rss
home
26
Martie

Ministru al constructiilor si turismului, da. Prim-vicepresedinte al PDL, nu

Elena UdreaCred că deciziile luate săptămâna trecută în Colegiul Director al PDL sunt salutare şi arată o deschidere reală a partidului. Suntem primul partid care adoptă în statut prevederea ca jumătate din funcţiile de secretari executivi să fie ocupate de reprezentanţii categoriilor profesionale: medici, profesori sau specialişti în agricultură şi mediu. Este încă o dovadă a faptului că PDL este într-adevăr partidul care se modernizează şi modernizează România.

Acestea fiind spuse, vreau să reiterez faptul că la următorul Congres nu voi candida la funcţia de prim-vicepreşedinte. Am spus şi  repet: e păcat să ocup un loc în conducerea partidului şi să nu fac treabă la partid. Mai bine fac treabă la minister. Cred că ar trebui separate în acest moment aceste funcţii de primă linie în partid cu cele din Guvern. Sigur, mai puţin în cazul premierului care e clar că trebuie să fie preşedinte al partidului.

Ca membru al PDL voi susţine acest proiect de modernizare, alături de toţi colegii din partid. Mai mult, cred că proiectul de înnoire a partidului face parte dintr-un proiect mai larg de modernizare al României. Iar din acest punct de vedere, rolul meu la Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului este mult mai important. Inclusiv pentru partid.

Prioritatea mea sunt programele pe care le desfăşor în această perioadă la ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Construcţia a 100.000 de locuinţe ANL prin programul „Locuinţe pentru tineri”, programul „Renaşterea satului românesc” şi promovarea turismului românesc sunt proiectele cărora îmi dedic toată atenţia în această perioadă. Ele sunt programe prin care se va reuşi modernizarea României şi pot fi unul dintre motoarele active pentru ieşirea din criza economică.

Ei bine, dacă vreţi, această perioadă de ministeriat la Dezvoltare Regională şi Turism reprezintă pentru mine o trecere de la paradigma „omului politic”, la paradigma „omului de stat”. Nu vreau să fiu cunoscută drept politicianul Elena Udrea, prim-vicepreşedinte al PD-L, ci drept Elena Udrea, ministrul construcţiilor şi al turismului.

Sunt convinsă  că făcându-mi bine munca la minister ajut mai mult partidul decât prin eventuala funcţie în partid. Sunt sigură că dacă perioada de ministeriat va fi una pozitivă şi-mi voi duce la îndeplinire obiectivele, colegii de partid vor aprecia munca depusă.

În orice caz, voi rămâne în conducerea lărgită a partidului. Sper să câştig, în urma votului colegilor, una dintre cele 15 funcţii de vicepreşedinte.

Iulie va rămâne pentru PD-L un moment de relansare politică şi sunt convinsă că  vom lua cu toţii, cei care facem parte din acest partid, deciziile corecte.

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 27 Martie 2010, 03:59 pm

    Nu cred ca Voicu va fi arestat.Pica prea multi.Pica si cativa prieteni de-ai lui Basescu.Pe urma din 2012 psd va incepe vanatoarea.Multi pdl-isti vor fi arestati.Dar poate justitia a devenit independenta intre timp…eu stiu?

  • ion adrian a scris pe 27 Martie 2010, 05:47 pm

    Celor interesati de marxism si antimarxism le recomand sa intre pe un blog premiat:

    http://patrasconiu.ro/

    Si ref la asta un comentariu:

    Pentru cei care in mod dogmatic, stupid si eronat separa ideile, separa adica teoria de aplicarea lor, gasind tot felul de scuze ideilor, cam ca sintagma despre “intinarea idealurilor” etc cauza acestui comportament este:

    “Asta pentru ca unii se incapataneaza si azi sa nu vada legatura dintre crima politica si idei
    Fara analiza ideilor crima politica nu poate fi inteleasa iar reabilitand ideile ce au condus la crime politice reabilitam si aceste crime”

    Daca nu intelegem ca omenirea a platit greu pretul aplicarii acestor idei devenim “indecenti intelectual” , la fel de indecenti cu cei care neaga holocausul, ambele holocausturi, cel nazist sau cel rosu.

  • Maryland Andrei a scris pe 27 Martie 2010, 07:00 pm

    Ioane
    Nu cred ca ai sanse sa gasesti pe cineva interesat de marxism aici. Dar, daca te intrereseaza, poti sa-ti pui intrebari la obiect si sa-ti raspunzi singur. Oricum cam asta faci si nu esti niciodata pe topicul propus de Elena Udrea, asa ca ce mai conteaza ca ne informezi ca esti cenzurat de AN sau ca despici firul marxismului in patru. Succes!

  • N.G. a scris pe 27 Martie 2010, 08:39 pm

    Marius Adrian Porojnicu
    Posibil sa te poti surprinde si singur informandu-te despre programul Prima casa pe canalele pe care o fac toti cei interesati.Cred ca ai reusit sa ne surprinzi tu cu cei 5000 mp la tara… ;)

  • John Korst a scris pe 27 Martie 2010, 08:46 pm

    I see there is another tourism promotion project. WOMAN!!!! Are you guys working on the “service” aspect of this and the basic “guts” of giving value for money spent. A cool slogan and nice video MIGHT catch a customer the first time, but you must make them HAPPY after they arrive. Call me. Let’s talk.

  • N.G. a scris pe 27 Martie 2010, 08:54 pm

    Se pare ca Ponta are un”dinte”impotriva Ministerului Dezvoltarii si a doamnei Ministru.Propune simplificarea procedurilor de finantare prin desfiintarea ministerului dezvoltarii…Eu ii propun sa desfiintam dezvoltarea Romaniei…asa ca in vremea psd…oricum apanajul lor este participarea la evenimente si denigrarea guvernarii dealtfel foarte”constructiva”atitudine…curat dezvoltatoare…

  • ion adrian a scris pe 27 Martie 2010, 09:18 pm

    Si stie Marele Ziarist ce intereseaza pe fiecare. Daaa, este UN ATOATESTIUTOR ….

  • ion adrian a scris pe 27 Martie 2010, 09:27 pm

    Si apropo de cat sunt sau nu de in topic se poate constata dintr-un fir anterior acestuia unde dejasemnalasem topicul ce a urmat .
    A se vedea firul :
    http://www.elenaudrea.ro/nu-am-nici-cea-mai-mica-implicare-in-numirile-in-functie-ale-doamnelor-cristina-zevedei-si-doina-manolea.html

    postarea:

    ion adrian (26 Martie 2010 – 08:44)

    unde relatad un interviu al dnei Udrea ajungeam si la ultima intrebare primita de la reporter:
    ” e) Candidati la un post de vicepresedinte al PDL ?
    Da, prin experienta de pana acum pot avea in vedere o astfel de candidatura.

    Nota mea: Nu mai aranjez textul scris pe masura desfasurarii interviului.
    Este materialul brut .
    Probabil ca o sa-l posteze si dna Udrea dar eu i-am luat-o inainte.
    Am prioritate :)

  • N.G. a scris pe 27 Martie 2010, 09:32 pm

    Ion Adrian

    A,nu…politica de opozitie e mai interesanta cu alde Victoras prin preajma… ;) Cel mai mult ma amuza cand ii vad cum se zburlesc la doamna Udrea cu fiecare ocazie…

  • ion adrian a scris pe 27 Martie 2010, 09:36 pm

    NG
    As dori sa devenim o tara normala si sa nu ne mai consolam prin ludic. :)

  • N.G. a scris pe 27 Martie 2010, 09:49 pm

    Ion Adrian

    Incet ne indreptam spre normalitate,dar e cam neplacuta aceasta trecere pentru multi…ludicul e cel care a tinut poporul asta pe linia de plutire in momente nu prea fericite.

  • ion adrian a scris pe 27 Martie 2010, 10:16 pm

    NG
    Asa este.
    Noapte buna!

  • Bibliotecaru a scris pe 28 Martie 2010, 04:32 am

    @ Elena Udrea
    Doamnă ministru,
    Aţi spus că în urma programului „Renaşterea satului românesc – 10 case pentru specialişti” sunt deja formulate la ANL în jur de 5.000 de solicitări. Întrebarea mea este… aceste solicitări vin în urma identificării specialiştilor care vor sta la sat sau sunt făcute preventiv în speranţa că specialiştii vor fi găsiţi?

    Şi o a doua întrebare.
    Aţi spus… “Chiar Constanţa este printre localităţile care au trimis un număr foarte mare de cereri – 650 de case sunt solicitate a fi construite prin acest program.”

    Localitatea Constanţa se înscrie în programul „Renaşterea satului românesc – 10 case pentru specialişti”?

  • Nicolae a scris pe 28 Martie 2010, 04:49 am

    La multi ani celor care azi isi sarbatoresc numele de floare !
    O zi buna tuturor.

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 06:24 am

    ***Bibliotecaru – Eşti de o răutate inimaginabilă, domnule, şi te crezi şi deştept. Tu însuţi scrii ce a spus Doamna E Udrea: “Chiar Constanţa este printre localităţile care au trimis un număr foarte mare de cereri – 650 de case sunt solicitate a fi construite prin acest program.” Ca apoi, să întrebi: Localitatea Constanţa se înscrie în programul „Renaşterea satului românesc – 10 case pentru specialişti”? Băăăă, Constanţa este judeţ.

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 06:30 am

    Citatul zilei :roll:

    Duminica este acea zi pe care o dedicăm dorinţei ca, după moarte, noi să ajungem în Rai, nu înainte de a apuca să ne vedem vecinii morţi şi ajunşi în Iad.
    HL Mencken

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 06:36 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Un şofer face pană. Când să schimbe roata, îi cad prezoanele într-o gură de canal. Un nebun, de peste gardul spitalului, care a urmărit toată întâmplarea, îl întreabă:
    - Cu trei prezoane nu poţi ajunge la primul service?
    - Ba da!
    - Atunci de ce nu scoţi câte un prezon de la fiecare roată?
    - Să ştii că ai dreptate… Şi de ce te ţin ăştia aici?
    - Mă ţin de nebun, nu de tâmpit…

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 06:40 am

    Numai duminica
    de Luciana Stoicescu-Vaughan

    Nu stiu de ce, citeodata, duminica
    Imi aduc aminte de tine.
    Poate pentru ca-i sarbatoare
    Iar tu, o sarbatoare ai fost pentru mine.

    Uneori amintirile au chiar si umor.
    Zimbesc singura la imagini fragile
    Si ma bucur de trecut. Apoi meditez
    La destinul parca ursit de sibile.

    Anii au trecut fara stire de-atunci.
    M-am luat cu firescul de fiece zi
    Si-am evitat sa-mi marturisesc
    Ca in gindul ascuns, imi apartii.

    Nu inteleg de ce numai duminica
    Imi aduc aminte de tine.
    Poate pentru ca-i sarbatoare
    Iar tu, o sarbatoare ai fost pentru mine.

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 07:20 am

    Farmecul discret al normalităţii Sursa: ziare.com

    O zi splendida de primavara, apoximativ ora 13:00, zona Dorobanti din Capitala, in imediata apropiere a ministerului de Externe. Un domn distins, extrem de elegant, nu numai din punct de vedere vestimentar, cu o tinuta impecabila, avand o pipa in gura si un aer usor absent, traverseaza strada Rabat.

    E absolut singur. Are in mana o punga de cadou cu marca unui cunoscut magazin de cosmetice din apropiere, un magazin cu produse de buna calitate, insa doar pentru cunoscatorii cu alergie la fite.

    Un om normal. Atat doar ca acest om cu comportament perfect normal este…
    Dacă ar fi fost să-mi opresc aici lectura, aş fi spus că autorul art scrie despre Nicolae… Şi chiar aş fi putut ghici că, în punga aceea, avea un parfum franţuzesc…

    Dar… Din curiozitate, am citit şi dincolo de unde imaginaţia mea a luat-o razna… Şi…
    Citeşte aici… http://www.ziare.com/actual/opinii/03-28-2010/farmecul-discret-al-normalitatii-1005667

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 07:30 am

    ***Aseara, Gabi şi ion adrian au început o conversaţie despre normalitate. Nu am intervenit. Era ceva tainic în discuţia lor, ceva ca un farmec, ca un parfum de flori de primăvară şi-mi plăcea… Au rămas nespuse multe cuvinte… Oamenii vor normalitate şi asta pentru că au cnoscut-o cândva şi ştiu cum arată…

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 07:37 am

    Autorul art de mai sus scrie: Eram uimita in fata normalitatii, ceea ce e absolut anormal si demostreaza ca, in lumea devianta in care traim, anormalul a devenit normal. Am spus şi eu acest lucru de mai multe ori, chiar aici, pe blog… Anormalul a devenit normal… Şi avem un exemplu chiar aici… Mai sus, un blogger o felicita pe Doamna E Udrea pentru consecvenţa cu care-şi urmăreşte proiectele… Într-o lume normală ni s-ar părea firesc şi nu am felicita omul care munceşte, care-şi îndeplineşte sarcinile de serviciu ori promisiunile cu care a câştigat încrederea alegătorilor. Dar iată că nu trăim într-o lume anormală şi normalul ne bulversează, ne uimeşte…

  • Nicolae a scris pe 28 Martie 2010, 08:03 am

    @ silverstar
    Sarut mana.
    Doar parfurmul …. se potriveste. Si faptul ca, din pacate, este inca la mine. Sper ca nu la nesfarsit…
    Toate cele bune.

  • Nicolae a scris pe 28 Martie 2010, 08:04 am

    @ silverstar
    Bag seama ca pana una alta v-am trimis un “r” in plus !

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 08:12 am

    ***Nicolae – Bună dimineaţa! :lol:
    Ţi-a plăcut cum am întors-o? Nu-i timpul pierdut… Şi există un moment al împlinirilor…
    M-a impresionat art, mi-a plăcut.
    Să ai o duminică aşa cum îţi doreşti! :lol:

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 08:15 am

    ***Nicolae – da, eşti un generos, acum observ pentru că m-ai atenţionat tu. La tine nu mă opresc niciodată să fac analiză pe text… :lol:

  • balbeck a scris pe 28 Martie 2010, 08:57 am

    A murit aseara un fost director de la uzina electrica din PLoiesti.Era din Campina.Iesea dintr-un restaurant.A traversat prin loc nepermis.Ceilalti care erau cu el au traversat pe pasarela.El a fost lovit in plin de un tir.

  • Bibliotecaru a scris pe 28 Martie 2010, 09:38 am

    @ Silverstar
    Eu nu am să vă vorbesc cu băăă, chiar dacă încercaţi să mă provocaţi.

    Atunci când cineva spune “Constanţa este printre localităţile…” voi suspecta întotdeauna că nu se referă la Judeţul Constanţa ci la localitatea Constanţa. Dacă dumneavoastră aţi înţeles să înţelegeţi Judeţul Constanţa, nu e nici o problemă, nu trebuie toţi trebuie să înţelegem acelaşi lucru în spatele cuvintelor.

    Întrebarea însă nu vă era adresată, aşa că nu aveţi de ce să-mi răspundeţi. Dacă doreaţi să subliniaţi problema judeţului, o puteaţi face fără să pomeniţi şi numele meu. Vă rog să răspundeţi numai când vă adresez o întrebare. Deocamdată nu mă interesează ce opinie aveţi relativ la întrebările pe care le adresez altora. Când voi fi interesat, voi apela la dumneavoastră.

    Vă mulţumesc.

    PS.
    Dacă altcineva nu vă moderează pe acest blog, vă rog să vă auto-moderaţi. Intervenţiile domniei voastră la adresa mea sunt deranjante absolut de fiecare dată.

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 10:08 am

    La Multi Ani!
    Florilor autentice precum si nickurilor florale.

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 10:13 am

    Silver,
    Cand vezi ce se intampla in lume, pe langa antiteza rasturnata normal-anormal, nu poti sa nu te gandesti la mitul AntiCristului, caci pare ca domnia lui a inceput, odata ce adeptii sai sunt recompensti cu toate si adversarii sai sunt chinuiti si urmaritzi si-n gaura de sarpe.
    Adica, spun, ca eu unul de cativa ani buni ma gandesc la asta si cred ca mi-am si impartasit cu voi acest gand.

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 10:23 am

    @Silver,
    In lumea celor care fac comunicari prezinta lucrari stiintifice cu public este cunoscut un anumit specimen.
    este cel care dupa ce asculta comunicarea nu vine sa o critice in clar spunand cu ce nu ar fi de acord , o lauda asa general ipocrit in introducere fara sa spuna de fapt nimic si apoi incepe s-o desfiinteze cu ” probleme de mare nivel stiintific :) , de tipul intrebarilor fundamentale:
    -Dar dle X v-ati gandit ca s-ar putea poate face si asa sau si asa?
    - Credeti ca in marjele de roare calculate ati tinut cont de totzi parametrii posibli(fara ca acar sa-i numeasca)
    - Nu credeti ca erorile de calcul electronic, ar putea vicia intr-un sens sau intraltul relevanta rezultatelor;
    -stiti ca in acest domeniu sunt unii cercetatori care intrevad si alte solutii, ce parere aveti despre asta
    si etc etc cam in acelasi fel

    Desigur ca un cercetator onest simte dorinta sa vidanjeze o hazna intreaga pe capul acestui Tartuffe modern. :)

    Oricum intram in Saptamana Mare si sa iertam pe acestia, ca sufera ei destul de propriile complexe de inferioritate.

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 10:41 am

    Silver,
    Si fiindca acolo e vorba despre dl ministru Baconschi iti aduc aminte si deasemeni celor care au citit textele tale, ca atunci cand a fost facut rasist , printr-o eronata interpretare si scoatere din context a unei afirmatii interpretabile de niste organizatii desigur si ele dupa mine,anormale caci din pacate a fi complexat, a suferi de mania persecutiei, a rasturna orice pentru a vedea doar raul, nu este o dovada de normalitate, eu am intervenit si aici, dar si printr-un text trimis la externe(ptr care mi-au multumit) si la Presedinte, reusind(cred eu) sa explic de ce interpretarea rasista nu este crecta in aceasta speta, dl Baconschi referindu-se atunci, din pacate implicit, la saracia lucie care indiferent la cine apare, rromi sau alte grupuri umane, duce la probleme de fiziologie si in final prin instinct de conservare chiar si la fapte antisociale si resentimente majore care le pot amplifica.
    Desigur ca atunci am fost luat peste picior de unul care si el este pozitionat in tabara Vrajmasului, chiar daca este deghizat in haine ale onestitatii.
    Cred ca stii la cine ma refer, dar, nomina odiosa. :)

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 10:52 am

    Gigi Becali şi Corneliu Vadim Tudor sunt cei mai chiulangii europarlamentari / România este codaşa UE

    Sursa: adevarul.ro http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Studiu-Becali-Corneliu-Vadim-Tudor_0_233376743.html?utm_term=nl-link&utm_source=nl-general&utm_content=458714%40yahoo.com&utm_medium=newsletter&utm_campaign=Adevarul-Newsletter-20100328

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 10:54 am

    ***ion adrian – ştii şi tu, aşa cum ştiu toţi că, dacă Domnul Baconschi ar fi fost de la PSDPNL, nu l-ar fi făcut nimeni “rasist”…

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 10:57 am

    ***Bibliotecaru – dacă tu crezi că îmi poţi băga pumnul în gură, te înşeli.
    Aici, pe blog, nu ţi se cere decât puţin respect şi puţină decenţă… Dacă ai, demonstrează… Că până acum n-ai dovedit nimic…

  • N.G. a scris pe 28 Martie 2010, 11:03 am

    Buna ziua tuturor si La Multi Ani celor cu nume de floare!

    Bibliotecaru

    Am un mic amendament la intrebarea dvs.vizavi de Constanta…Constanta ca si localitate poate solicita un numar de locuinte,daca prefectura(a carui sediu este in Constanta)care centralizeaza aceste solicitari din mediul rural este cea care transmite aceste date.Sau daca Municipiul Constanta are arondate teritoriului administrativ si localitati rurale atunci poate face solicitari pentru locuinte pentru specialisti in acele zone si astfel expresia care va deranjeaza pe dvs.este cat se poate de corecta.

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 11:13 am

    Silver ,
    Dar esentialul este ca nici nu este . Este un crestin inteligent si acestia nu pot fi rasisti in sensul real al termenului.

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 11:16 am

    @NG,
    Sexul ingerilor, doar despre sexul ingerilor …
    Crezi ca se poate rezolva rational problema.
    Eu am crezut multa vreme dar am renuntat.
    Nu ma mai ocup decat doar de nocivitate daca este cazul, restul le sar cu indiferenta. :)

  • N.G. a scris pe 28 Martie 2010, 11:27 am

    Ion Adrian

    Inca mai cred in ratiune…Impreuna cu echilibrul este apanajul normalitatii.Si ma incapatanez sa cred in normalitate… ;)

  • ion adrian a scris pe 28 Martie 2010, 11:34 am

    NG,
    Cine stie ? Cere si ti se va da! Cauta si vei gasi! Intreaba si ti se va raspunde!

  • Bibliotecaru a scris pe 28 Martie 2010, 12:08 pm

    @ NG

    Pe mine nu mă deranjează nimic, am adresat o întrebare la care aşteptam un răspuns de la doamna Udrea. Nu am avut nici un fel de intenţie de a răsturna în vreun fel munţii. Mai mult, am prezentat pe blogul meu informaţia relativă la doamna Udrea fără să fac nici cel mai mic comentariu, tocmai pentru că am considerat că informaţia este interesantă.

    http
    bibliotecarul.blogspot.com/2010/03/prioritati-guvernamentale-in-teritoriu.html

    Eu chiar nu pricep cum se percepe o reacţie negativă din partea mea? Întrebarea mea este, cred eu, absolut îndreptăţită şi un răspuns, chiar şi banal, ar fi binevenit, nu numai pentru mine, dar şi pentru toată lumea.

    Nu înţeleg de ce trebuie să-mi sară la beregată domniile lor silverstar şi ion adrian (culmea, tot mie mi se spune “nu ţi se cere decât puţin respect şi puţină decenţă”), pentru că-mi permit să adresez o întrebare? Nu înţeleg de ce ar trebui să fiu aplaudac pe acest blog şi nici de ce nu mi se permite să adresez o întrebare unui ministru al României, în condiţiile în care nu înjur, nu agresez verbal pe nimeni… Dacă acest blog se doreşte a fi de aplaudaci, rog să fiu moderat, eu aplaudac nu pot fi niciodată. Nu sunt însă nici dintre cei care înjură, dar vreau să înţeleg foarte corect pentru corecta mea informare. Am adresat două întrebări relativ la un program al Guvernului, într-un mod, cred eu, destul de civilizat. Poate că nu voi obţine un răspuns, dar nu văd de ce să fiu tras de urechi că am întrebat. Cred că sunt printre puţinii care chiar citesc ce spune doamna Udrea, şi aici pe blog, şi ca activitate a ministerului Turismului. Este asta o vină că sunt interesat şi vreau să fiu corect informat?

    Înapoindu-mă la cele două întrebări, interesul meu relativ la programul celor 10 case este mai puţin relativ la construcţia efectivă a caselor, cât la aducerea efectivă a specialiştilor în mediu rural. Cele două întrebări asta şi vroiau să determine, anume dacă există deja premisele venirii specialiştilor sau primarii şi prefecturile urmăresc numai construcţia caselor şi “cu specialiştii mai vedem”.

    Repet, dacă întrebările mele depăşesc limita bunului simţ, dacă sunt prea agresive, dacă deranjează foarte tare pe doamna Udrea, pot fi şterse, că voi supravieţui. A-mi sări însă la beregată comentatori ca silverstar şi ion adrian, două persoane care, din câte ştiu eu, au aici exact acelaşi statul ca şi mine, nu sunt administratori ai blogului, este cel puţin ciudat. Ce-i îndreptăţeşte pe ei să se simtă aici mai acasă decât mine? Ei mă agresează verbal, şi, culmea, nu numai că nimeni nu are o problemă cu asta, dar tot mie mi se spune să am bun simţ… este absolut absurd. Eu ştiu că România este un fel de Absurdistan, dar sper că mai am şi eu libertatea de nu fi de acord cu această anormalitate.

  • N.G. a scris pe 28 Martie 2010, 12:34 pm

    Biblio

    Nu mi-ati spus daca va multumeste raspunsul,voi intelege ca da pentru ca nu ma contraziceti…Cat despre conflict…pe mine ma nemultumeste in general orice conflict si in special neintelegerile pe blog,unde ar trebui doar sa polemizam politicos,dar chiar nu vreau sa fac pe mediatorul pentru ca de obicei acesta este”ucis”de parti… ;)

  • N.G. a scris pe 28 Martie 2010, 01:18 pm

    Doamna Ministru Elena Udrea
    Problema constructiilor ridicate abuziv se intalneste si in alte zone,respectiv micile statiuni de munte unde sunt pensiuni in asemenea situatii.As semnala insa faptul ca la ridicarea acestora se merge si se mizeaza pe faptul ca insasi legea privind reglementarile in constructii permite intrarea in legalitate a unei constructii realizate.In majoritatea cazurilor se obtine un certificat de urbanism de la primarie(care nu tine loc insa de autorizatie de constructie,asa cum este specificat in certificat)si de aici proprietarul incepe constructia pe considerentul ca dupa plata unei amenzi se poate demara procedura intrarii in legalitate.Astfel ca se emite un nou certificat de urbanism cu titlul: Intrare in Legalitate conform Ordinului 839/2009 art.59.alin3 si se incep procedurile de intrare in legalitate.Pana sa ajunge la Agentia de Mediu unde conform aceluiasi ordin si art.se solicita Acordul de Mediu pe o constructie(proiect)deja realizata.Si aici apare neconcordanta legislativa Conform HG.445/2009 privind evaluarea impactului asupra mediului a unor proiecte,evaluarea impactului asupra mediului NU se poate face pe proiecte deja realizate,astfel ca aceste constructii nu primesc Acordul de Mediu.Ce se intampla mai departe nu stiu,dar ar fi interesant de aflat daca cei de la urbanism continua procedura de intrare in legalitate si fara Acordul de Mediu.Astfel ca in acest moment avem doua reglementari legislative una in constructii care permite intrarea in legalitate si una de mediu care nu permite in cazul proiectelor deja realizate.

  • silverstar a scris pe 28 Martie 2010, 01:51 pm

    Incredibil dar adevărat! Lucrătură în stil mafiot… C Voicu contestă votul senatului, de săptămâna trecută şi cere să fie audiat în plen…

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/politica/03-28-2010/catalin-voicu-contesta-votul-senatului-si-cere-audierea-sa-in-plen-1005778#adaugare-comentariu

  • balbeck a scris pe 28 Martie 2010, 02:20 pm

    Pdl a bagat coplata,nu psd.PDL O sa ajunga mai rau decat taranistii in 2012.

  • Bibliotecaru a scris pe 28 Martie 2010, 02:23 pm

    @ N.G.
    Răspunsul dumneavoastră este o presupunere sau o certitudine? Ştiţi că este aşa sau bănuiţi că este aşa. Judeţul Constanţa are 58 de comune (sper să nu mă înşel). Câte 10 de fiecare înseamnă maxim 580 de locuinţe/case. Doamna Udrea vorbeşte despre 650 de case. Nu vreau să par lipsit de respect, dar chiar sunt interesat de acest proiect de aducere a specialiştilor în mediu rural pentru că ultima mea speranţă de ieşire din criză nu este legată de revigorarea industriei ci tot de sectorul agricol şi, în general, de dezvoltarea rurală. Chiar dacă pare ieşită din comun insistenţa mea, sper să nu mi-o ia nimeni în nume de rău.

  • N.G. a scris pe 28 Martie 2010, 02:47 pm

    Biblio

    Sunt sigura ce numarul exprimat de doamna Ministru este cel corect,dar eu o sa ma opresc aici si cu presupunerile si cu certitudinile.Eu zic sa nu speculati pana nu aveti informatia completa,altfel din nou veti fi suspectat de insinuari.Respect interesul dvs.este un proiect amplu si important pentru noi toti si intrebarile sunt firesti atata timp cat nu fac din lucruri mici probleme presupuse mari.

  • Frank Zapa[king] a scris pe 28 Martie 2010, 02:57 pm

    IESIREA DIN CRIZA ECONOMICO-FINANCIARA-dupa ce la sfirsitul lui 2008,toata lumea si toate mediile au cazut de acord ca lumea a intrat intr-un proces dur de criza economico-financiara,diferitele scolii de gindire economice si financiare au trecut rapid la analize si la punera diagnosticului corect.
    nici nu s-au pus bine pe treaba si conflictele intre cele doua mari scoli,care s-au impus in lume,CEA EUROPEANA,care pleaca de la invechita teorie a consumerismului,si cea neoliberala au si aparut.
    de o parte si de alta s-a aratat cu degetul si s-au adus acuze directe-fiecare scoala a considerat ca fermentul crizei a plecat din mijlocul scolii adverse.
    unde o fi adevarul?nicidecum la mijloc,pt ca e foarte clar,consumul fara acoperire,investiile fara o baza sanatoasa au rupt fragilul echilibru economic astfel incit lacomia unor corporatii,care au cazut victime altor corporatii a fost iminent.
    ROMANIA-o tarisoara amarita cu o economie fragila,subdezvoltata,lipsita de pilonii puternici care i-ar fi asigurat o plutire relativ lina pe valurile crizei sta sa intre in virtejul nimicitor al unei crize SOCIALE,generata in primul rind de politicieni iresponsabili care nu au altceva mai bun de facut decit sa toarne gaz peste linistea si pacea sociala.
    INTERVENTIA STATULUI-ultima gaselnita in materie ,in lipsa de alte solutii.
    dar,asa cum se intimpla peste tot in lume,interventiile cu iz centralizat aduc dupa sine o sumedenie de probleme ,iar riscul ca intentia sa esueze este major.
    dar,nu as vrea sa se inteleaga ca sunt impotriva proiectelor pregatite de min,dezvoltarii,nu ,nu sunt ,doar am rezerve care sper sa nu se adevereasca.

  • Bibliotecaru a scris pe 28 Martie 2010, 03:28 pm

    @ NG
    :)
    Aţi reuşti să mă faceţi să râd…
    Spuneţi:
    “Eu zic sa nu speculati pana nu aveti informatia completa…”
    Păi nu de aceea am venit aici şi am întrebat, ca să am informaţia completă şi direct de la “sursă”?
    Eu nu am vrut să spun nimic mai mult decât întrebarea (întrebările) de mai sus, nu am vrut să speculez nimic… Ceea ce am adăugat a fost necesar pentru că am simţit nişte şuturi în posterior.
    :)
    Dacă nimeni nu-mi spunea nimic, şi, în caz fericit, doamna Udrea îmi şi răspundea, toată lumea era fericită şi îndoiala nu mai exista.
    Interesant este, că oricum ar fi situaţia, se pare că tot eu sunt de vină pentru că am îndrăznit să adresez o întrebare. Dacă mă apucam şi făceam speculaţiile, şi încă într-un stil injurios, cum se obişnuieşte pe blogurile patriei, probabil că totul era normal. Anormalitatea provocată de mine a fost că am cerut o confirmare-clarificare în termeni eleganţi.
    :)
    Da… sunt bun de condamnat.
    :)
    Poate că ar trebui să mă ambiţionez şi să adresez cele două întrebări oficial, cu număr de înregistrare, ca să primesc răspuns conform legii… noroc că sunt prea leneş.
    :)

  • N.G. a scris pe 28 Martie 2010, 03:38 pm

    Biblio

    Daca radeti atunci e bine,inseamna ca totusi nu sunteti prea suparat… ;) Tocmai,eu mi-am permis sa incerc un raspuns pe care insa nu il consider complet si nici substitut pentru un eventual raspuns din partea doamnei Ministru,de aceea am preferat sa ma opresc.Dvs.se pare ca nu…o sa incerc sa ignor postarile dvs.in viitor,astfel incat sa nu mai provoc atat de multa buna dispozitie…nu care cumva sa va vina rau de atata ras… :)

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila