rss
home
29
Februarie

MANIPULAREA PRIN PRESA

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “MANIPULAREA PRIN PRESA”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • Fulgerica a scris pe 01 Martie 2008, 11:21 pm

    Cancan e un ziar de scandal. Ziarele de sandal manipuleaza realitatea. Ele sunt un fel de “stirile de la ora 5″. In cazul acestui accident, manipularea realitatii va fi insa mai importanta din partea politiei.

  • balbeck a scris pe 01 Martie 2008, 11:21 pm

    Una e sa mergi cu 100 si alta e sa mergi cu 140-200.La 100 mai eviti.

  • balbeck a scris pe 01 Martie 2008, 11:23 pm

    Politia mea,politia prahoveana,au aia niste vile…de 800-1000 m2.Cum le-or fi facut?

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:24 pm

    Si daca nu am stigat suferinta in gura mare nu inseamna ca ea nu exista. Si daca nu am adus presa sa fotografieze coroanele, nu inseamna ca nu sunt acolo. Am facut lucrurile cu decenta si asa incat sa nu se creada, pana la terminarea anchetei, ca dorim sa obtinem bunavointa cuiva. Vorbiti fara sa aveti habar!

  • Fulgerica a scris pe 01 Martie 2008, 11:25 pm

    @Postolache
    Iti multumesc pentru grija pe care mi-o porti. Sa n-ai grija, sunt obisnuit ca Elena Udrea sa ocoleasca intrebarile incomode. Uneori, tacerea e cel mai bun raspuns.

  • balbeck a scris pe 01 Martie 2008, 11:25 pm

    In Primaverii s-a facut,se face un cartier rezidential.O vila de 150 m2 ajunge aproape de 1 milion euro.Astia din Ploiesti au vile de 800-1000 m2.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:26 pm

    @ nu.are.importanta.numele: Stimate domn,nu stiti ce vorbiti!!!Ma faceti sa cred ca faceti o confuzie intre numele”ELENA UDREA” si un altul! Va rog,mai interesati-va inainte sa vorbiti…

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:27 pm

    OK, sa vorbim si despre altceva ce vi s-a mai parut de interes zilele acestea.

  • balbeck a scris pe 01 Martie 2008, 11:27 pm

    Hai sa n-o atacam asa,e 1 Martie.Nu prea m-am legat de dansa asa acum,sigur de familie.Suferi cand se ia cineva de familia ta.E cumplit,dar asta e realitatea.

  • Fulgerica a scris pe 01 Martie 2008, 11:28 pm

    A, scuzati! Atunci nu avem altceva de facut decat sa-i uram succes la vantoare familiei Cocos pe soselele patriei asfaltate cu sarg si spor de “la famiglia”!

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:28 pm

    Pentru Fulgerica
    Va rog, puteti repeta intrebarea? Va asigur ca nu va ocolesc intentionat.

  • balbeck a scris pe 01 Martie 2008, 11:29 pm

    Otv,Gabriel Fatu.

  • nu.are.importanta.numele a scris pe 01 Martie 2008, 11:30 pm

    serios? poate vrei sa`mi deschizi tu ochii ca sa stiu pe data viitoare….sa nu crezi ca n`am citit si postarile tale si stiu ce hram porti si tu….asa ca las`o mai moale……

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:30 pm

    Mie mi se parea pana de o vreme incoace ca nu exista acuze fara verificare.Vad ca se inmultesc si incep sa ma ingrozesc.E simplu si poate si placut pe de-asupra sa arunci cu vorbe fara temei clar. oooofof……..

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:31 pm

    Pentru Anto
    Am fost ieri laTargoviste.

  • nu.are.importanta.numele a scris pe 01 Martie 2008, 11:32 pm

    chiar exista mai multe de elena udrea in politica? sper sa nu…caci e “suficienta” una

  • balbek a scris pe 01 Martie 2008, 11:32 pm

    Fulgerica ai dreptate,Alin e tanar,poate fara experienta in ale sofatului,n-a vrut sa faca accidentul ala.In cazul lui e de vina viteza,practic el a intrat in dacie,nu soferul daciei a intrat in Audi cum s-a zis undeva.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:32 pm

    Dna Udrea nu mi-ati raspuns la o intrebare.Pot sa v-o mai adresez odata?

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:33 pm

    Da stiu.Ioana-Georgescu locuieste acolo!

  • nu.are.importanta.numele a scris pe 01 Martie 2008, 11:35 pm

    normal…cand e in discutie elena udrea….merita sa ii oferim nevinovatie ca doar na e elena udrea(!!)…..dar cand vb de alte persoane publice….eee….daca asa spune presa inseamna ca exista un gram de adevar …nu vasiliu?

  • balbek a scris pe 01 Martie 2008, 11:35 pm

    Bine, Antoaneta ai si tu dreptate.Nu ai nici o vina ca vezi scrise astfel de mizerii,meritai o Romanie incoruptibila,dar nu se poate.

  • balbek a scris pe 01 Martie 2008, 11:37 pm

    Noapte buna!

  • nu.are.importanta.numele a scris pe 01 Martie 2008, 11:38 pm

    =))cel mai “tare” de pe acest blog este balbek…. din postarile tale (nu am citit prea multe sincer) deduc ca nu tii cu nici un partid politic…ma insel?

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:38 pm

    Noapte buna sa ai,BALBECK!

  • balbek a scris pe 01 Martie 2008, 11:39 pm

    Vaiata nu inseamna doar bani,viata ar trebui sa insemne sanatate inainte de toate.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:41 pm

    @Dna Udrea,nu a ratat “cancan-ul”sa ne informeze chiar si ce fel de martisoare ati cumparat de acolo.Am primit si eu ziarul cadou,sa-l citesc,astazi.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:45 pm

    @nu.are.importanta.numele: Trebuie sa o cunosti inainte.Sa incerci sa o intelegi,sa vezi cum este cu adevarat,fara sa-ti faci inpresii din ce zic unii si altii,doar din ce poti vedea tu.Nu vreau acum sa spun ce am descoperit eu.Oricum fiecare”vede”ce poate.

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:46 pm

    Pentru Bibliotecaru
    Stimate domn, eu nu vreau ca presa sa scrie bine de mine rau de altii, eu vreau sa scrie adevarul. Daca ar scrie despre dvs. ca sunteti hot, sau criminal sau pedofil?
    La fel de lejer ati trata lucrurile? Dar daca familia dvs. ar umple paginile ziarelor cum credeti ca ati vedea lucrurile acestea?

  • Fulgerica a scris pe 01 Martie 2008, 11:47 pm

    @Elena Udrea
    Cu placere! Iata cateva intrebari:

    Ce e mai grav, manipularea prin presa, sau samburele de adevar de unde a inceput manipularea? Dv nu sunteti manipulativa, atunci cand atacati cu nonsalanta ministrul Orban ca a avut un acident de masina, sau pe Dinu Patriciu, ca are averea crescuta pe fondul politic, cand fiul dv vitreg si sotul dv se afla exact in aceeasi situatie ca cei doi?

    De ce nu ati facut o declaratie de avere completa? Cati bani ati facut din avocatura, cu cine ati avut contracte, cate procese ati castigat sau pierdut, de ce ati returnat banii varsati in contul dv atunci cand ati devenit secretar PLD? Care dividende va fac sa fiti asa prospera, care sunt stocurile initiale, ce broker aveti in cazul in care ati pornit de la o avere minima initiala, ca as dori si eu sa apelez la serviciile lui? Si – cea mai importanta intrebare – care sunt bunurile in comun cu sotul si, probabil, principalul dvs sponsor?

    Iar legat de ultima intrebare – cum a facut avere dl Cocos? Cat au contat relatiile dumisale cu politicul in facerea averii? De ce a profitat dl Cocos de contracte absurd avantajoase cu Primaria Bucuresti? Ce diferenta mai e intre dl Cocos si dl Patriciu (inafara de dimensiunea averii)? Cum puteti dv judeca pe altii ca au abuzat de relatii politice pt a face avere, cand chiar dv si sotul dv au abuzat de aceleasi relatii politice?

    In fine – de ce pacaliti standardele de valoare international recunoscute, autointitulandu-va, in urma absolvirii unei universitati particulare producatoare de diplome de carton, a fi “doctor in stiinte” si “lector universitar”? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:49 pm

    Pentru Anto
    Incep sa am scapari. Sigur, te rog sa ma intrebi din nou.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:52 pm

    Vasiliu Antoaneta Says:

    February 28th, 2008 at 4:43 pm
    OKay!Am pus la un moment dat o intrebare in legatura cu cazarea in caminele facultatilor in cazul in care o persoana are parintii pensionari.Am mai multi colegi in clasa cu aceasta problema si ar dori un raspuns de la dvs.Sunt cazarile gratuite pt acestia?

  • catavencu' a scris pe 01 Martie 2008, 11:55 pm

    Sunt un tanar scarbit de politica comunista si fara orizont a TOVARASULUI DUTU. Il stiti, ala mic cu parul cret. Problema la Constanta nu este grava, este foarte grava. Organizatia asta judeteana nu mai are nici un viitor. Toata lumea a inteles asta, numai iubitul conducator ( 2% in ultimul sondaj ) nu intelege. El nu intelege ca ne trage pe toti in jos. El nu intelege ca viitorul organizatiei si implicit al tinerilor care venim din spate si care ne dorim sa performam, in viitorul cat mai apropiat. cu acest partid depinde de el. Pentru el un singur lucru este important: BANUL. A ajuns atat de josnic incat sa pretinda spaga si de la candidatii de primari de comune. A reusit performanta unica sa dinamiteze o mare parte din organizatiile locale in prag de alegeri. Si am sa va dau cateva exemple: Cernavoda, Negru Voda, Baneasa,Tuzla, Fantanele, Mihail Kogalniceanu unde au fost impusi candidati slabi (cu sansa a treaia sau a patra), ducand astfel la nemultumirea majoritatii membrilor de partid si conducerii organizatiilor care ameninta cu demisii in bloc daca situatia nu este rezolvata. Problema MAIDANEZULUI este, ca acesti membrii pacaliti si mintiti la infinit isi doresc acum un singur lucru: DEMITEREA TOVARASULUI DUTU. Asadar daca doriti ca aceasta organizatie sa nu ramana cu 50 de membrii ar fi bine sa actionati urgent!!!

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 01 Martie 2008, 11:56 pm

    La Dej cand veniti sa ma anuntati neaparat…n-as vrea sa ratez sansa… :) Multumesc anticipat! :D

  • Fulgerica a scris pe 01 Martie 2008, 11:56 pm

    @Vasiliu Antoaneta
    V-as raspunde eu. Daca ati dovedi ca sunteti student de exceptie, sau macar peste medie, cazarea ar trebui sa fie gratuita. Dar daca ati dovedi o lipsa crasa a calitatilor necesare pentru urmarea unor studii superioare, cheltuiala statului ar fi inutila, ba chiar nociva, inclusiv dv.

  • Elena Udrea a scris pe 01 Martie 2008, 11:58 pm

    1. Eu nu am spus nimic despre accidentul domnului Orban, puteti verifica. Dar asta nu inseamna ca nu l-as fi acuzat de faptul ca nu a declarat accidentul, ca a cumparat tacerea familiei fetitei lovite, pentru ca a existat o victima conform raportulyi Parchetului, ca s-a dus sa-si recolteze probele in vederea stabilirii alcoolemiei abia dupa mai mult de 24 de ore. Pe Orban nu l-a acuzat nimeni pentru ca a facut accidentul, pentru ca asta se poate intampla oricui, vedeti bine. Ci ca a mintit tot timpul si procurorii au demonstrat asta. Doar ca victima a fost usor accidentata si nu s-a putut incepe urmerirea penala in lipsa plingerii prealabile din partea familiei fetei. In plus, Orban este ministrul Transporturilor, in timp ce Alin este doar un tanar ca oricare altul. Ce il face atat de interesant este faptul ca EU sunt sotia tatalui lui. Nu a plecat de la locul accidentului, a mers imediat sa recolteze probele de sange si s-a stabilit ca alcoolemia era 0. Iata care sunt diferentele dintre cele doua cazuri. Continui cu celelalte raspunsuri.

  • monica a scris pe 01 Martie 2008, 11:58 pm

    Dna Udrea, buna seara.
    “Fauna” care va populeaza blogul este un indicator ca inca nu ati facut progresele dorite in ceea ce priveste imaginea dvs. ca om politc. Probabil trebuie sa va”restartati” cumva. Nici soarta nu va ajuta prea mult. Oricum, va doresc succes si noroc, veti avea nevoie.

  • balbek a scris pe 02 Martie 2008, 12:00 am

    @nu.are.importanta.numele eu nu tin cu nici un partid.Am totusi cunostinte multe in psd,pnl,pd-l,prm.Nu ma int. politica pentru ca e murdara.E ca un amestec de nisip cu apa,cu ciment.Eram dator cu un raspuns.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 02 Martie 2008, 12:00 am

    Fulgerica:va multumesc ca v-ati deranjat sa-mi dati un raspuns.Tin sa va anunt,daca asta considerati de o mare importanta,ca am medii de stat si cu toate acestea nu m-am hotarat inca daca o sa studiez la stat sau la particular.

  • catavencu' a scris pe 02 Martie 2008, 12:00 am

    Doamna Udrea v-am scris cateva randuri mai sunt si sunt curios care este parerea dumneavoastra

  • Fulgerica a scris pe 02 Martie 2008, 12:05 am

    1. Dar daca se va vorbi despre limita superioara de viteza admisa in Ro pe drumurile nationale – maximum 120 km/h? Nu se va “gasi” o modalitate de a dovedi contrariul? Apropo, chiar s-au recoltat imediat probe in cazul accidentului lui Alin? Si – in fond – de ce sa va cred, daca spuneti “totul a fost legal, masina respectiva s-a repezit ca un bolid in masina lui Alin, care circula perfect regulamentar si nu a baut nimic”? Oare nu ar fi o minciuna si asta? Este Orban un politician mai important decat dv? Si asta fara sa facem comparatii directe intre cele doua accidente cu privire la victime si gravitate.

    Succes cu celelalte raspunsuri. Sper ca mai mult succes.

  • Fulgerica a scris pe 02 Martie 2008, 12:07 am

    @Vasiliu Antoaneta
    Felicitari! Totusi… nu prea arati asta. Nu-i nimic, mai exerseaza! Incepe cu cratimele…

  • balbek a scris pe 02 Martie 2008, 12:07 am

    Acum nu ca vreau sa ma dau zmeu,dar la cum arata audi ala viteza a fost de peste 130.O parere,nu inseamna ca asa a fost.

  • leo a scris pe 02 Martie 2008, 12:10 am

    Buna seara, Doamna!

    Nu este nevoie sa raspundeti iar, … si iar, … si iar, … acelorasi intrebari si mereu altora care inteleg sa profite de-a-ndoaselea de rostul acestui blog.

  • balbek a scris pe 02 Martie 2008, 12:13 am

    Cauza unui accident nu e doar bautura,poate sa fie viteza,poate sa fie oboseala,lipsa de experienta,lipsa de reflexe.Nu sunt buni caii multi de la varste fragede.Sigur toti pustanii isi doresc sa conduca masini luxoase,f scumpe,dar indicat ar fi sa inceapa mai usor,cu 75 cp,nu cu 400.Peste 400 are ferrari.

  • Vasiliu Antoaneta a scris pe 02 Martie 2008, 12:13 am

    Fulgerica:miros ceva in spusele tale cu privire la mine insa ma abtin sa spun ce,oricum tu stii perfect la ce ma refer…

  • Elena Udrea a scris pe 02 Martie 2008, 12:15 am

    Dinu Patriciu a obtinut afacerea cu petrol de la stat, in conditii pe care le numesc deocamdata susceptibile de coruptie, pentru ca sunt inca in ancheta penala. Apoi a fost scutit de catre Guvernul Nastase de plata a 600.000 milioane dolari. A luat bani de la Bancorex, in jur de 6 milioane lei pe care nu i-a mai dat inapoi. Sotul meu nu a facut si nu face afaceri cu banii statului. Nu a privatizat nimic, nu a falimentat banci sau fonduri de investitii, nu a fost scutit prin lege special data pentru el de nici un leu. Nu exista nici o legatura intre modul in care a castigat banii sotul meu si cel in care face afaceri Patriciu. Asa cum spun mereu, nu toate averile sunt ilicite si nu toti oamenii de afaceri sunt hoti.

  • balbek a scris pe 02 Martie 2008, 12:17 am

    99,9% sunt hoti?

  • lorenzo a scris pe 02 Martie 2008, 12:18 am

    Buna seara tuturor,
    Doamna cred ca exagerati cu 600.000milioane dolari

  • balbek a scris pe 02 Martie 2008, 12:18 am

    Unul ce mosteneste 100 de hectare e om de afaceri?Aia cu 99,9% a fost gluma.

  • lorenzo a scris pe 02 Martie 2008, 12:20 am

    Un gind bun pentru toate doamnele si domnisoarele, acumi n prag de primavara.Special pt stimata doamna Elena U. si Mada.

    Administrator:
    Multumesc Lorenzo :) .

1 5 6 7 8 9 15

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila