Despre casele ANL si despre lupta cu cliseele
You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Despre casele ANL si despre lupta cu cliseele ”.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012

***Doamna E Udrea – Bună ziua!
Dacă Dvs credeţi în proiectele Dvs, asta e foarte bine. Credinţă, speranţă şi răbdare… Şi se vor realiza – în timp. Nimic din ceea ce se face pentru om, pentru binele şi confortul omului, nu este “banal”, nu poate fi “banal”…
Felicitari pt initiativa Dna Elena Udrea,
Mai exista insa problema primariilor care refuza sa vanda locuintele ANL. Locuim intr-un astfel de apartament de mai bine de 5 ani si ne-am bucurat cand a aparut posibilitatea cumpararii acestor locuinte, doar ca ne-am lovit de refuzul primariei de a vinde.
In toti acesti ani am investit in apartament pt a-l face decent – dupa cum multi stiu, la construirea blocurilor ANL se folosesc materiale de slaba calitate– asa ca ar fi bine sa si putem cumpara un bun in care am investit.
Poate exista solutie si pt aceasta problema.
@Elena Udrea
Un titlu, un cliseu, un program trebuie sa fie cat mai scurt si cat mai expresiv, cu elemente de generalizare. Ca spui de “Viata la tara-solutii moderne”. Asta implica mult mai multe aspecte, atrage pe mult mai multi, nu numai pe cei care sunt interesati de case.
Buna ziua,
Doamna Udrea in prima faza am fost bucuros cand a-ti decis sa vindeti apartamentele ANL, dar cand a-ti calculat preturile nu a fost corect. Eu care locuiesc intr-un oras mic de munte sa platesc acelasi pret ca in Bucuresti? Ia ganditi-va e corect… Cu pretul fixat de dumneavoastra cumpar in orasul meu un apartament de trei camere si o garsoniera. Poate totusi calculati preturile in functie de zona, ceea ce mi se pare corect, lucru care a-ti lasat sa se inteleaga despre dumneavoastra, ca si guvernare si persoana, nu doresc sa-mi schimb impresiile si sa cred ca doriti sa favorizati pe cei din orasele mari.
Nu spun ca este neaparat asa cum se scrie mai jos dar cred ca trebuie sa fim atenti:
http://www.gandul.info/news/senatul-a-adoptat-tacit-legea-udmr-privind-regionalizarea-si-infiintarea-tinutului-secuiesc-ce-spune-opozitia-cum-a-reactionat-emil-boc-5533350
Spune-ne si noua cum ai luat o casa prin anl si cum ai vandut-o la o suma colosala la vremea aia unui italian ce a furat palmaresul timisoarei?:))
Pot sa spun o parere personala?ANL e minciuna.Statul roman e minciuna.Politicienii sunt hoţi,mincinosi,laşi.Sunt laşi pentru ca au imunitate in faţa justiei.
Daca demarati programul ar fi bine sa extindeti parteneriatul cu autoritatile locale in sensul de a utiliza, ca muncitori necalificati, nenumaratii asistati sociali din localitatile respective. Pentru ajutoarele sociale primite, ei trebuie sa execute un numar de ore de munca in folosul comunitatii, ore pe care le executa, de obicei, la carciuma. Utilizarea lor ca muncitori necalificati (poate unii sunt chiar calificati) ar permite disponibilizarea de fonduri pentru atacarea mai multor lucrari de acest gen.
O alta problema este cea a furtului de materiale. Va trebui stipulat in contractul cu autoritatile locale ca le revine integral raspunderea pentru securitatea santierului, ca inlocuirea materialelor disparute se va face din fondurile lor si ca necompletarea materialelor furate (un termen) va atrage dupa sine rezilierea contractului si recuperarea valorii investitiei din fondurile lor.
Ioane,
Cum de reusesti ca sa faci, cu un singur rand scris, lucrurile complicate si fara logica. Elena Udrea a postat aici o tema referitoare la casele ANL si lupta cu cliseele, iar tu faci propaganda nationalista, impotriva UDMR si proiectelor privind tinutul secuiesc. Sunt bloguri speciale unde lumea chiar e interesata de astfel de aspecte. Presupun ca nu ai capacitatea sa intelegi ce inseamna un topic pe un blog, asa ca iti recomand, daca esti pasionat de problematica nationalista sa testezi on line, Becali, Vadim, etc.
Nu vi se par cam mici preturile acestor aparatamente? Nu toti avem acces la ele, spun asta nu pentru ca nu ne-am incadra ca si conditii ci pentru ca se stabilesc liste cu mii de cereri pentru care exista doar cateva sute de oferte. Unii sunt fortati sa cumpere de pe piata libera la alte preturi si asta doar pentru ca nu au avut norocul sa prinda pentru un an un apartament in ANL! Nu este corect moral ceea ce faceti din punctul meu de vedere! Trebuia sa pastrati vechile criterii: 3 ani si un venit care sa nu depaseasca dublul salariului mediu brut pe economie. Pentru ca foarte multi au ajuns sa stea cu chirie cand aveau venituri mici, intre timp salariile lor au crescut si isi pot permite o chirie in alta parte (nu ANL) sau chiar sa isi cumpere un apartament la pretul pietii. In acelasi timp sunt foarte multi cu venituri mici care nu stau in ANL!
cu respect,
Ce fac parlamentarii opoziţiei? Să vedeţi:
Ponta ar fi vrut să-l bată pe Emil Boc, Premierul Romaniei http://www.ziare.com/actual/politica/02-17-2010/ponta-am-vrut-sa-l-bat-pe-boc-dar-nu-m-a-lasat-dan-nica-995876
Crin Antonescu doreşte desfiinţarea PD-L-ului pe cale politică… http://www.ziare.com/actual/politica/02-10-2010/crin-antonescu-eu-doresc-sa-desfiintam-pd-ul-pe-cale-politica-994305
Şi Chiuariu… Chiuariu cere desfiintarea functiei de presedinte al Romaniei, pentru că nu se simte liber… http://www.ziare.com/actual/politica/02-17-2010/tudor-chiuariu-cere-desfiintarea-functiei-de-presedinte-al-romaniei-995926
Daca tot ati stabilit preturile la anl,de ce nu le-ati facut cadou?:))
Ponta marele bataus…hahahaha.Chiar,cine castiga duelul dintre ochelaristi?hahahaha
@ Elena Udrea
Revin cu cele două rânduri de întrebări (se adună)…
Câte din casele ANL sunt în Bucureşti şi câte sunt şi în alte părţi ale României?
Legat de cele 25.000 de case, de unde vin banii, cine va face proiectele, cine va urmării execuţia, cui vor aparţine casele după construcţie (primăriei, statului, RA-APPS)?
o luminita la capatul tunelului pentru tineri, dar pentru cei care au depasit varsta de 35 de ani , sunt divortati, cu copii, cu un salariu, luminita dispare. Pentru acestia nimeni se gandeste ce posibilitati de a avea o casa pot avea….
Trebuie sa se faca diferenta la pret si in functie de materialele de construtie folosite.
In cartierul Brancusi unele blocuri sunt facute din boltari, peretii interiori din rigips, iar alte blocuri (cele noi) sunt din caramida…deci nu se pot pune aceleasi preturi !
Ca sa nu mai spunem ca ar fi buna si o expertiza deoarece ploua in casa, peretii sunt uzi, parchetul si termopanele sunt de foarte proasta calitate si difera de la un bloc la altul, etc.
Apartamentul cu 2 camere in ANL Brancusi are 53.79 mp.
Acum cativa ani s-a spus ca s-a construit cu 250 euro/mp…acum au in plus ceva ?!
De ce autoritatile din ploiesti vor sa inchida scoala 18?Puteau sa o inchida.Dar anul trecut de ce au renovat-o?De ce au bagat bani publici in ea?Ce interese meschide sunt?
Începeeeeeeeeee! Începe şi la PNL… Da’ las’ că-i bine. PNL are nevoie de o conducere responsabilă, formată din oameni serioşi şi nu rataţi precum Amtonescu şi Orban…
Citiţi aici: http://www.ziare.com/tariceanu/tariceanu-despre-antonescu-sa-se-controleze-cand-face-afirmatii-in-privinta-mea-995946#comm_931691
Sursa: ziare.com
A avut dreptate Preşedintele Băsescu când a spus că ăştia (adică PSD-iştii) se înregistrează unul pe altul şi apoi se dau în public…
Citiţi aici: http://www.ziare.com/actual/politica/02-17-2010/vanghelie-il-injura-pe-geoana-si-pe-toata-conducerea-psd-audio-995965
Ce crede Vanghelie despre colegii lui PSD-isti…
“Sunt niste lepre nenorocite, ma… Tu crezi ca sunt indragostit de Geoana? Ce-i gagica? Da-l in p**** mea, ca are o gramada de defecte, dar e vorba de cand te uiti tu in oglinda dimineata, intelegi? Cum ma, zic una si ma zic, aoleu, voi sunteti mai tari si sunt maine cu voi?
Eu am fost pe bulevard vagabond, astia au stat la facultate si nu au invatat nimic, da-i dracu’ de idioti. Pe cuvantul meu de onoare ca nu au invatat nici principiile elementare de bun simt. Nimic nu au in ei, niste lepre! Astia isi vand nevestele, ca sa le dai o functie isi da nevestele…”
Sursa: ziare.com
Silverstar,dar cine sa vina la sefia pnl?Catarama ce a inselat mii de oameni?Orban nu a inselat pe nimeni.E cam cel mai rational din toti.
VANGHELIE IL INJURA PE GEOANA !HIHIHIIIIIIIIIIIIIIII !
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6923670-audio-marian-vanghelie-injura-mircea-geoana-crezi-sunt-indragostit-geoana-gagica.htm
Ca proiect pare Ok. … Mai trebuie si fundamentat si, mai ales trebuiesc stabilite clar etapele si obiectivele: masurabile si cuantificabile. Altfel este ceva declarativ si atat.
Pana atunci poate ar fi bine sa precizati cum ati stabilit pretul de vanzare pentru casele ANL … aceste case au fost facute din impozitele tuturor romanilor … este normal ca doar tinerii din orasele unde au fost construite aceste blocuri sa beneficieze de astfel de reduceri de pret? Mai mult statul devine astfel un jucator pe piata imobiliara? Este corect din partea unui partid care se revendica ca fiind de dreapta?
In ce priveste ANL: avantajati cei din orasele mari si dezavantajati cei din orasele mici…
buna idee , imi place .sper sa aiba si finantare
Doamna Udrea,
Va rog frumos verificati cu cat se vinde un apartament 3 camere ANL din cartierul Tilisca din Sibiu. Cu sume intre 80-110 mii de euro bucata.
Deci le vor cumpara cu 30 si ceva de mii si le vor vinde cu profit aproape triplu. Mi se pare nedreapta suma. Cu atat mai mult cu cat stiu cum au fost obtinute acele apartamente si ce familii au primit ANL. Sunt putin care au primit pe merit. Si stiu pentru ca am luptat cativa ani sa obtinem si noi un apartament, dar nu am avut pile suficiente si nici banii care se cereau ca sa treaca dosarul.
Eu mi-am luat 237 de cladiri din 2001 pana acum.In 2000 eram amarastean.Vroiamm si eu vila prin anl.:))))
Doamna Udrea,
Acest program este doar un mod in care PD-L sa-si faca publicitate si sa cistige un electorat solid pentru viitor, si toate astea pe banii contribuabililor.
Programul de case noi pentru tineri este un program de tip comunist, prin care statul face concurenta neloiala intreprinzatorilor privati, care isi asuma nite riscuri in obtinerea finantarii si in initierea constructiei.
Acest program, puternic de stinga, este in antiteza cu pretentia PD-L de a fi un partid de dreapta !
In tarile civilizate, uneori, chiar daca statul (autoritatile locale, de fapt) se implica in constructia de locuinte, acestea sint destinate persoanelor defavorizate: batrini, bolnavi, familii cu un singur parinte. Tinerii, e adevarat, sint la inceput, si au dificultati in a obtine o casa, dar au si putere de munca si sanse mult mai mari pentru un loc de munca decent, bine platit.
Conceptia conform careia un astfel de program trebuie sa existe ar trebui desfiintata din constiinta dumneavoastra si a PD-L.
Intr-o piata l-am vazut pe fostul vostru coleg Romeo Hanganu.Parea foarte derutat.Parea ca nu stie ce cauta.Ce i-ati facut?L-ati distrus?
***Barbatsoi de la Parter – Programul de case noi pentru tineri este un program de tip comunist, Greşeşti aşa cum greşesc mulţi dintre cei care au postat aici. PD-L doreşte ca tinerii noştri să rămână în ţară, să nu mai rătăcească prin lume. Este un mod de a-i ajuta pe tineri. De ce trebuie să fie neapărat comunist? Dar, dacă face bine, atunci fie şi comunist, nici o problemă…
Programul… un mod in care PD-L sa-si faca publicitate si sa cistige un electorat solid pentru viitor Nu confunda electoratul PD-L cu electoratul PSD… Asta în cazut că ştii care este diferenţa…
Buna ziua,
Stimata doamna Elena Udrea,ma numesc Badea Constantin,sunt din Buzau,ors Nehoiu,proaspat absolvent al Universitatii Politehnice Bucuresti.Sunt unul dintre putinii absolventi care si-au gasit un loc de munca,in domeniul constructiilor,ca inginer,la o firma din Bucuresti.
Sunt simpatizant al partidului PDL si sunt de acord cu foarte multe masuri care s-au luat in ultimul timp.Cel mai mult ma bucur ca ati reusit sa indepartati principalul partid contracandidat despre care stiu o multime de lucruri negative din experienta proprie.Ma gandesc serios sa ma si inscriu in partidul din care faceti parte si dumneavoastra.
Cat despre locuintele ANL,ca aici vroiam sa ajung,imi dau seama ca ar fi singura sansa pe care o mai are generatia tanara.In prezent locuiesc la caminele studentesti din Regie si imi pun din ce in ce mai mult problema ce o sa fac atunci cand nu voi mai avea loc in camin.Ma intrebam daca pot beneficia de locuinta ANL atata timp cat sunt din provincie.Despre cumpararea unui apartament sau a unei garsoniere in Bucuresti nici nu se pune problema.Financiar vorbind nu stiu cati tineri isi pot cumpara o astfel de locuinta fara sprijin din partea altor persoane.Eu spre exemplu nu beneficiez de un astfel de sprijin…
Astept un raspuns,o indrumare, din partea dumneavoastra.
Va multumesc!
***Marius – eu cred că şi în oraşele mari şi în oraşele mici construirea de locuinţe are acelaşi preţ. Adică, materialele şi mâna de lucru costă la fel… Cu ce te simţi tu dezavantajat?
Silverstar,materialele nu costa la fel. In Ploiesti materialele sunt mult mai ieftine decat in Bucuresti,aproape la jumatate de pret.La diverse…
@ Distinsei Doamne Ministru dar si dnei/dlui Administrator,
1)Sunt profund recunoscator ca pot posta repede fara sa mai astept “moderation”, asta denota o incredere politica care ma onoreaza si pe care nu o voi trada!
2) Astept, cu nerabdare si o postare in legatura cu scutul american “Obama” de instalat in Romania! Ma repet, stiu, dar cred profund ca aceasta are,chiar indirect, o legatura cu turistii americani care ar vizita Romania,iata, tara prietena la “catarama”!
3) Lupta cu cliseele este un subiect incitant si voi reveni cu o postare tip “aforism”!
S-auzim numai de bine pt toti cei care citesc ac. postare, dar si pt. ceilalti!MERSI PT ATENTIE!
Vorbim despre Renasterea satului romanesc….despre translocarea unor specialisti in suflet ,trup si minte catre satul romanesc….deci vorbim despre ANL urile din mediul rural destinate ca locuinte de serviciu pentru acei specialisti sau despre alte ANL uri ?
Cele din mediul rural,pentru specialisti si renastere …se vor vinde catre specialistii chiriasi ?
Daca nu,inteleg ca preturile afisate in textul Dnei Udrea se refera la pretul platit de Ministerul Turismului si dezvoltarii…..etc….catre constructorii ANL urilor si nu de pretul de vanzare a ANLurilor…
Deci…..despre ce ANL uri se vorbeste in textul Dnei Udrea si in postarile de mai sus?ANL uri pentru tineri sau pentru specialisti ?Pot fi specialisti tineri sau mai maturi …care vor dori in lipsa de locuri de munca in orase sa profeseze in mediul rural….
O seara buna
ing.dela izvoarele Dunarii says:
17 February, 2010 at 6:44 pm
@ Distinsei Doamne Ministru dar si dnei/dlui Administrator,
1)Sunt profund recunoscator ca pot posta repede fara sa mai astept “moderation”, asta denota o incredere politica care ma onoreaza si pe care nu o voi trada!
ps:de,nu toti sunt de incredere.Mai sunt si moderati.O mai fi si frica…hohoho
Cunosc una bucata parlamentar care a primit ANL……fiind tanar probabil …sau l-a luat pe numele tatalui lui care am auzit ca ar fi mai tanar ca el?
Inca nu l-a vandut la suprapret ….fiindca in zona au scazut preturile …..
Ar fi bine ca cei care nu mai au nevoie de locuinte ANL ,sa le vanda primariilor …cu adaos pentru imbunatatiri plus intretinerea locuintei….in acest fel s-ar “economisi” banii de constructie si s-ar rezolva deficitul de terenuri intravilane ….
Parlamentarul sau consilierul ANL ist ar face in acest fel un gest “umanitar” pentru comunitate si toata lumea ar castiga …..
INGINERU’……Turistii americani vor fi cred specialistii din zona scutului care pot primi si ANL uri …De ce nu?….Sau pot cumpara ANLuri de ;a specialistii nostri rurali …sau direct de la stat…daca nu vor exista specialisti amatori de ANL uri in zona….
Am postat doua texte ieri care deja au fost sterse; probabil ca n-am abordat subiectul “corect”…
Administrator:
Ati postat mesajul la articolul precedent.
Foarte buna ideea cu locuintele pentru specialisti. Foarte buna !
Va multumim pentru sprijinirea specialitilor din mediu rural. SUNT MEDIC DE FAMILIE CU CMI IN SATUL MINTIA .COMUNA VETEL JUDELUL HUNEDOARA.d
Doresc sa i-mi precizati daca sunt eligibil penru o asemenea locuinta ;precizez ca in prezent locuiesc in Deva pe chirie .nu am casa prorietate personala. am varsta de 57 ani.sunt medic premar MF si asi dori sa pot beneficia de locuintana in satul Mintia .unde imi este si locul de munca.
DACA RASPUNSUL ESTE POZITIV CE DEMERSURI TRBUIE SA FAC?
CU DEOSEBITA STIMA.
***Moro – dragule, bună seara!
Da’ nu ne spui nimic despre show-ul PSD-ist? Da’ se poate? Când vrei, poţi… Abia aştept să-ţi citesc impresiile…
Asadfar v-ati intors la comunicarea prin intermediul bloggului.probabil ati ajuns la concluzia ca e benefic si neglijarea o vreme indelungata a bloggului nu v-a avantajat,avind in vedere asaltul celor doua televiziuni surori R.TV SI INTACT.
ne-ati aruncat manusa,si ne-ati provocat,casa PT TINERI,pe medici,profesori,etc.hmmm.asadar ,masuri de protectie sociala,care nu neaparat trebuie confundate cu politicile de stinga.
daca ne uitam la CANADA si australia,state cu teritorii imense ,dar cu o densitate a populatiei mica…..vedem ca metoda e aprox. aceiasi cu mici nuante.
eu nu cu ideea am o problema,eu am o problema cu altceva,nici macar cu licitatiile.eu am o problema cu eficienta acestui program.
as vrea sa vad niste studii sociologice care sa ne spuna citeva lucruri obligatorii:
1.-virsta populatiei rurale,si perspectvele pe urmatorii 20 de ani.
2.-o prognoza a perioadei in care facilitatile minime care tin de civilizatie:curent,apa,canalizare,vor fi aduse in comunitatea respectiva.
3.un studiu de impact asupra zonei.sansele ca investiile in comunitate sa ajunga[agricultura,mica industrie alimentara,mici comercianti,servicii etc]
si evident lista ar putea continua,dar una peste alta,cred eu ca ar fi foarte corect ca investiile de anvergura sa fie insotite de date care sa certifice ca nu ne vom intilnii cu cazuri ridicole in care s-au construit scoli care astazi stau goale,etc.
oriunde se pune in discutie BANUL PUBLIC-SI CHELTUIREA LUI-TOTUL DEVINE SPECTACULOS.
dar,sa fim optimisti,si sa vedem cum se vor aranja lucrurile.
@ silverstar 17 February, 2010 at 5:34 pm
De ce credeţi că a spus domnul Barbatsoi de la Parter că “Programul de case noi pentru tineri este un program de tip comunist”, ce anume l-ar fi putut face să emită o astfel de afirmaţie?
@lulu
se pare ca saptamana viitoare d-na Udrea va fi prezenta in urbea ta la “zilele marin sorescu” !
Sarut mana D-na Ministru,
Va pot spune ca blogul dumneavoastra este printre putinele care imi face placere sa-l citesc, datorita faptului ca observ o vointa de nivel de top, din partea unei femei in a demara unele proiecte ambitioase de care Romania are atata nevoie si sper sa nu ma insel sau mai exact sunt convins ca aveti si forta necesara din toate punctele de vedere, in realizarea acestora. Stiti cum e orice pas inainte este binevenit, important ca aceste proiecte sa se demareze cu multa eficienta, la momentul si locul potrivit.
Va doresc, sa aveti satisfactia multor proiecte implementate.
Pe cand si garsoniere pentru burlaci, ca doar si printre ei exista tineri si specialisti ?
Marele carmaci ar muri ( inca o data) de invidie, ca exista cineva care’i face concurenta in idei, chiar dupa 20 de ani. Mai mult, statul va face concurenta sectorului privat la vanzarea de case ? Poate va veti apuca sa vindeti si masini pentru tineri, ca asa le sta bine tinerilor casatoriti……………
Domana Udrea, ati dat dovada ca nu sunteti persoana potrivita pentru acest post
Citatul zilei
Chiar de poartă un samar brodat cu aur, măgarul tot măgar rămîne.
Ziya Paşa
Patriciu, spectacol în sala de judecată – Sursa: evz
Patriciu este judecat pentru iniţierea unui grup de crimă organizată, spălare de bani în formă agravantă, asociere în vederea săvârşirii de infracţiuni, înşelăciune, delapidare, divulgare de informaţii cu caracter secret.
Amănunte, aici: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/886945/
Vreau si eu o casa prin anl.Pot face rost de una,doua,noua, desi am 237 de cladiri?
Nu cred ca il vad arestat pe patriciu.Are cei mai tari avocati.Imi si inchipui ce stres e pe judecator.Dupa un proces cu Patriciu,judecatorul probabil merita 1 milion euro pe luna din bani publici.O ia razna altfel,ajunge sa bage pensionari de 90 ani dupa gratii pentru un ţăruş anapoda… hahaha