rss
home
08
Februarie

Partia de schi de la Gura Humorului face concurenta partiilor din Austria

Elena UdreaSâmbătă am fost în Suceava, la  Gura Humorului unde am inaugurat o pârtie de schi. A fost frig. Şi zăpadă multă. Adică perfect pentru cine vine la inaugurarea unei pârtii de schi si ştie să schieze . Pentru cine încă nu ştie – dar promite că va învăţa – plimbarea cu telescaunul şi standurile gospodarilor bucovineni. Oricum, merită să înduri iarna aspră.

Deschiderea unei pârtii de schi la Gura Humorului înseamnă să gândim turismul în România ca pe o activitate profitabilă tot timpul anului. Dacă Voroneţul atrage turiştii în zonă în perioada călduroasă, pârtia de schi va deveni o atracţie pentru numeroşii turişti care practică sporturile de iarnă. Şi ca dovadă, numai sâmbătă, în prima zi, mai mult de 2.500 de turişti au fost deja pe pârtie.

De asta are nevoie turismul din România – de oameni cu iniţiativă, care dezvoltă ceea ce natura şi istoria le-au dat deja. Care nu gândesc niciodată pe tiparul „lasă că merge şi aşa”.

Şi mai este ceva extrem de important la Gura Humorului. Este un proiect finanţat integral din bani europeni. Asta arată că România poate să atragă banii europeni şi ştie să-i folosească. Va trebui însă să dezvoltăm asemenea proiecte în toate judeţele ţării, dacă vrem să exploatăm într-adevăr lucrurile extraordinare care au fost date României de astre.

Eu cred că, ideea de concurenţă cu Austria, care acum atrage zâmbete ironice, trebuie privită ca un obiectiv posibil de realizat. Dar pentru a-l realiza trebuie să judecăm mai nemţeşte turismul românesc: serios, aplicat şi puşi pe treabă – adică exact cum au făcut cei de la Gura Humorului, care acum au o pârtie de schi care aduce profit.

PS: recunosc că sunt puţin invidioasă pe Sebastian Vlădescu – un foarte bun schior. Promit ca la anul să cobor şi eu pârtia pe schiuri, nu cu telescaunul.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • silverstar a scris pe 09 Februarie 2010, 07:17 pm

    Andrei Gheorghe a provocat un accident rutier si a fugit

    Andrei Gheorghe, consilierul ministrului de Finante Sebastian Vladescu, a fost implicat, marti seara, intr-un accident rutier in zona Pietei Presei Libere.

    Masina pe care o conducea a intrat intr-o alta masina aflata la semafor, in care se afla o femeie. Se pare ca aceasta a fost ranita usor la cap.

    Andrei Gheorghe a plecat de la locul accidentului si i-a spus soferitei ranite sa stea acolo ca isi va reveni.

    Sursa: ziare.com

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 07:32 pm

    Fuga e rusinoasa,dar sanatoasa.Daca femeia aia scotea o ranga si-i dadea in cap?Sa nu zic pistol,sa il impustehaha

  • florentin a scris pe 09 Februarie 2010, 08:45 pm

    Va rog frumos imi puteti spune cateva detalii despre preturi la telescaun in Gura Humorului? au cartele cu puncte sau abonament pe zi…orice

    Administrator:
    Pentru mai multe informatii va puteti adresa aici:
    Tel. 037 211 1409
    e-mail: info@mdrl.ro

  • democrat a scris pe 09 Februarie 2010, 08:59 pm

    @ ion adrian
    Multumesc mult! Poate pana cand voi iesi eu la pensie lucrurile vor fi puse la punct.:)

  • democrat a scris pe 09 Februarie 2010, 09:18 pm

    Pentru ca subiectul discutiei se refera la partii de schi, iar noi dezbatem pensii as vrea sa fac o legatura intre cele doua subiecte. Am avut ocazia ca, doi ani la rand, sa merg la schi in Austria. Unul din lucrurile care m-au impresionat foarte mult a fost procentul semnificativ de oameni in varsta pe care i-am intalnit acolo si pe care i-am admirat cu toata sinceritatea fie pe terasa restaurantului, fie pe partie. Expresia de pe fetele lor spunea totul. Cat despre partii: la fel de bune ca cele de la Toplita, doar ca mult mai multe :)

  • ion adrian a scris pe 09 Februarie 2010, 09:19 pm

    @democrat,
    esential este ca se realizeaza macar teoretic un sistem unitar ca se obisnuieste populatia sa nu mai accepte legi speciale ticaloase cu adresabilitate speciala facute netransparent pe blat.
    esential este ca se restatueaza principiul contributivitatii dar pentru toti si ca nu scade nominal nici-o pensie ca se asigura si cu inflatia teoretic total si in proportie de 50% pana in 2020 si cu cresterea salariului mediu brut.
    Pana in 2020 mai este.
    Ce nu este perfect in regula este faptul ca pana in 2030 se doreste sa se ajunga la femei la varsta de pensionare ca in occident de 65 ani, lucru acceptabil daca speranta medie de viata va ajunge la peste 75 ani ceea ce este posibil, iar barbatii deja mananca putin din pensie .

    Spun asta caci in 2008:Romanii si bulgarii traiesc mai putin decat ceilalti europeni: 71,8, respectiv 72,7 ani, fata de media celor 25 – 78,9 ani.

    De fapt media de viata: 67 ani (barbati), 74 ani (femei)

    Cu alte cuvinte practic barbatii isi mananca 3-4 ani pensia, asa ca ar trebui sa scadem varsta de pensie la barbati si s-o lasam sa creasca la femei. :)

    Dar totul va depinde de cum ne dezvoltam de cum ne va afecta “iarna demografica” azi situatia fiind tragica cu o rata de crestere negativa a populatiei, dr putem fi tara de emigratie ptr o multime de amarati din asia si africa.

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 09:45 pm

    speranta de viata in romania e de 67 ani.Guvernul Boc doreste sa bage varsta de pensionare de 65 ani.Omul ala a contribuit 25-40 ani si primeste 2 ani pensie,pentru ca atat e speranta de viata.Mai vin si cu minciuna ca asa cere UE.

  • Bibliotecaru a scris pe 09 Februarie 2010, 10:12 pm

    @ ion adrian
    Abia astăzi am înţeles, cu punct şi cu virgulă, ce vrea să facă domnul Boc cu pensiile, pentru că s-a discutat mai cu aplicaţie la TV. Domnia sa vrea să ia pensiile speciale care acum sunt plătite de la Bugetul de Stat (unde este durerea de cap a domniei sale) şi nu afectează pensiile normale şi să le introducă frumuşel la plată în Fondul Naţional de Pensii, fără a vărsa şi contribuţia necesară. Cu alte cuvinte domnul Boc doreşte să mute cheltuiala de la Bugetul de Stat pe spinarea pensionarilor normali. Poate mâine domnul Boc dă o lege prin care desfiinţează Căminele de copii, de bătrâni, de nebuni… şi ne dă în îngrijire la fiecare câte un caz social…

    Halal inteligenţă politică, am rămas mut de admiraţie.

  • ion adrian a scris pe 09 Februarie 2010, 10:43 pm

    @Biblio
    De unde stii ca sunt platite din Bugetul de stat si nu din Biugetul asigurarilor sociale ?

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 10:46 pm

    Acest om(pe langa altele e jurist) a demis niste directori ce erau de la alte partide ilegal.Acest om ce fel de jurist e?Nu cunoaste legile?De Boc vorbeam parca…
    Mai vine si hotul de Catarama, ce a inselat mii de oameni, sa conduca un partid cum e pnl.Catarama e hotul hotilor.A pagubit mii de oameni si le-a dat mobila.Dar i-a pus sa si plateasca parte de mobila.Practic i-a pacalit de doua ori.Cum de nu a facut inchisoare omul asta?Pentru ca are banii amaratilor?

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 10:48 pm

    Vrea si Catarama la putere…nu ii ajunge cat a furat?

  • ion adrian a scris pe 09 Februarie 2010, 11:01 pm

    @Balbeck,
    Posibil ca Ministerul sanatatii sa fi facut asa, desi eu cred ca a fost o eroare, dar stii de ce?
    Pentru ca sumedenie de conationali sunt niste trogloditi(cauta in dictionar sensul exact ca la ala ma refer) si i-a facut sa se vaccineze . :)

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 11:33 pm

    Ion Adrian,probabil esti vreun tuareg de stii tot asa…

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 11:41 pm

    M-am saturat de conationalii,de politicienii ce sunt berberi(nu barbari,desi pot sa fie si asa).

  • Bibliotecaru a scris pe 09 Februarie 2010, 11:42 pm

    @ ion adrian
    Cum de unde ştiu?, din lege.

    De exemplu, LEGE nr.164 din 7 aprilie 2001 privind pensiile militare de stat, art. Art. 5. – (1) Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul de Interne şi Serviciul Român de Informaţii asigură aplicarea reglementărilor referitoare la pensiile militare de stat şi alte drepturi de asigurări sociale ale militarilor, exercită controlul aplicării acestora şi iniţiază propuneri de acte normative în domeniu. (2) Fondurile necesare pentru plata pensiilor militare de stat şi a altor drepturi de asigurări sociale se asigură de la bugetul de stat prin bugetele instituţiilor prevăzute la alin. (1).

    Lege nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor, republicata 2008
    Statutul deputatilor si al senatorilor, Articolul 50, (1) Partea din pensie stabilita potrivit art. 49, care depaseste nivelul pensiei rezultate conform Legii nr. 19/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se suporta din bugetul de stat.

    LEGE nr.303 din 28 iunie 2004 privind statutul magistraţilor Art. 85. – (1) Partea din pensia de serviciu care depăşeşte nivelul pensiei din sistemul public al asigurărilor sociale se suportă din bugetul de stat.

    Nu am verificat la toate pensiile speciale, dar este evident şi normal, pentru oricine gândeşte cu bun-simţ (ceea ce nu pot spune despre guvern) că de la Fondul Naţional de Pensii nu se poate plăti decât pensiile care au avut contribuţia plătită din salariu. Ce este în plus, adică “nesimţirea” nu are de unde să vină din altă parte decât de la Bugetul de Stat.

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 11:46 pm

    Basescu asculta din astea…manelistii seamana cu astia.
    http://www.dailymotion.com/video/x9x3kb_musiques-berber-tisslatin-onzar-oma_music

  • balbeck a scris pe 09 Februarie 2010, 11:58 pm

    Berberii astia se mai gandesc la pensii,la salarii?Canta si danseaza.Nu consuma alcool.Wow,nu as rezista.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 12:24 am

    Biblio,
    OK!
    Asa dar noi cetatenii dam cei 16% si TVA si toate alelalte si facem cu ei Bugetul de stat si dam CAS si CASS si facem Bugetul asigurarilor sociale .
    Dar sa stii ca sunt si unii si altii, banii produsi de noi.
    Asadar ramanand magistratii si dept si senatorii si ceilalti cum spui, doar cu pensia contributiva, bugetul de stat este degrevat de cheltuielile nejustificate cu partea speciala rezultata din legi speciale
    Problema ramane cu cei din legea 164 care daca tii minte in varianta discutata de mine nu erau atincsi de recalculare ci doar de transformarea pensiei intr-un numar de puncte adica ca si cum asa le-ar fi rezultat contributiv.
    Acum in varianta finala de pe situl MMFPS nu se mai face nici-o deosebire doar ca intradevar va fi o problema daca se face o recalculare nu se poate face decat pornind de la veniturile acestora in timpul serviciului si aplicandu-se algoritmul general de ca si cum ar fi platit si ei CAS pe suma aceea .
    Putem sa ne imaginam ca daca li se atasa acel CAS la venirt si apoi din ce rezulta se scadea aceiasi suma adaugata, rezulta exact castigul care-l aveau si inainte de un asemenea artificiu. Cum ei sunt total bugetari se poate pot accepta foarte bine acest lucru.
    Asadar azi se poate calcula prin simulare in mod conventional o pensie contributiva si ce au ei in plus va dispare ca si la toti ailalti.
    In acelasi timp se va plati CAS si de catre ei adica statul va scoate dintr-un buzunar al bugetului si va baga in buzunarul Bugetului de asigurari sociale adica se schimba doar mecanismul. Bugetul le dadea , bugetul le va da in continuare dar sa zicem fara nici-un supliment de tip nerusinat.
    Daca vei incepe sa ma contrazici, sa nu astepti raspuns, caci de acum incolo aplic sfatul dat Andrei.
    Noapte buna.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 12:26 am

    Balbeck,
    Tuareg poate, dar troglodit in nici-un caz. :)

  • ing.dela izvoarele Dunarii a scris pe 10 Februarie 2010, 12:32 am

    Mersi muuuuult stimata dna Administrator pt corectii si pt transmiterea mesajului “proprietarei” blog-ului!
    S-auzim numai de bine!

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 12:51 am

    @ ion adrian
    Bugetul de Stat nu este definit de cei 16%. Acei 16% impozit pe venit nici măcar nu sunt dominanţi ca pondere. Mai mult de 40% din Bugetul de Stat este alimentat de TVA. La Bugetul asigurărilor aţi uitat de 0.5% şomaj. CASS merge la sănătate.

    Este adevărat, şi unii şi alţii sunt bani produşi de noi, Fondul Naţional de Pensii este independent faţă de Bugetul de Stat. El nu aparţine statului, dar este administrat de stat şi garantat de stat. El aparţine asiguraţilor. Mi se pare că am mai vorbit despre asta, dar nu mă ascultaţi. În momentul în care statul introduce în plată sume pentru care nu s-au plătit contribuţii, statul fură de la asiguraţi. O să avem deci unul care a contribuit, să spunem, pentru 20 de milioane pensie şi va lua 20 de milioane pensie şi altul care a contribuit pentru 5 milioane pensie şi ia 20 de milioane pensie. Este evident că dispar nişte bani iar aceşti bani nu pot veni decât prin micşorarea pensiilor celor cu pensii normale, prin mărirea vârstei de pensionare la cei cu pensii normale… chestiuni din astea.

    Cum vrea guvernul să facă totul… Îl ia pe tătăiţă cu pensie specială şi îl întreabă (metaforic, desigur)… câtă pensie ai tataie? păi uite x zeci de milioane vechi! îţi împart pensia la valoarea de punct şi aflăm numărul de puncte. Chiar şi aici se trişează în favoarea celor cu pensii “nesimţite”, pentru că se ia valoarea mai mică a punctului ceea ce înseamnă mai multe puncte pentru ei decât în mod normal. Cosa Nostra îşi dă palme. Se leagă totul, acum este limpede precum cristalul.

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 12:53 am

    @ ing.dela izvoarele Dunarii
    Ce dele mai sunt la izvoarele Dunării?

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 07:27 am

    Ion Adrian si ce ti se pare asa ciudat troglodit?Ai auzit din intamplare termenul asta.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 07:28 am

    In continuare nu sti ce inseamna.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 08:18 am

    Ati interzis plantele etnobotanice.Foarte bine.Dar la tinerii ce sunt deja dependenti, v-ati gandit?Nu cred.

  • silverstar a scris pe 10 Februarie 2010, 08:54 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Basescu si Geoana, la confruntarea finala pentru functia de presedinte. Moderatorul pune urmatoarea intrebare:
    - Presupunem ca sunteti Presedinte si va plimbati singur, intr-o barca cu doua locuri, pe lac, in Herastrau. Deodata, vedeti cazute in apa doua femei, o negresa si o blonda, care sunt pe punctul de a se ineca. Pe care o salvati, avand in vedere ca aveti, asa cum spuneam, un singur loc in barca?
    Basescu:
    - Evident, pe ambele. Eu sunt marinar, stiu sa inot, imi plac toate femeile, voi pune in barca cele doua femei si voi impinge barca lor la mal.
    Geoana:
    - Voi salva negresa.
    Moderatorul:
    - De ce?
    Geoana:
    - Pentru ca blonda ar putea fi Elena Udrea.

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 10:44 am

    :) ))))))))) bravo silver….am ras cu pofta…..

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:23 am

    Biblio ,
    Termina cu tampeniile, spui numai banalitati neesentiale ptr subiect, atunci cand iesi din zona in care esti expert: gasirea si propagarea infornatiei si intri intr-o zona nu tocmai usoara.
    Si cu informatia stai prost acum, caci te bazezi pe varianta initiala de pe situl Min muncii, caci ce scri :

    “Îl ia pe tătăiţă cu pensie specială şi îl întreabă (metaforic, desigur)… câtă pensie ai tataie? păi uite x zeci de milioane vechi! îţi împart pensia la valoarea de punct şi aflăm numărul de puncte”

    nu mai este adevarat . Se face un calcul contributiv pe baza veniturilor cunoscute, iar chiar din ce arata legile citate de tine, la cei care au un spor de pensie deja cunoscut ca la judecatori etc deja calculul contributiv este facut pensia lor fiind sustinuta din cele doua surse. Citeste varianta actuala care cred ca este azi pe masa guvernului si la care m-am referit ieri la 3:44 pm.

    Incerca sa te ridici peste acesta chitibusareala demna doar de un sarac cu duhul.
    A spus Noica ca exactitudinea nu se suprapune neaparat peste adevar, desigur ca nici adevarul nu e inexact dar nu e neaparat exact la virgula contabila.

    Mi-am calcat pe inima si ti-am raspuns, nu ptr tine ci ptr ceilalti lipsiti uneori de aparare contra pacatului oribil pe care-l practici permanent, caci cu orgoliul tau, indiferent la orice, ii smintesti pe cei care se lasa pacaliti de aparenta ta docta, de stilul tau, de rabdarea ta . Ma gandesc la Colt Alb, la lupta in care acesta este invins de acel buldog care nu-si mai lasa prada din gura si se urca cu dintii incet incet cu toata rabdarea posibila spre carotida ca sa o sectioneze.

    Am spus undeva ca cu sau voia ta esti unul din cei mai insdiosi si perfizi agenti ai raului, sau macar al non binelui.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:24 am

    Corectie: Am spus undeva ca cu sau fara voia ta, esti unul din cei mai insdiosi si perfizi agenti ai raului, sau macar al non binelui.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:34 am

    Fata de dorinta lui democrat de a intelege mai exact , fata de diversiunile din toate partile cu care suntem agresati diversiuni produse neintentionat din dorinta urechistilor de a se auzu vorbind , a orgoliosilor de a avea mereu dreptate, a ticalosilor si sabotorilor ce urmaresc a nu se mai intelege nimic etc.
    Considerand ca am crezut ca lucrurile sunt mai clare decat sunt, imi fac mea culpa si voi prezenta problema pensiei luand-o pe cat posibil de la a.
    Sigur ca alde Biblio cautand cu lupa pot gasi omisiuni de care se vor lua dar va asiguri ca nimeni nu va gasi nici fals si nici rea credinta orice aparat de marire ar pune cineva pe textul ce urmeaza peste ceva vreme caci abia acum il voi compune.
    Am de tinut un curs pentru care sunt platit si pe care nu l-am mai tinut, si deci tb sa-l pregatesc dar fara sa fiu platit de cineva, fara sa am vre-un avantaj altul decat senzatia ca fac ce trebuie sa fac odata ce pot sa fac, dar pe cae il neglijez de cateva zile, crezand ca aceasta problema care intereseaza atat actualii pensionari cat si pe cei viitori, adica toti cetatenii care au depasit copilaria, ceea ce inseamna multe milioane , merita acest sacrificiu de timp personal.
    Asadar va urma.

  • Maryland Andrei a scris pe 10 Februarie 2010, 12:17 pm

    Ioane,
    Acele multe milioane de oameni nu merita sacrificiul tau. Nici macar nu o sa citeasca, in ciuda amenintarilor de genul “asadar va urma”. Pentru ca eu cred ca este, totusi, o amenintare. Imi pare ciudat faptul ca tu ai impresia ca scriind fraze lungi si neinteligibile, pe mai multe bloguri, ai, probabil sincer, impresia ca esti capabil sa oferi o solutie, poate unica valabila, milioanelor de pensionari si milioanelor ce urmeaza sa se pensioneze. By the way, aici este totusi un blog politic, al unei doamne care, printre altele, se ocupa preponderent de dezvoltare si turism. Pensiile cred ca o intereseaza doar in masura in care se incadreaza in grupa de varsta a cetatenilor care au depasit copilaria. Dar e o tara libera, asa ca poti sa faci ce vrei. Citeste insa si impresiile lui Biblio, care, mie, imi par pertinente.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 12:41 pm

    @Andrei,
    Nu te-a angajat nimeni si iar nu ai ce face? :)
    Nu te agita inutil, nu ai nici-o sansa, cat timp exista un “democrat” spun si eu ca in povestea cu Sodoma, poate ca mai sunt cativa drepti asa ca restul crede-ma, ca nu ma ntereseaza.
    Cei care nu ma citesc, desigur citesc futilitatile care ne napadesc din toate partile asa cum spuneam mai sus.
    E dreptul si optiunea lor si pacatul celor care-i smintesc…

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 12:43 pm

    de fapt stiti care e problema? degeaba atatea dezbateri….astia sunt guvernanti cu astia defilam …singura problema e insa ca …unii trebuie sa sa trezeasca la realitate si…..macar atunci cand voteaza dintre…rau si foarte rau sa aiba discernamantul necesar pt a alege raul cel mai mic….

  • Maryland Andrei a scris pe 10 Februarie 2010, 12:58 pm

    Ioane,
    Ai dreptate. Am ce face. Chiar prea multe. Eu stiam ca nu te intereseaza, iti spuneam doar preventiv, sa nu-ti faci iluzii ca rodul gandirii tale, chiar daca e exprimat cu abilitati de comunicare, sintetizat si coerent, tot nu gaseste adepti, pentru ca cei interesati, cauta in alte parti. Si mai spuneam ca aici lumea cauta, in general idei despre dezvoltare si turism.

  • Maryland Andrei a scris pe 10 Februarie 2010, 01:01 pm

    Citesc acum, ca in urma cu cateva minute, legea pensiilor a fost aprobata. Asa ca oricat de genial este punctul tau de vedere in aceasta problema, nu mai are sens si utilitate. Si aici, ca si in presa, doar primul castiga, ceilalti se vaita.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 01:15 pm

    PS. Si acum ascultand ce spune public dl Boc, ref la legea pensiilor aproape ca consider ca nu ar mai fi cazul sa mai tin respectiva prelegere, dar va fi atacat cu rea credinta asa ca daca eu voi da elementele fundamentale rugandu-va sa ignorati toate minciunile si dezinformarile, toate argumentele tendentioase care vor apare in continuare la A3 sau RTv sau Rfm si care il ajuta pe Biblio in iluminarile lui.

    PPS. Constat cu placere ca in ciuda inutilitatii pe care o considera unii ref la cele scrise de mine, s-a retinut ca, cu militarii trebuie umblat mai usor(exact ce ceream si eu cand am declansat discutia si-i multumesc dnei Udrea ca este atenta la ce spun) si desi nu mai sunt exceptati de la verificare cum spuneam ieri ceea ce este bine si merge in intampinaea celor spuse si de Frank procedurile concrete de verificare si decizie, nu vor scadea in nici-un fel pensiile militarilor, care nu depasesc 30 milioane, deci o suma suficienta, chir frumusica, fiind aproape dubla peste salariul mediu net cu care un om ce munceste azi, mai des din greu, care da bani, ptr acea pensie de 30 milioane.

    Asadar va urma

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 01:33 pm

    PPPS. “Legea”, exact cum spune Boc si la care inca in acest moment dl Seitan pe care nu mai sunt suparat da lamuriri utile, este doar proiectul aprobat de guvern, care spun eu, este mai bun decat cel publicat spre discutie publica pe situl MMFPS.
    De ce esti negru in cerul gurii dle Andrei?observi ca nu mai folosesc acei termeni cu care te-am gratulat in trecut, dar pe care-i consider foarte potriviti si acum.
    Un singur lucru recompenseaza oarecum aceste elemente care te coboara mult in ochii mei, reactia ta pozitiva la ce am realizat in dimineata de 2 decembrie 2009, cu 4 zile innaintea celui de al doilea tur de scrutin, si anume cand am publicat aici pe blog in premierea, sloganul compus cu cateva minute inainte si care se pare ca i-a fost util alaturi de pronia divina dlui Presedinte(pronia a indicat-o chiar Dlui si eu cred ca chiar a avut dreptate caci si inspiratia mea tot de acolo a provenit, eu fiind probabil doar un instrument al acesteia, fiind desigur umil recunoscator ca eu am fost alesul) slogan care, fiind ulterior cunoscut de intreaga tara, suna asa:

    Mai bine Presedinte jucator , decat Presedinte jucarie! cu varianta posibila: Decat Presedinte jucarie, mai bine presedinte jucator

    slogan pe care tu l-ai remarcat-o ca un lucru util campaniei si-ti multumesc din nou.

    Pentru asta iti iertasem tot ce a premers, dar vad ca esti ranchiunos si atunci ce sa fac, nu pot totusi sa te ignor total si ar fi oricum si mai jignitor. :)

    Numai bine

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 01:37 pm

    FELICITARI GUVERNULUI ROMANIEI!
    Felicitari dle PM BOC!

    Acum deja au inceput si urmeaza atacurile desuchiate caci deja cu o totala rea credinta, legea este in continuare atacata cu alte lucruri noi , acum au aflat ca exista speranta de vita ca xista 2030 etc, aceste jigodii abominabile ce se plimba prin televiziunile mogulesti.
    Toti in ipocrizie netarmurita spun ca sunt de acord cu principiul dar… drobul de sare etc si nu propun nimic in concordanta ci ideea ca ar fi de acord cu principiul . Niste jigodii, valabil pentru oricine se simte ca atare.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 01:52 pm

    Erata:… toti cei care incerca sa submineze aceasta lamurire sunt agenti infiltrati in randul nostru sau idioti megalomani

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 01:53 pm

    sloganul tau insa poate sa fi fost valabil la momentul respectiv , dar un presedinte jucarie poate sa se trezeasca la realitate la un mom dat si sa devina cu adevarat un lider al unei tari , dar un presedinte jucator nu se schimba si nu se va schimba niciodata ……mereu va fi un jucator si asta in dauna noastra a tuturor….

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 01:54 pm

    @ ion adrian
    Relativ la cele ce le spuneţi la momentul 10 February, 2010 at 11:23 am…
    Să dea Dumnezeu să fie prostii. Informaţiile nu le-am luat de pe site ci, prin viu grai, de la oficialii PD-L.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 01:56 pm

    Trebuie lamurita armata ca cei sub 30 milioane sunt neatinsi. Boc a spus ca 15% din cei 850000 de beneficiari ai legilor speiale sunt vizati adica doar cca 130000 .
    Oare problema a 13 milioane de cetateni corecti in activitate si la pensie este problema acestor indivizi care aduna sefii tortionarilor care mai traiesc, si tot felul de invasrtiti de dupa 1990 sunt un casus belli ptr societatea nostra?
    NU!
    Dar tocmai asta se incearca prin toate diversiunile ce urmeaza.

  • Maryland Andrei a scris pe 10 Februarie 2010, 02:03 pm

    Ioane,
    Am impresia ca iar nu mai intelegi despre ce este vorba in propozitie. Las la o parte exprimarea mai mult decat lamentabila din preambulul postarii anterioare eratei, dar iti precizez ca poti sa crezi ce vrei, sa injuri cat vrei si pe cine vrei, dar numai si numai in gand. Nu pe blog. Aprecierea din finalul expozeului tau, este de natura paranoica, in stil comunist: toti cei care sunt impotriva noastra (vezi toti cei care incearca sa submineze aceasta lamurire) sunt etichetati de tine ca fiind agenti infiltrati sau idioti. Tu chiar crezi ca o sa ajungi la valoarea de infiltra cineva un agent ca sa-ti caroteze intentia ta de a lumina populatia Romaniei? Cred ca te cam inseli. Eu nu fac decat sa-ti atrag usor atentia ca scade calitatea blogului, ca e decent si corect sa comenteze toata lumea on topic, ori aici e vorba de turism, de o partie de schi, si nu de legea pensiilor. E necesar sa ma exprim mai sintetic, ori intelegi si asa?

  • Maryland Andrei a scris pe 10 Februarie 2010, 02:08 pm

    Gigel
    de ce vorbesti tu si in numele meu? Nu e corect sa tragi niste concluzii publice, despre presedintele jucator sau chiar cel jucarie si sa afirmi ca asta este in dauna noastra a tuturor. Asta ma include si pe mine si nu sunt de acord. Daca precizai, de exemplu, a noastra, a tuturor celor care speram sa roadem un os, sa ciugulim niste firimituri de la masa presedintelui Geoana, poate ca intelegeam. Insa nu ai vorbit nici in numele tau, nici al acestei categorii, din care inteleg ca faci parte, tu ai vrut sa reprezinti natia romana, inclusiv pe mine. Singura ta scuza este ca nu esti singurul care o faci. Au mai fost cativa pe aici si, inca, mai sunt si altii.

  • Gabriela a scris pe 10 Februarie 2010, 02:11 pm

    Buna ziua! Am vazut la Pro TV ca s-a inaugurat noua partie…Sincera sa fiu, nu ma intereseaza, nu stiu sa schiez, nu am avut niciodata posibilitatile materiale ca sa invat lucruri noi. Am mai vazut si ce cizmulite albe, marca Dior, purta doamna Udrea. Costa cam cat salariul meu pe o luna la munca in Italia, la spalat vase. Macar e o munca cinstita, asa pot sa imi platesc facultatea si chiria. Am plecat din tara aia pentru ca nu se mai putea trai, nu aveam nici un viitor. Am sperat zi de zi ca poate ceva se va schimba si pentru noi oamenii de rand, dar nimic, e din ce in ce mai rau. Imi vine sa plang de ciuda ori de cate ori vad ce se intampla acolo.
    Aproape ca mi s-a facut mila cand am citit despre copilaria trista a doamnei Udrea. Daca dumneavoastra v-ati permis sa beti prima coca-cola la varsta de 16 ani, aflati ca sunt oameni in ziua de azi care nu-si pot permite sa-si cumpere o paine daramite o cola. Se pare ca ati uitat complet de unde ati plecat, nu va mai ajunge nimeni la nas, cu hainele si bijuteriile de mii de euro. Spuneti-mi, nu va e mila cand treceti pe strada si vedeti copii cersind, nemancati de zile intregi, ultima “masa” fiind un colt de paine de la gunoi? Ce simtiti in momentul ala? Va spun eu: “Bine ca am scapat de saracie, acum am tot ce mi doresc!!!” Sunt mii de oameni needucati in tara aia din cauza lipsei banilor, sunt femei care habar nu au de cel mai important test pentru depistarea cancerului de col uterin sau daca stiu, oricum nu au bani sa-l faca. Toate astea se pot schimba daca intr-adevar vreti sa faceti ceva. Dar nu, sunteti prea ocupati sa furati pentru voi, sa o duceti voi bine pe spinarea noastra obligandu-ne sa platim zeci de taxe, o sa ajungem sa platim si aerul pe care il respiram. Daca Dumnezeu ar exista, nu s-ar intampla toate astea, dar din pacate nu exista…sau cel putin pentru unii dintre noi…

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 02:48 pm

    Chiar asa,nu inteleg la ce i-ar trebui cizme,genti de mii euro.O vedem “bine” si fara ele.De ce vrea sa iasa in evidenta mereu?E vazuta oricum pe strada.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 03:04 pm

    @Maryland,
    @Gigel spre stiinta,
    Daca nu te-a angajat nimeni nici la PDl, nici l-a guvern…, daca nu ai putut duce o armata de postulanti incolonati in spatele tau in poarta PDl, esti cumva angajat aici, ca responsabil cu gramatica, tastarea , erorile de exprimare pe care in loc sa le orectezi daca le vezi ptr a face ceva util, si nu sati exerzezi caracterul deosebit de generos , plin de solicitudine si de buna vointa, incercand sa schimbi chiar si sensul unor intamplari precum cea in care a intervenit si Gigel, care evident ca mi-a adresat eventual mie o interpelare si in nici-un caz dlale:

    gigel says:
    10 February, 2010 at 1:53 pm
    sloganul tau insa poate sa fi fost valabil la momentul respectiv , dar un presedinte jucarie poate sa se trezeasca la realitate la un mom dat si sa devina cu adevarat un lider al unei tari , dar un presedinte jucator nu se schimba si nu se va schimba niciodata ……mereu va fi un jucator si asta in dauna noastra a tuturor….

    si caruia ii raspunzi tu, incercand sa -ti asumi ceva, ce nu tinea ceva facut de tine, dar tine crede-ma de un caracter execrabil, sa te autoasociezi in fals la ceva ce nu ai facut tu.

    Si culmea impertinentei spui:

    Gigel
    de ce vorbesti tu si in numele meu? …

    Adica gigel raspunzandu-mi mie vorbeste in numele tau cand de fapt tu in acesti raspuns vorbesti in numele me.

    Mary,
    Care este nivelul pe care nerusinarea umana nu-l poate depasi? L-ai testat?

    PS. Gigel desi tu nu te refereai la Maryland, el iti spune ca:

    ” de ce vorbesti tu si in numele meu? …Daca precizai, de exemplu, a noastra, a tuturor celor care speram sa roadem un os, sa ciugulim niste firimituri de la masa presedintelui Geoana, poate ca intelegeam”

    Adica el nu se considera inclus in categoria de mai sus, dar pare ca te considera pe tine inclus :)

    Il include exact si cu speranta celor inclusi a si venirt si mai sta pe aici :)

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 03:22 pm

    @ ion adrian
    Vă rog să urmăriţi următoarea emisiune:
    http://webtv.realitatea.net/emisiuni/realitatea-zilei-09-02-2010_39_210202
    şi observaţi cum “reprezentantul PD-L”, ditamai preşedinte la Comisia de Muncă, adică domnul Cristian Rădulescu, spune, între minutul 5 şi 6, “ca şi cum ar fi plătit contribuţii”. Ce adaugă doamna Marian Câmpeanu, poate cel mai bun specialist al momentului în pensii, este edificator.

    Dacă ei mint, dacă ei spun tâmpenii, vorba domnului Boc, vă mint şi eu pe dumneavoastră. Dacă nu, nu.

    “Pensia specială” este formată, eventual (unde e cazul), dintr-o pensie mică, obţinută prin contribuţie, ca tot românul (repet, dacă şi aceasta există) şi partea specială a pensiei plătită de la Bugetul de Stat care nu are treabă ci nici o contribuţie. Este evident că pensiile speciale se vor da în întregime de la Fondul de Pensii, fără ca pentru partea specială se se plătească cotizaţii, altfel pensiile ar scădea în totalitatea lor.

    Pe mine nu mă deranjează foarte tare că mă faceţi cu ou şi oţet (ca să fiu delicat), nu mă deranjează nici când îmi atribuiţi lucruri pe care nu le-am spus, nu mă deranjează nici măcar când afirmaţi că sunt o unealtă a manipulării… Cât timp domnia voastră înţelegeţi ce se întâmplă, este OK.

    Din ceea ce spuneţi eu nu reţin decât… “FELICITARI GUVERNULUI ROMANIEI! Felicitari dle PM BOC!”, restul nu este aşa de important. Când lucrurile vor deveni evidente, pentru toată lumea, dumneavoastră veţi rămâne cu această felicitare în istorie şi lumea va ştii că aţi adus felicitări guvernului care a făcut o astfel de “manevră” cu pensiile, implicit şi manevrei. Personal vreau să rămân în istorie spunând că acest gest este ilicit, imoral, neconstituţional şi lipsit de orice urmă de bun simţ. Mă va condamn istoria pe mine sau pe dumneavoastră… asta e treaba istoriei. Cum am mai spus, eu vrea ca istoria să mă consemneze ca pe un dizident al acestor vremuri. :D

  • silverstar a scris pe 10 Februarie 2010, 03:33 pm

    ***Gabriela – Bună! :lol:
    Ţi-am citit postarea cu strângere de inimă. N-am să ţi-o comentez dar…
    Doamna E Udrea n-a intrat în politică să fure. Are, e bogată. A intrat în politică pentru că-i place, o pasionează şi văd că se implică spre deosebire de alţii care doar profită de locul ocupat şi-şi primesc salariile. Mai mult nu pot să-ţi spun, să-ţi povestesc.

    Am activat pe acest blog aproape doi ani şi m-am retras de câteva zile pentru ca din cauza neajunsurilor, a insatisfacţiilor, a umilinţelor pe care le trăiesc zi de zi, ca proaspăt pensionar, să nu jignesc ori să acuz pe cel care nu este vinovat de halul de sărăcie în care trăieşte majoritatea populaţiei din România. Dar se poate şi mai rău şi mai greu că nu se ştie ce ne aşteaptă.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 04:27 pm

    @Biblio,
    De multe ori spun tampeni t sdi eu am citit mai atenti legea decat ei.Iar Campeanu nu numai ca spune tampenii dar le si spune intentionat ultima oara nestiind ca s-a schimbat ceva in lege desi proiectul final era pe sit.
    Pe fond nu am inca timp sa vad ce spui.Am probleme cu pranzul.
    Dar o sa revin daca nu ma descurajeaza total Neobositul, Vajnicul , Paznicul LIMBII ROMANE Andrei magnificul literat care intra can si cand pe aici cu lumina talentului sau pentru a ne lumina, ca doar este o discutie noua si nu-ti refuz discutiile noi.:)

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila