Daramati criza, nu Guvernul!


1. CINE A DECLANŞAT CRIZA

2 iunie-2009. PSD-ul demareaza planul de iesire de la guvernare. Baronii PSD incep presiunile. Marian Vanghelie: “Dacă lucrurile nu vor funcţiona, eu cred că trebuie să facem o analiză foarte clară după aceste alegeri europarlamentare, să vedem dacă merită sau nu să rămânem şi ce avem de făcut. Stăm să ne certăm şi să discutăm unul sau doi ani pentru nişte numiri…”.
25 septembrie 2009- Ministrul Administraţiei şi Internelor, Dan Nica, a declarat: “Dorim să verificăm dacă informaţiile pe care eu le am acum în acest moment, potrivit cărora nu mai există autocare libere în România pentru 22 noiembrie şi 6 decembrie, sînt adevărate. Ne vom convinge dacă aceste autocare vor fi folosite pentru diverse destinaţii turistice, cum ar fi mănăstirile sau alte locuri din România, sau dacă cineva s a hotărât să organizeze vreo operaţiune de turism electoral”
29 septembrie 2009- “Gasca Hrebenciuc-Vanghelie scoate PSD-ul de la guvernare
Hrebenciuc, Vanghelie şi Nica au făcut presiuni asupra lui Geoană ca PSD să iasă de la guvernare. De unde cei trei erau cei mai vajnici partizani ai menţinerii PSD la guvernare şi menţinerea stabilităţii, brusc, loviţi în interes, Hrebenciuc, Vanghelie şi Nica şi-au schimbat radical pozitia. Planul lui Hrebenciuc: miniştrii PSD să demisioneze, dacă Nica e remaniat. În caz că această decizie nu ar fi fost aprobată de restul liderilor PSD, Hrebenciuc avea un plan B: moţiune de cenzură depusă de PNL şi votată de PSD. Asupra acestei chestiuni căzuse de acord cu liberalii, cu care a negociat în cursul zilei de ieri.”(EVZ)
29 septembrie 2009- prim vicepreşedintele PD L Adriean Videanu l-a contrazis pe Nica, afirmînd că a discutat şi el cu câţiva deţinători de autocare din România, care au infirmat această informaţie. “Cred că dl Nica are obligaţia morală şi instituţională să justifice acest lucru. Este o eroare maximă şi cred că are obligaţia să demonstreze acest lucru cu atît mai mult cu cât, în mod direct, şi a atacat partenerul de coaliţie”, a precizat Videanu. El a ţinut să menţioneze că singurul partid politic care a fost la guvernare şi nu a organizat nici odată alegerile este PD-L. “În rest, toţi ceilalţi, PSD ul le a organizat aproape tot timpul. Cei care strigă Lupul!, ei sunt cei care fac pe lupul. Probabil că ei ştiu cum se fură”, a mai comentat Adriean Videanu.(evz)
1.oct.2009- Mircea Geoana a anuntat iesirea ministrilor PSD de la guvernare.
13 oct.2009- Guvernul Boc a fost demis. Moţiunea de cenzură iniţiată de PNL şi UDMR a fost adoptată. 254 de parlamentari PSD-PC, PNL, UDMR au votat pentru moţiunea de cenzură, în timp ce 176 au votat împotrivă. În aceste condiţii, premierul Emil Boc nu mai poate veni în Parlament să-şi asume răspunderea pe Legea pensiilor. Guvernul Boc II este primul cabinet demis, în ultimii 20 de ani, prin moţiune de cenzură.
Adoptarea moţiunii presupune fie un nou guvern, fie interimatul actualului Executiv. Interimatul Guvernului Boc II poate dura maximum 45 de zile. Adoptarea moţiunii de cenzură face ca guvernul interimar să nu poată emite ordonanţe şi nu poate iniţia legi.

2. CINE INTRETINE CRIZA

Miercuri, 04 Noiembrie 2009
Decizia Parlamentului român de a respinge guvernul propus de economistul Lucian Croitoru amână rezolvarea crizei politice din ţară, cu mai puţin de trei săptămâni înainte de alegerile prezidenţiale
Numai 189 de deputaţi şi senatori au votat pentru guvernul Croitoru, în timp ce 250 au votat împotrivă. “Misiunea mea s-a încheiat. (…) Era cel mai bun guvern pe care îl puteam forma”, a declarat Croitoru, citat de AFP.
Respingerea Guvernului Croitoru riscă să agraveze criza economică, în condiţiile în care Bucureştiul are nevoie de o nouă tranşă din împrumutul FMI, pentru a putea plăti pensiile şi salariile din sectorul public.
Evocând riscul unei întreruperi a acordului cu FMI şi UE, Croitoru a subliniat că România trebuie să găsească până la sfârşitul anului cinci miliarde de euro, în special pentru salarii şi pensii. “O sarcină extrem de dificilă”, a apreciat el, citat de AFP.

Opoziţia din Parlamentul român l-a respins pe premierul desemnat Lucian Croitoru şi cabinetul propus de el, accentuând şi mai mult criza politică, apreciază Reuters.
Potrivit analiştilor citaţi de agenţie, orice nou candidat pentru funcţia de premier va încerca să formeze un cabinet înainte de primul tur al alegerilor prezidenţiale din 22 noiembrie. Ei sunt îngrijoraţi că ţara ar putea să nu mai aibă timp să respecte condiţiile pentru următoarea sa tranşă de împrumut.
Croitoru, consilier al guvernatorului Băncii Naţionale, a fost unul dintre membrii echipei române care a negociat pachetul de asistenţă oferită de FMI, UE şi Banca Mondială, aminteşte Reuters.
Forbes preia un material Reuters privind respingerea lui Croitoru, subliniind că acest lucru prelungeşte tulburările de pe scena politică, ce pune sub semnul întrebării acordarea următoarei tranşe din împrumutul FMI.

Asa zisa majoritate parlamentara- PSD-PC, PNL, UDMR- incearca din rasputeri să puna in pericol stabilitatea României. Niciun guvern nu este atat de bun pentru ei. Croitoru nu a fost atat de tehnocrat si nici Negoiţa atat de bun gospodar, precum Johannis.

3. CONSECINTELE CRIZEI

O data cu demisia ministrilor PSD de la guvernare a fost pus in pericol acordul cu FMI, generand o criza politica, dar si economica, grava, in tara. Fara transele FMI si CE, Romania intra in colaps si va avea 1 milion de someri in 2010
Banii din urmatoarea transa de la Uniunea Eurpeana nu vor ajunge in România pana la finalul anului 2009. “In ceea ce priveste transa a treia din imprumutul de la FMI sunt sanse foarte reduse ca ea sa mai fie primita in acest an, cel mai probabil in ianuarie sau februarie 2010″, a explicat seful misiunii FMI in Romania. Presa străină arată că instabilitatea politică adânceşte criza economică. Unele agenţii vorbesc chiar de întreruperea acordului României cu FMI. Cotidianul El Pais apreciază că, în lipsa ajutorului de la forurile financiare internaţionale, România va trebui să apeleze la împrumuturi de la băncile interne, ceea ce va afecta sectorul privat. Vicepreşedintele Partidului Liberal Democrat, Theodor Stolojan, apreciază că “salariile oficialilor vor fi diminuate, iar pensiile vor fi îngheţate”, adăugând că “soluţia este de a atrage din nou investiţiile străine”. Voci avizate din BNR apreciaza ca România are nevoie pana la sfarsitul anului de 5 miliarde euro pentru plata salariilor bugetare.

Dragi pesedişti si penelişti, România are nevoie de guvern. Fiţi responsabili si votaţi Guvernul Negoiţă, lasaţi deoparte campania electorala.
Dărâmaţi criza, nu Guvernul!

Blog

10 Noi 2009

968 comentarii - la acest articol nu mai poti comenta


  • Un zâmbet :lol:

    Printr-o fereastră deschisă, se aude un glas de bărbat:
    - În casa asta eu comand!…
    Apoi un glas de femeie:
    - Ia ieşi de sub pat şi mai spune o dată…


  • Basescu a fost murdar cand a amintit de fosta nevasta a lui Chucky ce s-a sinucis.Ii reprosa lui “Chucky” ca nu a avut grija de sotia sa.La fel cum a avut grija si Base de nevasta sa pierduta in baia de multime si recuperata de SPP?Cum a avut grija Base de nevasta sa?El s-a urcat in masina prezidentiala,iar nevasta-sa a mai asteptat 10 minute in ploaie pana i-a venit masina.Nici nu i-a pasat de sotie.


  • ***MădăMădă… – Noapte bună şi vise plăcute! :lol:

    Administrator:
    Noapte buna Silver!


  • ***Gabi – văd că mai eşti pe aici. O noapte plăcută şi un mâine mai vesel. :lol:


  • @NG si Silver,
    Va multumesc ptr raspuns, si eu tot asa cred.
    Noapte buna!


  • @Mada,
    Mi-a disparut o postare aparuta si pe care unii au citit-o, respectiv cu sigurantza Gabi si Silver care au si replicat.
    Era ceva acolo care te-a facut sa consideri ca a fost vazuta suficient. Eram oare prea dur cu un anume personaj?
    In rest noapte buna.

    Administrator:
    Din moment ce a fost stearsa, nu era potrivita pentru acest blog.
    O seara buna.


  • Din cauza adresarii de inceput cam dure sau a opiniilor exprimate?


  • PS Ptr mine are o anumita importanta cauza nu stergerea in sine. Intelegi de ce intreb?

    Administrator:
    Din cauza limbajului folosit.


  • @balbeck
    compari merele cu perele…imi pare rau !


  • “Dinescu, fabricant de dosare la CNSAS”

    “Falsurile poetului măscărici pentru favorizarea primarului penal Klaus Johannis

    Falsurile poetului măscărici pentru favorizarea primarului penal Klaus Johannis În seara de 6 octombrie a.c., pe TVR 1, s-a difuzat o emisiune despre Consiliul Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii (C.N.S.A.S.), şi, printre altele, s-a amintit că nu a lipsit, în două dăţi, ca această organizaţie să fie desfiinţată, din cauza lui Mircea Dinescu. Din păcate, nu s-a întâmplat aşa, astfel că va trebui să mai suportăm, o vreme, consecinţele acţiunii malefice a respectivului „poet” profund antinaţional! O anchetă a Expresului de Sud a scos însă la iveală o altă infracţiune a măscăriciului lui Vântu: profitând de poziţia pe care o avea în CNSAS, Mircea Dinescu a fabricat un dosar de colaborator al Securităţii, pe numele lui Marius Albin Marinescu, doar ca acesta să nu fie primarul Sibiului. Şi totul, contra-cost, în favoarea traficantului de organe de copii, Klaus Johannis!
    LEGEA DE FUNCŢIONARE A C.N.S.A.S. SAU, MAI GRAV, CONSTITUŢIA DIN 2003, dată în vremea criminalilor din P.S.D., care au distrus România mai mult decât cele două războaie mondiale» „ spunea reputatul general Vasile Zărnescu. Poate că CNSAS ar fi fost altceva, cu adevărat democratic, dacă la cârma sa nu s-ar fi auto-ales poetul măscărici Mircea Dinescu, care a transformat instituţia, pe vremea în care o conducea cum conduce chefurile de pe moşia de la Cetate, în instrument de şantaj şi maşină de fabricat dosare. Datorită lui Dinescu, CNSAS a devenit doar instrumentul poliţiei politice „democrate”. Aplicarea epatantă a acestui procedeu cu adevărat securist de către Dinescu s-a făcut atât în cazul Patriarhului Teoctist, care trebuia înlăturat, dar şi în cazul Monei Muscă, pe care Dinescu a excomunicat-o în doi timpi şi trei mişcări. Apoi, întrebarea următoare se impune de la sine: prin ce procedeu a reuşit Mircea Dinescu să manevreze după bunul plac dosarele arhivei S.R.I. astfel încât să facă şi pe vidanjorul politic?! Evident, nu gratis, căci meseriile murdare trebuie plătite ca la Salubritate, dar cu spor mai mare de periclitate: cu vile, cu maşini scumpe, cu solde de lux de la Vântu… Aşadar, C.N.S.A.S. a fost conceput să aibă rolul de actuală poliţie politică, iar Dinescu a fost programat, contra şpagă, să-i scoată din viaţa politică pe cei indezirabili. Aşa cum a procedat în cazul celui care în mod real câştigase alegerile pentru Primăria Sibiului, Marius Albin Marinescu. Un alt caz de genul Mona Muscă ori Teoctist, mai mic prin imaginea publică, dar identic sub aspectul represiunii politice comise de C.N.S.A.S.-ul lui Dinescu şi care demonstrează, încă o dată, în mod categoric rolul de poliţie politică al C.N.S.A.S., este cazul d-lui Marius Albin Marinescu, directorul publicaţiilor Justiţiarul.
    Prezentarea cazului: Conform dosarului 1847/2/2009, C.N.S.A.S., prin adresa nr. RCG966/25 februarie 2009, a depus la Curtea de Apel Bucureşti-Secţia contencios administrativ şi fiscal, Acţiunea în constatare, „rugând-o ca, prin hotărârea pe care o veţi pronunţa, ca urmare a motivelor mai jos prezentate, să constataţi existenţa calităţii de colaborator al Securităţii în ceea ce îl priveşte pe d-l MARINESCU Marius-Albin, născut la (…) etc. Motivele acţiunii sunt următoarele: În fapt, domnul MARINESCU Marius-Albin este candidat la funcţia de Primar al municipiului Sibiu. Conform prevederilor art. 3 lit. g) coroborat cu art. 5 alin. 1 teza II din O.U.G. nr. 24/2008 (…), C.N.S.A.S. verifică din oficiu, sub aspectul stabilirii calităţii de lucrător a Securităţii, persoanele care au candidat în demnităţile sau funcţiile prevăzute la art. 3 lit. b)-h)”… etc. (s.n. – V.I.Z.). Şi, pe trei pagini, continuă polologhia cu articolele de lege care le convin, şi enumeră probele în cauză (cf. facsimilele 1-2). Acţiunea C.N.S.A.S. este semnată de Mircea Dinescu şi de directorul Direcţiei Juridice, Francesco-Alexandru POPESCU”. De neînţeles este de ce acţiunea a fost promovată în instanţă de către Mircea Dinescu care, la acea dată, nu mai era şeful CNSAS!
    CHIAR DIN ACESTE FRAZE, CONCEPUTE CU SÂRG DE MĂSCĂRICIUL DINESCU, se distinge că Marinescu este victima represiunii politice. M. A. Marinescu este preşedintele organizaţiei din Sibiu a P.N.Ţ.C.D. Totodată, l-a avut în „colimator”, permanent, în revistele JUSTIŢIARUL, pe primarul Klaus Werner Johannis, pe care, evident, l-a concurat la alegerile din iunie 2008. Dintre ceilalţi candidaţi concurenţi, d-l M. A. Marinescu a avut cele mai multe voturi! Or, măgăria făcută de Dinescu şi C.N.S.A.S, constă în faptul că, la data depunerii „Acţiunii în constatare”, alegerile se terminaseră de opt luni! Dar Dinescu scrie şi semnează, abia la 25 februarie 2009: „MARINESCU Marius-Albin este candidat la funcţia de Primar”! Dar nu poate pretinde că, scriind astfel, el folosea „prezentul istoric”, fiindcă prostia ar fi prea mare. Or, d-l Marinescu fusese candidat! Asta-i prima şmecherie. După şase rânduri, însă, intră în realitate, în prezentul efectiv şi se referă la trecut: „persoanele care au candidat în demnităţile sau funcţiile…” etc. Asta-i a doua şmecherie, prin care Dinescu vrea să justifice motivul pentru care a introdus acţiunea în instanţă. Dar îşi dă, iarăşi, cu stângul în dreptul, pentru că acţiunea trebuie respinsă pe motiv de tardivitate. Adică, în termeni juridici, instanţa de judecată trebuie să admită „excepţia lipsei calităţii procesuale pasive şi excepţia lipsei de interes” şi să respingă ca neîntemeiată acţiunea C.N.S.A.S.!
    ÎNTR-ADEVĂR, DACĂ ALEGERILE SE ÎNCHEIASERĂ DE OPT LUNI, CE ROST MAI AVEA ACŢIUNEA? Nici una, în afară de o acţiune de retorsiune a primarului K. W. Johannis. În acest sens pledează Nota de constatare nr. S/DI/I/680/22.05.2008, în care, printre altele, scrie: „Având în vedere 1) art. 3 lit. g) din O.U.G. 24/2008 şi calitatea d-lui MARINESCU MARIUS-ALBIN de candidat la funcţia de Primar al Municipiului Sibiu; 2. Adresa de verificare nr. S/5301/01.02.2007 transmisă de C.N.S.A.S. Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Informaţii Externe …” . Mai mult. În acelaşi sens pledează şi adresa nr. P 4027/06 din 11.06.2008 a C.N.S.A.S. către d-l M. A. Marinescu, semnată de conf. univ. dr. Virgiliu-Leon ŢĂRĂU, ca răspuns la cererea d-lui Marinescu nr. P 4027/08.09.2006, prin care solicita accesul la propriul dosar de securitate, şi în care i se răspundea că în evidenţele S.I.E. şi S.I.A. „nu s-a identificat nici un dosar întocmit pe numele dvs.”; iar S.R.I. le-a comunicat că „figurează cu dosarul fond reţea nr. 8375/Sibiu, distrus în timpul evenimentelor din decembrie 1989″ . Adresa respectivă – concluzivă – i-o trimisese SRI şi SIE lui Marinescu încă din 11 iunie 2008, cu puţin înaintea datei alegerilor locale. Dar, conform judecăţii de atunci a celor care analizaseră dosarul d-lui Marinescu, aceste constatări, judicioase, în fond, au fost motivul pentru care Dinescu nu a putut să-l împiedice să candideze pe d-l M. A. Marinescu! Pentru ca acum, după atâtea luni, să facă, retroactiv, o acţiune în care să-l găsească musai, colaborator al Securităţii! Nu este doar o măgărie ceea ce comite Dinescu, sub umbrela C.N.S.A.S., ci este o ilegalitate.
    1. PRIMA CONCLUZIE: Acţiunea în constatare este o făcătură cu scop de represiune politică. Dovezile invocate de C.N.S.A.S. contrazic demersul Acţiunii… În primul rând, trebuie să reţinem că S.R.I. informase că „dosarul fond reţea nr. 8375/Sibiu fusese distrus…” şi, de aceea, trebuie, în consecinţă, să ne mirăm cum de s-au aflat datele pe care C.N.S.A.S. şi Mircea Dinescu se bazează ca „probe”, înşirate în pag. 3 a „Acţiunii în constatare”. Ba să întrebăm S.R.I.-ul dacă l-a reconstituit, cumva, din cenuşa în care a fost distrus. Mai departe, în Nota de constatare din 22.05.2008, în pagina 1, pct. E, se precizează: „Nu s-au identificat documente care conţin informaţii transmise către Securitate” ; în pagina a doua a Notei , sunt înşirate alte câteva dintre „probele” pe care se bazează acţiunea dolozivă a C.N.S.A.S-ului contra lui Marinescu. Din paragraful 2 de sus, trebuie reţinut raportul de recrutare din 21.05.1980, făcut de ofiţerul de caz din Biroul Contrainformaţii al U.M. 0607 Sibiu, conform căruia „i-am propus ca să sprijine organele de contrainformaţii militare, prin punerea la dispoziţia acestora pentru nevoile muncii a locuinţei…” În paragraful ultim, din chenar, este indicat şi raportul din 16.03.1981, de încetare a legăturii, precizându-se că, de fapt, încă de la sfârşitul anului 1980, legătura nu mai era funcţională, fiindcă Marinescu se căsătorise şi locuinţa lui nu mai putea fi folosită drept casă de întâlnire. Deci, efectiv, doar trei luni, în intervalul 21 mai 1980 – 26 iulie 1980 (data căsătoriei), ar fi fost posibilă utilizarea locuinţei lui Marinescu drept casă de întâlnire – cu precizarea că nici până atunci nu ar fi fost prea facil şi în siguranţă contrainformativă, deoarece locuia cu mama lui. În finalul acestei Note, la pct. 5, se face un rezumat de către M.D. (de ce semnează doar cu iniţiale, când trebuie să-şi scrie numele în clar, chiar dacă şi-l dă, cu emfază, în faţa instanţei, „Mircea Dinescu”?!), cu antetul C.N.S.A.S., în care se menţionează că „în casa de întâlnire nu s-au făcut interogări, nu s-au putut face investigaţii pe numele unor persoane urmărite, neexistând menţiuni de acest fel în dosar”. La fel, ca răspuns la cererea de informaţii a C.N.S.A.S., în adresa nr. A/S63/ din 19.03.2007, Serviciul Istoric al Armatei (S.I.A.), de pe lângă Statul Major General al Ministerului Apărării, precizează că „nici una dintre persoanele nominalizate în listele cu nr. (…) nu au fost identificate cu dosar de colaboratori sau de urmărire, întocmite de fostele organe de securitate, ca poliţie politică”…
    2. A DOUA CONCLUZIE, desprinsă din finalul Întâmpinării depuse de M. A. Marinescu la dosar: chiar din textul Acţiunii în constatare „…rezultă că nu am cules informaţii, nu am întocmit note şi rapoarte, nu am făcut relatări verbale consemnate de lucrătorii Securităţii şi că suntem în prezenţa unei acţiuni rulate pe bandă de către C.N.S.A.S, fără verificarea datelor”. Dar aici a greşit Marinescu, fiindcă a subapreciat demersul C.N.S.A.S.: nu este vorba de o „acţiune rulată pe bandă”, ci de un demers oneros îndreptat în mod expres contra lui, pentru a-l scoate din viaţa politică, aşa cum s-a procedat cu Mircea Ionescu-Quintus, Dan Amedeo Lăzărescu, Mona Muscă ş.a.
    3. A TREIA CONCLUZIE. Cel puţin sub acest aspect, Dinescu şi C.N.S.A.S. fac, în cunoştinţă de cauză, un abuz evident de interpretare şi o ilegalitate în manevrarea documentelor, ceea ce-i conferă circumstanţe agravante. Toate documentele şi informaţiile aduse ca probă în dosarul 1847/2/2009 de C.N.S.A.S. fuseseră „produse” de către Mircea Dinescu înainte de alegerile din iunie 2008, în vederea eventualei blocări a candidaturii lui M. A. Marinescu la funcţia de primar al Sibiului. Această blocare nu s-a produs doar fiindcă C.N.S.A.S. nu a demonstrat că ar fi fost colaborator al fostei Securităţi. Dar, pe baza exact a aceloraşi documente, produse în 2007 şi 2008, C.N.S.A.S. insistă, şi acum, la un an de la admiterea concluziei iniţiale de necolaborare, să pretindă, invers, că ar fi demonstrat, atunci, că ar fi fost „colaborator”, dar, aparent curios, introduce abia acum procesul în instanţă. Asemenea „concluzii” şi acţiuni frizează penalul.
    ÎN SFÂRŞIT, LA DOSARUL CAUZEI, ÎNAINTEA ÎNCEPERII ŞEDINŢEI DE JUDECATĂ DIN 6 OCT. A.C., s-a depus Declaraţia notarială a ofiţerului de caz al Biroului de Contrainformaţii al U.M. 0607 Sibiu, în care, printre altele, el afirmă: „Precizez că, după primirea acceptului pentru folosirea apartamentului, nu am introdus nici o persoană din reţea, deoarece acolo locuia (cu) soţia şi soacra d-lui Marinescu Marius-Albin, fapt ce ar fi dus la deconspirarea persoanelor introduse. Dacă apar nume conspirative în dosarul gazdei casei de întâlniri, acestea trebuiau trecute pentru că aşa erau prevederile ordinelor de linie. (…) Azi, 5 iunie 2009″. Deci, ofiţerul recunoaşte că nu a dus pe nimeni în locuinţă, dar a scris că ar fi adus, evident, doar ca să încarce mapa cu activităţi a Biroului şi ca să iasă şefii bine la bilanţul periodic!
    ÎN INSTANŢĂ, AVOCATA C.N.S.A.S. (o „apropiată” a lui Dinescu asupra căreia vom reveni) a bălmăjit ceva cum că din dosar ar rezulta că M. A. Marinescu fusese „colaborator al Securităţii şi că din cauza lui unele persoane au avut de suferit, fiindcă li s-au încălcat drepturile”! Care sunt acele persoane, cucoană, de nu le-a găsit nici S.R.I., nici S.I.E., nici S.I.A.?! Şi nici nu a apărut vreuna care să-l acuze pe d-l Marinescu de aşa ceva! Dar avocata C.N.S.A.S. pretinde că ştie că ele ar fi existat, fiindcă aşa a primit directivă să acuze, din partea tartorului Dinescu!
    Filiera presiunilor politice
    ESTE NOTORIU FAPTUL CĂ M. A. MARINESCU DUCE, DE MULŢI ANI, o campanie contra primarului „permanentizat” – spre ruşinea sibienilor! – la Primăria Sibiu, campanie determinată de nenumăratele abuzuri, jafuri şi alte ilegalităţi omise de acest Klaus Werner Johannis. K. W. Johannis este învinuit de Marinescu în mai multe dosare penale, tergiversate de D.I.I.C.O.T şi de D.N.A. în scopul prescrierii faptelor comise. De asemenea, prin revista Justiţiarul, al cărui director este, Marinescu a arătat, în urmă cu doi ani, că Mircea Dinescu conduce un grup de presiune extrem de virulent şi de pernicios pentru România. De asemenea, Marinescu a semnat, înainte să candideze pentru funcţia de primar a Sibiului, o anchetă de presă în care arăta legăturile de tip mafiot dintre Mircea Dinescu şi Klaus Werner Johannis.
    5. CONCLUZIA A CINCEA. Aşadar, filiera dintre K. W. Johannis şi membrii C.N.S.A.S., în speţă Dinescu, este stabilită direct. Iar modul tardiv şi contradictoriu prin care C.N.S.A.S. a născocit dosarul 1847/2/2009, prin care M. A. Marinescu a fost judecat strâmb la Curtea de Apel Bucureşti, atestă, fără putinţă de tăgadă, urma „copitei despicate” care a iniţiat acest dosar: Klaus Werner Johannis!”(expl. news)


  • Bună dimineaţa! :lol: Au mai rămas 6 (şase) zile!

    Citatul zilei

    Bunătatea şi inteligenţa nu ne feresc întotdeauna de capcane iar capcanele sunt întotdeauna eşecuri… Nu există şansa ca pericolul să fie eliminat din relaţiile interumane.
    Barbara Griyyuti Harrison


  • Un zâmbet la cafea :lol:

    Un băieţel s-a pierdut pe culoarele unei săli de gimnastică şi a nimerit la cabinele femeilor. Acestea au început să ţipe, să înşface prosoape să se acopere şi să fugă în toate părţile, ca să se ascundă. Băieţelul le-a privit uimit, după care a întrebat senin:
    - Ce s-a întamplat? N-aţi mai văzut un băieţel în viaţa voastră?


  • “Ghicitorul…”

    Pe vremuri, trăia un ghicitor renumit care-şi zicea clarvăzător şi susţinea că poate ghici viitorul. I se dusese pretutindeni vestea şi oamenii veneau la el din toate colţurile lumii pentru a afla lucruri deşarte: voiau să-şi afle viitorul, dar erau curioşi şi despre trecut şi prezent, căci toate aceste trei segmente, zicea clarvăzătorul, se leagă indisolubil.
    - Nu poţi ghici viitorul dacă n-ai influenţele dinspre trecut şi prezent, spunea clarvăzătorul. Cele trei elemente sunt învăluite într-un halou, adică într-o aură şi aura are o culoare care-ţi spune totul.
    Oamenii îl ascultau cu sfiinţenie şi, deşi nu pricepeau nimic, se minunau de înţelepciunea acestuia pe care ei, umili, nu i-o puteau pătrunde.
    - Ochii mei văd, inima mea simte, mintea mea descâlceşte toate misterele existenţei…
    Audienţa îl privea fascinată, neîndrăznind să se mişte în front de teamă că cine ştie ce-o mai spune. Doar unul pripăşit pe-acolo zise cu un scepticism glaciar:
    - Aş! Ăsta ştie despre trecut, prezent şi viitor exact cât ştiu şi eu. Pe scurt, bate cîmpii…
    - Tinere, eşti încă necopt pentru a pătrunde marile mistere…
    Şi, tocmai pe când voia să aprofundeze chestiunea misterelor, apăru un individ care urlă că hoţii au dat iama prin câteva case din centru, devastînd şi casa clarvăzătorului. Clarvăzătorul înlemni, scutură din cap, apoi îşi luă caietul şi plecă val-vârtej, lăsându-şi clienţii complet nelămuriţi asupra misterelor existenţiale. Pasă-mi-te, nu-l mai interesa decât să vadă ce i-a mai rămas din averea clădită pe clarviziune…

    Ehe… deşteaptă istorie: adică cum vine asta – să poţi gici viitorul altora, dar pe al tău să fii incapabil să-l prevezi? Ceva scârţâie, dom’le.


  • De ce a lipsit Geoană de la întâlnirea de la Cluj? Ştiţi ce cred eu? Ca lui Geoana i-a fost frica de intrebarile Presedintelui Basescu, mai ales cele referitoare la vizita neoficiala, in Rusia. La cat e de prost, regele gafelor, ar fi putut sa-l ia gura pe dinainte, si sa spuna adevarul… Asa ca a preferat fuga…. Fuga rusinoasa dar… Aştia ne sunt candidaţii… :roll:


  • Majoritatea din media, dar si multi alti cetateni sunt de acord ca ieri, matrozul a luat-o barba serios de la Crin Antonescu, ca acesta a marcat puncte importante pentru castigarea prezidentialelor.Crin a excelat prin inteligenta, spontaneitatea raspunsurilor si interpelarilor, prin eleganta si calmul afisate..spre deosebire de matrozul impulsiv, rosu ca racul, agitat si badaran…care, din dorinta de a se razbuna a folosit inclusiv tragedia din familia Antonescu…Marlanie pana-n panzele albe si…dincolo de marele pavoaz…
    Cu toate acestea, s-au gasit cativa “firfirici” aici pe blog care sa rastalmaceasca totul si sa proclame o victorie a edecarului…Cred ca astia ori sunt sinceri si “redusi” ori si-au tabacit buzele de cocisul marinarului…Cred ca daca matrozul calca intr-o baliga de aia mare si latareata, astia sunt in stare sa sustina ca matrozul a facut asta in mod intentionat, deoarece urmeaza sa joace la 6 din 49….Multa lume suferinda-n tara lui Flota-Imparat…


  • Se pare ca Geoana va fi presedinte.


  • ***IONHUT – nu-i mai lua apărarea unui ratat – ca profesie, politician şi familist. Spui că ai muncit la viaţa ta şi că meriţi pensia de lux pe care o primeşti. Ok! În acest caz, respectul tău îl merită oamenii care muncesc şi nu paraziţii ca cel despre care faci tu vorbire mai sus.

    Şi, în ceea ce-l priveşte pe Domnul Băsescu – doar electoratul va hotărî ce şi cum… Ne-ai obosit deja cu lozincile acestea pe care le tot afişezi zi de zi. Mai schimbă-le şi tu că deja ai început să devii plictisitor exact ca Antenele şi RTV de unde te inspiri… Tonomatule!… :roll:

  • frank zapa[king] (15 Noiembrie 2009 - 11:37)

    @-Brasov 2009-Strada revoltei muncitoresti anticomuniste nr.1987-traian basescu s-a dus la comemorarea revoltei muncitoresti din ‘87 anticomuniste din brasov,revolta care a dat primul semnal clar ca regimul comunist se apropie de sfirsit,revolta care a scos in fata ,la lumina aparatul represiv militienesc care il sprijinea si-l servea pe ceausescu,dar si comunismul din rom.
    de ce Mircea Geoana nu a participat la aceasta comemorare?de ce in cei 20 de ani de la revolutie PSD,urmasul P.C.R. nu participa si nu isi exprima regretul ca zeci de muncitori si ingineri din brasov au fost supusi torturii,familiile lor au fost supuse terorii,iar suferintele ce au urmat au dus la mari drame umane.
    pt cei care poate au uitat voi incerca sa fac un scurt bilant al tragediilor ce s-au petrecut in anii 87 si 88,tragedii puse la cale de multi pesedisti activi astazi in acest partid,si duse la indeplinire de militieni,care astazi scriu pe blogguri,astazi colonei in rezerva cu pensii exorbitante fata de pensiile celor care in 87 au indraznit sa critice comunismul,sa distruga simbolurile atit de dragi acestora de mizerie.vedeti de ce acesti fosti tortionari,unelte folosite pt torturarea zilnica a rom sunt rasplatiti cu pensii halucinate.
    sper ca dupa ce voi readuce in in fata grozaviile puse la cale de comunisti si executate cu sfintineie de fostii militieni,astazi colonei,veti intelege mult mai bine de ce ii dezavuez pe nomenklaturisti,pe fosti militieni,militari,securisti,dar atentie si pe magistrati care au executat si au pus in scena procese aiuritoare.
    si mai sper ceva,poate asa cei care se declara indignati de atitudinea mea distanta fata de acesti fosti tortionari,vor mai medita putin asupra caracterului malefic al acestor unelte care isi servesc stapinii.
    asa zisa lor atitudine antibasesciana se explica tocmai prin faptul ca au mult prea multe cadavre in debara,ca mult prea multi scheleti morali care ii urmaresc si-i vor urmarii cite zile vor avea.
    peste trecutul lor nu se poate da cu buretele,nu se poate sterge cu usurinta faptul ca au fost parte dintr-un sistem represiv,un sistem antidemocratic si crimuinal.
    vedeti de ce Mircea Geoana fiu de general nu iubeste romania si trecutul ei?vedeti de ce Mircea Geoana face vizite la Moscova pe furis?


  • ***frank zapa[king] – lupta, morţii, visele, speranţele – toate au fost în zadar… Uite şi tu, citeşte ca să vezi cine este astăzi obiect de mândrie şi nu fraierii care au îndrăznit să creadă… Să creadă ce?

    Cristian Diaconescu: Sunt mândru că sunt coleg de partid cu Oprişan şi Vanghelie

    Sursa: Realitatea.net http://www.realitatea.net/cristian-diaconescu–sunt-mandru-ca-sunt-coleg-de-partid-cu-oprisan-si-vanghelie_664777.html#commentForm


  • HAMANGIA …..Imi place de tine …Te-ai mai repliat un pic ….in maniera in care incepusesi puteam sa te acuz de o anumita isterie ….poate de andropauza morala si politica …daca nu ai fi spus ca ai copilarit cu Geoana puteam sa ma gandesc si la aia fizica …Deci tu il atacai pe Geoana inca de atunci …doar ca atacurile erau fizice si copilaresti si nu se datorau vreunei apartenente politice …desi daca ma gandesc la profesia parintilor lui Geoana as spune ca inca de atunci ai luptat cu comunismul infantil si precoce …asa cum erai si tu la vremea aia ….
    Fiindca ai facut si TR ul cu el …deci ai si tu studii superioare si intelegi corect sensul cuvantului “prost ” …..sincer…era “prost “in copilarie ? Dar acum ?….Trecand peste perioada armatei cand spui tu plangea uneori ….un plans care cred ca era reactia unei sensibilitati aparte si o involuntara repulsie fata de sistemul militar de atunci si fata de eventuala marlanime care ii invadau intimitatea si personalitatea …
    Daca-mi raspunzi sincer imi reconsider pozitia fata de tine ..un raspuns fara patima politica si subiectivism electoral ….pentru ca nu pot concepe ca un om normal la minte si cu minima pregatire il poate cataloga in sensul propriu al cuvantului “prostanac ” pe Geoana …diferit de folosirea sensului cuvantului la Iliescu …Resturile,pardon ,restul care folosesc acest cuvant pentru a-l caracteriza pe Geoana din punct de vedere al inteligentei si educatiei sale par marcati de infantilism si anumite frustrari intelectuale si sociale datorate diferentei dintre ei si Geoana din punct de vedere social,intelectual si educational …prin diferente sociale intelegand nu diferentele de avere sau functii efemere ci referindu-ma la clase sociale privind profesiile ,pregatirea profesionala ,educatia si apartenenta la entitati sociale definite de inteligenta,educatie si pregatire intelectuala …care se mai intrepatrund uneori dar nu se pot confunda sau asimila niciodata …indiferent de partid si apartenenta politica …la putere sau in opozitie …de functii inalte sau avere ….
    Cat priveste culoarea mea rosie iti raspund cu mare sinceritate :sant brunet si nu rosu…Poate uneori rosu de la emotia care ma cuprinde citind unele postari de aici ….
    O zi buna

  • frank zapa[king] (15 Noiembrie 2009 - 12:30)

    Si acum intr-o scurta si cit mai condensata asertiune vreau sa aduc aminte in numele victimelor revoltei de la brasov,citeva date interesante si nume ale unor slugi zeloase care s-au napustit asupra unor cetateni romani pt ca acestia isi manifestau nemutumirea fata de comunism si ce le oferea aceastain 1987.
    ,Iata un scurt tablou al societatii romanesti din 87:in noaptea de 14/15 noiembrie 1987 schimbul 3 din fabrica de autocamioane brasov peste 440 de oameni s-au hotarit sa protesteze fata de lipsa cronica de alimente,energie electrica,apa potabila,impotriva frigului si a foamei,impotriva indoctrinarii cu forta a omului de rind.
    dimineata lucrurile s-au amplificat si in jurul orei 11 in Piata postei erau mii de protestatari.
    a doua zi a inceput vinatoarea,astfel au fost arestate 183 de persoane.prin sentinta 2823 din 3 decembrie de la judecatoria brasov 61 de muncitori au fost condamnati.
    aici fac o paranteza,pt ca trebuie sa vorbim de ticalosia militienilor care impreuna cu judecatorii si-au dovedit ticalosia,pt ca motivul condamnarii este hilar,Ultraj la bunelor moravuri si tulburarea ordinii publice’
    si pt a fi corecti,va voi da si aceasta informatie:in 6 decembrie generalul EMIL MACRI,trimite o telegrama in 9 judete,militienilor care trebuiau sa-i ia in primire pe condamnatii din lotul de la brasov care au fost condamnati la domiciliul fortat in alte localitati.
    militieni care trebuiau sa-i supravegheze dar si mai important sa-i sicaneze pe….HULIGANII,PE CEI CARE NU AU DORIT LINISTE SI AU TULBURAT LINISTEA APASATOARE IMPUSA DE….
    iata cum ne intilnim cu mult clamata liniste pe care si-o doresc si citiva bloggei care se produc pe acest blogg,iata cum facind apel la istoria momentului intelegem de ce idivizii acestia toxici sunt indragostiti de linistea ,LOR’ pe care la nevoie si in situatii date nu se sfiesc sa o impuna prin forta,violenta si abuzuri.
    sper ca dupa acest scurt remember,sa-i judecati asa cum sunt si cum au fost bloggeri ,Colonei iubitori de liniste,iubitori de privilegii,dar si cu un tupeu si nesimtire care trece dincolo de ce poate accepta lumea civilizata,de ce trebuie sa accepte societatea.
    deasemenea sper sa-i judecati pe cei care tin vie ideea de comunism,ceva mai moderat si mai mascat ,adica pe pesedisti,sa intelegeti de ce in aceasta campanie se folosesc de aceste uriase aparate de propaganda si manipulare care sunt cele doua trusturi propietatea unor fosti securisti dar si turnatori.
    deasemenea m-as bucura daca veti intelege de unde pleaca vehementa ,rautatea si incrincenarea cu care se manifesta pe internet ,pe bloggurile pedelistilor.
    veti intelege de ce aceasta celula a coloneilor,toxica-puiu moro si ionhut,opereaza in coordonatele pe care le vedeti iar unii le simt pe pielea lor.
    cred ca acum veti intelege profilul pshiologic,dar mai ales distructiv si manipulator al acestor foste unelte de represiune si propaganda comunista.


  • De ce nu este si Geoana sau Iliescu sau toti ca ei la Brasov?
    Intrebare retorica dar totusi are un raspuns ; sunt dintre cei care in mod direct sau prin parinti sunt responsabili de represiune si deasemenea de starea jalnica actuala a tarii. Daca se duceau erau huiduiti!
    Asta trebuie sa constituie ptr nehotarati un criteriu adica:
    Votez pentru unul din cei care au curaj sa mearga la Brasov, Timisoara, Cluj, adica acolo unde unde s-a murit in decembie 1989 si s-a reprimat cu cruzime in trecut.

    De ce nu este Geoana la o intalnire cu Basescu?
    Evident : sa nu trebuiasca sa explice ce cauta in Delta Dunarii si la Moscova.


  • Sunt la Sibiu . Scriu din masina . Respect inteligenta. Sunt in campanie si totul este permis!! In toate statele lumii se folosesc fara limita toate posibilitatile, oportunitatile etc . Sunt dispus sa scriu identic despre oricare contracandidat .. Nu il mai proteja ca nu il ajuti . Eu vreau ceva pt care nu am scrupule , tu la fel .. Cum arati, stiu… saptamana trecuta ne-am intersectat intr-o locatie care o frecventezi .. Trebuie sa ies din masina .. Diseara tirziu ajung acasa . O zi buna . PS…. Am mancat din aceeasi portocala(mai multe in timp) cu protejatul tau dar ,,doi pe acelasi scaun’ nu merge .. Eu m-am ridicat prin munca, el prin ,,impingere’ (intelegi. ) El a asteptat politica de grup, eu am facut avere , atentie ! , majoritatea afara .


  • ***frank zapa[king] says: si atunci se intelege foarte usor de ce ionhut,puiu si cu moro,lasa impresia ca spre deosebire de noi ei vad alt film,vad o alta romanie si o alta realitate.

    Te înşeli. Ei nu văd nimic decât propriul lor interes. Ei sunt aici ca să dea cu bâta deoarece ştiu că dacă nu iese Geoană, le pier privilegiile… Salarii şi pensii de lux…
    Ca să vezi o altă Românie trebuie să iubeşti oamenii, trebuie să.i iubeşti pe români… Ori aceşti tonomaţi sunt seci, nu au sentimente… Ei nici acum, după 20 de ani, nu au înţeles că cei care au murit la revoluţie, au murit pentru noi, nu pentru ei, pentru gloria lor…

  • frank zapa[king] (15 Noiembrie 2009 - 13:19)

    @-intutie feminina-in 28 octombrie,doamna elena udrea afisa un text pe bloggul domniei sale referitor la Femeiile din viata lui Mircea geoana.text in care printre altele spunea foarte franc ca staffurile de campanie a contracandidatilor tin mortis sa il atace pe dl Basescu pt felul in care a gestionat o problema care tine de strategia de integrare si promovare a tinerelor femei politician.
    in confruntarea de ieri,dl Antonescu,a facut o referire,o aluzie directa la doamna Udrea.
    continuind ,sigur intr-un ton mai blind atitudinea golaneasca a lui ludovic orban.
    foarte repede televiziunile prietene s-au grabit sa spele gafa lui antonescu cautind sa-l loveasca pe basescu acuzindul ca…..S-AR FI GINDIT LA UN GEST DIN TRECUT A LUI ANTONESCU-care se pare ca….nu a fost tocmai cinstit in raporturile cu fosta sotie.
    ce mi se pare foarte interesant este ca ,toti comentatorii chemati,PRETINII’mogulilor se exprima si se centreaza doar pe reactiile lui Basescu,incercind sa le gaseasca fisuri,sensuri aiuristice.
    dar de loc pe gafele uriase ale lui antonescu.
    iata cum se practica manipularea la televiziunile mogulilor,adica refuzi sa discuti subiectele incomode.
    asa cum au facut si cu scandalul ROSCA-CHIRIAC,cind 36 de ore nici macar nu l-au dat ca stire,cind mai bine de 48 de ore sa nu i-a atitudine,ca ieri,intr-un final sa anunte ca cei doi excroci,santajisti nu mai sunt admisi in emisiunile de la realitatea tv.
    si atunci intreb ce credibilitate mai are acest post de tv?cine mai are incredere in aceste manipulari ordinare? .


  • Combat pe cei care au ramas dispusi sa faca aceleasi ticalosii pe care le-au facut parintii lor, nu pe cei care precum Tismaneanu s-au despartit de acestia.

    In nici-un caz nu consider ca proverbul :aschia nu sare departe de trunchi, ca pe ceva absolut universal, dar e bine sa fim atenti la aspecte si cand astea o confirma, constatam si spunem ce este de spus.
    Replic la replici idioate pentru altii, care in viteza ar putea sa-si creieze o falsa perceptie, de fapt asta fiind rostul diveriunii si toti cei cu care ma contrez sunt diversionisti, asta spune turnesolul care indica diversiunea si diversioniatul si cu care lucrez eu.
    Ionhut, ti-o spun clar :intre tine si mine in sens de capacitate de analiza, sinteza si rationament, distanta este precum in cadrul simtului vazului este intre soim si cartitza.
    Nu spun care, ce si cum, caci astept de la cecitatea cartitei, sa sustina ca este soim, nestiind ce vede acesta.


  • Donut says:
    14 November, 2009 at 9:33 pm

    Buna searaaaaaaaaa!
    Va pupa Donut! Ce mai faceti doamnelor, Lulu si restu moliilor?
    Am niste gogosi pentru tine Lulu, sunt fenomenale! hihi
    Vad ce ciuma rosie sta la panda :lol: , da nu v-ati plictisit fratilor, eu unul da, acum cu recesiunea muncesc mai mult, dar mai trag cu ochiul si pe blog si ce vad…molii, multe molii si fluturasii portocalii :lol: !

    Te salut Donut, regret ca n am fost aseara virtual prezenta….Am fost zilele trecute la bucuresti, dar crede ma n am avut timp sa te sun, sau sa vin la tine la firma….de gogosi hmmm, iar ma duci, iar ma amagesti :) Vin iar in capitala saptamana viitoare si promit ca te anunt…sa mi pregatesti o geaca portocalie daca treci pe la prietenii nostri comuni. Spor in afaceri… Asa se zice: cine ca face bani pe criza e al naibii de bun…. :) Ma bucur ca mai ai timp sa vii pe aici si pe la alti iscati sa amintesti de unitate si scopul precis din aceasta perioada- campania. Te sun…cu drag….

  • frank zapa[king] (15 Noiembrie 2009 - 13:44)

    se spune,dar nu cred ca este adevarat ca ,criminalii,ticalosii,praduitori,nomenklatuiristii,militienii si militarii care au sprijinit dictatura comunista nu ar avea mamici.
    se spune ca pina si maicutele lor i-au renegat pt ca s-au pus in slujba criminalului comunism.
    istoria recenta consemneaza declaratii si marturii in acest sens cind mamele celor mentionati putin mai sus nu si-au mai recunoscut odraslele ticaloase care si i-au ales ca parinti pe TATUCUL CEAUSESCU SI MAMA IUBITOARE ELENA CEAUSESCU,in slujba carora s-au angajat cu trup si suflet.
    in arhivele C.N.S.A.S, STAU SUTE DE MII DE DOSARE marturie a ceea ce spun acum. sunt sute de mii de cazuri in care militieni,militari si-au turnat fratii,mamicile care ;le-au dat viata,si-au turnat tatii pt. ca au indraznit sa taie un porc ori un vitel pt a avea ce pune pe masa fratilor mai mici ai acestor tortionari si-au turnat pina si nevestele si amantele ca si-au provocat avorturi,,iar ca urmare a turnatoriilor parintii acestor militieni ,militari au infundat ani de beci,de temnita,batai si alte momente dureroase.
    daca veti citi in lumina acestor adevaruri si realitati crunte,postarea de la 1,17 veti putea intelege si reactia dezgustatoare a colonelului comunist,veti putea intelege ura malefica si sentimentele antibasescu-care repet a pus pe masa faptele acestor tortinonari-cele peste 2 milioane de dosare a securitati,faptul ca a condamnat comunismul.
    intreb ,oare acesti tortionari antibasescieni,o rusine pt natia romana,oare acesti pesedisti participanti la represiunea din 1987,prin ristea priboi,rodica stanoiu,hrebeciuc, si multi alti pesedisti de frunte mai au dreptul moral sa se numeasca CETATENI ROMANI.
    eu zic ca nu,eu zic ca acesti tortionari si criminali ar trebui judecati si intemnitati pt faradelegile comise.
    eu zic ca toti sustinatorii lui ceasescu,uneltele ar trebui sa fie decazute din drepturile cetatenesti.
    si e foarte simplu sa-i gasesti-stau ascunsi in spatele celor peste 280.000 de cupoane,cupoane ale beneficiarilor pensiilor nesimtite-ei sunt principalii actori care formeaza nucleul dur al sistemului ticalosit.
    acesti pensionari botezati de lux,sunt de fapt ticalosia in picioare.


  • cine face bani….


  • Moment vesel! :lol: Înainte sau după masa de prânz, după cum doriţi! Nu rataţi!

    http://basescupresedinte.ro/blog/televizorul-presedinte.html


  • Ptr a doua oara vad o doamna din PDL la rtv, imi place f mult: distinsa, educata, un discurs “dureros” de bun (ptr olguta vasilescu) e incrancenata rau ca o femeie PDL o depaseste dpdvd intelectual. Doamna se numeste Toma, asa cred…ma bucur ca apare din ce in ce mai des pe sticla mai ales acum cand ceilalti sunt implicati in campanie, este omul potrivit la momentul potrivit si sincer o felicit ptr modul cum se prezinta…elegant. Daca olguta a ales calea de a fi tata, iata ca cineva ii arata cu desavarsire ca este asa din nascare…..Unii se nasc ptr a fi rai, urati si invidiosi, iata un ex la indemana tuturor. Obsesia ei, tot dl Basescu este!!! Asta o va face si mai rea….Pacat! Cunoscand-o din vremurile cand era ziarista, parea onesta, si mereu pe baricade in a apara dascalii. Dar, ura alimentata ptr tot ce e portocaliu, iata ca si ei ii intuneca ratiunea :(


  • Dna Udrea
    Am revazut emisiunea de ieri pe basescu.ro:
    Praf a fost facut Crin Antonescu incepand de la pronuntarea numelui filmului cu Al Pacino, “Parfum de femeie” si pana la sfarsit(si ultima impresie esentiala), mai ales si prin enumerarea celor facute de dl Presedinte pe puncte, gesturile sale de a face multe ptr care a trebuit sa aibe curaj si multe de maxima utilitate ptr tara, si astea 12 puncte trebuie transcrise si repetate tot timpul.
    Dl Basescu, fiind un politician care are ce spune romanilor la sfarsit de mandat si acestea toate, trebuie sa fie cele transmise de toti cei care-l sprijinim pe Basescu, cat mai mult si mai amplu.
    Si atunci revenind la ce am spus deja, cum se pot lipi la cele 12 realizari de nivelul celor facute de oameni de stat care binemerita de la tara lor, la un om care prin diversiune mediatica este indicat drept inamicul fundamental al tarii sale ?
    Cum???


  • Va doresc pofta buna alaturi de familie :) Ne mai auzim ….


  • una din cele mai corecte definitie a dusmanilor mei:

    “acesti pensionari botezati de lux,sunt de fapt ticalosia in picioare”

  • frank zapa[king] (15 Noiembrie 2009 - 14:21)

    puiu-nu te musc pt ca nu vreau sa ma otravesc-voi sunteti ca vampirii,unde ajunge singele vostru face transformi rapide de comportament.nu vreau sa ajung vampir ca voi,indragostiti de singele nevinovat al romanilor iubitori de libertate.
    voi sunteti oameni cu frica de dumnezue?voi ateii care ii declarati credinta vesnica lui ceausescu voi care ati jurat,repet ati jurat credinta unui regim criminal?
    bai colonele,esti un fariseu,esti mai rau ca iuda.


  • SILVER ….In clipul electoral “Basescu si televizorul ,care mangaie poporul” ,Dl Presedinte pare la fel de inteligent si de spiritual ca si tine …el dupa imaginea sa si tu dupa postari …ca si criterii de apreciere ….”qui se ressamble s’assemble “….
    Pentru o buna digestie ar trebui sa vezi sau sa revezi si “raspunsul” celor vizati in clip de la Antena 3 la spiritualul si inteligentul clip al lui Basescu in care ori actorul principal era de vina ori autorii clipului cu pricina ….in care Dl Basescu avea mimica si grimasele individului colectiv vesel si plin de incertitudini asupra sensului frazei :”toti ma bat si toti ma-njura …toti…..” adica daca cele de mai inainte sunt dovezi de prietenie sau de dispret ….si mai mult decat atat …..
    Am tinut sa-ti adresez postarea pentru a avea un apetit mai mare sau o buna digestie ….
    dar si pentru ca fraza citata mai sus “toti ma bat si toti m-anjura …toti…toti…” ti se poate aplica si tie aici pe blog si probabil in realitate ….
    O zi frumoasa si plina


  • lulu….Olguta nu este urata deloc ,ii chiar placuta ,isteata si stie sa se bata bine ,la karate ma refer ,ai putea s-o judeci mai cu mila ,aveti si voi o deputata cu peste 70% in colegiul ei ,este femeie ,tanara ,desteapta si nu in ultimul rand frumoasa ….zicea cineva ca Antonescu ii misogin…aha ,stiu acum ,daca era portocalie ,era vestala ,asa …..o Duminica placuta frumoasa blondina …si prietena virtuala…


  • Raresoaie …delicata…ca ciubarul meu de bagat treverea ….hihihihi…asa arati delicata lui Puiutu….bine Silvica esti cea mai frumoasa blogerita …brrrrr….


  • ***Moro – puţin mă interesează pe mine panseurile tale… Între mine şi între tine şi colegii tăi – puiu şi IONHUT – este o mare deosebire, domnule! Pe mine, nimeni, niciodată n-o să mă arate nimeni cu degetul şi nici n-o să strige după mine că am fost securistă… Dar voi, care cu neruşinare dejectaţi pe acest blog, sunteţi nişte scursuri, exact cum vă numeşte Hamangia…
    Aşa că scuteşte-mă te rog, de postările tale…

    Administrator:
    Silverstar atentie la limbaj!


  • istoricule …cum te-ai legat de parintii lui Geoana ,Oprescu …asa fac si eu ,nu discut cu odrasla unui detinut de drept comun…acum inteleg ,ura ta impotriva ,ordinii si disciplinei…


  • La Sibiu TRU a spus un banc bun:
    Antonescu Presedinte! :) :)

    Cred ca si mai bun este:
    Prostanacul Presedinte!:) :) :)


  • Puiu categoric nu este urata. O cunosc, are doar sufletul stalcit si ma mir ca este asa. Este o femeie frumoasa departe gandul de a spune ca e urata fizic….vb de modul cum gandeste legat de dl Basescu, a luat-o si ea razna cu flota desi stie clar ca nu are nicio legatura cu asta in schimb vacaroiu, eheeee cate semnaturi si a pus si ce comisioane grase a luat.


  • cel mai bun banc l-a spus moro ..cume se pronuta corect ,Basescu sau Geoana presedinte …corect a zis Raresoaia profesoara ,Crin Antonescu presedinte …sa fie …hihihi…oau ce-mi place

    Administrator:
    Atentie la limbaj!


  • Lulu…despre Basescu sa spunem ca gandeste rau ,desprea altul …?????….fiecare cu …stii tu nu mai zic…te rog nu-i raspunde Raresoaiei ,n-are rost sa te cobori la nivelul ei ….


  • gata ,ma retrag ,Madalina este singura persoana pe care vreau s-o supar ….acum am vrut sa-i raspund Raresoaie care sugera c-ar fii fost banata…bla ,bla …da, toata lumea vede ca eu lovesc cu-o floare si tu cu bolovanul …hihihi..bolovanul este .o floare de mina , adevarat…hihi….incaodata Madalina scuze…ei m-au muscat ,cand eram la biserica si ma rugam si pentru ei ..zau….


  • Madalina …pe care nu vreau s-o supar …ai inteles tu ….


  • ***MădăMădă – să nu mă suspendezi că nu mai are cine da cu bâta în securişti. Ştiu că ţi-e greu dar mai suportă-mă şi tu până pe 6 dec… Că plec singură… Până la anticipate… Atunci revin…
    Mulţumesc! :lol:

    Şi, pentru că sunt doamnă – cultă, educată şi distinsă – merg să-mi fac somnul de frumuseţe…
    Pa! :lol: Pe mai târziu dacă mai rămân aici! :roll:


  • trebuia sa dea cu bata-n balta Raresoaia ,o suspecteaza pe Madalina de oarece dusmanie fata de ea …Raresoaie pentru tine numai compasiune poate avea cineva…du-te si fa-ti somnul de frumusete ..brrrrr….educata,culta si nu in ultimul rand distinsa ….sa te hodinesti bine …


  • Acum vad la rtv, cata lume este la sibiu. Staff-ul este complet, oamenii de nadejde sunt alaturi de dl Basescu. Ma bucur ca zona nu este indoctrinata, este frumos sa vedem ca nu conteaza nationalitatea si au venit sa l asculte macar…. Fiecare va vota dupa cum ii dicteaza constiinta si dupa o analiza sper, corecta. Felicit atitudinea poporului nostru macar este deschisa spre a asculta un om. Ca ce se spune in campanie: acuze neprobate nu mai tin de “cald” la popor. E un semn bun. Succes! :)


  • Virusul si Anticorpii. Vaccinul Basescu.

    Daca ne gandim la ce se intampla la un vacin, intelegem ce se intampla si acum in acesta tara dar la alta scara de timp si spatiu, decat intr-o reactie antivirala pe bratul celui vaccinat.

    Acesti virusi ai unor diferite boli pernicioase caci sunt mai multe si le cunoastem dupa rezultate:
    - jefuirea romanilor in favoarea imbogatitilor de razboi care fac parte din clasa si neamul pensionarilor de lux;
    -complicitatea acelei clase cu infractionalitatea, cu crima organizata si cu elemente ale fostei securitati, creindu-se astfel premizele victoriei sistemului mafiot de stat;
    - in cadrul acestor activitatzi, tradarea intereselor nationale in complicitate cu dusmani externi ai poporului roman;

    Toata lumea simte mai mult sau mai putin efectele acestor virusi, dar se simte si reactia antivirusului principal pe care natiunea noastra a reusit sa-l lanseze in schema de atac antiviral, cu instinctul ce o caracterizeaza, pe acest Becket modern, care si-a asumat misiunea sa apere onoarea poporului si a tarii in care s-a nascut, pe Traian Basescu.
    Ca intotdeauna in istoria noastra, tradarea a lovit mereu si mereu in moalele capului si-n sira spinarii ce incerca sa se indrepte, pe cel care-si asuma misiunea de salvare.
    Virusii au avut mereu drept aliat principal tradarea si pe tradatori.
    Odata vaccinul injectat in 2004, foarte repede, cand au constatat ca este chiar un antivirus real si nu unul fals cum au sperat ei un timp, au inceput reactiile virusurilor care la locul injectiei antivirale, au incepu infectia locala pe care ei au prezentat-o drept o agitatie, o galagie facuta de Basescu, cand de fapt era chitaiala disperata si stridenta a sobolanilor intrati la deratizare.
    Vreau sa cred si sa sper ca vaccinul Basescu va dobora gripa rosie, securist-mafiota, tradatoare de neam si de tara.


  • Salutari tuturor. Sa fiti buni si o dupamiaza frumoasa.


  • Dna Udrea

    Repet o postare dar cu adaugiri importante:

    Am revazut emisiunea de ieri pe basescu.ro:
    Praf a fost facut Crin Antonescu incepand de la pronuntarea numelui filmului cu Al Pacino, “Parfum de femeie” si pana la sfarsit(si ultima impresie esentiala), mai ales si prin enumerarea celor facute de dl Presedinte pe puncte, gesturile sale de a face multe ptr care a trebuit sa aibe curaj si multe de maxima utilitate ptr tara, si astea 12 puncte trebuie transcrise si repetate tot timpul.
    Dl Basescu, fiind un politician care are ce spune romanilor la sfarsit de mandat si acestea toate, trebuie sa fie cele transmise de toti cei care-l sprijinim pe Basescu, cat mai mult si mai amplu.
    Si atunci revenind la ce am spus deja, cum se pot lipi la cele 12 realizari de nivelul celor facute de oameni de stat care binemerita de la tara lor, la un om care prin diversiune mediatica este indicat drept inamicul fundamental al tarii sale ?
    Cum???

    PS. Interpretarile cum ca Basescu ar fi atacat familia Antonescu sunt facute de cei care chiar considera ca Antonescu ar fi facut lucruri nu tocmai frumoase in prima relatie conjugala, caci daca nu ai o astfel de presupozitie atunci interpretezi cele spuse exact in sensul in care a declarat si Basescu, care a explicat ca referirea a fost la el si la familia sa, si chiar asa si era.
    Dar cum spunea cineva: intr-un tablou cu un nud fiecare vede ce doreste sa vada

    PPS. Tot ce se spune pe canale media ca Basescu nu spune nimic, decat ca ataca Grivco si mogulimea, este fals caci cele 12 puncte subliniate de mine vorbesc de cu totul altceva.Vorbesc de activitatea unui om de stat.

    Asta este marea problema : ca in clipa asta Romania nu are decat un singur om de stat.

    Restul? Pleava si plevusca.

    PPPS. Pe un blog liberal, Biblio isi continua diversiunea in sensul ca intelegand ca Antonescu s-a facut de ras si ca unii liberali ar putea sa revina spre Basescu spune ca el va vota cu Cernea care de fapt sugereaza acelor liberali sa stea acasa.
    Abila perversiune intelectuala.
    Recunosc: singurul adversar de calibru avut este Biblio, restul doar plevusca :)


  • Ma gandesc ca dupa incercarea lui Antonescu de a ataca in planul misoginismului etc pe dl Basescu si familia sa, Geoana nu va face o greseala similara, caci va fi covarsit de raspunsul plin de generozitate pe care-l poate servi dl Basescu.
    Daca nu pricepe, sa vina aici si sa ma intrebe, ca si eu azi nu-i cer nici chiar lui, 10$ /cuvant.


  • silverstar says:
    15 November, 2009 at 2:28 pm

    ***Moro – puţin mă interesează pe mine panseurile tale… Între mine şi între tine şi colegii tăi – puiu şi IONHUT – este o mare deosebire, domnule! Pe mine, nimeni, niciodată n-o să mă arate nimeni cu degetul şi nici n-o să strige după mine că am fost securistă… Dar voi, care cu neruşinare dejectaţi pe acest blog, sunteţi nişte scursuri, exact cum vă numeşte Hamangia…
    Aşa că scuteşte-mă te rog, de postările tale…”

    Mai fimeie, nu te mai compara cu mine deoarece diferenta este enorma.In vreme ce eu, la varsta mea, sunt iubit de toate gagicile cartierului si nu mai povestesc de cum ma pupa si ma pipaie vecinele cand nevasta-mea -i la serviciu, tu nu;Inteligenta mea este proverbiala in zona si la viata mea am dat vreo trei teste de doua zile fiecare, ca de aia am fost incadrat intr-un serviciu secret ultra, de care n-am scapat nici acum..;Sunt prea istet ca sa ter suport prin preajma…deoarece imi intinezi firma…
    Cat priveste chestia cu degetu, iti spun doar atat : minti cu nerusinare, deoarece ai fi cea mai fericita daca ai avea parte macar de un deget strain.Fie el si de la mana stanga..


  • PS. Am citat dupa inregistrarea video despre cele 12 reusite mentionate de dl Basescu dar pot sa dau un transcript aproape conform a acestei secventze(dupa http://www.realitatea.net/crin-antonescu-vs-traian-basescu-in-prima-confruntare-directa_664547.html)
    si e util s-o dau:

    Sunt un politician care a predat dosarele la CNSAS, care a avut curajul să vină în faţa parlamentului şi să le spună că trebuie să se reformeze, sunt un politician care a avut curaj să spună că avem nevoie de militari americani la forntiera de est a României, sunt un politician care a spus că Marea Neagră este un obiectiv strategic, sunt cel care a spus că trupele româneşti trebuie să rămână în Afganistan. Sunt un poltician care a reuşit să convingă că Summitul NATO poate avea loc la Bucureşti. Sunt politicianul care a susţinut proiectul Nabucco, sunt politcianul care a lăsat ţara un pic mai mare cu circa 9.000 de kilometri pătraţi. Cred că sunt un politician care are ce să spună românilor la sfârşit de mandat. Nu ştiu dacă veţi avea ocazia să faceţi raportul onestităţii faţă de naţiune. Vă invită să privim la televiziuni şi să vedem o atmosferă creată prin cuvintele: “Preşedintele face scandal”. În decembrie 1989 tot aşa se spunea că nişte oameni fac scandal. Priviţi la televiziunile lui Vântu şi Voiculescu şi veţi vedea că se spune că preşedintele face scandal.


  • ***ion adrian – Preşedintele Băsescu este un om inteligent, un om trecut prin viaţă şi prin multe experienţe care l-au călit… Nu se sperie dumnealui de nişte mameluci, fii tu sigur de asta!
    Mi-ar plăcea să-l facă praf pe Geoană în turul II şi să-i plătească pentru acel “nemernicii dracului!” El, Geoană, nu avea ce căuta acolo, între “nemernici”…


  • ***IONHUT – şi de ce-mi spui mie cele de mai sus? De ce crezi că m-ar interesa pe mine? E treaba ta, e problema ta… Eu fac referire strict la IONHUT care posteaza pe acest blog şi care spune numai aberaţii… Pe celălalt, pe cel care-l descrii – nu ştiu, habar nu am, nu-l cunosc… Pa!

    PS: Nu am înţeles ce e cu degetul… M-am plâns eu că am ceva la deget?
    Ştiu că încă am probleme la ochi, încă nu am scăpat… Dar de scris, scriu bine aşa că nu-ţi fă griji…


  • ***IONHUT – mie-mi place ştrudelul cu brânză şi mi-l cumpăr singură… Am spus de multe ori pe aici că o să-mi cumpăr o tavă de ştrudel să mănânc numai eu, fără să împart cu nimeni…
    De băut, beau Spring Harghita… Foarte rar, bere… :lol:
    Altceva? Alte curiozităţi? :roll:


  • SILVER…Doamna profesoara …pentru postarea de la 2.53……E corect si” ma suspendezi” si “ma suspendemezi ” …dar parca mai corect este “ma suspenzi”……
    Poti sa-mi raspunzi mai tarziu daca acum iti faci somnul de frumusete …e bine sa ai si tu momente de fericire …cand nu te poti privi in oglinda …apropos ,te placi mult cand te privesti in oglinda ,sau te referi mereu la frumusetea spirituala a postarilor tale pe care cred ca le recitesti cu pasiune si veselie frecandu-ti …mainile cu mare satisfactie….?


  • CINE E DE FAPT ACEST ANTONESCU?

    15/11/2009 · Înregistrat sub 1

    Pentru ca tot s-a bagat in seama, astazi am scotocit dupa faptele de vitejie ale “barbatului” Crin Antonescu. Se pare ca cel care si-a castigat porecla de CHIULANGIU al politicii romanesti, este de fapt un om care SE ASCUNDE!

    DA, ATI AUZIT BINE – CRIN ANTONESCU NU CHIULESTE,

    CRIN ANTONESCU SE ASCUNDE!

    ***


  • HAMANGIA…..Acum chiar ca respect sinceritatea ta ..de la 1…..OK …Facem pace …dar nu imi mai analiza postarile pe principiul enuntat in postare …poti sa nu le analizezi deloc astfel ca nu voi avea motiv sa raspund in aceeasi maniera ca si adresarea ta ….
    Bafta in campanie …..


  • HAMANGIA …Bafta in campania electorala …personala …..


  • Senzational, mai sunt si unii care duc omenirea in sus : excelsior

    Cantităţi importante de apă îngheţată au fost descoperite pe suprafaţa Lunii, a anunţat vineri NASA, subliniind caracterul major al acestei descoperiri cu implicaţii potenţial excepţionale.


  • silverstar says:
    15 November, 2009 at 5:37 pm

    CINE E DE FAPT ACEST ANTONESCU?

    15/11/2009 · Înregistrat sub 1…”
    Mai fumeie, se vede de la o posta cum cauti mape profesionale, doar , doar vei gasi ceva ca sa-l murdaresti pe Antonescu…Josnic si degradant pentru cineva care cica a avut tangenta cu dascalii (nu spun invatamant , pentru ca pare imposibila chestia cu asa o vietuitoare…) In Moldova femeile au mult bun simt si ca atare cred ca esti o venetica in zona asta geografica..Piei drace ..ptiu, ptiu, cruce alba de mesteacan…


  • Dragi tovarasi si prieteni …..Am intrat pe blogul indicat de Silver ….Cred ca citit doar inceputul unde era vorba de Crin Antonescu si citate barfe marlanesti si insalubre moral ,privind viata intima ,privata a lui Crin Antonescu …desi titlul si fraza tusata cu majuscule pot arata “mari descoperiri”probate ..ca Antonescu s-ar ascunde …etc etc ….
    Daca veti citi pe blogul indicat de Silver …in josul articolului cu pricina va veti amuza copios ,nu neaparat de personalitatea Dlui Basescu ci de eventuala maladie a Dnei Prof Silver …care din neatentie,cu intentie sau furata de bucuria descoperirilor despre Crin Antonescu ne-a trimis clar pe un blog destul de extremist la adresa Dlui Basescu…furata sau dusa rau de tot …..
    Cu prietenie si bucurie (dupa ce am citit pe blogul cu pricina )Cititi si va bucurati si voi ..Cititi si in josul articolului despre Antonescu ….probabil e un blog militant PSD -Geoana ….daca luam in consideratie fraza…..”Cele aparute despre Crin Antonescu nu il fac cu nimic mai putin nemernic decat Basescu ” …..Cele aparute despre Crin Antonescu sau reluate acolo…productii jegoase si incalificabile moral nu ma lasa sa ma bucur citind cele referitoare la Basescu ..sau informandu-ma cu date despre probleme de interes national……probabil creatii platite ale unui jeg oportunist pentru care ar fi benefice campaniile electorale in fiecare an sau chiar de doua ori pe an …
    Inca odata o seara buna si vesela ….


  • rasputin says:
    15 November, 2009 at 1:34 am

    “Dinescu, fabricant de dosare la CNSAS”…”
    Eforturi de nulitati…bre gagautza, Dinescu si Plesu au fost bagati (si nu extrasi ) cu forcepsul in CNSAS de catre Conventia Democratica (PNT-cd, PD, PNL, etc) impotriva PSD si PRM .Aceste ultime doua partide au votat impotriva celor doi in Parlament deoarece una dintre conditii era sa nu fi facut parte din PCR.Ori, cei doi fusesera comunsti ambii amandoi si tocmai de aceea PSD si PRM au fost contra in Prlament , dar nu s-a putut bai galma, taman din cauza PD-ului tau ba, care a votat impotriva….Acum iti dau un test de inteligenta :Tu ce spui, oare cat creier crezi ca ai in bila aia de pe umeri ?


  • Basescu a raspuns la intrebarea unui reporter referitor la atacul marsav asupra lui Antonescu …bineinteles a mintit in cel mai josnic procedeu ,a dat vina pe jurnalisti care ,cica i-au rastalmacit cuvintele ,el nu stie nimic de fosta sotie a lui Antonescu…..asta-i omul pe care-l iubiti aplaudacilor ,un mincinos notoriu,m-am uitat la el ,minte cu nerusinare ,nici ochiul ala oblic nu se misca….eject aventurierule de la Cotroceni…

Comentarii