Cumnatul la nevoie se cunoaste!


Elena Udrea, conferinta PDLAstazi sa fie vorba de Mircea Ionut Costea, cumnatul candidatului PSD Mircea Geoana.
Cumnatul Costea detine, din luna ianuarie a acestui an, functia de presedinte al Eximbank. Pentru cei care nu stiu, aceasta banca nu-i apartine lui Vantu sau Patriciu, ci este una cele doua institutii bancare cu capital de stat din Romania (cealalta este CEC-ul). Cum a ajuns Costea sa conduca o banca de stat? Explicatia este simpla, e vorba despre unul dintre posturile revendicate de PSD dupa ce acest partid a ajuns la guvernare alaturi de PD-L.
“Informatiile mele sunt ca domnul Costea, director Eximbank – pus in functie de domnul Geoana, are venituri de peste 500 de milioane de lei vechi”, spunea zilele trecute presedinta Camerei Deputatilor, Roberta Anastase.
Cati bani castiga de la stat in acest moment domnul Costea? Cati bani de la stat a castigat domnul Costea in timpul in care cumnatul acestuia era ambasodor al Romaniei in SUA? Cati bani de la stat spera sa castige domnul Costea in situatia (care nu are nicio legatura cu realitatea) in care Mircea Geoana ar ajunge presedinte?

Blog

25 Oct 2009

561 comentarii - la acest articol nu mai poti comenta

  • balbeck says:

    Basescu are doua site-uri.Care e site-ul de campanie?Primul sau al doilea?

  • cenushares says:

    nu pot intelege ce fel de prost poti sa fii ca sa concepi un filmulet ca ala de pe site’ul lu’ basescu in care niste politicieni poarta pancarte (cel din dreapta de pe randul de sus) … si mai ales cat de prost poti sa fii ca sa privesti si sa te’ncante asemenea creatii … :)

  • frank zapa[king] says:

    cenuse-pt ca vad ca astazi aberezi-zici ca pedelistii se vor gudura?
    iti reamintesc tie si iubitorilor de liniste,adica a celor mai mari scandalagii ca;
    in 2003 ADRIAN NASTASE,P.M. si pres. pesedeilor a dat ordin DISTRUGETI pedelulul.
    a inceput o adevarata vintatoare,marturie stau stenogramele si intrebarile pe care i le punea min justitiei de atunci RODICA STANOIU,care il intreba pe LIDERO MAXIMO dle. prim. min. cind il matrasim pe TRAIAN BASESCU?
    din nou trebuie sa-ti spun RUSINCA FEMEIE,RUSINCA FEMEIE-esti o amarita de pomangie care astepta sa fie miluita.
    despre aceste lucruri nu vrei sa vorbesti?
    apoi ai uitat felul ordinar in care au tradat penelistii lui crin antonescu in 2007 cind i-au alugat pe pedisti din guvern?
    si…in loc sa se gudure au reusit sa construiasca cel mai mare partid din romania?cu cele mai multe locuri in parlament.
    de gudurat se gudura lacheii care se tem de TRAIAN BASESCU-stiu ca vor da socotela pt hotii.
    si gindul ca MONICA MACOVEI va fi noul P.M. dupa 6 decembrie…
    cenuse iti aduci aminte cum plingea DINU PATRICIU?ai uitat,cum ii tremurau genunchii si chilotii?
    rusinca cenusehares,rusinca,in fiecare zi dovedesti si-mi confirmi -antibasescienii sunt cei mai uriti si mizerabili oameni de pe planeta numita pamint.
    uitate la tine,la inhut,puiu,voiculescu,iliescu,nastase.
    uitate ce respingatori suntenti.

  • frank zapa[king] says:

    ma intreb cit de ticalos poti sa fii sa-i multumesti lui ION ILIESCU-oare crin antonescu e mai mare prostanac decit geoana,omul cu stafeta preluata de la stramosul comunistilor?
    haaaa hiiiiiiiiiiiiiii

  • frank zapa[king] says:

    in atenita pomanagiilor,a celor care astepta sa primeasca bilete de autobuz,geoana ofera ,GRATIS’bilete la autocarele lui nica-DESTINATIA-SIBERIA LUI PUTIN-acolo se da gratis frig,mult omat si…..drum bun CENUSHARES,AM UITAT SA-TI SPUN SE DAU NUMAI BILETE DUS,GRATIS.
    HAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  • IONHUT says:

    frank zapa[king] says:
    28 October, 2009 at 11:59 am

    mai zilele trecute IONHUT-vasnic luptator pt drepturile si libertatile unei organizatii teroriste cunoscuta in istoria romanie ca SECURITATEA COMUNISTA-in cel mai pur stil revolutionar ,o infiera pe HERTA MULLER,incercind sa minjeasca viata acestei femei punind tot felul de umbre si pete pe viata si cariera acestei luptatoare anticomuniste….”
    “Greu e frate cu complotu, da-i mai greu cu idiotul”
    Exaltatul minte de ingheata apele in permanenta, deoarece asa a vazut el in familie, la gura cortului si-n jurul ceaunului pus pe pirostrii la foc de lemne furate.
    Eu n-am facut absolut nimic altceva, nici macar un comentariu ci doar am postat un interviu luat din Gazeta de Cluj in care fostul prorector al Universitatii Babes Bolyai, d-nul profesor universitar Muthu, considera pe baza unuor anume dovezi de specialitate, ca Herta Muler nu merita sa ia premiul Nobel, mai ales ca il avusese concurent pe Umberto Ecco..Distinsul profesor aducea si unele argumente legate de actiunile de influienta desfasurate de catre svabi in acest sens..
    Deci, bai minte-ngusta si rau voitoare, daca nu-ti convine ceva, adreseaza-te direct profesorului, mai ales ca-i in Cluj, dar miram-as sa stea asta de vorba cu toti repetentii…

  • cenushares says:

    ion adrian,

    m’a luat prin surprindere chestia asta cu antonescu si turnatoria … :) … am cautat putin pe net si m’a umflat rasu … o mizerie care circula pe net prin copy-paste … io nu sunt atat de proasta incat sa pun botu’ la prostii d’astea … e numa’ buna pentru portocalii … poate’o fi fost crin colaborator da’ nu asta e dovada …. asta e o mizerie … :)

  • rasputin says:

    stie cineva adresa de e-mail a d-nei Udrea ?

  • cenushares says:

    frank,

    pdl’ul e un partid de guduratori … acuma se gudura pe langa numitul basescu traian pentru ca au impresia ca’i de neinvins … dupa ce va fi invins se vor gudura pe langa altii ca’s guduratori cronici … :)

  • cenushares says:

    frank,

    pana si insistenta cu care te legi de chestia asta cu abonamentele demonstreaza ce fel de om esti … daca ai fi fost un om normal pana la varsta asta ai fi avut si tu un copil caruia i s’ar fi decontat cheltuielile cu transportul daca era cazul … asta demonstreaza odata in plus ca toti portocalii sunt mitocani … :)

  • IONHUT says:

    Inca o dovada foarte elocventa ca matrozul nimerit din greseala la conducerea acestei Romanii, minte, incalca constitutia si legile in dispretul tuturor locuitorilor, doar ca sa-i fie lui bine si sa-i iasa matrapazlacurile de care s-a tinut tot timpulIacata ce spune legea, privitor la coalitiile de partide :
    Lege nr. 14 din 09/01/2003 (Lege 14/2003)
    Legea partidelor politice

    Publicat in Monitorul Oficial nr. 25 din 17/01/2003

    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. <Art. 36. – Daca nici unul dintre partidele politice participante la scrutin nu a obtinut majoritatea absoluta in Parlament, partidele politice cu reprezentare parlamentara pot constitui coalitii pentru asigurarea guvernarii. Coalitiile nu sunt supuse inregistrarii, iar protocolul de constituire va cuprinde numai dispozitii privind asigurarea guvernarii si a sprijinului parlamentar. ……………………..

    Cred ca-si aminteste fiecare, cat de sarac cu duhul o fi, ca matrozul n-a luat in considerare actuala coalitie majoritara, trimitand-o la tribunal ca sa se legalizeze.Un jongleur din ce in ce mai ametit, mai bramburit care a ajuns la stadiul de a-si da cu stangu-n dreptu, de fiecare data cand deschide gura..Cred ca a fost o mare nostimada aseara, cand neavand incotro, a recunoscut ca inregistrarea discutiilor dintre Degeratu si Hayssam exista, dar e ilegala….Ha, ha, ha, ha.De parca asta interesa lumea..Apopi, neavand nicio justitficare legala pentru care sa-l fi amestecat si trimis pe Degeratu la Parchet, ca sa discute cu aun asemenea inculpat, matrozul iar isi da cu tesla acolo unde-i greu voinicului si motiveaza ca “hayssam se invartea in cercul de interese a lui Iliescu”…Ha, ha, ha ,ha am ras de m-am cocosat impreuna cu toti vecinii…Cu siguranta ca in campania asta matrozul ar trebui sa faca pe mutu si sa nu scoata o vorbulita.Mai bine sa oboseasca la maini, dand din ele, decat sa spuna prostiile una dupa alta…

  • cenushares says:

    tot ce are romania mai infect se regaseste in armata portocalie … toti oamenii fara principii, fara initiativa, toti cei capabili de ura si de invidie bonavicioasa … :)

  • cenushares says:

    nu cred ca se poate spune ca nu’i fac reclama lu’ basescu … de cate ori ma’ntelnesc cu unul care abia asteapyta sa se pensioneze ii spun cum comisia numita de basescu traian a propus ca varsta de pensionare sa fie 70 de ani … daca ati putea vedea cat de incantati sunt, ati intelege ca ar fi cazul ca basescu sa ma felicite …. treaba n’a dat gres in vreo 60-70 de cazuri … :)

  • frank zapa[king] says:

    in atentia staff-ului de campanie pedelist-domnilor si doamnelor,doamna UDREA-cu regret trebuie sa va atentionez din nou.
    avind in vedere ca actionati oricum intr-un mediu ostil,ma refer la REALITATEA TV SI ANTENE,ca suntenti intr-o vadita inferioritate numerica,pt ca in frunte cu moderatorii si invitatii lor pesedei,penelei si udemersiti,dv trimiteti politicieni de-o incompententa strigatoare la cer.
    CLONATI-L PE CRISTIAN BOUREANU-domnilor este campanie,luptativa.
    nu sunteti in stare sa valorificati avantajiile pe care vi le ofera adversarii dv.
    un singur exemplu-PESEDISTUL TERORIST OMAR HAIAM-in loc sa speculati cum se cuvine aceasta PLEASCA-dv trimiteti tot felul de adormiti care bat cimpii.
    nu este prima data cind va atrag atentia-tretiva oameni buni,in lupta asta ,care pe care nu umblii cu manusi,nu apelezi de toti ratacitii si adormitii,care nu sunt capabili sa faca fata unui subiect favorabil.

  • cenushares says:

    aha … am uitat o calitate important a portocaliilor … portocalii sunt toti cei care au minciuna in sange … :)

  • IONHUT says:

    Colonelul in rezerva Ionel Olaru a trimis redactiei ziarului „ZIUA” o scrisoare deschisa adresata “presedintelui colonel in rezerva Traian Basescu”, din care am selectat cateva pasaje mai semnificative.

    “Dupa 30 de ani de viata cazona, citind recentul decret de inaintare in grad a unor ofiteri, ma minunez de demnitatea si onoarea dumneavoastra. Spun acest lucru dupa ce am lecturat CV-ul <> Oprea, Ontanu, Iordanescu etc. Persoane onorabile, de altfel. Rememorez, zambind, discursul dumneavoastra la una din desele instalari de ministri la MApN, unde ati precizat: <>. Domnule presedinte, colonel in rezerva, nu ati invatat lectia pana la capat, pentru ca nu se poate vorbi de onoare si demnitate in cazul dv. Erorile sunt generate de bune intentii si un sincer interes. Cele doua sunt compensate din plin cu baie de lacrimi in multime, la care sunteti expert si in care omul din mine nu crede deloc! Respectul dumneavoastra fata de institutia armatei iese in evidenta numai pe timpul campaniilor; bineinteles, electorale. De ce? Atunci va amintiti de cuvintele Onoare, Demnitate, Patrie! Uscatul nu-i ca marea, colonele in rezerva. Onoarea, demnitatea, limbajul elevat se invata cu tenacitate pe uscat. Pe marea cea mare, se aplica”.
    Mutilarea onoarei militare
    “Cand v-am ales pentru primul mandat de presedinte, inclusiv pe timpul <> mi se parea interesant stilul dumneavoastra, desi mi-ati oferit si suficiente clipe de regret. In ochii mei, ati intrat in deriva ca o nava, din cauza promisiunilor lacrimogene azvarlite de matrozul din dumneavoastra in mare, iar eu – colonelul in rezerva cu Onoarea si Demnitatea in suflet – pe 22 noiembrie 2009, va voi ajuta sa veniti cu mine intr-un parc, pe o banca, din batrana Gradina Cismigiu. O sa va tin o lectie despre Demnitate si Onoare si mai ales o sa va povestesc cum am ajuns, dupa 30 de ani de viata cazona impecabila, la statutul de <>.
    Citeam in cartile bune ca sinuciderea este o crima fara iertare si fara remuscare. V-am ales, iar dumneavoastra v-ati batut joc de increderea militarului din mine. V-ati sinucis, domnule presedinte, colonelul in rezerva Ionel Enache Olaru nu va mai alege pentru un nou mandat. As avea o rugaminte: sa va aplecati cu rabdare si con¬descendenta asupra CV-ului personal, al unui militar de cariera. Cine stie, poate de Ziua Nationala a Romaniei imi veti da si mie o stea de general, mai ales ca <>. Poate doar o mutilare a Demnitatii si Onoarei militare. Dar ce mai conteaza astazi aceste valori pentru dumneavoastra, domnule presedinte?(…) Va doresc sa deveniti, cat mai curand, <>, ca mine. Asa sa va ajute Dumnezeu!”.

    PS
    Astazi am discutat pe tema acestei scrisori cu o multime de colegi, ofiteri, toti fosti comunisti si care impartasesc in totalitate cele puse pe hartie de semnatarul acestei scrisori.Noi rezervistii fosti comunisti, de la toate armele, impreuna cu cei pusi pe liber din cauza reducerii armatei, cred ca suntem vreo juma de milion si chiar mai bine in toata tara…

  • silverstar says:

    Ascultaţi! http://www.youtube.com/watch?v=op4cTMoGlRQ

    Şi daţi mai departe să asculte şi alţii… :roll:

  • rasputin says:

    @ionhut
    Legea fundamentala a unui stat este Constitutia ! Constitutia spune clar ca Presedintele desemneaza Premierul … e mai presus legea partidelor decat Constitutia ? eu nu cred !toate organele statului de drept trebuie sa respecte Constitutia , ori Parlamentul deja a incalcat-o cand l-a suspendat pe Basescu ! Acum se incearca din nou incalcarea Constitutiei de catre Parlament care spune ca si-a desemnat un Premier…despre ce vorbim?

  • cenushares says:

    nici mie nu’miplace tara in care traiesc … patriciu ar fi un prim-ministru mult mai bun decat a fost basescu … :)

  • N.G. says:

    Ionhut

    Si cand presedintele spunea despre institutiile statului manipulate si implicate la anumite sugestii in campanie va suparati…..De ce aceasta scrisoare a aparut ACUM in campania electorala? Timpul ales loveste de nulitatea sinceritatea acestei scrisoari,ca si acuzatiile din aceasta.Sunt sigura ca nu doar acum a fost atins orgoliul si onoarea acestui militar,sunt sigura ca a simtit ghimpele stelelor acordate de fiecare presedinte de stat,doar ca nu se numeau Traian Basescu si ordinele nu nu au fost aceleasi…Cand merge pe banca in Cismigiu sa converseze si cu ceilalti pensionari ai Romaniei,daca evident poate cabora la nivelul unor oameni necramponati in medalii si onoruri militare,oameni care nu asteapta medalii pentru viata in Romania….

  • IONHUT says:

    frank zapa[king] says:
    28 October, 2009 at 12:28 pm
    cenuse-……………. min justitiei de atunci RODICA STANOIU,care il intreba pe LIDERO MAXIMO dle. prim. min. cind il matrasim pe TRAIAN BASESCU? ………….

    Nu te agita ba, ca faci tensiune, se umfla vreo conducta la scafarlie si face …boc ! si gata…Deci rabdare, lasa-l in pace pe palavragiul ala de Bouleanu, ca si asa bate campii doar ca sa-si astupe prin zgomot interlocutorii, iar de „matrasit”il vom mastrasi cu siguranta de aceasta data pe iubitul tau…
    Ai vazut ca pensionarii fosti comunisti din armata sunt niste domni si-i pastreaza un loc caldut pe o bancuta in Cismigiu, alaturi de ei, ca sa-i tina o lectie despre educatie, civilizatie onoare si demnitate..ca stea difera : una-i pe mare si alta pe uscat, intre oameni.(chiar, ai putea veni si tu la lectia despre educatie..)

  • cenushares says:

    rasputin,

    mama ta nu te’anvatat ca nu e bine sa vorbesti despre lucruri pe care nu le intelegi? … :)

  • rasputin says:

    @cenusharesa
    “tot ce are romania mai infect se regaseste in armata portocalie … toti oamenii fara principii, fara initiativa, toti cei capabili de ura si de invidie bonavicioasa … ”

    esti o activista psd care arunca laturi in tot ce nu este rosu ?

  • IONHUT says:

    “N.G. says:
    28 October, 2009 at 1:35 pm

    Ionhut

    Si cand presedintele spunea despre institutiile statului manipulate si implicate la anumite sugestii in campanie va suparati….”
    Mi-ar fi si jena cu asemenea interpretare data unei scrisori, chipurile sa contrabalanseze zecile de abuzuri si jonglerii, incalcari de legi si interpretari personale, facute de matroz…
    Scrisoarea a aparut acum si-i foarte logic : pentru ca acum au fost avansati la gradul urmator de general, cei trei : ala care alearga basica, ala care numara izmene si ala care zic unii ca nici n-a facut armata…Nu crezi ca sunt destui colonei adevarati care asteptau acelasi grad si care au muncit pe bune o viata intreaga ?

  • cenushares says:

    nu rasputin, nu sunt nici un fel de activista … numa ca nu’l mai suport pe basescu si tot ce face el …. dupa parerea mea sobolanii rosii sunt ambele ramuri ale fsn’ului adica psd si pdl … :)

  • rasputin says:

    @cenusharesa
    tu si ionhut suferiti de “complexul de superioritate”…mai ziceti si voi altceva, nu v-ati plictisit de “jos basescu” ? sunteti in stare sa cititi Constitutia de la dreapta la stanga pt a va da dreptate, e de inteles de fapt de la un “fost” si o fiica de “fost” !

  • rasputin says:

    @cenusharesa
    postarile tale spun cine esti… nu inteleg de ce pozati in neutri ? da-mi un motiv sa-l votez pe “prostanac” sau pe “repetent” facand abstractie de candidatura lui Basescu !

  • cenushares says:

    ce stii tu rasputina despre mine? … ce te face sa crezi ca sunt fiica de “fost”? … asta demonstreaza ca am dreptate cand spun ce spun despre basescieni .. :)

  • rasputin says:

    @cenushares si ionhut
    o zi fara “jos basescu” se poate ? munca voastra e in zadar, Basescu va castiga fara drept de apel !dupa alegeri o sa continuati cu “fraude”…spor la treaba !

  • cenushares says:

    rasputin, daca o sa castige noi antibasescienii tot o sa traim… da’ daca pierde voi o sa dati coltu’ de oftica … :)

  • IONHUT says:

    cenushares,
    Spune-mi si mie cum trebuie procedat ca sa-mi pun poza de vedeta in patratelul ala ..

  • IONHUT says:

    rasputin says:
    28 October, 2009 at 1:52 pm

    @cenushares si ionhut
    o zi fara “jos basescu” se poate ?…

    E un non sens ce spui, deoarece mai jos de atat matrozul n-are unde pica…Deci, de ce am striga ?

  • cenushares says:

    ce ma intereseaza pe mine cu cine votezi tu? … voteza cu cine’ti place … daca nu vrei cu prostanacu’ sau repetentu’ voteaza cu chioru’ … asta inseamna democratie … :)

  • rasputin says:

    @ionhut
    chiar, de ce strigati ?
    @cenushares
    am ras cu lacrimi…decat doi prosti mai bine un capitan, ai dreptate !

  • cmorosanu says:

    CENUSHARES …..Incantat de cunostinta …..Toti mintim in viata ..mai mult sau mai putin …la fel si politicienii …rosii,galbeni ,portocalii …..Depinde cum si de ce minti …..Daca nu minti pentru a insela ,minti fara ca cei din jurul tau sa fie afectati in vreun fel de minciunile tale s-ar zice ca minti din instinct de conservare ,din respect fata de alta persoana (pentru ca poti minti sa-i faci placere unei persoane sau sa o incurajezi in unele momente delicate ale vietii sale ,poti minti altruist si nevinovat …sau egoist etc) etc …..
    Minciunile politicienilor le putem “citi ” la orice pas ….Dar cand minti iresponsabil sau orbit de unele instincte laice ,interes,lasitate ,impotenta intelectuala si morala ,afectand de la nivelul pozitiei tale politice cetatenii romani …cand minti fara limite si masura ,repetitiv si obsedant ,ilogic si iresponsabil se numeste nesimtire …..ceea ce ma irita mereu e nu minciuna simpla ,nevinovata sau chiar interesata ci imensa nesimtire a unora care mint doar pentru a sluji pe altii ,pe ei insisi, din dorinta de parvenire ,putere etc etc….si cealalta categorie …nesimtitii de serviciu ,nativi …..sau nesimtitii care mint mult dintr-un orgoliu exacerbat care nu le permite sa accepte vreodata ca s-au inselat in opiniile lor sau ca au mintit la un moment dat …voluntar sau involuntar …..
    Sa traiesti frumos

  • frank zapa[king] says:

    ,haaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-iata o noua mostra de imbecilism de cea mai joasa speta-un COLONEL’comunist asa dupa cum bine recunoaste care vorbeste in numele…….nu stim cui,fara a fi mandatat fara a fi repezentantul cuiva,etc.
    dar,si repet dar si daca ar fi fost delegat de fostii militari,intreb ,care este problema?
    scrisoarea acestui nimeni in drum,repara nedreptatile sociale flagrante ,prin crearea, urmare a unei legi anticonstitutionale si imorala a unei ,caste’ de privilegiati?
    aceasta scrisoare se vrea a fi o recunoastere a faptului ca acesti mercenari care au fost in slujba unui regim criminal au obidit,asuprit si ucis romani?
    aceasta scrisoare este un moment de penitenta a unor ofiteri superiori care in toata cariera lor militara s-au remarcat doar prin faptul ca au fost lacheii sistumului dictatorial?
    daca da,atunci e bine,e un moment important in care pacatosul isi face mea culpa.
    cum isi permite acest tov sa vorbeasca in numele a citiorva zecii de mii de oameni si sa mai ameninte cu votul?
    acest colonel de opereta,desprins din filmele de comedia a auzit oare de patriotism?a auzit ca sute de mii de romani din mediul privat si-au pierdut locurile de munca?
    cine crede ca i-a achitat pensia pina in acest moment?
    de unde crede acest colonel inconstient ca i-au venit banii?din ce a produs el si cei ca el?
    unde-i onoarea si demintatea acestui colonel?acum 20 de ani unde servea?de ce nu si-a demonstrat onoarea si demnitatea pe vremea cind slujea in armata comunista ,sa iasa in strada si sa-l someze pe ceausescu sa predea puterea,sa inceteaze genocidul impotriva poporului roman.
    atunci nu avea ONOARE SI DEMNITATE? atunci era multumit ca are o halca de carne in plus fata de civilul pe care il trata cu superioritate,ca prin diverse mismasuri ,si tot felul de puncte alimentare cu circuit inchis avea o tigara buna[kent in special] o cafea naturala si un wisky?
    cum isi permite acest mercenar comunist sa vorbeasca despre lucruri sfinte-el nu i-a aparat pe romani,el si altii ca el ii impuscau pe romani pe fisiile de frontiera,ii vinau si-i impuscau pe dunare ,pe oriunde ar fi incercat sa fuga din calea binefacerilor comunismului pe care ei cu mult patos si eficienta il bagau pe git cu forta romanilor.

  • Dan says:

    Buna ziua,

    Va scriu acest e-mail pentru a va cere ajutorul intr-o problema umanitara.
    Mama mea se afla intr-o situatie foarte grava, are nevoie de o operatie in strainatate ale carei costuri sunt foarte mari. Fiecare minut conteaza, operatia fiind foarte urgenta! Sunt gata sa fac totul pentru viata celei care mi-a dat viata. Impreuna cu cei apropiati am pornit o mica campanie de strangere de fonduri pentru aceasta operatie pe urmatorul blog : http://ajutorpentrumama.wordpress.com/ Va rog sa vizitati aceste pagini unde am scris povestea mamei mele.
    Va cer din suflet ajutorul prin efectuarea unei donatii sau sponsorizari sau prin mediatizarea cazului mamei mele. Va multumesc anticipat!

    Daniel

  • cmorosanu says:

    SILVER ……Daca “nu ratam sansa Basescu “…vol II …….daca Basescu redivivus ….pardon recidiveaza cu un nou mandat ……are timp sa rezolve toate problemele Romaniei si ale societatii romanesti in 5 ani ? Ce facem dupa sansa Basescu ,ultimul episod …? Poate atunci vor fi buni si Geoana sau Crin Antonescu ?….Sau modificam Constitutia si vom avea presedinte pe viata pe Basescu …? Fara Parlament care se doreste a fi din ce in ce mai mic ,inghesuit intr-o singura camera ….si aia portocalie …pana la disparitie probabil …..
    Pentru ca ma gandesc ca PDL nu are vreun personaj “valid” de a fi presedinte al Romaniei ,altul decat Basescu ….si cum PDL acum este cel mai curat ,cel mai uscat partid ma gandesc ca dupa 5 ani va fi si el micut si in loc de absorbant va fi absorbit de PNL sau PSD …..Mai ales ca Geoana si Crin Antonescu vor avea peste 5 ani incalzirea facuta ….apti de presedinte ….
    O zi buna

  • frank zapa[king] says:

    dar cred ca ar fi interesant de comentat si citeva stiri pe bune din curtea mostenitorului pardilului comunist:
    – parlamentarul pesedist,Nicolicea a fost alungat de conducerea reprezentata de hrebeciuci si prostanaci.
    dar sa-i dam cuvintul lui nicolicea:prostanacii si guzganii rozalii m-au matrasit’…..
    -sercretarul org STAU-MARE judetene al P.S.D. a fost judecat si condamnat la 3,5 ani de puscarie ,acuzatia find,CORUPTIE’interesant,sa nu-ti vina sa crezi,in PSD coruptie?unde a fost arubcata imunitatea?se poate ca un fiu de-al lui iliescu sa fie condamnat pt coruptie?
    – si acum bomboana de pe coliva,MIRCEA GEOANA,a fost intens si copios huiduit,undeeeeeeeeeee?tocmai in fieful pesedist,INTR-UN FROMOS ORASEL MOLDOVEAN.
    se poate asa cevaaaaaaaaaaa?
    haaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    oare moldovenii aia n-au auzit de COLONELUL IONHUT?
    dar de alti colonei la care ei le indeasa bani si bunastare din munca lor pe git?cum isi permit moldovenii aia sa-l huiduie pe FECIORUL DE GENERAL ?
    se poate una ca asta,tocmai in romania?

  • cenushares says:

    ionhut,

    imi pare rau da’ nu pot sa te ajut … am incercat si io da’ n’am reusit … se pare ca trebuie sa ai site ca sa mearga … cand o sa am timp o sa mai incerc si’ti zic cand o sa reusesc … :)

  • N.G. says:

    Ionhut

    De ce va suparati pentru interpretare.Exact asa suna si interpretarea pe care o da scrisoarea gestului lui Traian Basescu.v-am spus,e campanie,orice gest ce se vrea corect impotriva presedintelui,nu poate fi privit decat prin perspectiva atacurilor concentrate la presedinte.

  • silverstar says:

    ***rasputin – te rog, nu-ţi pune mintea cu cen… :roll: Câştigă şi el/ea o pâine sau un cozonac fiind în slujba mogulilor… Ăia au ban de asta finanţează atâţia trântori care stau pe internet ca să strige antiBăsescu şi antiPDL… Dar, dacă o/îl întrebi de ce strigă, habar nu are…

    Chiar nu i-ai observat gradul de retard?… Fără idei proprii, fără păreri, fără nimic… Atât ştie să strige că s-a săturat… N-are decât să facă cură de slăbire. Eu îi recomand să se resemneze că vor urma încă 5 (cinci)ani cu Băsescu la Cotroceni.

    La conducerea ţării, avem nevoie de bărbaţi puternici, nu de fătălăi… Am spus! :lol:

  • frank zapa[king] says:

    cenuse,iar te-am prins cu minciunica-ce-i cu poza aia?haaaaaaa,e din buletinul amantei a celui caruia ii porti numele?
    se poate cenuse?minciunicaaaaaaaaaa minciunicaaaaaa.
    a sa nu uit,repet din nou,la munca fato,nu astepta ca cineva sa-ti creasca copii.in loc sa-ti pierzi vremea pe net-produ ceva,fa bani,nu cere ajutor de la oamenii harnici.
    uite eu daca n-am nevoie de banii altora stau cit vreau pe net,nu ma trage nimeni de fustita nici de pantalonasi.
    si de unde stii daca am s-au daca nu am copii?ma cunosti de undeva?
    stii prin ce paturi mi-am consumat energia si barbatia?
    haaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    am mai facut amor si legat la ochi-sper ca nu ne-am intilnit prin peregrinarile mele/
    haaaaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • cmorosanu says:

    FRANK……Daca Basescu rezista binisor in sondaje si e “pasibil” de un nou mandat ,nu e meritul sau in proportie de 70% parca ….e “meritul ” electoratului roman care inca nu s-a trezit ….dupa cum spune si Imnul Romaniei ……Meritul lui Basescu este unul nativ ….pentru ca este un produs natural ,ecologic romanesc si fara “E” urile UE sau occidentului in general …evident ca in comportament ,moral si politic…….
    Nu Basescu este cauza tuturor relelor din Romania …..dar si el e parte in aceasta stare de lucruri din Romania …de 20 de ani incoace ….
    Si precum candidatul Geoana ,Basescu are un partid in spate ,PDL ,mare acum ,cu multi clienti politici donatori si sponsori ….asta ar fi una din cauzele care pot genera pentru Basescu si Geoana calificativul de “rau pentru Romania”…..sau posibil rau ……
    As prefera un Presedinte care din momentul catigarii mandatului de presedinte sa uite de partidul care l-a sprijinit si din care provine ….sa judece si sa evalueze echidistant politic ,sa lase partidele sa-si faca jocurile si aliantele politice la negocieri ,tratative ,pentru o majoritate care sa dea premierul si guvernul …un guvern care sa aiba 4 ani sustinere majoritara in Parlament …
    Altfel Presedintele Romaniei risca sa fie numit Tovarasul Presedinte ……si romanii sa astepte ca presedintele sa isi incheie mandatul de presedinte biologic ….la un moment dat …..dupa 5 -10 ani de boala prezidentiala cronica …si ireversibila …

  • silverstar says:

    Traian Basescu despre salariul lui Ionut Costea: Nu e posibil sa dai la Eximbank lefuri de 25.000 de euro din banii statului

    Sursa: http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-6371978-traian-basescu-despre-salariul-lui-ionut-costea-nu-posibil-dai-eximbank-lefuri-25-000-euro-din-banii-statului.htm

    Ba este posibil, Domnule Preşedinte, şi asta în timp ce profesori care şi-au trecut toată viaţa la catedră, au şansa să ajungă cerşetori în cimitirele oraşului cu pensia pe care o primesc şi scumpirile care se anunţă… :roll:

  • silverstar says:

    ***Moro – sigur că nu are timp să rezolve toate problemele României în 5 ani, dar va fi un început, pentru că cineva trebuie să-l facă… :roll:

  • cenushares says:

    stati asa ca abia acuma am inteles … voi vedeti poza in patratelul meu? … ca la mine nu se vede nimic si nu stiam daca merge … :)

  • cenushares says:

    frank,

    nu ma mir … cred ca esti tot timpul legat la ochi … :)

  • Roxana says:

    Asa ca idee, cum de vedeti ce se intampla in ograda vecinului? Vreti sa va explic cum la Iasi schimbati oamenii din functii doar pentru ca nu apartin PDL? Sau ca puneti in functii de conducere persoane iesite la pensie, care nu au nici macar o treaba cu postul pe care trebuie sa il ocupe? Sau ca CET-ului i-ati dat doar 8 milioane de lei doar pentru ca Iasul nu voteaza cu partidul pe care-l reprezentati? Va invit sa stati dumneavoastra fara caldura si apa calda, asa cum au stat iesenii in ultima perioada. Si apoi sa ne dati lectii de “deontologie”. Sa mai continui cu exemplele? Apropo, cat costa perdelele? Sa va fie rusine! La toti!

  • cmorosanu says:

    SILVER ….Ai o obsesie pentru “barbatii puternici ” si nu fatalai …..Te incita Dl Presedinte …Mai ales daca-l introduci ca personaj in Decameronul lui Bocaccio …..
    Ce faci insa cu heterosexualii barbati si electori romani sau doamnele care nu au apetenta pentru acest gen de presedinte ?Va trebui totusi sa tii cont de dorinta majoritatii electoratului prezent la vot in turul II …..

  • silverstar says:

    ***Moro – repet şi pentru tine ce am spus mai sus: acum România are nevoie de bărbaţi puternici la conducere şi nu de fătălăi… Nu este loc de Crin şi Geoană, slugile lui Patriciu, Iliescu, Vântu, Voiculescu… În spatele celor doi colcăie şerpii – hoţi, oportunişti, duşmani ai românilor, cei care au furat, au distrus, au sărăcit un popor…

    Unde ai dreptate nu spun nu! Acum PD-L nu are un alt candidat la preşedinţie dar, pentru viitor, Domnul Băsescu n-are decât să crească şi să educe unul… Are de unde alege. Bărbaţii cei mai frumoşi şi cei mai deştepţi sunt în PD-L… Na, c-am spus-o şi pe asta…

    Dar, ceea ce are PD-L acum – Traian Băsescu – e de mii de ori mai bun, mai lăudabil, mai activ, mai inteligent decât ceea ce a scos PSD – Geoană, şi PNL – Crin…

  • silverstar says:

    ***Moro – numai în capul vostru – al tău şi al colegilor tăi anti… – există ideea de preşedinte pe viaţă şi partid unic… N-am citit până acum şi nici nu am auzit ca vreun PDL-ist să vrea aşa ceva… Şi chestia asta a fost clocită tot în studiourile Antenelor şi RTV…
    Moro – măcar tu fii logic şi nu mai fă aşa afirmaţii ridicole… :lol:

  • cenushares says:

    ionhut,

    la mine nu se vede poza si d’aia credeam ca nu merge …

    1. intri pe http://en.gravatar.com/
    2 click pe butonul Get your Gravatar today
    3. add a new email
    4. introduci adresa de email la care vei primi un mesaj de confirmare de la gravatar.com
    5. dupa ce primesti mesajul dai click pe linku’ din mesaj
    6. nu’mi mai amintesc da’ sigur urmezi instructiunile care iti apar pe ecran … :)

  • silverstar says:

    ***cenushares – eu nu văd nici o poză la tine… Şi eu aş vrea să pun dar nu mă duce mintea cum… :roll:

  • balbeck says:

    Pentru agricultura nu mai sunt bani pentru ca a luat berceanu banii si i-a transferat la transporturi.De aia au iesit agricultorii. HG 1088/2009 semnata de Emil Boc a omorat sanatatea.Acea hotarare de guv. a mai fost semnata de bazac si irinel popescu.Alta a folosit si banii de la mediu.Mai avea nevoie si de cateva aprobari de la mediu si a ajuns ministru.Probabil si-a semnat singura aprobarile.Nu intamplator a ajuns ministru la mediu.

  • Hamangia says:

    Ai bani , ai putere… Asa gindesc tinerii din psd … Unu de pe aici are misiunea sa combata si sa manipuleze .. Este ,,apropiat” de Ana si i s-a plins ca in ,,teritoriul meu, sefu(Geoana) a numit (a fost pina mai ieri) sefa la cultura o cintareata de populara care nu imi place .. “… In fine , el elogiaza la Ana tinerii din psd care au puterea sa aduca schimbarea … ok este optiunea lui si o respectam dar nu trebuie sa ne lasam imbroboditi ca este ,,imaculat” cind el este prezent in interes de serviciu aici …
    Sunt in tara dar am primit pe surse diverse info …
    “oameni de obicei extrem de bine informati” sustin ca ar exista o serie de filme compromitatoare la adresa lui Mircea Geoana. Filmate cu un echipament care nu este la indemana oricui. Si la care nu oricine va avea acces. Motiv pentru care alegerile prezidentiale ar fi o simpla mascarada.

    Ieri, Norica Nicolai declara ca are informatii ca a fost declansata actiunea “dosare intime”:

    Vom mai afla despre unii ca sunt homosexuali, ca altii au avut si au amante, vom vedea lucruri intime din viata lui Crin Antonescu si a domnului Geoana

    Se spune ca fara foc nu iese fum… Iar in tara perdelelor de fum totul pare posibil.

    Multimiliardarii Robert si Ionut Negoita ofera 20.000 de euro unor paparazzi ca sa-i faca fotografii premierului, cu o presupusa amanta.

    Jurnalistii de la Cancan au intrat in posesia unei inregistrari in care unor paparazzi freelancer le-a fost propusa suma de 20.000 de euro, cash, daca fac poze compromitatoare cu primul-ministru.

    Cel care a lansat oferta este un om de incredere al fratilor Robert si Ionut Negoita. Este vorba despre Emanuel Baran, editor coordonator la ziarul Ring, care apartine celor doi multimiliardari.

    Acesta s-a intalnit cu paparazzii si le-a explicat ca Robert Negoita ar fi interesat sa-l discrediteze pe premier.

    Potrivit Cancan, intalnirea a avut loc vineri, intr-un apartament din Bucuresti. Acolo, trimisul fratilor Negoita le-a explicat celor pe care voia sa-i angajeze ca sefii lui cauta de mai multa vreme date compromitatoare despre premier si ca sunt dispusi sa plateasca multi bani in schimbul acestora.

    “Stiu ca atunci cand vor ceva, stiu sa plateasca (n.n. – despre fratii Negoita este vorba), nu ca stai, ca nu stiu ce… (…) Sunt gata sa faca multe chestii, daca nu chiar orice sa obtina materialul… pe Tariceanu… (…) Dar, stii cum e, trebuie sa ai dovada, ca altfel zice omu’? “Care e treaba, ai vreo dovada?”

    Atunci vii cu dovada si zici “Dom’le, daca dau chestia asta pe piata, tu esti praf!”, le-a spus Emanuel Baran parazzilor. Concret, ziaristul de la “Ring” le-a spus sa aduca orice material compromitator despre Boc , Udrea, EBA si se vor umple de bani … ..

    Multi au crezut ca daca au bani sunt intangibili, vezi Patriciu, Sechelariu, Vintu, Motanul, Iacubov, si inca si mai multi , tineri, se lasa manipulati …
    VOM REVENI CIND AJUNGEM IN CAPITALA …
    Imagini incredibile cu cel numit de seful lui ,,El Prostanaco”… Sa vedem daca trec de moderare …
    Daca aveti si voi poze , filme , inscrisuri etc , inregistrari despre haita rosie, prezentatile aici ..
    PS ..Nu pot sa le pun in presa din motive speciale, nu acum , la timpul potrivit , poate de ziua nationala … vedem …

  • N.G. says:

    ”Nu imi spuneti mie,noi nu mai suntem la Agricultura”….spunea fostul ministru PSD agricultorilor in ziua iesirii de la guvernare.Dupa 9 luni in care Ministerul PSD al agriculturii a avut grija sa gestioneze prost subventiile agriculturii,acum tot aceeasi agricultori sunt folositi ca ”mineriada rurala” in aceasta campanie.Daca privim imaginea de ansamblu de dupa retragerea PSD de la guvernare,se observa scopul concret a acestei actiuni.Dupa scoaterea in strada a sindicatelor din invatamant,s-a trecut la manipuarea unui sector care in punct de vedere a ”fortei”corespunde profilului minerilor folositi in aceleasi scopuri in anii ’90….Problema care se pune e ca din teorie a negocia inseamna a gasi cai de compromis pentru ambele parti.Ce iese in evidenta in lupta sindicala de dupa iesirea PSD de la guvernare este ca aceste sindicate NU accepta nicio solutie,indiferent de propunere,ceea nu mi se pare normal,si care arunca cel putin un semn de intrebare cu privire la jocul pe care liderii din sindicate il fac in acest context electoral.

  • cmorosanu says:

    SILVER …..Am glumit cu presedintele pe viata fara parlament ….Cine indrazneste sa gandeasca macar la asa ceva trebuie aruncat la groapa de gunoi a lui Prigoana …de acord?
    Cat priveste chestia aia ca cineva trebuie sa inceapa ..in Romania …adica Dl Basescu trebuie sa inceapa daca va castiga un nou mandat ……adica in 5 ani de mandat care au trecut nu a inceput nimic ….? Au fost 5 ani de “incalzire ” ?Vaaaaaiiiiiii……ce glumeata esti ,tu…..ce ai putut spune ..

  • N.G. says:

    moro

    Incearca ….sa continue in loc sa inceapa…suna mai serios…Uneori cred ca esti legat la ochi cu ce se intampa real in tara asta din ’90 incoace…

  • balbeck says:

    Ma uit la tenis si parca o vad pe Elena Udrea.Dar e Kuznetsova.Ce seamana!haha

1 ... 4 5 6

Comentarii