rss
home
20
Octombrie

DE CE N-ARE URSUL COADA!

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “DE CE N-ARE URSUL COADA!”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:30 pm

    Ursul n-are coada pt ca a fost pacalit de vulpe.hahahihi

  • IONHUT a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:40 pm

    D-na Udrea,
    In primul rand sper sa realizati ca noi, cei ramasi acasa nu avem nimic cu cei care au fost la intalnirea cu domnia voastra,relatiile ramanand aceleasi, iar glumele facute n-au avut in ele nimic rautacios desi s-au bazat doar pe stirile aparute in presa.
    Iar problema esentiala pe care o abordati cu dezamagire, constat, in aceasta tema este exact cea a deontologilor din presa, insa as dori sa va atentionez ca nu aveti dreptate absolut deloc.Sa ma explic :
    ca sa apara presa acolo, nu se putea decat cu stirea domniei voastre si probabil la initiativa domniei voastre.Or ca politician cu experienta-sa zicem-patita si cu alte ocazii, trebuia sa fiti pregatita din toate punctele vedere, doar v-ati asumat riscul, asa ca acum, exact cum suportati linguselile, e musai sa suportati si “rangile”. In cazul cand toata tevatura asta cu “ziarista sub acoperire”v-a luat pe nepusa masa, inseamna ca n-ati ajuns la maturitatea politica necesara……

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:41 pm

    O fi fost una de la ziarele din “curtea felixiană”…
    Adică presupun, deoarece ăia din trustul vantului patrician se poartă mai cu mănuşi cu PDL.

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:43 pm

    Era sa zicem o intalnire privata.Ce trebuia sa vina si presa?

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:46 pm

    @balbeck: “Era sa zicem o intalnire privata.Ce trebuia sa vina si presa?”
    Hai fii serios!
    Care “întâlnire privată”?
    Dacă era pe bază de invitaţii nominale, atunci mai degrabă putea fi considerată privată.
    Aşa, cu anunţ public…

  • cenushares a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:47 pm

    doamna udrea,

    ma mai tineti mult la moderare?

    Administrator:
    Va voi tine atata timp cat consider ca este nevoie. Nu v-ati castigat dreptul de a posta fara moderare.

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:48 pm

    Apropo… ursul are coadă.
    Nu lungă, dar are…

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:50 pm

    M-am saturat sa vad ‘vipuri’.Vad cantarete ce canta playback.Aud de Alin Cocos ca umbla cu aia de la Kanald.Unii vor sa-si faca reclama apeland peste masura la presa.Aud de Poponet.Aud de Syda.Aud de Camatari,Aud de Nicu Gheara.Dar valori nu mai avem?

  • cenushares a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:52 pm

    doamna udrea sau madalina,

    am inteles. de asta aveam nevoie ca sa nu va mai deranjez. toate cele bune.

  • lulu a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:52 pm

    Si atunci, cum s-o numim noi pe aceasta fatuca, pe care o stiu, a mai baut si sampanie(sa-i fie de bine), dar ea ce si spune acum? Ca e mincinoasa, ca e o splatoreasa la curte, ca e lipsita de personalitate, sau ca e o minunata fata sincera si care lupta pt ADEVAR?

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:52 pm

    Aud de manelisti,de agramati.Prin ce se remarca?Ca petrec si sparg pe seara 10000 euro?Prin asta sunt ei smecheri?Ce ne invata pe noi,astia mai stilati presa?

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:54 pm

    @ Elena Udrea
    Stimată doamnă, motivul pentru care vedeţi astfel de reacţii este simplu, nu le oferiţi nimic altceva de vorbit. Nu sunteţi implicată direct în lupta parlamentară, nu sunteţi primar, nu sunteţi promotorul unui proiect politic distinct. Ziariştii au început capitolul “blonda de la Cotroceni”, un capitol “bogat de muls” şi uşor de insinuat, şi nu au apucat să-l închidă, pentru dumneavoastră nu le oferiţi un alt tip de informaţie. Eu v-am spus, aceste manifestări sunt reacţii normale la ceea ce faceţi. Iată de ce tot vă bat la cap cu una cu alta…
    E drept dumneavoastră să faceţi ce credeţi în materie de politică, nu trebuie neapărat să mă ascultaţi pe mine, dar nu înţeleg de ce vă miraţi atunci când culegeţi asemenea reacţii, cât timp nu faceţi nimic pentru a schimba aceste reacţii.

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:55 pm

    Erau niste oameni ‘iesiti din calculator’.Era ceva inchis.Trebuiau sa fie usile inchise pt presa.Dar cine sunt aia?Ce fac?Ce invart?Asta se intreaba presa.

  • gabriela filip a scris pe 20 Octombrie 2008, 05:58 pm

    NU cred ca e normal sa va enervati cand se spun minciuni in campanie sau precampanie.Astea sunt bomboane dulci pe langa mizeriile care ar putea vehiculate cand e vorba de o femeie.Oricum e mai placut sa auzi asta decat bazaconii credile pentru telelespectatorii lor cum ca de exemplu sotul dvs a facut avere furand.
    Daca vreti sa le faceti pe plac mergeti la o emisiune pe antena 3 si enumerati proiectele dvs legislative .
    Vor trebui sa asculte daca nu vor sa para ipoctiti.
    Eu as discuta o ora la dna Firea despre necesitatea schimbarii legii referendumului, care are o conditie de prezenta de 50%, imposibil de indeplinit la referendumul consultativ ,si care face ca unu din drepturile Presedintelui, acela de a consulta poporul (intoarcerea cu fata la popor) sa nu se poata indeplini.Nici in Elvetia unde e tara referendumurilor, conditia de prezenta nu trece de 30%.In plus modificarea legeii doar pentru referendumul de demitere a Presedintelui ne introduce in categoria tarilor cu legislatie bizara, ca sa nu spun paradoxala.
    Un alt subiect ar fi aticolul 48 din legea uninominalului unde scrie la paragraful 11 ca:
    (11) In prima etapa, la nivelul colegiilor uninominale, se atribuie un mandat candidatilor care apartin unui competitor electoral ce a intrunit pragul electoral potrivit art. 47 alin. (2) si care au obtinut majoritatea voturilor valabil exprimate in colegiul uninominal in care au candidat.

    Majoritatea nu inseamna majoritatea absoluta cum ar fi trebuit scris , iar daca va contesta cineva dupa la Curtea Constitutionala ca a obtinut majoritatea si nu i s-a atribuit mandatul , ce se intampla?

    Dvs ce credeti?

    Poatele de derbedeu ale lui Radu Tudor cu calcatul pe urme la vreme de seara va aduc mai multi sustinatori decat o campanie pozitiva.Nici macar misoginii nu apreciaza marlanismele.

  • Crane a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:00 pm

    Eu cred ca si dvs distorsionati un pic spusele ziaristei.

    Eu nu am inteles din articol ca dvs ati intentiona sa va adresati doar categoriei de femei care citesc Cancan. Din articol reiesea ca sinteti dezamagita de un asemenea posibil electorat si ca ati dori de fapt sa il extindeti.

    Ziarista a distorsionat adevarul cind a presupus ca aceasta categorie reprezinta simpatizantii dvs, desi studiul nu investiga acest aspect ci doar cit sinteti de cunoscuta.

    femeile intre 25-35 de ani va cunosc din Cancan si Atac. Era de asteptat. Multe femei citesc astfel de ziare. Daca v-ar fi cunoscut dn presa centrala ar fi fost mai bine? Nu stiu zau..

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:00 pm

    Doamna Gabriela Filip e impresar?Poate ii aranjati si doamnei Udrea o discutie cu doamna Firea cand e maxima audienta.:))

  • Didi_Sfiosu a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:00 pm

    O cam tineti langa cu “nu ati fost acolo”… ceva mai constructiv va rugam, ca partea asta cu nu am fost am priceputo! Treaba e ca sa vazut altfel pe tv si ziare… in loc sa cautati contradictoriul sec si sa persistati in el mai bine explicati oamenilor starea de fapt si partea didactica de la intrunire. In tot ce vad in postari nu pare decat sa intareasca faptul ca v-a incantat Doamna Elena, nicidecum programul domniei sale… …daca dati concurs gurilor rele, faceti-o argumentat.
    Multumesc!

  • N.G. a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:01 pm

    Elena Udrea

    Era vorba de domnisoara aceea bruneta,ultima venita ? Hm….stiti ce m-a frapat la ea? Pozitia ei pe scaun,inchizitoriala,putin crispata desi se dorea dezinteresata si unele intrebari.Atata de incrucisate isi tinea bratele,incat cred ca ascundea un reportofon.

    Draga ziarista : cu oameni ca tine si interpretari inteligente ca ale tale,se duce naibii Romania.

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:02 pm

    Stiu eu cum se discuta si cu realizatorii astia.Dai tel.si spui ca trebuie sa spui ceva important.Daca ai intrare la ei,dupa aia e f simplu.Eu cum am intrat?Simplu si cu tupeu

  • Crane a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:03 pm

    Bibliotecar, imi place cum ai pus punctul pe i.

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:05 pm

    Eu nu vreau sa ies din anonimat.

  • Crane a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:06 pm

    Eu tot nu am inteles, femeile de 25-35 de ani care o cunosc pe Elena Udrea din Cancan o si sustin pe aceasta? Asta e intrebarea. Supararea nu-si are locul.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:06 pm

    @ Crane
    Eu aş avea şi soluţii, dar dacă nu este pregătit nimeni să mă asculte…

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:07 pm

    NG,dar ce ai patit?Lasa asa sa ne distram si noi.Eu nu cumpar ziare.Citesc gratis pe net.E super.Aud lucruri fascinante

  • IONHUT a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:10 pm

    Zice MEDIAFAX –ul :
    ”Preşedintele Traian Băsescu a declarat, luni, la finalul întâlnirii cu omologul său de la Damasc, Bashar al-Assad, că subiectul legat de situaţia omului de afaceri sirian Omar Hayssam a fost discutat.”
    Nu gasiti ca este foarte frumos, un gest de aleasa crestere, ca “profesorul” sa se intereseze de soarta “elevului”, adica unde locuieste, ce face, cum sta cu sanatatea si averea si, in general “cum o mai duce” ?
    Da’ poate-i nevoie de un sef de campanie pe acolo ?

  • gabriela filip a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:16 pm

    pentru balbek

    nu cred ca are nevoie dna Udrea sa-i aranjez eu iesirile in presa.de ce esti rautacios? doar atat ai retinut din ce am scris , in rest nimic? nici un comentariu?sa mai explic o data cu cuvintele tale?

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:20 pm

    Gabriela Filip,am glumit si eu.N-am voie?:P

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:22 pm

    Am vaga impresie ca unii sunt convinsi sa Elena Udrea ar fi fost suparata din cauza celor scrise in respectivul ziar.
    Părerea mea este că acele persoane uită că este vorba de un politician…

  • balbeck a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:22 pm

    Am plecat.Am nevoie de bani.Buzunarul trebuie plin.

  • stefan7777c a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:22 pm

    @SILVER
    iti aduci aminte ce ti-am zis ieri despre fatuca cu ochi albastri si cu tenisi in picioare?ti-am zis ca e ziarista!hehehe!a zis ca nick-ul ei este “anAya” ori stiam toti ca nu exista pe blog acest nick!
    D-ra nu s-a putut abtine sa nu puna trei intrebari intr-un minut d-nei udrea…parea si nedormita.

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:23 pm

    @IONHUT: “Nu gasiti ca este foarte frumos, un gest de aleasa crestere, ca “profesorul” sa se intereseze de soarta “elevului”, adica unde locuieste, ce face, cum sta cu sanatatea si averea si, in general “cum o mai duce” ?”

    Scuze, dar crezi că mai interesează în mod real pe cineva “cazul Haissam”?

  • N.G. a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:24 pm

    stefan 7777

    Probabil s-a straduit sa para un blogger nedormit ;) O fi fost dupa vreun chef de sambata seara…. :)

  • stefan7777c a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:27 pm

    @ionhut
    bravo!ai citit presa?tot in basescu tragi ?uiti un lucru ,de cate ori il atacati pe presedinte,creste in incredere…schimba si tu “placa”,spune ceva de autoturismele alea pt politie in val de 70 000 euro/buc.ce parere ai ?

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:28 pm

    @ N.G.
    Eu încă mai aştept pozele… aţi reţinut adresa de email?

  • gabriela filip a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:28 pm

    pentru balbek
    desigur ca ai voie ,dar daca tot glumesti de ce sa nu o faci ca sa rad si eu?
    incearca, stiu ca poti!

  • Yoda a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:29 pm

    Elena draga, uite ce a scris si ziarista de la Catavencu, nu stiu draga cum ii zice, am uitat. Umbla un zvon in lumea bloggerilor ca cica s-a indragostit de un adevarat, un barbat fermecator si de atunci nu mai stie de capu’ ei. Problema e ca desi il iubeste nespus, si el pe ea nu mai zic, tipa, Simona parca, nu vrea sa recunoasca. Ai vreun sfat pentru ea..asa ca de la femeie la femei? In rest mult succes in continuare, te admir incomensurabil, esti o doamna.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:31 pm

    Apropo de maşinile de poliţie. Eu am crezut că dotările speciale sunt cele care se montează pe maşini, cum ar fi aparate de radio-recepţie, aparate de radar… cele care modifică cumva maşina.
    Văd că printre dotări pare şi o ruletă, triunghi reflectorizant, trusă medicală… Păi astfel de dotări nu se puteau cumpără prin licitaţie separată?

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:31 pm

    @stefan7777c: “D-ra nu s-a putut abtine sa nu puna trei intrebari intr-un minut d-nei udrea…parea si nedormita.”

    Nu-i rău că a pus aşa de multe întrebări.
    Dacă-i jurnalist, măcar atâta să facă…
    Desigur depinde şi ce subiecte vizau întrebările dânsei?
    Că dacă se interesa de tipul de cafea preferată de Elena Udrea, atunci nu contează…
    În schimb dacă o întreba despre modul în care vede vreo soluţie pentru ca proiecte europene derulate de diferite instituţii să nu eşueze din cauza tărăgănării alocării de la buget a sumelor aprobate la cofinanţare… atunci este cu totul altceva!
    Şi dacă doamna Udrea mai şi dădea vreun răspuns din care să putem vedea că este în cunoştinţp de cauză… păi atunci este binevenită intervenţia ziaristei!
    Dacă nu, atunci… rămâne cum am stabilit! :-D

  • IONHUT a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:31 pm

    Pentru cine nu stie, este vorba despre ziarista Madalina Darvaru de la ziarul Gandul {foarte periculoase Madalinele astea, mai ales sub acoperire !}

  • stefan7777c a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:35 pm

    salutare N.G.!salutare lulu!ciao lorenzo!(astept pozele !)
    n

  • stefan7777c a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:38 pm

    D-na Udrea ,nu va suparati pe d-ra pt ca si publicitatea negativa are o parte buna,creste notorietatea!

  • democrat a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:39 pm

    Buna seara tuturor!
    Incerc sa vad lucrurile pe cat se poate echidistant. In primul rand ati ignorat (sau nu), o regula cat se poate de simpla si anume ca atunci cand iei o decizie (indiferent care), automat o iei si pe a doua : sa-ti asumi si riscurile care decurg din ea. Ma mira ca oameni din apropierea dvs., care cred ca pot afla orice, au scapat-o pe “fatuca cu ochi albastri si cu tenisi in picioare”.Daca era balby acolo…… Oricum in orice rau este si un bine, trebuie doar sa-l descoperiti. Feriti-va de cei care doar va lauda, s-ar putea sa fie falsi.

  • hjdesui a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:40 pm

    sunt nou aici pe acest blog dar sper sa fiu luat si eu in seam iar la cea de a doua intalnire du d-na Elena udrea sa-mi aud si eu nume rostit din frumoasa sa gura……

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:40 pm

    @Bibliotecaru: “Văd că printre dotări pare şi o ruletă, triunghi reflectorizant, trusă medicală… Păi astfel de dotări nu se puteau cumpără prin licitaţie separată?”

    Şi după părerea mea este mai rentabil de comandat cât mai multe (dacă se poate, atunci toate) materiale cu o singură ocazie.
    Deoarece, dacă este achiziţie publică, trebuie să faci anunţi public, să pregăteşti caietul de sarcini, apoi să aştepţi până vin ofertanţii, să păstrezi ofertele, să nominalizezi membrii unei comisii de evaluare, să anunţi rezultatul analizei acestora apoi să aştepţi să treacă perioada de contestaţii şi dacă nu a contestat nimeni decizia, atunci să închei contractul cu furnizorul câştigător al licitaţiei.

    Durează cam vreo două luni să derulezi un asemenea procedeu.
    În caz bun!
    Îţi dai seama că unul care vrea să mai facă şi ceva concret, se fereşte ca de draq să organiezez de mai multe ori asemenea procedură.
    Apropo… chestiile de mai sus nu le-am inventat noi!
    Sunt după tipicul vest-european.
    Ăia sunt nevoiţi să urmeze asemenea proceduri administrativ-birocratice de mult mai lungă vreme decât noi.
    De ce crezi că săracii sunt mai stresaţi decât noi? :lol:

  • N.G. a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:41 pm

    stefan 7777

    Am un soi de bananier care creste si in Romania.Face 4 banane pe zi.Stii tu de ce ….. :) )))

  • delta a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:44 pm

    @N.G.: “Am un soi de bananier care creste si in Romania.Face 4 banane pe zi.”

    Cum naiba? :unsure:

  • silverstar a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:50 pm

    Exclus sa fie Madalina Darvaru de la “Gandul.” Madalina Darvaru a stat de vorba cu mine si eu pe ea am rugat-o sa nu-mi rastalmaceasca spusele. :roll: Cititi aici:

    http://www.gandul.info/politica/udrea-da-premii-salon-pentru-un-slogan-beton.html?3928;3336338

    Madalina Darvaru a fost la vedere. Nu mai faceti afirmatii gratuite daca nu stiti ce a fost acolo…

  • stefan7777c a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:51 pm

    N.G.esti o simpatica ,as fi vrut sa discutam mai mult despre politica,dar timpul a presat ,iar eu sunt un emotiv ,ai observat ca nu ma descurc.

  • stefan7777c a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:53 pm

    @democrat ,sunt de acord cu tine privinta laudatorilor…dar si carcotasii…

  • silverstar a scris pe 20 Octombrie 2008, 06:55 pm

    Stefan – tipa ar fi trebuit sa dea de gandit pentru ca fata de noi, bloggerii, n-a avut nici o curiozitate… In rest, eu nu m-am mai interesat cine e… :roll: I-am remarcat absenta numai cand am ajuns la restaurant. A disparut fara sa-si ia ramas bun.

1 2 3 23

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila