rss
home
26
Ianuarie

Facturile fierbinti din iernile geroase se combat prin ‎reabilitarea termica

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Facturile fierbinti din iernile geroase se combat prin ‎reabilitarea termica”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • nell a scris pe 05 Februarie 2010, 11:34 pm

    asa radeau si stupid white man din big apple inainte de 9/11,
    se pare ca si noi,romanii am ajuns la nivelul de etern misto.cam repede,though.
    pacat de (multele) carti citite si de tonele de informatii digerate de multi dintre noi.
    waste of time.
    cel mai misto e sa n-ai pareri si sa pui mainile-n sold.right,ballback?
    vei creste.in mod sigur.

  • Timisoara cruda a scris pe 05 Februarie 2010, 11:35 pm

    http://raducanu.wordpress.com/2010/02/05/despotism-social-democrat/

  • balbeck a scris pe 05 Februarie 2010, 11:52 pm

    Bibliotecaru,eu ma gandeam la la niste rachete amarate,nu ma gandeam la altceva,ma gandeam la o gluma.Poate se iradiaza nitel nell calare pe “little boy” hahaha

  • balbeck a scris pe 05 Februarie 2010, 11:54 pm

    Bibliotecaru,dar noi nu putem produce bomba bogatului?

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 12:03 am

    Cand am fost mai serios am spus ca sunt impotriva scutului.Dar mi-e indiferent.Tot nu am ce face.Degeana ne agitam noi si incercam sa le aratam astora greselile,tot nu vor sa priceapa.
    Mai mult te pot lua si la misto.Tu cine esti?E doar o parere nagativa,noi reprezentam poporul.Voteaza si votul tau conteaza.Altceva pentru noi nu conteaza.Eventual taxe si impozite platite la zi,altceva nu ne intereseaza.Statul isi achita datoriile anual,nu la zi.
    Asa ca de ce sa fim seriosi si pesimisti?Tot aia e.Poate daca ne agitam e mai rau.Ce sa facem sa iesim in strada sa ii macelarim pe toti aia ce stau in palate,cu chirie pe bani publici,ce risipesc banii publici aiurea,ce pleaca in bataie de joc in tailanda,ce pleaca la carnaval?

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Februarie 2010, 12:25 am

    @ balbeck
    Din câte ştiu eu, România era pregătită (din punct de vedere teoretic) să producă o bombă nucleară încă de pe timpul lui Ceauşescu. Din plutoniul de centrală nucleară s-ar putea obţine plutoniu de bombă şi, se pare (nu bag mâna în foc) că Nicolae Ceauşescu avea această intenţie. Nu cred totuşi că era vorba despre bombe, ci despre rachete cu rază medie de acţiune. Poate că totuşi era un mit urban.

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 01:30 am

    “Sa facem din tun tractoare”…

  • oradeanca a scris pe 06 Februarie 2010, 09:00 am

    Buna dimineata la toata lumea!in continuare,cu interes si cu nerabdare,astept vesti.De bine daca s-ar putea.
    Conteaza ca aici,intru cu drag :) si daca e cumva o zi in care ma iau cu altele,imi lipsiti si revin rapid cu recuperari.Un gand bun tuturor! :)

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 10:20 am

    10% din farmaciile din Prahova au fost luate cu japca de distribuitorii de medicamente,din cauza datoriilor.Din cauza acestui guvern farmacistii nu-si mai pot face meseria in tara asta.Statul nu isi plateste datoriile.Ce vreti voi?Sa moara bolnavii si pensionarii din tara asta?Vreti sa nu mai fie farmacii iar spitalele sa fie fara medicamente?Ce motive aveti?Bani aveti.Nu ii gestionati cum trebuie,unde trebuie,ii bagati in scut,ii dati fmi-ului,bancii mondiale.Sunteti incompetenti,nu aveti specialisti,mai si furati.

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 10:26 am

    Nici lanturile de farmacii nu stau bine deloc.S-ar putea sa plece.Au datorii foarte mari.Au rulaj foarte mare si datorii si mai mari.

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 10:29 am

    Chiar sunteti de capul vostru acolo?Nu intrebati pe nimeni niciodata si luati cele mai stupide decizii,bagati hg-uri o gramada,in defavoarea tarii.Care e scopul vostru?SDunteti platiti sa nenorociti tara?

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 10:30 am

    Culmea,platiti de noi…

  • ing.dela izvoarele Dunarii a scris pe 06 Februarie 2010, 10:34 am

    Stimata si pozitiv ambitioasa Doamna Ministru Udrea,

    O postare f. scurta: dvs sunteti experta (la Univ. Carol I de aparare) in “Securitatea regionala la Marea Neagra”. Lucrurile se “incing” acuma dupa acceptarea scutului antiracheta “Obama” de catre CSAT, caci rusii au spus si vor repeta azi in prestigioasa
    Security Conference in Munich prin Lavrov ca daca Romania instaleaza scutul ei isi vor
    intari (inmulti) prezenta militara in Marea Neagra, ceea ce in perspectiva castigarii alegerilor
    din Ucraina de catre Ianukovici (pro rus fervent) ar putea duce la nerespectarea de facto de catre Ucraina a deciziei Curtii de la Haga si la o exacerbare (worst scenario!!) a tensiunilor NATO plus Romania contra Rusia plus Ucraina!

    Cred, distinsa Doamna Ministru ca ar fi extrem de oportuna o postare pe blog cu acest subiect, care v-ar ajuta sa va profilati si in politica externa dupa ce sunteti chiar doctorand
    in astfel de teme strategice daca am inteles bine CV-ul Dvs.
    Mult succes si in judetul Suceava azi, dar o imagine reala pozitiva de politiciana completa se
    face si “luand atitudine” (era sloganul EBEI la 7 iunie!) pe problemele fierbinti ale mapamondului, iar ecuatia Obama- Basescu-Ianukovici-Putin (Medvedev)-NATO-Georgia-
    Abhazia-Osetia este extrem de fierbinte dar si complicata!
    Succes si s-auzim numai de bine!
    P.Bucur

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 10:44 am

    “ion adrian says:
    5 February, 2010 at 10:24 pm

    Cu siguranta dl Dan Tapalaga(o fi ruda cu actorul?) este un ziarist bun , ….
    Voi cita numai fraza finala din linkul de mai sus ptr care ii multumesc lui nell:

    Iar esential in ce priveste Romania este ca a intrat, dupa decenii de ambiguitate si dublu discurs in politica externa, pe harta marilor decizii strategice, semn ca este privita ca un partener consecvent si de incredere al Statelor Unite. Este si meritul lui Traian Basescu? Indiscutabil, da. A pariat corect in primul mandat pe o relatie privilegiata cu Statele Unite, iar astazi Romania are de castigat, nu alte state din Balcani sau Europa Centrala, si ele membre NATO. Astazi, ca tot vorbim de ambiguitate si dublu discurs, putem citi, cred, in alta cheie vizitele secrete pe care Mircea Geoana, vicepresedinte CSAT in aprilie 2009, le facea la Moscova.”
    Bai “mosulica”, ca de obicei lauzi doar pupincuristii marinaresti fara a urmari deloc obiectivitatea tuturor articolelor si afirmatiilor lor.E foarte normal cata vreme judeci printr-un creier “obosit”, netezit si depasit…
    Acest Tapalaba nu-i altcineva decat omul de casa al Monicutei macovei, mancatorul de ciuperci al fostei procuroare comuniste, a carei mapa profesionala, sa vezi si sa nu crezi, a disparut odata cu dosarul “lu matrozu”.Asta pentru ca ar fi continut “elemente” interesante….Acest Tapalaba a fost permanent un partizan infocat al portocaliilor si in consecinta toate materialele sale poarta amprenta accentuata a subiectivismului exagerat si chiar impertinent si obraznic.
    Apoi, referitor spiritul tau de observatie extraordinar de a sesiza de unul singur “genialitatea” basesciana de a orienta Romania catre USA, imi scot bocancii, izmenele si bascalia….
    In primul rand e si foarte greu de a alege ca varianta USA in locul Rusiei, daca avem in vedere ca rusii astia, in decursul secolelor, ne-au furat averi si pamant, ne-au chinuit si deportat cetatenii, ne-au escrocat si ne-au opresat si chinuit mereu…Normal ca din cauza geniului marinaresc a bagat PSD-ul tara in NATO (in vreme ce matrozul, atunci facea parte din Internationala socialista si se opunea vehement la intrarea PSD-ului in ea-deci era mare comunist, da tu ai uitat din cauza creierului afanat).Si tot din cauza geniului si gandirii marinaresti , tot PSD-ul a creat majoritatea conditiilor de a fi primiti in UE…Si atunci ce ramane ca a facut Basea ? Doar faptul ca a inventat aiurea axa Bucuresti-London-Washington si ca a sporit trupele militarilor romani din Afganistan, (care au fost plasate in zona cea mai periculoasa), ca le-a inzestrat cu transportoare blindate fragile si ca a sporit numarul mortilor decorati de el…
    Ti-am mai spus ba, tu judeci cu picioarele, uiti evenimentele politice importante si le atribui altora merite pe care nu le au.Eu nu zic, postarile tale sunt bune, dar merg de regula la scolile ajutatoare sau la azilurile de mosnegi simpatici, asa precum esti tu..Sper sa te mai tii “falnic” si anul asta…

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 11:28 am

    Doamna ministru,
    Eu cred ca “facturile fierbinti din iernile geroase…” s-au racit de tot de cand n-ati mai ciripit prin zona…
    S-au sa ne obisnuim cu chestia asta deoarece alegerile au trecut si nu mai suntem utili ncide-o placinta poale-n brau, iar guvernarea din care faceti parte procedeaza doar cum ii pofteste inima, ca poporul “e multi, da prosti” ? probabil ca noi astia care v-am smangalit blogul suntem, in viziunea d-stra, precum pansamentul : a trecut rana, il arunc ?

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 11:33 am

    COMPLETARE :
    Si ca sa previn o scuza inutila din partea d-stra (m-am convins ca sunteti priceputa la scuze atunci cand v-am urmarit in fata comisiei parlamentare), o citez pe strabunica mea, cand isi instruia copii : “BUNAZIUA NU COSTA PARALE”

  • Nicolae a scris pe 06 Februarie 2010, 12:03 pm

    @ IONHUT
    Buna ziua.
    Nu ca as avea vreun motiv sa o fac, nu cred ca este cazul si nici nu cred ca gazda noasta ar avea nevoie si de pareri contrare celor formulate de dumneavoastra.
    Vreau doar sa va spun ca eu unul, in clipa in care am concluzionat ca nivelul meu de perceptie si analiza nu se armonizeaza cu al majoritatii, pur si simplu m-am retras incet, incet. Asta nu a insemnat si nu inseamna ca nu mi-am permis ca din cand in cand – a se vedea si prezenta postare – sa nu uzez de larghetea cu care gazda noastra ne pune la dispozitie blogul domniei sale.
    Toate cele bune, dumneavoastra si tuturor.

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 12:18 pm

    Nicolae,
    Credeam ca posezi un spirit de observatie mai bun, deoarece in ultimele luni si eu am procedat asijderea, adica am postat rar, foarte rar chiar si doar atunci cand am avut ceva de spus.Doar astazi mi-am depasit norma, avand in vedere “niste chestiuni arzatoare si la ordinea zilei”.
    Cat priveste acea “larghete” a gazdei noastre (probabil te referi strict la blog), cred ca faci uz de ea pentru ca n-ai ceva mai important de marcat, dar crede-ma ca problema asta a ta e doar in avantajul ministresei…si precum vad ii cam faci concurenta in domeniul avocatiei…Ei, sambata fiind si avand timp la dispozitie…ce nu face omul…Sper sa scormonesti dupa subiecte mai “grele”.

  • ion adrian a scris pe 06 Februarie 2010, 12:33 pm

    Nu insulte ci raspunsuri, ca sa mai putem discuta despre orice
    Intrebarea fundamentala era:
    Ionhut: Comunismul in Romania a fost un regim nelegitim si criminal, da sau nu?

  • ion adrian a scris pe 06 Februarie 2010, 12:37 pm

    Dna Udrea avea sa-mi dea mie niste raspunsuri si la inca cativa, dar nu la diversionisti. Asadar nu e problema acestora sa supravegeze aceste aspecte, ca stim si noi, si sa asteptam dar si sa avem grija sa primim raspuns.

  • nae8888 a scris pe 06 Februarie 2010, 12:44 pm

    s 6 feb 10 udrea

    In timp ce romanii, v. mai sus, se preocupa de scutul antiracheta, ii mananca, cainii vagabonzi (CV), ca ce-i drept, americanii n-au oferit si un scut anticaini vagabonzi, poate mai tarziu.
    Aseara la TV cineva, de altfel destul de educat, apara cu inflacarare CV, disperat ca unii vor sa scape orasele si satele de ei, desi si el s-a bucurat vreo 30 de ani de lipsa lor. Cati CV a vazut el in Paris, Berlin, sau Bruxelles, unde petrece destul timp, 10.000, 1.000, sau NICIUNUL ? Auzeam ca EU cere sa se respecte anumite reguli cand omori porcii, oare au si pentru CV asemenea reguli ? Sau ei nu pot fi “adormiti pe veci” ? Doar mieii, iezii, si in multe tari, si oamenii ? Hai sa intram in randul lumii, fara CV.

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 12:53 pm

    Comunismul in zilele noastre inseamna basescu si boc.Boc e invatacel inca.Probabil tot timpul va fi asa.

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 01:18 pm

    Pe vremea lui ceausescu te puteai pensiona.Acum intai mori si dupa aia te “pensionezi”.

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 01:34 pm

    Buna ziua tuturor!

    Cred ca sunteti putin egoisti atunci cand doriti atentie speciala…Sa nu uitam ca doamna Udrea nu este in concediu…ci conduce un minister extrem de vast si de la care toata lumea asteapta finantare.Cred ca daca veti urmari activitatea dansei si rezultatele obtineti si raspunsurile la intrebari.In plus,sunt multe idei interesante expuse aici si cred ca faptul ca sunteti cititi,ar trebui sa fie multumitor.Este adevarat,toti ne-am bucura de prezenta dansei printre noi,dar acum sunt milioane de care trebuie sa se ocupe…deci putin altruism din partea celor ce ii duc dorul pe blog nu strica… ;)

  • Nicolae a scris pe 06 Februarie 2010, 01:46 pm

    @ N.G.
    Daca mai era nevoie si in sprijinul afirmatiei dumneavostra privind agenda de lucru plina a ministrului E.U. :
    http://ziarero.realitatea.net/1265453382-Udrea_a_semnat_doua_contracte_de_finantare_pentru_Cetatea_de_Scaun_si_Ambulatoriul_SJU_Suceava
    Toate bune.

  • lorenzosp a scris pe 06 Februarie 2010, 02:38 pm

    Buna ziua tuturor,
    Pe fondul scaderii audientei tov Badea cu a sa ”in gura presei”…devine jalnic, penibil , caraghios chiar.
    De dragul audientei pierdute incearca tot felul de copilarii ridicole care nu fac decat sa accentueze si sa adevereasca spusele rivalilor de la Cronica Carcotasilor.
    Oare pe cand un sex in direct sau macar inregistrare mai Mirciulica??????

  • lorenzosp a scris pe 06 Februarie 2010, 02:42 pm

    Dragilor …nenea Vadim Tudor a facut aseara o reprezentatie tampa, penibila , o demonstratie de latrat aiurea, de vorbit de dragu de a te afla in treaba, invitat fiind la rtv. Mare om mic caracter!
    Ma intreb oare cu ce e mai prejos Diaconescu de la otv, fata de Badea, Vadim( nu discut despre cultura, arta scrisului, incontestabile)?????????

  • lorenzosp a scris pe 06 Februarie 2010, 02:47 pm

    Problema cainilor vagabonzi, e simpla si are doar o solutie ”Eutanasierea lor”!!!
    Ce atatea discutii despre aceste animale? De ce nu discutam si despre porci, vite,puisori..atat de apreciati de papilele noastre gustative ?
    Omorati toti pana la unu si sa nu mai risipim banii pe adaposturi, hrana medicamente pentru aceste animalute preferentiale.
    Iarasi tre sa vina in tara nustiu ce cucoana sa ne invete pe noi cum sa-i protejam, etc,etc?
    Dar de semenii nostri fara adapost, batranii fara medicamente, alimente…nu ne putem ocupa in detrimentul cainilor vagabonzi??????
    Parca inebunim …..ce probleme, ce dezbateri, ce subiect!!!…Eutanasierea in totalitate a cainilor fara stapin!

  • dacu' frate cu tracu' a scris pe 06 Februarie 2010, 02:53 pm

    De ce guvernul amana certificatele de eficienta energetica a cladirilor? Ne preseaza si UE – a fost o stire omisa de altii, prezenta doar la TVR1 – ca mai avem 3 saptamani sa rezolvam problema. In felul asta, rezolvam si cu reabilitarea termica.

  • ion adrian a scris pe 06 Februarie 2010, 03:04 pm

    Si un cantec fierbinte de haios, pe care daca deja-l cunoateti, sa ma scuzati. Pe mine m-a amuzat:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jl_cTulm064&feature=related

  • Frank Zapa[King] a scris pe 06 Februarie 2010, 04:19 pm

    I.N.S.-a pus pe piata citeva informatii privind performantele turismului pt anul 2009.una peste alta conform I.N.S. in anul 2009,turismul romanesc a suferit un recul destul de semnificativ,14%.
    cauzele acestui recul? cel putin npt moment nu le voi comenta,desi evident aceste cauze in primul rind sunt legate de criza economica.
    voi da un singur exemplu,care este foarte sugestiv,in wek-end in bucureti se practica turismul de tip TRIPOU.
    in anul 2009,din 14 cazinouri in bucuresti au mai ramas 11,iar sumele jucate de cetatenii strini,s-au redus de la 2000 de euro ,in medie la 200 de dolari.
    intrebare,dar oare pretentiile bugetarilor nu ar trebui sa urmeze cursul firesc al incasarilor?
    dar oare cheltuiala cu institutiile statului-PRESEDINTIE,GUVERN,PARLAMENT ,in spiritul solidaritatii cu toti romanii nu ar trebui sa urmeze acelasi curs ,onest al scaderii cheltuielilor?
    pacat ca societatea civila ,presa nu dezbate subiectul cu rationalitate ci doar la nivel venal,sangvin si cu multa rautate,lucru care in loc sa le creasca credibilitatea le-o scade si mai mult.
    Scoaterea din grota preistorica a lui C.V.T.dovedeste mai mult decit rea credinta-e un semnal autodistructiv-UNII IN PRIMAVARA ASTA VOR CONFLICTE DE STRADA,VIOLENTE DE STRADA-este ultima lor speranta,in a-l putea umilii pe TRAIAN BASESCU.
    cum de unii romani au cazut atit de jos?adica daca nu suntem noi la manete romania trebuie scufundata?

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 04:36 pm

    Lorenzo

    Esti destul de radical in problema cainilor,dar nu te-am auzit la fel de radical in a transa vinovatia oamenilor care prin neglijenta lor au dus la aceasta stare de lucruri.As spune ca ghinionul cainilor sta in faptul ca nu sfarsesc in farfurii,altfel ar fi fost cu siguranta penurie de caini,nu exces…Vina este a naturii care isi urmeaza cursul,respectiv inmultire excesiva,si a noastra ca nu am facut nimic sa limitam aceasta problema care deja a devenit periculoasa.Iti atrag atentia ca tot macel se numeste ceea ce tu ascunzi sub un cuvant altruist numit eutanasiere,care se foloseste doar pentru a curma suferintele unui animal in agonie,un act nobil fata de o fiinta care este dependenta de noi.Nu e nimic nobil intr-o eutanasiere in masa.Mai ales cand noi ca societate nu am facut nimic sa prevenim si gasim pretexte pentru astfel de metode de rezolvare a unei probleme generate de incompetenta si nepasare.Problema nu ar trebui pusa cum sa scapam de cei dependenti de noi(caini vagabonzi,oameni ai canalelor,cei fara adapost…)ci cum sa limitam numarul lor si crearea unor conditii de normalitate pentru acestia.Nu e solutia cea mai usoara,dar din punctul meu de vedere,daca ne pretindem oameni-specia superioara din natura-este solutia morala chiar daca mai greu de realizat.

    p.s.Si ca sa fac o gluma,daca teoria reincarnarii este adevarata,ce te faci Lorenzo daca te vei reincarna intr-un catelus vagabond in Romania ;) ?

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 04:38 pm

    “Frank Zapa[King] says:
    6 February, 2010 at 4:19 pm

    ………………………..
    Scoaterea din grota preistorica a lui C.V.T.dovedeste mai mult decit rea credinta-e un semnal autodistructiv-UNII IN PRIMAVARA ASTA VOR CONFLICTE DE STRADA,VIOLENTE DE STRADA-este ultima lor speranta,in a-l putea umilii pe TRAIAN BASESCU.
    cum de unii romani au cazut atit de jos?adica daca nu suntem noi la manete romania trebuie scufundata?”

    Amice, iarasi n-ai dreptate. Adu-ti aminte ca la alegerile prezidentiale din 2004, cel care ameninta cu miscari dure de strada, scoaterea oamenilor in drum si agitatii dure, era chiar matrozul in persoana, in cazul cand n-ar fi castigat.deci cum vine treaba : el avea voie, era in legitimitate, iar altii nu ?

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 04:42 pm

    “N.G. says:
    6 February, 2010 at 1:34 pm

    Buna ziua tuturor!

    Cred ca sunteti putin egoisti atunci cand doriti atentie speciala…Sa nu uitam ca doamna Udrea nu este in concediu…ci conduce un minister extrem de vast si de la care toata lumea asteapta finantare….”
    Avocatie fara sens…Am spus clar ca timp macar pentru un “buna ziua” se gaseste oricand.Aici e chestia de vointa si de importanta pe care o acorda ministreasa celor care i-au umplut blogul in perioadele critice…Atunci eram utili, acum nu mai suntem…

  • ion adrian a scris pe 06 Februarie 2010, 04:53 pm

    oricum cine nu-i pe aici inseana ca nu conteaza. asa ca liberalii pot fi multumiti dar nu prea… :)

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 04:54 pm

    Doamna Udrea e experta in aparare,o fi experta si in karate?Ce mai aparare are si romania asta.Mai bine plecam toti cat mai departe,ca astia fac sa dispara si tara.Pe harta,in locul romaniei va fi o gaura rotunda.hahahaha

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 05:04 pm

    Ionhut

    Si acum poate suntem utili pentru cei care ne citesc.Depinde ce intelegeti prin utilitate.Eu una pot intelege lipsa doamnei Udrea,ceea ce nu ma face sa ma simt inutila,dimpotriva…schimband cu voi pareri am gasit utilitatea… ;)

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 05:07 pm

    Balby

    Gaura poate fi si patrata… ;) ? Nu mai fi atat de carcotas…deprimi lumea…Te asigur ca vremurile sunt grele pentru toti,dar depresia nu ajuta cu nimic,dimpotriva,te impiedica sa gasesti solutii…

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 05:20 pm

    Nu pot sa vad un film ca lumea.De ce?Baga astia publicitate din 5 in 5 minute.Publicitatea in total tine cat inca un film.Nu s-ar putea scoate publicitatea asta din televiziuni?In spania s-a scos si a crescut si ratingul televiziunilor.Ce rating mai au televiziunile cand baga publicitate?Iau si bani,adevarat,dar cred ca le-ar fi mai bine fara publicitate.

  • ion adrian a scris pe 06 Februarie 2010, 05:34 pm

    @NG,
    Ai dreptate, dar care ar fi solutia azi in situatia data, cat timp vinovatia ca intodeauna la romani, este difuza, fiind toti de vina si in ancelasi timp nimeni.
    Suntem un popor enorm, singurul care a rezolvat in toatalitate celebra problema a lui Nicolae din CUSA(nu, Alexandru Ion, nu era ruda cu el dupa stiinta mea) respectiv Coincidentia oppositorum :)

  • balbeck a scris pe 06 Februarie 2010, 05:40 pm

    Pai voi deprimati romania.

  • IONHUT a scris pe 06 Februarie 2010, 05:59 pm

    “N.G. says:
    6 February, 2010 at 5:04 pm

    Ionhut

    Si acum poate suntem utili pentru cei care ne citesc.Depinde ce intelegeti prin utilitate.Eu una pot intelege lipsa doamnei Udrea,ceea ce nu ma face sa ma simt inutila,dimpotriva…schimband cu voi pareri am gasit utilitatea… ;)
    Ai inteles gresit : am scris clar si m-am referit doar la “utilitatea noastra pentru dumneaiei”.

  • ghidulocatarului a scris pe 06 Februarie 2010, 06:00 pm

    stiti care e de fapt problema cu reabilitarea?

    chair daca asociatiile se inscriu in programul de reabilitare, exista cazuri cand locatarii nu mai vor sa particie, pe motiv ca nu au cei 20% partea lor. Eu m-am gandit ca ar trebui ca primariile sa realizeze diferite programe prin care sa acceseze fonduri europene si pentru cei 20% contributia oamenilor

  • ion adrian a scris pe 06 Februarie 2010, 06:08 pm

    @ghidulocatarului,

    In acest sens este postarea mea :
    ion adrian says: 27 January, 2010 at 10:10 am

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 06:09 pm

    Ionhut

    Cred ca am inteles bine.In plus daca cei ce citesc sau scriu ar fi inutili,asa cum sustineti,acest blog probabil nu ar mai exista.V-ati gandit la asta?

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 06:18 pm

    ghidul…

    Din ce stiu eu,acei 20% ai locatarului sunt platibili in rate si sunt in jur de 2000 de ron de familie.Independent de termoizolare,o familie in regim propriu plateste doar pentru termopanele unui apartament aproape 4000(si nu in rate),daca punem si izolarea in regim propriu,suma devine frumusica…In acest program,in 2000 ron intra si termoizolarea si termopanele,daca mai punem si faptul ca se achita suma in rate,cred ca mai profitabil pentru locatar nu se poate.este adevarat ca pentru un pesionar,sau doi,sau o familie cu salarii minime este un efort mare,dar aici se poate lucra la timpul de achitare a partii proprii.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 06 Februarie 2010, 07:11 pm

    Ionhut-daca bine imi aduc aminte,si imi aduc,in decembrie 2004 ,se vorbea,adica se lansase un zvon …PE SURSE CA DACA….
    ei aceste surse nu s-au deconspirat nici pina astazi.
    una peste alta vb de doua lucruri diferite,si de situatii diferite.
    iti voi reaminti ca,mineriada din 1999 a fost opera lui ION ILIESCU SI A LUI CORNELIU VADIM TUDOR.
    ei au aruncat in ’99 rom in aer,profitind de tradarea unor generali din min de interne.
    nici nu are rost sa mai dezgropam mortii-romanii ,in acceptiunea mea nu vor marsa la indemnurile unor frustrati,paranoici si isterizati.
    e o parere ,si o credinta pe care o am.

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 07:39 pm

    E greu cu schimbarea mentalitatii celor ce lucreaza cu publicul…Asist la discutiile cu privire la RATB si comportamentul celor din mijloacele de transport si ma minunez la justificarile menite sa ascunda tocmai aceste mentalitati.Parca am fi sub anestezie ca societate civila…si sub hipnoza ca si conducatori de institutii…

  • Frank Zapa[King] a scris pe 06 Februarie 2010, 08:15 pm

    N.G.-hai fii mai optimista,nimic nu-i nou sub soare.stau si ma intreb ce asteptari ati avut voi?ce v-ati imaginat ca dupa 6 decembrie-ROMANIA devine luxemburg?
    e chiar comic sa privesc la demonstratia asta de paranoia care a cuprins TRUSTURILII,si pe unii din concetatenii nostrii?
    pai daca ar fi venit GEOANA,el ,el ce credeti ca ar fi facut?nu vreau sa spun eu acum si aici ce ar fi facut,dar va pot trimit cu gindul spre olita de noapte.
    reveniti-va oameni buni,nu va mai toti lamentati atita-ASTIA SUNTEM MAI FRATILOR-
    indignarea,asta superioara ma pune pe ginduri.
    suntem o tara cu multe,mult prea multe probleme,saraca si cu un mod pagubos de a pune problemele.
    punem practic boii inaintea carutei.

  • N.G. a scris pe 06 Februarie 2010, 08:49 pm

    Franky

    Ceea ce am spus nu are legatura cu 6 Decembrie….Sunt totusi realista si rabdatoare cu acest mandat.Daca vorbim de asteptari si lamentari,cred 20 de ani e totusi prea mult…Practic boii inaintea carutei trebuie sa stea…insa dupa ’89 i-am pus invers si acum ne chinuim sa-i invatam sa traga nu sa impinga…

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila