psd -sta ,l-am votat pe Basescu acum 5 ani ,de fapt totdeauna am votat impotriva PSD ,dar acum ma duc la vot ,si cum nu exista stampila cu NU ,pe care sa-l pun pe Basescu ,am sa pun Da pe Geoana.

  • Maryland Andrei a scris pe 30 Noiembrie 2009, 09:37 am

    Ce mult imi place asta de la Morar:
    “Pe bune, doamna Costea, soacra lui Geoană, a căzut dintr-un camion şi s-a rănit. Nu grav, nu vă speriaţi! Nu a fost nevoie de spitalizare. În acest moment, doamna Costea este în afara oricărui pericol. Asta din punctul de vedere al sănătăţii, pentru că, altfel, există un pericol, pericolul ca ginerele, Mircea Geoană, să nu cîştige alegerile.

    Cum s-a întîmplat accidentul? Păi, doamna Costea a căzut dintr-un camion cu revoluţionari şi, pe deasupra, i-a mai căzut şi o ladă pe picior, din acelaşi camion. Unde se mai găsesc astăzi camioane cu revoluţionari? -poate vă întrebaţi: Staţi liniştiţi, nu e vorba de revoluţionarii bunului simţ veniţi la PSD cu voturile lui Crin, ci de revoluţionarii din decembrie 89. Am pus sintagma breaking news exact după modelul Breaking news-ului cu Băsescu pălmuind un copil. Da, acum cinci ani, dar ce contează, e breaking news. Postarea mea e şi mai breaking news decît aia cu pălmuirea, că e şi mai veche!

    Revenind la doamna Costea, poate că tinerii ale căror voturi au fost vîndute de Crin ginerelui dumneaei nu ştiu că doamna cu pricina este Luptător rănit în Revoluţie. Nu de vreun terorist, ci de o ladă căzută din camion, odată cu doamna Costea. Nu credeţi, citiţi o variantă prescurtată a poveştii aici. Dacă mergeţi pe linkurile din text veţi afla şi mai multe despre lumea mică, românească, în care trăim!”

  • Radu a scris pe 30 Noiembrie 2009, 09:48 am

    N.G. il cita pe Liviu Dragnea:”Miza noastra este acum castigarea alegerilor”.Precis, asa este! De aceea cred ca ar trebui tratata cu mai multa atentie o informatie a” Nasului” conform careia PSD i-a instruit pe reprezentantii lor in comisii cum sa fure voturi LA SFARSITUL ZILEI DE VOTARE. iN MOD SIGUR METODA A FUNCTIONAT,pentruca la precedentele votari procentele PSD-ului scadeau spre sfarsitul votarii,iar de data asta AU CRESCUT. Scaderea procentelor era normala,intrucat PSD are sustinatori mai ales in mediul rural,iar la tara seara nu se mai prea iese din casa,mai ales pentru a vota.DECI,PENTRU MEMBRII PD-L IN COMISIILE DE VOTARE,ATENTIE MAXIMA LA SFARSITUL ZILEI DE VOT!

  • cmorosanu a scris pe 30 Noiembrie 2009, 10:25 am

    Iata ca ce am scris mai sus se confirma ..Consilierii si Basescu incearca varianta cu Johannes pe caruia i-au solicitat o intrevedere….Parca devin mai rationali….Sau e doar strategie de campanie?Oricum e o strategie logica …si responsabila daca ar fi reala dorinta lui Basescu…
    Dupa informatiile de aici se pare ca Basescu a castigat deja alegerile …..cred ca nici confruntarea nu mai e necesara…..
    Deci ..O zi buna pentru toti

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 10:41 am

    Sa lamuresc niste lucruri fiindca este vina mea daca am postat ceva si starneste vreo reactie confuza:
    1. Un sondaj este un instrument de aflare a unei opinii asupra a ceva;
    2. El are relevantza in functie de numarul repondentilor si de reprezentativitatea pe care o are esantionul;
    3. Un sondaj poate avea o singura problema pusa in discutie ca cea avuta in vedere in sondajele prezentate mai jos:Basescu versus Geoana sau fara opinie sau nu votez sau se poate dauga si nu stiu ca sa detaliem putin pe cei care nu stiu exact ce vor face(intodeauna e bine si apar si indicatorul acesta);
    4. Sondajele mai complexe au multe intrebari dar desigur legata de o problema mai mare adica nu amesteca intrebari de politica cu prognoze meteo :) aceste intrebari trebuiesc bine puse de ex raspuns unic sau problema bine pusa si distincta etc;
    5. Casele mari de sondaje, fac sondaje profesioniste unde conteaza numarul si precizia in corecta esantionare a populatiei, acest lucru se face dupa reguli sociologice si tin de un anume profesionalism cand ele se doresc corecte, obiective. De ex intr-un sondai facut in Ialomitza referitor la partide este evident ca UDMR nu prea apare, iar in Harghita are 80 sau 90% cat timp votul UDMR este total sau aproape total etnic, si daca nu se precizeaza unde s-a facut adica cum am stat cu relevantza esantionarii desigur ca va apare incorect desi nu este dar e valabil ptr zona in care s-a facut zona care nu reprezinta in medie Romania. De aceea eu intotdeauna am judecat corectitudinea unui sondaj la scara nationala dupa prcentul UDMR care fiind avand un electorat disciplinat tb ca intr-un sondaj profesionist sa dea cca 5-7%;
    6. Interpretarea incrucisata prin stabilirea unor corelatii intre intrebari este o operatie de logica sociala de corectitufdine si de inteligenta a interpretatorului si evident de respectarea corecta a celor de la pct 4;
    7. Daca stim cele de mai sus, este evident ca un sondaj pe net, va fi reprezentativ numai pt spatiul virtual, spatiul celor mai instruite sau aprope celor mai instruite persoane din cele cateva categorii sociale aflate in parte superioara a unei ierarhii bazata pe instructie;
    8. Dar si acesta pe net in domeniul temei discutate Basescu/ Geoana, ca sa ma limitez la ce ne intereseaza ptr a fi reprezentativ trebuie sa cuprinda repondenti suficient de multi din toate orientarile si fiind destul de greu de ase realiza o esantionare corecta cu putini repondenti se face cu multzi mult mai multi uneori decat un sondaj profesionist care merge intre 1000-3000 de repondenti, internetul permitand cu usurinta aceasta si

  • Irina a scris pe 30 Noiembrie 2009, 10:52 am

    Oare chiar asa disperat sa fie Patriciu incat se coboara din Olimpul lui de miliardar in gunoiul presei ? Nu as fi crezut, dar crizai grea ,vara-i departe :) . Vantul baga pumnul in gura jurnalistilor , e o nebunie.In sfarsit se confirma ceea ce Basescu spune despre moguli , presa ticalosita , etc.
    Apoi , pentru simplu motiv ca sunteti femeie frumoasa si blonda trebuie sa stati deoparte. ASTA ma infurie cumplit. Parca suntem o tara inapoiata unde femeia nu poate accede la putere numai daca e …barbat. Si daca e barbat poate fi oricum , mitocan blon/brunet/vopsit/ cu burta , curvar libidinos, mitocan , tot ajunge mai sus ca o femeie. PANA CAND DOAMNE???????

  • Alex Muller a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:03 am

    Ce vor cei din tabara anti Basescu sa obtina cu acel film este foarte clar. Greseala lor este ca nu-si dau seama ca prin insistenta lor se desconspira total si isi arata disperarea. Patriciu si toti “pionii” din televiziuni atat de profund interesati de soarta unui copil … ce emotionant!

    Ce s-a intamplat acolo – si eu il cred pe copil cand zice “mi-a dat o palma sters” – este omeneste de inteles. Copii cu prostiile lor au uneori darul de-a ne duce dincolo de autocontrol. Ca sa nu pun la socoteala si stresul unui miting cu sute de persoane din care multi incearca sa ajunga la presedinte cu tot felul de probleme.

    Eu il admir si l-am votat pe Traian Basescu pentru ca e un OM adevarat si de aceea trebuie sa-i reprezinte pe romani. Si ce mi-as dori sa faca un om admirabil in situatia lui ar fi sa lase deoparte ratiunea si strategiile stuff-ului de campanie si sa se intalneasca cu acel copil. Sa-i spuna: “Bogdane, m-ai scos din minti atunci cu prostiile tale dar nici gestul meu nu a fost prea bine chibzuit. Pana la urma esti un baiat de treaba si m-ai ajutat sa ma cunosc putin mai bine. As vrea sa iti cer scuze ca sa putem amandoi sa trecem peste aceasta intamplare nefericita.”

    Daca ar face asta nu numai ca l-as vota din nou cu aceeasi incredere dar m-as si apuca de arte martiale pentru a putea deveni intr-o zi garda sa de corp.

  • silverstar a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:09 am

    ***ion adrian – Bună dimineaţa! :lol:

    Înainte de primul tur, aproape în fiecare zi, apărea câte un sondaj, bineînţeles comandat de PSD şi favorabil lui Geoană.
    Acum, văd că nu mai apare nimic…
    Oare Patriciu nu mai are bani? :oops:

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:25 am

    Scuze prima postare a plecat fara voia mea, asa ca vin cu finlul in primul post pot avea si erori mai multe caci nu l-am recitit dar voi vedea dupa, asadar:

    8. Dar si acesta pe net in domeniul temei discutate Basescu/ Geoana, ca sa ma limitez la ce ne intereseaza ptr a fi reprezentativ trebuie sa cuprinda repondenti suficient de multi din toate orientarile si fiind destul de greu de a se realiza o esantionare corecta cu putini repondenti se face cu multzi mult mai multi uneori decat un sondaj profesionist care merge intre 1000-3000 de repondenti, internetul permitand cu usurinta aceasta in cazul unor situri foarte vizitate in cazul articolului citat cel mai numeros numar de repondenti este cel de pe Evenimentul Zilei din 25 noiembrie, cu peste cu 50000 de repondenti si cu un procentaj bun la Basescu , adica cu cca 66%, dar este evident un sit unde intra mai mult sustinatori ai lui Basescu dect ai lui Geoana.Din acest punct de vedere foarte interesante mi se par sondajele sitului Mediafax unde din cca 3700 de repondenti Basescu sta mai bime ca la EVZ desi diupa autor situl este mai degraba de culoare galbena(liberal) ce se coreleaza promitzator si cu rezultatul ultimelor trei sondaje pe Realitatea Net(sondajele 6,7,8)
    9. Un sondaj facut pe un sit anume sau blog al unei persoane fizice anume si nu a unei institutii cum ar fi un ziar sau un post de tv sau radio si acela cu putini vizitatori, cum nu ar fi cazul acestui blog personal care insa ar fi supus unui atac informatic si deci supus manipularii, nu are decat doua posibilitati de relevanta, importante pentru titular, dar ca relevanta relavanta suplimentara este un fel de zero barat, adica un Andor nu l-ar baga in seama:
    a) primul aspect este cel mai mercantil si mai manipulator : este util ca reclama mascata ptr partonul acelui blog , daca acesta gaseste fraieri, caci este un instrument de atragere pe blog a unora care afla de sondaj din reclama pe care o face sondajului chiar titularul sitului sau cativa prieteni buni sau complici ai acestei manipulari, caci desi, nu neaparat in sens rau, este in mod evident o manipulare, ca intr-un magazin o tombola sau orice te face sa cumperi mai mult, si acesta atragere de clienti o face pe peste tot, daca e genul care sta in usa magazinului sau a bordelului sa agate clienti, deci este un serviciu pe care i-l fac repondentii cu relevanta neviciata decat doar daca sunt seriosi si nu mistocari(votand invers daca respectivul personaj i-a plictisit, enervat sau in fine unii fac misto de placere doar, de ex unul care pe un blog se cearta cu unii si acolo anunta el ca are un sondaj senzational cu care sparge targul, poate sa-i faca pe aceia care au un motiv de misto, sa mearga la el, pentru ca aia cu care nu s-a certat, nu-l baga in seama ca de aia poate nici nu a ajuns sa se certe cu ei, si nu mor ei neaparat de gija de a face rating respectivului);
    b) daca este corect facut (fara misto) o radiografie a blogului dpdv al culorii politice ai celor care-i viziteaza dar atentie acest lucru este valabil doar ptr un bolg mai putin cunoscut care nu prezinta interes la alte nivele si atunci titularul blogului poate afla ceva ce stia din stsrt culoarea celor ce vin dupa culoareacelor care-l baga in seama pana la nivelul de a se osteni sa posteze.
    Daca Mada ar face un asemenea sondaj cred ca ar da navala o multime de trolli care ar vota cu Geoana ca sa faca si misto dar si o diversiune politica in sensul valabil ptr fraieri ia uite-te dle ce multi sunt cu Geoana daca si la EU iese geoana cu 50%(ca nu exagereaza ca sa nu ne prindem) si acest lucru ma face acum sa ma gandesc ca sondajele astea in virtual pot fi parazitate de troli chiar si cu efect real daca au un numar mic de repondenti .
    Ar putea si de ex sa vina si sa voteze cu Baescu ca sa iasa acesta cu 90% si dna Udrea care e in staf sa se culce pe o ureche si fiind sigura ca nu mai sunt probleme sa demobilixeze ceea ce este evident ca nu ar face si de aceea nici nu se osteneste sa faca un astfel de sondaj.

    Toate astea fiind spuse ramane interesanta incercarea lui Andor mai ales daca printr-o corelare cu sondaje similare pe net facute inaintea turului 1 si cu rezultatul efectiv din turl 1 poate stabili un coeficient de influenta al rezultatelor sondajelor pe net spre realitatea intregului electorat, este desigur o operatie destul de grosolana dar totusi cred ca destul de relevanrta, si i-am si transmis acesta rugaminte.

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:26 am

    Patriciu are pe mana aproape toti banii statului.L-a imbogatit in asa hal Basescu.hăhăhă

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:27 am

    Cine e mogulul sef?Sta la Cotroceni cumva?

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:30 am

    @Silver,
    Bani cred ca mai are dar nu mai au importanta prea mare sondajele ca instrument manipulator intr-o asemenea lupta de care pe care acum cauta fimulete si poate va aparea unul pe miercuri, joi care sa fie propagat vineri.

    Oricum daca citesti ce am scris mai sus vezi exact care este relevantza sondajelor electronice si la ce sunt ele bune.

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:34 am

    PS Daca ai rabdare sa citesti desigur si cu ingaduintza, sa nu injuri prea tare la greseli, dar crede-ma ca nu ma mai ostenesc cine stie ca si daca scriu mai atent si daca nu reaua credinta fata de mine este la fel.
    Daca nu aveam un comentariu stupid nu ma osteneam sa tin prelegerea de mai sus.
    Dar vazand ca lumea nu are armura ptr de al de asta daca provoc ceva trebuie sa termin treaba.
    Eu nunl am dat un material informativ la care puteam primi niste intrebari dar consider ca si datul cu parerea pe langa drum este tot o intrebare asa ca este politicos sa raspund. :)

  • silverstar a scris pe 30 Noiembrie 2009, 11:41 am

    ***ion adrian – nu mă interesează sondajele electronice… Cele de pe net…
    Hai să fim serioşi…
    Lasă că până duminică seara nu mai e mult şi atunci vor afla rezultatul de la români care vor merge la vot…
    Cât de sincere, nu ştiu… Pentru că PSD pregăteşte fraudă… Ei ştiu că nu pot câştiga decât furând şi minţind aşa cum fac de 20 de ani…

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 12:04 pm

    Ti-am spus ca nu doream sa insist pe subiect, decat ca un aspect sa zicem inbucurator, nu suficient de relevant si atat dar asta in cazul si repet:
    Daca nu aveam un comentariu stupid nu ma osteneam sa tin prelegerea de mai sus.
    Dar vazand ca lumea nu are armura ptr de al de asta daca provoc ceva trebuie sa termin treaba.
    Eu nu l am dat decat ca un material informativ la care puteam primi niste intrebari, dar consider ca si datul cu parerea pe langa drum, este tot o intrebare, asa ca este politicos sa raspund.

  • rasputin a scris pe 30 Noiembrie 2009, 12:11 pm

    “Prostănacul, folosit de Rusia împotriva NATO: Articol scris de Simona FICA Monday, 30 November 2009 05:42
    1 2 3 4 5
    ( 1 Vot )

    GEOANĂ, CONTRABANDA CU PETROL RUSESC, PE AXA RUSIA-ROMÂNIA
    Tragedia războiului din fostă Iugoslavie şi embargoul decretat de ONU la vremea respectivă, au alimentat derularea unor mari afaceri de contrabandă ale Mafiei. În cazul Operaţiunii „Contrabanda cu petrol şi produse petrolifere”, importate din Rusia (în principal) pe filiera Geoană şi trecute clandestin prin România în Iugoslavia – asocierea Mafiei de stat cu pegră locală precum şi cu structuri ale Mafiei internaţionale prezintă un asemenea grad de interoperabilitate, o minuţiozitate în organizarea transfrontaliera a operaţiunii de contrabandă (în care s-au implicat nu numai Geoană et comp, dar şi alţi înalţi funcţionari de stat, ofiţeri ai serviciilor secrete, alături de capi ai Mafiei internaţionale), încât această devine un adevărat simbol al forţei economiei subterane, patronată de Mafia rusă (“Komunitatea – K”), în spaţiul României şi al Europei de Sud-Est, cu ajutorul clientelei politice pesediste şi afaceriste autohtone. Din această perspectivă, filiera Geoană şi operaţiunea de contrabandă cu petrol rusesc nu trebuiesc privite doar că o afacere în vreme de război şi de embargo. Afacerea Geoană-Petrol rusesc apare că o operaţiune specială, de război economic, purtată (cu succes) de Rusia contra NATO, prin mână actualului presesdinte al PSD, cel care a implicat România, în secret, de partea Moscovei.

    Sursele noastre din sfera serviciilor secrete româneşti au confirmat, pentru cititorii Expresului de Sud, că Mircea Geoană a continuat tradiţia firului roşu cu Moscova, a axei secrete Rusia-România, iar operaţiunea „Contrabanda cu petrol” este mai mult decât relevanţă din această perspectivă. “Încălcarea de către România a embargoului impus fostei Iugoslavii a fost o decizie politică luată la nivel înalt, la care a concurat şi acceptul organelor internaţionale de supraveghere”, declară, tot pentru Expresul de Sud, fostul director al SRI, Virgil Magureanu, el susţinând că „de numele lui Mircea Geoană se leagă întreagă operatiune” şi că „acceptul însă, s-a dovedit, de fapt, un document falsificat”. Că a fost o decizie politică luată la nivel înalt o demonstrează implicarea Bancorex, cea care a finanţat atât operaţiunea Contrabandă cu petrol, cât şi alte contracte anterioare, care ascundeau operaţiuni româneşti cu motorină în spaţiul european chiar şi după războiul din Iugoslavia, ca de exemplu:
    1. Ministerul Afacerilor Externe, pe vremea când era condus de Geoană, a încheiat cu firmă Comexrom din Paris, a lui Adrian Costea, un contract-cadru pentru importul a 600.000 tone de motorină, la un preţ cu 1500 USD mai mare decât preţul internaţional. Contract-cadru care a dispărut în 2003 din arhivă ministerului, atunci când s-au întreprins unele investigaţii.

    2. Comexrom-ul a lui Adrian Costea semnează un prim contract de import, pentru 100.000 tone de motorină, cu Regia Autonomă Romcereal, deşi această nu avea că obiect al activităţii sale importurile de motorină, şi nici valută necesară importului. Garant: MAE, deşi ministerul, că instituţie publică, nu se putea implică în derularea unor contracte comerciale.

    3. Un contract similar este semnat de Viorel Hrebenciuc, că secretar al Guvernului, de ministrul Agriculturii loan Oancea şi de Florin Georgescu, reprezentant al ministerului Finanţelor. (Viorel Hrebenciuc a negat ulterior, susţinând că, în perioadă incriminata, ar fi fost doar primar, contrazis însă de stenograme).

    4. 5,5 milioane USD sunt împrumutaţi de Bancă Agricolă, la cererea societăţii Agroholding, pentru salvarea campaniei agricole şi IAS-urilor, deşi societatea Agroholding nu avea contracte cu IAS-urile.

    În total, peste 5,5 milioane USD, al căror principal beneficiar a fost COMEXROM din Paris, o companie a socrului lui Mircea Geoană, la care adresă menţionată oficial nu corespundea cu sediul firmei. Cu toate acestea, magistraţii francezi care instrumentează afacerea Costea susţin că sumă derulată prin contractul de import semnat de Hrebenciuc, pe filiera Geoană-Costea, se cifră în realitate la 130 milioane USD. Aşadar, afacerile cu motorină au fost doar preludiul operaţiunii Jimbolia, din perioadă 1994-1995.
    ASPECTE SEMNALATE DE CĂTRE SRI: „Geoană s-a deplasat personal la Jimbolia!”
    „In iulie 1994, directorul general al Regionalei Căi Ferate Timişoara, Constantin Stroe, a anunţat telefonic sosirea în gară Jimbolia a trei personaje importante, care s-au dovedit a fi şeful SRI Timiş, Vasile Petrea, ministrul Transporturilor, Aurel Novac şi Mircea Geoană. Aceştia au anunţat conducerea gării de sosirea unor vagoane-cisternă în regim de transport-special. Vagoanele-cisternă urmau să figureze însă doar în registrul supraveghetor al staţiei. În caz de nevoie, la rubrică beneficiar al combustibilului, puţeau fi trecute firme din Jimbolia: Panteră, Venus etc. Ideea era că să se dea impresia că vagoanele-cisternă expediate în staţia Jimbolia, nu trecuseră, mai departe, în Iugoslavia. Astfel a început traficul clandestin cu combustibil pe traseul Timişoara – Jimbolia – Kikinda (Iugoslavia). Coordonatori principali ai operaţiunii Jimbolia: col. Vasile Petrea (fostul şef al SRI Timiş), Constantin Mataragiu (fost şef serviciu zonă SRI) şi un anume domn Ionel, care vorbea la telefon în italiană şi purta un diplomat plin de mărci germane, după cum îşi amintesc ceferiştii din staţia Jimbolia. Implicat a mai fost şi fostul colonel SRI Dumitru Ogasanu, naşul unuia dintre copii lui Ionuţ Costea”. Pe lângă Ministrul Transporturilor de atunci, Aurel Novac, au mai fost la curent cu transporturile de petrol către Iugoslavia Doru Ioan Tărăcilă, ministru de Interne la acea vreme, Viorel Hrebenciuc, fostul premier Văcăroiu şi, evident, creierul operaţiunii, socrul lui Mircea Geoană, şi executantul său, actualul şef Prostănac al PSD. În realitate, este vorba tot de o implicare românească într-o afacere rusească. Cum bine se ştie, Adrian Costea, socrul lui Geoană, şi-a desfăşurat afacerile în strînsă legătură cu regimul Iliescu. El a adus petrol în România, în principal, din Rusia, dar şi din Libia şi Irak, pe bază contractelor încheiate cu regimul Iliescu. Ceea ce reprezintă alte două încălcări de embargo internaţional. În fapt, Adrian Costea – suspectat la Paris pentru spălare de bani în bandă organizată şi excrocherie – se pare că organiza, prin societăţile sale, nu numai procurarea petrolului dar şi emiterea facturilor. Un singur tren cu cisterne transporta între 1200-1500 tone de combustibil. Încasările, pentru o singură garnitură, atingeau 3 milioane de mărci. „Afacerea” s-a dovedit extrem de rentabilă pentru familia lui Mircea Geoană. Dar nu se livrau însă numai petrol şi produse petrolifere. De câteva ori pe luna, în staţia Jimbolia intrau garnituri combinate: vagoane-cisternă şi vagoane cu marfă acoperită. Angajaţilor CFR din staţie li s-a spus că era vorba de produse ceramice, de porţelanuri, şi de uree. Se ştie însă că transporturile speciale de ceramică şi porţelanuri ascund, de fapt, transporturi de arme. Iar ureea se utilizează şi în industria de armament.

    Importurile de petrol din Rusia, făcute prin firmă lui Adrian Costea, s-au achiziţionat la un preţ mai mare decît pe piaţă internaţională, cu banii viraţi de Bancorex. În staţia Jimbolia, însă, sîrbii plăteau, la rândul lor, acelaşi transport. Afacerea se dovedea, profitabilă atât pentru firmele ruseşti exportatoare, cît şi pentru firmele româneşti importatoare (General Trading & Investment ori Star-Trade Invest (înregistrate pe numele Mihaelei Geoană şi a unui var al acesteia) – care au beneficiat de credite de zeci de milioane de la Bancorex, fără garanţii bancare), ori pentru firmele intermediare (Tracia SĂ, Tracialmpex, Rompetrom SRL, Doss Corn SRL ori Addos Impex, Madicom, Romara, Luximex, Silvestră Mottek, Celini) – implicate, în dosarele poliţiei, în afacerile cu combustibil din gară Jimbolia.
    IMPLICAREA MAFIEI INTERNAȚIONALE
    Contrabandă de stat de la Jimbolia a avut şi o dimensiune mafiotă internaţională. Doi falşi cavaleri de Malta, Angelo Lonardoni şi Cainmi Serafino, împreună cu priorul orădean Ionel Bară (membru al “Ordinului Arnaldo Petrucci”) – în realitate, membri ai fostei organizaţii Propagandă Due (P.2), de sub conducerea faimosului Licio Gelli (un apropiat al generalului Ioan Geoană, tatăl lui Mircea) au fost implicaţi, la rîndul lor, în traficul cu petrol şi produse petroliere ruseşti de la Jimbolia către Iugoslavia. Înscrierea lojei P.2 pe axă Moscova-Bucureşti nu este cîtuşi de puţin surprinzătoare. Fost membru al guvernului Republicii de la Salo (ultimul guvern mussolinian), Lucio Gelli a emigrat după război în Argentina, unde s-a bucurat de protecţia dictatorului Juan Peron şi a soţiei sale, Evită. Acolo a fost descoperit de serviciile secrete sovietice, care l-au şantajat cu denunţarea în calitate de criminal de război. Gelli a acceptat să lucreze pentru Moscova, doar că să-şi salveze pielea. A revenit în Italia, unde o vreme a patronat o mică librărie care, după părerea serviciilor secrete italiene, funcţiona mai mult că un fel de cutie de scrisori pentru agenţii KGB-ului. Deşi Gelli îşi declară convingeri de dreaptă, în anii ’60-’70 el a făcut numeroase afaceri profitabile în domeniul textilelor cu majoritatea statelor membre ale Tratatului de la Varşovia. După 1966, cînd a preluat conducerea lojii Propagandă Due, Gelli a reuşit să atragă în organizaţia să numeroşi lideri politici străini, alături de cei italieni. Din România, pe lîngă Ceauşescu, alţi 16 membri ai conducerli PCR făceau parte din P.2, încă din anii ’70. Lista acestora a fost oferită Securităţii române de S.I.S.M.I. (serviciul secret militar italian), contra sumei de 160.000 de dolari şi, pe ea, îi regăsim atât pe Ioan Geoană, cât şi pe Adrian Costea. După ’90, Lucio Gelli a continuat afacerile în România, venind cam de zece ori pe an; ceea ce da o idee asupra amplitudimi cifrei de afaceri derulate de italian la Bucureşti, Timişoara sau Oradea. Prin intermediul lui Arnaldo Petrucii, Gelli a propus chiar SRI, să-l ajute că să spele 300.000 de dolari la Oradea.
    Principalul pion al lui Gelli în relaţia cu Mircea Geoană era priorul Ionel Bară, fost căpitan în armată romană, ulterior trecut în rezervă. Un rol important de partea iugoslava în operaţiunea Jimbolia a avut alt membru P.2, dr. Caiumi Serafino, care se prezenţa drept cancelar pentru Europa de Est al Ordinulul Cavalerilor de Malta. Potrivit dezvăluirilor făcute ulterior de Caiumi Serafino, de transporturile cu petrol rusesc se mai ocupau colonelul Dumitru Ogasanu, Luciano Lanardoni şi Ionel Bară. Combustibilul rusesc pornea din rafinăriile prahovene, transportat în garnituri de tren, care aveau drept destinaţie firme fantomă din străinătate. La Timişoara, garniturile erau însă preluate de Ogasanu, Bară şi autorităţile locale menţionate anterior. Pe documente se trecea că petrolul avea drept destinaţie proximă Jimbolia, unde ar fi trebuit depozitat. (Deşi Jimbolia nu dispune de depozite pentru petrol). Noaptea, o locomotivă iugoslava tracta garniturile la Kikinda, peste graniţă. Italienii negociau cu sîrbii la Kikinda, apoi se întorceau în România şi împărţeau profitul cu restul reţelei.
    Faptul că Gelli, Serafino, Lonardoni şi lojă P.2., controlată de serviciile secrete ruse, s-au implicat în operaţiunea Jimbolia dovedeşte că întreagă afacere era dirijată, de fapt, de Moscova, via România. Ea nu se deosebea cu nimic de alte operaţiuni ale serviciilor secrete ruse, dirijate tot prin organizaţia aşa-zisă de dreaptă P.2. a lui Lucio Gelli, cum ar fi atentatul din gară Balogna ori atentatul contra Papei loan Paul al ÎI-lea din 1981.
    Există două note ale MAE (Ministerul de Externe), respectiv nota 14896/4 mai 2002 şi notă 4492/8 noiembrie 2004, semnate de Mircea Geoană, care dovedesc că după dizolvarea Tratatului de la Varşovia – aşadar a încetării oricăror obligaţii militare ale României faţă de Moscova, s-au menţinut în vigoare protocoalele, încheiate încă din 1958, care „puneau la dispoziţia forţelor militare sovietice – în caz de conflict – porturile Româneşti de la Marea Neagră şi de pe Dunare”. Astepam reacţia ONU şi a NATO în acest caz de sfidare din partea Prostănacului a unor directive internaţionale! “(exploziv news)

  • cmorosanu a scris pe 30 Noiembrie 2009, 12:53 pm

    RASPUTIN si FICA Marinarului…Ce contracte comerciale putea face incheia MAE ?Introduceti termenul de contract cadru dar inabil introduceti in el si sumele stabilite ….Ce garantie putea sa ofere MAE in cadrul vreunui contract comercial privat?Sunteti dusi rau….orice persoana de aici care are apetenta si aplecare catre documentare riguroasa gen Ion Adrian sau Maryland poate intra sa vada si sa ne lumineze privind competentele fiecarui minister al Romaniei…
    Restul sunt suse si vorbe electorale ….destul de subtiri ca alcatuire si stil……
    Geoana si altii ,ca ministri de externe pot face loby pentru firme mari din Romania si din strainatate care intervin legal la MAE in acest sens ….Apoi trebuie consens in guvern si aprobarile min de finante,al economiei etc …
    Ca mai toti afaceristii mari din Romania au beneficiat de tratamente preferentiale intr-o forma sau alta si sub guverne diferite este de notorietate ….ca mari sau mai mici afaceristi din strainatate si-au facut loby si au beneficiat de dorinta de capatuiala ,imbogatire a politicienilor romani din guvernele succesive ale Romaniei de pana acum iar e lucru cunoscut….Sunt surse de imbogatire si cele legale ..comisioanele legale incasate de cei ce incheie asemenea contracte la nivel guvernamental ……..Nici un guvern sau presedinte de pana acum nu au inlaturat prin lege aceste comisioane legale care se incaseaza pe contractele incheiate in exercitiul profesional al mandatului unui guvern de catre persoane care sunt platite sa munceasca in aceasta directie inclusiv sa incheie contracte comerciale in care statul roman este sau nu garant…..dar posibil parte la capitalul societatilor care incheie asemenea contracte …etc etc….
    De ce nu ofera Fica asemenea materiale “explozive” marilor cotidiene si posturilor TV ..ostile sau prietene PDL si Basescu..?Probabil ca nu doreste sa riste sa plece si ea pe mare in vreo barcuta daca cele publicate nu le sustine prin probe in fata vreunei instante care sa aprecieze daca toate faptele mentionate de Fica sunt sau nu penale …sau pure calomnii si materiale electorale de propaganda …care si ele pot fi destul de penale uneori…Probabil ca de materialele publicate se vor ocupa incriminatii dupa alegerile din 6 dec….indiferent daca se vor afla la putere sau in opozitie…..nu strica niciodata un ban in plus ca daune materiale si morale ….
    Castiga Basescu…De ce nu? Si care e problema noastra personala ?Daca trecem dincolo de sentimentele si simpatiile personale problemele de dupa alegeri vor fi ale tuturor romanilor ….gata cu alte alegeri,guvern stabil si sustinut de majoritatea din parlament,guvernare responsabila fata de romani in care componenta sociala sa fie prima coordonata si nu guvernare vizionara pe termen lung …pentru ca romanii nu vor putea suporta alte experimente si alti ani de criza financiara,economica,sociala ….care toate transate pe termen scurt pot duce la suportabilitatea romanilor de a achita din buzunarele lor imprumuturile contractate pana acum de la FMI….care pana acum nu se regasesc in economia reala a Romaniei si numai in plati de salarii si pensii pe fondul unei Romanii neguvernate in care nu s-a pus nici o caramida la constructia economica a aceleasi Romanii …S-a facut circ politic si s-a amanetat Romania din cauza inabilitatii si impotentei guvernamentale de a scoate real Romania din criza…preferandu-se imprumuturi pentru platile de salarii si pensii ,datoriile Romaniei fiind achitate de alti guvernanti si politicieni pe spatele romanilor cobai ai experimentelor politice si economice improvizate ….

  • cmorosanu a scris pe 30 Noiembrie 2009, 01:01 pm

    RASPUTIN…..Apropos de Tratatul de la Varsovia ….Forta militara sovietica inclusa ca termen in tratat nu mai exista de multa vreme…..nemaiexistand partile din contract acesta devine nul de drept…..Desfiintarea Tratatului de la Varsovia include toate intelegerile si articolele acestui tratat…Un tratat nu se desfiinteaza partial …..
    Parca am vazut ceva americani prin bazele noastre de la Marea Neagra …si nici un militar sovietic.
    Pe Fica o bantuie inca sovieticii in visele sale fierbinti …de promovare pe competenta sa jurnalistico-politica …..Si americanii sunt buni …mesteca mereu guma si o lipesc in locuri in care nici nu te astepti…..

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 01:55 pm

    @Rasputin,
    Ce spui tu(adica Simona, dar eu nu sunt obsedat in acest domeniu public de proritati decat eventual in fata justitiei) este ingrozitor si daca astea sunt adevarate si daca SRI stie si deci si conducerea statului chiar nu se poatre actiona in nici-un fel.
    Nu sant astea culpe penale si infractiuni la securitatea statului in caz ca sunt adevarate si nu este dna Simona Fica buna ptr coscogea procesul de calomnie, daca nu sunt adevarate sau daca nu poate ea sa le dovedeasca ca adevarate?

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 01:58 pm

    @Moro,
    Rationamentul tau este de k..k, intrebarea mea este sigurul comentariu serios restul este o pura speculatie logica careia eu ii spun onanie mintala, dar ce sa fac la tine asta este simpla deformatie profesionala. :)

  • adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:02 pm

    cred ca toti sunteti penibili. Si ei (PSD +PNL ) si voi. De fapt bataia este pe acelasi ciolan, si voi vreti acelasi lucru ca si mogulii pe care-i acuzati. Ati furat 5 ani si mai vreti inca 5 pentru ca nu ati avut timp si ati mai fost si impiedicati de faptul ca a trebuit sa impartiti puterea. Rusine tuturor!

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:19 pm

    O informatie de ultim moment comentata de Cristian Preda:

    În interviul din România liberă de azi, Traian Băsescu afirmă despre Mircea Geoană că “joacă partida rusească” deoarece “a încercat să-și cumpere prin angajamente viitoare susținerea factorilor de influență rusești de pe teritoriul României”. Dosarul pare să fie unul foarte sensibil, întrucât după vizita la Moscova a candidatului pesedist, Traian Băsescu a decis – o spune în același interviu – ca în CSAT “să nu se mai prezinte materiale pentru nicio decizie strategică”.
    În același timp, Președintele afirmă răspicat că nominalizarea dlui Cioloș pentru portofoliul agriculturii, ca și vizita recentă a vicepreședintelui Biden la București sunt semne că “avem prieteni și nu suntem deloc izolați”.
    Mă întreb ce zic peneliștii când află asemenea lucruri….
    Sau nu le mai pasă nici de occidentalizarea României?

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:24 pm

    Bunul simţ ca oboseală

    manifest-citeste si da mai departe { 11.30.09 at 9:58 AM }
    http://bleen.ro/politix-si-obelix/2009/11/30/bunul-simt-ca-oboseala/#more-8731

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:36 pm

    Merita citit de toti asa ca il copiez integral:

    TRUCAJUL FILMULUI DOVEDIT IN DIRECT
    Articol scris de andor
    Publicat la data de 30.11.09, ora 11:41
    Astazi I-Realitatea TV a continuat seria emisunilor patetice despre filmul in care apare domnul presedinte Traian Basescu si acel baiat. Atat i-a dus capul incat l-au sunat in direct pe Siegfried Woratsch de la RTL, expert international in montaje video. Acesta fusese contactat de Realitatea in urma cu 2 zile, trimitandu-i si filmul in cauza pentru a-l analiza.

    Acesta a descoperit ca framurile 46 pana la 52 au fost refacute pe tablet de montag cu airbrusch si copy-paste a unor elemente care compun imaginea. Orice coleg care cunoaste aceste lucruri, le accepta ca se pot manipula imagini video introducand sau eliminant elemente aflate in miscare copiind elementele in Photoshop intr-o alta ebene (layer) si apoi jocul cu transparentele modificand ansamblul perspectivei. Imaginea nu sufera diferente ale obiectelor (dimensiune care ar fi vizibila apoi prin o tremurare a imaginii sau o rupere a miscarii), ci se modifica perspectiva prin dedublare in diferite layers. Daca se adauga si efectul de miscare al elementelor introduse atunci la remontare in Premiere a framurilor retuschate, acestia i se pot da alternativ viteze diferite, dand la prima vedere senzatia de original. Falsul este astfel dovedit ca fiind unul care pentru realizare, a necesitat cateva saptamani de munca, dar greselile si elementele introduse in aceste montaje sunt vizibile doar deschizand framurile in Photoshop. Respect pentru volumul de munca investit, dar scarba pentru acceptul unui asemenea comenzi murdare.

    Copiind prima parte din inregistrare cand femeia se apleaca in fatza, s-a constatat ‘prelucrarea’ de la frame 32 pana la frame 54. Modificarea consta in modificarea vitezei de derulare, care in prima faza a fost prelucrata in format “flm.” In photoshop de la Tonwertkorrektur si Gradationskurven, apoi s-a retuschat destul de neprofesional mana dintre framurile 40 pana la 50, unde se constata diferente la lungimea obiectelor, lipsind in aceasta miscare 5 frams (din variant originala), iar altele au fost copiate pentru a incetini miscarea mainii din-‘tr-una static lenta in accelerare de 2/4 progresiv. Nu s-a putut modifica miscarea femeii care mascheaza “gestul”, iar aceasta ramane intr-o pozitie nefireasca static aplecata inainte, effect obtinut in Photoshop prin copierea elementelor pentru a obtine numai miscarea mainii, capul copilului fiind copiat, cred dintr-un alt frame de dinainte sau de dupa aceasta scena, diferentzele de luminozitate, Farbbalance si contrast modificandu-se nefiresc intre aceste framuri. Acesta modificare care a survenit de pe original pe computer, are valoare de diletant-profi, dat fiind faptul ca nici calitatea initiala , cred, a filmarii nu a fost dintre cele mai stralucite. Falsul este vizibil in ochii fiecarui profesionist in montaj de studio si poate fi certificat ca atare.

    Prin urmare Realitatea si-a luat teapa in direct.

    PS: sa fi vazut fata Cristinei Sincai, moderatoarea…nu mai stia ce sa zica :) :):)

    Oricine mai are curajul sa conteste acest trucaj este invitat la toaleta publica sa se adape cu pofta.

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:41 pm

    Nota mea: cred ca am specificat in discutiile referitoare la acest film ca problema trucajului a fost schimbarea unei miscari normale de intr-una de tip lovitura de carate deci de marire a vitezei si asta desigur se realizeaza prin reducer numarului de framuri cu efect de crestere a vitezei la mana (deci mai comloicat tehnic cum se explica mai sus) ca la filmele vechi mute.

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:46 pm

    Apropo,
    Pentru Calomnie nu stiu daca se sta si la inchisoare dar in aceste conditii de campanie cred ca in joc intra circumstantele agravante.

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:51 pm

    Dna Udrea
    Aceasta expertiza neutra a RTL, data chiar de adversar, trebuie propagata maximal si eventual RTV trebuie sa inceapa sa fie pusa de CNA dar si de dvs staful campaniei Presedintelui , sa dea dezmintirile de rigoare si acelea sa fie date ca si fimuletul trucat tot asa la ore de varf si non stop, daca nu doresc sa intre si ei de acum cu certitudine, la calomnie alaturi de Patriciu

  • Maryland Andrei a scris pe 30 Noiembrie 2009, 02:59 pm

    Ioane
    Hai sa te luminez putin, ca e ultima saptamina inainte de noul mandat al lui Basescu. Poate nu ai fost atent, dar, cu luni in urma si Frank, posta kilometri de text, mare parte maculatura. Am tinut sa-i explic, in mai multe randuri, ca acest gen de comentarii nu are nici un efect, deoarece nu sunt citite si am precizat ca, asa ca la Evenimentul zile, pe vremuri, este recomandabil, maximum de informatie in minimum de text. El a inteles chestia asta, ca dovada ca a reusit sa-si adapteze stilul, cerintelor criteriilor de eficienta.
    In alta ordine de idei, tu combati cateva chestii pe care nu le stapinesti, fara sa fie cazul si fara rost. Nu stiu din ce motive, te deranjeaza sondajul de la mine de pe blog, ceea ce te face sa postezi un kilometru de maculatura, cifre si concluzii care nu mai prezinta nici un interes. Tu, in fond ai dreptate, daca ideea a fost sa arati ca sondajul meu nu are relevanta statistica. Eu credeam ca ai inteles ca nu aceasta relevanta ma intereseaza si nu ea conteaza, ci faptul ca ii enerveaza rau pe PSD-isti. Spunea cineva ca ii atrage ca pe muste, ei vin acolo, isi toaca nervii, isi pierd timpul si ma injura pe mine. Ceea ce si doream. In fine, daca spui ca tu postezi asa de mult doar din cauza unei pareri care-ti pare inadecvata, adica dintr-un fel de razbunare, iti spun ca e o lipsa de respect sa te razbuni pe intregul blog, postand astfel de chestii. Sau daca tot o faci, da search pe Google si copiaza un tratat sau un curs in treg de statistica sau teoria sondajelor publice. Oricum nu ma afecteaza, scopul pe care il doream a fost atins.
    In privinta demontarii chestiunii cu filmuletul, eu cunosc programele de editare de imagine, iar termenii precizati acolo imi sunt inteligibili, dar pentru cineva care nu cunoaste aceste programe, nu a lucrat cu ele si nu stie despre ce e vorba, sunt informatii fara nici o relevanta. probabil ca nici tu nu ai auzit niciodata de Photoshop, de Ilustrator, sau CS4, si iti pare interesant sa vorbesti despre chestiuni de acest gen. Sa nu-mi spui ca secretara ta voluntara a inteles ceva din astea sau ca a citit macar cu atentie ce ai scris ca nu te cred chiar daca ea jura ca a inteles. Din aceleasi motive ca si tine.

  • frank zapa [king] a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:11 pm

    in urma cu vreo doua saptamini am folosit o poezioara a unui poet foarte putin publicat,dar binecunoscut pt atituidinile sale anticomuniste si pt discursurile sale din interiorul Uniunii Scriitorilor,in estenta poezioare despre care vorbeam spunea cam asa-Toti am pus rahat pe clanta.
    dupa aceasta reteta,PSD SI PNL,lucreaza de mai bine de un an,aruncind prin intermediul tuturor mijloacelor de informare rahat in toata lumea,dar cu predilectie in pd-l si traian basescu.
    reteta se foloseste si pe acest blogg,utilizatorii ei sunt evident antibasescienii.
    acestia urmind exemplul fratilor mai mari din presa video,audio si scrisa,isi exerseaza talentele de mitomani,si excroci incercind sa acrediteze ideea ca d’omle cu toti sunt niste golani.
    ei uite ca nu e chiar asa,daca acceptam ca perfectiunea este in rindul oamenilor inexistenta,evident ca si politicienii au defecte,neajunsuri,tare,obiceiuri nu tocmai ortodoxe,si cu toate acestea unii sunt mai buni decit alti,pt ca suma tuturor relelor unora este mai mica decit suma tuturor relelor celorlati.
    asadar un lucru nu poate fi contestat de nimeni-in noua alianta ,PSD+PC+PNL+UDMR,densitatea pe metru patrat a derbedeilor,coruptilor,hotilor,mercenarilor este incredibila,existind riscul ca acestia sa se sufoce ori sa se canibalizeze intre ei.
    de partea cealalta,si pd-l are rebuturile sale,dar situatia este mult mai aerisita si cu usurinta de controlat si anihilat.
    intr-un cuvint mult mai putin daunator pt democratie,economie,moralitate,intr-un cuvint pt sanatatea societatii romanesti.
    intr-un cuvint intr-o lume imperfecta intotdeauna va trebui sa facem o alegere,intre doua lucruri imperfecte,democratia insasi este imperfecta,dar deocamdata singura care a reusit sa multumeasca cit mai multa lume.
    asadar,rept inca o data-in acest moment pericolul pt romani sunt un grup de hiene instalate in fruntea unor partide,de fapt niste derbedei care de-a lungul timpului,in ultimii 20 de ani au batut palma pt a jefui romania.cam despre asta ar fi pe scurt vorba.
    ar mai fi ceva-C. MOROSANU-schimba detergentul,schimba tehnica,pt ca altfel…….exista riscul sa devii total necredibil.ai ramas impietrit intr-o schema de mult rasuflata,nu mai urma instructiunile,lasa-ti imaginatia,daca ea exista sa lucreze,cine stie poate rezultatele vor fi mai bune.
    altfel devii obositor,predictibil si de un ridicol evident.ma obligi sa trec peste textele tale,tot folosind logica si argumentatia lui giga.

  • Maryland Andrei a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:23 pm

    Frank
    Pe scurt, din ce spui tu aici, PSD+PC+PNL+UDMR a pus mult mai mult rahat pe clanta si doreste sa faca la fel in continuare. Numai ca sistemul democratic, o sa-i trimita sa-l curete. Moro este si el unul dintre ei si, evident nu-i place. Eu apreciez insa la el, consecventa si sinceritatea cu care pune acel rahat pe clanta. Mai sunt si altii, care nu recunosc acest lucru.

  • ion adrian a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:24 pm

    A.
    Te intereseaza doar sa bagi in bordelul tau cat mai multi si eu nu servesc prostitutie, desi nu ma opun dorintei altora de a o consuma.
    Asta este sensul celor spuse de mine, desi nu ma refeream in mod explicit, dar si faptul ca raspunzi dovedeste ceva: punct ochit , punct lovit.
    Salve, ca plec la un concert de pian, dat de o mare pianista si nu vreau sa intarzii.

    PS Nu ma intereseaza nimic din ceea ce cunosti tu sau nu.
    Eu nu am intervenit sa ti se stearga ultima diversiiune, caci doream sa verific ceva.
    Verificarea a dat rezultat pozitiv. Stam bine chiar daca Hamangia ne-a parasit sau poate ca de aceea ne-a parasit.

  • N.G. a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:33 pm

    Buna ziua tuturor!

    Se pare ca efectul filmului trucat nu este cel dori,ba dimpotriva nu a facut altceva decat sa loveasca puternic imaginea PSD si a candidatului Geoana.Asa ca se cer intariri,respectiv scoaterea lui Johannis din palaria cu imagini de candidat care sa repare ce mai este de reparat.Vazandu-i pe toti pregatindu-se de a conduce Romania fara a fi insa alesi,nu pot sa nu ma gandesc la zicala din batrani”Nu zice Hop pana nu sari gardul” si la faptul ca Geoana are o strategie cel putin interesanta.Si anume de a miza pe mai putina cultura(cred ei)a alegatorilor si de a crea senzatia ca ei deja au rezultatele si certitudinea ca ei vor fi castigatorii acestor alegeri.Simtind nesiguranta propriului electorat,acest teatru este menit sa ii motiveze sau sa ii prosteasca pe nehotarati.Candidatul Geoana isi face campanie mimand constituiri de guvern si creand ministere.Mai putin despre candidatul Geoana si mai mult zgomot de fond,multe personaje menite sa ameteasca alegatorul…Cred sincer dupa semnalele pe care le primesc si ceea ce observ ca ameteala nu mai prinde.Alegatorii sunt mai constienti ca niciodata de ceea ce li se serveste prin spectacolul PSD-PNL-Johannis.

  • frank zapa [king] a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:37 pm

    si pt a-mi intarii spusele voi aduce in discutie emisiunea de aseara,penibila si descalificanta emisiune moderata de tatulici,comunistul jurnalist,cel care si-a exersat prima data ticalosia in jaful numit caritas,astazi fiind sluga mogului vintu,tata F.N.I.
    tentativa esuata,de a-i incadra pe toti jurnalistii in tagma rahatilor,a esuat lamentabil,datorita felului exceptional in care cei trei jurnalisti:
    ANDREA PORA
    MIRCEA MARIAN
    DAN TURTURICA
    au demonstrat in platou faptul ca :CORINA DRAGOTESCU,ADRIAN URSU ,ROBERT TURCESCU,TATULICI,DORU BUSCU,CRISTIAN PIRVULESCU,au inchinat steagul,s-au predat si au devenit unelte vorbitoare,in minile unui infractor.
    au demonstrat ca,in definitiv ei lucreaza cum li se dicteaza dintr-un motiv simplu e criza economica,joburile sunt greu de pastrat ,dar si mai greu de gasit,asa ca….
    ma vad obligat sa repet ceea ce spun de cel putin 3 ani-odata presa cazuta in mina unor derbedei,infractori,corupti,ea nu va putea opera decit cu instrumentele pe care cei trei golani le conosc atit de bine-instrumentele golanilor,a excrocilor,adica inselatoria,minciuna si desigur manipularea.
    scopul-unul simplu de ghicit-libertatea lor in primul rind,si evident pe cit posibil isfacarea altor obiective economice.
    cine le asigura aceste lucruri-pai mircea geoana si partidele care de ani de zile ii protejeaza blocind orice incercare de ai trage la raspundere.
    asa cum au facut in cazul adrian nastase,prin interpusi au obligat judecatori aserviti sa nu-si faca treaba si sa amine procesele pina la calendele grecesti.
    o spune U.E.-ca in romania judecatorii ocrotesc infractorii,suntem monitorizati pt aceste lucruri,asa ca intreb despre ce vorbim?

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:48 pm

    Calomnia ce inseamna?Maxim 30000 lei?Patriciu ii are?Probabil nu are Basescu si il imprumuta Patriciu.hihihi
    PD-L face afaceri cu loteria,cu sanatatea.Se spun sume extraordinar de mari.De aia nu sunt bani nicaieri?Pentru ca s-au dus toti in campania lui Basescu?

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:50 pm

    Basescu foloseste banii sai la procesul cu Patricu,sau bani publici?

  • Maryland Andrei a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:55 pm

    Ioane
    Sper sa ai dreptate si PSD sa se abtina de la acest atac pe care il pregateste. Probabil ca este o diversiune, este evident ca este marsav, dar eu am tinut si tin ca presedintele sa nu mai fie luat pe nepregatite si sa nu aibe idee despre ce e vorba. Urmatoarele zile o sa-mi dea dreptate in ceea ce am intreprins, iar faptul ca Madalina a sters acele date, este foarte bine. Ele nu sunt publice, eu am postat aici, din dorinta de a ajunge cat mai repede, in locul de unde se pot lua masuri. Deja am mai vazut semnale si prin alte medii, fapt ce ma face sa cred ca momentul atacului se apropie. Eu nu am nici o legatura, eu doar am reusit sa aflu niste date secrete din tabara adversa si sa atrag atentia asupra lor. Faptul ca omul cu marfa a fost platit si a rambursat o datorie, denota ca ceea ce a facut el, a fost acceptat. Probabil ca decizia se ia acum la un nivel mai inalt, iar strategia si modalitatea de atac nu-mi este accesibila. Ce faci la concert, nu o sa te plictisesti? Nu prea pare genul tau, judecand dupa limbajul frecvent vulgar si obraznic.

  • Florentina Glava a scris pe 30 Noiembrie 2009, 03:59 pm

    Am un gust amar fata de tot ceea ce se-ntampla. Imi pare tare rau pentru domnul Basescu – este slabit si descumpanit din cauza luptelor. Nu are oameni de calitate – puternici si morali – care sa-l sustina. De unul singur nu are ce face in fata sacalilor – ei sunt o adevarata “masina de razboi” , sunt organizati si au multi “luptatori”. Pacat pentru el si pentru noi!
    Din contra, oamenii pe care i-a sustinut, i-a ajutat, i-a scos in prim plan, domnul Basescu, i-au adus numai prejudicii. Doamna Udrea, cu toate ca, din “iesirile” dumneavoastra am observat ca sunteti tare isteata si “luptatoare”, faceti parte din cei care i-au adus ghinion domnului Basescu.
    Dupa parerea mea, acum in “al doisprezecelea ceas”, ar trebui sa-i mobilizati pe cei mai buni oameni si sa-i scoateti pe toate canalele media ca sa acopere mizeria care circula. Macar atata ii datorati.
    In cei douazeci de ani n-am votat niciodata un partid cu “S” in el – sau vreun reprezentant. Prin urmare, nici acum n-o voi face – voi vota cu domnul Basescu.

  • balbeck a scris pe 30 Noiembrie 2009, 04:18 pm

    Pe cine sa mobilizeze PD-L pentru Basescu?Pe STolo ce are vila cat Gara de Nord din Bucuresti,pe Videanu ce are vila la Snagov ce e mare cat terenul de fotbal din curtea scolii,pe Berceanu ce are hotel si vile?Pe Boureanu?Pe Blaga ce conduce un minister desi nu mai are niciun drept sa-l conduca?Pe Placinta poate,croitoreasa,ce a imbracat toti parlamentarii.Mai exista vreun om bun in PD-L?Pe Pogea poate?Pe Branza Wiliam?Cine sa mai fie?Astia sunt hoti de meserie?Nu afirm,intreb…

  • Riddick a scris pe 30 Noiembrie 2009, 04:21 pm

    Urgenţă maximă – aduceţi la televiziuni familia Rozolea, agresată de Geoană la scandalul imobiliar din cartierul Primăverii. Încă mai este în proces cu ei:

    http://www.expresul.ro/index.php?articole=1&rubrica=19&id=11381

1 5 6 7 8 9 13

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila