rss
home
30
Ianuarie

Despre libertate in politica

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Despre libertate in politica”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • CRISTI a scris pe 30 Ianuarie 2008, 11:48 pm

    Sarut mana. Asa subiect ma inveseleste. Si care-i problema ca aveti una-alta???Sa va fie de bine. DA” noi putem sa aratam ce avem?? Asa …..sa stie lumea ca muncim cinstit si sa nu ne mai acuze?? Si, pt mine, de ce ati facut-o??

    Raspuns Elena Udrea
    Pentru ca unii sa nu mai inventeze, sa nu mai faca eforturi sa cerceteze si pentru ca nu am nimic de ascuns. Sigur ca puteti sa ne spuneti ce aveti. Dar sa nu deveniti tinta. Daca nu sunteti politician, mai bine nu va expuneti.

  • cocos a scris pe 30 Ianuarie 2008, 11:51 pm

    Imi lasa gura apa… . Ce sa zic, la 37 de ani stati bine. Bocotana cucoana, nu va invidiez pentru ca oricum nu ducem nimic cu noi pe lumea cealalta. Succes in politica. Apropo, salutari domnului COCOS. Postez de aproape un an cu numele asta, si-mi place, asa ca nu va suparati … .

    Raspuns Elena Udrea:
    Asa cum am mai spus, nu ma supar. Sa fiti sanatos!

  • puiu a scris pe 30 Ianuarie 2008, 11:52 pm

    Este corect ce ati postat ,dar sa stiti ca dusmanii o sa va hartuiasca incontinuare ,minciuni se pot inventa ,sper ca nu credeti ca le-ati inchis gura la clevetitori cu sinceritatea dumneavoastra ,oricum este un gest onest si normal .Felicitari

    Raspuns Elena Udrea
    Nu, dar cei de buna credinta care vor sa stie adevarul, pot afla de aici. Multumesc!

  • *ana* a scris pe 30 Ianuarie 2008, 11:56 pm

    poate commentul de fata n-are legatura cu postul Dvs., dar as avea o intrebare, sa-mi fie cu iertare. cum se face ca nimeni nu ia masuri cu privire la sistemul asta nenorocit pe care noi il numim “justitie” de la noi din tara? cum e posibil sa se dezbata pe posturile publice “spaga” de 50.000/10.000 de euro pe care trebuie s-o dai ca sa aderi la uniunea notarilor din romania, respectiv barou si NIMENI sa nu ia in considerare asta? care-s sansele sa se schimbe ceva in tara asta daca tocmai sistemul care ar trebui sa faca dreptate e format numai din persoane care n-au nici un interes sa schimbe ceva? mi se pare absolut incredibil sa vorbim de progres in situatia asta! pana nu se schimba ceva semnificativ, n-o sa avem tineri dornici sa faca dreptate, tineri dedicati, ci numai tineri cu bani, care vor sa faca mai multi bani! sunt chiar curioasa ce-aveti de spus cu privire la subiect. cu multumiri, ana

    Raspuns Elena Udrea
    Vad din ce in ce mai multe campanii nationale impotriva spagii. Atitudine exista. Mai ramane ca cei care sunt in situatia de a fi obligati sa dea spaga sa aiba curajul de a sesiza procuratura.

  • Balbek a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:01 am

    `Neatza!

  • *ana* a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:05 am

    pai asta zic si eu…cum sa sesisezi procuratura sa sistemul judiciar e corupt…hm…cam greu…pe langa faptul ca iti tai craca de sub picioare (daca ai in vedere vreo dorinta sincera de a face ceva in domeniul asta), te lupti cu morile de vant. e ca si cum le-ai zice: “acuzati-va ca sunteti corupti!”. greu, greu…

  • Balbek a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:06 am

    Cand aud de Golden Blintz parca aud rasul cuiva si sloganul ‘sa traitzi bine’!

  • mihaela fuerea a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:07 am

    Ce mi-as dori sa am si eu pe sfertul averii dumneavostra,dar oricum ceea ce detineti sunt muncite si va doresc sa se dubleze .Multa lume va invidiaza pentru tot ce aveti dar ati muncit din plin ca realizati totul.Asa ca aveti gtija cu dusmani ca sunt invidiosi.

  • *ana* a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:11 am

    si sa-mi fie cu iertare, faceti parte din sistem… chiar nu stiti de astfel de mizerii?

    Raspuns Elena Udrea
    Aud despre foarte multe astfel de cazuri. Dar este nevoie de dovezi. Cei care se plang, nu doresc sa se implice si sa procedeze legal.

  • Balbek a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:12 am

    Cine s-o invidieze?De ce?Exista invidiosi?Sunt dusmani?Nu cunosc ca doamna Udrea sa aiba dusmani.

    Raspuns Elena Udrea
    Sunt de acord cu dvs.

  • mihaela fuerea a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:17 am

    De ce sa o invidieze ?Pentru tot ce detine sunt invidiosi si si mai ales ca totul este muncit pe drept ,in lumea asta sunt multi care sunt invidiosi si plini de ura.Noi nu suntem dar exista si astefel de persoane.

  • Balbek a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:20 am

    Si care-i problema?De ce sa invidiem pe cineva doar ca are?Eu am,tu n-ai,el(ea) are.Tu poti sa ai in schimb sanatate si sa fii mai valoroasa.

  • *ana* a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:24 am

    cu un strop de dezamagire spun ca m-as fi asteptat la alta atitudine. sunt sigura ca ati luat la cunostinta astfel de cazuri. mi se pare imposibil in contextul actual sa spuneti ca doar “ati auzit”. poate e exemplul cel mai bun ca sistemul se pazeste foarte bine. sa inchidem din nou ochiii si sa tacem.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:25 am

    Ati trecut de 20 milioane euro avere,doamna Udrea?Daca tot va declarati averea?Sau e secret?

    Raspuns Elena Udrea
    Nu am facut o astfel de evaluare. Nu este secret.

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:25 am

    d-na Udrea

    Nu cred ca afisarea bunurilor va fi perceputa drept dovada de buna credinta(pentru multi,din pacate),ci eventual va alimenta o intreaga armata de speculatii.In ceea ce ati spus vizavi de felul in care doriti sa faceti poltica,ma recunosc,dar trebuie sa admiteti ca fara siguranta financiara pe care o aveti,sptijinul politic,si de alta natura nu ati fi reusit sa deveniti un lider de opinie nemaivorbind de a fi politician,oricat de cinstit ati dori sa luptati.Din pacate ,si am spus-o ne ”n ”ori ,ne lipseste spiritul combativ(constructiv,bineinteles),si de obicei asa se intampla :cei care au caracter si vointa-nu au cu ce:cei care au-sunt ghidati de instincul de conservare.Considerati-va fericita ca aveti mijloacele sa va faceti auzita,si profitati din plin,daca asta va aduce satisfactii morale.Si in plus oricat de cinstit,corect,moral ai vrea sa lupti,sunt multi altii care te sfatuiesc sa fii ”adaptabil”.Asa ca pun eu o intrebare.Cum e mai bine?Eu spun ca o cale de mijloc,desi poate fi periculos.

    Raspuns Elena Udrea
    Unii sunt obligati de lege sa isi declare averea si nu o fac. Eu am facut-o fara sa am aceasta obligatie deocamdata, pana la momentul unei eventuale candidaturi la o functie publica, pentru ca nu am nimic de ascuns. Cei mai multi te sfatuiesc sa fii adaptabil. Important este sa iti pastrezi principiile.

  • Elena Udrea a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:26 am

    Nu trece o zi sa nu aflu in cate afaceri sunt implicata. Sunt convinsa ca foarte multi oameni cred intoxicarile acestea. Astazi imi povestea o prietena ca a mers sa vada un apartament in Cartierul Nordului. Langa blocul respectiv era un teren viran. Paznicul blocului s-a apropiat si i-a spus: Stiti al cui este terenul acesta? Al Elenei Udrea. Bineinteles ca nu este adevarat. Si asta mi se intampla aproape in fiecare zi, in fiecare oras in care merg. Aflandu-ma pentru prima data la Navodari la evenimentul dinaintea Craciunului trecut, m-au intrebat oamenii ce intentionez sa fac cu Hanul Piratilor din localitate. Erau siguri ca este al meu, pentru ca asa scrisese presa.

  • mihaela fuerea a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:30 am

    Normal asa este dar uni au alte concepti nu gandesc asa cum gandim noi sunt total depasiti de realitate ,stiu doar una si buna o tin pe a lor.Eu o felicit pe doamna Udrea ptr ce are si stiu ca a muncit ptr a avea totul si asta arata multe .Si-a creat o imagine si asta numai prin munca.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:30 am

    Si de ce va ataca presa asa?Din ce ziceti pareti sa fiti cea mai vanata dintre toti oamenii politici.Aveti idee de ce va ataca asa presa?

    Raspuns Elena Udrea
    Dvs. ce credeti?

  • puiu a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:32 am

    Romanii asa sant , au o deviza,de sa muncesc sa am mai mult decat vecinul ,mai bine ii dau foc la casa ,sa fie calic ca mine ,asta este problema noastra ,cei care au plecat afara si-au schimbato radical ,nu intereseaza pe nimeni ce face vecinul ,fiecare este preocupat cu munca si familia lui .Generatia tanara sant sigur asa va face ,nu sant virusati de idei cominterne .

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:33 am

    Libertatea politica e relativa,daca nu inexistenta,ptr.ca facand parte dintr-un partid,nu mai esti liber,iar initiativele sunt ingradite atunci cand zgarii orgoliul cuiva,daca nu desfintate prin argumente gen varsta,sex,etc.Asa ca inainte de a vorbi de principii,ar trebui sa fim siguri ca le poseda toata lumea,iar ”campul deschis”este un boschet de toata frumusetea,unde se scriu scenarii.Iar ”gradinari”din pacate sunt foarte putini.

    Raspuns Elena Udrea
    De aceea am spus ca trebuie sa iti pastrezi principiile. Pentru ca de multe ori faci totusi concesii.

  • puiu a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:36 am

    Nu am prea inteles cu partea finala a listei ,acolo nu aveti nimic ,numai domnul Cocos are ,daca nu sant curios si puteti spune ,de ce ?,este facut un acord prenuptial ,sau cam asa ceva .

    Raspuns Elena Udrea
    Sunt bunurile unor societati in care sotul meu este doar asociat, alaturi de alte persoane. Partile sociale nu sunt bunuri comune, cu atat mai mult cu cat le detine dinaintea casatoriei cu mine.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:36 am

    Uneori im vine si mie sa o tai in Franta sau Italia,sa vand tot si sa stau cu chirie pana la sfarsitul vietii.M-am saturat de tzara asta.Vand ce am si in Frantza si Italia si cred ca pot trai din chirie pana la sfarsitul vietii.M-am cam saturat de tzara asta.Ce plictisit sunt!

  • puiu a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:37 am

    In pomul roditor se da cu zburatura verde ,nu in cel fara roade .

    Raspuns Elena Udrea
    Ar putea fi de bine, nu? Dar sa stiti ca se mai lasa cu vanatai.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:38 am

    Nu stiu,nu am fost niciodata atacat de presa,paparazzi,urmarit.N-am idee de ce.Dvs. de ce credeti ca sunteti urmarita asa?

    Raspuns Elena Udrea
    Probabil ca mai sunt si oameni care s-au suparat pe mine. Este clar ca nu ma iubeste toata lumea. Dar daca ma iubiti dvs. cei de aici, imi ajunge.
    P.S. Sa scriu gluma?

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:42 am

    O fi venit si presa sa vada declaratia de avere?Sa nu va atace mai rau acum:)

    Raspuns Elena Udrea
    Pe ce motiv? Nu am furat nimic, nu sunt luate de la stat, nu le-am obtinut in urma ocuparii vreunei functii publice.

  • puiu a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:45 am

    Bine doamna ,faina surpriza ,cand veniti in orasul unde locuiesc ,va fac si eu o surpriza .Noapte linistita la toata lumea .

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:47 am

    De Nicu Gheara ce puteti sa spuneti,doamna Udrea?Ce parere aveti ca un om ca el e in libertate?Sau e nevinovat?Presa minte?Am prieteni in Bucuresti ce-l cunosc bine si spun de el ca e mafiotul nr.1.Asa o fi?

    Raspuns Elena Udrea
    Nu cunosc acest caz decat din presa. Nu il cunosc pe respectivul si nici ce a facut cat a stat in Romania. Imi place sa cred ca Parchetul stie ce face si in aceasta situatie.

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:48 am

    Faci concesii cui?Demagogiei,ipocriziei,prostiei pana la urma.Iar apoi risti ca oamenii pe care ii reprezinti sa fie dezamagiti,pentru ca nu multi inteleg ca o concesie de fapt poate aduce mai multe beneficii decat o lupta pierduta din start.Faci concesii ca celalalt e mai vechi,mai ”greu”politic,mai sponsor,si te trezesti ca acel lucru pentru care te lupti este tot mai indepartat si tot mai intangibil.Asta in cel mai bun caz.Cel mai nefericit este sa fii ”scuturat”ca sa stii unde ti-e locul.

    Raspuns Elena Udrea
    As numi-o mai simplu: disciplina de partid. Pana la principii.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:52 am

    Dar daca ma iubiti dvs. cei de aici, imi ajunge.
    P.S. Sa scriu gluma?
    Adica?Dvs. credetzi ca nu va iubim?

    Raspuns Elena Udrea
    Acum nu mai am niciun dubiu.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:54 am

    Puiule ce faci?Arunci cu oua,cu rosii,cu mandarine?ups,ti-am dat idei.Ce surpriza faci?:))

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:56 am

    Imi dau seama cat e de periculos daca lumea ‘nu-l cunoaste’.M-am lamurit in privintza lui.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 12:58 am

    Doamna Udrea veti fi presedinte pd-l de Arges?Asa se aude in presa.

    Raspuns Elena Udrea
    Pai abia a fost numit domnul Cristi Boureanu! Categoric nu, asa cum am spus de prima data cand am calcat in filiala Arges. Si nici nu candidez la Capitala. Ziarul dvs. preferat!!!

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:03 am

    Pana la principii.Dupa care se numeste POLITICA,nu? :)

    Raspuns Elena Udrea
    Nu, am dorit sa spun ca disciplina de partid si politica sunt pana la principii. Sau asa ar trebui sa fie.

  • Elena Udrea a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:04 am

    Maine la pranz, voi sustine o conferinta de presa. Mai am surprize! Acum va doresc “Noapte buna!”

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:04 am

    Imi inchipui eu daca un interlop de la mine ce ajungea in relatii doar pana la Fane Spoitoru,era insurat cu nepoata lui fane si scoatea oamenii la plata doar daca auzea ca cineva s-a folosit de numele lui si Fane Spoitoru e mult sub Nicu gheara,imi dau seama cat de periculos e acest Nicu Gheara.CiOcul mic si joc de glezne atunci:)

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:04 am

    Noapte buna!

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:05 am

    Am dat si eu ce a scris presa.N-am bagat nimic de la mine:)

    Raspuns Elena Udrea
    Imi scapa ceva?

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:07 am

    Noapte buna! Imi place subiectul.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:12 am

    Am uitat sa va spun ca am avut apartamente pe langa dumneavoastra.Daca stiam…nu le mai vindeam.:)

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:23 am

    AR TREBUI SA FIE.Fara sau.Iarasi un principiu.Greu ,daca nu imposibil de aplicat.Hm..suna a descurajare,si nu e genul meu.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 01:24 am

    BDV.Unirii…N.B.!M-am imbatat cu ‘somn’.

  • tanalt viorel a scris pe 31 Ianuarie 2008, 04:59 am

    va apreciez ca persoana si politica pe care o faceti…..mult succes.

  • Fulgerica a scris pe 31 Ianuarie 2008, 05:21 am

    Wow, ce confesiune lacrimogena! Sunt miscat…

    Pai ati enumerat abia niste proprietati imobiliare si terenuri, asta nu prea e declaratie de avere, chiar daca e impresionanta… ati uitat sa mentionati insa, de exemplu, afacerile cu institutii statale ale firmei dv de avocatura de pe vremea PSD-ului si de acum, impreuna cu veniturile care va sunt varsate in conturi, o estimare aproximativa a conturilor dv si originea lor (iar aici – va rog – fara matusi Tamara, tehnica e deja fumata), precum si alte bunuri inafara celor imobiliare, ca astea reprezinta abia varful ice-berg-ului, precum si rezultatul, iar nu sursa unei averi. In calitate de jurist, asa cum scrie in CV-ul dv, ar fi trebuit sa cunoasteti aceste amanunte si sa nu le evitati intentionat, profitand de inocenta unor cititori. Scuzati, dar asta nu imi pare “curaj” si “asumare” ci – pe romaneste – tupeu. Si – desigur – de Golden Blitz si Euroconstruct nici n-ati auzit, ca de altfel nici sotul dv. Presupun ca nici macar n-aveti vreo legatura cu Vulcanii Noroiosi… si nici macar cu sotul, din moment ce averea lui nu conteaza. In curand, in ritmul asta al confesiunilor curajoase, vom afla cu stupoare ca nici macar nu-l cunoasteti personal pe presedintele Basescu…

    In rest mi-a placut mult introducerea textului dv.: “Lupta politica este una fara scrupule. Minciuna, demagogia, populismul, inscenarea, trasul sforilor, sunt doar cateva dintre mijloacele prin care se desfasoara confruntarile.” E un fel de autocaracterizare. Si e bine ca aveti credinta ca intotdeauna aveti dreptate. Da bine sa ai tupeu, atunci cand ai atata spate… As vrea totusi sa intelegeti ca nu avutia unui om ii imprima si caracterul, asa ca listoiul cu terenuri si proprietati i-ar impresiona cel mult pe cei de la ziarele de can-can-uri…

    Fulgerica (vecin de gard din Plescoi…)

  • Argus a scris pe 31 Ianuarie 2008, 08:40 am

    @Elena Udrea
    Din moment ce pe buna dreptate recunoasteti ca”

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 09:19 am

    @Argus

    Perfect de acord cu politica cinstita si curata,dar hai sa te intreb ceva.Cum recunosti un politician curat(daca spui ca nu exista,inseamna ca vrei sa scapi usor)?Cum poate un politician sa ramana curat cand nu este recunoscut ca asa fiind,nici de cei pe care ii reprezinta.Oricine vrea sa intre in politica,este privit suspect,interesat,asta ca sa folosesc cuvinte blande.Daca financiar sta bine,atunci intra ca sa aiba mai mult;daca nu prea are posibilitati,dar este inteligent-intra sa se imbogateasca,etc.,dar oricum cei reprezentati nu ii vor da nici cel mai mic credit vizavi de dezinteres.Si atunci cum mai pot fi motivati noii politicieni sa dea totul pentru popor(mie imi place sa spun”celor din jur”,ptr.ca tot ce ne inconjoara face parte din viata noastra)cand din start pornesc cu handicapul de a fi catalogati interesati.Dorim politicieni curati,cinstiti,dar stim sa recunoastem valori,acolo unde sunt,stim sa trecem de orgoliul propriu daca politicianul e un tanar,o femeie,o persoana cu handicap fizic,etc,?Eu zic ca NU.Sunt multe arme pe care le putem folosi impotriva politicienilor interesati,iar una in inteligenta noastra de popor destept am irosit-o(uninominalul).Si de ce?Pentru ca nu am fost in stare sa vedem dincolo de orgolii politice,personale,si am judecat asa cum judecam de 100 de ani incoace-stramb.Nici macar nu stim ca popor sa reactionam unde trebuie,si cum trebuie.Sa mai spun ceva de vot?Oricum multi nu il inteleg.

  • democrat a scris pe 31 Ianuarie 2008, 09:54 am

    D-nei Elena Udrea
    Apreciez faptul ca ati decis sa va faceti publica averea,mai ales ca intentionati sa ocupati o functie publica.Nu ar fi rau sa faca acest lucru toti cei care au o asemenea intentie.Pentru mine,averea dvs. nu are mare relevanta din punct de vedere valoric, ceea ce pe mine, ca si alegator, ma
    multumeste este faptul ca o puneti la vedere si ca aveti curajul si taria de a va expune riscurilor ce deriva din asta.Poate ca la hrana pentru acest curaj n-ar strica sa adaugati si ceea ce vine de la noi, cei care va acceptam, va respectam si, nu in ultimul rand, va sustinem.Sunt convins ca vor fi si multe atacuri, dar va rog sa acceptati sa le suportam impreuna. Mai sunt, deasemanea,convins ca acest subiect va avea un numar record de postari.
    Felicitari!

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 09:54 am

    Buna dimineatza! ce detineti doamna Udrea?Ca din ce e afisat acolo 99% se pare ca detine sotul.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 09:55 am

    PS:Ce buni suntem noi barbatii!Ce v-ati face fara noi?:))

  • N.G. a scris pe 31 Ianuarie 2008, 10:00 am

    @Balbeck
    In mod sigur am trai mai mult :) Noi femeile.

  • Balbeck a scris pe 31 Ianuarie 2008, 10:05 am

    Noi sumtem gelosi si ne terminam repede.Voi traitzi fara sa va pese.Ne luati tot dupa aia.

1 2 3 15

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila