rss
home
13
Aprilie

EBA – un mandat in plus pentru PD-L

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “EBA – un mandat in plus pentru PD-L”.

Citeste mai mult despre:

, , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • silverstar a scris pe 13 Aprilie 2009, 10:51 pm

    ***Bună seara, Doamna Elena Udrea! :lol:

    Şi la TV-uri aţi spus că o veţi vota pe EBA. Totuşi, dacă o parte dintre voturile electoratului PD-L merg spre EBA, nu are de pierdut partidul? Sigur că nu mai înţeleg nimic… :oops:
    Ştiţi că susţin tinerii… Dar… Poate vreţi să mă lămuriţi!… :o

  • N.G. a scris pe 13 Aprilie 2009, 10:54 pm

    Buna seara d-na Elena Udrea…..o voi vota si eu pe Elena Basescu,iar dvs. stiti sigur de ce simt si eu la fel.Sa fie intr-un ceas bun !

  • Bibliotecaru a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:01 pm

    Restanţă:
    @ Katrina

    Legitima aparare

    Art. 44. – Nu constituie infractiune fapta prevazuta de legea penala, savarsita in stare de legitima aparare.

    Este in stare de legitima aparare acela care savarseste fapta pentru a inlatura un atac material, direct, imediat si injust, indreptat impotriva sa, a altuia sau impotriva unui interes obstesc, si care pune in pericol grav persoana sau drepturile celui atacat ori interesul obstesc.

    (21) Se prezuma ca este in legitima aparare, si acela care savarseste fapta pentru a respinge patrunderea fara drept a unei persoane prin violenta, viclenie, efractie sau prin alte asemenea mijloace, intr-o locuinta, incapere, dependinta sau loc imprejmuit ori delimitat prin semne de marcare.

    Este de asemenea in legitima aparare si acela care din cauza tulburarii sau temerii a depasit limitele unei aparari proportionale cu gravitatea pericolului si cu imprejurarile in care s-a produs atacul.

    Poate că am exagerat, dar eu asta am înţeles. Dacă m-ar fura cineva, mie mi-ar fi frică să reacţionez în vreun fel. Trăim într-o lume a legilor contorsionate şi nu ştii ce iese şi de unde iese. Stimate domn, fără nici o glumă sau ironie… Eu, astăzi, în România, simt că legea nu mă apără ci dimpotrivă, aşteaptă după colţ primul motiv pentru a-mi da cu ceva în cap. Asta e senzaţia mea şi nu vreau să jignesc pe nimeni cu această senzaţie. Sunt un om care mă silesc să respect legea, pe cât este omeneşte posibil, mă şterg pe picoare când intru în casă şi mă spăl pe mâini când merg la toaletă… orice aş face însă simt statul român ca element opresiv, îl simt mult mai opresiv decât îl simţeam înainte de 1989. Poate nu este ceva logic sau raţional, dar asta simt. Aş putea să vă mint şi să spun vorbe frumos aranjate… dar nu vreau să mint, vă spun adevărul. Pe cât iubesc România, pe atât pe dezgustă cei care-şi bat joc de ea.

  • Katrina a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:04 pm

    Citind si chiar comentand pe Blogul Andreei Vass, personal consider ca ar fi o persoana mult mai potrivita decat EBA, pentru a reprezenta interesele Romaniei la UE, dar opinia mea conteaza mai putin decat a altora, pentru ca eu nu votez candidati pentru UE

  • Bibliotecaru a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:05 pm

    @ Elena Udrea

    Stimată doamnă,
    Nu vă amărâţi pentru comentariile de la televizor. Este treaba lor să vorbească, este dreptul dumneavoastră să susţineţi pe cine vreţi. Prea puneţi la inimă orice comentariu răuvoitor!

  • Maryland Andrei a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:05 pm

    Elena Udrea, sper ca Elena Băsescu să facă primul drum la Bruxelles, în calitate de euro-parlamentar, cu Mercdesul tău, cumpărat de Ministerul Turismului.

    Administrator:
    De fapt doamna Udrea nu va mai cumpara masina pentru dansa.
    http://turism.gov.ro/ro/comunicate-presa/107/comunicat-de-presa-13-04-2009-achizitionare-de-autoturisme/

  • Bibliotecaru a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:10 pm

    @ Katrina
    Domnişoara Andreea Vass nu a fost niciodată în competiţie cu domnişoara Elena Băsescu. Pe locul 24 domnia sa concura cu alţi 10. Eu cred că domnişoara Andreea Vass a concurat contra acele persoane care nu au ce căuta pe listă înaintea ei. Să fim serioşi, lista cu ordinea candidaţilor şi lista cu ordinea competenţei nu concordă foarte tare.

  • Maryland Andrei a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:19 pm

    Am profitat de postarea către Katrina şi m-am edificat din “restanţă” ,cât de cât ,cum stă treaba cu autoapărarea, dar poţi acuma să postezi puţin şi mersul trenurilor, că mă interesează persoalul de la Sângeorz la Apahida. E pagină nouă şi încă un cearşaf de doar 2-3 metri nu contează prea tare.

  • Maryland Andrei a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:30 pm

    Administrator
    Ştiam asta, tocmai de aceea am insistat. Eu tot consider că suntem prea săraci pentru a cumpăra un lucru ieftin. În plus, oricum, orice ar face, tot sunt nişte comentatori care nu vor fi de acord. Până şi ieri, la elegantul gest cu bomboane şi flori, nişte capete pătrate, se întrebau cine a plătit ? Acuma văd că şi în propriul partid cineva este împotriva prieteniei şi sprijinului pentru Elena Băsescu. Eu o apreciez pe Elena Udrea tocmai pentru curaj, nu pentru disciplină. Cred că ai observat că nici eu nu sunt prea disciplinat.

  • Maryland Andrei a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:43 pm

    Se întreba cineva aici pe blog, că dacă pe un om îl doare piciorul şi nu mai poate merge, ce facem schimbăm piciorul? Deloc retorică, întrebarea se vroia a fi o ironie la schimbarea maşinii pentru că nu îi merg frânele. Eu am uitat ori nu am avut timp atunci să-i spun că nu schimbăm piciorul, schimbăm omul, dacă tot nu mai poate să meargă, iar noi avem nevoie ca el să poată merge. Altfel nu e util şi nici eficient. Dar cred că am stat eu prea mult în America, unde aşa se procedează. Şi eu am aruncat un Pontiac pentru că se înţepenise un piston şi aveam nevoie să plec urgent. Am contactat un cimitir de maşini, am semnat titlul de proprietate, am lăsat cheile şi am luat un taxi până la un dealer de maşini.

  • Katrina a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:52 pm

    Tin s’o felicit pe Doamna Elena Udrea pentru decizia luata in legatura cu masinile ministerului. A dovedit ca este un politician care se incadreaza mai mult in standardele europene decat in standardul mioritic al politicianului. Ar fi un bun exemplu pentru restul asazisilor politicieni de pe scena politica romanasca.

  • Katrina a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:54 pm

    @Marinland

    Si tu vrei sa ne povestesti noua ca tie daca nu’ti merg franele iti schimbi masina ? Hai sa fim serioja…..

  • silverstar a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:57 pm

    ***Am aşteptat ca Doamna E Udrea să-mi răspundă la întrebarea pusă. :oops: Nu mai am răbdare. Mă culc. :lol:

  • ion adrian a scris pe 13 Aprilie 2009, 11:57 pm

    N-o contrazic pe EU caci si eu aratam ca PDL +EBA >PDL (cu EBA inclus) ceea ce e cam tot aia, dar :

    @Biblio,
    Ti-am promis ca-ti raspund la exercitiul de logica.
    Ai dreptate cu o exceptie , propozitia “Rosiile sunt rosii” nu este falsa ci este sau incompleta sau prost formulata ceea ce este altceva.
    In plus este si o posibila si inutil definitie prin definit asa ca exemplul tau care nu e fals cum spui ci doar prost formulat, ar fi:

    Rosiile sunt de culoare rosie

    Corect formulat ar fi:
    Fructul legumei numita rosie si el denumit tot rosie este de culoare rosie.

    Noapte buna.

  • silverstar a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:00 am

    Sarbatoarea Primaverii

    Odată, demult, pe când zânele colindau pădurile şi piticii răscoleau măruntaiele pământului în căutarea pietrelor preţioase, pe când animalele vorbeau şi puii de lup se jucau cu mieii, trăia într-o căsuţă dărăpănată la marginea unui cătun, un olar împreună cu nevasta şi cei doi copii ai lui.

    Erau destul de săraci şi îşi duceau traiul doar de pe urma vaselor de lut pe care olarul le vindea la târgul din apropiere.

    Într-una din zile, pe când se întorcea de la târg, numai ce zăreşte olarul într-un tufiş de la marginea pădurii, un iepure ce se ascundea tremurând tot de frică.

    Nu i-a fost prea greu să-l prindă şi să-l vâre în traistă, gândindu-se numai la friptura pe care avea să o facă din bietul iepuraş.

    Ajuns acasă, îi dădu traista nevestei, poruncindu-i să gătească iepurele, iar el, ostenit de atâta drum, se trânti în pat şi adormi pe dată.

    Cei doi copilaşi, auzind porunca tatălui, se strecurară binişor şi priviră în traistă, de unde le străluciră doi ochişori speriaţi şi înlăcrimaţi. Din întuneric, iepuraşul îşi aştepta sfârşitul plângând, pentru că auzise şi el planul îngrozitor al olarului şi înţelesese despre ce era vorba. Doar v-am spus că pe atunci animalele înţelegeau limba oamenilor.

    Copiilor li s-a făcut aşa o milă de bietul iepuraş, că abia au aşteptat ca mama lor să plece o clipă din bucătărie şi au înşfăcat iepurele, punând în locul lui un ştergar.

    Au alergat cât au putut până la marginea pădurii, iar acolo au dat drumul micului urecheat, care a fugit mâncând pământul. Bineînţeles ca olarul a certat-o pe nevastă pentru că n-a avut grijă de iepure, iar în acea seară n-au mâncat friptură, ci urzici.

    Dar s-a-ntâmplat un lucru mult mai frumos. Mama iepuroaică a zvonit prin toată pădurea fapta cea bună a copiilor. Despre ispravă a aflat şi Zâna Eastres, slujitoarea Primăverii.

    Şi, cum se apropia Sărbătoarea Primăverii, Zâna s-a gândit să-i răsplătească pe cei doi copii pentru salvarea iepuraşului şi a poruncit iepurilor să le ducă daruri.

    Astfel, copiii olarului au găsit într-o dimineaţă, frumos înşirate pe pervaz, alune, fructe uscate, ciuperci şi faguri de miere.

    De atunci, în fiecare an, tot mai mulţi iepuraşi aduc daruri copiilor cuminţi, harnici si buni.

    Cu timpul, sărbătoarea Primăverii s-a contopit cu cea a Învierii Domnului Iisus Hristos.

    Despre olar şi copiii lui abia dacă-şi mai aminteşte cineva, zânele s-au pierdut în negura vremii, dar iepuraşii n-au uitat niciodată de îndatorirea lor de a aduce, de Paşte, tot felul de daruri copiilor.

  • ion adrian a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:02 am

    PS
    @Katrina,
    Am pus odata problema de principiu daca statul roman se afla fata de proprii cetateni in raporturi de colborare si sprijin reciproc sau de adversitate, uneori chiar de beligeranta , adica este cum spui tu opresiv. Crezi ca a interesat pe cineva aceast aspect fundamental pentru Romania?

  • Maryland Andrei a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:05 am

    silverstar
    Pot să-ţi răspund eu, dacă tot nu mai ai răbdare?

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:09 am

    @ ion adrian
    Aşa, în vorbirea curentă, aveţi dreptate. În logică o propoziţie este adevărată sau falsă. O propoziţie incompletă, cum spuneţi dumneavoastră, este falsă.

  • ion adrian a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:11 am

    Nu Biblio,
    Logica lucreaza cu propozitii semantic corecte adica interpretabile in mod unic.

  • Maryland Andrei a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:11 am

    silverstar
    Peste 6-7 ore, când o să mă culc şi eu, îmi spui şi mie o poveste ca să adorm? Da nu p’asta cu iepuraşul, că o ştiu deja. Aş vrea una cu pitici şi zgripţuroaice, ori balauri. Noapte bună.

  • ion adrian a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:13 am

    PS. Gandeste-te la silogisme ce ar deveni daca am accepta premize de acest tip.
    Si la urma urmei este si falsa si adevarata, adica indecidabila .

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:19 am

    @ ion adrian
    Eu vorbesc despre propoziţii logice, acestea nu pot fi şi false şi adevărate. Cred că vorbim despre două lucruri diferite…
    http://www.geocities.com/sgpocruia/lucrari/logica/logica.htm

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:19 am

    ma tot gindesc ce as putea comenta referitor la intentia doamnei udrea de a vota ELENA BASESCU la alegerile pt P.E..
    stau si ma intreb ce drept am eu si altii sa-i comentam aceste decizii care tin de optiunile strict personale si intime.
    da comentez si ma exprim in probleme care tin de deciziile politice,ori cele administrative-dar votul,votul care este expresia libertatii individului si sta la temelia democratiei cu ce drept sa-l comentez?
    ma uit la mintile inflamate si constipate ale jurnalistilor care au creat un subiect din nimic ,dintr-o chestie de-o banalitate nesemnificativa si ma intreb cum de atitia idioti preaiau aceasta prostie cu votul si se dau de ceasul mortii in a ne explica ce MARE TRADARE,ori ce deserviciu face doamna udrea partidului.
    fara a face comentarii foarte ample vis a vis de scenariile decripte referitoare la electoratul E.B.de unde rupe,cine ,cum o va vota voi spune doar ca E.B.in sondaje aduna atitea voturi cit U.D.M.R.-haaa hii.
    insa felul in care au analizat politicienii si chibitii viitorii votanti ai e.b.-dovedesc o lipsa totala de cunoastere a romanilor-dupa opinia mea chiar o atitudine dispretuitoare la adresa I.Q.-omului de rind.
    romanii cind pun votul in urna de vot au alte norme dupa care pun stampila-pot doar sa spun ca in campania pt P.E.-zaharul si uleiul nu vor constituii argumente si nici avantagii-rezultatul va fi mult mai corect decit alegerile pt parlamentul romanesc.
    si poate ar mai fi ceva de spus-va sti oare cineva intr-adevar cum va vota doamna udrea?
    eu zic ca nu,tot asa cum pot sa afirm cu mina pe inima,doamna udrea a transmis acest semnal cu voie de la partid-altfel….PD-L e un partid mult prea disciplinat pt a oferi gratuit subiecte pt presa ,flaminda dupa cancanuri politice.

  • nimrod a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:24 am

    @…

    http://www.youtube.com/watch?v=4lFgZrQBvf0&feature=related

    Noapte buna, Administrator!

    Administrator:
    Noapte buna Nimrod!

  • ion adrian a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:26 am

    @biblio.
    Propozitiile logice ca sa fie logice trebue sa fie corect construite adica subiect unic si predicarea sa fie asemenea, altfel mergem in literatura.
    Vezi ai aici un exemplu de ce-ti spuneam, asta este o discutie unde esti dispus sa mergi dincolo de panzele albe.
    Ptr mine este incheiata.
    Noapte buna

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:34 am

    maryland andrei-am trecut in revista bloggul si am gasit o luare de pozitie in care ma aparai-iti multumesc,dar te rog sa tii cont de o realitate-TRIUMVIRATUL :
    IONHUT
    PUIU
    MORO
    nu te vor lasa nesanctionat pt ca eu sunt intr-un razboi deschis de peste un an si ceva cu ei.cu toate acestea se pare ca inca nu ne-am spus tot ce aveam de spus.
    trec peste faptul ca eu sunt singur si ei ,TOT ATIT DE ADEVARAT TREI PERSONAJE EXPIRATE SI REPET INCA O DATA SI EU-COMUNISTII IN CEL MAI PUR STIL,coalizati impotriva mea.
    din momentul cind intimplator am accesat bloggul doamnei udrea ma izbit obraznicia acestor domni,dar si apararea destul de palida.
    cu o exceptie-SILVESTAR-care cu incapatinare si tenacitate a suferit cele mai oribile atacuri din partea unor indivizi lipsiti de orice decenta si eleganta.
    asa ca iti urez bun venit in echipa DAMNATILOR-si …..sa te tina curelele.
    a sa nu uit-intentia lor de a lamurii boborul cum ca ,comunistii romani au avut o evolutie pozitiva in ultimii 20 de ani si ca ei astazi ar fi niste persoane onorabile si europene -niste social democrati din familiile europene e o gluma de toti banii din banca nationala-astia sunt niste travestiti,ei de fapt raminind aceiasi de acum 30 de ani-a ca ii deranjeaza cind le arunci in fata faptul ca au fost condamnati sa ramina comunisti ii deranjeaza e o alta problema.
    se pare ca asta e pedeapsa pe care dumnezeu le-a dato-sa ramine in vecii vecilor comunisti si toata lumea sa-i miroase chiar si prin fibra optica -in cazul nostru netul.

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:44 am

    @ ion adrian
    “Corect construite”.

    Dacă spun:
    A: legile sunt făcute de oameni
    B: toţi oamenii sunt egali
    C: toti oamenii fac legi

    Avem primele propoziţii sunt adevărate, cea de a treia este falsă.

    Ca silogism ar însemna A şi B implică C… ori C nu este adevărată. De ce nu este adevărată, pentru A nu este destul de restrictivă din punctul de vedere a lui C şi nici B nu se simte prea bine. În timp ce C este singur falsă, A şi B devin discutabile. Contradicţia nu stă în valoarea de adevăr a propoziţiilor ci în legăturile dintre ele. Astfel propoziţia A are un anumit grad de incertitudine. Legile sunt făcute de oameni, dar nu de întreaga mulţime a oamenilor ci, restricţionat, de o mulţime restrânsă.

    Înţelegeţi acum despre ce vorbesc? Este foarte asemănător cu ce spuneam cu roşia… şi vă reamintesc că era vorba despre un exemplu care încerca să lămurească faptul că uneori eu văd altceva decât văd toţi la prima vedere. Propoziţia “Roşiile sunt de culoare roşii” este un adevăr general. Faptul că eu particularizez şi adevărul nu mai este adevăr nu înseamnă că afirmaţia mea că propoziţia este falsă ar fi un neadevăr.

    Eu nu vreau să mă contrazic, dacă vreţi să înţelegeţi ce vreau să spun, bine… dacă nu, nu este nici o problemă.

  • Maryland Andrei a scris pe 14 Aprilie 2009, 02:14 am

    FRANK ZAPA
    Uite cum stă treaba cu comunismul. Pe ziare.com orice articol de presă se comentează, iar comentariile sunt punctate, cu plus sau minus, de cei care îl citesc, în funcţie de calitatea sa, de culoarea politică, de gust, etc. Pe baza punctelor acumulate, poţi solicita şi obţine prima sau a doua poziţie a comentariului, poţi promova pe acest site orice vor muşchii tăi, numai să reuşeşti să acumulezi puncte. Este un fel de credit, o confirmare a valorii, dacă vrei. Eu am postat câteva chestii şi am deja peste 100 de puncte. Pentru prima poziţie în comentariu, trebuie 20. Vreau acum să le propun la comunişti să încerce şi ei, să scrie ce le trece prin cap, dar o dată pe săptămână să ne comunice numărul de puncte, desigur verificabil uşor. Nu mai e cazul de nici o înjurătură şi nu au nici un motiv să refuze, pentru că efectul comentariului de acolo este maxim. Sunt peste 580 de pagini cu comentatori înscrişi, activi. Plus, milioane de accesări zilnice. Aşa că, hai să vedem cine îşi poate confirma valoarea sau, pe limba lor, cine poate arăta că îşi merită banii.
    Spre exemplificare, comentariul meu de azi sub nick-ul Andrei New York este maimult decât un sondaj de opinie privind obţiunile pro-stânga ale cititorilor siteului ziare.com
    Trei rânduri sub titlul “Nişte cârpe comuniste” a avut 23 de voturi favorabile şi 2 nefavorabile. Îi las pe ei să facă aritmetica procentelor. Cert este că foarte puţine din comentarii ajung la o calitate de 18-20 de puncte, dar eu pot să afirm, fără eroare că sunt profesionist, de aceea nu le impun un concurs cu mine, că ar fi cam ca Geoană şi cu Crin în faţa lui Băsescu. Eu, ca americanii, cu toate că nu sunt, am găsit o chestie de promovare aici, pe care o să câştig ceva şi o să o promovez acolo gratis. Adică pe puncte. Redau mai jos textul şi aştept să văd care dintre comunişti are muşchi pe creier şi sânge în instalaţie să-mi arate măcar acelaşi punctaj.

    Comentariu:
    NIŞTE CÂRPE COMUNISTE 13.04.2009 00:12

    Este mai mult decât evident că actualul sistem legislativ este o catastrofă. Nimic nu merge bine şi parlamentarii noştrii, de 20 de ani tot fac legi proaste. Au luat salarii pentru asta, cu toate că eu le apreciez ca venituri necuvenite. Acum mai vor şi pensii pentru dezastrul produs? Recompense? Nu se poate aşa ceva.
    Pro +23 Contra -2
    Calitatea Comentariului +18 -3 +21

  • cmorosanu a scris pe 14 Aprilie 2009, 06:22 am

    Da…Avem si acum exemple in viata de fosti comunisti priviliegiati ai regimului Ceausescu care s-au “reformat”,au condamnat comunismul,au facut totul pentru a accede in ierarhiile de varf din actualele partide democratice ….Doi din ei au reusit sa ajunga la Cotroceni….
    Restul prin organisme internationale ,incearca sa ajunga europarlamentari ,sunt in varful ierarhiilor de partid,in parlamentul national….Or fi reformati si sinceri?Or fi buni de injurat side condamnat?
    Altii sunt acum oameni de afaceri si clienti ai politicului….albi si albe cu bani negri…
    Avand in vedere celede mai sus si tinand cont de prezumtia de buna intentie si bun simt cred in condamnarea comunismului ca regim si sistem si in cea de grup…..Sa etichetezi pe cei care nu sunt de acord cu tine drept comunisti si securisti ,numai pe lipsa altei argumentatii ,sa condamni si urmasii lor pana la a treia generatie ,sa confisti democratia si libertatea in numele unui singur partid uitand ca toate partidele sunt inca populate de aceste categorii mi se pare o mare imbecilitate si ipocrizie….Sa invoci vina biologica a indivizilor de a se fi nascut prea devreme sau faptul ca inca mai traiesc la fel…Si denota
    duplicitatea si promiscuitatea morala si uneori impostura in care traiesc acele personaje care condamna avand in vedere ca proprii bunici,parinti sau chiar ei au trait biologic in acel regim ,au fost membri PCR sau chiar in pozitii privilegiate iar ei ,se demonstreaza uneori ca sunt demni urmasi ai comunistilor cel putin practicand aceleasi metode comuniste de a incerca sa puna pumnul in gura celor ce indraznesc sa critice actualul regim sau partidul iubit ….incercand sa-si impuna ideologia si propriile convingeri cu forta ipocriziei,oportunismului si delatiunii,a calomniei si injuriilor …
    Sa traiti liberi ….ceea ce inseamna frumos si bine …..dincolo de binele urat de Basescu si PDL in campaniile electorale …

  • silverstar a scris pe 14 Aprilie 2009, 08:46 am

    Am primit aseară pe mail. Vă spune ceva? Ştiţi ceva mai mult?

    S-a votat in SUA, legea HR 875 si S425, care obliga orice ferma organica privata sa-si opreasca activitatea, in maxim doua saptamani.

    Chiar si acasa, in gradina ta, nu mai ai voie sa-ti cultivi
    legume, fructe, sub pretextul sigurantei alimentare. Daca esti prins cu asa ceva (orice agentie de control, are dreptul de acum, sa-ti intre in casa, in gradina, sau ferma personala si sa verifice) poti fi amendat cu cite 1 milion de $/ zi, atitea zile cite “crede” agentia ca ai incalcat legea.

    De asemenea concernului Monsanto i se da drept unic de a
    distribui numai seminte hibridizate, din care anul urmator nu mai iese recolta daca le insamintezi. Deci in fiecare an trebuie sa cumperi de la ei. Si orice fermier este obligat sa cumpere seminte, chimicale si medicamente pentru tratat recolta de la citeva firme printre care si Monsanto.
    Oameni in SUA se incurajeaza sa-si cumpere seminte nehibridizate heirloom) precum si alte grine si boabe pentru consum si pentru o eventuala recolta.

    Va rog sa urmariti documentarele cela doua:

    Votarea HR 87 si S425:
    http://www.youtube.com/watch?v=epXNJNjYBvw

    Adevarul despre Produsele organice:
    http://www.youtube.com/watch?v=4Z1C8VKtLwY

    Aceste legi, impreuna cu Codex Alimentarius ce va intra in
    vigoare de la 31-Dec-09, vor distruge cca 2/3 dintre
    oameni.

    Pentru cine nu stie inca ce este Codex Alimentarius, precizam ca este un cod de legi prin care se cere ca sa se interzica toate vitaminele si aminoacizii esentiali sanatatii omului, sa fie declarate substante toxice si deci vor avea regimul otravurilor. Adica Vitamina C va fi considerata ca heroina sau cocaina, daca esti prins cu vitamine incalci legea si faci puscarie.
    Nutrientii naturali vor fi interzisi!!!
    Toata hrana noastra, va fi iradiata cu Cobalt, care omoara orice principii active, vii, din hrana, practic noi ne vom hrani cu o mincare “moarta” fara principii nutritive. Se preconizeaza o crestere alarmanta a diabetului, cancerului si bolilor cardiovasculare si ale altor afectiuni.

    Urmariti cu atentie filmul urmator, este relevant:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-5266884912495233634

    http://info-wars.org/?p=660&lang=ro

  • enescu a scris pe 14 Aprilie 2009, 09:18 am

    Ce se tot baga Vadim Tudor atat?Sa-l lasa in pace pe Gigi.Tot spune ca-l scapa el de inchisoare.Cica l-a rugat pe Basescu sa-l elibereze pe Gigi.In ce tara traim?Daca Gigi e vinovat,sa fie judecat.

  • enescu a scris pe 14 Aprilie 2009, 09:20 am

    De ce nu intervine Vadim Tudor si in soarta lui Penescu?Nu s-a bagat si pentru batranul inchis pentru 3 tzarusi?Nu…

  • cenushares a scris pe 14 Aprilie 2009, 09:30 am

    silverstar,

    si in romania vor fi valabile toate legile astea da’ numa’ pentru profesori .. :)

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 10:21 am

    @ silverstar
    Dincolo de filmuleţe, vă pun la dispoziţie legile:

    http://www.thomas.gov/cgi-bin/query/z?c111:H.R.875:

    http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?c111:S.425:

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 11:09 am

    Mă scuzaţi, între timp le-a mutat:

    http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?c111:h875:
    http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?c111:S.425:

  • silverstar a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:01 pm

    Unde poate duce îndobotocirea, îndoctrinarea, încrederea fără discernamant în şarlatani, lipsa de logică….
    Am urmărit filmul “Masacrul de la Waco” pe canalul Explorer. Merită văzut. După amiază, la ora 16, va fi in reluare.

    Pe 19 aprilie 1993, întreaga lume privea îngrozită cum focul mistuia Centrul Mount Carmel din Waco, Texas, lăsând în urmă doar cenuşă fumegândă şi resturi umane carbonizate. Optzeci de oameni au ars de vii, printre care şi 25 de copii. Au fost doar nouă supravieţuitori. Morţii erau membri ai unei secte religioase, davidienii, care se baricadaseră în complexul Mount Carmel pentru a se opune FBI-ului. Deşi desfăşurate în vizorul mass-mediei mondiale, evenimentele au rămas învăluite în mister. Gafele şi muşamalizările FBI-ului au dat naştere la mii de teorii ale conspiraţiei despre ce s-a întâmplat cu adevărat în interiorul complexului şi cine s-a făcut vinovat de moartea celor 80 de oameni. Acum, cu ajutorul accesului exclusiv la noi şi şocante dovezi, dezvăluim adevărata poveste care a ţinut lumea în tensiune timp de 51 de zile în primăvara anului

  • sorina a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:16 pm

    Mi se pare absolut ridicola aceasta incercare de manipulare a opiniei publice potrivit careia un vot pentru Elena Basescu ar insemna un vot pentru PDL.Chiar de ar fi asa tot nu pricep cum se face ca un om,despre care tot afirmati ca are niste calitati exceptionale care ii permit candidatura la PE, nu reuseste sa convinga auditoriul.Inteleg foarte bine ca interesele dvs sun t legate de familia prezidentiala insa nu inteleg de un de atata certitudine ca poporul roman e o adunatura de imbecili pe care ii poti manipula cu un zambet si o gogoasa.E adevarat ca am auzit lideri ai PDL Arges vorbind despre cetatenii de rand cu apelativele “pulimea” sau “vulgul” insa generalizarea mi se pare extrem de periculoasa.Sigur ca atribuind votantului un astfel de loc inferior va face ssa pareti mai siguri pe dvs.Personal pe mine EBA nu m-a convins decat ca este fata presedinelui si ca se bucura de tot sprijinul tatalui si apropiatilor sai.In privinta PDL nu am mari cuvinte de lauda avand in vedere ca in prezent nimeni nu se apleaca peste problemele reale ale tari ci prefera circul mediatic.Sigur ca presa ar putea da o lovitura daca si-ar dori acest lucru nebagandu-va in seama .

  • silverstar a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:21 pm

    ***Bibliotecaru – pe mine nu mă sperie viitorul, cât mă sperie azi, clipa, momentul, mai ales când ceva nu se-nvârte rotund. Atunci, mă sperii, intru în panică, nu sunt capabilă să găsesc o soluţie imediată, o ieşire din impact… Am nevoie de cineva care să raţioneze în locul meu, care să ia o decizie. Ori, am tendinţa de a fugi, de parcă aş vrea să mă ascund, să mă mint că nu-i adevărat… Efectiv ajung să neg realitatea…
    Dar, oricât aş ocoli, e bun întâmplat ceea ce vreau să evit, să neg… :roll:

  • IONHUT a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:32 pm

    In monologul sau de ieri seara rostit in fata romanilor, bineinteles prin sticla televizorului, marinarul ne-a demonstart incaodata ca anii si aghiasma isi spun cuvantul asupra cerebelului fiecaruia, decospirandu-se ca de fapt el este la baza “bunei functionari a justitiei” de la ora actuala si ca tepele promise acum cinci ani isi intra-n rol.Printre alte baiguieli scapate cu sau fara voie, matrozul, nelinistit ca romanii lui nu au inteles correct care este rolul arestarilor cu orchestra din ultima vreme, a lui Popoviciu, Serban, Becali, Penescu, Constantin, etc, a tinut neaparat sa ne dumireasca chiar marirea sa : “CICA ABIA ACUM JUSTITIA ISI FACE DATORIA SI ARESTEAZA PE ORICINE AR INCALCA LEGEA, INDIFERENT DE CATE PITULE ARE LA TESCHEREA”.Si, va vine sa credeti, toate astea se intampla sub domnia lui Traian I, fost communist, fost mare nomenclaturist, fost securist, fost mare navigator, fost, etc, etc.Cu alte cuvinte, nimeni n-a reusit pana la persoana sa, sa puna justitia pe roate, sa starpeasca coruptia si sa instaureze dreptatea in aceasta parte de rai… Desi pana acum in intreaga sa domnie nu a fost nici macar un singur caz de mare corupt condamnat, dupa spusele “profetului”, rezulta clar ca justitia lui si a Monicai, a intrat in normal… Votantule, ia si baga la cap !
    Cred ca nu mai e nevoie de cuvinte ca sa mentionam cine-I in spatele acestei justitii nemaipomenite….

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:36 pm

    @ silverstar
    Viaţa este o înşiruire de momente întrerupte, din când în când, de activitatea somnului. Somnul este prima capacitate de protecţie, el permite refularea percepţiei realităţii fără a avea de suferit fizic. Dar mai este ceva. Creierul uman are două capacităţi interesante. Prima capacitate este aceea de a uita, cea de a doua de a umple cu ceva golurile de informaţie.

    În timp ce dumneavoastră, pe bună dreptate, vă îngroziţi de controlul pe care statul îl exercită dictatorial asupra individului (dacă vă amintiţi am mai vorbit de câteva ori despre instaurarea dictaturii), prima doamnă a Statelor Unite a chemat nişte copii pentru a cultiva pe peluza Casei Albe legume organice.

    Ne aflăm în penultimul act al globalizării, cel al instaurării dictaturii. După ce se va semna şi ultimul act, un singur lider peste întregul pământ, Armaghedonul va fi foarte aproape de final.
    Sigur, dacă este aşa, poate vă întrebaţi de ce nu se revoltă lumea să răstoarne ordinea de drept, să anihileze oligarhia mondială, şi să revină la starea de normalitate? Răspunsul l-am dat mai sus, “Creierul uman are două capacităţi interesante. Prima capacitate este aceea de a uita, cea de a doua de a umple cu ceva golurile de informaţie.”

    Din păcate, nu avem altceva de făcut decât să ne uităm cum suntem călcaţi în picioare, pentru că cei care realizează că se întâmplă ceva se situează exact în acele goluri care sunt acoperite de mintea colectivă a umanităţii cu altceva inventat, fictiv.

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 12:46 pm

    @ IONHUT
    Domnul preşedinte a subliniat că nu are nici o legătură cu ceea ce face justiţia. Acest lucru înseamnă că nu putem vorbi despre o vină sau despre un merit al preşedintelui pentru bunul sau prost mersul Justiţiei.

    Astăzi am trimis un email către Consiliul Superior al Magistraturii cu rugămintea de a-mi explica termenul “pericol social”. La nivelul meu de “civil”, eu nu pricep cum gestul unui preşedinte de club care dă mită unui arbitru poate duce cu gândul la faptul că, lăsat în libertate, mituitorul este un pericol social. Parcă văd cum un preşedinte de club atacă cu 1000 de euro în mână un suporter de echipă şi-l “ameninţă” cu “mita o mie de euro” ca acesta să strige “trăiască echipa adversă!”.

    Aştept cu interes răspunsul celor de la CSM. Sper eu că măcar la CSM se respectă termenul legal de oferire a răspunsului.

  • enescu a scris pe 14 Aprilie 2009, 01:08 pm

    Pana acum Penescu a platit sute milioane euro impozite la stat.Ce se intampla cu justitia asta?Se incalca grosolan drepturile omului in tara asta.

  • SorinPLATON a scris pe 14 Aprilie 2009, 01:12 pm

    Stimata doamna,

    Desi sunt un fervent critic al dv. si anturajului dv. politic, consider ca fair play-ul trebuie sa fie nota majora de control in societatea romaneasca; http://sorinplaton.wordpress.com/2009/04/14/rea-da-buna/

    Cele bune!
    “unul dintre egali”

  • IONHUT a scris pe 14 Aprilie 2009, 01:31 pm

    Biblio,
    Pe cat faci pariu ca CSM o sa…uite sa-ti raspunda ?

  • Bibliotecaru a scris pe 14 Aprilie 2009, 01:48 pm

    @ IONHUT
    Dacă nu vor răspunde în termen de 30 de zile, să fie ruşinea lor şi nu a mea că am întrebat. Am folosit şi adresa relaţiilor cu publicul… adică am avut bun simţ să mă adresez zonei care îmi era destinată ca cetăţean.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 14 Aprilie 2009, 01:57 pm

    @-DREPTUL LA APARARE-pina si cel mai odios criminal,dictator are argumente in favoarea sa si la o prima atentie superficiala argumentele ar parea plauzibile.
    imi vine in minte procesul de la NURENBERG,chiar procesul lui PINOCHET,carte pe care nu de mult am terminat-o,ma pot gindi la felul in care au reactionat francezii in raport cu colaborationistii francezi cu fascistii germani,la procesul batrinului petain,ori sa ma gindesc la dictatura lui franco si felul cum au procedat spaniolii cu uneltele criminale ale lui franco.
    in toate aceste situatii au fost procese,au urmat epurari masive in sinul societatii,s-au stabilit vini pe o scara de la 1 la 100 astfel incit toti cei care au colaborat ori au fost complici la regimuri criminale sa plateasca.
    doar in romania-o tara plina de derbedei hoti,nesimtiti si nerusinati-partea buna a societatii nu a reusit sa faca cuvenita socoteala si cei care au fost intr-un fel s-au altul implicati in sustinerea comunismului sa plateasca.
    astfel s-a nascut o societate bolonava care nu si-a reglat conturile,de-a valma criminali comunisti,securisti,militieni ,delatori,si toate cirpele umane pe care s-a sprijinit comunismul s-au amestecat cu oameni onesti .
    astfel avem o societate mizerabila in care netrebnicii isi argumenteaza existenta si nesimtirea cu cel mai penibil argument-S-AU SCHIMBAT SI S-AU EUROPENIZAT-nota de plata?haaa hiii si ce daca au sprijinit un regim comunist,e treaba celor care au suferit,ei acum au alte prioritati.
    atit cit le-a mai ramas de trait vor sa traiasca BINEEEEE.
    ati vazut vreun hot sa recunoasca ca a tilharit?nu niciodata pt ca hotii si tilharii nu au obraz,tot asa cum fostii comunisti nu au caracter,onoare si demintate.
    si cum sa aibe-sa fii comunist implica in primul rind sa-ti lipseasca acele frumoase trasaturi de caracter care definesc omul si umanismul.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 14 Aprilie 2009, 02:06 pm

    BIBLIO-nu am cunostiinte juridice,dar cu toate acestea risc un raspuns de chibit-un patron potent si cu bani este un pericol prin forta pe care o are,astfel el poate intervenii in desfasurarea anchetelor reducind la tacere martorii,eliminind probe etc.
    cam aceasta este logica judecatorilor care dau verdcte ce acest gen,zic eu si nu cred ca gresesc prea mult.
    pt ca pericol social inseamna si a pune piedici infaptuirii actului de justitie.
    vezi PARLAMENTUL ROMANIEI-care i-a furnizat lui ADRIAN NASTASE -prin intermediul voturilor pesediste,peneliste,peciste udemeriste si peremiste,IMUNITATE-l-au ridicat deasupra legii si l-au protejat timp de mai bine 4 ani-desii turnatorii,cei care l-au dat in git au fost chiar pesedisti de-ai lui,ba mai mult fosti subalterni in guvern.
    pina si ambasadorul roman din china-a furnizat materiale complecte care arata ce cereri nerusinate a avut FAMILIA NASTASE-prin vocea doamnei DANA NASTASE-mare amatoare de CHINEZARII DE BUNA CALITATE.
    asa ca noi care nu suntem nici macar juristi trebuie sa avem incredere in ratiunile care au stat la aceste hotariri judecatoresti.

  • Katrina a scris pe 14 Aprilie 2009, 02:11 pm

    @Silverstar

    Monsanto a reusit sa’si vanda samanta de soia si in Romania; am vazut un reportaj la TV, care m’a infiorat….hai sa’ti dau un exemplu: Tu cresti doi porci, iar pe unul din ei il vinzi la piata cu 1000 de lei. Daca agentul de la Monsanto face o analiza ADN porcului si descopera ca are genomul brevetat de ei, va trebui sa platesti si o amenda si sa le dai si jumate din pretul de vanzare, chiar daca tu nu stiai….Aceasta aventura a trait’o un fermier din Germania.
    Un fermier din Canada s’a judecat 10 ani cu Monsanto, pentru ca pe terenul lui a crescut rapita, semintele fiind aduse de vant; Monsanto a cerut “despagubiri” pentru ca au zis ca fermierul a cultivat fara acordul lor, cu alte cuvinte a furat. Omul a pierdut tot, dar noroc cu comunitatea care l’a sustinut financiar ca sa continue procesul, pe care l’a castigat…..dupa 10 ani……
    Cam 10 senatori si deputati din congresul american, sunt fosti avocati de la Monsanto, ale caror campanie a fost sprijinita, de aceea trec usor legile anti-sanatate la ei….

  • Maryland Andrei a scris pe 14 Aprilie 2009, 02:13 pm

    Frank, tu nu vezi ca oricum nu e bine. Daca aresteaza pe cineva, problema e ca de ce a fost arestat, de ce a dat ordin sau telefon Basescu. Daca i se da drumul, tot nu e bine, daca e mentinut in arest tot nu e bine. Cred ca pentru contrazicatorii astia nu e bine nici daca ii lasa in continuare sa fure. Mai sunt si alte variante?

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 14 Aprilie 2009, 02:15 pm

    un indemn in saptamina patimilor lustrabililor-domnilor si doamnelor aveti ocazia sa va pocaiti,sa va salvati sufletele din miinile diavolului rosu.
    nu va sfiiti,pocaiti-va recunoastetiva erorile si greselile-incercati sa va cereti scuze fata de cei din jurul vostru,fata de urmasii vostrii pt ca le lasati o asemenea mostenire-VEZI ROMANIA-si cred eu ca o sa va simtiti usurati.
    daca in romania inca nu exisita o lege a LUSTRATIEI-puteti voi cei lustrabilii din propie initiativa sa va faceti MEA CULPA-ar fi un gest ca ati evoluat pe lantul trofic,ca nu mai sunteti la nivelul unui animal nesimtitor,ca ati urcat pe o treapta superioara,treapta care v-a adus un dram de ratiune si bun simt-ASA CA TOV COMUNISTI,CAITI-VA,POCAITIVA SI VETI FI IERTATI.

1 2 3 12

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila