rss
home
18
Noiembrie

Domnule Antonescu, cu prietenie va spun ca sunteti minicinos!

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Domnule Antonescu, cu prietenie va spun ca sunteti minicinos!”.

Citeste mai mult despre:

, , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 06:40 pm

    Iata, de pe blogul lui Dan Patrascu, o chestie cu adevarat importanta de discutat:

    “Uniunea Europeană în focul electoral
    Posted on noiembrie 19, 2009 by Dan Patrascu

    Deşi toate energiile românilor, începând de la candidaţii la Preşedenţia României, continuându cu gatetarii şi simpli consumatori de presă, se risipesc în dezbateri sterile şi stereotipice referitoare la alegerile de duminică, Europa fierbe realmente din cauze oarecum similare şi totuşi tratate cu o netă diferenţă de clasă.

    În cursul serii e astăzi, 19 noiembrie 2009, şefii de stat şi de guverne a celor 27 de state membre ale Uniunii Europene se reunesc la Bruxelles într-un summit extraordinar, în urma cărui ar urma să fie ales Preşedintele Uniunii Europene şi Înaltul Reprezentant al Afacerilor Externe şi Securităţii.

    Aceste două funcţii au fost introduse prin ratificarea tratatului de la Lisabona, semnat nu demult şi de Vaclav Klaus, presedintele Republicii Cehe. Tratatul va intra în vigoare începând cu 1 decembrie 2009. Preşedintele ales al UE ar urmea să preia mandatul de la primul ministru suedez, Suedia deţinând momentan şefia pe 6 luni a Uniunii Europene. Acest sistem rotativ va ieşi din vigoare odată cu alegerea unui Preşedinte.

    După câteva săptămâni de discuţii între statele membre ale UE niciunul dintre candidaţii la funcţia de Preşedinte al Uniunii Europene nu a reuşit să se detaşeze de ceilalţi. Este un joc diplomatic extrem de dificil şi complicat, se fac alianţe, mai mult sau mai puţin tacite, în vederea susţinerii unui anume candidat, se fac presiuni, se dau declaraţii. Avem de a face cu un amplu proces electoral cu circuit închis şi care se desfăşoară exclusiv în birourile diferiţilor diplomaţi, miniştrii, prim miniştrii, preşedinţi de stat.

    Desfăşurarea negocierilor este îngreunată şi mai mult datorită faptului că alegerea unui Preşedinte al Uniunii Europene implică şi alegerea unui nou preşedinte al Băncii Central Europene (BCE), după cum aflăm de pe portalul France24.

    Negocierile şi discuţiile pot dura până târziu în noapte, sau poate chiar până mâine dimineaţă. Organizatorii summit-ului au luat în calcul inclusiv organizarea unui mic dejun comun, în cazul în care zorii vin peste şefii de stat fără ca aceştia să fi ales un Preşedinte.

    Conrom unor înţelegeri preliminare, Preşedintele UE ar urma să vină dintr-un partid de dreapta, deoarece aceste partide formează majoritatea. În schimb, Reprezentantul pentru Afaceri Externe ar urma să fie numit din rândurile partidelor de stânga.

    Favoriţii

    1. Tony Blair: fostul prim ministru al Marii Britanii a fost considerat multă vreme favoritul numărul 1 pentru a deveni primul preşedinte ales al Uniunii Europene, bucurându-se de sprijinul actualului premier al Marii Britanii, Gordon Brown, dar mai multe state s-au opus nominalizării reprezentantului unui stat care nu face parte din zona euro. Mai mult, Franţa şi Germania au căzut de acord să fie aliaţi în această cursă electorală, propunând un alt candidat belgian. Chiar şi ţările mai mici din estul Europei s-ar putea opune unui preşedinte britanic, considerând că ar putea exista riscul ca ţările vest-europene să se coalizeze în vederea urmării unor interese care ar putea să nu coincidă cu interesele ţărilor estice.

    2. Herman Van Rompuy: premierul Belgiei este propus pentru această funcţie şi susţinut de Franţa şi Germania. În momentul de faţă pare a fi favoritul numărul unu, deşi mai multe state mari precum Spania, Italia, Marea Britanie şi Polonia nu ar fi dispuse să-şi dea votul de încredere belgianului. Viziunea sa asupra federalismului european este destul de controversată în anumite cercuri.

    Mai mult, venind din partea unui partid creştin-democrat,van Rompuy se opune cu vehemenţă cererii Turciei de a începe procesul de aderare la UE, motivând că Turcia este o ţară islamică şi aderarea ei la UE ar putea pune în pericol identitatea creştină a Europei. Aceasta este o temă extrem de spinoasă în cadrul ţărilor membre UE. Aflat de curând într-o vizită în Turcia, preşedintele Italiei, Giorgio Napoletano, a declarat că susţine Turcia dorinţa acesteia de a adera la UE. Prin urmare, ţările care se coalizează cu Italia vor vota, mai mult ca sigur, împotriva lui van Rompuy.

    O altă declaraţie care îl face extrem de nepopular pe van Rompuy cea referitoare la introducerea unor noi taxe ecologice în ţările Uniunii Europene.

    Marea Britanie a declarat oficial că nu îl va susţine pe van Rompuy în această cursă electorală, deoarece belgianul ar dori crearea unui Stat federal European cu un steag propriu, un imn propriu şi un sistem central de colectare a accizelor şi a taxelor pe transferurile bancare.

    3. Jan Peter Balkenende: premierul olandez de centru-dreapta cunoscut pentru look-ul său tineresc, ar putea fi varianta statelor mai mici şi a celor estice.

    4. Jean-Claude Juncker: este un politican luxemburghez de dreapta care promovează ideea unui stat federal, întocmai precum van Rompuy.

    5. Vaira Vike-Freiberga: doamna Freiberga a fost primul preşedinte al Letoniei după declararea independenţei şi a comparat procesul e alegere al Preşedintelui UE cu Uniunea Sovietică. Într-un interviu în Le Figaro declara că experienţa sa politică o recomandă pentru ocuparea funcţiei de Preşedinte al UE. Vaira Vike-Freiberga ar putea fi susţinută de tările baltice dar şi de alte ţări din Europa de Est.

    Favoriţi pentru funcţia de Înalt Reprezentant al Afacerilor Externe şi Securităţii

    1. Miguel Angel Moratinos: ministru de externe al Spaniei

    2. Oli Rehn: politician finlanez anglofil, actualul comisar al UE pe probleme de extindere.

    3. Massimo d’Alema: un poltician cu un trecut comunist, fost ministru în cabinetul lui Romano Prodi.

    Într-o vreme s-a vehiculat şi numele lui Adrian Severin pentru ocuparea aceste funcţii, dar şansele sale sunt acum egale cu zero, datorită faptului că liderul grupului parlamentar de stânga din UE a declarat că îl va susţine pe Massimo D’Alema. Acum câteva zile Ioan Mircea pascu nu a ezitat să sublinieze că şansele lui Adrian Severin sunt practic egale cu zero.

    Consideraţii finale

    Politcienii conservatori în general au sperat până în ultima clipă că Vaclav Klaus nu va semna Tratatul de la Lisabona, iar în acel caz tratatul nu s-ar fi ptutu retifica, ceea ce ar fi însemnat că structura de conducere a UE va rămâne esenţial aceeaşi. În cele din urmă, Klaus a semnat Tratatul de la Lisabona, astfel încât acesta va intra în vigoare începând cu 1 decembrie.

    Schimbările în structura de conducere a Uniunii Europene nu sunt atât de drastice pe cât ar putea părea, însă prin ele Uniunea Europeană a pornit pe un drum vădit spre federalism. Este drept că până a se ajunge la un stat federal european mai sunt mulţi paşi de făcut şi nu cred că Europa va merge în această direcţie sau, dacă o va face, va fi extrem de circumspectă. Nu se poate crea un stat federal dacă nu există un principiu unificator, iar în cazul Europei acest principiu lipseşte cu desăvârşire.

    COnservatorii au sărit imediat ca arşi după ratificarea tratatului de la Lisabona. DEşi temerile lor mi se par justificabile cred că orice astfel de demers ar trebui cântărit cum grano salis. Tratatul de la Lisabona nu înseamnă că, automat, s-a pornit pe drumul federalismului. După cum s-a putut vedea din descrierea favoriţilor, există susţinători ai federalismului, dar şi oponenţi ai acestuia. Mai mult, ţările bogate din UE şi bine industrializate nu cred că ar fi de acord niciodată să intre într-un sistem federativ total cu nişte ţări aflate la pragul sub-dezvoltării şi al colpasului economic precum România.

    Binele comun al tuturor statelor europene nu este altceva decât o utopie care dă bine la ochi în cărţile de filosofie politică, dar nu va fi niciodată pus pe primul loc. Va prima mereu interesul individual al fiecărui stat în parte. Prin urmare nu cred că intrarea în vigoare a Tratatului de la Lisabona este începutul sfârşitului statelor suverane şi independente.”

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 06:40 pm

    Rectificare: Si atunci nu m-a deranjat atentionarea facuta ci modul in care a fost facuta, adica cu rautate….

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 06:43 pm

    Nu e nimic important de discutat, decat doar daca vrem sa ne aflam in treaba.
    Chestiunea depaseste in mod absolut nivelul blogului, dar ii propun celui care a facut copy paste sa ne faca el o demonstatie a ce poate discuta el cu ideile lui originale :)

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 06:44 pm

    PS. Dar se pare ca acum stiu cine se crede domnul :Traian Basescu sau macar consilierul acestuia de politica externa europeana. :)

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 06:45 pm

    @Frank: intelius.com
    Grabeste-te ca daca rezolva Andrei problema, nu ma supar, pe mine ma intereseaza doar solutia. :)

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:05 pm

    Ioane
    Atita timp cat punctele tale de vedere sunt exprimate in mod inteligibil, pe mine nu ma intereseaza ca sunt contrare sau adverse. Nu inteleg insa ce vrei sa afli de la siteul ala. Este un motor de cautare pentru backgound, record si history, a unor persoane de pe teritoriul SUA. Informatiile se ofera, cu garantie de autenticitate, contra cost, pretul fiind intre .99$ si 39.99$, in functie de datele pe care vrei sa le afli. Este util, dar este cam la fel ca si yellow book. Introduci, numele sau adresa sau SSN – daca ai fost aici sti ce e asta – si poti afla adresa, istoricul financiar al taxelor platite statului, cazierul judiciar, etc. Este util si se foloseste obligatoriu, atunci cand doresti sa intri in afaceri cu persoane necunoscute sau cu recomandari dubioase. Trebuie sa cunosti cu cine te asociezi si intelius este doar unul din metodele de verificare accesibile oricui. Eu am verificat recordul meu si inca nu a aparut amenda de 400$ pe care am platit-o acum trei luni unui tribunal din Florida pentru infractiuni de trafic.

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:06 pm

    Ioane
    Trebuie sa apreciez la tine ca tu ai proferat injurii si acuzatii la adresa mea, amenintari cu batai si altele, cu prietenie spre deosebire de mine care am facut misto de tine “cu rautate”.

  • frank zapa[king] a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:06 pm

    ion adrian-fii te rog amabil si explica-mi care-i treaba cu intelius com-din cite stiu eu e vorba de telefonie mobila,e o companie din aceasta zona,nu stiu exact,e delear s-au chiar are licenta de operator.
    daca e vb despre altceva atunci ,scuza-ma nu stiu despre ce e vorba.
    te rog lamureste-ma.
    vis a vis de primul subiect,am spus,gata,punct,nu am ce sa mai discut.am dat scama de pe pantalon si gata.

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:24 pm

    numai aplaudacii ,unii de toata isprava ,unii de 2 bani ,se stiu ei ….nu comentati darnicia primarului Sucevei care impartea cadourii poporului…hihihi…a dat si galeti goale portocalii ,cand apare cineva cu galeata goala ,ii ghinion…sa fie…Basescu eject….a intrat panica si disperarea in staful portocaliu ,aruncati cu cadourii peste tot ,ultima sansa …..s-a dus….hihihihihi….

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:26 pm

    pentru istoricul mincinos al portocaliilor ….treaba cu intelius …apesi pe off si te retragi….hihihihi…drum bun …

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:32 pm

    salut Puiu
    Si galetile sunt bune la ceva, daca ai ce sa pui in ele. pune si tu umarul acuma, daca tot ai venit si mai ridica putin nivelul aici pe blog, ca asta care te supara pe tine se tot chinuie sa-l coboare de o gramada de timp. Da el zice ca e de partea lui Basescu si s-a patat pe pantaloni. Se comporta ca moldovenii ceea ce pe linga faptul ca nu are in limbaj expresii din ardeal sau din cluj, imi intareste convingerea de fals. Da ziceai ca afli care e treaba cu el. Daca ai aflat, poti sa comunici, ca sa nu se mai enerveze de doua ori, daca tot este acum in acea stare nefasta. Vad ca nu vrea sa ne lamureasca din ce motive a sustinut ca ideea altor persoane de a scrie ambasadei americane a lasat sa se creada ca este a lui.

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:34 pm

    @Frank

    ion adrian says:
    19 November, 2009 at 4:35 pm
    @Frank,
    Ieri am dat intamplator peste ziarul Ziarul unde se facea referire la trei case ale lui Geoana aflate in SUA.
    Sursa era un sit: intelus.com
    Poti verifica autenticitatea si gradul de incredere al sitului.

    PS situl de la Ziarul:

    http://www.z-ziarul.ro/investigatii/442-un-site-american-sustine-ca-geoana-are-trei-care-in-statele-unite

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:39 pm

    Mary, mary , marylou,
    Ordinea temporala dragalasule, ordinea temporala…
    Adica ti-am mai spus: daca un idiot te calca de 10 ori pe pantof pana cand te convingi ca o face intentionat si atunci evident daca ai 2 metri cat se lauda Balbeck ca are, stergi podelele cu el sau daca fereasca Dumnezeu ai un pistol cu sau fara permis de port arma si are el doi metri, risti, uite asa la o suparare sa devii asasin. :)

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:42 pm

    Andrei …n-am nici-un interes sa conversez cu ….stii tu ,totusi am observat o chestie ,tu care ar trebuii sa fii felicitat ce faci pentru Basescu si portocalii ,esti tocat de un cuplu de ignorantii sustinuti de pe margine de altii ,vezi Andrei ce sustinatorii are Basescu ,ei isi vad numai interesul lor meschin si prostesc….ignora-i si posteaza parerea ta ,eu te citesc cu placere chiar daca nu-s de-acord cu tine ,din postarile tale se pot extrage 2-3 idei ,pe cand la mamelucii astia ….nec-sam.

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:55 pm

    PuiuSa nu-mi spui ca e de vina Basescu pentru ca acesti papagali zic ca il sprinina si il voteaza, cand ei de fapt se straduiesc sa faca acest loc al PDL, in fond, cat mai dezagreabil, prin minciuni si laude. Vad ca Ion da semne ca a inteles si a inceput sa fie mai coerent in ceea ce scrie. Este firesc sa fie suparat pentru cat misto am facut de el, dar sunt convins ca el nu e angrenat in nici o echipa care are interese politice impotriva lui Basescu. Pe bune, el este cel mai sincer, numai ca nu gaseste intotdeauna caile de a se dovedi util si cand mai trage un pahar in plus, devine incoerent si obraznic. Da ce parca suntem toti perfecti.

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 07:58 pm

    Buna seara, Mai usor , mai calm … daca vrei sa acuzi , fa-o pe blogul tau …
    http://www.ziare.com/basescu/basescu/csop-si-ires-primul-tur-basescu-37-la-suta-geoana-27-la-suta-antonescu-20-la-suta-954867

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:02 pm

    Salut man
    Nu am acuzat pe nimeni, am cerut niste explicatii, in replica la atacurile unor blogheri asupra mea. Nejustificate.

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:05 pm

    Galetile au simbol popular .. pt romani ele au indemnul ,, a lua in bardaca”… a lua in galeata sobolanii rosii si a-i arunca la canall… daca nu sti … intrebi ..
    Eu pot face pariu cu voi ca pe 6 Mos Nicolae ne va darui linistea si siguranta portocalie la care se va adauga mai putin patatul rosu , galbiorul …
    de citeva ore va tot certati , cum e cu oul si gaina .. Tu scribule , daca ai ,,cenusa” mai multa , evita si mergi mai departe ori asa intriin ,,combinatie”.. ai si tu un pic din taranismul romanesc,,,

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:06 pm

    Hamangicule vreau sa te felicit pentr-o postare mai veche ,este pe pagina anterioara ,ceva cu dialogul si pararerile pe blog…ai zis adevarul …poate invata si aplaudacii astia ….

    Andrei ….ai dreptate ,nu-i Basescu de vina ca are la galerii ignorantii din astia …onu nu face parte din ei ,ii umbla mintea …ii ticalos de multe ori…hihihihi…

  • frank zapa[king] a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:06 pm

    ion adrian-voi suna imediat in sua,voi vorbii cu amicii mei de acolo,am un telefon legat drect prin internet si il pot folosi pt state si canada.
    il voi suna si pe fratele meu.
    personal nu am avut cunostiinta de acest site,voi intreba si daca aflu ceva concret,nu supozitii iti voi spune.
    desi din cite stiu,ANI,a trimis o echipa in state pt a investiga aceasta problema,pina in prezent se pare nu au gasit nimic .
    iti dai seama pt a localiza un propietar in state trebuie sa ai acces la autoritati,nu primesti informatii despre cine vrei cind vrei-intimitatea si confidentialitatea sunt foarte bine protejate.

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:09 pm

    cind ,,te lasi ” purtat de vant , este ca o frunza , fara radacini .. tara asta este ,,daruita” de D-zeu cu oameni vorbaresti, increzuti si birfitori .. Vrednicia , seriozitatea (vezi sobolanii de la metrou) , barbatia , curajul , siguranta , lipsa , lasitate maxima (vezi unu care este tres ca o papusa de sfori). binele natiunii, idealul national , patriotismul , le gasesti in epigonii lui Eminovici …

  • deni a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:14 pm

    antonescu nu ar avea de ce sa minta…..v-ati gandit cat a putut sa minta basescu?sau geoana?mai au putin si se iau de mana….fiti oameni seriosi….si gandityi matur…uitati unde am ajuns daca l-am votat pe basescu

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:16 pm

    Se spune ca …- nu cere c e nu poti primi…
    desteptul isi vede de drum iar prostu se bate cu umbra lui..

    Daca ai putere sa recunosti cind gresesti(vezi seful statului ) vei fi invingator ….
    daca persisti in prostie devi idiot …
    Am pretentie de la uniisi de la ceilalti am asteptari…
    http://www.ziare.com/basescu/basescu/geoana-prins-in-menghina-basescu-antonescu-954870

  • frank zapa[king] a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:17 pm

    alooo militia,alooo,militia,se asculta in draci ,Europa LIBERA,va rog tov militian sa interveniti,alooo,tov militiamn ma dor urechile de ce pot auzi,aloo tov militian spun astia de la europa libera ca cei mai saracii cu duhul roman sunt militienii,
    aloooo tov militian chiar nu mai pot asculta,va rog sa veniti ,sa-l umflati pe…..asta aduce atingere la tov ceausescu,va rog veniti repede tov militian,incep sa cred ce spun aia de la europa libera.
    aloo tov militian puiu,va rog veniti repede ,ca daca mai stati mult nu ma mai puteti salva,alooooooooooooooo
    S.O.S.-m-ati pierdut tov militian……………aloooo sunt pierdut ii cred pe astia de la………………………vai tov militian puiu……………

  • silverstar a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:19 pm

    Traian Basescu este cotat, in primul tur al prezidentialelor, cu 37% din intentiile de vot ale celor 47% dintre romanii care se duc la vot.

    Pe de alta parte, Mircea Geoana ar obtine 27% dintre sufragii, iar Crin Antonescu – 20%

    Aceasta este concluzia unui sondaj realizat de Centrul pentru Studierea Opiniei si Pietei (CSOP) si Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES)

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/basescu/basescu/csop-si-ires-primul-tur-basescu-37-la-suta-geoana-27-la-suta-antonescu-20-la-suta-954867

    Hai, securiştilor! La treabă!
    Aveţi material de cârcotit Băsescu şi de compromis pe susţinătorii PD-L…

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:21 pm

    scuze pt scriere dar o fac din masina in mers .. oricum voi fi mai atent … am fost la o ,,podgorioara ” de 5-6 sute de ha si aduc la sediul de campanie un sauvignon blanc pt baieti , vechi de 22 ani si un cabernet pt doamne … cei care au fost la intilnirea bloggerilor au primit si au multumit .. asta pt turul intii .. apoi pt victorie merg la Jidvei si ridic 10 vagoane pt ca vin si sarbatorile si sa ne ,,udam” bine ..

  • silverstar a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:25 pm

    ***Hamangia – Bună seara! :lol:
    Scuze, acum am văzut că ai fost mai iute decât mine… Am postat şi eu despre ultimul sondaj luat de pe ziare.com… :roll:

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:31 pm

    Hamangia
    Ai dreptate. Nu era cazul sa intru in “combinatii” cu acele persone. De fapt nu pot sa-ti reprosez nimic, pentru ca altfel o faceam pina acum. O mica problema tot este: la cei din strainatate nu va ganditi cand faceti achizitii de vinuri de calitate, pentru a celebra victoria inevitabila a presedintelui Basescu?

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:31 pm

    Buna draga mea .. nu-i nimic .. Doua vorbe ,,bune” nu dor …
    Pt un prieten din zona unde am trait o vreme ,,, stie el ..
    http://www.youtube.com/watch?v=79U6hwRJPZo
    http://www.youtube.com/watch?v=TuqAujycr88&feature=related

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:32 pm

    Pentru cei ce se simt romani…
    http://www.youtube.com/watch?v=4048Aa94ZMg&feature=related

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:34 pm

    Hamangicule …asa ati facut si la locale in Bucuresti …hihihihi…totul a fost portocaliu,a castigat un rosuuuuuu,un fost rosu sa fiu corect….

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:35 pm

    Sa nu uitam ,,pribegii’ romani in lumea mare … si ei sunt ai nostri..
    http://www.youtube.com/watch?v=9wxsrmaKMdM&feature=related

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:43 pm

    Motule uite una care stiu ca iti place
    http://www.youtube.com/watch?v=FZfrW5_CJAA&feature=related

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:57 pm

    Frank,
    Ce bun detectiv esti! :)

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:57 pm

    Hamangicule …faina si melodia si cantareata ,am fost cu ea si cu Puiu Bocsa la multe agape si chefurii ….fain mai zice si Grigore Lese ,cred ca ma duc sa aduc un cantalau ,Aghiuta te-a pus sa dai linkurile…acum ii caut pe Ilea cu Iancu nost ii capitan …gata ,rupto-n boi …mai facut om ,incep de Joi ,ca aia nebotezati ….asta eeeeeee.

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:58 pm

    Toti suntem romani … iubesteti aproapele .. nu sunt cel la care va ganditi … nu stiu cine este … mai bine ascultai un bun prieten al meu .. portocaliu …
    http://www.youtube.com/watch?v=ywwvYyOks5k&feature=related
    si alt portocaliu
    http://www.youtube.com/watch?v=6Qmo5pzh4j8&feature=related

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 08:59 pm

    Nu trebuie sa uite nimeni faptul ca romanii nu voteaza in mod special si constient, un anume program politic si economic, ei voteaza o imagine. In esenta, pentru alegerile de duminica, imaginea lui Basescu este a unui om al viitorului, decis sa reformeze profund si structural societatea romaneasca, eventual sa contribuie definitiv la eradicarea comunismului si punerea celor vinovati la plata. Fie ea si morala, pentru ca adevaratii vinovati, au cam disparut. Dar el este omul care ofera o cale de lupta pentru progresul societatii si evolutia spre o viata mai buna. Celalt, respectiv Geoana, este o papusa, un instrument cu menirea de a mentine vechiul sistem de valori si eterna dependenta a celor care muncesc de elitele politicianiste. Un om indreptat spre trecut, care promite pomana asistentei sociale a unei parti a romanilor din banii si munca altei parti, sub strictul control al partidului lui Ion Iliescu. Floricel, este un biet aventurist, asociat cu instrumentul lui Iliescu, ceea ce spune totul despre el si sansele lui. Restul nici nu intra in discutie, cu toate ca eu as aprecia sinceritatea reprezentantului comunistilor, care are curajul, spre deosebire de Geoana si Antonescu, sa afirme ca lupta pentru acele cauze care au facut atita rau lumii contemporane, pe toate meridianele. Concluzia este clara si eu cred ca diferenta la primul tur de scrutin o sa fie mai mare de 10 %. Ma astept si la o validare a referendumului, prin participarea masiva a romanilor la vot, ceea ce o sa transforme rezultatul acestuia in ordin imperativ de modificare a constitutiei, legii electorale si numarului de camere parlamentare. In altfel de conditii, o sa fie mai greu, dar astept, dincolo de victoria previzibila a lui Traian Basescu, o victorie in conditii de demnitate si cu o diferenta substantiala, care sa confere mai multa tarie actiunilor sale reformatoare. Doar el o sa fie seful statului si nu asa zisa majoritate parlamentara, care la ora actuala, pur si simplu compromite notiunea de democratie si stat de drept. Romania este acum, o tara in care puterea se executa discretionar, departe de logica si interes general, pe baza unor interese si orgolii de grup, denumit impropriu politic. El este un grup de tipul crimei organizate, al mafiei de stat, cu increngaturi in tot spectrul politic, care actioneaza, deocamdata, in contra interesului romanilor.

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:00 pm

    Cica il iau la misto mai aplicat. Mai Mery stai bland ca nu-mi pun mintea cu tine.Odata ce te sustine un geniu precum Puiu, chiar ca nu meritzi nici-o osteneala.

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:00 pm

    Se putea sa nu se bage si Silver. :)

  • silverstar a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:02 pm

    Aurel tămaş – a cântat şi la Bacău atunci când a fost Preşedintele. :lol:

  • frank zapa[king] a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:04 pm

    asadar,in 2009,cine nu intretine relatii intime cu militienii,este un personaj dubios,cine nu este intr-o relatie de amicitie cu militienii e dusmanul tuturor.
    wow ce-mi place,wow ce ma bucur ca am ajuns inamicul nr1 al fostilor militieni,al invirtitilor de dupa revolutie,al …..
    am senzatia ca vad un film prost regizat de ….sergiu nicolaiescu,un film cu militieni la care dupa primele 10 min de vizionare iti vine sa-ti smulgi parul din cap.
    auzi d’omle daca nu esti amic cu subalternii lui Plesita ,esti indezirabil.
    auzi d’omle daca nu esti amic cu subalternii lui Postelnicu,va dati seama a lui postelnicu,intelectualul romaniei,imaginativa cum arata subalternii lui[ginditiva la puiu] ,imaginativa ce personaje sunt acestia,nu ….esti om de nadejde.
    am ajuns sa o vad si pe asta-bravos si felicitari amicilor militienilor,va meritati unii pe altii,sunteti o adevarata echipa,
    adevarat eu nu va pot invidia,cel mult pot zimbii,cu nostalgie,ce pacat ca peste 1500 de romani au pierit tocmai pt ca militienii si amicii lor sa nu mai aibe ocazia sa devina obraznici,pacat,chiar mare pacat.

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:07 pm

    Sondajele sunt minunate si toate spun ceea ce stiam demult si tot timpul, ca problema nu este turul unu, decat ptr Crin si poate chiar ptr prostanac.

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:10 pm

    Acum daca fac socoteala ca 50-37= 13 cred ca acesti 13 se vor putea obtine nu foarte greu.Scuze am gresit este vorba de 13 + Puiu

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:11 pm

    Hamangia,
    Cum ti se pare vinul lui Pusca?

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:11 pm

    va las sa va pupati pe dinti ,Madalina o noapte faina si linistita…..

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:16 pm

    Frank,
    Vezi ce patesti daca te dai Marlowe? :) , :)

  • puiu a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:22 pm

    hihihi..Marlowe a fost fiu de pantofar ,asta-i odrasla de puscarias de drept comun…hihihi….

  • Maryland Andrei a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:23 pm

    Silver
    Nu stiu daca toti avem un stil al nostru care ne personalizeaza, dar sunt sigur ca tu ai cu prisosinta. Este unic si inconfudabil stilul si eu trebuie sa fiu de acord cu tine in privinta asta. Asa e corect.

  • Hamangia a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:23 pm

    Zappa este un tip de care multi au auzit .. el are sufletul curat .. scrie nonstop pe 10-12 bloguri …Peste tot in lume gasim ca el dar totusib este uni-cat… nu intelege ce este diplomatia … un dialog bun este de apreciat decit o rafala de mitraliera sau citeva ghiulele ..uite pt el , Zappa , o melodie … sper sa inteleaga .. si sa tina minte asta ,,NIMIC NU E CE PARE!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=4noqpLnctBc&feature=related

  • ion adrian a scris pe 19 Noiembrie 2009, 09:26 pm

    din articolul: Ciorba Hayssam a fost reîncălzită de „Javra“ Hrebenciuc a se vedea:
    http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009111937094/Actualitate/Ciorba-Hayssam-a-fost-reincalzita-de-Javra-Hrebenciuc.html

    Aşa-zisa carte-bombă lansată de grupările de gherilă din slujba lui Mircea Geoană, „Prădarea României“, ar fi trebuit să se numească „Trădarea României“ şi să fie o reflexie a intenţiilor reale ale conspiratorilor fostului partid comunist, coafat drept social-democrat. Este vorba de centrul de comandă şi control condus de eminenţa cenuşie a PSD, Viorel Hrebenciuc, alintat în intimitatea pesediştilor cu apelativul „Javra“. Conform declaraţiilor incendiare făcute de omul de afaceri şi editorul ziarului „Curentul“, Mihai Iacob, în emisiunea „Naşul“ de la postul B1TV, schema otrăvită de atacare a preşedintelui Traian Băsescu prin intermediul unor foşti slujbaşi ai statului, rejectaţi din sistem în urma unor grave abateri, a fost sifonată public, într-un cadru restrâns, de artizanii jocurilor PSD, încă din luna octombrie. Cunoscutul „garant“ al lui Mircea Geoană, şi nu numai, Marian Vanghelie, cârtiţa politică infiltrată până în arhiva secretă a DGIPI, a divulgat din greşeală la o discuţie informală planurile de atac ale candidatului Mircea Geoană. Metoda este simplă şi se bazează pe tacticile clasice de gherilă: hărţuirea continuă a adversarului, respectiv a preşedintelui Traian Băsescu, şi îndreptarea atenţiei publice pe piste false, „explozive“. Scopul şi mijloacele: protejarea şi conservarea alesului PSD, Mircea Geoană, introducând hămăitori de serviciu şi amplificând la maximum făcătura prin intervenţia gălăgioasă a vectorilor de influenţă aserviţi din mass-media, tip Chirieac-Roşca.

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila