rss
home
15
August

In democratie, asa ceva nu se face

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “In democratie, asa ceva nu se face”.

Citeste mai mult despre:

, , , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • marius a scris pe 16 August 2009, 11:59 am

    Citind o parte din comentarile de pe acest blog am ramas oarecum uimit… am dat aici peste oameni care inca isi mai pun speranta in politicieni, care inca mai au acea imagine idealista ca alesii nostrii sunt de fapt acolo sus sa ne reprezinte interesele… ceea ce nu e rau, e frumos sa speri, daca mai poti.

    Realitatea e din pacate alta… ok, nu ar recunoaste nimeni din cei care ne conduc ca ei, de fapt, incearca sa ne vanda o poveste. Ar trebui sa putem noi sa citim printre randuri si sa filtram si sa analizam ce observam in jurul nostru intr-un mod cat mai rational.

    Democratia nu e altceva decat o aristocratie mascata, indirecta… ni se da o aparenta putere in a alege liderii desi suntem manipulati la maximum pana sa ii alegem. Odata alesi, acestia reprezinta interesele oamenilor puternici, oamenilor bogati… pana la urma tot cei bogati sunt la conducere, ca si in aristocratie. Iar curentele doctrinare sunt o gluma proasta, daca nu exista o influenta puternica din partea unui popor unit. Toti sunt o apa si un pamant (PSD, PDL, PNL) si ne prezinta un teatru ieftin, care, din pacate, este luat drept realitate de multa lume… si eu am cazut in capcana, acum 5 ani. Solutia ar fi ca poporul sa fie mai unit si sa exercite o mai mare presiune in acest razboi al intereselor, care este lumea in care traim.

    Iar sintagma 322 chiar nu isi mai are rostul, a fost o tactica buna de PR acum multi ani, a dat o denumire scurta si poate sugestiva unui dusman colectiv… dar acum ar ramas doar o tehnica reciclata fara suport. Sa nu uitam, nici un politician nu reprezinta interesele celor multi (daca s-ar gasi o persoana atat de altruista nu i s-ar da nici o sansa in politica) si nici macar doctrina nu e pe primul loc… interesele celor multi conteaza doar in preajma alegerilor dar si atunci, diminuate prin multa manipulare. Nu exista 322, exista doar 471.

    Iar legat de faptul ca cei din comisie au ajuns staruri de televiziune… cred ca au avut ce invata de la dumneavoastra, doamna Udrea.

    Nu am sa comentez pe tema comisiei pentru ca si asa nu cred in ea, e mai mult de ochii lumii pentru ca sunteti prea puternica ca sa va poata face ceva… in plus, nici nu cred ca vor decat sa faca un show. In Romania nu a patit nimeni nimic, nu va patii nici dna. Ridzi nimic si nimeni care reprezinta inca interese ale unor oameni puternici… este o retea de interese extrem de bine pusa la punct si de stabila.

    Vreau sa mentionez ca nu fac parte din nici un partid, nu urmaresc nici un interes obscur, ci doar pe al meu si poate a altor 20 de milioane de Romani care traiesc intr-o crunta saracie de 60 de ani incoace in timp ce sunt sfidati de un procent minuscul de oameni foarte bogati si puternici care le influenteaza viata. Si va mai spun ca nici nu traiesc in Romania, ceea ce imi confera o oarecare detasare dar si o acuitate sporita de observatie cand ma intorc periodic in tara.

  • lulu a scris pe 16 August 2009, 12:01 pm

    OOPS :)

    Comentator pe blogul lui Bleen: maine o sa apara o inregistrare audio facuta de un membru al comisiei Udrea in care se aud distinct vocile Adrianei Saftoiu, Ludovic Orban, Aura Vasile si Lakatos Petre. Cei patru pun la cale executia Elenei Udrea. Durata inregistrarii aprox. 45 de minute.

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 12:13 pm

    @ Lulu, Rasputin si Gerula,
    Toata povestea cu caseta pe care ar fi inregistrata o discutie dintre patru membri ai comisiei de ancheta a ministresei Turismului, este o facatura a serviciilor speciale pentru decredibilizarea acelei comisii.Totul s-a facut din ordin maritim. Asta-i purul adevar, dar se pare ca televiziunile s-au cam prins de facatura si nu vor difuza nimic…

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 12:13 pm

    Mircea Geoana PSD-UL si ardelenii-asa cum se intimpla de multii ani incoace,orice vizita a unui pesdeu de frunte este primita in transilvania cu ostilitate uneori, dar de cele mai multe ori cu raceala si indiferenta.
    nu voi comenta acum care sunt explicatiile acestei atitudini de reaceala,de ce transilvania a devenit un mediu ostil pt pesedeii-ele sunt arhicunoscute asa ca ,voi trece peste acest lucru.
    dupa ce si-a tras consilier pt campanie in transilvania pe Cozmin Guse un alt natarau detestat si rejectat din mediile politice transilvanene ,Geoana a reusit performanta sa-si mai puna sub fund inca vreo citeva kg. de T.N.T.pe linga cantitatile industriale pe care le avea sub sezut si pot spune ca a mai reusit ceva sa-si scurteze periculos de mult fitilul.
    prost sfatuit de anturaj,de guse, Geoana descinde la NICULA-la sarbatoarea religioasa emblematica a ardelenilor,lucru care a iritat enorm multimea,sutele de mii de ardeleni in pelerinaj la celebra icoana a MAICII MARIA FACATOARE DE MINUNI.
    gresala impardonabila,mai ales sa apari intre sutele de mii de ardeleni dupa ca emil boc tocmai trecuse si salutase multimea de credinciosi venita sa-si curete sufletul si sa aibe momente de penitenta.
    faptul ca ardelenii sunt rabdatori,nu prea l-a ajutat pt ca in atmosfera se simtea o incordare majora si un dispret enorm fata de acest giga din primaverii,fata de acest pui de securist impins in fata de oameni ca vanghelie si dragnea.
    dealtfel pt ca cercul sa se inchida si rusinea sa atinga apogeul,IOAN RUS, a pus bomboana pe coliva si i-a mai administrat citeva scatoalce prostanacului.
    ei ,iata ca in transilvania nu a mai fost folosita lozinca-SUB INALTUL PATRONAJ AL DL. MIRCEA GEOANA,SEFUL BOSTANARIEI DE LA DABULENI……….
    fiasco total,aceasta iesire electorala a lui geoana si a PSD-ce or intelege din chestia asta vanghelie,dragnea oprisan si mazare?
    nu-i greu de presupus,dar imi imaginez ca acum vor intelege si mai bine ca TRAIAN BASESCU-va continua cu al doilea mandat la cotroceni.

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 12:13 pm

    ***MădăMădă – :lol: Miţa mea a ajuns la tine. Acum am văzut… Cică se vrea moderată…

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 12:16 pm

    ***IONHUT – am câştigat pariul… Eram convinsă că vei spune aşa ceva… Mă duc să-mi ofer un ştrudel cu brânză… :lol: Vai ce fericită sunt… :lol:

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 12:18 pm

    E democraţie! :lol: Are şi Geoană dreptul să se facă de râs ori de câte ori doreşte! :lol:

  • namtimpdevoiimitraiescviata a scris pe 16 August 2009, 12:36 pm

    eu cred ca voi astia din politica sunteti la fel. nu conteaza daca esti geoana basescu sau oprescu
    toti sunteti dupa bani si faima. de ex basescu acuma urla ca un caine in calduri dupa voturi
    a stat 4 ani si sa certat cu tariceanu acuma ia venit papagalu de poc scz boc
    si ceilalti din opozitie zici si ei ceva de campanie impotriva dv sau a celorlati
    am 16 ani si cred ca nu s asa de copt ca sa judec situatia politica dar voi sunteti de vina pt tzara asta
    si pt ce i care traiesc in ea oricum geoana e “prostanac” si boc e papagal nu i mare diferenta

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 12:39 pm

    ieri dupa ce am disparut de pe blogg,numitul IONHUT-si-a continuat atacurile suburbane la adresa tuturor celor care nu ii impartasesc fanteziile comuniste si nu-i aproba iesirile impotriva lui traian basescu.
    folosindu-se de aceleasi expresii si exprimari cu care s-a facut cunoscut,repetind cu obstinatie aceleasi clisee si bazaconii,acest batrin colonel,frustrat,si incarcat de ura,imprastie in jurul sau precum un ventilator mizerie,nesimtire si multa,multa ura.
    impietrit in mentalitatile unui caprar provenit din ceapistii analfabeti recrutati de armata romana comunista din satele patriei,acest individ ne arata cum nu se poate mai bine ce ar insemna ca tovarasii lui sa revina la putere.
    el joaca rolul de FEED BACK-ne pune in situatia sa realizam de unde am plecat si cum ne-am intoarce in timp ,inapoi daca printr-un miracol pesedeii ar revenii la putere.
    in mod normal ca o reactie de autoaparare intr-o democratie veche si bine inchegata acesti retrograzi indoctrinati ar fi imediat izolati de societate ,marginalizati si redusi la tacere.
    in romania insa ,tara inca in copilaria democratiei acestui individ i se permite sa imprastie cu ordinarii in jurul sau.
    aceasta permisivitate nu are nici o legatura cu democratia,ba dimpotriva arata ca societatea romaneasca nu s-a vindecat de perioada comunista,ca inca are generatii in componenta sa care cocheteaza cu dictatura si cu comunismul.
    scurta definitie a democratiei arata cum nu se poate mai bine ca IONHUT,ACEST COLONEL NETREBNIC AL ARMATEI ROMANE ,este un virus periculos pt cea ce inseamna libertate si democratie-provenind dintr-un mediu ultraindoctrinat,acest nesimtit ne spune noua cine este bun si cine este rau-rusine ar trebui sa le cam fie si celor care sub umbrela libertatii permit unui extremist sa-si faca mendrele.
    iata scurta definitie despre care vb:,Libertatea mea se termina acolo unde incepe libertatea aproapelui meu’
    luati aminte si nu confundati libetatea cu haosul pt ca granita intre haos si libertate este foarte fluida,iar cei nededati si lipsiti de acest exercitiu -pot impinge lucrurile intr-un mare haos.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 01:10 pm

    cititi justifcarile lui IONHUT de la ora 12,13-referitoare la presupusa inregistrare a citorva membrii ai comisiei UDREA.
    incredbil cit tupeu ,cita nerusinare s-a cuibarit in trupurile netrebnice,a acestor mizerabili.
    cind slugoii lui voiculescu s-au dat de ceasul mortii sa arunce in spatiul public inregistrarea din spatiul privat ,din masina lui traian basescu ,cu ocazia TIGANCII IMPUTITE’ a fost O.K.,nu a invocat serviciilii
    imbecilul colonel jubila,infiera si sa dadea cu capul de pereti de bucurie.
    acum cind inregistrarea probabil a fost facuta de cineva din interiorul comisiei,e mina serviciilor-de parca serviciile sunt vinovate ca acesti netrebnicii si-au propus sa o matraseasca pe ELENA UDREA.
    M A N IP U L A R E ,mizarabila-deturnarea tintei.
    adica in loc sa acuze mizeria politica ce se pune la cale,frustratul colonel vrea sa ne distraga atentia si sa puna in discutie serviciile.
    tipic pt orice fost comunist criminal-rusine sa-ti fie mos TAGRTA,rusine-uite de ce este neaparat necesar ca pensiile de lux sa dispara-uite de ce trebuie opriti acesti slugoi comunisti sa-si mai bage miinile in farfuriile copiilor si in banii romanilor-din motivul acesta-sunt toxici.

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 01:18 pm

    Zapa,
    Probabil ca ai gresit numele si nu te refereai la mine ci la cel de mai jos, care probabil ca nu-i colonel ci general in serviciile secrete.Probabil despre el voiai sa spui ”rustrat,si incarcat de ura,imprastie in jurul sau precum un ventilator mizerie,nesimtire si multa,multa ura.
    impietrit in mentalitatile unui caprar provenit din ceapistii analfabeti recrutati de armata romana comunista din satele patriei,acest individ ne arata cum nu se poate mai bine ce ar insemna ca tovarasii lui sa revina la putere.” si ca „ACEST COLONEL NETREBNIC AL ARMATEI ROMANE ,este un virus periculos pt cea ce inseamna libertate si democratie-provenind dintr-un mediu ultraindoctrinat,acest nesimtit ne spune noua cine este bun si cine este rau-rusine ar trebui sa le cam fie si celor care sub umbrela libertatii permit unui extremist sa-si faca mendrele.”

    I.Traian Basescu – colaborator al Securitatii
    Colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea comunista este demonstrata de urmatoarele documente:
    Registrul cu persoanele din rindul membrilor PCR din judetul Constanta pentru care s-a dat aprobarea sa sprijine munca de Securitate.
    In acest Registru, in care se regasesc informatorii membri de partid din judetul Constanta, la pozitia 19 de la litera B, se gaseste Basescu Traian, nascut la 4.11.1951, in comuna Basarabi, judetul Constanta, care lucra ca ofiter II la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime (IEFM) Constanta. Traian Basescu era folosit ca “sursa” de locotenentul major de Securitate Mihai Avramides.
    Registrul jurnal pentru evidenta retelei informative din judetul Constanta, continind datele colaboratorilor Securitatii din acest judet.
    In acest registru, cu numarul de inregistrare 17592 din data de 25.02.1977, apare Basescu Traian, nascut la 4 noiembrie 1951. Documentul arata ca Basescu Traian era colaborator al Securitatii si, in aceasta calitate, avea dosarul personal numarul 3990. Documentul mai arata ca, la data de 03.08.1978, dosarul personal de colaborator al lui Traian Basescu a fost primit la arhiva Securitatii cu adresa de insotire numarul 0043467. In REGISTRUL JURNAL PENTRU EVIDENTA RETELEI INFORMATIVE din Constanta, dosarul personal numarul 3990 al lui Traian Basescu figureaza ca distrus pe baza procesului verbal cu numarul 58212 din 15.08.1979.
    Corespondenta interna din cadrul Ministerului Apararii Nationale (MApN) din 2004, in urma careia MApN a transmis CNSAS o adresa in care confirma faptul ca Traian Basescu a fost colaborator al Directiei a IV-a a Securitatii (Contrainformatiile Militare), respectiv:
    Adresa nr. DGZ- S/92 din 28 iulie 2004, trimisa de generalul locotenent Gheorghe Rotaru, seful DGIA, generalului de brigada dr. Gheorghe Nicolaescu, seful Directiei Siguranta Militara. Prin aceasta adresa se solicita identificarea in arhiva MApN a documentelor care privesc colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea.
    - Raportul olograf al sefului Departamentului Arhiva din cadrul Directiei Siguranta Militara, Marin Deaconu, cu privire la identificarea documentelor referitoare la colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea.
    - Adresa nr. 0860 din 16 august 2004, trimisa de generalul de brigada dr. Gheorghe Nicolaescu, seful Directiei Siguranta Militara, generalului locotenent Gheorghe

    Rotaru, seful DGIA. Adresa confirma colaborarea lui Traian Basescu cu Directia a IV a Securitatii (Contrainformatiile Militare). Potrivit Adresei, “in evidenta depozitului de arhiva se afla “Registrul-jurnal pentru evidenta retelei informative a Comandamentului Marinei Militare Constanta”, inventariat la numarul 39/1972. Din studiul acestuia a rezultat ca BASESCU TRAIAN, nascut la data de 04.11. 1951, a fost colaborator al organelor de contrainformatii militare, pe timpul cit era elev al Institutului de Marina, avind dosarul personal nr. 3990/09.11.1973. Dosarul personal cu numarul de mai sus a fost transferat la Inspectoratul judetean Constanta al ministerului de Interne, cu adresa nr. 00151392/29.09.1976″.
    Documentele referitoare la colaborarea lui Traian Basescu cu Securitatea, care, potrivit Deciziei nr. 310 / 26.09.2006 a Colegiului Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, au fost primite de CNSAS de la SRI (care negase in mai multe rinduri existenta lor) si de la MApN, respectiv:
    - Registrul inventar – arhiva al fondului retea Constanta, in care se regasesc toti colaboratorii Securitatii din judetul Constanta
    - Registrul Jurnal pentru retea informativa al U.M. 02150 Mangalia, in care se regasesc toti colaboratorii Securitatii de la Institutul de Marina.
    - Procesul verbal de distrugere al dosarului nr. 3990/1972, dosarul de colaborator al Securitatii al lui Traian Basescu.

    II. Traian Basescu a facut parte din nomenclatura Partidului Comunist Roman
    - In decembrie 1989, in momentul caderii regimului comunist, Traian Basescu facea parte din nivelul 3 al nomenclaturii comuniste, fiind Directorul General al Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile din Ministerul Transporturilor. Intr-un interviu acordat cotidianului Evenimentul Zilei in timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale din 2004, Traian Basescu a recunoscut ca dosarul sau a fost aprobat de Elena Ceausescu: “In octombrie 1989, am fost chemat acasa de la post si numit, de catre ministrul transporturilor de atunci, inspector general al navigatiei civile. Era o functie foarte mare, cu rang de director general in Ministerul Transporturilor /…/ Fusese destituita toata conducerea Ministerului Transporturilor pe departamentul naval si au fost cautati oameni noi, care sa nu fie contestati, fiindca dosarul il aproba cabinetul 2: Elena Ceausescu.”

    III. Traian Basesu este unul dintre cei impotriva carora Asociatia Victimelor Mineriadelor a depus, in 1997, o plingere penala pentru “organizarea, instigarea si transportarea minerilor din centrele miniere importante ale tarii in Capitala”.
    In 21 octombrie 1994, la Conventia Nationala a PD, Traian Basescu a citit un mesaj adresat democratilor de Miron Cozma, in care acesta se referea la lucrurile pe care minerii si Partidul Democrat le pot face ?impreuna”. Precizind ca Biroul Executiv al PD ia in serios acest mesaj, Traian Basescu l-a invitat pe Miron Cosma in Bucuresti pentru a sta de vorba.
    PS.
    Daca mai vrei dovezi, cu docimente oficiale, mai cere si ti se vor da.(Pacat ca utilizezi acelasi vocabular marlanesc, dar inteleg, tu nu stii sa vorbesti altfel, deoarece tot comunismul e de vina…ha,ha, ha, ha, ce capatana goala si neputincioasa…

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 01:28 pm

    ***IONHUT – de ce crezi tu că noi suntem obligaţi să citim şi să ne însuşim ideile din copy/paste pe care tu le descarci aici? :roll: De ce ne obligi tu pe noi să gândim cu capul tău? De ce crezi tu că noi nu putem gândi singuri? De ce crezi că numai tu gândeşti, că numai atitudinea ta vizavi de Preşedinte e cea corectă şi a noastră nu? :oops: De ce nu ne permiţi nouă să avem ideile noastre? Cu ce drept ne jigneşti tot timpul? Suntem oameni maturi… Nu ţi-e teamă că va veni timpul să dai socoteală pentru jignirile cu care ne gratulezi, pe noi, bloggerii, de câte ori intri pe blog? Sau îbcă tragi nădejde că PSD-iştii mai au şanse?… Nu, nu mai au şanse… Românii ştiu ce vor. :lol:

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 01:29 pm

    Zapa,
    Ba eu stiam ca esti bolnav cu capul ala sec, da mai calmeaza-te si tu.Ori ai mancat matraguna de dimineata si nu te poti abtine? Nervii iti fac rau si nu de alta da’ pot sa vina aia de la spital, sa te lege si sa te bage la “fara clanta”.

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 01:29 pm

    Erată – încă…

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 01:31 pm

    Silver,
    Tu nu citi lucrurile pe care nu le intelegi..Apuca-te mai bine si-ti citeste lectiile pentru la toamna, ca si-asa scoti niste neispraviti din orele tale

  • Melicovici Adrian a scris pe 16 August 2009, 01:34 pm

    Va zic saru mana si va si critic.Doamna Elena Udrea,pe blogul meu v-am dat printre altele sanse sa deveniti prima femeie presedinte a Romaniei,intr-o buna zi…ce va suparati atata ca se iau toti de persoana dvs?Inseamna ca aveti valoare,ia ganditi si pozitiv,ca va fi ok.
    Intrati un picut in arhiva blogului meu,unde v-am dat ca posibila presedinte a tarii,e adevarat,am cam marginalizat-o pe EBA,dar cine a ea si cine sunteti dvs?sa fim seriosi.Dvs o sa aveti succes,nu ‘SUCCESURI’.
    Si acum accesati http://melicovici.blogspot.com ca sa cititi ELENA UDREA,POSIBIL PRESEDINTE AL ROMANIEI,am luat si o poza de la dvs,sa nu va suparati.
    http://melicovici.blogspot.com

  • lulu a scris pe 16 August 2009, 01:45 pm

    # alina Says:
    August 16th, 2009 at 10:43 am

    saftoiu si orban …tusea si junghiul…lupii moralisti …adulter si alcool?

    Hi,hi,hi….ce draguta descriere….. :)

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 01:50 pm

    Insusi Teodor Stolojan a criticat ieri aspru pe marinarul care a dublat bugetele ministerelor Tineretului si Turismului, dar si pe cel al Presedintiei.referindu-se la Ministerul Turismului, Stolojan a precizat ca nu-i posibil ca o ministreasa sa faca asemenea cheltuieli aiuristice cata vreme tara se afla in criza.”Ce fel de solidaritate poate fi asta”- a mai adaugat “draga Stolo”, in uralele oamenilor cinstiti din tara asta.
    De unde se vede ca infiintarea comisiei de ancheta este perfect justificata iar risipirea banilor publ;ici se vede inclusiv din cuiburile PDL-iste.

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 02:02 pm

    Astazi se sarbatoreste la Pasul Prislop Hora Prislopului, o sindrofie in care fiecare participant e musai sa consume horinca.Marinarul, absent voit ieri de la ziua marinei , auzind care-i obiceiul de la Prislop, a dat imediat dispozitie sa se inhame caii (unul calarit de sotia sa iar altul de ministreasa turismului) la caleasca prezidentiala si a purces repede catre localitatea cea promitatoare de licoarea zeilor mai marunti.Nici prin gand nu i-a trecut sa mearga acolo doar pentru o baie de multime, sa-l vada lumea cat de grijuliu e pentru potolirea setii de catre popor, ci a purces la Prislop pur si simplu ca sa dea exemplu ca se poate face turism pe autostrazile noastre si cu caleasca.

  • N.H. a scris pe 16 August 2009, 02:05 pm

    Stimata D-na Udrea,

    ceea ce va voi spune nu are legatura cu articolul dvs, dar tin neaparat sa va comunic ceva si nu stiu unde altundeva as putea.
    M-am intors din concediu, pe care am vrut sa il facem la noi in tara, sa ii arat copilului meu tara noastra.Suntem din nord-vestul tarii si am mers la mare ,deci am strabatut toata tara.Nu am mai fost de 5 ani in aceste locuri si recunosc ca am obs si schimbari in bine, dar nu mi-a venit sa cred cata mizerie inca mai este.Dupa atata timp, au fost atatia ministri la turism cu tot felul de idei, programe etc.Va rugam, va imploram….CURATENIE inainte de toate.Degeaba avem locuri frumoase daca nu le vedem de plasticuri, pungi, gunoaie.Ne-am plimbat pe faleza la mare si in loc de aerul de mare simteam mirosul de la gunoaie, nefiind multe toalete publice oamenii folosesc natura si in acest scop .E tare trist. Nu vorbesc de frica de manca la orice terasa, si te bucuri daca te intorci fara sa te imbolnavesti.
    Asadar, va rog, macar daca nu ar fi atatea gunoaie in tara asta frumoasa, ar fi cumva si am alege cu placere Romania ca destinatie pt concediu si credeti-ma ca am fost in multe tari, dar atata mizerie nu am vazut ca la noi.Daca in mandatul dvs reusiti acest lucru eu una, cetatean contribuabil ,sunt multumita. Deci curatenie facuta si impusa turistilor ca acestia sa fie mai civilizati si deja am facut un pas inainte.
    Succes,
    Va multumesc.

  • Katrina a scris pe 16 August 2009, 02:21 pm

    Oare si Stolojan a devenit mogul sau s’a imprietenit cu Felix ?

    “Stolojan a declarat ieri seară, la Realitatea TV, că este inadmisibil ca ministerul Elenei Udrea şi cel condus până nu demult de Monica Iacob Ridzi să risipească banii publici pe tot felul de “aiureli festiviste”. El a criticat Guvernul Boc pentru că a dispus majorarea bugetelor alocate Ministerului Turismului şi Ministerului Tineretului şi Sportului, pe timp de criză, astfel încât nu se mai poate invoca solidaritatea ministerială. Decizia de mărire a bugetelor respective este, în opinia sa, una dintre cele mai mari erori ale Executivului “

  • Katrina a scris pe 16 August 2009, 02:31 pm

    La formarea guvernului, Stolojan a fost propus Prim Ministru, dar s’a razgandit, multa lume intrebandu’se cum este posibil, presa incercand sa dea fel si fel de raspunsuri. In comentariul de aseara de la TV aveti adevaratul raspuns, de ce n’a vrut Stolo sa fie Prim Ministru :

    “Stolojan a declarat ieri seară, la Realitatea TV, că este inadmisibil ca ministerul Elenei Udrea şi cel condus până nu demult de Monica Iacob Ridzi să risipească banii publici pe tot felul de “aiureli festiviste”. El a criticat Guvernul Boc pentru că a dispus majorarea bugetelor alocate Ministerului Turismului şi Ministerului Tineretului şi Sportului, pe timp de criză, astfel încât nu se mai poate invoca solidaritatea ministerială. Decizia de mărire a bugetelor respective este, în opinia sa, una dintre cele mai mari erori ale Executivului “

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 03:50 pm

    ***Katrina – Stolojan a spus aseară, la RTV: “Decizia de mărire a bugetelor respective este, în opinia sa, una dintre cele mai mari erori ale Executivului “ Deci, MT a primit bani de la guvern, bani pentru promovarea turismului… Care-i vina Doamnei E Udrea dacă guvernul a dat bani pentru ministerul pe care-l conduce? De ce nu s-a făcut comisie parlamentară de anchetă pentru acest guvern darnic şi risipitor?… Unde e logica, domnule?

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 03:56 pm

    ***N.H. – vezi tu care e paradoxul? Doamna E Udrea e singurul ministru al actualului guvern, hotărât să facă treabă. În loc să se ocupe de ceea ce trebuie, să se implice în activităţile care să scoată lumea din inerţie, Doamna are de luptat cu o comisie parlamentară de anchetă formată din persoane care primesc salarii pe stat degeaba… Uite ce am găsit într-o postare de mai sus ca să înţelegi despre ce este vorba… saftoiu si orban …tusea si junghiul…lupii moralisti …adulter si alcool?

  • florin a scris pe 16 August 2009, 03:56 pm

    Buna ziua,
    faceti-va o favoare si dati pe fata toata treaba! Pina la urma se vor descoperi toate matrapazlicurile si veti iesi definitiv din viata publica. simulati si dvs o ancheta interna si gasiti pe cineva vinovat. Altfel se vor descoperi toate neregulile facute de-a lungul anilor…

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 04:01 pm

    Pauză de… :lol:

    O blondă şi o brunetă mergeau pe stradă… Bruneta îl vede pe partea cealaltă a străzii pe Gigel:
    – Ia uite-l pe Gigel, nu-i faci cu mâna?
    – Să-şi facă singur!

  • CLIO a scris pe 16 August 2009, 04:04 pm

    Zapa te salut cu drag!
    N.H…… de ce nu rogi pe scarbele noastre de compatrioti sa tina curatenie??
    Mai intai de toate, nu ministerul turismului se ocupa sa faca politia menajera!
    Curatenia trebuie sa o intretinem noi, nu sa ne-o faca altii!
    Tara de handicapati jegosi, care cred ca li se cuvine sa li stranga si jegul lasat in urma, fara sa plateasca nimic!
    In Alpi sau Carpatii de dincolo, nu exista cosuri de gunoaie in zona montana!
    Fiecare isi strange gunoiul si il ia cu el!
    In cabanele din acesti munti, nu exista cosuri de gunoi decat la baie!
    Restul, il cari cu tine! ei nu perd banii pentru a strange gunoaiele lasate de turisti!
    Dew fapt asa sunt educati de mici!
    Curata singur, ca nu are cine!
    De ce nu curata ministerul turismului gunoiul din tara ?????
    Ciudata intrebare!!!

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 04:09 pm

    Numai duminica, de Luciana Vaughn

    Nu stiu de ce, citeodata, duminica
    Imi aduc aminte de tine.
    Poate pentru ca-i sarbatoare
    Iar tu, o sarbatoare ai fost pentru mine.

    Uneori amintirile au chiar si umor.
    Zimbesc singura la imagini fragile
    Si ma bucur de trecut. Apoi meditez
    La destinul parca ursit de sibile.

    Anii au trecut fara stire de-atunci.
    M-am luat cu firescul de fiece zi
    Si-am evitat sa-mi marturisesc
    Ca in gindul ascuns, imi apartii.

    Nu inteleg de ce numai duminica
    Imi aduc aminte de tine.
    Poate pentru ca-i sarbatoare
    Iar tu, o sarbatoare ai fost pentru mine.

  • gena a scris pe 16 August 2009, 04:26 pm

    Stimata doamna, vorbiti de democratie dar n-o intelegeti.Sa stiti ca este greu sa intelegeti pe cel care nu are paine pe masa.Banii cheltuiti pe excusiile in tara si strainatate,festivaluri,perdele,hartie igienica… n-ar putea fi folositi n-ar putea fi folositi pentru intrtinerea unor copii la scoala ,pentru sanatate.Am vazut intr-o comuna din Neamt copii premiati in olimpiade de matematica,nu s-au putut duce intr-o tabara cu pregatire speciala pentru ca are nevoie de 350 lei iar parintii n-au de unde sa-i dea.Sant foarte mahnita ca nu mai avem echipa de gimnastica ,noi care ne-am mandrit mereu cu aceasta disciplina sportiva si nu numai.Democratie inseamna sa solicitati desfiintarea ministerului turismului,tineretului si sportului,ministerul economiei,renuntarea la cheltuieli chiar daca sant prevazuti in buget.De ce nu se introduc cheltuieli in buget pentru salariile profesorilor,compensarea biletelor de transport nefolosite de catre pensionari,sa se acorde cei 25%din pensia sotului decedat supravetuitorului,avand in vedere ca deriva din legi deja aprobate.Ne este foarte greu sa va credem atunci cand afirmati ca exista criza dar pentru cine?Ca noi vedem la tv ca va plimbati pe la festivaluri ,de abia va urcati pe un cal…mi-e scarba sa le si enumar.De ce nu va sacrificati voi guvernantii,de ce ne ajutati sa spunem ca era mai bine inainte de ’89?Ganditi-va si reactionati cat mai repede si dati un exemplu de cum trebuie sa actioneze un functionar al statului in asemenea situatii.Eu oricum va spun ca trebuie sa actionati conform CODULUI ROSU.

  • CLIO a scris pe 16 August 2009, 05:37 pm

    Gena, gresesti! Esti simplista sau partinica!
    Tu vezi doar paiu’, nu vezi barna!
    Sau nu vezi padurea din cauza copacilor!
    Se pare ca nu stii sa fii realista!Se pare ca pentru tine, Udrea este de vina si pentru greselile , erorile si devierile ministrilor PSD !
    D’aia nu merge bine economia si invatamantul, ca “de- abia “se urca Udrea pe cal ?
    :lol:
    Din ce partid faci parte, a lu’ “marean”??? :)
    Ce ai gandit cand ai aflat ca parlamentul si-a cumparat HH de 1000 000 lei vechi?
    Ca si-au cumparat Loganuri de 70 000 euro?
    Ce ti-ai zia:Madam Udrea e de vina!
    :lol:

  • CLIO a scris pe 16 August 2009, 05:44 pm

    Gresit ! 30 000 euro pentru HH!

  • N.H. a scris pe 16 August 2009, 05:49 pm

    Clio, ai dreptate ca inainte de toate noi trebuie sa nu facem mizerie, sa iei cu tine gunoiul, dar pana cand toata lumea va fi civilizata, trebuie sa li se impuna, statul sa se impuna mai mult. Sunt si eu dintre aceia care cara dupa ei gunoiul pana gasesc un cos si daca nu gasesc il duc acasa.Si nu mi-e jena sa atrag atentia altora care arunca pe jos.Dar cand ma duc in concediu obosesc sa incerc sa educ lumea.Imi educ copilul sa fie ca si mine.
    Am vazut si in occident ca nu toata lumea e civilizata si arunca pe jos hartii etc, si asta in tari unde nu sunt multi romani(ca sa dam vina pe ai nostri) cum ar fi in norvegia.Dar se face curat. Idee este ca pana stim toti unde sa ne ducem gunoiul,pana ne autoeducam, sa fim educati. de ex, in Austria sunt niste amenzi usturatoare daca arunci mizerie pe jos sau fumezi unde este interzis.Si acolo se aplica aceste amenzi, nu sunt scrise sa fie scrise. In italia pe plaja ai toatele publice , nu umbli cu copilul un brate disperat incotro sa il duci.
    Degeaba avem tot felul de programe de promovare a turismului romanesc daca lucrurile marunte nu sunt puse la punct. Din prisma mea de turist-nici nu vreau sa imi imaginez cum priveste un occidental care s-ar incumeta sa vina aici in vacanta-stiu ca daca mergi cu masina de abia ai niste parcari amenajate sa faci un scurt popas,sa fie masa, cos de gunoi si toaleta, ca trebuie sa faci kilometri buni ca sa ai unde opri ca lumea (noroc cu parcarile lasate de pe vremea lui ceausescu), ca sunt gunoaie (nu mai stam sa discutam din a cui vina), ca nu ai garantia ca mancarea servita in statiuni nu este stricata (si aici eu nu am cum sa intervin, decat statul) si sa fii bucuros daca in statiunea unde ai ales sa stai ai mai mult decat 2 bancomate si acelea de la aceeasi banca si care pe weekend raman fara bani si uite asa esti nevoit sa mai vizitezi si alte statiuni. De aceste lucruri mici te lovesti si iti lasa un gust amar.
    Trebuie si noi sa fim mai atenti, dar nu stiu cum se face ca atunci cand trece granita (doar in ungaria daca mergi si de aici multi romani prefera sa mearga in concediu in ungaria) lumea stie sa fie civilizata.E acelasi roman.Cum se face ca acolo suntem altfel? Nu cred ca doar exemplul celorlalti sa fie explicatia.
    Uite decat niste afise puse acum recent peste tot in tara, cu mesajul “turist in romania”mai bine s-ar fi folosit un mesaj sa faca lumea curat,sa traga lumea de urechi in acest sens si poate asa la anul vom vedea mai putine gunoaie.

  • crane a scris pe 16 August 2009, 05:59 pm

    Socanta declaratia lui Stolojan pt dna Udrea. Problema principala e nu ca s-au facut cheltuilei aiuristice sau nu, festiviste sau nu, ci ca s-a permis ca un ditamai minister al turismului sa existe, fara o strategie prestabilita, gandita la rece de incurajare a turismului. Eu nu o acuz pe dna Udrea de nimic (decat ca a acceptat pozitia special creata, ca un premiu pentru domnia sa) dumneaei s-a trezit sefa peste un minister si a aplicat strategia care i s-a parut necesara, o strategie ad hoc.
    dar nu poti sa investesti in marketing inainte de a avea cu adevarat produse si servicii. Ca avem mare si munti e fara importanta daca turistului nu i se ofera si sansa sa calatoreasca in timp scurt si civilizat de la munte pana la mare si mai ales nu i se ofera ce i s-a promis. Ganditi-va numai la socul turistului strain sosit pe Otopeni. Unde se duce el? cum se descurca sa ajunga la manastirile din moldova… cum ajunge el in delta? Mai vine el a doua oara, mai ales cand constata ca e discriminat in ce privese preturile si mai vede si niste munti de gunoaie la tot pasul? Nu cred.
    Publicitatea inselatoare e mai daunatoare decat lipsa de publicitate.

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 06:44 pm

    Cata dreptaste are Crin Antonescu, care cu siguranta va deveni presedintele Romaniei in toamna.

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 07:15 pm

    Ce figură jalnică are Crin Antonescu, la adresa indicată mai sus, de-ţi vine să-i întinzi pachetul cu şerveţele igienice şi să-l îndemni să-şi şteargă nasu’…

    Ok, ceea ce face e foarte bine şi chiar indicat pentru viitorul preşedinte… Atacându-l pe Băsescu, va ajunge preşedinte la paştele cailor… Românii aşteaptă planuri, proiecte, păreri, idei nu atacuri… Da’ de unde la ăsta?…

    Are Patriciu şi planuri şi idei… Ne trimite la cerşit pe centura UE… :roll:

  • CLIO a scris pe 16 August 2009, 07:19 pm

    :lol: :lol: Silverstar!
    Crin presedinte ? ;)

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 07:28 pm

    ei ,si acum sa dezbatem putin analiza lui teodor stolojan.
    da, pe fond are dreptate-intr-o perioada de criza iti prioritizezi cheltuielile si stabilesti cu multa rigoare zonele economice care ar putea,atentie ar putea sa-ti aduca in viitorul apropiat surse de venituri suplimentare la bugetul de stat.
    daca guvernul boc,a considerat ca,turismul ar fi o oportunitate economica,avind in vedere ca turismul este o industrie si ca ar putea sa-si mareasca aportul la bugetul de stat foarte bine.
    vom sti acest lucru la anu in martie cind datele economice vor fi complete si atunci vom socotii-am investit in turism 69 de mil. de euro-adica in promovarea turismului si sa vedem ce suma a bagat turismul in buzunarul statului.
    de fapt in logica lui teodor stolojan am putea intreba de avem nevoie de min PT I.M.M.?
    este nevoie de un asemenea min.?
    de ce avem nevoie de min. culturii,ar putea fi o directie in min. invatamintului.
    de ce avem nevoie de min. economiei?
    nu stiu daca eu am caderea si cunostiintele necesare,expierenta ca sa pun asemenea intrebari,in europa sunt diferite modele de organizare a statului si a guvernelor,de la guverne cu 12 min pina la 35 de min.
    asa ca si domnul stolojan are dreptul la opinie ,la pareri si nu trebuie sa fie neaparat de acord cu pedelistii sai.
    acest lucru nu inseamna ca automat are si dreptate.
    dealtfel faptul ca a refuzat func de PREMIER-probabil ca se datoreaza si faptului ca el ar fi dorit sa reduca in mod dramatic numarul ministerelor.
    numai ca pina a ajunge sa contestam un min. ar trebui sa-i luam de guler pe cei care au ras banii din romania,si-au batut joc de banii platiti de romani prin taxe si impozite de ordinul zecilor de miliarde de dolari si romanii nu s-au ales cu nimic.
    antibasescienii si cei care o urasc pe elena udrea degeaba se agata ca disperatii de un punct de vedere,fie el chiar al lui stolojan,nu au argumente fezabile economic care sa demonstreze ca a fost o eroare infiintarea acestui min.
    abia la sfirsitul anului dupa ce se va sti exact exercitiul bugetar vom fi indreptatiti sa ne dam cu parerea.
    pina atunci ceea ce fac acesti frustrati sunt exercitii otravite de defaimare politica-MANIPULARE DE DOI LEI.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 07:33 pm

    asa ca colonele-COMUNISTUL IONHUT-stai jos BADIE-tu habarnuai cu ce se maninca cestiunile astea.
    tu esti cu :SA TRAITI TOV COMANDANT SUPREM ,TOV NICOLAIE CEAUSESCU.
    tu sa vb la ora fraierilor,despre economie de piata si alte alea……..frate du-te si da-ti doua palme.
    si apropoo ti-au mai spus si altii-ba tu nu esti capabil sa deosebesti un nomenklaturist de un specialist intr-o zona economica tu un confunzi un func. al statului[capitan de vas ,reprezentant economic la anvres] cu activul de partid.

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 07:52 pm

    Zapa,
    iar nu ti-ai luat calmantele si vezi cum intri in criza ?

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 08:00 pm

    Dan Andronic scrie pe blogul său… Mi s-a oferit o înregistrare audio cu 4 membri ai comisiei Orban punând la cale „executarea” Elenei Udrea

    Mai multe, aici… http://danandronic.ro/Blog/danandronic/art/686/Mi-s-a-oferit-o-inregistrare-audio-cu-4-membri-ai-comisiei-Orban-punand-la-cale-executarea-Elenei-Ud.html

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 08:03 pm

    ”• FRANK ZAPA[KING] Says:
    August 16th, 2009 at 7:33 pm
    asa ca colonele-COMUNISTUL IONHUT-stai jos BADIE-tu habarnuai cu ce se maninca cestiunile astea.
    …..tu sa vb la ora fraierilor,………. si apropoo ti-au mai spus si altii-ba tu nu esti capabil sa deosebesti un nomenklaturist de un specialist intr-o zona economica tu un confunzi un func. al statului[capitan de vas ,reprezentant economic la anvres] cu activul de partid.”

    Iar ai mancat matraguna ? Bai „minte lipsa”, da ma rog pe vremea lui Ceausescu, cine numea un salariat in functia de de reprezentat al Romaniei in strainatate si ce criterii trebuia sa indeplineasca ? Sa-ti spun eu :
    Astia erau numiti de Ceausescu dintre cei mai devotati si de incredere comunisti si dupa ce solicita avizul organelor de securitate.Daca matrozul a ajuns acolo (indiferent de functie, economica, sociala, politica, etc) inseamna ca era apreciat de Ceausescu insusi ca un comunist de nadejde ba, pe care se sprijinea PCR –ul si era atasat Securitatii Statului.
    Da in rest n-am nimic cu tine, eu ii inteleg pe neputinciosi, pe neajutorati si pe toti cei slabi la minte.Deci nu-s suparat pe tine , chiar imi esti simpatic , deoarece am gasit unul pe care sa-l luminez, ca eu si asa n-am ce face la pensie.Imprastii lumina printre prosti….

  • IONHUT a scris pe 16 August 2009, 08:09 pm

    “silverstar Says:
    August 16th, 2009 at 8:00 pm

    Dan Andronic scrie pe blogul său… Mi s-a oferit o înregistrare audio cu 4 membri ai comisiei Orban punând la cale „executarea” Elenei Udrea .”
    Ti-am explicat si tie Silver ca acea caseta este o facatura a serviciilor speciale din dispozitii marinaresti cu scopul de a compromite comisia de ancheta.De aceea Andronic nici nu a primit-o.Pai cei patru ce sa mai planuiasca , cata vreme inclusiv “Draga Stolo” a vazut lucruri in neregula la min.Turismului ? Deci matrapazlacuri sunt si nu-i cazul de a inventa cineva ceva.E destul de clar mi se pare (vezi si contractul de la Paris, care a demarat inainte de a fi semnat..??)

  • puiu a scris pe 16 August 2009, 08:16 pm

    Ionel Mantoc omul de casa a lui Videanu si unul din oamenii de baza ai PD-L a uitat pe o terasa din TG-JIU o plasa cu 60000ron,la masa s-au asezat niste politisti comunitari ,au fugit dupa el si i-au inapoiato….dupa invataturile de pe celebra tabla din org.portocalie de Gorj ,acum plasa cu bani…numai DNA-ul ii mai poate starpii pe hotii astia portocalii ,intrebat fiind de ziaristi ,Mantoc in obiceiul portocaliu ,nu-si aduce aminte de nimic ,nici c-a fost la terasa si nici de 3 politisti comunitari ,ar trebuii sa-i aduca aminte Morar ,mira-ma-si ….asta este sistemul ticalosit de care facea vorbire Basescu in trecut….astia conduc acum ….

  • silverstar a scris pe 16 August 2009, 08:22 pm

    Sursa Realitatea.net ne informează că Oprescu vrea o cruce de flori de 70.000 de euro lângă ceasurile suflate în aur de 24 de carate.

    Din câte se vede, Oprescu are de gând sâ îngroape Bucureştiul. Şi preventiv, îi ridică crucea că după, nu se ştie dacă o să mai aibă cu ce…

    Şi o nedumerire: cele 24 de ceasuri, suflete cu aur, neapărat de 24 de carate, vor fi toate la un loc? Eu credeam că-n locuri diferite… Dar dacă spune că vrea crucea lângă ceasuri… vrea…

    http://www.realitatea.net/oprescu-vrea-o-cruce-de-flori-de-70-000-de-euro-langa-ceasurile-suflate-in-aur-de-24-de-carate–cum-comentati_590362.html#commentForm

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 08:24 pm

    auzi d’omle-andronic-valetul lui tariceanu,cel care-i spala vasele in bucatarie lui adrian nastase pe vremea cind era casatorit cu anca alexandrescu.
    bey colonele stai bey jos,ce dreak cu cine crezi ca vb aici.
    adica ce,a ajuns un natarau ca andronic etalon-haaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiii
    ciutacii,felicsiiiiiiiii,staniiiiiiiiiiiii androniciiiiiiiiiiiiiiii-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    bay fratilor ,nu vedeti cit de jegosi sunteti?

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 16 August 2009, 08:30 pm

    ATENTIEEEEEEEEEEEEEEEEE

    au aparut inregistrarile cu executarea elenei udrea-PE SAITUL ZIARULUI GARDIANUL

  • nell a scris pe 16 August 2009, 08:31 pm

    Inregistrarea a aparut deja in Gardianul.ro,Hotnews.ro si pe diverse bloguri care se respecta.
    Doamna ministru,va urez mult succes in demontarea comisiei Vanghelie.Dati de pamant odata cu lichelele astea ce nu pot inspira decat maximum scarba.De data aceasta veti marca mult capital politic pe care il meritati pe deplin.Bafta!

  • Blue a scris pe 16 August 2009, 08:33 pm

    ***IONHUT***August 16th, 2009 at 8:09 pm***
    Făcătură zici? … hehehe… bună … mai ştii de-astea?

  • Blue a scris pe 16 August 2009, 08:40 pm

    ***FRANK ZAPA[KING] Says:***
    August 16th, 2009 at 8:24 pm
    ________________________
    Just, Andronic the limbrick e din aceeaşi ciurdă cu Nistorescu, Roşca-Stănescu şi foarte apropiat ca meseriaş de tribul citaco-tolontanlor … era să-i uit pe amicii Cristoiu, Stan, Badea, Gâdea, Fierea şi ceilalţi pupinFelixieni …

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila