Facturile fierbinti din iernile geroase se combat prin reabilitarea termica
Am remarcat sesizarea corectă pe care a făcut-o presa în aceste zile, plecând de la problema temperaturilor scăzute, în legătură cu termoizolarea locuinţelor. Este singura modalitate de a scădea costurile facturilor, prin limitarea pierderilor de căldură, în condiţiile în care temperaturi extreme, ca acelea de acum, cresc consumul de energie.
Nu mă mulţumesc doar să constat, pentru că sunt în situaţia de a putea face ceva. Ministerul Dezvoltării are ca prioritate de acţiune „energizarea” proiectelor de termoizolare. Există numeroase proiecte şi solicitări depuse de administraţiile locale încă de anul trecut şi încurajez administraţiile să continue să menţină ritmul susţinut.
Există, desigur, o problemă cu resursele financiare alocate – anul acesta ministerul are alocate numai 150 de milioane de lei pentru termoizolarea a 7.200 de apartamente începute in 2009 si demararea lucrărilor la alte 7.200. În total 14.500 de apartamente, ca obiectiv cert pentru acest an.
Nu este mult, nu este nici puţin în condiţiile date. Nu mă plâng (unu – pentru că nu am acest obicei, doi – pentru că voi face tot posibilul pentru a obţine resurse suplimentare pentru termoizolare).
În măsura în care o eventuală rectificare ar mai aduce fonduri, ministerul va suplimenta bugetul reabilitării termice.
În concluzie, anul viitor va prinde încă 15.000 de familii de români asiguraţi împotriva „gerului”, în varianta mai optimistă sper ca 20.000 de familii să beneficieze de reabilitarea termică a locuinţelor.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
Semnare contract Mitropolia Moldovei si Bucovine, 20 ianuarie 2012
Inaugurare domeniu schiabil Poiana Brasov, 26 decembrie 2011

@Silver,
Ce-i cu tine ? Ce te face sa vorbesti urat? Am postat o succesiune de postari de ale tale de ale mele din seara zilei de 25 ianuarie ref la DD si anterioare postarii din 26 dimineta(11:08 am) pe care ai referit-o si tu in extens-o si am zis in final in gluma ca “cred ca nu am fost numai noi doi, ca nu se misca altfel CNA(care cand a mai fost chestia nu s-a ostenit) ”
OK Era o postare de-a ta din 26 seara in care citai ziarul Gandul care se sezizase si probabil ca asta a determinat CNA sa actioneze.
Adica am presupus corect si dovada chiar era pusa de tine pe blog.
Nu vad ce te supara in acesta succesiune de postari pe care eu le-am continuat cu o chestie haioasa cu ce ar putea spune DD.
Eu m-am amuzat si tu vad ca faci un capat de tara.
Daca ai anume frustrari, defineste-le, nu sta la cotitura sa pazesti vre-o greseala ca nu-i frumos.:)
CUM ne cautam dusmanii si cum reusim sa ni-i facem?A fi s-au a nu fi?predinte la PNL-cam acest lucru l-am intesc din speech-ul lui CRIN ANTONESCU.
tot discursul sau a tradat o mare incarcatura nervoasa si multa ura si frustrare adunata de pe urma esuarii PLANULUI DIABOLIC,pregatit de monstruoasa alianta POLITICO-MEDIATICA,constitutia de cei mai mari ticalosi ai neamului in viata.
rams impietrit in logica bolnavicioasa a conflictului permanet,incapabil sa digere usturatoarea infringere DEPOZITARUL BOLII NUMITA PARANOIA,nu a voturilor romanilor,isi biciueste partidul ,incercind sa-l puna in continuare in pozitie de lupta,sa treaca din nou la razboiul; de gherila,fara a se intreba-CUM SE VA SFIRSI ACEST CONFLICT?
neintelegind nimic din mesajele opiniei publice,a presei dar si a societatii civile,refuzind cu incapatinarea unui catir,dl ANTONESCU refuza sa gineasca o strategie pozitiva pt romani in primul rind si apoi si pt [artid.
acest pechinez politic are razboiul sau de dus,are ura lui,frustrarile,dar si dorinta de a se razbuna,indiferent cit de mult pierde tot poporu.
va reamintesc tuturor,ce note de plata ne-au lasat imbecilii de LIBERALI:
factura pt demiterea PRES. BASESCU
FACTURA CU MITA ELECTORALA DIN 2008,4,5 MILIARDE
si factura odata cu demiterea guvernului
intreb sunt astia oameni normali?de ce trebuie sa-i suportam?
regret greselile de scriere,n-am periat deloc textul,sper sa fie inteligibil,cine nu va intelege ma poate certa,nu sunt BEAT
Este foarte inteligibil.
***ion adrian – ce m-a supărat? Asta m-a supărat…
“ion adrian says:
29 January, 2010 at 5:21 pm
@Silver,
Si ca sa continuam inca putin cu mistoul(nu pot lasa sa-mi scape asemenea ocazie) eu in locul lui DD as spune cam asa:
Sunt foarte trist ca am luat o amenda atat de mare pentru ca am incercat sa-l acoper pe dl Presedinte Basescu privitor la nerespectarea unei promisiuni.
Sunt convins ca dl Basescu nu face parte din acea categorie care considera ca “Promettre c’est noble, tenir serait bourgeois”, dar imi dau seama ca fiind atat de ocupat este dificil sa respecte promisiuni facute poate intr-un elan de generozitate , pe care cred ca nu o merit, caci am facut doar ce am crezut eu ca este bine pentru tara mea.
In consecinta declar public ca il dezleg pe dl Presedinte Basescu de promisiunea facuta, si-l astept cu cea mai mare placere oricand va dori sa participe la emisiunea pe care o realizez. ”
Dacă citeai art din “Gândul”, nu scriai aşa ceva…
Cineva imi cere sa scriu de muc cel mic.sa scriu sau sa nu scriu?
@Demo,
Dupa cospectarea ultimelor 24 ore…
Hai ca se vede ca nu stii …
Cu Biblio nu se termina niciodata si nici macar nu mai tii minte de la ce a inceput discutia…
Dar eu te admir, chiar daca nu te aprob neaparat. Persevereaza! ca Biblio nu are nevoie de acest indemn.
@Silver,
Nici vorba cu sau fara articolul din Gandul tot scriam, dar poftim, accept ca poate ai dreptate, dar totusi explica-mi tu, de ce nu scriam?
@NG,
Pana nu se intelege ca in oglinda cu furtul din avutul obstesc, crima economica maximala in sistemul economic socialist, este in capitalism evaziunea fiscala , caci impozitul este singurul element prin care statul poate controla si corecta economia de piata capitalista, nu avansam decat pana la genuchiul broastei cu sistemul nostrueconomic hybrid, struto -camila.
@Patriciu,
Dar este treaba acelei ziariste , ea detine probele, tu daca esti interesat cu un motiv sustenabil, dupa ce ea ar declansa procesul ai putea sa soliciti dreptul de interventie si atat.
@Dl Eduard Dulacioiu,
Eu mi-am facut datoria si am postat despre acest subiect aici;
ion adrian says:
29 January, 2010 at 1:51 pm
Revin la cazul Gutau.
etc,etc
si pe mai multe bloguri .
De acum inainte este treaba dlui Gutau a avocatilor si a justitiei nationale sau internationale.
Repet ca daca este o facatura “va sari justitia romana in aer” si multi vor fi pusi la stalpul infamiei si eu unul voi avea grija in mod special de asta.
Te rog sa ma tii la curent, caci sunt foarte ocupat.
Multumesc
O postare importanta pe care va rog s-o urmariti:
Dna ministru Elena Udrea
Faptul ca multe din HG date de dl Boc, tocmai ptr realizarea unei justitii sociale si reglementarea unor echilibre economice, au fost infirmate ca neconstitutionale sau poate chiar si nelegale, ma face sa cred ca din doua una:
ori discutam de incompetenta, ceea ce ptr mine este greu de crezut cu exceptia unui prim experiment unde sa presupun ca a jucat neatentia, graba, dar apoi nu mai era permis asa ceva, ori discutam de simulare, adica venim cu dispozitii care ar reglementa mari inechitati cum sunt pensiile nesimtite etc, dar le realizam in forme atacabile usor, astfel ca sa pierdem acest meci, dand propagandistic impresia ca am facut tot ce se poate si ca, asta este, nu se mai poate face nimic, sau eventual repetam incercarea facand din nou o eroare similara.
Voi exemplifica acestea pe o speta importanta si mult discutata respectiv cu actualul Proiect de lege privind sistemul unitar de pensii publice supus acum dezbaterii publice fiind publicat pe situl ministerului muncii unde desigur ca voi posta acest text :
http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Proiecte%20legislative/280110Pr_lege_pensii_si_anexe.pdf
In acest proiect la art 175 si 176, se prevede recalcularea pensiilor de la 174 e)-i) care sunt pensiile determinate cu legi speciale ptr judecatori, procurori si auxiliari, parlamentari si auxiliari, curtea de conturi, personal civil aeronautic navigant facand exceptie militarii si politistii, recalculare ce se va face cu o procedura ulterioara stabilita si care va dura trei luni, urmand apoi ca toti cei cu pensia recalculata sa primeasca noua pensie conform punctajelor ce ce li s-au recalculat .
Legea inceraca astfel sa rezolve problema pensiilor nesimtite, adica cele date pe alt principiu(de ex al ultimelor salarii umflate deliberat din acest motiv) decat cel al contributivitatii, recalculandu-le exact dupa acest principiu.
Unii spun ca nu este posibil dar va asigur ca este.
La momentul publicarii legii, pensiile existente in plata se raporteaza la salariul mediu si se obtine astfel punctajul ce se acorda implicit prin actuala pensie celui cu pensie necontributiva, adica un punctaj ce permite pastrarea pensiei existente, dar doar in cele 3 luni, pana la recalcularea unui punctaj corect.
EVIDENT ca acest punctaj va diferi de cel calculat ulterior dupa criteriul contributivitatii, desigur fiind de regula MAI MARE.
Asadar dupa recalculare se va da cel obtinut din recalculare, deci mai putin.
Acest lucru, dupa Marian Sarbu, fostul ministru al muncii si dupa multi altii, este neconstitutional si poate si nelegal.
In acest sens dl Sarbu spune ca pensiile nu ar trebui recalculate sau diminuate, pentru ca ele reprezinta “un drept castigat in baza unei legi. In mod normal el trebuie pastrat”.
Ce sustine Dl Sarbu, se bazeaza pe principiul neretroactivitatii legii civile noi statuat clar si neechivoc in Constitutie si Codul Civil :
Constitutia dispune in art.15 (2) ca “Legea dispune numai pentru viitor, cu exceptia legii penale mai favorabile”.
Acest principiu, este consacrat si in Codul civil in art.1. “Legea dispune numai pentru viitor; ea n-are putere retroactiva”.
Are dreptate dl Sarbu ?
Evident ca are, caci legea propusa produce efecte asupra unor pensii calculate cu o procedura legala in trecut schimband retroactiv ptr acestea modul de calculare si modificand defavorabil un drept castigat legal caci punctajul reprezinta exact forma materiala a dreptului de pensie.
Nu se poate repara o eroare morala si de echitate, caci este evident o eroare si o nesimtire aprobarea unor legi speciale care sa aiba astfel de rezultate- dar ele au fost votate procedural corect nu au incalcat constitutia si au fos ca atare promulgate- cu o eroare constitutionala si prin incarcarea Codului civil .
Un astfel de demers va cadea la prima bataie de vant si atunci ramane intrebarea : incompetenta sau teatru ieftin, simulare demagogica fara nici-o intentie reala de rezolvare .
Exista solutii ca problema sa se rezolve corect adica si legal si eficient?
Exista.
Dar astept ca sa nu fiu, exclusivist, ca iar spune Silver ceva
si o las pe ea daca e de acord cu ce scriu aici, sa incerce sa dea o solutie.
Desigur ca asteptarea mea nu se rezuma numai la Silver si se refera la toti cei interasati .
@ ion adrian
Buna ziua.
Incep prin a spune ca, dupa umila mea parere, atat timp cat o lege privind salarizare ca si una privind pensiile nu se refera la toate persoanele cuprinse in aceste categorii socio-profesionale, nu are sens sa folosim sintagme de genul “unitar” sau “unica”.
In alta ordine de idei, ar fi regretabil ca aplicarea unui act normativ elaborat sub imperiul fricii ca am fi acuzati ca nu ne tinem promisiunile sa determine o avalanse de litigii, cu consecinte imprevizibile. La un nivel restrans, am experienta institutiei la care lucrez, unde in urma cu vreo doi ani restructurarea s-a lasat cu disponibilizari, atacate in justitie, despagubiri cu repunerea pe posturi a celor disponibilazati si situatii aberante de genul ca s-au creat directii paralele ca sa poata fi reincadrati directorii dati afara si totodata sa poata fi mentinuti pe functii si cei care fusesera numiti in locul lor ! Rezultatul: o institutie supradimensionata pe care, de teama litigiilor, nimeni nu mai are vreo intentie de reorganizare sau, asa cum va marturisesc ca ar fi cazul privind prin prisma raportului costuri/eficienta, sa o desfiinteze.
Asa ca, sub aces aspect, in multe privinte sunt in favoarea afirmatiilor dumneavoastra. De aceea v-as fi recunoscator daca ati putea dezvolta subiectul cu referire expresa la solutiile despre care afirmati ca exista.
Toate cele bune.
@ ion adrian
Scuze : “acest aspect”.
(si-o mai fi si altele !)
Ion Adrian si Nicolaie-domnii mei aveti ,si nu aveti dreptate,cercul vicios ramine pt ca e un adevarat impienjenis de legi strimbe ,sute si idioate.
de aceea va recomand in primul rind sa tineti cont de pacatul ,Originar’legi mostenite de la ION ILIESCU si camarila lui.
iata unde sta acest rau-cind s-a redactat noul cod al muncii[ce slaba memorie au jurnalistii si unii politicieni] ,toata lumea sanatoasa ;la cap,din tara si din afara tarii,inclusiv sindicate puternice din occident atrageau atentia ca ,acest cod al muncii este ,COMUNIST’ si ca va genera o avalansa de necazuri.
asdar ce constatam in acest moment ?pai constatam ca statul roman ,prin puterea executiva este captiv,in mina sindicatelor.
cum sa duci la bun sfirsit bunele intentii?evident ca trebuie multa dibacie,abilitate si inteligenta ,astfel incit statul sa-si faca datoria suprema-GRIJA FATA DE BANUL PUBLIC-.
cum e posibil ca eu justitie sa-mi dau decizii favorabile in ce priveste drepturile banesti.
suntem in culmea ridicolului,a absurdului,a comicului.
pina la urma sigur,aceste blocaje majore ,in perioada de criza economica vor grabi rezolvarea acestor strigatoare la cer timpenii.
nu este posibil ca ,CONTRACTUL DE MUNCA COLECTIV,sa fie intr-un fel interpretat in mediul privat si diametral opus in zona bugetara.
inteleg dramele bugetarilor,traumele si tot ce inseamna sa ajungi somer,dar,nu se poate ca toata natia sa sufere pt ca……
eu sunt convins,lucrurile in acest an se vor transa,toti stim ce trebuie facut,unde trebuie sa se actioneze,e doar o chestiune de timp,care a devenit tot mai scurt si pe zi ce trece se comprima tot mai mult-avem doua optiuni:ne scufundam noi ca natie,cu totii avind legati de git lumea bugetarilor,ori intervenim acolo unde este nevoie,cu inteligenta si facem acest aparat suplu,elastic si cit de cit eficient.ce trebuie insa spus este urmatorul lucru,statul roman risca enorm,s-ar putea ca intr-un interval scurt de timp sa ramina in brate doar cu…bugetarii,capitalul autohton sa fuga,evident si cel multinational.
Ei iar petrec.De hotii au chef,de treaba nu.Ala mare iar s-a dat cu snowmobilul prin predeal.
alegeri colegiul 4 bucuresti: florin calinescu contra liliana ghervasiuc ?
@Frank,
Problema legii pensiilor nu e problema Codului Muncii, care este si el o problema serioasa, dar acolo lucrurile sunt mult mai dificile si te rog sa nu te grabesti si sa nu devii superficial, caci este o zona unde foarte usor poti patii asa ceva, caci asa cum statul are parghile sale pe care le voi arata mai tarziu, asa cum patronii au parghile lor care trebuie sa tina de dreptul de a-si croi afacerea dupa cum cred si sa o modifice desigur tot dupa cum cred, dar cu incadrari rezonabile in timp si cu costurile sociale necesare acoperite tot din timp si cei care poseda capitalul esential si care nu este o numai o conditie ci si un scop in sine si ma refer la forta de munca, au drepturile lor .
Deci problema in zona asta este sa gasesti solutiile de echilibru, care exista cu siguranta ptr cei cu buna credinta, bun simt si inteligenta umana.
Si in acesta zona, miscarea sindicala pe de o parte si spaima de comunism de cealalta parte(la patroni) au facut sa apara solutiile cele mai eficiente.
@Rasputin,
Vrei sa detaliezi caci am un interes special, anutat de ceva vreme, in acesta zona a politicii ?
ghervasiuc zici rasputin?wow,se lasa mostenire scaunul de deputat?,ei ,dracie acum sa vad tonomatele de la ANTENELE LUI VOICULESCU.
acum sa-i vad pe servitorii lui VINTU,wow ce-mi place gluma asta,e tare de tot.
prigoanaaaaaaaaaaa,prigoanaaaaaaaaaaaaaaaa,inebunisera deontologii,ei sa-i vad acum vor linge acolo unde au scuipat.
2-FLORIN CALINESCU-da,e bine-abia astept spectacolul ,si intilnirile dintre cei doi.
vorba celor de la divertis:,avem di tatii ai”
in sfirsit cred ca incepem sa ne revenim si sa iesim din amorteala,
Ion Adrian-nu am atacat subiectul PENSII,nici legea care va stabilii un sistem unitar pt toti pensionarii.
m-am referit stricto-modo,doar la ANGAJATII CU CONTRACT COLECTIV DE MUNCA,LA BUGETARI.
la posibilitatile limitate a guvernului,pe post de patron, de a-si face ordine in propia curte.
@Rasputin,
Da vazui si eu stirea. Este o candidatura interesanta pe care o sustin.
Anticipez analiza promisa si spun una din concluzii cu aplicatie la colegiul 19 sect 4 si anume: candidatul PDL trebuie sa fie un personaj de mare vizibilitate mediatica, o forta din acest punct de vedere, cum este Calinescu, fara sa fie insa unul din greii partidului sau un fost greu.
Nu trebuie ca in cazul in care pierde, partidul sa aibe o pierdere prea mare, cum nici cu pustiul Prigoana nu a avut.
Caci un parlamentar este doar un singur vot in parlament si atat, si nu se joaca si nu trebuie sa se joace pe acum, pe asta, imaginea PDL.
In acelasi timp odata candidatul ales nici-un comentariu de tip C. Preda toti pana la unul ptr respectivul candidat.
Este de preferat ca daca este Calinescu, PDL sa-l anunte inainte de a vedea cine candideaza de la ailalti caci nici nu conteaza asta in primul rand . Altele vor conta. Adica spun ca trebuie sa mearga aparent in cea mai defavorabila situatie dpdv al candidatilor PSD sau PNL care pot fi alesi ei in functie de Calinescu.
Acest concurs electoral trebuie sa fie o repetitie. Daca nu e Calinescu atunci intradevar tb sa astepte sa vada pe cine baga ei dar toti vor face la fel si se pierde timpul de campanie.
Un candidat nu se uzeaza in cateva saptamani ci trebuie sa creasca pana la forma maxima.
Sa nu ganditi meschin si maruntel dlor strategi electorali ai PDL. Ati tras toate concluziile ce erau de tras din lectia de la sectorul 1?
@Frank,
OK , dar eu totusi la asta si cu multa atentie si osteneala dupa o documentare destul de complexa, ma referisem.
PS. Totusi ti-am raspuns cate ceva si la cele spuse de tine, out of topic.
@Frank,
Nu am rezistat si l-am felicitat pe AN, sper sa nu ma baneze
:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
ianuarie 30, 2010 la 9:36 pm
Bravos! Nu mai e secretul lui Polichinelle. Asa trebuie, cu transparenta maxima, cand se ridica ceata deasa
“Fratele preşedintelui, Mircea, a botezat-o pe nepoata interlopului Sandu Anghel.”
“În luna septembrie a anului trecut, preşedintele Traian Băsescu şi soţia sa, Maria, au participat la Festivalul romilor din localitatea Costeşti.
La manifestare, Băsescu a fost luat de câţiva tineri şi dus pe scenă, iar soţia sa a primit un medalion de aur de la Bercea Mondialu’.
Acesta a jucat şi rolul de bodyguard al preşedintelui, fiind tot timpul în preajma şefului statului.
Bercea Mondialu’ a fost învestit, anul trecut, de regele Cioabă, în funcţia de preşedinte al romilor din România. ”
Sursa EVZ
La asa presedinte………..
Cel putin Criminalul Iliescu n’a coborat atat de jos………….
Buna dimineata.
Tocmai s-a terminat reluarea editiei speciale a The Money Channel cu interviul luat presedintelui lui Erste Group. Sper ca emisiunea sa fi fost ieri urmarita de cat mai multi dintre oamenii nostri politici. Ar fi inteles poate ca 2010-2011 sunt anii care vor hotara aici in Romania cum se va trai, tot aici in Romania, in urmatorii 20 – 30 de ani. Ar fi inteles poate ca lipsa sau jumatatile de masura la nivelul reformelor structurale – indiferent de costul popularitatii de moment – genereaza consecinte ce nu vor mai putea fi reparate. Ar fi inteles ca masurile radicale ce este necesar a fi luate prin reducerea angajatilor din sectorul bugetar este obligatoriu sa fie compensate cu masuri efective de creare de locuri de munca in alte sectoare (am retinut o exprimare plastica a intervievatului : Somajul nu scade prin aprobarea construirii a 500 km de autostrada ci prin trecerea efectiva la constructie ! ).
Si ar mai fi inteles ca nu trebuie sa uitam ca dupa ce vom primi toate transele din imprumutul de la FMI (a carei contractare a fost apreciata in interviu drept esentiala pentru Romania), urmeaza rambursarea.
Poate, totusi….
Altfel, ramanem la alte probleme de interes national, cum ar fi daca ala e mai mult sau mai putin escroc decat celalalt sau daca viata unui prunc va fi guvernata de zodia neamului blamat din care se trage sau de zodia celor care (auzi, dom’le !) au facut gestul crestinesc de a-l infatisa Domnului.
Sa aveti o zi si multe, multe alte zile bune .
***Nicolae – Bună dimineaţa!
- Nu te iluziona. Crezi că oamenii noştri politici s-au dus la munte ca să stea în faţa TV-ului să urmărească interviul luat presedintelui lui Erste Group? Pe ei nu-i interesează. Ei oricum, trăiesc bine… Noi trebuie să trăim rău şi greu, deoarece criza e pentru noi…
- Aici, in Romania, UE hotărăşte cum se va trai în următorii ani… Şi pe UE o doare-n spate de soarta românilor…
- La cât mă pricep eu, crearea de locuri de munca in alte sectoare ar fi dezvoltarea IMM-urilor şi implicit dezvoltarea unei clase de mijloc ceea ce incă nu există în România dar nu există nici interes… Micii întreprinzători sunt sufocaţi de taxe şi impozite, puse anume, parcă în duşmănie, ca să dea în cap celor cu iniţiativă…
Dacă-ţi dă mâna, dacă ai motive să ai o zi bună…
Alimentatia defectuoasa, stresul si sedentarismul
Acestea ar fi, in opinia Federatiei de Diabet, Nutritie si Boli Infectioase, motivele pentru care un roman din patru este obez si fiecare al doilea roman are probleme cu greutatea.
Iata ca, ceea ce spuneam inca din 2006, apropo de intrarea Romaniei in UE si consecinte, se adevereste. Alimentatia defectuoasa se refera oare la produsele alimentare modificate genetic, produse care au invadat piata romaneasca? De asta a fost distrusa agricultura de la noi? Acesta este pretul pe care Romania trebuie sa-l plateasca pentru ca a indraznit sa fie primita intr-o structura de elita a Europei? Distrugerea fizica a populatiei?
Am devenit cobaii Europei. Pe noi, acum, se testeaza efectele, pe termen lung, ale alimentelor modificate genetic…
Stresul…
Traim intr-o lume nebuna si pericolele ne pasc la tot pasul… Dar, cea mai mare sursa de stres este lipsa banilor, umilinta la care e supus romanul, ca salariat, pensionar, somer sau asistat social… Ani de zile am trait rau si greu din cauza tranzitiei. Acum, traim rau si greu din cauza crizei… Dar bine cand vom trai si noi, cei care suntem sursa traiului de huzur al politicienilor?
Sedentarismul
Conditia fizica depinde de fiecare dintre noi cum stim sa ne-o asiguram, sa ne-o mentinem… Dar cum se poate o conditie fizica buna intr-un corp imbacsit de E-uri?
Si dupa ce murim inflorim frumos.Chimicalele isi fac efectul.hahaha
@ silverstar
Sarut mana.
Nu, nu-mi da mana, nu am nici motive si nici speranta nu stiu pe unde am ratacit-o…
Dar asta este valabil in ceea ce ma priveste.
De aceea, pentru dumneavoastra si toti ceilalti, numai bine !
Cred ca o sa ma inscriu in PDL. Desigur, in masura in care gasesc sprijin pentru unele proiecte aflate in derulare. Interesul este comun si cred ca nu este rau sa colaboram mai strins. Mai vad eu cum stau lucrurile saptamina viitoare. Ii sfatuiesc si pe alti cativa comentatori de aici, sa faca acelasi lucru. Nu o sa fie rau.
O batrana de 84 ani din bucuresti ce se deplaseaza foarte greu,pentru ca a cazut si si-a rupt un picior,si-a luat banda de alergare.S-a cam scrantit.La ce-i foloseste?E singura.De abia se mai duce sa-si cumpere paine si ce mai are nevoie.
Ceva interesant despre SOV:
http://www.exploziv-news.ro/ancheta/369-adevar-dureros.html
Ia uite de ce-i instare dl SOV:
hxxx://wxx.exploziv-news.ro/ancheta/369-adevar-dureros.html
@ Katrina
Vorbiţi despre o cumetrie la nivel înalt…
Vă recomand o cumetrie mai interesantă.
http://masca.ro/site/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=49
Adrian Nastase este intr-o campanie galopanta de recucerire a sefiei PSD. “Sunt relaxat pentru ca nu ma lupt cu nimeni. Ma lupt pentru un proiect”, spune senin fostul premier si aproape ca l-am crede daca fiecare vorba si fiecare gest ale domniei sale nu ar respira setea de revenire in fruntea partidului.
PS Se pare ca aseara la A3, prezenta maxim de favorizanta a Alessandrei Stoicescu si Florianei Jucan a si declarat aceasta intentie.
Eu nu am vazut emisiunea dar asa se comenteza?
Cornel Penescu a stat 10 luni degeaba dupa gratii.A fost eliberat.Rusine justitiei romane…daca si asta da in judecata romania la cedo o sa castige.
PS Nu m-a banat si s-a ridicat ceata cea groasa . Spune un ziarist catre AN:
“In sfarsit, ai avut doua gazde civilizate!
E drept ca si Razvan Dumitrescu (desigur, gazda altei emisiuni la care ai fost de curand) merita din plin acelasi calificativ.
Stii bine ca presa este “pulsul” perceptiei publice (inclusiv de forta personala).”
Replic si eu la ipocrizia de mai sus si sa vad daca o lasa si pe asta:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
ianuarie 31, 2010 la 11:44 am
Acesta propozitie rastoarna de fapt termenii valabili ptr cea manipulatoare:
“presa este “pulsul” perceptiei publice”.
Penescu si inca doi au stat degeaba dupa gratii.cand isi revine justitia asta dementa?
Bravos turnatorilor de politie politica, jigodii nenorocite!
“Dan Voiculescu a dat note informative la Securitate sub numele conspirativ “Felix” si impotriva colegilor de la Intreprinderea Vitrocim, reiese dintr-o nota gasita recent intr-un alt dosar.
In Nota Informativa din 6 aprilie 1981, data maiorului de Securitate Nicola Marin, “Felix” si-a desfiintat, pur si simplu, un coleg de serviciu, pentru ca “nu corespundea politic”, era “cosmopolit” si “fuma tigari straine si bea bauturi straine”, informeaza Adevarul.
Nota mea: unde o fi colegul acela care daca mai traieste si nu se lasa cumparat de ticalos ar trebui sa-i toarne in cap un hradau de ce se poate aduna dintr-un tarc de porci necuratit de o luna de zile, sau ce scoate vidanja dintr-o gospodarie cu hazna(cica se numeste mai nou fosa septica
)
Felicitari totusi magistratilor din ploiesti ca i-au eliberat.
Hingherii politici au inceput prigoana ziaristilor incomozi
http://panterarozbonbon.wordpress.com/2010/01/31/hingherii-politici-au-inceput-prigoana-ziaristilor-incomozi/
***ion adrian scrie – Adrian Nastase este intr-o campanie galopanta de recucerire a sefiei PSD. Nu are nici o şansă… E contestat chiar şi de ai lui, din PSD…
***Bibliotecaru – ştiu că te pricepi la căutat pe internet. M-ar interesa filmuleţul acela în care Geoană primeşte 5000 de euro.
Te rog, vrei tu să mă ajuţi?
Mulţumesc!
Buna ziua tuturor-va rog sa fiti atenti la stirea urmatoare ,aparuta pe fluxurile de stiri din romania dar,care nu a fost de loc comentata,si va mai rog ceva ,dupa ce cititi stirea ginditi-va la romania,la romani la JOANNIS KLAUS,si la rautatile xenofobe postate de acest KATRINA..
si acum stirea:,ieri 10 cetateni americani si doi haitieni,au fost arestati de politia haitieana in momentul cind intentionau sa scoata…31 de copii din haitii la frontiera cu statul dominican.
din reteaua de traficanti de carne vie faceau parte 5 femei si 5 barbati cu pasapoarte americane’incheiat citatul.
pt. moment nu voi comenta stirea,reamintesc celor care poate nu stiu,sunt cetean american,apoi insist sa va aduceti aminte de scandalurile de trafic de copii intins pe durata a peste 13 ani care s-a desfasurat in romania.
Andrei-nu-mi ramine altceva de facut decit sa te felicit si sa gasesc in tine un politician autentic si nicidecum pus pe capatuiala,folosind politica,si partidul ca pe o trambulina pt a ajunge la aceea bunastare materiala pe care tot amarasteanul roman si-o doreste si o viseaza.
Nu stiu daca invitatia ta voalata s-a referit si la mine,dar in acest sens din pacate te voi dezamagii.imi iubesc atit de mult libertatea mea de constiinta,de exprimare si de miscare,incit ar fi imposibil sa ma inregimentez intr-un partid in acest moment.
sunt un rebel,greu de digerat ,nu stiu sa joc in echipe in care cea mai importanta calitate este sa fii YES-MEN,sa inveti sa intrii in corul unanimitatilor,si discret sa nu-ti faci simtita existenta atunci cind ai o alta opinie.
vb aia ,Imi place politica……nu-mi plac politicienii….romani.In acest moment un personaj ca mine nu ar putea fi digerat de un partid ca PD-L,as fi sfisiat in cel mai scurt timp.
partidul nu are inca,nevoie de oamani care nu cer nimic pt ei,ci doar ofera,dar in acelasi timp doresc ca acest comandament sa fie litera de lege.
asadar partidul nu-i pregatit sa renunte la oportunisti.
dar,pot fi uneori sustinatorul PD-L,atunci cind are ideii si proiecte benefice pt toata lumea,dar in aceiasi masura voi fi si un aspru critic atunci cind proiectele,bilbiielile,si gafele ies la lumina.ramin un liberal convins de ideiile neoliberale care au si o puternica componenta sociala,dar inteligent gindita,proactiva ,care sa stimuleze munca,initiativa si propia resposabilitate.
una peste alta ,bafta si nu lua de buna atitudinea mea,sunt deocamdata un caz izolat,nu reprezint o masa critica,cine stie poate peste vreo 4-5 ani…..vom fi mai multi romani care vor sti sa accepte compromisul,dar vor denunta compromiterea si vom putea crea aceea masa critica care sa impuna o alta mentalitate si o alta exprimare in planul politicii..
asadar ia tot ce am spus cu titlu de inventar,si te rog sa-ti faci o poza pt carnetul de membru in care sa arati bine,nu stiu daca esti fotogenic.
Buna ziua Madalina, buna ziua tuturor!
@ion adrian
@Demo,
Dupa cospectarea ultimelor 24 ore…
Hai ca se vede ca nu stii …
Administrator:
Buna ziua Democrat!
@ silverstar
http://stiri.acasa.ro/articole/politic/Caseta-cu-Geoana-mita-electorala-pentru-un-loc-eligibil-
***Bibliotecaru – Mulţumesc mult!
Am transmis-o mai departe unei cunoştinţe care a fost plecată din ţară pentru o perioadă de timp mai lungă şi voia să ştie şi despre asta…