De ce sunt optimista in legatura cu turismul romanesc
You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “De ce sunt optimista in legatura cu turismul romanesc”.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012

@ion stoian,
Demult nu mai este ce a fost pe vremea taberei doctorilor din Cluj:)
Acum e ceva de tipul unui vest salbatec de Slobozia lui Dinescu.
Dar macar si asa este o plaja care risca sa se ingusteze si sa fie inconjurata de blocuri cu piscina etc dar sa stii ca asta este sensul de evolutie, de cand si marea si muntele s-au “democratizat”, altadata ele fiind numai ptr elite, care azi isi cumpara insule pusti si lasa vulgului locul inainte folosit de ele. Asta-i progresul si e bine ca este asa.
Constat ca traditiile romanesti se mentin si dupa 20 de ani de democratie originala……”telegramele de felicitari din partea unui colectiv de muncitori “…………
Zapa spune:
“asteptam sa vina SALVATORUL”
Pai “salvatorul” a fost ales pentru inca un mandat si a salvat pensiile si privilegiile celor care l’au ajutat sa ajunga sus……ca in rest, doar discurs populist.
Reabilitarea termica de care vorbea ministrul ?
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/886140/Ciocu-mic-primaria-va-reabiliteaza-blocul/
Ce ciudat ! A disparut ion stoian. asadar mie mi se nazare

Tb sa merg la doctor.
Cine poate sa-mi recomande un doctor ptr nazareala?
hopa! a reaparut dar mai sus decat tineam eu minte. un doctor de memorie mai degraba.
Si eu sunt optimista in legatura cu turismul romanesc. As fugi pentru cateva zile din Bucuresti… la bazinele din aer liber de la Geoagiu-Bai (judetul Hunedoara).
Eu sunt din Sibiu. Sibiul este un oras foarte frumos si linistit. Va astept! Sper sa evolueze turismul si in tara noastra. Avem multe locuri frumoase… ar fi pacat sa nu “profitam” de asta.
Toata lumea a fost afectata de criza economica. Sper ca 2010 o sa fie un an mai bun… si in turism. Sa ne permitem cel putin 5 vacante pe an.
http://www.britishpathe.com/record.php?id=1798
Buna seara tuturor!
Katrina
In Romania exista un foarte mare orizont de sperante si asteptare pentru relansarea turismului in zonele care acum abia supravietuiesc.Am mai scris asta,iar cei care reactioneaza pozitiv(pe care tu ii numesti”colectiv de muncitori”)sunt oamenii care populeaza acel orizont.Ma mir ca nu intelegi asta…Exista in zonele amintite de toti un efort de relansare dar la un nivel local care oricat de binevoitor ai fi nu este suficient pentru a relansa un turism mai mare decat zonal.Ori atunci cand un minister care in 20 de ani a existat dar a lipsit cu desavarsire si ca implicare si ca initiativa,nemaivorbind de promovare sau proiectie in viitor,se reinventeaza si incearca si la nivel teoretic si practic sa repuna turismul romanesc acolo unde era odinioara,poti condamna pe criterii de trista amintire ca oamenii vad luminita de la capatul sperantelor sau eforturilor lor singulare pana acum?
nae888
O sa”latru”putin apropo de cainii vagabonzi.Poate nu ai aflat dar mieii fac parte din categoria animalelor comestibile,ca si porcii si alte delicatese patrupede.Imi plac,nu asist niciodata la sacrificarea(intelegi sacrificarea,nu?-pentru hrana oamenilor)si nu cresc animale de hrana pentru ca ma atasez de ele prea mult.Dar accept sacrificarea lor pentru ca scopul e nobil(pentru noi-nobilii oameni).Cainii insa nu intra in categoria de mai sus,ei nu sunt comestibili,sunt animale de companie.Ei nu sunt sacrificati,ei sunt omorati,decimati,spune-i cum vrei,pentru ”scopul nobil”-numit incompetenta,inconstienta,incapacitatea oamenilor de a gestiona problema animalelor de companie.As vrea sa intelegi diferenta si sa nu mai dai inainte cu mieii…nu e decat o alta scuza…
p.s.in sprijinul afirmatiilor aduc faptul ca in zonele unde cateii sunt mancati nu exista problema celor vagabonzi,dovada ca stim sa gestionam bine resursele de hrana cu patru picioare,mai putin cele care nu se reflecta in stomac sau buzunar…
Boc a zis ca un pensionar ce ia acum 8000 lei,va lua 2000 lei.Dar unul ca Iovan ce ia 20000 lei pensie acum,cat va lua?Ce formula e?
Un zâmbet…
Într-o familie de ţigani, feciorul îl vede pe taică-său că vrea să iasă din casă şi îl întreabă:
– Tată, da’ un’ te duci?
– Mă duc pân’ la magazin să-mi cumpăr o camaşă…
– Aaaa, auzi tată, dacă vânzătoarea nu te vede, să-mi cumperi şi mie una…
Buna seara Madalina, buna seara tuturor!
@ ion adrian
Nu ma supara absolut deloc dialogul nostru, dimpotriva. Am citit tot ce ati scris si trebuie sa recunosc ca in cea mai mare masura scrieti pertinent si la obiect. Intr-adevar ma doare de ceea ce se intampla cu tara asta si cu oamenii ei. Nu am putere sa fac prea mult pentru tara, in anasmblul , dar incerc sa fac ceva pentru o bucatica din ea, orasul meu. Tin foarte mult la Toplita, acesta este si principalul motiv pentru care uneori scriu pe acest blog si, aproape de fiecare data, sa-i rostesc numele. Noua(nu mai este niciun secret ca si N.G. este din Toplita) acest blog ne-a oferit mai mult decat ne-am asteptat, desi fata cei cei mai multi care scriu acum, suntem doar niste nickname-uri. Gabriela a avut sansa sa-i cunoasca personal pe unii pentru ca a participat la intalnirea cu blogerii.
Desi citesc zilnic ce se scrie pe aici, nu comentez decat atunci cand chiar cred ca pot spune ceva si, de fiecare data nutresc speranta ca pot trezi curiozitatea cuiva fata de orasul meu. Restul este ….divertisment
Administrator:
Buna seara Democrat!
Domnul PM Emil Boc – la OTV!
@democrat,
imi tin promisiunea, asadar:
In postarea de la 9:02 am, ridici problemele:
“PS. Vi se pare corect sa fie exceptii la cumulul pensii salarii, cand de fapt toti cei exceptati ar putea trai mai mult decat decent fie din pensie fie din salariu? Din punctul meu de vedere ori renunti la exceptii ori la regula(principiul solidaritatii,nu?). Si pentru ca tot sunteti un om concret, va supun atentiei o tema pe care nu reusesc sa o finalizez. Potrivit acestui cumul, viceprimarul trebuie sa opteze sau nu?(cuantumul pensiei este mai mare decat salariul mediu pe economie)”
Oricum iti dadusem partial un raspuns care de asemeni a fost sters si daca l-ai vazut e bine daca nu e la fel ca nu mai tin minte cu precizie ce am scris.
Dar incerc acum sa raspund pe puncte :
1.Exceptarea de la cumulul pensie – salariu, la stat desigur, si daca este corecta exceptarea daca la cei platiti din banii natiunii cu care se realizeaza bugetul ar putea trai mai mult decat decent fie din pensie fie din salariu ;
Pensia este dreptul de a primi inapoi contributia data intr-o viata de munca si este aberant sa- i ceri sa nu se bucure de ea daca doreste pensionabilul.
Asta inseamna ca la implinirea varstei de pensie, nimeni nu te poate impiedeca sa te pensionezi , dar si daca angajatorul iti cere sa te pensionezi, el nu este obligat sa te tina in continuare.
Intre aceste doua posibilitati, este situtia de compromis in care si pensionarul si angajatorul doreste sa pastreze relatia de munca si nu este nici-o problema de principiu fiind vorba de un cumul teoretic acceptabil existand in paralel fara sa se suprapuna sa excluda si dreptul la munca si cel la pensie.
La privati, lucrurile sunt clare ptr aceasta situatie adica este un acord comun, dar la stat lucrurile au urmatoarea neclaritate: cine este angajatorul? directorul de intreprindere , seful de institutie de stat ? asa s-ar parea, dar nu este asa . Angajatorul suntem de fapt noi, care prin organele alese, care prin guvern fac bugetul, si acolo daca sunt bani se poate prevedea un fond de salarii si un numar de functii de taiat frunza la caini, ca sa ai nevoie si de pensionari ca sa umplii schema, sigur cineva intoarce foaia si spune da, asa este, dar la mine nu-i asa, caci eu in spital sau la scoala realmente nu am personal suficient si deci sunt obligat sa apelez la pensionari sau sa maresc normele, si in spitale sau scoli cum sa maresti normele ?
Daca insa nu ai bani ce sa faci? sa tii pensionarii si sa dai afara tinerii. Desiguri ca pe principiul pile relatii, asta mi-a fost sef etc, etc este greu sa ai forta sa trimiti niste pensionari acasa mai usor este sa dai afara nise tineri angajati acum un an
De aceea era bine ca mai intai sa fi intrat in vigoare legea salarizarii si apoi aceste chestii s-ar fi reglat intr-o anume masura, caci la placinta bugetului niciodata nu vei putea rezolva complet tot ce poate aparea datorita lipsei de concurenta reala in sistemele de stat-bugetare.
Dar asa, nefiind bani destui, este fortata aceata masura radicala dar nu imposibila si nici imorala.
Bine ca si aici alde dastepti nu vorbesc de teoria dreptului castigat pe viata, la fuctia de director etc
Si acum revin la intrebarea ta si anume de ce se face acea discriminare si nu se aplica la toata lumea acest principiu.

Simplu : ptr ca lucrurile incorecte se fac in zona salariului mare care se coreleaza cu pensia mare, ca doar cei ce si-au tras pensiile nesimtite nu erau la salariul mediu, ci la 5-10astfel de salarii.
Si atunci cei cu o pensie egala cu un salariu mediu pot trai din ea la minim de decenta, de aceea pot fi tentati sa lucreze si sa fie angajati ptr munca nu ptr sinecuri.
Amuzant: la mine la servici am un coleg care dupa pensionare a ramas sa lucreze cu un salariu mai mic, ca nu era un smecher, ci un profesionist, si era exploatat si la bani fiind angajat pe o treapta stiintifica inferioara, in invatamant un profresot fara pile poate fi angajat ca lector etc, dar mai frumos si la cantitatea si dificultatea muncii ca asta, colegul, a muncit in acei cativa ani de cumul cum n-a muncit niciodata, ca inainte nu prea existau mijloace de constrangere, pe cand acum nu i se mai prelungea colaborarea si gata, era la mana conducerii.
Unu cu pensie mare, sa renunte, nefiind in situatia sa munceasca ptr existenta decenta, si daca insa iubeste munca si profesia, sa renunte un timp la pensie, adica sa intre in situatia din legile vechi cand dupa varsta de pensionare cand era dreptul tau pensinarea putei opta inca cativa ani sa ramai la munca doar cu salariu atentie deci fara cumul si apoi erai obligat sa pleci acasa, considerand ca tataie mai lasa-ne in pace cu exceptii la doctori, prof univ actori etc.
Cati crezi ca au preferat munca ?Era bine sa ai si pensie si un serviciu bine platit ptr taiat frunze la caini…
Sper sa fie clar, daca nu, mai intreaba si voi continua sa detaliez.
2. Primarul nu este numit, nu este angajat de un angajator ci direct de comunitate prin alegeri, deci in opinia mea ca si la parlamentari si ca si cred eu, ca si la demnitarii numiti, care sunt intr-un fel numeric cazuri izolate, si care rezulta ca sunt necesari ei nominal ca persoana, la acel serviciu : ministru, secretar de stat(adica numai numirile politice care deriva din alegeri), poate si prefectul desi nu e nici ales si nici numit, azi fiind considerat functionar public, dar ar putea sa intre la exceptii unde ar mai putea intra niste persoane recunoscute ca atare ca mari artisti, mari medici ,profesori cercetatori etc care sa fie insa platiti la ce fac(pe un proiect spectacol etc) nu la ore scaun .
Am intrat putin inapoi pe teritoriul exceptiilor la pct unu si multumesc ptr acesta a doua intrebare, ca altfel nu intram .
Retine insa ca astea sunt ce cred eu ca e bine sa fie, adica ce as face eu in locul lui Boc, exact nu stiu cum stam cu toate amanuntele, dar intentia a fost ok si se pot aduce corecturi, daca nu suntem asemeni lui tonomatelor
Acum am terminat si nu voi mai posta aici decat la cererea clar adresata de oricine doreste sa intrebe caci nu pot refuza o lamurire ceruta de cineva oricine ar fi acela desigur daca e o cerere serioasa si nu una facuta de vre-un mistocar.
Iti raman recunoscator daca confirmi vederea acestei postari.
Numai bine
Văd la televizor cum austriecii au venit în România să-şi vândă turismul. Acum vom vedea adevărul, vor merge mai puţini români în Austria decât austrieci în România? Chestiune de concurenţă.
@ion adrian
Subscriu la tot ce ati scris,cu precizarea ca tema mea se referea la viceprimar si nu la primar, iar raspunsul pe care il caut trebuie sa fie cel LEGAL. Oricum pensionarii s-au impartit in cel putin doua categorii: prima este cea a celor care implinesc varsta si asteapta cu nerabdare decizia pentru a-si afla pensia, iar a doua a celor care, la o varsta destul de “frageda” beneficiaza de anumite conjuncturi, culmea legale, pentru ca astazi sa iasa la pensie si maine sa se angajeze intr-un post caldut aranjat din vreme. Asta nu se poate intampla decat acolo unde exceptia este deasupra regulii, iar viciul de procedura deasupra adevarului. In naivitatea mea chiar cred ca as putea trai intr-o altfel de lume, dar ceea ce ma nelinisteste este ca nu pot sa-mi dau seama….cand.
***democrat – Despre pensii sunt multe adevăruri care nu s-au spus…
PSD-ul este vinovat pentru că s-a ajuns ca pensionarii din Romania să fie împărţiţi în “speciali” şi restul. Legea pensiilor, de acum, nu vine decât să repare nedreptăţile îndurate de milioane de români de a lungul anilor…
Ce face PSD acum? Strigă că Legea pensiilor e neconstitutionala. Dar cât de constituţională sau, mai bine zis, cât de dreaptă, cât de umană, a fost/este legea care unorpensionari li se dă cât să nu crape de foame şi altora le toarnă chiar şi peste poate? Pe cine apără PSD-iştii? Sigur că-i apără pe protejaţi şi nu pe cei săraci…
Cine sunt protejaţii PSD? Să vedem: parlamentarii, militarii, poliţiştii, magistratii, personalul auxiliar al instantelor judecatoresti si parchete, personalul diplomatic si consular, foştii nomenclaturişti şi securişti… Dacă ne uităm bine mai sus, vedem că – parlamentarii, magistraţii, nomenclaturiştii, poliţiştii – sunt oamenii cei mai detestaţi de români, sunt cei care, umăr la umăr cu PSD, au contribuit la distrugerea ţării şi la sărăcirea românilor…
Aceştia strigă, ameninţă, se lamentează şi oftează că tot ce primesc e drept câştigat… O fi, asta nu mă interesează pe mine, dar cât de dreaptă este legea care condamnă milioane de pensionari de drept, la foame, pentru ca ei să huzurească?
Nu ştiu ce soartă va avea această lege despre care aici, pe blog, noi discutăm de doi ani… Dar, cei care se opun sau care se vor opune nu fac decât să apere interesele protejaţilor PSD…
Spuneai mai sus că nu ai putere. Nici eu nu am dar… Mă adresez însă guvernului şi Domnului PM, E Boc să nu cedeze în faţa şacalilor şi le amintesc că au câştigat alegerile promiţând această lege care trebuie să-şi facă efectul în favoarea celor mulţi…
Pentru cârcotaşi: nu sunt adepta uniformizării pensiilor ci îmi doresc un act de dreptate. Fiecare pensionar să primească pensie funcţie de cât a contribuit…
NG 12 feb 10 7:23pm
Ziceti “O sa”latru”putin apropo de cainii vagabonzi.Poate nu ai aflat dar mieii fac parte din categoria animalelor comestibile,ca si porcii”… Ar fi de amintit ca pentru 1,3 miliarde chinezi si multe alte zeci de milioane, nu i-am numarat, si cainii fac parte din “categoria animalelor comestibile” si sa nu-i desconsideram pentru asta, macar tinand cont ca peste 50% din obiectele din casele noastre sant produse de chinezi si nu de noi. Apoi, pentru altii si porcii (dorm cu ei in pat), sobolanii, serpii boa (umbla cu ei pe gat), sant animale de companie. De aceea ma stradui sa inteleg propozitia “As vrea sa intelegi diferenta si sa nu mai dai inainte cu mieii…” si altele similare. Poate ar trebui sa nu mai dau inainte cu mieii… dar unde in lume se mai folosesc resurse pentru a castra (li se face si transplant de rinichi daca au nevoie ?) caini vagabonzi (CV) si apoi pentru a-i transporta si elibera pe strazile oraselor ? Despre “in zonele unde cateii sunt mancati nu exista problema celor vagabonzi,dovada ca stim sa gestionam bine resursele de hrana cu patru picioare” admit ca ma depaseste, ar putea fi altceva nu “mancati” ?
Ce-ar fi Parisul, Berlinul, daca ai da de CV la tot pasul ?
Similar 12 feb 10 1:10pm
Beiiiiiii,ce turism e in tara asta?Nu inteleg.Unde e infrastructura?Sau nu avem nevoie?Avem doar avioane si e suficient?
@Dna Ministru DRLT in legatura cu proiectul construirii a 25.000 locuinte de serviciu la tara.
Sunt optimist ca proiectul va fi un succes atragand personal profesionist, calificat la tara!
Nu vreau sa fiu Gica Contra, dar vad, draga Dna Udrea probleme in legatura cu locuinte de serviciu pentru “preoti” acolo unde sunt mai multe culte religioase recunoscute toate,nediscriminatoriu de stat.
Daca cultul ortodox este majoritar si se construieste un lacas doar pt preotul ortodox guvernul isi creaza singur o problema cu celelalte culte: greco-catolici, romano-catolici,
luterani, evangelici, neoprotestanti, calvinisti, musulmani in Dobrogea etc. care vor cere si
ei “nediscriminare”. Cred ca problema trebuie gandita cu mult fler si tact politic si in orice caz
trebuie implicat Ministerul Cultelor – poate si prin subsidiaritate sa se faca plebiscite locale!
Altfel intra marul discordiei (in cel mai rau caz “dihonia” conflictelor religioase) cum au fost de exemplu in Germania anilor 50 intre catolici si protestanti!
In rest ideea o vad f buna si bine ca a fost comunicata la Academie!
S-auzim numai de bine!
nae888
Mi-ai distrus postarea…
Parisul e Paris si Berlinul Berlin,tocmai pentru ca ei au fost indeajuns de responsabili sa nu se scape din mana problema animalelor care s-ar putea inmulti necontrolat.Problema la noi e ca 20 de ani nu am facut nimic in acest sens,iar o situatie pe care am tolerat-o atat timp dorim sa dispara intr-o clipa,cand de fapt va avea nevoie de cel putin jumatate din perioada sa se reglementeze,asta daca nu ne mai lamentam vreo 10 pana sa luam masuri.
p.s.eu voi renunta la acest subiect,consider ca s-au spus destule,mizez pe solutii umane nu de tipul omului caverna…
@ silver
Ai observat ca em evitat mereu sa dau culoare politica problemelor. Ele au existat in toate regimurile si mereu au fost vinovati …ceilalti. In realitatea recenta lucrurile stau mai rau ca niciodata. Am ramas fara soferi pentru ca nu au plecat 7(sapte) ca sa putem angaja 1(unul), de un an de zile umblam prin diferite instante pentru ca perdantii contesta (fara sa plateasca vreun leu)licitatia pentru externalizarea serviciului de salubritate. Acum doua zile am primit fluturasii de salariu. Am vazut oameni plangand pentru ca la rest de plata aveau putin peste 400 desi lucreaza la intretinerea strazilor si au ore suplimentare de nu le mai stiu numarul. Am colegi cu studii superioare si in posturi de responsabilitate care nu au reusit sa “sara” de 600. Asta este parte din realitate, Silver, asa este jos in administratia locala. Au ajuns unii sa calculeze daca nu cumva, someri fiind, ar duce mai multi bani acasa.Asta se intampla ACUM iar exemplele pot continua.
***democrat – dacă te uiţi la TV, dacă eşti la curent cu ştirile, asta se întâmplă în toată lumea… Ar fi semn de întrebare dacă s-ar întâmpla numai la noi… Priveşte spre Grecia să vezi ce se întâmplă acolo de multe săptămâni…
@ Silver
Nu-mi este greu sa ma uit spre greci, dar nu ma incalzeste cu nimic. Atata timp cat colegi de ai mei duc acasa cam cat cheltuie unii pe un pranz, imi pare rau. Si asta in timp ce suntem o comunitate destul de bogata. Tot ceea ce am scris se poate rezolva simplu : din condei.
***democrat – ştiu, te înţeleg… Ştiu că nu e o consolare pentru nici un român ce se întâmplă peste gard sau peste baltă… N-am cum să te ajut… Nu mă pot ajuta nici pe mine întotdeauna… Neputinţa mă scoate din minţi dar… Asta e!
Noapte bună!
Noapte buna Silver, noapte buna tuturor!
Administrator:
Noapte buna Democrat!
Demo
Bogata !? …ne inunda bogatia naturii,e adevarat…dar cam atat…
Peste 700.000 din sistemul privat nu au nici cei 400 de lei sa ii duca acasa.Nu spun ca e bine,sau sa fie multumiti cu atat,dar inca niciun bugetar din Romania nu a fost disponibilizat.Raportul e 0:700.000 Ca sa nu emit pretentii ca stiu ce e corect,as lasa la interpretarea celor mai intelepti aceste cifre.Problema este ca ne-au ajuns din urma anii de risipa…criza doar a facut privelistea mai urata si trezirea la realitate mai brutala…
Noapte buna tuturor!
Madalina o noapte frumoasa!
Administrator:
Noapte buna N.G!
Early last year I had the pleasure of visiting your country Romania (I live in USA and travel frequently to different countries). I loved your country and would love to see the country become more tourist friendly. I have happy to read about different initiatives you have taken.
Certain things I would suggest -
- Please invest more on marketing globally, especially to US and other European countries. Please check campaigns like “Incredible India”. etc.
- Add tourist information centers at cultural and transportation centers in the tourist cities
- Promote some of your festivals globally – Easter?
- Collaborate with companies doing tourist guide books for Romania like “Lonely Planet”.
- Allow tourists to buy rail/subway passes for a week/month.
- Place free English fliers at places where tourists can pick them up for transportation network, festivals, things to do, etc.
- Make some of your lesser known attractions like churches, city squares, castles, etc. more tourist friendly.
Thanks!
NG
Sunt gata sa pariez ca “aplaudacii” din “colectivul de muncitori” habar nu au ce’i ala turism…..Cum iti explici ca pana acum au fost inexistenti pe blog….daca tot zici ca i’ar interesa turismul….Tot acesti “aplaudaci” inconstienti au sustinut’o si pe EBA…………..restul e doar discurs naiv……
Tu poti compara potentialul turistic din tarile cu traditie cu cel al Romaniei care prezinta doar haznale BOR ca atractie turistica ? Imi pare rau pentru ton, dar EU a ales o cale gresita………..manastirile nu aduc decat voturi celor care le fac publicitate………..
Sincer admir cind tineretea paseste in fata si daca mai e femeie desteapta si frumoasa e si mai bine.
Traiesc in alta tara europeana de 22 de ani si abia acuma s-a facut un pic ,pic de reclama pozitiva despre Romania. Chiar si asa si a fost bine ca sint oameni de virf ai tari.
Nu ca ametitul ala de Mircea Badea ce e numit cel mai. bun jurnalist si el saracu e plecat rau cu sorcova. Spre amuzament intrbati-l daca el se suporta sa se urmareasca in reluare. Dar acolo si asta e o problema ,Realitatea; transmite reluarea in DIRECT. Ei d-na Ministru cu astia trebuie facut ceva ca-i vede lumea. Uitati-va la o emisiune a lui Dumitrescu ,(dezinformator, mincinos ) si te face sa te simti rau ca roman in afara. Si cam toate canalele dezinformeaza si prezinta tara intr-o lumina negativa .
ROMANIA ce tara minunata nu-i lipseste aproape nimic si cu toate astea, nivelul de viata si mentalitatea oamenilor de acolo se afla undeva in evul mediu. Invatamint plictisitor si obositor unde tinerii sunt invatati sa TOCEASCA si nu sa GANDEASCA. Bordee, carute, lipsa de drumuri sau drumuri neasfaltate lipsa canalizari chiar si in orasele mari, lipsa curentului electric si scolii cu wc in curte. IN CE ALTA TARA vEST EUROPEANA PE UNDE A-TI CALTORIT A-TI MAI INTILNIT ASA CEVA. Aici copiii au masa de prinz asigurata iar catalogul este piesa la muzeu.
Asa dar TURISMUL romanesc e admirabil e sublim dar lipseste cu desavirsire. Faceti dvs sa imfloreasca.
Aproare unde te duci in concediu in ro. ,esti intampinat cu scarba si nu urmaresc decit sa te insele si fure. Acuma nu va mai ramine decit sa se “fure” si aurul ca in rest toata tara a fost impartita intre fosti capi ceausisti(e drept ca ei au fost aruncati la gunoi de ceausescu, dar au ajuns repede inapoi prin grija si maiestria preastimatului si iubitului si…TOVARAS ILIESCU.
Oare cit de oribi trebuie sa fiti sa nu fi inteles asta in atitea ani, tot dati zor cu securitatea cind adevarati vinovati , fosti secretari sau copiii de secretari ai fostului PCR i-si umfla burtile si buzunatele in senatul si parlamentul Romaniei.
S-A TRECUT LA LEUL NOU DE NAI BINE DE CINCI ANI SI INCA NU STITI VALUAREA REALA AUZIND PESTE TOT DE MILIOANE SI ESTE UN LUCRU CIT SE POATE DE RAU DEOARECE STARINI SUNT DERUTATI IAR BANCILE DE AICI NICI NU AFISEAZA CURSUL LEULUI.
Nici nu-ti vine sa crezi ca ROMANIA ar face parte din U.E.
Vre-ti sa faceti Turism in tara incepeti prin a face curatenie in tot si-n toate.
Ce e si mai dureros ca o tara care arata ca dupa razboi cu o nevoie imensa de modernizare , nu are locuri de munca si peste 3 mil. romani fac blocuri drumuri si canalizari la alti.
Ca ministra a turismului ce senzatie va da un oras ca Bucurestiul cu un centru -fara centru si blocuri ce nu mai au mult si se vor prabusi. Unde in alta parte mai vedeti asa, pina si polonezi sau schimbat ,ei au inteles ca trebuie progres fara stilpi ce se pabusesc sub greuratea cablurilor iar la ei nici nu trecuse un an de la schimbatul banilor si nimeni nu mai vorbea cu milioane. La noi pina nici Dan Diaconescu nu stie sa faca diferenta si mai si transmite in toata lumea. Dar marele pericol sint Aia de la antene( parca e unul Gadea sau asa ceva, alta capodopera si e tinar asta e mai rau.) de realitatea vai de ei dar sint periculosi ca spun prosti si lumea de aici i-i crede, e drept ca de te uiti la eu si-i intelegi realizezi ca ei uita ce au spus co o ora in urma si apoi doar ingina si repeta ca papagali.
Oare imnul ROMANIEI tocmai DESTEAPTATE ROMANE chiar nu va spune nimic.
Stiati ca Romania nu are harti pe GPS auto. mai stiati ca in alte capitale ale europei sint harti pe google unde te plimbi pe strazi de parca ai fi acolo. Se mai gasesc e drept si pe acolo)
Va doresc succes si sper sa continuati cu promovarea Romaniei sa ne fie drag ca sintem romani, sa revenim acolo nu ca acuma scarba ca trebuie sa-i platesc vama lui mazare. Asa ca pina atunci tot Spania , Maroc Tunisia sunt mai primitoare si nu au nici vami .
Capul , sus ,ochiii mari si urechea la lautari(Sergiu N:”DUELUL” )si faceti ceva si bine pentru tarisoara aia bogata , frumoasa ,
D-na Ministru Domnul sinte-ti frumoasa si stiti sa va si aratati frumusetea dar si Romnia este frumoasa de ce sa nu o aratati si pe ea frumoasa si atragatoare
cu multa stima si respect.
statiune preferata:Rucar
http://www.trilulilu.ro/sorinamoldovan/71eb78da2b8362
Ce frumos doarme ala!
Ce injuram cand intram in birericile din israel,dar nu aveam ce face.Cu toate astea am certificat de pelerin.Am baut cateva pahare de vin cu viceprimarul din nazaret.haha
Mazare a pierdut un avion din cauza viscolului.A ajuns la carnaval.Acolo sunt + 46 grade.
Romania e o tara frumoasa, dar infrastructura e cam deficitara.
Un turism adevarat se practica in Turcia. http://george2210.blogspot.com/2009/08/in-tara-lui-fost-odata.html
Buna ziua , stimata doamna ministru !
Am si eu cateva comentarii de facut , nu atat pe tema turismului ci mai degraba generale….!
1. tare nu-mi place ca unii politicieni si unii moderatori de televiziune ne cred iremediabil tampiti….bine ar fi daca partidul dvs. ar trimite la unele emisiuni nu politicieni , ci profesori de logica…..si in acest sens va dau doua exemple de interpretare total gresita a unor realitati…deci : sintagma “un drept deja castigat” nu exista nici in Constitutie si nici intr-o alta lege….iar daca ar exista , se refera la dreptul in sine , nu si la suma lui….adica dreptul la un salariu…la pensie sau la orice altceva !
Referitor la retroactititatea unei legi….legea pensiilor nu se va aplica retoractiv in sensul ca dupa recalculere nu se va cere returnarea diferentelor….din momentul intrarii in vigoare se va primi o alta suma si atat…unde e retoactivitatea…??
2. Parerea mea….nu mai intrati , cei din PD-L in acest joc marunt pe care-l practica televiziunile….eu pur si simplu nu as mai veni la nici o emisiune….lasa-ti-i sa latre in pustiu iar dvs. faceti ce trebuie….se creeaza o mare bulversare in mintea unora …..si in alta ordine de idei , daca nu vor mai avea cu cine sa se certe isi vor pierde si audienta si credibilitatea…..cel putin asta e parerea unui om simplu dar cu bun simt…!
In final….poate ar fi bine sa tineti cont si de parerile celor multi si obisnuiti…..voi mai revenii cu alte comentarii !
Katrina
Egiptul are doar piramidele,or fi si ele haznale egiptene…
? Zau,asa…fiecare tara are caracteristicile ei,noi insa avem norocul de natura,si traditie.Fiecare turist poate alege ce doreste sa vada,asta nu inseamna ca oferta trebuie facuta dupa gustul tau sau al meu.Americanii promoveaza orice,cred ca stii bine asta,iar calea gresita ar fi ignorarea oricarui atuu ce poate promova Romania sau atrage turistii si daca printre aceste atu-uri se numara manastirile e la latitudinea fiecaruia daca doreste sa le cunoasca si sa le viziteze.Datoria noastra este sa le aratam lumii,pentru ca reprezinta latura noastra traditional-religioasa,daca o vom face bine,vom atrage turisti,daca nu,vom invata din nereusite…
Fara doar si poate ”Tinutul Neamtului” este cele mai frumoase locuri din Romania, acolo unde exista manastirile, muntele si ,, marea” ! Acest tinut merita tot ceea ce este mai bun!
Buna dimineata tuturor, in mod special celor noi care au aparut si posteaza, cu bun simt, aici. Fiecare are ceva de spus si e bine sa o faca, pentru ca numai din discutii, din analize se pot trage concluzii bune si utile. Fiecare detine o experienta diferita, iar daca cineva isi exprima punctele de vedere, este bine sa fie luate in consideratie.
Este o evidenta vizibila cu ochiul liber faptul ca sunt multe neajunsuri in Romania, de ce nu si in turism, dar postarea optimista de mai sus este benefica. Gandirea pozitiva, optimismul este in masura sa ajute sau cel putin sa faca mai usor drumul spre perfectiune. Pozitiv este si faptul ca s-a inceput ceva si ca lucrurile sunt perfectibile. Nu o sa fie foarte usor, dar o sa vina si vremea cand o sa si produca. Daca la asta se mai redreseaza si agricultura noastra, ceea ce observ ca se incearca, din pacate prea timid, o sa avem surpriza ca optimismul nu a fost degeaba. Dar rezultate concrete, vizibile, sunt posibile, dupa parerea mea, spre sfarsitul mandatului actual al presedintelui. Si numai in conditiile in care nu intervin schimbari de tactica si strategie majore, calamitati naturale, dezastre, stari de ugenta sau de razboi.
Ii salut deci inca o data pe cei noi care au aparut aici, cat si pe cei care spun ca pleaca.
Surupaceanu,face afirmatia incredibila ca PDL are interesul mentinerii drogurilor usoare-respectiv produsele etno-botanice pe piata.Sper ca o asemenea afirmatie va fi desfiintata cat de repede…iar Surupaceanu pus sa dea explicatii.Mortii din cauza acestor produse sunt pusi in carca PDL de catre opozitie.
***N.G. – Bună!
Păi, nu te-ai prins de ce face Surupăceanu aşa afirmaţii?… Ia spune, nu PSD-iştii sunt cei care o trag pe nas? Nu PSD-iştii sunt cei care ies pe TV-uri şi se dau în gât, unul pe altul, care trage mai mult?…
Şi uite că PD-L-iştilor li s-a făcut milă… Acum e timpul PSD-iştilor, pentru că sunt în opoziţie – bani puţini, sărăcie mare – şi-şi pot face stocuri de ierburi la 30, 50% reducere… Ştie Surupăceanu ce spune…
Chiar crezi tu că mai crede cineva în PSD-işti?… Sunt compromişi da’ bine sunt compromişi…
Cand aveti de gand sa va platiti datoria publica catre firmele private??? Lucrez intr-o firma strangulata financiar de datoria imensa a statului catre ea. Asta trebuia sa fie prima masura anticriza a guvernului! E extraordinar ce se intampla, asa ceva doar in Romanica se poate vedea!!!
Sarut mainile doamna ministru Udrea ,sunt un investitor in turism din orasul Sulinasi va multumim pentru ce ati inceput la plaja Sulina ,dar va rugam in acelasi timp in numele tuturor investitorilor din orasul Sulina si Delta Dunarii sa promovati aceste zone la fel cum le-a promovat domnul Tariceanu cu sloganul [Hai in Delta] ceea ce a prins foarte bine la turisti. Va multumim.Cu deosebit respect pentru ceea ce incercati pentru turismul romanesc.
NG,pai nu vrea elena basescu droguri usoare?Are dreptate Surupaceanu.
Asta e este una dintre cele mai bune, si in acelasi timp proaste, glume pe care le-am auzit. Doamna Udrea, dumneavoastra in ce Romanie traiti?
Chiar nu vedeti ca mergem in jos, ca nu sunteti in stare sa luati nicio masura care sa ajute economia noastra? Nu vedeti ca Guvernul din care faceti parte nu are capacitatea de a scoate tara din criza?
Despre turism? Va fi mai rau ca in 2008 si in 2009. De ce? Pentru ca nu e nimic diferit fata de acei ani. Ati investit milioane de euro in promovare si ati reusit doar sa scadeti numarul de turisti care au vizitat tara in 2009.
Pacat nu un ministru tanar este total rupt de realitate cotidiana. Doamna Udrea, cetatenii romani nu traiesc in lumea lui Versace sau Armani, ci traiesc in acea Romanie in care zilnic isi pierd locul de munca sute de oameni, in care firmele se inchid si dau faliment in fiecare zi si in din care va incepe iarasi un exod spre Spania, Italia, etc.
Reveniti in Romania noastra doamna!
Doamna,
statiunea mea preferata din Romania este Paralia din Grecia, unde merg oameni zdraveni la cap care fug de litoralul romanesc si bulgaresc.
printre aplaudaci,asa cum spun unii ,bocitoare ,frustrati si idioti,e greu sa-ti dai seama daca cineva mai are cu adevarat ceva de spus.
fiecare isi striga nemultumirea sa-PERSONALA-cum se pricepe mai bine.
pina la un loc,pot intelege acest lucru,dar parca am inceput sa obosesc sa vad cita mediocritate poate invalui romania si pe romani.
prada unui sentiment mai mult decit egoist,daca ar fi sa dai crezare la ceea ce citesc pe blogg,ar trebui sa-mi imaginez ca suntem in mijlocul uraganului,ca salvarile,si toate mijloacele posibile nu mai pritidesc sa ridice de pe strada ,de pa peste tot cadavrele infomentatilor care si-au dat duhul gindindu-se cu jind la o coaja de piine uscata.
si toate astea pt ce?de ce oare se perpetueaza minciuna asta grotesca?pt ca un guvern a indraznit sa atace un subiect tabu pt romania ultimilor 20 de ani-PRIVILEGIILE ANGAJATILOR DE LA STAT.PRIVILEGIILE BENEFICIARILOR DE PENSII CU DEDICATIE.
si sigur faptul ca un conglomerat politico-mediatic a fot spulberat de un OM-TRAIAN BASESCU.
ai senzatia ca toata romania a stat in adormire ,cu ochii inchisi si asa printr-un pocnit din degete ,toti s-au trezit si au constatat ca sunt in mijlocul apocalipsei.
ciudat neam sunt romanii astia..sa nu zic mai mult.
nimeni nu isi pune intrebarea ,oare cum am ajuns aici unde suntem.cit de vinovat sunt eu?care este contributia mea la dezastrul care se scurge prin fata ochilor nostri acum?
dar si mai grav-CE FAC ,EU,EU CA SA IES ,CA SA AJUT LA IESIREA DIN MLASTNA ASTA MORALA IN PRIMUL RIND?
nu, vad doar oameni artind cu degetul acuzator,iritati,suparati,mincinosi,manipulatori..doar atit.
si atunci oare sa nu ma intreb cu sinceritate-OARE NE MERITAM SOARTA?
Stimata doamna Elena Udrea , aveti perfecta dreptate si va felicit pentru tenacitatea si ambitia de care dati dovada . Romania si romanii trebuiesc invatati si ajutati pentru ca turismul si economia in general sa merga pe un drum normal. Eu lucrez in Grecia , pe o insula turistica , unde o camera in sezon este 100€ pe noapte , dar pe cuvantul meu ca nu as plati mai mult de 12-15€ , calitate si confort de “2lei”,mizerie,abia acum si-a montat canalizare,si multe altele , deci sunt convins ca Romania are mult mai mult potential si calitate turistica . Am lucrat in Spania multi ani , pe Costa del Sol – Marbella – povesti de adormit fraierii , plaja plina de pietre si ingusta cat un sezlong,calitate numai in hoteluri de lux si restaurante-cluburi exclusiviste , in rest preturi mari si preturi mari ! Costa Brava tot din Spania , ceva mai multa calitate dat tot nu se compara , cred ca Turcia are mult mai multa calitate in turism decat Spania.Turismul rural trebuie ajutat foarte mult , dupa cele vazute prin “occident” taranii nostri sunt profesori universitari pe langa spanioli sau greci , dar , din nou revin , trebuiesc invatati si ajutati , financiar,pagini web,cursuri de limbi straine,etc. si mai sunt sigur ca romanii care muncesc de ani buni prin alte tari se vor intoarce acasa cu experienta acumulata,cu idei noi si benefice,cu mult respect si cu multa forta de munca,ceeeace sigur va ajuta Romania si pe noi romanii.Romanii trebuiesc invatati ca gata s-a terminat cu furatul,iar de “plombe” tip Banicioiu de la PSD nu mai avem nevoie.Doamna Udrea , va felicit , va urez succes in continuare, sa va vestiti la fel de frumos ca si pana acum si nu va uitati la invidioase si invidiosi , capul sus si multa sanatate.