rss
home
28
Octombrie

Geoana nu a castigat nici macar competitiile cu femeile din familia sa

Elena UdreaMircea Geoană nu poate să lupte umăr la umăr cu bărbaţii care s-au înscris în cursa pentru fotoliul de preşedinte.  Candidatul PSD la preşedinţie a demonstrat, prin discursul său de astăzi de la Botoşani, că nivelul său maxim de competenţă şi de competitivitate este acela al unor polemici necinstite cu o femeie, şi asta doar după ce a cheltuit sume uriaşe de bani într-o campanie de compromitere a Elenei Udrea.

Nimeni nu mi-a propus vreodată funcţia de prim-ministru şi, dacă ar fi să fac parte dintr-un guvern după alegeri, mi-aş dori să continui să gestionez domeniul turismului, un domeniu în care ştiu cu precizie ce mai am de făcut, în care am avut deja rezultate. La Botoşani, oamenii mă ştiu pentru lururile pe care le-am făcut ca locuitorii din zonă să trăiască mai bine, astfel că nu ar fi nevoie să mă afirm cu minciuni şi calomnii, asemeni  lui Mircea Geoană.

Stiind că Mircea Geoană nu-i poate face faţă direct lui Traian Băsescu, consultanţii electorali ai PSD au propus atacuri indirecte la adresa preşedintelui, prin compromiterea familiei şi a miniştrilor PD-L apropiaţi acestuia. Într-un asemenea context, ca ministru al turismului m-am aflat vreme de câteva luni în centrul unui scandal mediatic de mari proporţii, instrumentat de PSD şi PNL, pus în practică cu ajutorul trusturilor de presă ale mogulilor Voiculescu şi Vântu. S-au rostit cantităţi insuportabile de minciuni şi au încercat să îmi construiască dosare penale instrumentate de parlamentari din cele două partide.

În lipsa unui program şi a unor soluţii pe care să le prezinte alegătorilor, Mircea Geoană, măcinat de luptele interne din PSD şi complexat în faţa lui Traian Băsescu, alege să lupte cu mine.  O strategie perdantă, şi doar pentru faptul că Mircea Geoană nu a câştigat nici măcar competiţiile cu femeile din familia sa, Soţia şi Soacra.

Citeste mai mult despre:

, , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:49 pm

    Dar unde e NG?Se pare ca s-a bucurat ca nu m-a mai vazut pe aici.Dar m-a vizitat.Sa-i fi fost si ei dor?

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:49 pm

    hamangiacule …sa fie sanatos ,sa aiba 100 de case in Colorado ,care-i baiul ??/sa fie dobandite cinstit ,nu ca aia din complexul Popoviciu al infantei Ioana ,si aia a lui tac-su din vestita M….
    lasa-l pe Nelu ii baiat de isprava ,te desconspier eu …vezi tu…

  • ion adrian a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:49 pm

    Cenusa,
    Am facut o greseala in intrebarea pusa pe firul celalalt. Am vrut sa ma refer la turul doi din 2000.
    Scuza-ma dar poate raspunzi si la intrebarea corecta pe care ti-o pun.

  • balbeck a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:50 pm

    Banii si puterea inseamna frumusete.

  • IONHUT a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:52 pm

    Andrei,
    Scuza, ma da nu prea ai fost atent la ideea postarii lui Zapa, caruia i-am raspuns : ea era aceea ca zapa nu ma iarta ca am purtat uniforma armatei romane si am fost las, n-am ripostat etc. I-am aratat ca matrozul era tot militar al armatei romane, mult mai bine situat politic, mult mai bine apreciat, mult mai castigat si cu toate astea nici el n-a intreprins nimic, ramanand “tot un las”. Chestiunea esentiala in democratie e ca matrozului i se poate cere socoteala pe chestia asta, fiind perrsoana publica, pe cand eu nu sunt. Ai inteles ? Daca mai ai neclaritati, apeleaza din nou la mine, insa lasa accesele astea de , crezi tu, istetime, pentru ca pentru mine nu-s.

  • ion adrian a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:54 pm

    Dna Udrea,
    si Geoana si Antonescu, ceva, ceva, mai putin dr Oprescu in calitatea lui de medic, intra in categoria in care copii fiind, spuneam : pe asta nici mucii nu ni-i dam. :)

    Desigur ca si in context si in orice situatie are dreptate dl Basescu cand spune:

    “Politica nu e locul de refugiu pentru cei care nu au altceva de facut, care nu au o meserie, care nu sunt performanti in ceea ce ar trebui sa faca. Cei care spun : ‘ma duc si car geanta lui Nastas, Basescu sau Iliescu si pana la urma ma pune pe un loc eligibil’”, a mai spus seful statului adresand rugamintea romanilor de a vota “DA” la referendumul de pe 22 noiembrie, pentru ca este evident ca “aceasta clasa politica refuza sa se autoreformeze”.

    “Altfel vom avea in continuare o clasa politica ce va lua decizii in raport cu interesele ei nu cu interesele romanilor”, a mai avertizat Basescu.

    Si repet si eu dupa Liiceanu citire: “vom continua sa avem o clasa politica care va sta cu spatele la popor”.

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 08:59 pm

    rasputin …ai fost o beutura buna odata ,acum esti o apa chioara, dispari …iti place papagalule ?..eu vorbesc cuvincios cu cine merita …intelesu-ma-i bei berbecutule …?????

  • frank zapa[king] a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:09 pm

    wow ce iritare pe bietul colonel,deduc ca am reusit sa-i smulg citeva perlute din gurita imunda din care reuseste sa scoata a nu stiu cita oara,atacuri de joasa speta.
    ce am invatat sigur in lumea asta este ca inante de a te enerva e bine sa te uiti cu atentie la sursa ,posibila de enervare.
    in cazul de fata sursa posibila,cea care ar putea sa ma inspire pt o usoara iritare este ,si repet din nou-un las,un nimic ,un coate goale ,un militar oarecare din armata comunista,care se poate lauda cel mult cu recoltele adunate de militarii in termen,cu munca pe santierele patriei,fizica tot a militarilor in termen.
    despre munca de inginer a acestui flectutest de om nu cred ca cineva a auzit ceva,asa ca din punctul meu de vedere,ramine un simplu mercenar intrat in armata pt avantajele materiale oferite de aceasta structuyra comunista.
    faptul ca incearca sa se raporteze la un civil-TRAIAN BASESCU-care din punct de vedere politic nu a avut nici o functie pe linie de partid,nu a fost platit,adica nu a luat salariul ca ,POLITRUC’,este o alta mizerie gretoasa plecata din partea unui individ de o jegosenie inimaginabila.
    doar un tirie briu,doar un propagandist comunist ,de cea mai joasa speta ar putea insalia citeva adevaruri si sa le transforme in minciuni.
    este suficient cite am spus-inchei spunidu-ti-tot cirpa militara ramii.

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:10 pm

    Ionhut
    Nu purtarea uniformei de ofiter al aramtei comuniste este deranjant. Este deranjanta pozitia armelor acestei armate catre interiorul tarii si ma refer aici, la armata in integralitatea ei, nu doar la graniceri, care au facut asta mai concret. Pe de alta parte, de ce crezi ca toata lumea remarca, ironic, desigur, ca dunga de la sapca este un element de referinta? Asa ca uniforma…

  • IONHUT a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:11 pm

    D-na Udrea,
    Daca “Geoana n-a castigat nici macar competitiile cu femeile din familia sa “, poate le-o fi castigat cu cele din familiile altora ma gandesc eu…Recunosc ca am mai vazut asemenea atitudini ca ale domniei voastre si la multe alte femei, in sensul ca din gelozie ca fusesera ocolite, ii gaseau nod in papura in familie…
    Da ia spuneti-ne aici sincer, ca tot sunteti in campanie de-a dreapta zeului, matrozu a castigat competitiile cu femeile din familiie altora ? Ca sa putem face o comparatie si sa putem decide la alegeri : cine-i mai dotat sa castige si sa conduca tara, sa puna prim ministru pe cine vrea inima lui, fratili sa aduca la incarcat in Romania rachete Pershing, Polariss, sau de…tenis, pusculitele sale sa faca iconomii si sa-si “cumpere” castele cu turnulete, iar Mondialu sa ajunga consilier prezidential (un fel de Rasputin), etc

  • Hamangia a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:12 pm

    Azi am avut ,,lucrare” aproape de d-l Hutanu .. Am vrut sa ii fac o surpriza dar elemente neprevazute au schimbat actiunea … poate zilele astea .. saptamana viitoare ma vad cu Hava si cu Nelutu… aproape de tine .. merg la somn .. is obosit …am stat in masina 12 ore .. noapte buna .

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:20 pm

    @Lulu
    Te rog sa ma crezi ca stiu bine meseria de jurnalism si cred ca ceea ce fac poate contribui la o mai mare acuratete a posibilitatii de apreciere a calitatii umane. Eu nu tin neaparat ca, prin ceea ce fac sa favorizez un anumit partid sau grup politic, decat in masura dorintei acestuia pentru adevar. Nu este exclusa nici varianta ta, dar asta este, practic o meserie care imlica riscuri.
    Puiu, in ultima postare este informatia solicitata de tine si o sa ramina acolo. Astept.

  • IONHUT a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:23 pm

    Andrei,
    Ma baiatule, ti-am mai spus odata ca tu te crezi cu mult mai destept decat esti in rtealitate.De vreo doua postari, tot bati apa-n piua pe aceeasi tema si anume de a-l tot flata si ridica in slavi pe matroz, asa in subsidiar.Te anunt ca asta nu se reuseste numai prin sarutari de coccis si apoi trebuie sa te ajute si el , ori in ultima vreme marinarul a aratat, prin numeroasele gafe facute, ca a avut si are dunga de la cozoroc exact pe buci ba.Nu stiu , daca ma intelegi…
    Apoi, comentariile tale au pornit stramb, dupa cum ti-am spus , de la o intelegere gresita, sau de la o citire grabita a raspunsului pe care i l-am dat lui Zapa..
    Deci ar trebui sa te decizi : ori spune clar ce vrei de fapt, ori citeste-i mai atent postarea nerodului alalalt.

  • IONHUT a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:30 pm

    Traian Basescu – colaborator al Securitatii

    Colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea comunista este demonstrata de urmatoarele documente:
    Registrul cu persoanele din rindul membrilor PCR din judetul Constanta pentru care s-a dat aprobarea sa sprijine munca de Securitate.

    In acest Registru, in care se regasesc informatorii membri de partid din judetul Constanta, la pozitia 19 de la litera B, se gaseste Basescu Traian, nascut la 4.11.1951, in comuna Basarabi, judetul Constanta, care lucra ca ofiter II la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime (IEFM) Constanta. Traian Basescu era folosit ca “sursa” de locotenentul major de Securitate Mihai Avramides.
    Registrul jurnal pentru evidenta retelei informative din judetul Constanta, continind datele colaboratorilor Securitatii din acest judet.

    In acest registru, cu numarul de inregistrare 17592 din data de 25.02.1977, apare Basescu Traian, nascut la 4 noiembrie 1951. Documentul arata ca Basescu Traian era colaborator al Securitatii si, in aceasta calitate, avea dosarul personal numarul 3990. Documentul mai arata ca, la data de 03.08.1978, dosarul personal de colaborator al lui Traian Basescu a fost primit la arhiva Securitatii cu adresa de insotire numarul 0043467. In REGISTRUL JURNAL PENTRU EVIDENTA RETELEI INFORMATIVE din Constanta, dosarul personal numarul 3990 al lui Traian Basescu figureaza ca distrus pe baza procesului verbal cu numarul 58212 din 15.08.1979.

    Corespondenta interna din cadrul Ministerului Apararii Nationale (MApN) din 2004, in urma careia MApN a transmis CNSAS o adresa in care confirma faptul ca Traian Basescu a fost colaborator al Directiei a IV-a a Securitatii (Contrainformatiile Militare), respectiv:

    Adresa nr. DGZ- S/92 din 28 iulie 2004, trimisa de generalul locotenent Gheorghe Rotaru, seful DGIA, generalului de brigada dr. Gheorghe Nicolaescu, seful Directiei Siguranta Militara. Prin aceasta adresa se solicita identificarea in arhiva MApN a documentelor care privesc colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea.

    - Raportul olograf al sefului Departamentului Arhiva din cadrul Directiei Siguranta Militara, Marin Deaconu, cu privire la identificarea documentelor referitoare la colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea.

    - Adresa nr. 0860 din 16 august 2004, trimisa de generalul de brigada dr. Gheorghe Nicolaescu, seful Directiei Siguranta Militara, generalului locotenent Gheorghe

    Rotaru, seful DGIA. Adresa confirma colaborarea lui Traian Basescu cu Directia a IV a Securitatii (Contrainformatiile Militare). Potrivit Adresei, “in evidenta depozitului de arhiva se afla “Registrul-jurnal pentru evidenta retelei informative a Comandamentului Marinei Militare Constanta”, inventariat la numarul 39/1972. Din studiul acestuia a rezultat ca BASESCU TRAIAN, nascut la data de 04.11. 1951, a fost colaborator al organelor de contrainformatii militare, pe timpul cit era elev al Institutului de Marina, avind dosarul personal nr. 3990/09.11.1973. Dosarul personal cu numarul de mai sus a fost transferat la Inspectoratul judetean Constanta al ministerului de Interne, cu adresa nr. 00151392/29.09.1976″.

    Documentele referitoare la colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea, care, potrivit Deciziei nr. 310 / 26.09.2006 a Colegiului Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, au fost primite de CNSAS de la SRI (care negase in mai multe rinduri existenta lor) si de la MApN, respectiv:

    - Registrul inventar – arhiva al fondului retea Constanta, in care se regasesc toti colaboratorii Securitatii din judetul Constanta

    - Registrul Jurnal pentru retea informativa al U.M. 02150 Mangalia, in care se regasesc toti colaboratorii Securitatii de la Institutul de Marina.

    - Procesul verbal de distrugere al dosarului nr. 3990/1972, dosarul de colaborator al Securitatii al lui Traian Basescu.

    Traian Basescu a facut parte din nomenclatura Partidului Comunist Roman

    - In decembrie 1989, in momentul caderii regimului comunist, Traian Basescu facea parte din nivelul 3 al nomenclaturii comuniste, fiind Directorul General al Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile din Ministerul Transporturilor. Intr-un interviu acordat cotidianului Evenimentul Zilei in timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale din 2004, Traian Basescu a recunoscut ca dosarul sau a fost aprobat de Elena Ceausescu: “In octombrie 1989, am fost chemat acasa de la post si numit, de catre ministrul transporturilor de atunci, inspector general al navigatiei civile. Era o functie foarte mare, cu rang de director general in Ministerul Transporturilor /…/ Fusese destituita toata conducerea Ministerului Transporturilor pe departamentul naval si au fost cautati oameni noi, care sa nu fie contestati, fiindca dosarul il aproba cabinetul 2: Elena Ceausescu.”

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:33 pm

    Madalina o noapte faina iti doresc…

    Administrator:
    Noapte buna Puiu.

  • IONHUT a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:38 pm

    Matrozul este de Profesie Ofiţer de marină comercială si la ora aceasta are gradul de colonel al armatei romane.

  • ion adrian a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:43 pm

    Ce pasiune profesionala au unii ptr dosare si o fac gratis. Ma intreb de la ce suma in sus m-as fi ostenit eu, sa fac documentarea realizata de dl Hutanu?

  • Hamangia a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:44 pm

    Pt —Maryland Andrei says:
    28 October, 2009 at 9:20 pm

    Domnule va rog sa ma ierti, eu , pensionara , 67 ani , imi permit sa va spun ca sunteti naiv sau dezinformat sau manipulat . Daca aveti timp cititi in arhiva la acest blog si va edificati … Eu tratez oamenii(asa zisii) dupa necesitati .. Cu canaliile sunt nemiloasa si dura … cu oamenii ma port respectoasa….va doresc mai multa intelepciune …chiar merg la somn .. va trimit pe mail o nota explicativa cind am timp…. cum se spune …,, fir intins’.. la pescuit … atentie cu pestii cu mai multe aspecte ..naravuri… pe dracu biolog ..

  • balbeck a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:44 pm

    Basescu nu putea sa plece atat de usor pe mare,daca nu avea treaba cu pcr si cu secu.

  • ion adrian a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:47 pm

    @Cenusa,
    Daca o pui pe partea inimii abia acusica o observai. Mai fata dar tu esti frumusica sau asa te arata poza.
    Recunosc ca in vecinatate cu ceva sturioni nu prea ma mai tenteaza. Dar nu e vina ta.
    Gata nu te mai contrazic , prefer sa nu te mai bag in seama.

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:49 pm

    Ionhut
    Am inteles pina acum ca este deranjant, pentru tine in mod special, sa-i faci reclama direct, pe fata, pe blogul sefei lui de campanie tocmai din PDL, care permite cu larghete opinii contrare si chiar obraznice. Da’ nici in subsidiar nu mai are nimeni voie sa-si exprime impresiile politice, pe acest blog, repet politic de culoarea PDL? Cred ca daca ce spui mai sus, nu este din cauza dungii de la sapca, atunci este recomandabil sa o lasi mai usor cu bautura. Iti deformeaza si realitatea si modul in care o percepi, dar este, desigur, problema ta.
    In alta ordine de idei, chiar aseara am stat de vorba, la un pahar de tuica din Sibiu, cu un fost telegrafist de pe flota noastra de pescuit oceanic. Si el se plangea ca fara aprobarea securitatii nimeni nu putea sa se imbarce pe nici o nava care parasea Romania. Dar nu angajamentul de informator iti dadea aviz favorabil, ci spaga si constanta cu care o ofereai la fiecare intoarcere in tara. Da nu cred ca tu ai idee de asta, ca, nu-i asa, tu erai doar ofiter cercetator stiintific si preocuparile tale nu te aduceau in contact cu aceasta lume vulgara. Da cred ca ai auzit ca in careu, seara, comandantul cu stafful vaporului, stabileau completarea jurnalului de bord, iar acesta devenea, literatura favorita a securitatii. Este asta un motiv pentru care e mai bine sa fie votat Crin sau Geoana? Eu cred, in subsidiar deocamdata, ca nu, dar o sa te convingi si tu si eu peste mai putin de o luna.

  • lulu a scris pe 28 Octombrie 2009, 09:58 pm

    Buna seara!
    Domnul Basescu, este invitat la tvr1. :)

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:10 pm

    Hamangia
    Ceva imi suna fals in ceea ce spui tu si nu stiu de ce. Cineva a tinut sa ma avertizeze ca am cazut intr-o capcana, dar nu tin cont de asta. Altcineva, care poate sa fie si un inger si o javra, a incercat sa demonstreze, ca in postarile tale, de apreciere asupra persoanei sale, ai facut erori marcante si incearca sa demonstreze asta chiar si cu fotografii. Se intelege ca poti sa gresesti in punctul tau de vedere asupra unui om iar anchetele publicate, sa fie corecte, reale si pertinente, dar trebuie sa recunosti ca se pot naste suspiciuni asupra credibilitatii autorului. Ori eu, ca jurnalist, vreau ca posibilitatea de eroare, sa fie cat mai mica si de aceea am facut apel la metode cu care sunt familiar, pentru a contribui la aflarea adevarului. Pe parcursul discutiilor, chiar aici, s-a atras atentia ca in stafful de campanie al presedintelui sunt infiltrati fost securisti si ma surprinde ca nu s-a luat nici o masura. Tocmai de aceea, datorita importantei majore, capitale, a acestor alegeri, cred ca este bine sa se acorde atentie fiecarei virgule, fiecarui cuvant scris, acuzator sau laudativ. Imi vine greu sa cred ca esti o femeie de 67 de ani, in primul rand datorita agilitatii de miscare si vioiciunii informatiilor tale, care nu sunt specifice unei astfel de persoane, care este fie inteligenta fie bine deservita de un sistem infomational. Sistem care poate sa traga in stanga sau in dreapta.

  • rasputin a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:18 pm

    @hamangia
    bine ai revenit…

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:20 pm

    Lulu
    Eu apreciez intotdeauna parerile altora, dar asa sunt, eu, foarte rar tin cont de ele. De multe ori nu e bine, da ce sa fac. Nici tu nu stai nici o clipa locului sa iesi nemiscata in poze. Sa ai o seara minunata, pe masura inimii si imaginatiei tale.

  • balbeck a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:21 pm

    Pe o antena e Oprescu, mincinosul hihihi

  • romeo a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:27 pm

    Nu esti decat o doamna fara scrupule care isi urmeaza interesele murdare si basesciene!!!!!Va doresc decat ca basescu sa nu fie presedinte!!!!!!!

  • silverstar a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:43 pm

    ***MădăMădă – Noapte bună şi vise frumoase! :lol:

    Administrator:
    Noapte buna Silver!

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:45 pm

    Madalina n-am somn …revin cu-o intrebare mai veche …ce clona este Hamangicul asta ,de le stie pe toate …?????….eu cred ca l-am depsistat ,astept sa-mi spui tu daca pot sa-l spun ?….ieri ai spus ca nu-i Nasty-boi …etc …dar Cristi este ?????….daca nu-mi raspunzi am sa plec de pe blogul asta …numai de tine imi pare rau….

    Administrator:
    Nu mi-a dat o copie dupa buletin sa stiu cine este. Credeam ca e clar, Balbeck este Nastiboy.
    Are chef de joaca dansul din nou. Probabil nu ii mai place sa posteze aici si are nevoie de ajutor.

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:56 pm

    o noapte super portocalie farserilor ….Madalina pentru tine ,inca odata …somn usor…

  • balbeck a scris pe 28 Octombrie 2009, 10:57 pm

    Oare daca il strig pe Cristi,vine la mine?Nasty a venit.Mai sa fie…mare minune.

  • N.G. a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:02 pm

    Puiu

    Avantajul tineretii e ca nu poate scoate nimeni dosarul de cadre….Bata-va norocul de mili… ;) Si te mai superi daca iti spune cineva ca ai fost dar unul de treaba cica…. ;)

  • silverstar a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:06 pm

    de treaba? – Adică-şi făcea treaba bine? Asta înseamnă, nu?
    Ferească Dumnezeu, Gabi! Nici să n-ajungi să trăieşti vreodată teroarea de a te şti urmărită, filată, disecată ca o gâză… Ferească Dumnezeu… Să n-ajungi să ştii ce înseamnă…

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:07 pm

    Gabriela draga…bata-te iubirea sa te bata ,n-am treaba cu nimeni ,ai sa ai o surpriza faina cand ne intalnim …este adevarat ,nu pot suporta imostura la totri nescoliti si derbedeii de pe blog…no serbus draga Gaby …ma duc sa umplu cantalaul iara ……

  • lulu a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:10 pm

    Am vazut o emisiune interesanta la nasul ….a meritat atentia. Puiuleeeee ma facusi farser, cu ce ti am gresit, cand acuzi de ala de aia, ca e ca nu e gresesti amico mio stii ce vreau sa spun, ca de aia suntem si prieteni de uite aproape doi ani. Ai fost bun, ramai bun :) Da’ nu ma suparai pe tine.

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:18 pm

    hihihi…nu mai stiu cum sa-ti spun, ca nu ma interesezi bey Silivia draga …pensionara …si eu sant pensionar ..la pensia mea imi permit multe tinereturii,pe cand tu ????…hihghi…asta-i diferenta POETESO…vezi ca plec in America ,poate imi recomanzi o insotitoare cunoascatoare de engleza…tu nu corenspunzi la fizic…hihihgioh…trebuia sa-ti raspund asa…imi cer scuze la toate doamnele …..

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:20 pm

    lulu…nu te-am vazut in seara asta pe blog ,frumoasa blondina …cred ca ma confuzi…eu nu te-am vz…iarta-ma …nu stiu de ce vb. ?

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:27 pm

    Gabriela neni draga …ma faci mili…si pleci ,vezi de ce nu comunicam noi …spune verde-n fata …asa ca in stagul Ungariei…eu ti-am spus tot ce nu mi-a placut la tine …asa se comporta amiciiii….virtuali …si nu numai…highohgi

  • silverstar a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:28 pm

    ***puiu – e bine că recunoşti că tu – un “meliţian” secu îţi permiţi… Îţi permiţi orice pentru că 10 pensionari trăiesc rău ca tu să trăieşti bine şi să mănânci la 7 linguri… Unde-i dreptatea?
    Am făcut 17 ani de şcoală şi 35 de ani de catedră, am avut mii şi mii de elevi cu care mă mândresc dar mi-e teamă că voi ajunge la cerşit, prin cimitir, aşa ca foştii mei profesori, astăzi oameni de 70, 80 de ani.
    Şi toate astea din cauza unui regim prost croit care favorizează oamenii cu care şi-a făcut treaba.
    Poţi să te duci Puiu şi pe lună şi pe soare. Tot “meliţian” rămâi – needucat, necivilizat, incinuman…
    De asta doresc să rămână tot Băsescu la Cotroceni. De asta doresc alegeri anticipate şi un guvern PD-L… Poate împreună, vor face ceva ca să se termine cu cei care – nemeritat – trăiesc nepermis, revoltător de bine…

  • rasputin a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:28 pm

    @puiu
    esti un ciobanas la propriu si la figurat … adevarul este ca tu ,ionhut si cenushares l-ati merita presedinte pe Geoana !

  • silverstar a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:36 pm

    Dumnezeule, oare este o ruşine, în ţara asta, să-ţi faci datoria până-n ultima zi şi numai apoi să ieşi la pensie? Este o ruşine să fii pensionar de drept? Dacă da, atunci ce se poate spune despre pensionarii pe caz de boală, sănătoşi tun şi care muncesc în străinătate?
    În ce lume trăim, Doamne? Cum e posibilă aşa decădere şi degradare umană?

  • puiu a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:36 pm

    bine poeteso sunt ..incinuman ..hihgihihi,…o licenta poetica ?…draga poeteso ,ma refer la talentul din tine ,…la om si educatie ..zero…te rog frumos stai pe blog si povesteste tot ce vrei tu ,fara politica…stiu ca nu-i profitabil ,nu-ti vacsaluieste nimeni camara…iti promit in fata bloggerilor ca:daca postezi numai poezi ,cugetari si eseuri ..iti fac o casa faina ,din solda mea de MILITIAN…

  • balbeck a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:43 pm

    Si eu traiesc foarte bine si nu sunt pensionar.Am vreo 2000 de pensii pe luna.Cat o sa am cand voi iesi la pensie?Fara numar,fara numar.haha,dar tot la cimitir o sa ajung,in groapa.

  • N.G. a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:50 pm

    Pui de mili…superi femeile si nu iti sade bine….fugi la somn….

    Noapte buna tuturor!Madalina o noapte buna!

    Doamna Udrea un maine de campanie portocaliu si o noapte linistita!

    Administrator:
    Noapte buna N.G.

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:54 pm

    Lulu
    Nu am inteles mare lucru din cele postate de tine. Nu vad ce poate sa fie grav in tentativa mea de a afla adearul. Tu spui ca acest nastyboy este un periol social, iar balbeck este prietenul tau, cel bun. Madalina spune ca nastyboy este de fapt balbek. Iata ce imi spune cineva pe blog:
    “Ca sa intelegi… Florin Mihai= balbek=nastyboy-celic=etcetcetc .. noi cei care stim ne facem ca nu, ca sa mai avem dialog pe blog …are 14 bloguri, sta acasa linga Ploiesti , com Paulis , are spatii inchiriate si traieste de aici , are sotia din Iasi , rude sau prieteni din zonele care le vehiculeaza, un copil etc etc . ai mult material de studiat ca sa intri in real .. cei mai vechi, Puiu, Ionhut (fost Argus), Lulu, Sivia, stiu realitatea .. in martie , aprilie , mai, anu trecut gasesti raspunsul … Madalina este o tipa deosebita ,inteligenta , profesionista , corecta , serioasa si a stiut sa gestioneze toate clinciurile si am fost banati pe rind toti in timp …”

    Ce stiu eu deocamdata este ca eu nu sunt niciunul dintre ei si nu inteleg ce este grav in stabilirea adevarului in privinta unui tip care a postat favorabil PDL. Eu consider ca doar pozitionarea de partea adevarului, te poate face util, atit PDL, cat si Romaniei. Si daca tot am spus ca sunt de parere ca Basescu este cel mai bun din oferta Romaniei pentru viitorul mandat de sef de stat si ca vreau sa mai optina un nou mandat si ca fac eforturi in aceasta directie, apreciez ca demersul meu pentru aflarea adevarului, este unul in aceasta directie. Cum am mai spus, miza este prea mare pentru a neglija amanunte si a aprecia riscul unor clone, care ce pot sa-mi faca decat sa ma determine sa-i banez. Si sa-ti mai spun un adevar. Pe alte canale, am primit un punct de vedere deosebit de pertinent, care aparent poate aduce atingere Elenei Udrea. Spunea, persoana cu care am discutat, ca singura varianta in care Basescu poate pierde alegerile, este promovarea Elenei Udrea. Si nu risca sa le piarda din cauza competentei sau incompetentei sale, ci din cauza misoginismului exagerat al Romanilor. Romanii nu voteaza decat in mica parte cu capul, iar marea majoritate este ostila promovarii femeilor, mai ales a celor frumoase si inteligente. Spera sursa inspiratiei mele ca Traian Basescu o sa evite aceasta posibilitate. Sper sa fiu bine inteles.

    Administrator:
    Eu va recomand sa nu va amestecati intr-o situatie unde nu cunoasteti toate datele.

  • Maryland Andrei a scris pe 28 Octombrie 2009, 11:55 pm

    NG
    Cred ca si tu ai oarecare vechime aici si as aprecia o parere a ta. Da eu nu vreau sa supar femeile, mai ales pe cele inteligente.

  • Maryland Andrei a scris pe 29 Octombrie 2009, 12:02 am

    Madalina
    dar as vrea sa le cunosc, desigur daca este posibil. Deocamdata, insa iti doresc o noapte buna.

    Administrator:
    Eu consider ca nu este problema dvs. Dar daca tot sunteti asa de interesat cititi toate comentariile de pe acest blog si veti afla.
    O seara buna!

  • balbeck a scris pe 29 Octombrie 2009, 12:05 am

    Hai ca ma retrag ca au intrat secu pe blog.Nu am deranjat pe nimeni niciodata si gata s-a pornit morisca pe mine. hihi

  • lulu a scris pe 29 Octombrie 2009, 12:09 am

    Doamne andrei dar nu ti inteleg insistenta,….. si care e problem ta? Eu zic ca nu asta e problema blogului, nici a ta, a noastra..Am terminat, am incercat dar…..
    Deci suntem in camapanie, dl Basescu trebuiesa castige…asta este important

  • lulu a scris pe 29 Octombrie 2009, 12:13 am

    Aici nu facem anchete de presa, facem campanie pe subiecte, dezvaluiri in defavorul ‘dusmanilor ” de camapnie, altele -s problemele, dar daca se pricepe greu eu ce sa fac? Imi cer eu scuze ….

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila