rss
home
18
Martie

Nu am nici cea mai mica implicare in numirile in functie ale doamnelor Cristina Zevedei si Doina Manolea

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Nu am nici cea mai mica implicare in numirile in functie ale doamnelor Cristina Zevedei si Doina Manolea”.

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • ion adrian a scris pe 23 Martie 2010, 09:03 am

    Erata: …legea invatamantului?

    Tot spre stiinta;

    Bulgaria este mai bine cotata decat Romania in ceea ce priv. justitia.

  • ion adrian a scris pe 23 Martie 2010, 09:10 am

    Ce parere ar trebui sa avem despre propunerea legislativa a senatorului Urban privind falimentul(insolventza) persoanei fizice?

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 10:17 am

    Eu cred că dosarul şi stenogramele astea cu C Voicu şi circul de pe lângă, e anume făcut ca să nu mai realizăm că de Paşti nu avem ce pune pe masă după ce am dat banii pe facturi…
    Las’ că şi Ceauşescu făcea la fel. De sărbători, când ar fi trebuit să scoată mâncare pe tarabă, începea să strige că ungurii ne iau Ardealul…
    Acuma este mâncare, e plin peste tot dar cu ce s-o cumpărăm dacă dăm toţi banii pe facturi?
    Bătaie de joc… :roll:

  • rasputin a scris pe 23 Martie 2010, 01:16 pm

    @silverstar
    dosarul voicu nu trebuie sa-l tratam superficial , nu este o perdea de fum… sitemul judiciar din romania trebuia zguduit , se vor redeschide dosare , vor merge la puscarie personalitati din toate domeniile … nu stiu daca isi mai doreste cineva sa fie primar dupa cazurile gutau, solomon si anghel (baia mare), salariul de primar nu este prea atragator … psd a creat acest sistem, psd se va dezintegra odata cu acest sistem… sper ca romanii realizeaza acum cu cine s-a ‘batut” basescu… mona pivniceru de ce tace acum ?

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 01:36 pm

    ***rasputin – să dea Dumnezeu să fie aşa cum spui tu. Văd că în privinţa aceasta eşti foarte optimist.
    Ştiu şi eu că salariul de primar nu e atrăgător. Influenţa şi ce e pe lângă salariu atrage…
    Să vedem ce va urma după această comisie… Cred că fiecare dintre noi îşi pune întrebări la care vom găsi răspunsul cu ajutorul justiţiei… Singuri – nu!

  • ion adrian a scris pe 23 Martie 2010, 01:53 pm

    Ofensiva bunului gust:

    http://stiri.rol.ro/-video–radu-mazare-in-cada-despre-politica-sex-si-femei-608309.html

  • danielv. a scris pe 23 Martie 2010, 02:11 pm

    topoliceanu, da, e priceputa, celelalte… nu stiu… ar rezista in economia reala?

  • Maryland Andrei a scris pe 23 Martie 2010, 02:18 pm

    Nu este Basescu cel mai competent om Romania, insa votul pentru el a insemnat un vot impotriva mafiei lui Iliescu, a carei micuta tentacula, este acest Voicu. Daca Romanii de peste hotare nu se mobilizau, acum aceasta mafie era, pentru multa vreme, la putere si decidea asupra Justitiei si viitorului. Sa nu uite nimeni acest amanunt.

  • Katrina a scris pe 23 Martie 2010, 02:38 pm

    Andrei

    Cu ce drept emigrantii romani de peste hotare hotarasc soarta celor ramasi in tara ? Daca au hotarat sa emigreze, n’au decat sa voteze candidatii tarilor de adoptie si sa’i lase pe romanii ramasi in tara sa’si organizeze viata cum stiu si cum pot. Eu as interzice votul emigrantilor.

  • Maryland Andrei a scris pe 23 Martie 2010, 03:10 pm

    Katrina
    Bunul simt si flerul iti dictau faptul ca ceva nu mergea bine in tara. Fiind departe, nu erai influentat deloc. Nici material, nici amenintat, nici cumparat, asa ca romanii din strainatate, cei care mai au cetatenie romana si se bucura de aceleasi drepturi ca si romanii din tara, au acordat votul decisiv pentru Basescu. Iar acum, DNA-ul, parchetele, judecatoriile, tribunalele si curtile de tot felul de justitie, incep sa-si faca treaba. Asta e tot. Din pacate, din cauza lui Iliescu si a celor ca el, a sistemelor de tip mafiot de stat instrumentate de ei, romanii au pierdut 20 de ani. Sa speram totusi ca o sa recupereze macar cativa si cei care au distrus tara, in halul in care se afla acum, o sa plateasca. Nu-ti doresc sa te numeri printre ei.

  • dana mladin a scris pe 23 Martie 2010, 03:16 pm

    @ Katrina ,
    Ai dreptate . Eu fac parte din Diaspora acum si consider ca nu e corect sa influentez cu votul meu soarta celor care se confrunta zi de zi cu viata reala din Romania .
    Chiar daca sunt la curent cu realitatea , chiar daca am votat anti-basescu , m-au ciuruit .
    M-au ciuruit oameni care ( din diaspora ) abia stiau sa-si completeze CNP-ul pe declaratia de vot :(
    Eu nu voi mai vota niciodata pentru Romania . Voi fi cu sufletul aproape de cei care singuri isi aleg destinul si calea prin vot . Voi fi aproape de cei discriminati in propria tara de unii care voteaza imaginea , charisma , discursul populist si demagog , minciuna , uleiul zaharul sau banii primiti recompensa pentru cei care injura si denigreaza mai bine .
    Constiinta si demnitatea la romani nu exista . Sa fie doar saracia si ignoranta motivul ?

  • balbeck a scris pe 23 Martie 2010, 03:25 pm

    De ce impozitul pe un hectar in Insuratei(Braila) e 72 lei,cand hectarul e foarte slab si se vinde cu 40 milioane-45 milioane lei vechi acolo?In alte parti impozitul pe hectar e 41-45 lei,iar hectarul se vinde cu 200.000 euro.In Strejnic impozitul pe 1 hectar e 41 lei,iar hectarul se vinde cu cel putin 6 miliarde lei vechi.
    Anomalii,consilierii astia pot sa puna ce impozit vor ei,nu ii controleaza nimeni.Primarul PDL Gheorghe Ionel ce are de spus?Se poate opune.Impozitul pe hectar in Insuratei nu poate sa fie mai mare de 1 leu,pentru ca e foarte slab.

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 03:34 pm

    ***M Andrei – absolut de acord cu ceea ce spui. Dacă nu erau românii noştri din diaspora care să voteze cu capul şi nu cu sacoşa, astăzi, acest C Voicu împreună cu Vanghelie, Hrebenciuc, Năstase ne făceau nouă legi şi ne vorbeau despre democraţie şi bun simţ.
    Sigur că nu trebuie să uităm că datorită lor, românilor din diaspora, şobolanii roşii sunt astăzi în declin… România nu mai are nevoie de PSD… PSD e deja un partid pe ducă pentru că Voicu va trage multe vârfuri. Singur a spus că s-a dat drumu’ la ţeavă… Se subînţelege că el, Voicu, va deschide robinetele şi atunci să vezi inundaţii…

  • Maryland Andrei a scris pe 23 Martie 2010, 03:57 pm

    Sobolanii rosii nu trebuie sa fie in declin, ei trebuie eradicati, casapiti si aruncati la gunoi. Trebuie scosi din toate functiile publice in care s-au infiltrat, debransati de la toate conductele prin care sug bani pulici. Sa fie, pina la finele anului, asa cum sta bine oricarui comunist, saraci si cinstiti. Ma refer la cei care o sa mai ramina in libertate.

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 04:35 pm

    PSD – o băşcălie de partid! Am râs cu lacrimi… E demenţial titlul…
    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/opinii/03-23-2010/opinii-psd-o-bascalie-de-partid-1004431#adaugare-comentariu

  • Frank Zapa[king] a scris pe 23 Martie 2010, 04:36 pm

    AM si eu o nedumerire:
    ,cine i-a sterpelit prafurile lui BALBECK’
    rog provincia sa dea dovada de seriopzitate,returnatiile.se poate sa va bucure zbuciumul unui cetean onest,cinstit si bun.
    nascut din acelasi trunchi ca si CATALIN VOICU-bietul balbeck bate cimpiile patrieii cu gratia unei gazele ingrozit de valoarile diferite ale impozitului pe HA.
    BALBECK,comunismul s-a incheiat in romania de mult,nu ti-a spus nimeni?
    mercurialul si impozitul egal a disparut odata cu el,adica cu comunismul.

    P.S.ii salut cu caldura pe toti amicii de pe acest blogg……….ma bucur ca sunteti la datorie.

  • Frank Zapa[king] a scris pe 23 Martie 2010, 04:39 pm

    DANA MLADIN-eu din cite ma duce mintea pe mine,ar trebuii nu numai cu votul sa nu influentezi,ci si cu ideiile astea STAHANOVISTE.
    ESTI TARE ROSCOVANA-DANA MLADIN,NU TI-A SPUS NIMENI PINA ACUM?

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 05:16 pm

    ***Zapa – Bună! :lol:
    Mi-era dor de tine…

  • dana mladin a scris pe 23 Martie 2010, 06:00 pm

    @Zapa ,
    Roscovani or fi sustinatorii regimului portocaliu . Sigur ma confunzi .
    Stii , am terminat scoala mai de mult , iar in DEX-ul cu care am crescut nu aparusera cuvintele astea noi pe care le arunci tu pe piata .
    STAHANOVIST?????? Erudit tu , asa :) :) :) Jalnic !

  • N.G. a scris pe 23 Martie 2010, 06:02 pm

    Dana Mladin

    Noi astia lipsiti de demnitate am ales sa ramanem in tara si asa fara constiinta am hotarat ca atat cat putem chiar daca cere timp vrem sa ne crestem onorabil copiii aici.Eu sunt mandra de tarisoara mea,oricat de greu si oricata energie as consuma si cand nu voi mai putea sa fac nimic ce sa schimbe lucrurile,daca voi hotara sa plec,o voi face fara sa arunc cu noroi in jurul meu.Poate putina moderatie nu ti-ar strica,nu toata lumea e proasta si inculta.

  • N.G. a scris pe 23 Martie 2010, 06:05 pm

    Buddywonca

    Nu am ripostat prostiilor pentru ca nu era”spectacolul”meu.Nu ma cheama Vadim.Ei au fost,au plecat,eu raman in mijlocul oamenilor de aici si de aici incepe”siguranta de sine”…

  • N.G. a scris pe 23 Martie 2010, 06:08 pm

    Katrina
    Daca nu mai vrei sa votezi pentru Romania,de ce nu renunti la cetatenie?Dana Mladin,la fel.Atunci nu veti mai fi romani si nu va veti mai supune legilor romanesti.Simplu,nu?

  • Frank Zapa[king] a scris pe 23 Martie 2010, 06:45 pm

    Dana mladin-tare mi-e frica ca in minutele tale un DEX se transforma in statutul PCR.
    mi-am educat rabdarea cu multi ani in urma,asa ca am reusit sa te citesc,esti teroare fiinta.
    n-ai pic de haz.pe aici pe bloggul asta s-au perindat tot felul de figuri-din aceiasi galerie de figuri sinistre ca si tine,dar din cind in cind mai aveau haz.
    tu……………..esti de coma,n-ai pic de haz.

  • Frank Zapa[king] a scris pe 23 Martie 2010, 06:48 pm

    Sarut mina SILVESTAR-sunt prin zona,nici o grija citesc tot,dar nu intervin,ma joc in alt registru,mai comic si amuzant.
    dar din cind in cind ma ataca obraznicia unora si nu rezist tentatiei………
    asa ca.fii pe pace nu am dezertat de pe front,s-au doar asa,intr-o pozitie mai discreta,in umbra.la nevie scot armele din dotare si………PRAF II FAC.

  • Frank Zapa[king] a scris pe 23 Martie 2010, 06:52 pm

    Buna seara N.G. ce face doamna CONSILIER?nu te lasi,incerci cu duhul blindetii ce nu se poate rezolva decit cu ghioaga.
    Draga N,G.astia sunt irecuperabili,si daca ii face senatori de america,tot niste roscovani ramin-probleme cu neuronul,defect din constructie.
    tot frumoasa esti?
    haaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiii-ce as mai veni si eu la niste audiente tinute de tine.
    daca m-ai pregati tu pt intrarea in PD-L[POLITICA PORTILOR DESCHIOSE]mai ca as fugi dupa un carnet de………..PEDELIST.
    HAAAAAAAAA HIIIIIIIIII
    astept propunerea…………….

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 06:54 pm

    ***dana mladin – Cuvântul STAHANOVIST?????? a fost folosit astăzi, toată ziua pe RTV, apropo de persoanele obligate să muncească 12, 14 ore pe zi… Susţinătorii PSD cunosc cuvântul… Nu văd de ce şi cu ce greşeşte Zapa, folosindu-l?… :roll:

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 07:39 pm

    Sursa: HotNews Erou la 11 ani http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7061744-audio-eroul-11-ani-din-glodenii-gandului-daca-nu-salvam-fetita-ardea-scrum-vazut-intr-film.htm
    Colegii care de obicei, vorbesc urât despre moldoveni şi îi bârfesc şi îi acuză, citiţi, vă rog, cu atenţie, comentariile. Nu toate… Măcar câteva, de sus în jos…

  • buddywonca a scris pe 23 Martie 2010, 07:49 pm

    @ NG
    Dreptul tau sa actionezi cum crezi, eu personal nici nu m-as fi dus, ce sa aud 2 mascarici, pe Vadim il stie toata lumea si rusine romanilor care l-au ales sa fie europarlamentar, de fapt nu reprezinta pe nimeni, doar pe sine…
    Ponta, eu l-am urmarit de mult, este un oportunist, mai mult nu are o trasatura de caracter care sa-l scoata in evidenta printre Pesedei… de fapt este un nimic… sa nu-mi spuneti ca ar putea sa fie premier sau presedinte, ce naiba am ajuns chiar atit de jos ca natie…
    Eu sunt departe si tocmai de aia zic eu simt mai bine si hjudec la rece… singurul care poate face ceva acum e Base si PDL-ul…
    Cea ce incearca E. U. este ceva istoric… asa vad eu de aici… f. greu dar trebuie sa mearga pe drumul pe care l-a apucat…. si sa nu mai plece urechea la timpeniile liberalilor si socialistilor….Sa vedem ce se v-a intimpla cu Catalin Voicu… dc. nu v-a fi condamnat dupa toate timpeniile pe care le-a facut si dc. PSD-ul nu v-a fi sanctionat drastic de populatie… nu stiu ce se v-a intimpla cu tara….
    Pe aic i echivalentul lui Voicu ar lua vreo 8-9 ani si confiscarea averii si suspendarea drepturilor cetatenesi inca 5 ani si 1 milion $ amenda.
    Asta e democratia si trebuie sa invatati s-o respectati.

  • N.G. a scris pe 23 Martie 2010, 08:04 pm

    Buddywonca

    Pentru ca traiesc aici si sunt din familie mixta,am vrut sa vad si sa aud si sa judec singura acea intalnire.Sincer ma bucur ca PDL s-a disociat de acest eveniment.Dar daca vrei sa fi obiectiv nu o poti face decat prin propria perceptie asupra evenimentelor,iar asta uneori presupune sa participi si la ceva ce dezaprobi.Fair enough… ?

  • silverstar a scris pe 23 Martie 2010, 08:21 pm

    Spunea la Antena 3 că o mătuşă de a PM E Boc a fost accidentată mortal…

  • dana mladin a scris pe 23 Martie 2010, 08:36 pm

    @ Franh Zapa
    1) Niciodata nu am fost membru PCR ( aveam rude ” fugite” in Germania si deci , nu aveam origini sanatoase ) .Am fost prea rebela , asa ca am avut multe de tras . Nu mi-a fost aprobat nici macar dosarul de inscriere la Fac de Drept .
    2) Poate nu am haz , caci aici incerc cu toata seriozitatea sa scriu ceea ce simt in legatura cu tot ce simt ca se intampla in tara mea . Imi asum responsabilitatea in tot ce scriu .
    Tu daca esti convins ca detii adevarul nu ai cum sa intelegi cum simt sau gandesc si altii .
    PS : poate putina gramatica nu ti-ar strica sa mai inveti , nici nu stiu de ce imi pierd timpul sa-ti raspund .

  • dana mladin a scris pe 23 Martie 2010, 08:41 pm

    @ silver
    Multumesc pentru lamurire cu privire la acel cuvant . Eu nu-l cunosc si nici nu urmaresc TV .Sursa mea este internetul . Am un satelit care prinde doar posturile internationale TVR si PRO TV :)

  • dana mladin a scris pe 23 Martie 2010, 08:51 pm

    N G
    In ceea ce priveste cetatenia sunt prea multe de spus . Nici nu cred ca te-ar interesa sa stii .
    Asteptam ca Romania sa reprezinte ceva pe plan international , asta nu se va intampla prea curand , sunt multe tare in conducerea actuala de la Cotroceni .
    Ma bucur pentru demnitatea ta , sunt convinsa ca o meriti .
    Dragostea de tara si de natie , nu cred ca tu o poti percepe in acelasi mod cu cineva care vede Romania doar pe harta .
    Sunt un invins al sistemului , nu un dezertor . Iar in locul sperantei am ales viata .

  • balbeck a scris pe 23 Martie 2010, 09:21 pm

    Pentru unul dus rau de tot…comunismul nu s-a dus.Urmeaza niste chestii pe care nici Ceausescu nu le-a facut.

  • N.G. a scris pe 23 Martie 2010, 09:39 pm

    Dana Mladin

    Corect…am vazut si eu Romania cateva luni pe harta,si am perceput dragostea de tara si natie intr-atat incat am ales sa imi continui viata ACASA.Vezi tu…fiecare percepem diferit viata si Romania,cred ca important ar fi sa impartasim din experiente astfel incat sa gasim calea cea buna si nu neaparat sa strigam a cui solutie si invataminte sunt neaparat mai viabile…

    O seara buna tuturor!
    Madalina,nu ti-am mai dorit demult o noapte frumoasa…sa fie…!

    Administrator:
    Multumesc la fel N.G.!
    Noapte buna.

  • Katrina a scris pe 24 Martie 2010, 12:20 am

    NG

    Hahahahaha!! Dragostea de tara si natie? dar de “ubi bene ubi patria” ai auzit ?
    NG nu te recunosc…unde’i sharmanta, inteligenta NG ?

  • EPISTOLEpentruZEUS a scris pe 24 Martie 2010, 05:12 am

    de ce nu ii dati in judecata si pe astia, doamna ministru? mai vin ceva bani pentru fundatie…

    POATE ca nu stau deciziile statului in stiloul dvs, dar nu-i asa ca e un sentiment belea sa creada lumea ca asa este? puterea vine din ceea ce cred altii ca POTI face, nu doar din ceea ce FACI. si vad ca de asta va bucurati pe deplin. de ce sa fim ipocriti si sa ne dam modesti cand nu e cazul?

  • EPISTOLEpentruZEUS a scris pe 24 Martie 2010, 05:14 am

    sper ca atata modestie sa nu va strice cv-ul politic sau sa va devina prea mare jiltul de presedinte.
    sau macar de premier…

  • silverstar a scris pe 24 Martie 2010, 05:48 am

    ***Katrina – nu ştiu cine ţi-au fost părinţii şi profesorii dar, cu siguranţă, nu te-au educat aşa… Cumnata mea a lipsit din ţară 3 (trei) ani că aşa a fost să fie atunci, şi când a coborât în vamă la Nădlac, a muşcat din pământul ţării…

  • silverstar a scris pe 24 Martie 2010, 06:22 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Adam şi Eva se plimbau prin Paradis.
    Eva întreabă:
    - Adam, mă iubeşti?
    Adam răbufneşte:
    - Am vreo alternativă?

  • silverstar a scris pe 24 Martie 2010, 06:37 am

    Citatul zilei :roll:

    Bărbatul modern a rezolvat, în stilul său, noua împărţire a treburilor: ocupă-te tu de tot şi eu voi face restul!
    Michèle Fitoussijavascript:;

  • Bibliotecaru a scris pe 24 Martie 2010, 08:33 am

    @ Elena Udrea
    Nu ne mai spuneţi nimic?
    De exemplu aş fi interesat să ne spuneţi, în calitate de specialist în securitate şi apărare naţională, dar şi în calitate de membru al Guvernului României, raţiunile care au condus la alegerea celor 24 de avioane F16. Poate ne puteţi şi cine va încasa comisioanele, în cazul în care au fost comisioane implicate în tranzacţie (poate că totuşi nu sunt implicate comisioane).

  • ion adrian a scris pe 24 Martie 2010, 09:09 am

    Dumnezeu s-o odihneasca si condoleante dlui PM Boc!

    http://stiri.rol.ro/-doliu-matusa-lui-boc-a-murit-calcata-de-o-masina-608315.html

  • rasputin a scris pe 24 Martie 2010, 10:23 am

    catalin voicu ghiceste viitorul :
    “Se deschide teava, simt asa, si intuitia si flerul rareori m-au inselat”.
    sa intelegem ca-i toarna pe toti daca va fi arestat ?

  • ion adrian a scris pe 24 Martie 2010, 10:31 am

    Nu toate intrebarile sunt cinstite si cei care fac pe prostul punandu-le, tot repetand figura, risca sa chiar cada de prost. :)

  • silverstar a scris pe 24 Martie 2010, 10:34 am

    ***rasputin – asta am gândit şi eu… Am şi scris aseară, puţin mai sus, că dacă dă drumu’ la robinet, se poate produce “inundaţie”…
    S-ar putea ca metafora cu ţeava să fie un avertisment ori o cerere de ajutor în sensul “ajutaţi-mă pe mine ca să vă salvaţi voi..”

  • ion adrian a scris pe 24 Martie 2010, 10:45 am

    @Rasputin,
    In timp ce scriam, scriai si tu . Nu la intrebarile tale m-am referit.

  • ion adrian a scris pe 24 Martie 2010, 10:46 am

    PS Dar le ce intrebi si eu ca si nasul ca va turna tot si chiar cu supramasura :)

  • ion adrian a scris pe 24 Martie 2010, 12:10 pm

    Am postat la dl AN si sper s-o lase la citit . Ii reprosez ca se ocupa de jucarele si face precum strutul si-i comunic:

    “Hai sa ne ocupam de chestii serioase si lasati jucarelele care va trec timpul in vreme de restriste.
    De exempu cred ca acest articol merita sa fie discutat in mod deschis aici pe blog daca cu totii suntem cinstiti nu suntem mafioti si nu avem una sau mai mu;lte muste pe caciula.
    http://www.revista22.ro/articol-7842.html

  • ion adrian a scris pe 24 Martie 2010, 12:12 pm

    Erata ptr 10:46
    …cred ca va turna tot…

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila