rss
home
11
Martie

DEMAGOGIA LA APOGEU

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “DEMAGOGIA LA APOGEU”.

Citeste mai mult despre:

, , , , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 09:55 am

    Buna dimineata!PNL-PD inca sunt uniti,nu?Legal…Psd e normal sa sprijine puterea,alianta nu vor face niciodata insa.Cum e criza?In 4 ani nimeni nu poate face nimic?Ce criza e?Pe mine m-ati imbogatit prea mult.Ce criza e?Doamna Udrea daca langa dvs. la semafor apare un ferrari mai e criza in Romania?Toti sunt la fel de bogati nu?Romania e mai bogata decat SUA,Japonia,Germania,Anglia,Franta,Suedia,Norvegia,Elvetia,etc.hahaha!

    Raspuns Elena Udrea
    Buna dimineata! Cand un guvern nu mai reuseste sa isi duca programul cu care a ajuns la guvernare din cauza lipsei de sustinere in Parlament, trebuie sa plece. Daca nu, ajunge sa fie santajat si in situatia de a-si nega propriul program, doctrina, de a-si minti electoratul. Asta duce la criza politica iar masurile haotice si sub presiune luate duc la criza economica. In rest, doresc tuturor masinile pe care le vor, dar nu inseamna ca si daca le obtinem, in Romania nu este criza in acest moment. Bineinteles, stiu ca ati glumit.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:01 am

    Mai umbla Elena B. cu Hrebenciuc jr.?Mai vin si spp-istii dupa ei,ca singuri nu pot merge la calarie,club,masa,etc.Va platim tot noi extravaganta.

  • vosi a scris pe 11 Martie 2008, 10:01 am

    Tema ca atare este OK ! Eu fiind GICA CONTRA va intreb asa : 1. Cine a castigat alegerile in 2004 ? 2. De ce s-a apelat la SOLUTIA IMORALA ? 3. PD , ulterior PD-L , nu are nimic asi reprosa despre situatia curenta ?

    Raspuns Elena Udrea
    Punctual: Alianta electorala PSD si PUR . Traian Basescu la Presedintie. Pentru ca orice solutie, chiar si imorala, era mai buna decat sa lasi PSD la guvernare. In opinia mea, PDL nu are a-si reprosa prea multe. Poate ca isi reproseaza ca nu i-a retras sprijinul politic lui Traiceanu atunci cand a fost evident ca nu mai respecta proiectul politic si economic al Aliantei DA. Dra cred ca ar fi fost oricum inutil, nu ar fi demisionat ci s-ar fi dus la PSD sa ceara sprijin, asa cum a si facut-o pana la urma.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:03 am

    George Bush senior cand era presedinte alerga in parc alaturi de oameni obisnuiti,nu ieseau bodyguarzii cu el,gen spp.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:04 am

    Relatia Elena B.-Hrebenciuc jr. e relatia pd-psd…atunci unde e demagogia?

  • vosi a scris pe 11 Martie 2008, 10:07 am

    Si ca sa nu vorbesc in van , te intreb pe dumneata – d-ra ( imi place DOMNISOARA ! ) Administrator.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:08 am

    Eu inca numesc alianta pd-pnl,ce pd-l?Dupa mine atat timp cat e alianta nu se poate schimba denumirea unui partid,spun eu cum cred ca e moral.La alegeri fac ce vor,atunci da.

  • Bibliotecaru a scris pe 11 Martie 2008, 10:11 am

    :)
    I-am vazut eu! S-au pupat pe o alee

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:12 am

    Bibliotecaru,erau si spp-isti langa ei?la 50-100m?

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:14 am

    Doamna Udrea,v-ati suparat pe mine?Am mai zis si eu de borduri nush ce pe pagina trecuta.Am glumit,hihihi!

    Raspuns Elena Udrea
    Cum sa ma supar pe dvs.? Stiu ca sunteti o persoana bine informata, care cunoaste exact substraturile politice ale scandalului bordurilor si faptul ca in nicio situatie nu am vreo legatura cu asta. Doar ca sunteti mai glumet.

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 10:15 am

    Nu se poate spune ca a fost un “troc” intre PSD si PNL, din moment ce ambele optiuni (scoaterea PD de la guvernare si demiterea lui Basescu) erau avantajoase ambelor parti. Nu a fost nimic “la schimb”, a fost o hotarare comuna pentru un beneficiu comun. Un fel de “simbioza”. Asa ca – doamna avocat Udrea – aveti grija cum folositi termenii, trebuie mai intai sa-i cunoasteti.

    Raspuns Elena Udrea
    Faptul ca ceea ce isi dorea o grupare din cele doua era si pe placul celeilalte, nu inseamna ca nu a fost troc. Fiecare in schimb a avut propria tinta. PSD demiterea Presedintelui iar PNL scoaterea PD din Guvern. Trec peste ultima remarca, in ideea ca pana la urma vom putea dialoga, daca tot sunteti pe blogul meu.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:16 am

    Daca shogun e extravagant…are spp-ist(i) alaturi,imi dau seama cum e familia prezidentiala.

  • vosi a scris pe 11 Martie 2008, 10:18 am

    @balbeck : vezi ca Bibliotecaru este SPION !!!!

  • Bibliotecaru a scris pe 11 Martie 2008, 10:20 am

    Vad ca se ridica general o problema doctrinara a alian?ei politice, deci nu numai eu am aceasta problema. Doamna Udrea,

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:24 am

    Asa pot sa spun si eu ca nu e criza.Nu ma uit alaturi,la cei mici,imi vad de treaba mea.Dar la un moment dat nu pot.Imi vad prietenii ce stau in scarile blocurilor doar cu o punga de seminte,ca bere nu-si permit, e scumpa.De aia am si cautat cartiere rezidentiale unde sunt Bentley,s500,cls,ml,tuareg,etc.Acolo s-a schimbat treaba si ii uit pe aia de la blocuri.Sunt americani,nemti,austrieci in cartierele astea unde am aparut si eu cu o masina de peste 20.000 euro ce e mai ieftina de 10 ori decat un Bentley,dar nu dau banii astia pe o masina.Nu se merita.Mai iau o vila mai veche,un teren de 200.000 euro daca e.

  • vosi a scris pe 11 Martie 2008, 10:24 am

    @Elena Udrea : aveti dreptate. De aceea va simpatizez !

    Raspuns Elena Udrea
    Ce surpriza placuta! :)

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:26 am

    L-am vazut si pe alte bloguri,dar nu e spion,hahaha!

  • Elena Udrea a scris pe 11 Martie 2008, 10:37 am

    Acum plec, nu fara regrete, pentru ca discutia este extrem de animata.
    Pentru Bibliotecaru
    Am citit, va raspund la intoarcere.
    Tuturor, o zi buna!

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:40 am

    Vineri ies farmacistii in strada,la Guv.Adunati-va si voi sa-l daramati pe nenorocit,hahaha!Eu din pacate voi fi la New York,offf,de cand asteptam ziua asta,dar nu m-a prins in tara.De ce cand sunt eu plecat?

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:40 am

    Drum bun!Mergeti pe jos?

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 10:57 am

    Din 824 de strazi cate are Ploiestiul,247 sunt maturate,o singura data pe luna,in schimb strada Plaiesilor,unde sta primarul Calota e udata si maturata zilnici,la fel si strada Alba Iulia,Carino(ANL) unde stau alti politicieni.

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 11:06 am

    @monica
    OK, sa se “accelereze” lupta contra coruptiei! Suna a limbaj de lemn diplomatic. Normal ca UE nu se uita la papagali absolventi de facultati particulare, precum Chiuariu, dar nici nu-si pune problema asupra modului selectiv de abordare a coruptiei – doar in gradina adversarului politic, ceea ce da DNA o tenta de instrument politic de santaj, iar nu de institutie independenta. Eu n-as mai avea nimic de comentat dac-as observa ca DNA abordeaza in mod spontan si alte teme, precum monopolul lucrarilor publice si serviciilor edilitare – constructii, parcari – detinut de personaje favorizate de grupuri politice de interes, indiferent de originea lor -ca sunt ei de la putere sau de la opozitie.

    @NG
    “Oricat as incerca,nu suntem pe aceeasi lungime de unda,in orice argumentati,porniti de la premiza ca suntem corupti toti indiferent de apartenenta sociala.”

    Departe de mine asa ceva, se pare ca nu m-ati inteles. Incerc iar. De exemplu, pe dv nu va cunosc, nu pot spune nimic. Eu doar constat ca in Romania multe persoane au ades ascendent asupra institutiilor, care nu-si fac datoria pana la capat, sau daca si-o fac, o fac discriminativ, functie de alte interese decat cel al comunitatii. In general, intr-o societate sanatoasa, nimeni nu ar trebui sa se ingrijeasca de vecinii lor, turnandu-i, urmarindu-i, calomniindu-i. Inteleg ca daca legea e difuz definita si nu e respectata, oamenii trebuie sa-si faca totusi dreptate altfel. Nu-i inteleg insa pe cei care, daca asupra lor planeaza un grad mare de suspiciune fata de modul cum au facut avere, prin interferenta cu politicul, sa-i acuze pe altii ca “intra in politica pentru a se imbogati”. Nu poti predica in biserica daca ai cornite. Din punctul asta de vedere, fabulatorul dezaxat Ciuvica este mai credibil decat Elena Udrea. Pentru ca asupra lui nu planeaza nici o suspiciune de coruptie, el neavand in general avere si nu se aude ca ar fi incercat sa faca avere prin contracte oneroase si dubioase cu vreo primarie. Asadar Ciuvica o fi el nebun, prost, ranchiunos sau razbunator, mitoman sau orice, dar nu e suspect de a fi corupt. El poate (si cred ca ar si trebui) sa fie condamnat pentru calomnie, dar daca el vorbeste despre coruptie prin politica, este mai credibil decat Elena Udrea, care imi da incontinuu senzatia ca aud un ciob razand de-o oala sparta.

    “Aveti popria optica ce nu corespunde cu a mea.Daca dorim sa gasim solutii la problemele noastre nu o putem face prin simbol si analogie,asta in afara de cazul in care noi insasi am devenit un simbol de societate.Vorbeam de viata reala in care traiesc,si in care ne confruntam cu realitati nu cu simboluri.”

    Ma scuzati, dar din aceasta filosofie n-am inteles nimic. Oi fi eu prost. Oricum, se scrie “noi insine”, nu “noi insasi”. Oricum, e de inteles daca Elena Basescu e sefa dv. …

    “Daca ma gandesc bine tot dialogul a pornit de la expresia “

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 11:19 am

    Doamna Udrea,

    “Troc” inseamna “schimb in natura”. Ce “schimb” au facut PSD-ul cu PNL-ul? L-au schimbat pe Basescu cu PD-ul? Oare sa nu fie chiar nici o legatura intre Basescu si PD, astfel incat sa fie luati la pachet? Ati fi putut utiliza orice alt termen (intelegere, pact, alianta) dar nu troc. V-as fi inteles daca ati fi zis ca “la schimb cu sustinerea guvernului PNL minoritar de parlamentul dominat de PSD, PNL a acceptat scoaterera ministrilor PD-isti si colaborarea pentru impeachment-ul lui Basescu”. Dar n-ati zis-o. Cele ce ati spus v nu inseamna “troc”. Asa ca ramane cum am vorbit.

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 11:21 am

    p.s.
    “o zi buna” e o traducere mot a mot a expresiei “have a good day”, englezism care a aparut recent in vocabularul romanului, de cand cu filmele si cu axa New York-Londra-Plescoi. Corect romaneste este “la revedere”, “pa”, “cu bine”.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:04 pm

    Dar nu exista si ‘troc’ expresie?

  • ps7.7. a scris pe 11 Martie 2008, 12:09 pm

    Doamna EU nu prea le are la vorbe , iarasi le pune cu furca. Daca PSD a castigat alegerile de ce va dati de ceasul mortii acum? Nu o sa uit cum la prezidentiale musca securista mai ca nu plangea pe la 12 fara cateva minute noaptea . E un mister neelucidat cum de indata ce a trecut miezul moptii le-a venit culoarea iar in obraji la tot staful de campanui al aliantei . Sunt convins ca s-a aprins licuriciul noaptea aceia. Despre doctrina ce sa mai vorbim . PD-L este plin de trandafiri ofiliti , nu mai trageti clopotele repet nu toata lumea e proasta. DEMAGOGIE ? Aiurea , ce a insemnat sloganul SA TRAITI BINE ?! La cate solutii imorale a-ti fost partasi(e) ?. Si daca nu ati fost in stare sa ramaneti la guvernare ce va cainati atata ? Sa va intre bine in cap comunistii s-au comparat multi ani ca realizarile din 1938 iar de la revolutie in coace orice comparatie cu trecutul e ridicola . Avem doar dreptul sa vorbim cu glas tare . Si ce daca ? Ce au construit comunistii in 45 de ani voi nici in vise nu veti nrealiza . De fapt pana acm tot ce ati atins ati demolat. Aproape 20 de ani de distrugere pentru tara. De ce numai voi vati imbogatit ? De ce marea majoritate nu are dupa ce sa bea apa ? DEMAGOGIE ? Aiurea.

  • Argus a scris pe 11 Martie 2008, 12:16 pm

    Atentiune ! Va rog sa faceti liniste !Un comunicat important pentru taraD-l Presedinte Traian si Basescu a trimis o scrisoare premierului Tariceanu , in care-i cere imperativ sa renunte la taxa de prima inmatriculare si sa restituie romanilor banii incasati pe nedrept.
    Se vede de la distanta marele patriot pe care-l doare…de romani.Mila mare…poate chiar marina..
    Da banii incasati pe flota Romaniei oare de ce nu s-or mai da inapoi romanilor ?
    Nu ni s-a spus.O mica scapare.
    Stiu ca scaderea in sondaje a devenit dramatica iar armele de revenire..tot mai putine si mai ineficiente.

  • Argus a scris pe 11 Martie 2008, 12:17 pm

    @D-na Udrea
    Mi-am permis si eu mai sus un exemplu de demagogie crasa

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:19 pm

    New York-Londra-Plescoi,doamna Udrea,cunoasteti aceasta axa?Sau va supara cuvantul Plescoi?Pe mine ma face sa rad…de ce n-ati schimbat denumirea in Plescaitii(Hahahaha).

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:32 pm

    Am fugit din tara ca ma cauta banditii.Am plecat sa ma distrez,sa ma simt bine, de fapt asta e adevarul.

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 12:37 pm

    Exista “troc expresie”, numai sa fie corect folosita!

    De exemplu, Basescu a facut troc cu Stolojan: “te dai bolnav si renunti la candidatura, da si eu o sa-ti bag premier de-al vostru, liberal”. Si a bagat!!! Diferenta e ca nici lui Stolojan nu-i convenea sa nu candideze, da’ a aflat ca n-avea sanse in fata lui Bombonel, asa ca s-a lasat pagubas, iar Basea ar fi preferat un premier de la el din PD, pe care sa-l tina mai bine-n frau, da’ ce sa-i faci? Branza-i pe bani, sau schimbata la troc!

    Populismul lui Basea nu cunoaste margini! Oportunistul asta politic, bazat pe naivitatea romanului, o “baga mare” cand stie ca are sanse de reusita! Fiind patit cu cresterea pensiilor, acum o baga pe invers, stiind ca oricum liberalii au luat-o-n freza cu taxa de la UE, iar atunci oricum taxa va fi schimbata. Acum Basea face, populist, transfer de decizie, facand sa para ca a fost hotararea lui, cand de fapt a fost decizia UE. Si – sorry, dar nici haiducie fara taxe nu se poate, ca iar nu ne lasa UE. Daca e tare, sa abroge complet taxa de mediu si de prima inmatriculare, sa vedem ce zice UE atunci! Opinia mea e ca manevra basesciana e pur populista si o sa mearga de minune la bizon, in timp ce prostia armeanului se plateste acum la vot.

    Mare patriot Basescu asta… AICI sunt banii dumneavoastra!

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:43 pm

    Ii pregateau niste dosare baietii destepti,de aia s-a prefacut bolnav si ce m-a emotionat Basescu,cum mai plangea pe umarul lui Stolo,nu plangea Stolo si plangea Basel…Stolo era cu rafo,cu multe belele,trebuia sa se dea la o parte ca-l terfeleau adversarii.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:44 pm

    Nu e exclus ca Stolo sa fi avut si probleme de sanatate,dar s-a facut din tantar armasar.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:45 pm

    Ploiestiul e gaurit,au facut dare si le lasa asa doua luni,acum 6 luni la fel au facut in aceeasi zona.Acolo sunt bani publici si cineva isi bate joc de ei,primarul.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:48 pm

    Ce face primarul?Isi cheama oamenii sa-i mature si sa-i ude strada,restul strazilor sunt pline de mizerie,de praf.Ma intreb ce a facut acest primar…in afara de afacerile sale…din bani publici.

  • Bibliotecaru a scris pe 11 Martie 2008, 12:51 pm

    @ Fulgerica
    Oare “La revedere” si “au revoir” nu au nici o legatura?
    Oare este rom

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:53 pm

    Am auzit de un primar ce i-a comisioane din dividendele oamenilor de afaceri,au venit unii sa faca un mall,primarul ia si el 5% din dividende,ciuguleste asa de la toti.Cati bani isi face asa?Cate vile cu piscina isi face?

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 12:53 pm

    ia comisioane

  • Argus a scris pe 11 Martie 2008, 12:56 pm

    Acum Basescu este total impotriva taxei, dar a uitat ca el a promulgat “Codul Fiscal” (care o include).Bravos natiune ! Tradare, tradare, da sa stim si noi !

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 01:06 pm

    Bibliotecare, “buna ziua” inseamna ca cineva iti da binete, nu ca pleaca! Celelalte moduri de salut sunt fie de origine comuna latina (“la revedere” care e neaos romanesc, folosit cu mult inainte de frantuzismele de secol XIX), iar “cu bine” sau “ramas bun” (si mai romanesc) iar e folosit din vremuri imemorabile. “Pa” are, intr-adevar, origine austroungara, de provenienta maghiara, dar nu are nici o legatura cu limba germana. Ma intreb de ce nu i-ai gasit si lui corespondent englezesc (‘bye).

    Toate aceste forme de binete sunt folosite de cand haul, in timp ce “o zi buna” e o fandoseala de prost gust, perfect comparabila cu “a atentiona” in loc de “a atrage atentia”, sau cu “ca si avocat” in loc de “ca avocat”, sau “implementare” in loc de “aplicare” sau “introducere”. Expresia e aparuta odata cu traducerile mot a mot ale pitzigaiatei care monopolizase traducerile casetelor cu filme englezesti pe vremea lui Ceasca. “O zi buna” inca era o expresie OK, mai groaznice sunt cele de tip “polutie” in loc de “poluare”. Noroc ca nu s-a creat o moda si aici!

    p.s. Fara patima, “aceiasi oricine” se scrie de fapt “aceeasi origine”.

  • balbeck a scris pe 11 Martie 2008, 01:13 pm

    Basescu{presedintele tuturor romanilor[mafioti,interlopi,judecatori,procurori,avocati,politisti(corupti)]}

  • Bibliotecaru a scris pe 11 Martie 2008, 01:15 pm

    @ Argus
    Nu neg vinova?ia politica a nimanui, dar pot sa remarc ca rolul unui presedinte nu este acela de profesor care verifica tema de casa a guvernului si a parlamentului.
    As putea sa reamintesc ca a existat o lege a votului uninominal

  • Bibliotecaru a scris pe 11 Martie 2008, 01:17 pm

    @ Fulgerica
    C

  • Argus a scris pe 11 Martie 2008, 01:19 pm

    Balbeck
    Ai nimerit-o la fix

  • Bibliotecaru a scris pe 11 Martie 2008, 01:22 pm

    @ Fulgerica
    “a atentiona”

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 01:23 pm

    Sigur, “buna ziua” inseamna ca vii, nu ca pleci. La “o zi buna” nu mai conteaza, de exemplu EU a folosit sintagma cand a plecat.

    A nimerit-o EU cu demagogia ca trabantul care critica dacia!

  • Fulgerica a scris pe 11 Martie 2008, 01:26 pm

    Da, inseamna acelasi lucru, dar e un neologism folosit ades in limba de lemn, aparut in perioada de trista amintire. E o extrapolare de asta data frantuzista (“attentionner”). Nu zic ca e neaparat incorect, dar suna prost in romaneste.

  • Argus a scris pe 11 Martie 2008, 01:30 pm

    Bibliotecaru
    Eu cred ca presedintele atunci cand isi pune extraordinara sa semnatura pe un docoment pentru promulgare, pune mai intai consilierii pe probleme juridice sa-l puriceasca in lung si-n lat.Abia dupa ce inteleptii astia zic da, semneaza .
    Apoi faptul ca atat vreme n-a zis nimic despre chestia asta, tacand malc, faptul ca la votarea legii PD a votast cu sapte maini, ma indeamna sa cred ca aceasta iesire a presedintelui nu este decat un gest de-al sau teatral pentru impresionarea prostilor
    :“uitati-va ba ce grija am de voi !” .
    Avand insa in vedere ca-i vorba de doar 120.000 oameni si nu tocmai saraci, cred ca si de data asta presedintele si-a luat-o in barba, pentru ca saracimea tarii nu vede asta cu ochi buni.

  • harlotha a scris pe 11 Martie 2008, 01:36 pm

    intradevar asa este

1 2 3 14

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila