rss
home
12
Iulie

MULTUMESC, DOMNULE OPRESCU!

Iata cum una din temele de atac, la care ma straduiesc sa raspund de patru ani,’ fara mare succes desi argumentat logic, dispare astazi datorita domnului Oprescu. Degeaba argumentam eu ca nu am nicio treaba cu firma Dalli, ca aceasta are contract cu Primaria Capitalei din 1995,’ de pe vremea lui Halaicu, atunci cand eu eram inca studenta, ca sotul meu nu mai are actiuni la firma din iunie 2004′ si, multe, multe altele. Nimeni nu parea ca vrea sa inteleaga pentru ca era un prea bun motiv de a acuza relatii de afaceri nepotrivite intre mine(!) si stat. Si atunci, au continuat sa afirme aceleasi neadevaruri indiferent de protestele mele. Indiferent de faptul ca interesul pentru Dalli a aparut numai dupa intrarea mea in politica si, indiferent de realitatile din contract, cum ar fi spre exemplu, aceea ca Primaria castiga prin acest contract, luand 55% din INCASARI, nu din profit, ceea ce insemna cam 2.500.000 USD pe an. Trebuie sa recunosc faptul ca strategia lor a dat roade si mi-a daunat destul de mult. Si mai mult urma sa imi dauneze’  in timpul campaniei de la Bucuresti, unde eu voi candida pentru Camera Deputatilor. Asa ca, nu pot dacat sa ii multumesc domnului Oprescu pentru ca mi-a rezolvat o mare problema. Aceea de a nu mai fi nevoita sa raspund unor acuzatii mincinoase prin care se facea legatura inte mine si firma Dalli. Dar ca ajutorul sa fie complet, il rog pe domnul Oprescu sa rezilieze si contractele firmelor Euroconstruct, ale domnilor Casuneanu si Umbrarescu, cu care de asemenea nu am nicio legatura, dar care au tot fost asezate in relatie fie cu mine, fie cu partidul meu. Sigur, daca aceste contracte exista si daca PSD ii va da voie sa o faca.

P.S.Ca raspuns la doua dintre multe alte minciuni pe care le-am auzit ori citit recent despre mine, va pot spune ca nu sunt la Cannes ci la Constanta, unde voi avea’ sedinta de BPJ luni si, de asemenea, nu mi-am facut nicio operatie estetica, nici la Roma nici in alta parte.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • Bibliotecaru a scris pe 17 Iulie 2008, 01:03 am

    @ Administrator
    Noapte Buna!

    Administrator:
    Noapte buna si dumneavoastra :) .

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 07:51 am

    Dna Elena Udrea
    Si dupa poezia lui Bibliotecaru , Buna dimineata, si sa trecem la lucruri concrete si spuse de mine cu buna credinta care desigur ca urmeaza sa treaca prin rasnita diversiunii si dezinformarii moderne(definitia divesiunii si manipularii moderne:o informare perfecta dar cu o virgula deplasata un cuvant schimbat suficient pentru a realiza glisarea (vezi glissando))
    1. Romii care nu au acte de identitate si vor sa traiasca in lumea civilizata, unde cetatenii au acte de identitate, daca in tarile de origine nu au capatat astfel de acte este si vina tarii respective, fie se intorc si-si fac acte de identitate fie unt amprentati amprenta fiind pe post de act de identitate ca doar n-o sa-i faca statul italian cetateni italieni. Asa cum cladirile fara autorizatie pot fi demolate , tot asa cel care nu are identitate daca doreste sa ramana in casa cuiva trebuie sa accepte un mod de a fi identificat si-n lipsa actului de identitate pe care nu-l ai sau refuzi sa-l ai amprentarea este posibila si bravo italienilor ca o fac, desigur numai ptr aceasta situatie. Romii care refuza acte de identitate nu sunt niste abringieni salbatici, ajunsi in Paris sau Roma, care nu stiu pe ce lume se afla, ci doar niste potentiali infractori care vor sa-si ascunda mai usor urmele.
    Deci Basescu are dreptate sa fie retinut in acesta chestiune.Restul este demagogie de tip laodicean, ideologia vitorului totalitarism de care azi se pune pe foc.
    PS. Romii din Italia care nu au sau refuza acte de identitate nu sunt oficial ptr autoritatile italiene, cetateni romani, ei pot declara tara ai carei cetateni se considera ca sunt si aceasta tara trebuie sa rezolve acesasta problema.Asa ca s-o lase mai incet dl Patraconiu cu jignirea cetatenilor romani. Care cetateni?

    Admin,
    Postarile mele, care se adreseaza dnei Elena Udrea cu numele scris cu caractere bolduite as dori sa-i fie comunicat direct.

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 08:16 am

    Dna Elena Udrea
    2. In Cotidianul de ieri am vazut harta decuparii celor 9 colegii in Pitesti, si acum fata de ce am vazut la Iasi accept ca este o porcarie si am rezerve mari fata de ce am spus mai ieri, referitor la acest subiect, este mai grav decat credeam eu.
    Nici-o ratiune de om normal nu poate fi observata in acesta impartire: echilibrul suprafetelor si o forma cat mai regulata posibil-ca ati spune daca harta administrativa a Romaniei, adica a judetelor si a comunelor ar arata ca acest joc cu cartonase?-, numarului de comune , nr de alegarori(asta o banuiesc si poate Biblio care are multe date poate sa faca aceasta evaluare pentru Pitesti unde lucrurile sunt flagrante, desi este dificil si-i mananca mult din timp), numai ratiunea politrucului amoral putred si viciat politic.In orice tara din occidentul crestin si civilizat(doar acolo avem civilizatie non tribala) asemenea porcarie ar fi sanctionata cu disparitia prin vot a unor asemenea partide(PSD+PC, PNL si PRM)
    Nici nu stiu daca in final o asemenea decupare trebuie legiferata si deci trecuta si prin promulgare, si atunci poate s-ar putea bloca. Dar daca s-ar bloca, probabil ca s-ar bloca si procesul electoral uninominal, ca daca vrea muschi lui 322, obliga tara la alegeri pe lista si tara nu stiu cata mandrie si demnitate ar avea sa-i spulbere atunci pe cei 322 si partidele lor, daca nu-i spulbera si ptr aceasta porcarie ca nu si-ar permite-o altfel, asa ca PD-L si Basescu, vor ceda si vor accepta aceasta porcarie, dar electoratul trebuie sa inteleaga ce se intampla ca macar sa voteze constient de acesta si este usor de explicat si de acea va rog ca in cel mai scurt timp sa prezentati datele cerute de mine lui Biblio adica judet, colegiu, nr comune, culoarea politica a primarului, nr de alegatori si sa platiti aparitia in presa a acestor informatii. Spun cat de repede ca macar ptr restul de judete sa indrazneasca mai putin.
    Deasemenea trebue sa va pregatiti daca lucrurile raman astfel afisaje speciale in acest sens ptr judete si in nr suficient ca sa nu le rupa, in primariile unde aveti primari va fi mai greu si intr-un judet oamenii comunica, deasemeni trebuie sa fie unul din subiectele prin care trebuie sa demonstrati ca adversarii dvs mint, dezinformeaza, trag spuza pe turta lor si ca deci nu ar fi in masura sa guverneze in interesul general.

    PS Scuza-ti greselile, cred ca sunt foarte multe, puneti virgulele literele lipsa, sunt ingrozitor de ocupat si dvs stiti desigur ce inseamna asta…

  • IONHUT a scris pe 17 Iulie 2008, 08:24 am

    Ion Adrian
    Dupa parerea mea ai mare dreptate atunci cand manifesti temeri ca cineva ti-ar putea deturna sensul celor afirmate in postarea de mai sus, mai ales ca ea contine idei si principii de certa valoare ideologica , dar si literara.Spun ca ai dreptate si te sustin frenetic , deoarece grupari oculte si pline de invidie stau la panda pentru a fura materialele de valoare, ideile geniale, iar cand nu pot face asta apeleaza la deturnarea sensului celor scrise.Uite , bunaoara consider de avangarda ideea ta de a compara oamenii(adica rromii) fara acte de identitate cu cladirile fara autorizatie, figura de stil nemai intalnita pana in acum si cred ca nici de acum incolo.Fenomenal, cum de ti-a venit ideea ? Ca atare, apreciind valoarea intrinseca a gandirii tale, subscriu si la PS-ul menitionat in finalul expozeului, deoarece d-na Udrea nu trebuie sa rateze cu niciun chip lecturarea acestuia, data fiind originalitatea postarii, fiindca nici nu va sti ce pierde.Madalina , te rog sa ai grija !

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 08:52 am

    dna Elena Udrea

    3.Ref. la cele spuse ieri de dvs. am admirat raspunsul onest la problema refacerii aliantei DA dar vreau sa comentez putin.
    In Cotidianul de ieri dl Alin Fumurescu un analist tanar si talentat judecand foarte pragmatic lucrurile emite niste consideratii intersante.
    Paranteza: incercand sa accesez articolul ptr a va da un link vad ca unele zone din ziar cum este si accesul spre articole este blocat de o reclama???
    Deci trebue sa rezum:
    1. O critica scurta a PDL care nu ar fi deosebit de celelalte partide in raport de pretentiile pe care le afirma intrucat: a primit traseisti,in parlament a semanat in multe situatii cu cei 322
    Nota mea: este probabil si asta o perceptie, si prin cei care ajung in media, PDL trebuie sa incerce sa o schimbe, dar fara sa se lase antrenat in diversiunile gen Razvan Dumitrescu, si in acest sens va sugerez sa faceti ce fac antrenorii de fotbal adica studiati emisiunile lui Dumitrescu si ale altora, identificati stilul in care se produce diversiunea si greseala celui care nu a fost pe faza;
    2. Dupa scorul de la locale este posibil ca PDL sa nu castige chiar asa tare alegerile parlamentare(nota mea: si cu actuala decupare scorul PDL va fi si mai mic daca nu se trezesc romanii si nu prea sper la asta caci nu stiu cat de buna va fi campania dvs);
    3. Pragmatic PD-L ca unica solutie de rezerva ar fi sa refaca Alianta DA.
    Spune Fumurescu : Cu sau fara Tariceanu PNL ramane cea mai valabila optiune si are dreptate dar mai bine fara T. si atunci o pierdere a PNL in alegeri ar usura varianta fara(dar cum-sunt solutii…!?).
    4. Nu pot dna Udrea sa nu va reprosez mereu si mereu lasand deoparte buna credinta dvs , naivitatea, colosala eroare politica de a declansa scandalul biletelului, si sa stiti ca in acest sens desi poate nici nu puteti sa va amintiti, ati fost manipulata direct din birorile intunecate ale PSD-ului sau poate chiar KGB-ului);
    5.Deocamdata e bine ca in viitor sa spuneti(toti din PDL) ca Pdl nu se poate alia cu un partid care impartaseste valorile celor 322 fata de respectul Constitutiei etc fara sa va referiti direct la B.sau ca daca o va face va conditiona ca evenimente ca cele petrecute prin concursul celor 322 sa nu mai poata fi posibile(asta-i o promisiune a celor cu care te aliezi, a la PC, deci non credibila, dar trebuie spusa, ca nu ai incotro)

  • C.Morosanu a scris pe 17 Iulie 2008, 09:09 am

    ION ADRIAN…problema tiganilor romani nu s-a rezolvat nici in Romania.Nu exista evidenta ,un recensamant clar al tiganilor de pe teritoriul Romaniei.Multi nu au acte de identitate si chiar act de nastere.Multe din actele lor sunt distruse intentionat din varii motive:schimbarea numelui si chiar a pronumelui(in alte cazuri decat casatoriile)dorinta de a declara alt domiciliu decat cel unde a locuit in mediul rural in general sau urban(migreaza in alte orase,platesc,sunt luati in spatiu dealti tigani si isi construiesc noi identitati si nume)
    Cunosc cazuri cand isi schimba pasapoartele rapid daca au vreo interdictie pe ele ,isi fac intai si alte carti de identitate…o mica spaga si e OK.
    Daca nu au identitate sau refuza sa o declare (sau declara mincinos alt nume si adresa in lipsa actelor )atunci cum pot fi identificati?Singura solutie e amprentarea si introducerea lor in baza de date ,cu numele declarat,perimetrul unde locuiesc si grupurile de care apartin…informatii obligatorii pe care Politia trebuie sa le aiba atat pentru securitatea cetatenilor din comunitati cat si pentru siguranta lor personala,a celor amprentati…cazuri de decese,omoruri ,violuri etc.
    Sa nu uitam ca se practica rapirea si exploatarea copiilor romani sau tigani,care sunt declarati fiii lor,tigani,ca apoi sa cerseasca ,sa se prostitueze pentru ei .In unele cazuri acesti copii ,tineri(dar si persoane cu handicap abuzate si exploatate)dispar de la domiciliu din Romania,sau sunt abandonati chiar ucisi prin Italia,Spania etc.
    Cum identifici un cadavru fara act de identitate,cum cauti o persoana disparuta din Romania ,copii,tineri si maturi?
    Clanurile interlope le iau actele de identitate,fortati persoanele vizate declara alte nume si domicilii….
    Singura modalitate de evidenta si control,preventie si depistare este amprentarea.
    Si in Romania si in Italia,Spania etc.
    Pentru jurnalistii romani,e subiect de presa gras,pot ataca politic,vinde bine marfa mizand pe senzational si prostia romanilor sau pe castiguri grase.
    Pentru o parte din politicieni la fel .
    Sigur Basescu are dreptate sa fie rezervat in declaratii pe acest subiect vizand o problema de politica interna a Italiei.Mai ales cand se stie ca exportam infractionalitate si parazitism la greu.
    Cioroianu a platit cu functia pentru ca si-a permis sa spuna ce gandese ca cetatean despre infractorii romani si tigani ceea ce nu-i era permis unui Ministru de externe roman.
    Sigure ca majoritatea cetatenilor romani gandeau la fel ca el.
    Daca Basescu ar vorbi ca cetatean ar fi acuzat imediat,daca da declaratii oficiale ca sef de stat imixtionand pe politica interna a Italiei iar ar fi atacat demagogic si politic evident.
    O problema care ma framanta…de ce Institutele Culturale Romane din strainatate nu includ in programele lor elitiste si savante cetatenii romani,tigani ce tranziteaza sau locuiesc in tari cu probleme specifice ca Italia,Spania etc ?Angrenandu-i in actiuni concrete culturale,sociale alaturi de Consulate,Ambasade in programe comune.
    Institutele amintite risipesc bani multi din bugetul Romaniei dar fac o politica culturala (de imagine sau ce o fi ea)separata de a Ambasadelor,Consulatelor si separata de cetatenii romani din tarile respective ignorandu-i total,ignorandu-le viata si familiile.
    O Institutie Culturala pe bani publici se adreseaza comunitatii (romane)ori in Italia,Spania sunt asemenea comunitati organizate chiar in asociatii,fundatii etc.
    De ce nu cheama institutele culaturale romane aceste organizatiila conlucrare,la proiecte comune?Sau le e frica sa nu-i intrebe cineva pe ce cheltuiesc banii publici?

  • C.Morosanu a scris pe 17 Iulie 2008, 09:24 am

    BIBLIO…nu-i mai zic Legea Ilicitului….O voi numi Legea impotriva evaziunii fiscale..e mai bine?
    Si nu se va referi la bonurile de bere de la bar si nici la ostretele din garduri.
    Vor intra in vizorul agentilor fiscali bunuri de la o anumita valoare in sus.(evident ca nu costumul de firma ,parfumul si lantul de la gat..sau poseta).
    Si in Germania e de multa vreme un lucru obisnuit ca atunci cand iti cumperi o masina de lux,o vila,sau un teren sa apara imediat agentul fiscal pentru a-ti cere documente de provenienta,de provenienta a venitului si decalaratia respectivului venit la Fisc.
    Apoi compara cu fisa de declaratie anuala de venit,sau verifica si compar a declaratiile de venit la sfarsit de an.Apoi impoziteaza…
    E o mare debandada si haos intentionat in politica fiscala privind activitatile ce genereaza profit….Din interese personale sau electorale (pentru ca romanii sunt sa zic de regula evazionisti fiscali si sunt multi din multe categorii sociale).

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 17 Iulie 2008, 09:38 am

    DEMOCRATIA INTERNA DE PARTID-CUM E STATUL ASA SUNT SI PARTIDELE

    dupa 18 ani de democratie acum in preajma alegerilor parlamentare cu formula nou introdusa intr-o varianta de V.U.constatam un lucru ciudat-PARTIDELE NU S-AU ORGANIZAT INTR-O FORMA DEMOCRATICA,IN CARE RELATIA CENTRU TERITORIU SA FIE UNA ELASTICA SI BAZATA PE VOT-
    evident ca romanul de rind neangajat politic nu a fost prea interesant de viata interna a apartidelor,avind in vedere ca partidele au avut de grija sa tina cit mai departe de ochii curiosilor framintarile intrene din partide.
    iata insa ca acum a venit ora scadentelor,si micii leaderi locali,care au tot fost umiliti si calcati in picioare de la centru acum au capatat O IMPORTANTA VITALA-PINA SI SEFUL PARTIDULUI DACA VREA IN PARLAMENT TREBUIE SA FIE SUSTINUT DE O ORGANIZATIE LOCALA,CARE ORGANIZATIE MAI TREBUIE SA SI MUNCEASCA PT. VIITORUL PARLAMENTAR.
    ca orice boala veche si netratata ea a devenit cronica,iar acum vindecarea presupune eliminarea corpurilor cangrenate,bolnave care imbolnavesc trupul partidului.
    timpul fiind foarte scurt aceasta operaie trebuie facuta rapid si bine,apoi dupa alegeri probabil se vor putea lua masurile de durata.
    sigur acest stil pompieristic este specific romanilor,intii construim acoperisul si abia apoi fundatia-dar asta e mai bine mai tirziu decit nicidata.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 17 Iulie 2008, 09:59 am

    OPERATII MEDIA-DIVERSIUNE SI MANIPULARE LA GREU

    daca ne aplecam putin spre zona media cea care este implicata major in politica observam cum in ultima perioada trustrurile mari,cele trei patronate de VOICULESCU,PATRICIU SI VINTU-au inceput operatiunea de calibrare-ISI FAC MINA SI-SI REGLEAZA TIRUL.
    o proba de cum trebuie desfiintat un politician ne-a oferit dl. RAZVAN DUMITRESCU-avind-o ca invitata pe doamna ELENA UDREA.
    ma opresc la crealitatea tv.pt ca teoretic S.O.V.nu este angajat politic,am putea spune ca el se inclina in functie de cum bate ,VINTU’
    pt. moment as zice ca eminenta cenusie nu a luat inca o decizie ferma in ce priveste -DIRECTIA-ori negocierile sunt in toi si atunci se pluiseaza,ori PD-L mai astepta.
    am sa dau un exemplu-la r.d.sunt invitati tot felul de indivizi-DAR INTOTDEAUNA UN P.C. SI UN PSD-IST.
    intreb si eu,pe cine reprezinta pecistul,scorul obtinut la ultimele alegeri arata ca acest partid nu exista.
    cum se face ca personaje din societatea civila nu au acces la aceste emisiunii-DOAR VESNICUL SLUJITOR DE SEVICIU-IOSIF BODA-CEL CARE SINGUR A DECLARAT CA ESTE UN OM DE STINGA SI ASA VA RAMINE TOATA VIATA.
    sigur este o tv. privata are libertatea sa-si construiasca emisiunile cum doreste,dar revine fruntasilor pedelisti sarcina de a-si apropia MEDIA.
    CUM SI PRIN CE MIJLOACE-SE CUNOASTE,NICI NU ARE ROST SA-MI DAU EU CU PAREREA.
    daca se fac calcule serioase si se tine cont care sunt pierderile si care sunt cistigurile,probabil ca mai marii partidului vor trage concluziile care se cuvin.
    doar ca atentie-TIMPUL NU LUCREAZA IN ACEST MOMENT IN FAVOAREA PD-L-SI NU FITI ZGIRCITI-PUTEREA ARE COSTURILE EI.

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 10:10 am

    @ANDRA,
    In continuarea celor incepute ieri pentru ca pe langa B. si tu prin cele spuse m-ai determinat dar din directie opusa sa scriu acest text.

    2.Si acum sa revin la cele deturnate deja si anume la discutia despre raul pe care-l pot face ideologiile, pentru ca Bibliotecarul a argumentat ca nu ideologiile sunt criminale ci doar oamenii care incearca sa le aplice, lucru perfect adevarat in drept. Nu poti condamna la tribunal o ideologie ci doar aplicantii ei. La Nurenberg s-au condamnat exponentii de varf ai ideologiei naziste, ideologia national socialista, cu rasism incorporat, intr-un proces desigur al invingatorului, dar cu respectul uzantelor juridice.La Targoviste a fost condamnat intr-un simulacru de proces, si de atunci tot ce este si se intampla in Romania este aproape integral un simulacru, Nicolae Ceausescu si nu ideologia care l-a motivat, adica comunismul sau poftim ca sa restrangem deocamdata aria, national comunismul romanesc.
    Si atunci cand vezi si auzi ce a spus Iliescu ca prime cuvinte spuse acestei tari si anume ca Ceausescu a intinat idealurile nobile ale comunismului, adica exact ce decurge, dar in mod sofistic prin operatia de glisare in scopul deturnarii sustinerii adevarata juridic, cum am aratat, de tip bibliotecarul(preluata doar de el, dar o indic astfel) , operatie nu tocmai nevinovata nici la el caci, desi am mai incercat sa-i explic, nu vrea sa accepte ce spun si trage de multeori aceiasi concluzie despre comunism, doar ca n-o spune atat de categoric ca Iliescu.
    Si atunci, cred ca putem conveni, ca sunt ideologii care au condus intotdeauna in aplicarea lor, la totalitarism ,la crime in masa, practic la genocid, indiferent de asa zisa noblete a idelurilor lor.
    Si daca constatam asta si suntem de buna credinta, trebuie sa ne intrebam daca intotdeauna sau cel putin in acest moment de evolutie al omenirii aceste ideologii oricum si de ce societate umana concreta reala de pe tera nu ar duce la aceleasi orori.
    Si pentru ca stanga este ce ne-a distrus pe noi in partea asta a Europei in sensul devierilor ideologice ale social -democratiei care este marxism-leninismul sau numai marxismul, voi discuta despre stanga si nu despre binele pe care-l poate face aceasta ca socialdemocratie, ci despre raul pe care l-a facut in calitate de marxism si daca nu intelegem(marxismul se incearca de unii sa fie scos de la naftalina) il va mai face, ptr ca noi, de 70 de ani traim sub imperiul acestui rau exprimt in multe feluri
    Iliescu si Biblio si mai toti marxistii(care azi nu-l mai recunosc pe Lenin), trotzkistii, gramscienii etc ar raspunde ca nu am dreptate ca ideologia este minunata sau in fine perfectibila dar ca certamente omul a fost de vina si nu omul in calitate de fiinta umana astfel dezvoltata azi ci niste oameni anume care nu explica dlor au ajuns la putere peste tot unde s-a instaurat.
    Aceste idei fundamental eronate stiintific si periculoase social, doresc sa le combat foarte pe scurt pentru ca s-a scris deja o literatura , cum si in celalalt sens se scrie si s-a scris o alta literaura.
    Voi incerca sa arat ca ideologia marxista, contine in sine, in fundamentele sale, fara de care nu mai este ideologie marxista si poate ajunge si social democrata si liberala si orice altceva, cum la noi ceausismul a ajuns sa se intalneasca cu nazismul sau mai degraba cu legionarismul in componenta nationala, fara ca la noi sa fie explicitata ca rasista ba din contra, dar noi stim…
    a.Sustin ca acuze la adresa aplicarii concrete a comunismului ca:
    - este prima ideologie care in practica in lupta contra propiului popor si mai ales pe plan extern a practicat terorismul de stat(vezi numai atacurile statului roman comunist la adresa Europei Libere, si istoria mondiala este plina de exemple de acestea si de unele mult mai grave);
    -ca este un regim totalitar in care guvernantii nu s-au ostenit sa respecte nici legile de ei insisi votate discretionar cu nici-u alt rol decat sa dea aparenta de legalitate vointei muschilor lor care decurgeau din necesitatea de a pastra cu orice pret puterea(dictatura clasei muncitoare)
    pentru o singura parte(partid este parte) a societatii, maximala declarativ dar minimala in fapt, astfel ca in toata istoria sa de aplicare a ideologiei, de aproape un secol, represiunea a fost esenta, caci nu a existat nici-un regim care sa fi facut exceptie de la regula represiunii , in diferite grade si doar aici acept si rolul oamenilor si rolul conditiilor locale, adica in privinta salbaticiei mijloacelor concrete ale represiunii a numarului enorm si totusi diferit de asasinati /cap de locuitor si an, din diferitele tari comunisteaplicarilor concrete ale regimului criminal in esenta
    - ca nu a existat istoriceste vorbind, nici-un regim comunist, care prin natura sa sa fie superior unui regim capitalist, adancirea permanenta si accelerata a acestei falii a dus de fapt la prabusirea comunismului pentru a se incerca a fi salvat prin gorbaciovism, iliscianism si alte idiotii ideologice de acest soi, procesul insa odata inceput, nemai putand din fericire, sa fie stopat si ajungandu-se astfel la starea lumii de azi;
    b. Daca se analizeaza teoria de baza a lui Marx si Engels, vedem ca acestia recomanda acaparare prin orice mijloc a puterii de catre proletariat care apoi pastrata prin orice mijloace si folosirea ei in conformitate cu aspiratiile sale din care cea mai imortanta este ura de clasa caci daca ai puterea si partid unic nu mai poate fi vorba de vre-o lupta. De aici si pana la leninism, nu trebuie decat sa mergi natural, pe drumul deja trasat si Lenin a mers.
    Partidul comunist nu-si propune teoretic nimic altceva decat anihilarea totala a oponentului si atunci in conditiile de dezvoltare umana de azi, istoria comunismului devine o istorie a represiunii: partid contra societate, esaloanele superioare contra celor inferioare, actori egali dpdv politic dar rivali in lupta pentru hegemonie (vezi din acest punct de vedere si PSD-ul de azi)
    Vedem deci ca insasi ideologia contine in germene toate aceste posibilitati care hai sa-i dau Bibliotecarului o satisfactie doar daca toti oamenii dar toti ar fi niste sfiinti pentru care binele suprem sa fie nonviolenta binele celuilalt atunci ar fi altceva, dar atunci am trai in paradisu terestru unde cuvintele saracie bogatie nu ar avea sens si deci nu ar exista , clase sociale asisderea, proprietate privata sau colectiva sau de stat tot asa.
    Si aici ajungem la eroarea teoretica fundamentala in plan umanist confunda omul cu ceva ce nu exista si daca el nu exista il forteaza sa fie dar astaeste pentru omul raeal cel mai bun prilej de a face cu impunitate raul.

    Cred ca este destul deocamdata.

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 10:11 am

    PS: Am o eroare la bolduire, nu doream sa bolduiesc atata

  • Elena Udrea a scris pe 17 Iulie 2008, 10:14 am

    Buna dimineata. Am citit vreo suta de mesaje. Domnule Ion Adrian, si pe ale dvs. Revin dupa ce scriu ceva ce nu m-a lasat sa dorm.

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 10:34 am

    @Monica,
    Ce scrie asa zisa PDlista ca sa dea in Udrea este o diversiune sau ea este o mare proasta.
    Ce a facut Elena rau in sensul ca cineva care-l place pe Basescu presupun ca nu pentru frumusete masculina sa n-o placa pe ea.
    Poate e urta rau aceea caci si eu aveam in liceu profesoare urate care le napastuiau pe cele mai frumusele dorind sa demonstreze ca inteligenta si frumusetea nu pot merge impreuna .Pot dar conformcalcului probabilitatilor sunt mai rare decat oricare din cele doua atribute luate izolat.
    Asta nu inseamna ca Dna Udrea nu tb sa tina cont de sfatul tau si sa faca analizele care e impun si desigur fara orgoliu dar nu pornind de la postul pe care-l preiei si careia astfel ii fci doar popularitate pe acest blog si nu este tocmai fair.

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 10:37 am

    PS se va citi cu semnul ?
    Ce a facut Elena rau in sensul ca cineva care-l place pe Basescu presupun ca nu pentru frumusete masculina sa n-o placa pe ea?

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 10:38 am

    @Admin,
    Fantastic, cum ati corectat eroarea de bolduire?

    Administrator:
    Ati inchis gresit boldul ;) .

  • Bibliotecaru a scris pe 17 Iulie 2008, 10:46 am

    @ C.Morosanu
    Asta este si acum. Mai mult, ca firma nu po?i face tranzac?ii cu valiza de bani, cum facea domnul Gigi, ci trebuie sa derulezi programul prin banca, astfel

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 10:51 am

    @Andra,

    Motto,

    Asta ati vrut ,asta aveti.
    Ion Iliescu

    Aceasta fraza ar putea sa si-o asume I.I dupa ce, din ce ne-ai spus tu rezulta ca a patronat(ramanand poate sarac dar asta nu si cinstit ca asta nu este cinste ci ticalosie), ca a supervizat si administrat ocuparea tarii de mafie si hotie.

    Mafiotii si hotii fiind cei care l-au sprijinit si-l sprijina permanent , manipuland desigur populatia in acest sens.

    Nici Ceausescu nu s-ar fi razbunat mai bine pe cei ce urasc comunismul.

    De aceea ieri ma gandeam la simularea unui interogatoriu pentr dlui.

    Sa vad daca reusesc sa-l realizez, dar oricine este tentat poate sa-l faca inaintea mea.

  • Bibliotecaru a scris pe 17 Iulie 2008, 11:34 am

    @ ion adrian
    Cred ca nu interveneam daca nu ma plasa?i strategic, la loc de frunte, pe aceiasi treapta cu Ion Iliescu si marxisti. :) Eu va mul?umesc pentru ca m-a?i pus pe aceiasi treapta cu mai mul?i mari filozofi care au schimbat fa?a lumii,

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 12:06 pm

    @biblio,
    Absolut, pentru mine inutil si nerelevant raspuns. Una spun si alta glisezi tu, ori nu vrei ori nu poti sa intelegi ori, nu ai voie sa intelegi, a patra non datur.
    Regretam ca postul meu a aparut aici, la spartul targului si ma gandeam sa-l repostez pe firul celalalt cand subiectul nou declansat de EU si la care deja am raspuns si pe aici in avans ca spun asa dar si acolo, pentru sansa unor discutii dar poate ca nu este cazul.
    Daca cei ca tine vor avea castig de cauza, vom mai avea crime atrocitati peste cele care oricum trebuie sa fie, si tu nu te vei simti in nici-un fel responsabil, dar ce pot eu sa fac decat sa constat si sa accept ce constat, ca fiind posibil sa constat….

  • Bibliotecaru a scris pe 17 Iulie 2008, 12:31 pm

    @ C.Morosanu
    Persoanele nomade, care au o cultura de popor nomad,

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 02:06 pm

    Avem dreptul sa facem ce trebuie, ca daca ne sunt furati copii sa-i gasim si mai scuteste-ma biblio cu enormitatile corectituninii politice pe care le emiti chiar si dubitativ. Acum chiar mai suparat. Acestea sunt instrumente ideologice noi prin care incerca unii sa reintroduca arbitrariul si teroare imbecila si abjecta, exercitata de pintecantriop contra europeanului civilizat(pitecantrop e o metafora ptr necivilizat, barbar etc, nici-o conotatie rasista)

  • Bibliotecaru a scris pe 17 Iulie 2008, 02:44 pm

    @ ion adrian
    Va supara?i pe dialogul meu cu o alta persoana?

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 02:58 pm

    @Biblio,
    Scuza-ma, nu am observat ca i-ai raspuns lui Moro, care mi-a preluat spusele si le-a mai dezvoltat . Oricum tu discuti cu Moro despre problema pe care daca eu n-o ridicam nici-unul nu ar fi scris o litera asa ca si eu pot sa-mi exprim parerea si chiar sa ma si intristez (schimb cuvantul suparare cu tristete…) de atacul concertat, cine l-o fi platind si cu cat si cui foloseste de fapt, al corectitudinii ploitice de extrema, asta este evident, stanga .
    @Moro,
    Daca poti, daca sti ceva, te rog raspunde la intrebarea asta?

  • Bibliotecaru a scris pe 17 Iulie 2008, 03:16 pm

    @ ion adrian
    Nu am spus ca nu pute?i sa va exprima?i parerea relativ la discu?ia mea cu C.Morosanu, ci ca nu va

  • raduelippe a scris pe 17 Iulie 2008, 04:37 pm

    Pt d-na Udrea..
    PD-L va avea o problema daca nu va contracara actiunile lui Oprescu..
    Toate masurile pe care le ia Oprescu, pana acum s-au contabilizat negativ la PD-L.
    Si alegerile nu sunt prea departe..

    Parerea mea ….

  • monica a scris pe 17 Iulie 2008, 05:39 pm

    Hopa, a intrat “mumia lui Vacaroiu” in panica:

    http://www.ziare.com/Consilierul_lui_Vacaroiu_ii_cere_lui_Basescu_amanarea_uninominalului-361044.html

    Baietii chiar fac pe ei de frica! ha, ha, ha! Lighioane imputite! Nu mai puteti taia frunza la ciini in parlament, ai? Va titie fundul, securistilor? Ati ajuns la mina noastra, dupa 18 ani! Tare ma tem ca vor bloca VU pina in toamna.

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 06:12 pm

    @Biblio,
    Te invidiez ptr calmul tau, dar intrebarea ta suna asa:

    “Un act de identitate

  • ion adrian a scris pe 17 Iulie 2008, 06:14 pm

    Erata: Reiau:

    Daca tu de aici, deduci sau intelegi ce spui in postul catre si nu tocmai ce ti-am reprosat eu, ce sa mai zic, asa o fi, sa mai spuna inca cineva chestia asta si plec sa ma culc.

  • Bibliotecaru a scris pe 18 Iulie 2008, 11:07 am

    @ ion adrian
    Ca acei copii fura?i sa fie gasi?i prin amprentare, ar trebui sa fie amprenta?i

1 16 17 18

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila