rss
home
09
Februarie

DESPRE PATRIOTISMUL LA ROMANI III

Puteti continua discutiile aici pana vom avea un nou articol.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 22 Februarie 2009, 11:00 am

    N.G.-inca o data admir bunul tau simt nativ si bine cultivat probabil de famlie,lucru care iti face cinste si te punea deasupra celor care incearca sa te ,ATINGA’ cu nesimtirea lor nativa si bine pusa in valoare de mediul in care s-au format si dezvoltat.
    personajul care isi exerseaza in cazul tau inbilitatile comportamentale,asa cum am spus pe diferite ,TONURI’face parte dintr-o generatie tarata, a carui rautate a fost accentuata de faptul ca a trait intr-un mediu CAZON SI FARA ORIZONT.
    obisnuit sa fie un subordonat fara coloana vertabrala ,fara personalitate,timp de zece ani,acum incearca fara succes VALORILE LIBERTATII DE GINDIRE SI EXPRESIE’
    evident ca nu are cum sa reuseasca-la fel ca scalvii dupa ce au fost eliberati ,CAUTA BICIUL’ pt ca biciul a fost si este singura lui ratiune de a fi si a exista.
    sigur ca strici orzul pe giste-dar e spre cinstea ta ca reusesti sa fii la fel de eleganta in toate situatiile-e o mare calitate cu care eu din nefiricere pt mine nu ma pot lauda,dar sunt capabil sa o remarc la cei care o au si stiu sa si-o etaleze.
    N.G.-o zi plina de satisfactii.

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 11:17 am

    Buna dimineta prieteni!
    Inca odata aratam ca nu suntem in capabili sa avem rabdare, macar pana se lamuresc aceste confuzii. Cum ati putea crede ca d Udrea si familia d ei, ar risca sa se expuna sau sa incalce legea, care asa este in toata lumea. Au fost cazuri celebre in lume legat de conflictul de interese dintre soti si afacererile familiei-combinate cu functia politica. De ce ar risca, de ce sa si ingreuneze existenta, cariera, stiind ca nu ar scapa, presa fiind cu ochii pe ei? Sunt convinsa ca afacerile FAMILIEI, nu vor fi amestecate in acest proiect. Rabdare oameni buni!

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 11:49 am

    Vorbim până la urmă despre declaraţia de avere sau despre declaraţia de interese?
    Declaraţia de avere este reglementată de LEGE nr.115 din 16 octombrie 1996 privind declararea şi controlul averii demnitarilor, magistraţilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţii de conducere. “Pedeapsa” prevăzută de această lege pentru neconcordanţe ale declaraţiei de avere este începerea procedurii de control. Nu te condamnă nimeni că nu ai complicat corect o declaraţie de avere, te verifică şi, dacă totul e legal, nu e nici o problemă. În cazul acestei legi se spune foarte clar:
    Art. 3. – (1) Declaraţia de avere se face în scris, pe propria răspundere, şi cuprinde bunurile proprii, bunurile comune şi cele deţinute în indiviziune, precum şi cele ale copiilor aflaţi în întreţinere, potrivit modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta lege.

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 12:17 pm

    Ca să nu vorbim în orb, eu aş propune să luaţi de pe site-ul guvernului cele două declaraţii.
    Declaratie de avere
    Declaratie de interese

    Trebuie să aveţi atenţie la următoarele probleme de download (probabil că administratorul site-ului guvernului nu este chiar de meserie). Ambele fişiere au acelaşi nume, respectiv 103797, şi nu au deloc extensie. De aceea, când vă apare caseta de dialog Save As, introduceţi dumneavoastră un text, de exemplu Declaratie de avere.PDF şi respectiv Declaratie de interese.PDF

    Eu văd în declaraţia de avere în dreptul soţului Cocoş Dorin patru firme de la care se obţin dividente:
    SC. CLAMARI

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 12:19 pm

    Am apăsat din greşeală pe TAB şi textul a plecat…

    S.C. CLAMARI TRADING SRL
    COMPLEX MED
    EURO HOTELS SA
    S.C. DALLI INTERNATIONAL S.R.L.

    Mai sunt şi alte firme?

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 12:21 pm

    Uf, iar craiova, mereu craiova….dar pana cand? Si ce linistit pare orasul!!!! Ma minunez si eu de ce vad si ce aud, pare a fi ireal ce se spune. Se pare ca in craiova viata unora e tulbure, lupta pt putere e acerba nu numai in domeniul afacerilor ci si in jurul politicului!. Tot mai cred ca presa exagereaza……Mai vedem!

  • stefan7777c a scris pe 22 Februarie 2009, 12:31 pm

    buna ziua!
    @lulu
    se pare ca in craiova sunt lumi paralele…
    @frank
    ma repet, vinovat nu este costel iancu ci persoana care l-a sustinut ,adica berceanu
    @ionhut
    poti critica fara sa jignesti?

  • stefan7777c a scris pe 22 Februarie 2009, 12:34 pm

    @bibliotecaru
    uneori inclin sa-i dau dreptate lui siverstar,parca stai la panda si abia astepti sa prinzi o centrare pt a o ataca pe E.U. …

  • puiu a scris pe 22 Februarie 2009, 12:52 pm

    lulu,stefan ….aseara m-am amuzat copios la emisiune lui Turcitu pe RTV,la voi in Craiova este o increngatura de mafioti , ,nasi ,fini ,cumetri si alte neamuri …hihihihi….acolo nu o sa mai descalceasca nici Aghiuta imbarligaturile care s-au format ,sa fi-ti atenti cu cine va imprieteniti sau asociati ,nu se stie in ce ramura intrati .
    Gabriela de ce te superi daca cineva nu-ti impartaseste ideile si convingerile ,nici eu nu am fost multumit si convins de postarea ta ,n-am continuat ,am vazut ca vrei cu orice pret s-o aperi pe Elena ,daca citesti corect postarea lui Argus si ocolesti cuvintele dure pe care le-a postat ,el are perfecta dreptate .
    zapa …imi place de tine nebunule ,recunosti ca Elena a gresit ,este omenesc,de acum incolo sa nu greseasca ,toata lumea va fii cu ochii pe ea .

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 12:54 pm

    Nici un partid politic, nu respinge un potential adept, fiind bogat. Altfel n ai ce cauta in politica si din acest motiv nu l vad asa vinovat pe berceanu, poate ca tebuia sa verifice mai atent……Dar cand iti vine un om de afaceri si ti spune ca vrea in partid, n ai cum sa spui nu…..Puterea sta in bani, nu banii in putere. Multe par confectionate la o mica comanda locala, se urmareste ceva ….Iar zic sa asteptam. Omul asta e ffff calm-nu se agita, nu si striga nevinovatia sau vinovatia!!!!!

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:01 pm

    Puiu, m am hotarat, nu ma mai imprietenesc cu nimeni. Imi ajunge prietenia voastra. Nu vreau sa ma vedeti si pe mine pozand cu latura rea a comunitatii. Dar iar spun- aceste lucruri nu se fac la vedere, din acest motiv pare hilar totul! Stefan spunea de lumi paralele, e normal sa fie asa, dar asocierea e deranjanta, imi da un disconfort…..

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:06 pm

    Pai clanurile din bucuresti cum cum sunt? Ia auziti cum sunt numiti: CLANURILE GROAZEI. Deci n-o fi craiova numero uno in tara asta.

  • puiu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:10 pm

    lulu…ai dreptate ,asa se intampla in orice partid ,cine are bani este bine primit cine nu are ,ii bun la lipit afise ,aplaudac si masa de vot ,foarte bine ai spus ….

  • puiu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:11 pm

    lulu …la numarul de locuitori sunteti primi in lume …hihhihihiii…asa am citit in Gazeta de Sud …ziarul vostru cel mai bun ….

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:14 pm

    Puiu, conflictul de interese exista dupa lege, dar daca afacerile familiei nu vor fi implicate in politic si functia d Udrea, nu vad de ce s-o acuzam! Gabi, incerca sa spuna acelasi lucru, apeland la o altfel de abordare. In acest caz, trebuie judecat destul de exact: lege- incalcarea ei- dovezi ca, conflictul exista. Azi nu exista asa ceva, deci vb degeaba. Cautam, ne iscam pt nimic.

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:20 pm

    “ziarul vostru cel mai bun” pe naiba. Trag si aia pt o amarata de sponsorizare……Nu vreau sa intru in detalii legat de corectitudinea presei locale. E la fel, impartita/ vanduta, dupa cum bate vantul cu bani. Poate suntem pe primul loc la inteligenta, hahahaha! Iti placu ulima fraza? E plina de modestie!!!!!!!!

  • puiu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:20 pm

    lulu…..nu ai fost atenta ,toata treaba a inceput de la omisiunea Elenei de a trece in declaratia de avere ,partea cu hotelurile familiei si firmele de turism ,de aici a inceput totul ,eu nu am amintit de conflict de interese …..nu am acuzato de nimic …..poate chiar a uitat de ele ,cand ai prea multe …hihhi…nu pot sa fiu de-acord cu Gabriela ,afacerile sotului Elenei ,sa fim seriosi ,intro famile este un TOT ….nu ?

  • puiu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:23 pm

    lulu…hahahah,mi-a placut ….sa vina stefan cu el am treaba cu actiunea Rabla …hihihihi…

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 01:32 pm

    @ stefan7777c
    Nu aţi înţeles, poate recitiţi de la început.
    Punctul meu de vedere este că discuţia cu privire la declaraţia de avere, respectiv declaraţia de interese, nu ar trebui să ne preocupe. Mai întâi pentru că firmele respectiv probabil sunt cele trecute în declaraţia de avere, apoi pentru că nu putem vorbi de conflict de interese până nu se exercită o acţiune care să conducă la un interes patrimonial, în sfârşit, pentru că toate acestea ar trebui rezolvate de ANI şi nu de noi pe bloguri, pentru că nu avem calitatea şi nu avem nici acces la informaţie. După cum vedeţi eu încerc să închid acest subiect demonstrând că nu este vorba de nimic din sfera preocupărilor publice şi dumneavoastră spuneţi că încerc să deschid un subiect şi să o atac pe doamna Udrea.

    Din păcate, astfel de subiecte lansate confuz în presă tind să capete dimensiuni infernale în mintea cetăţenilor, pentru că cititorul şi comentatorul obişnuit nu este obişnuit cu un comportament instituţional, nu ştie să citească faptele în acordul lor cu realitatea, nu ştie nici să le caute, nici măcar nu are acces la ele. Oricine poate arunca astfel o “pastilă” care să devină, în scurt timp, cea mai mare fabulaţie. După un an nimeni nu va mai putea despărţi fabulaţia de realitate.

    Dacă dumneavoastră, silverstar sau oricine altcineva consideraţi că eu sunt potrivnic doamnei Udrea şi nu în ajutorul domniei sale, nu am decât să las timpul să-şi facă treaba şi, într-o lună sau două, să acţioneze asupra doamnei Udrea aşa cum acţionează asupra multor persoane publice care nu au considerat că este nevoie să se apere de aberaţii. Din păcate sunt convins că atunci când aberaţiile vor avea valoare de “adevăr”, cei ca dumneavoastră şi ca silverstar vor fi primii care vor înfiera şi vor condamna pe doamna ministru, “prietenia” transformându-se în duşmănie.

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:32 pm

    Da, este bun comun, asa scrie la lege. Dar si acolo se poate purta un proces, dovedind ca bunurile respective existau inainte de casatoriei…….legea noastra e ffff interpretabila. E posibil sa fi omis, nu i grav. Si altii au uitat….. Totul se poate remedia, declarand si explicand ca n a fost intentionat, asa cum ar vrea unii. Nu vad nimic rau in a avea multe firme, asocieri multiple, eu am tot respectul pt acesti oameni capabili. De ce sa judec eu, un om care munceste mai mult decat mine de zeci de ori?

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 01:40 pm

    Biblio, dar tu nu stii ca ADEVARUL, nu se cauta niciodata ci numai denigrarea lui?

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 22 Februarie 2009, 01:48 pm

    @STEFAN 7777C.-nu ma voi repezi asupra lui RADU BERCEANU-in conditiile in care din emisiunea de aseara omul a avut reticente ,chiar ar fi facut niste cercetari.
    apoi argumentele gen-BANII INSEAMNA PUTERE-sunt in parte valabile,pina la un loc,adica cind se pune intrebarea ,ce fel de bani-albi?s-au negrii de care orice om normal ar trebui sa fuga mincind pamintul.
    eu nu vreau sa diabolizez craiova si nici sa se inteleaga ca acest oras,si judet este mai pacatos ca restul tarii,eu spun doar ca evenimentele au scos in acest moment in fata o increngatura de relatii mafiote in principalele puteri a statului,dar in special in justitie,care au favorizat dezvoltarera si inmultirea unor asemenea pocinoguri de oameni.
    si de ce nu-l acuz in mod direct pe berceanu-si lui i-a fost prezentat si propus acest domn,care trebuie sa recunosc inca nu este vinovat deoarece beneficiaza de prezumtia de nevinovatie-dar viata si regulile intr-un partid care se considera justitiar trebuie sa fie mult mai dure decit in celelalte partide.
    in conditiile in care iata-GHE BENEA O PERSOANA CERCETATA DE P.N.A.-este promovat in fruntea unei companii de stat ,DOAMNA E.U.,omite sa-si complecteze corect declaratria de avere si de interese,si in fine acest costel este ridicat la rangul de director in min. agriculturii in situatia in care este cercetat penal.
    toate aceste greseli de etapa,de forma nu de continut slabesc imaginea partidului,concomitent cu slabirea pozitiei publice a unor persoane din partid care sunt generatoare de voturi si simpatie.
    eu cred ca leader-shipp-ul partidului luat de valul guvernarii,a bugetului a scapat un pic haturile si dirlogii.
    eu am suficienta disponibilitate pt a intelege,dar unii poate nu au chef sa dea circumstante atenuante ,intr-o perioada de criza.
    asa ca eu personal cred ca n-ar strica ca acest partid sa se adune si sa-si verifice structurile si sa-si impuna reguli mult mai dure in ceea ce priveste sanctionarea celor care aduc atingere imaginii partidului.
    daca insa se va lasa dus de val vor sfirsi ca liberalii,intr-o stare de neputinta si degringolada demna de o echipa de fotbal care joaca doar in 9 oameni.

  • silverstar a scris pe 22 Februarie 2009, 01:48 pm

    stefan7777c Says: “uneori inclin sa-i dau dreptate lui siverstar,parca stai la panda si abia astepti sa prinzi o centrare pt a o ataca pe E.U. …”

    Te rog să mă crezi că nu am nici un motiv să mă iau de Bibliotecaru aşa, ca boala de om sănătos. Nu ştiu dacă ai urmărit discuţiile noastre pe alte teme. Dar, nu mă pot abţine când o atacă pe Doamna E Udrea şi nici când laudă PSD-iştii impunându-mi mie să vorbesc despre ăia cu “domniile lor…”

    Sincer, domnia mea respinge aşa ceva şi reacţionează… Cred că într-un sfârşit vom afla cine este Bibliotecaru că rolul aici, pe blog, îl ştim…

  • stefan7777c a scris pe 22 Februarie 2009, 01:59 pm

    @bibliotecaru
    frumoasa incercarea de a te erija in consilier dojenitor …crede-ma sunt imun la astfel de “gogosi”…e un joc dublu pe care incerci sa-l faci creand falsa impresie ca chiar vrei binele …adica -i dai omului cu un baston in cap ,il duci la reanimare si daca scapa,ii spui ca tu nu ai nimic cu el ,ci doar ai vrut sa omori musca ce se afla pe capul lui !

  • stefan7777c a scris pe 22 Februarie 2009, 02:13 pm

    @puiu
    salutari !
    sincer nu cred ca este cazul sa ne erijam in avocatii d-nei Udrea in privinta conflictului de interese,deoarece sunt sigur ca d-na ministru stie bine ce are de facut pt a nu incalca legea.
    bai puiule ,cel putin avem si noi cu ce ne lauda in craiova…hihihihhiiiiiiiii…sefii=interlopi,judecatorii=interlopi,politistii=interlopi,muncitorii=subinterlopi,tiganii=interlopi…ar trebui sa ne declaram independenta sub numele Republica Interlopa Oltenia !si de acum inainte sa nu mai spuneti bancuri cu olteni ,ci cu interlopi …
    asa ca daca ai nevoie iti trimitem o …interlopa,cu conditia sa fi schimbat ‘rabla”!hihihihiiiiiiii
    @
    frank, te rog abtine-te pana vedem care este situatia reala ,altfel facem comentarii pe zvonuri!

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 02:43 pm

    Stefaaaaaaaaaan, rectifica te rog. Suntem cei mai destepti, frumosi, onesti, experti in toate,hihihhi! Mama ce mi place de noi….. oltenii astia, acu’ o sa moara dusmanu’

  • Katrina a scris pe 22 Februarie 2009, 02:53 pm

    @lulu

    “E posibil sa fi omis, nu i grav.”

    Ba e foarte grav cand omiti2-3 companii din 8; daca erau 80, sa zicem ca mai existau circumstante atenuante, dar nici atunci, pentru ca declaratia nu se face la Politie, sub presiune, ci acasa, unde ai timp si mai poti intreba si partenerul, care sigur nu uita cate companii are……
    Cand va disparea ideea romaneasca ” lasa ca merge si asa”, poate vom incepe sa ne indreptam spre Europa…..

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 02:55 pm

    Si tu ai dreptate katrina. Dar poate nu s au consultat la cat de des se vad, ehe…..numai de averi si firme nu si-or vorbi! Sa vedem!

  • Katrina a scris pe 22 Februarie 2009, 02:59 pm

    @stefan777777

    Nu vad de ce’i reprosezi Bibliotecarului ceea ce ar trebui sa faca orice cetatean al Romaniei, adica sa sanctioneze orice incalcare a legii, prin mijloacele de care dispune. Ce’ai fi vrut sa spuna, ca “mama ce desteapta e EU, ca a reusit sa fenteze legea, spunand ca a uitat de unde’i vine banul in casa”. Putin spirit critic tovarashi !!!!

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 03:01 pm

    @ stefan7777c
    Cele ce le spuneţi despre mine sunt păreri personale sau le exprimaţi ca adevăruri?
    Este interesant cum vedeţi dumnevoastră “sinceritatea”, mergând într-un anumit sens. Vă reamintesc că de la prima discuţie am spus că nu am nici un interes relativ la doamna Udrea, şi că nu sunt unul dintre cei care agită steguleţe electorale. Din această poziţie îmi pot permite să o aplaud pe doamna Udrea atunci când face ceva pe care îl consider util, şi o pot critica atunci când consider că a greşit cu ceva. Dumneavoastră sesizaţi acest lucru, anume că nu încurajez iraţional pe doamna Udrea şi trec prin filtrul realităţi şi al acţiunii oportune totul, dar consideraţi că acest lucru nu aparţine normalităţii ci este un fel de “joc dublu pe care incerci sa-l faci creand falsa impresie ca chiar vrei binele …adica -i dai omului cu un baston in cap ,il duci la reanimare si daca scapa,ii spui ca tu nu ai nimic cu el ,ci doar ai vrut sa omori musca ce se afla pe capul lui”. Dacă dumneavoastră aveţi o asemenea credinţă, nu am nimic împotrivă, totul este să subliniaţi că este părerea dumneavoastră. Nu pot însă să nu mă mir. Citind ce spun ceilalţi “scriitori” declaraţi 100% pro PD-L, îmi pare că domniile lor, printre care şi dumneavoastră, aveţi mai multe împotriva PD-L decât am eu.

    Pe mine mă interesează mai puţin câte hoteluri are doamna Udrea sau ce cifră de afaceri, ori dacă se distrează când se duce pe la târgurile de turism. Pe mine mă interesează ca doamna Udrea să-şi îndeplinească foarte bine sarcina ca ministru şi, eventual, ca parlamentar. Cu ce face dumneaei în afara serviciului domniei sale las pe alţii să se preocupe.

    PS.
    Ar fi de folos să lăsaţi spaţiu după virgule ca să nu dereglaţi vizualizarea blogului pentru doamna silverstar.

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 03:16 pm

    Apoi nu i treaba nevestii sa stie tot ce are sotul adica asa pana la ultimul punct. O vedeti voi pe d Udrea, pisaloaga….batandu-si barabatul la cap? Hai sa fim seriosi si sa recunoastem pana la urma, ca n a stiut si ca va corecta fara nicio problema acea declaratie. Eu zic sa lasam subiectul asta, zau nu vad importanta. Cert e, ca sunt oamnei cu stare si n au nevoie de pomeni de la stat. Ar fi o gandire prea”mica” pt cei care o emit pe diverse cai!

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 03:27 pm

    @ lulu
    Îmi permit să mai întreb o dată, despre ce firme este vorba?

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 03:35 pm

    Habar n am, cum nici d elena nu avea.

  • Bibliotecaru a scris pe 22 Februarie 2009, 03:37 pm

    De exemplu, EURO HOTELS INTERNATIONAL CO SRL este dată pe lista celor opt. Eu nu ştiu dacă Dorin Cocoş este unul dintre cei doi acţionari dar ştiu că are un capital social de 200 RON, cu mult sub 5000 de euro cât prevede legea pentru a fi raportată în declaraţie. EUROHOTELS SI ASOCIATII SRL este pe listă şi are un capital social de 10.000 RON, tot sub 5000 de euro, E.H.I. INTRETINERE SI CURATENIE SRL are 200 RON, E.H.I. RESTAURANT SRL are 200 RON…

    A verificat cineva acest firme care sunt pe liste? Cred că nu, cei de la televiziune le-au dat pur şi simplu.

    De aceea spun, haideţi să lăsăm pe cei de meserie să se pronunţe. Multă lume vehiculează astfel de acuzaţii, puţini verifică ştirile. Nu ştiu cum vede lumea că astfel “mă iau” de doamna Udrea.

  • lulu a scris pe 22 Februarie 2009, 03:40 pm

    Pai eu ce zisei, pana acum, ca altele-s problemele tarii nu averi existente sau nu. Apoi care-i treaba noastra cu ce i in curtea lor? Aaaaaa capra vecinului, da, uitai! Rusine sa mi fie!

  • Katrina a scris pe 22 Februarie 2009, 04:07 pm

    @Biblio

    Interesant cum acele mici firme i’au adus un beneficiu de o jumate de milion de euro…..Pretul camerei pentru o noapte (115 euro) este mai mare decat capitalul social…..de 200 de lei.

1 28 29 30

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila