rss
home
06
Martie

Lege si tocmeala

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Lege si tocmeala”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 01:10 am

    Din pacate mai sunt destule astfel de hotarari. interesant este ca in instantele de fond civile, completul este destul de numeros. Te si minunezi cum se pot da astfel de hotarari strambe. am si eu niste mostre bazate pe citari incorecte ale partilor in care expertul a mers la doua capete, etc.Ramaii pur si simplu siderat…Exista si un mare volum de procese pe rol, este adevarat… Celeritatea actului de justitie a ramas un deziderat la fel ca si altele.Si cite si mai cite…

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 01:13 am

    Deci sarcina probei revine petentului. Dar a fost citat corect? A fost adus cu politia ?Trebuia sa il ia petentul in carca? Sau nu am inteles eu bine ?

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 01:15 am

    Ma refer la martor ,ca asta era proba omului bulversat.

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 01:41 am

    @D-na Elena Udrea
    Incredibil .Adica, in preambulul hotararii scrie acolo ca omul a venit si a zis nu stiu ce….si la sfarsit in baza art. si par. de la art….care face referire la sarcina probei, absenta acesteia duce la respingerea cererii ….Euigen Ionescu, cred ca era unul dintre jud. D-na Hubert nu cred ca facea parte din acest complet…

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 01:43 am

    Noapte buna !Bine ca am inteles…

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 01:56 am

    @leo
    Nu cred ca are a face avocatul aici. E redactata aiurea, completul a tratat-o superficial …Chestii de genul asta.Nu cred ca are vreo vina avocatul. Daca o fi avut omul , avocat…Desigur, Doamna nu poate comenta nimic. E mai bine .Dar eu asa cred ca s-a intamplat…Hai ,noapte buna,! FNI-ul si Justitia vegheaza…Somn usor bloggeri si bloggeritze , vise placute Madalina, pe maine stimata Doamna Elena Udrea….Si maine va fi o zi….Si inca ce zi….Noapte b u n a !!!

  • Vasiliu Antoanetta a scris pe 06 Martie 2008, 01:16 am

    Sincer,putini mai sunt aceia care sa creada intr-adevar in Justitie,vazand si atatea scandaluri in jurul ei.Dar daca e necesar sa apeleze la ea,apeleaza sperand ca astfel o sa rezolve o mica parte din problema,ca o sa li se faca dreptate,unora,care nici macar nu o au si sunt constienti de asta.Analizez maine mai profund textul,acum sunt prea obosita.Ma reamintesc sa-i raspundeti Corinei in legatura cu grava problema pe care a intampinat-o in partid…Va multumesc!

  • balbeck a scris pe 06 Martie 2008, 01:19 am

    Bun subiect,din pacate pt. unii ‘legea’ nu se aplica.Se aplica ‘tocmeala’.

  • lorenzo a scris pe 06 Martie 2008, 01:20 am

    Nu cunosc tehnic etepele desfasurarii unui act de justitie,dar cunosc exemple unde se sfideaza logica bunului simt,prin darea unor sentinte ce nu reflecta nici un fel de dreptate.
    Consider ca haosul legislativ,precum si angajarea unui avocat fara notorietate poate duce la pierderea unei cauze.

  • art4art a scris pe 06 Martie 2008, 01:26 am

    imi puteti comunica o adresa de e-mail?

    Administrator:
    O veti gasi la rubrica CV.

  • lorenzo a scris pe 06 Martie 2008, 01:28 am

    Ce ma amuza in justitia noastra,sunt ”viciile de procedura”,invocate de foarte multe ori in cazuri celebre.Exista doua masuri aplicabile ale justitiei .Una este pentru clientela politica si pentru cei bogati, iar celalta este pentru noi cei de jos,cei nesemnificativi.

  • balbeck a scris pe 06 Martie 2008, 01:29 am

    Am tot zis ce zic de justitie,nush daca mai am ceva nou de adaugat.Cert e ca justitia e f. corupta,practic e 0.Cati oameni politici ce au facut inginerii financiare,au falimentat banci,caritas,safi,rafinarii falimentate au intrat in arest?Au facut smecherii,afaceri cu statul,cu primariile,au obtinut de la primari contracte pt.firmele lor,terenuri,au dat spaga sa intre in Parlament,Senat,toti sunt curati ca lacrima.In urma falimentarii rafinariilor au fost dati afara zeci de mii de oameni.Pagubele produse prin falimentare sunt de sute de milioane de euro sau miliarde de euro.Inca sunt fabrici cu datorii de sute de milioane de euro si guvernul le face reesalonari,scutiri.

  • Elena Udrea a scris pe 06 Martie 2008, 01:31 am

    Deci, desi martorul a venit si a fost audiat de instanta si acest fapt este retinut chiar in cuprinsul Hotararii,inclusiv continutul marturiei, totusi instanta respinge cererea soferului pe motiv ca martorul nu s-a prezentat sa fie audiat.

  • balbek a scris pe 06 Martie 2008, 01:31 am

    Noapte buna,e 12.30 la mine.

  • balbek a scris pe 06 Martie 2008, 01:37 am

    Eu din 2004 n-am amenda de circulatie.In aproape 4 ani niste politisti au incercat sa ma opreasca.7 tentative au avut,eu nu m-am oprit,eu la control de rutina nu ma opresc,am trecut pe linia de tramvai si a vrut sa ma opreasca,imi lua carnetul.Alta data bausem 10 beri si nu m-am oprit.Concluzia:daca aveti cu ce sa fugiti,fugiti.Nu mi-a veniti aks nimic,nici o amenda ca nu m-am oprit la semnalul politistului.

  • balbek a scris pe 06 Martie 2008, 01:38 am

    Am uitat ca odata mi-a luat adjunctul sefului permisul in mod abuziv,dai telefoane la cine trebuie si ti se restituie permisul,faci deplasarea la biroul lui si e stres.

  • Elena Udrea a scris pe 06 Martie 2008, 01:38 am

    Am spus deja ca am citit ce a scris Corina si ca sfaturile voastre sunt mult mai bune decat orice as spune eu. As adauga ca tuturor celor din politica ni s-a intamplat sau ni se mai intampla asa ceva. A face politica presupune inclusiv competitia din interiorul partidului tau. Nu de putine ori, aceasta nu este fair. De aceea nu razbat multi si adesea, razbat cei fara caracter.
    Pentru Corina
    Daca ai nevoie de ajutor, pot incerca, fara sa fiu sigura ca reusesc. Dar mai intai ar trebui sa stiu exact ce se intampla.

  • Vasiliu Antoanetta a scris pe 06 Martie 2008, 01:39 am

    E incredibil un astfel de caz,nici nu vreau sa ma gandesc cum as reactiona daca mi s-ar intampla mie…prefer sa astept sa mi se intampe.Si zic asta pt ca nu se exclude ca de acum inainte sa mai fie cazuri de genul acestuia.In orice caz,nu-mi doresc sa ajung la mana Justitiei care se practila noi,deocamdata.Cred in schimbare,in una lenta!

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 01:39 am

    Buna seara, Doamna!

    Eu zic ca aici nu e vorba de justitie buna sau rea, ci de avocat bun sau prost!

    Colegul de breasla ar trebui sa mai puna mana pe carte, ca la asa un caz, si eu il castigam in instanta.

  • Elena Udrea a scris pe 06 Martie 2008, 01:41 am

    Dragii mei, pe dimineata! Noapte buna!

    Administrator:
    Noapte buna.

  • Vasiliu Antoanetta a scris pe 06 Martie 2008, 01:42 am

    Noapte buna! :)

  • balbek a scris pe 06 Martie 2008, 01:42 am

    Noapte buna!!

  • lorenzo a scris pe 06 Martie 2008, 01:43 am

    Stimata Doamna, daca veniti cu mine doar 5 minute si intram in sediul partidului(in judetul meu )cind sunt toti sefii ,garantez ca ascensiunea mea politica la nivel judetean va cunoaste o crestere semnificativa in scurt timp……(ipotetic vorbind)…

  • balbek a scris pe 06 Martie 2008, 01:44 am

    Daca stii securisti iti iei permisul inapoi si daca e seful politiei,fara instanta.

  • balbek a scris pe 06 Martie 2008, 01:46 am

    Noapte buna all!

  • lorenzo a scris pe 06 Martie 2008, 01:46 am

    Noapte buna tuturor….

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 01:46 am

    … nu cumva o fi fost chiar Doamna, avocatul, si am gafat ????

  • Vasiliu Antoanetta a scris pe 06 Martie 2008, 01:46 am

    O noapte frumoasa,Mady!
    Noapte buna tuturor!
    :)

    Administrator:
    Multumesc la fel :) . Noapte buna.

  • balbeck a scris pe 06 Martie 2008, 01:47 am

    lol.nu m-am gandit

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 01:47 am

    … sau, ma rog, de la Cabinetul dumneaei!

  • Elena Udrea a scris pe 06 Martie 2008, 01:48 am

    Pentru Leo
    Este un haos in mintea judecatorului. Martorul a fost indicat de parte, a fost citat de instanta, s-a prezentat la termen, a fost audiat, a povestit tot ce a vazut, iar declaratia lui este atasata dosarului. Toate acestea sunt trecute chiar in cuprinsul Hotararii judecatoresti. Cand insa instanta a decis, a pornit de la faptul ca martorul nu s-ar fi prezentat spre a fi audiat!!! Deci, cum n-a venit martorul daca avem si declaratia lui si chiar ni se spune in hotarare ce contine aceasta declaratie?

  • lorenzo a scris pe 06 Martie 2008, 01:49 am

    Domnilor terminati cu prostiile,credeti caDoamna pledeaza in astfel de cazuri ieftine?Sa fim seriosi….numai daca intra in sala de judecata intr-o cauza de aceasta gravitate si e cistigat procesul fara sa deschida gura.Sa fim seriosi domnilor.

  • Elena Udrea a scris pe 06 Martie 2008, 01:51 am

    Pentru Leo
    Fiti linistit, nu am fost eu avocatul! Dar la mine ajung tot felul de situatii aberante fata de care nu stiu daca sa rad sau sa plang. De cele mai multe ori nu am nicio posibilitate sa schimb ceva.

  • Elena Udrea a scris pe 06 Martie 2008, 01:55 am

    Pentru Lorenzo
    Nu fiti sigur. Au si judecatorii simpatiile lor politice. Nu este obligatoriu sa ma numar printre ele. Dar intr-adevar, nu prea mai intru in instanta, mai ales din lipsa de timp.

  • lorenzo a scris pe 06 Martie 2008, 01:57 am

    Doamna ,ar trebui sa inteleaga toti care conduc acum,ca urmeaza cel putin 8 ani in care o sa detine-ti puterea…..

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 02:02 am

    Doamna,

    lucrurile astea nu se fac instantaneu:

    1. se face contestatie;
    2. se aproba;
    3.se propune martor;
    4.se aproba martorul,de catre instanta ?????!! ( se aproba instantaneu?)
    5.se audiaza martorul;
    5.se da o hotarare judecatoreasca.

    In tot acest timp, de ce a mai fost nevoie de avocat? El ce a facut?

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 02:07 am

    Cred ca el este, de fapt, vinovat pentru o astfel de Hotarare!

  • Administrator a scris pe 06 Martie 2008, 02:09 am

    Noapte buna tuturor.

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 02:16 am

    … dar, daca primul a trecut pe rosu si martorul, cand s-a facut verde?

    Pe aici sunt semafoare care numara secundele ramase pana la schimbarea culorii, astfel ca numai intr-o fractiune de secunda se face verde, dupa rosu, si invers, fara culoarea galbena. Astfel, declaratia martorului n-ar mai putea dovedi netemeinicia procesului verbal.

  • leo a scris pe 06 Martie 2008, 02:16 am

    Noapte buna, tuturor!

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 06 Martie 2008, 07:01 am

    Buna dimineata!Ultima strigare la 2 16…interesant !

  • Nicolae a scris pe 06 Martie 2008, 07:07 am

    Din punctul meu de vedere, reforma pe care o doriti ( si o dorim ) trebuie sa priveasca atat pe cei pusi sa imparta dreptate, cat si mentalitatea multora dintre noi.
    Astfel, nu mi se pare normal ca atunci cand suntem chemati in instanta, sa ne alegem avocatul nu dupa cat este de priceput ci dupa cat il cunoaste pe judecator, nu mi se pare normal sa mai existe situatii ca oamenii sa fie chemati luni de zile sa dea declaratii in dosare de cercetare a caror finalizare este tergiversata pentru a multumi pe cei care sunt in spatele sesizarii organelor de cercetare penala, si nu in ultimul rand, nu mi se pare normal sa privim detasati sau chiar sa ridicam in slavi actul de justitie atunci cand aflam de semeni ai nostri care dupa luni sau ani de cercetare si dupa ani de procese obtin, in sfarsit, eticheta de nevinovat.
    Repet, este doar un punct de vedere. Mult bine, tuturor.

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 10:15 am

    Iar eu , iti reamintesc stimabile Perjoiu dumitru ca nu sunt eu acel nastyboy .eu sunt acesta , adica cel care am postat urmatoarele .Parca ziceai ca sunt ala din Milano, care agatam femei pe internet .Nu mai sunt ala ?
    —-
    Eu sunt cel care l-am intrebat pe Bombonel ce parerea are stimabilul despre generalul Iulian Vlad si mi-a raspuns , plin de dragoste, ca are o parere foarte buna despre acest personaj .(!!!!???). Si am mai postat inca de 3 ori, le am in calculator. Iata copiile .O data, despre datoriile de razboi ale Romaniei , dupa primul razboi mondial ,cand Bombonel al nostru nu a spus tot despre imensa drama a tarii dupa primul razboi mondial .Iata-l, integral :

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 10:18 am

    “Aveti dreptate . Cu totii aveti dreptate. Chiar, ce v-a venit sa aveti, deodata, toti, dreptate ? Hm. Nu cumva sunteti manipulati ?”

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 10:25 am

    Iar ultimul meu text, AL MEU, publicat dupa un comentariu de al tau si al unu Leo ( nu neaparata al nostru), a fost acesta,pe blogul Bombonelului iubitor de Iulian Vlad, micutul general sef al securitatii comuniste .Este un text legat de Basarabia si apropo de o remarca a acelui presedinte de Consiliu ca relatiile noastre ar fi nu stiu cum cu nu stiu cine :Iata comentariul meu, tot pe teme istorice, legat de BASARABIa, pamant romanesc si relatiile noastre externe cu o parte a lumii:

    ——————————-
    “Adica, sa intelegem ca pe langa evenimentele fierbinti ale ultimei perioade, acesta este un subiect rece. Foarte rece. Asa cum a fost pentru noi , ca natiune, in decursul istoriei , nu ? Ba chiar, am putea sa il trecem in stare de congelare, mai ales acum in preajma summit-ului NATO, cand dl.Putin isi va face aparitia pe plaiurile noastre, cu degetul aratator la buze ,facandu-ne propunerea de a constitui o noua comisie de istorici pentru studierea problemei tezaurului si alte probleme (cum bine zis”a dl.Titulescu, apropo de comisii). Brrr ! Cred ca am inghetat.Ma trec fiori reci ! “

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 10:38 am

    Hai unchiasule, da fugutza la Bombonel si spune-i despre ce am scris eu aici, dupa care voi publica si eu ce a scris argus, sau un anumit Argus si Argusdre, despre incitarea la ura si chemarea la violenta pe toate caile impotriva lui Zeus, pana ne va opri Administratorul Eu, de fapt, am avut multe probleme din cauza acestui nick, dar nu l-am schimbat nciodata. Astept noile tale delatiuni …Hai, esti la un click distanta…Demult te asteptam sa iti dai arama pe fata.

  • Argus a scris pe 06 Martie 2008, 09:40 am

    Va prezint cateva din operele stimabilului NastibOy, publicate cu succes pe blogul lui Adrian Nastase, din oportunism si din dorinta de a se face remarcat.Stiu ca exista undeva si o postare in care-si ofera serviciile sale pretioase catre Adrian Nastase, dar deocamdata n-am dat peste acea postare.O voi prezenta deandata ce o gasesc.Nu va luati dupa ceea ce spune el , precum ca ar avea sosii.Daca vreti sa va convingeti de adevar, cautati pe blogul AN, data postarii, dati clic pe numele de acolo (NastibOy) si veti ajunge exact pe blogul impricinatului.Deocamdata atat.
    nastyb0y spune:
    ianuarie 1, 2008 la 3:27 am
    Imi cer scuze datorita dezordinii aparente din textul de mai sus. .Aceasta nu se datoreaza nici dezordinii nationale, nici teoriei fractalilor si nici macar sampaniei (frantusesti, oau !) cazute , desigur, din greseala , pe tastatura , ci convingerilor mele politice confuze”

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 10:42 am

    @gabriela filip
    Ai dreptate si imi cer scuze. Eu stiu insa mai multe lucruri despre acest om. Este un om foarte periculos. Deosebit de periculos. Voi pune batista pe tambal dar cam cu parere de rau. Din respect pentru voi. Lupta mea cu securistii mascati in luptatori pentru idei nu se va opri aici, insa. Va continua in subterane…

  • Argus a scris pe 06 Martie 2008, 09:47 am

    In postarea din 26 noiembrie 2007,orele 12.32, dupa legerile pentru CE, preadevotatul NastibOy face trimiteri exprese, taman la cei pe care afirma pe acest blog, ca-i iubeste foarte mult si-ar dormi la usa lor :Traian Basescu si Elena Udrea.
    Deci acesta este omul care se afirma foarte devotat cauzei PD-L.

  • nastyb0y a scris pe 06 Martie 2008, 10:58 am

    @Argus
    poti sa dai click de oriunde si sa ajungi oriunde. Eu tocmai de aceea am oprit comentariile pe blogul meu. Pentru ca oameni ca tine , argus,argusdre si cum te mai numesti, imi folosesc link-ul ca sa se dea drept mine.Pentru ca eu nu folosesc decat acest nick. Iar tie iti este teama, foarte teama , deosebit de teama de oameni ca mine. Stii tu de ce .Si ca tine , mai sunt multi altii care , intre timp, s-au potolit…Te vei potoli si tu , cit de curind…Eu nici nu vreau sa vad ce e pe blogul lui nanna Bombonel asta..
    Pe tine poate te intereseaza.Dar macar nu incita la ura si violenta

1 2 3 22

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila