rss
home
08
Februarie

Partia de schi de la Gura Humorului face concurenta partiilor din Austria

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Partia de schi de la Gura Humorului face concurenta partiilor din Austria”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 04:27 pm

    @ion
    din pacate….cam astia sunt ai nostri…….cei pe care-i feliciti atat de calduros….

    Această replică se află în posesia DNA, după ce a fost rostită de şeful achiziţiilor din MTS în timpul anchetei “2 Mai”. Între timp, lui Ridzi i s-a mai pregătit un dosar penal, pentru alt caz de corupţie

    - Ce ştii să faci?
    - (zîmbet) Hai…
    - Pe bune, te pricepi la contabilitate, la acţiuni de tineret, la sport?
    - Uite cum stă treaba. Eu am fost pus aici politic. O să mă descurc.
    Dialogul a fost purtat în primăvara anului 2009 între un funcţionar MTS şi un om adus de Monica Ridzi în minister.

    - Ce ştii să faci?
    - Ce contează?! Pe mine m-a adus ministra aici, sînt recomandat de PD-L.
    Dialogul, ca între colegi, a fost purtat după venirea Sorinei Plăcintă în locul lui Ridzi, spre finalul anului trecut.

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 04:30 pm

    “Prostia a mers atît de departe încît s-au încurcat în ea. Erau prea multe urme, erau prea siguri că nu vor păţi nimic”, povesteşte cineva din MTS.

    O zi mai tîrziu, pe 14 iulie, Ridzi îi asigura pe toţi că nu va demisiona, iar Mihai Mărcuţă (foto), şeful achiziţiilor din minister, striga de lîngă biroul demnitarului “Şi proasta asta de Ridzi, de ce nu se duce la chioru’ după ajutor!?”. Şi el era înregistrat. În toate acele săptămîni, numele preşedintelui Băsescu fusese rostit repetat de către cei implicaţi, ca o poţiune salvatoare. La cîteva ore, după o întîlnire cu premierul Boc, Ridzi demisiona. Dacă ar fi rămas în funcţie, DNA îi putea pune în orice secundă cătuşe pentru că era clar că falsifică documente oficiale, încercînd să şteargă urmele.

    cam asta….
    mai multe…in ancheta gsp…

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 04:32 pm

    concluzia ? personal as fi preferat un guvern competent…cu un presedinte jucarie , in dauna unui presedinte jucator si un guvern jucarie….:)))

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 05:26 pm

    Chiorul o s-o ajute.Ridzi a ajutat-o mult pe Elena Base… sa ajunga europarlamentar.

  • rasputin a scris pe 10 Februarie 2010, 05:35 pm

    @gigel
    cu Vanghelie prim-ministru ?

  • rasputin a scris pe 10 Februarie 2010, 05:37 pm

    sau repetentu ‘ Antonescu Crin cel mai tare chiulangiu …

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 05:53 pm

    @Gigel,
    Te inseli nu este al nostru.
    Noi suntem altii, cu totul altii…

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 05:59 pm

    Boc face discriminare intre categorii sociale.Pensii si pensii…ar trebui sa aiba grija pentru ca supara foarte multa lume.Si Ninel(frizerul) e de 1 milion de ori mai capabil decat Boc.

  • gigel a scris pe 10 Februarie 2010, 06:02 pm

    @ rasputin
    …chiar si cu ei , desi personal cred ca Johannis e mult peste Boc – Poc

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 06:05 pm

    Probabil tot pd-l-ul e hot si incapabil.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 06:10 pm

    Gandirea lui Boc:Pensia mare se face mai mica,pensia mica si mai mica.
    Punctul de pensie se calculeaza in functie de rata inflatiei si nu in functie de salariul mediu brut.Asta nu e bataie de joc?Sau boc nici nu isi da seama de ce face?Mai bine sa se dea in gargarita si sa-i lase pe adulti sa decida soarta pensionarilor ce v-au votat,hotilor.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 06:12 pm

    Toate categoriile sociale le distrugeti.Ce aveti in capatzani voi?

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 06:17 pm

    @biblio,

    Erata: De multe ori ei spun tampeni, si tu si eu, am citit mai atenti legea decat ei.

    Acum ma uit pe emisiunea aia. Dar deja pot sa-ti raspund da, are dreptate dl Radulescu desi nu a explicat suficient de clar. Pentru ca statul le dadea ce le dadea net si tot el platea si pensiile acestora totul, se intampla cum am mai spus, dar e prea greu ptr tine si asta nu e vina mea , adica daca avea de ex 100 lei solda in mana, era ca si cum ar fi avut 130 brut si 30 ii platea la CAS, caci domnii ofiteri si atunci luau pensie din buget. Asadar acum se poate considera, pe calea unui calcul invers ca daca a avut salariu net si cu tot ce mai primea tot de la stat ptr activitatea lui de servici de, sa zicem 100 atunci cu un CAS de 30% era ca si cum ar fi avut un brut de 130 si cu asta se intra in calculul pensiei, care este astfel pseudocontributiva si in nici-un caz nesimtita, si oricum cu cele 30 milioane prag de sus anuntat azi de boc la care deasemeni m-am referit, de care se fac ca nu stiu toti pe la posturile mogulesti, nu mai sunt problemuri decat cu cei cu ultimul salariu umflat si nu si cu cei pensionati cu pensii militare poate ceva mai mari, dar se dorste enervarea armatei si politiei cu aceasta propaganda neruinata si daca activistii PDl or fi stand in chefuri de bucurie ca este B presedinte nu-i vad bine. De astea ar tb sa se ocupe o minte ceva mai aerisita, ca a lui Cristian Preda, nu cu problema Prigoana jr si etc.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 06:31 pm

    @biblio,
    Sunt pe emisiune si vad ca dna Campan nu stie ce eu stiam deja ieri adica vorbea dupa ureche nestiind ultima srtigare caci spune ca la militari nu se taie nimic ceea ce este fals. Radulescu este corect in ce spune spunand ca cca 8000 cu pensii mari ptr militari vor ramane cam tot atat cu un sistem de calcul care o sa le scoata pensia existenta, in mod conventional fictiv cum iti spuneam eu

    Campeanu gresesete citiand art 175 al (5) ieri deja scos din lege fara ca urechista Mariana sa stie, ma refer la acel punctaj fictiv facut printr-o simpla echivalare pana la terminarea recalcularii.
    ala de la pensionari nu intelesese nimic decat ca este imlicat acel coeficient de 45% dar atat .
    Biblio, niste buni in grad idioti exact cum sunt si 90 % din ofiterimea care in 89 a trimis soldatii aia instruiti de ei , adica neinstruiti , la moarte.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 06:33 pm

    Biblio,
    Da, da un dizident, dar unul destul de saracut cu intelegerea profunda a lucrurilor. :)

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 07:04 pm

    Iata-ne din nou in fata unei grosolane manipulari mediatice orchestrata de trustul prietenului nostru al tuturor DL.DAN VOICULESCU,declarat in urma unei sentinte turnator la securitate care a mai facut si politie politica.
    ultimul care isi pune credibilitatea la bataie este jurnalistul TOLONTAN,jurnalist sportiv,care in pauza din campionatul romanesc s-a hotarit sa faca investigatie ,mincinoasa cu scopul vadit de a intoxica opinia pubica si a crea animozitati si emotie,intr-o perioada cind tocmai sunt pe tapet subiecte delicate.
    las la o parte faptul ca acest retardat ,tolontan,nu este la prima isprava de genul acesta,ca pune umarul serios la a risipii ultima bruma de credibilitate care i-a mai ramas presei si voi constata ca TINTA,nu mai este TRAIAN BASESCU,ci emil boc si evident PD-L.
    ultima intoxicare care, venita pe ,SURSE’si pusa in circulatie pe bloggul personal este o noua proba de ticalosie marca DAN VOICULESCU.
    dialoguri plecate din fictiunea si imaginatia bolnava a jurnalistului TOLONTAN,sunt prezentate ca fiind reale,fara a prezenta PROBA INDUBITABILA.
    desi D.N.A,neaga ca in dosar ar exista aceste dialoguri,tolontan investigatorul ,o da cotita si se deda la speculatii,dupa reteta patentata de SORIN ROSCA STANESCU,care tot prin intermediul aceluiasi trust TICALOS,a folosit acelasi scenariu la inceputul anului 2009.
    acest trust INTACT,a devenit o aDEVARATA FRABICA DE MINCIUNI.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 07:18 pm

    Sediul minciunii si fraudei in romania-SEDIUL CENTRAL AL PSD-teoria conspiratiei si a fraudei este patentata de mostenitorul PCR,adica PSD.
    imediat dupa 6 decembrie fete tumefiate,rosii de minie proletara ,cu parul vilvoi ,ochii cit cepele si urechile cit frunza de varza,ne-au inebunit,ne-au dat insomnii cu teoria fraudei la alegerii,iata-i astazi pe aceiasi actori,prostii as spune eu,ca se acuza in acest moment intre ei de tentative de frauda.
    n-am sa analizez eu cine minte si cine spune adevarul,voi spune doar ca,MIRCEA GEOANA SI AI SAI PESEDEI,se afla din nou in mijlocul unui scandal de fraude si hotii electorale.
    cum se face oare ca aceleasi personaje se gasesc prin preajma de cite ori vine vorba de tilharii?
    cum se face oare ca ,actorii si jucatorii in acest meci penibil si ridicol nu se mai sfiesc ,nu le mai este rusine si au iesit in vazul lujmii cu toata mizeria din casa lor?
    unde sunt marii analisti care rulau pe cele doua tv ,antene si realitatea ,urlind din toti bojocii teoria fraudei,astazi?
    cum de nu le sar in ochii aceste similitudini si coincidente de loc intimplatoare?
    cita nerusinare si ipocrizie poate exista in acest partid?si invingatorul va avea pretentia sa fie cel putin P.M. daca nu pres. ROMANIEI.
    va dati seama ca un hot un pungas de pesedist ,dupa ce a ajuns prin frauda pres. de partid,va dorii ca tot prin frauda sa ajunga pres. ROMANIEI.
    suntem intr-o tara de inconstienti,cum e posibil ca societatea civila sa taca,presa si romanii in general?
    adica sa inteleg ca cei pe care i-am mentionat mai sus sunt de acord cu HOTIA?

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 07:38 pm

    se pare ca subiectul pensii si-a epuizat cam toate energiile, puse in miscare de catre cei care urmeaza sa fie afectati.
    fosti magistrati plini de pacate si corupti,fosti generali de armata,securitate si militie se vad pusi in fata faptului implinit-tot ce-i peste 30 de milioane si se alimenteaza de la bugetul statului-TAIEM.
    2 ANI A FOST subiect in societatea romaneasca,2 ani a infierbintat mintile unora,a celor care urmeaza sa suporte consecintele acestei legi,iata ca se pare, ca vedem malul.
    daca ar fi sa-mi dau eu cu parerea,pragul ar fi trebuit coborit mai jos,la 2000 de lei noi pt ca orcum ecartul intre cea mai mica pensie pt stagiul complet de munca si cotizatie si aceste pensii nemeritate este foarte mare.
    dar sa zicem ca oricum decit nimic,e totusi ceva.
    pt toti circotasi,bugetari,am sa le dau si citeva vesti care ii va indigna teribil.toti pensionarii iesiti din mediul PRIVAT,care au cotizat la bugetul de pensii si au pensii intre 2000-3000 de euro,nu sunt afectati.de ce?
    cind vor reusii sa-si dea un raspuns onest si cinstit,vor intelege de ce societatea romaneasca a fost pornita impotriva lor.
    tot ce-i cladit pe minciuna nu rezista.
    mai ofer si o consultatie gratuita celor care se gindesc ca vor ataca la curtea constitutionala pe temei de neconstitutionalitate.
    domnilor si doamnelor,atentie-EXISTA PRECEDENTUL JUDECARII UNOR CAZURI IDENTICE,petentii au pierdut,si e vorba de citeva zecii de cazuri.
    care a fost motivatia C.C.R.-eheeeeeeeeeeee,vreau sa fiu platit pt aceasta informatie.
    haaaaaaaaaaaaaa ,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    pt a va pune pe drumul bun,o sa va spun ca PENSIA,este un drept patrimonial….
    il astept pe amicul bibliotecaru..cu eventuale comentarii……

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 07:40 pm

    hai balbeck-baga o cotita,baga ceva,nu sta intre troiene,hai explicane putin cum sta treaba cu guvernul BOC,cu profesionalismul,cu competenta.
    te rog sa te imbraci in uniforma cind mai postezi pe blogg.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 07:42 pm

    P.S.-sa nu uit,priviti la BUGETARII greci,si lor le-a ajuns foarfeca la….Freza…
    parca si astia sunt ceva neamuri cu noi,tot de prin bizant si balcani.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 07:50 pm

    Franky,culmea,cred ca si tu esti mai capabil decat boc.E foarte ciudat,dar asa e.hahahaha

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 07:55 pm

    De ce nu a pus-o basescu prim ministru pe Udrea?Si ea era mai…Boc duce tara asta in mormant.

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 07:56 pm

    @ ion adrian 10 February, 2010 at 6:17 pm
    La militari nu se plătea nimic, aţi luat exemplul cel mai prost.
    La ceilalţi se plăteau o mică contribuţie. Eu nu înţeleg cum nu realizaţi că cei cu aceste pensii speciale sunt pensionaţi mai devreme… măcar aşa şi ar trebui să vă daţi seama că nu există o contribuţie care să justifice pensia de astăzi.

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 07:58 pm

    @ Frank Zapa[King]
    O pensie câştigată legal, nu poate fi tăiată legal. Orice pensie ar tăia domnul Boc va fi recâştigată în instanţă.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 08:03 pm

    @dna Udrea,

    @democrat si cei care ca el doresc sa inteleaga

    Asadar despre sistemul de pensii in Romania.

    Adevaruri fundamentale.

    Enumar si prezint principiile pe care trebuie sa le respecte un sistem de pensii publice, construit in modelul de la noi, model in care cei ce lucreaza azi platesc pensiile celor care cand lucrau, plateau pensiile pensionarilor de atunci(cuvantul plateau trebuie inteles ca fiind referitor la cei care prin contributia CAS alimenteaza fondul de pensii al Bugetului de pensii din care se platesc acestea), pentru ca atunci cand vor fi si ei pensionari sa primeasca de la acestia ce au dat si ei la randul lor.
    Repet este un arc de natura CAR, care cuprinde doua generatii care se schimba inte ele avansand in timp, adica cei care azi lucreaza vor fi pensionarii de maine, cand a treia generatie azi copii sau nenascuti, va fi cea care maine va lucra:

    1. Principiul contributivitatii: Pensia ce se cuvine celor ce au platit CAS se calculeaza prin punctajul rezultat, astfel incat un om care a avut intr-un an ca venit mediu lunar ptr care i s-a retinut CAS, un salariu mediu brut, are 1 punct de pensie, daca a avut doua, are doua pct de pensie etc pana la max 5 puncte de pensie. Facand calculul asta, din primul an de munca si pana la momentul pensionarii ( nu discut de varsta de pensionare, de vechime, ca nu despre amanunte vorbim) se aduna un numar total de puncte care se imparte la numarul de ani standard, dat intr-o anexa, care sunt anii necesari a fi lucrati, adica daca ai lucrat mai multi ani vei avea mai mult ca numar total de puncte realizat dar vei impartii mai mult sau mai putin la acelasi nr standard .
    De ex daca acest nr standard este de 30 ani si ai lucrat efectiv 40 ani strangand 40 puncte la o medie anuala de 1 punct, vei avea nu 1 punct cat ar reveni in medie la fiecare an din cei 40 ci 1,33 cat este 40/30.
    Desigur ca punctajul anual incepe cu o valoare mai mica poate chiar subunitar si creste cat creste, odata cu cresterea de salariu.
    Este evident ca un maxim maximorum la care s-ar putea ajunge cu actuala lege care nu permite o cotizare CAS aplicata la un venit de peste 5 salarii medii brute, chiar daca castigi mai mult, nu permite nici mai mult de 5 puncte lunar, ar fi ceva imposibil practic, adica in care cineva din primul an de munca si pana la pensionare ar castiga brut, in mod permanent, egal sau peste 5 salarii medii brute .
    Asadar 5 puncte pensie multiplicate cu acel 1,33 cca 6,7 puncte,cam cat se poate majora din raportul timp lucrat timp standard asadar azi asta ar insemna vre-o 45 milioane lei , deci acea valoare de 30 milioane declarata azi de Boc este generoasa echivaland cu o medie de 4 puncte pe an in toata viata, adica de ca si cum ai fi avut un venit egal sau mai mare in mod permanent cu cca 4 salarii medii brute(azi asta insemnand cca 70 milioane lei pe luna).
    Nu credeti ca domnii militari etc nu ar avea de ce sa se supere? Si poate daca nu ar fi mintiti de media nici ca s-ar supara.
    Deci cred ca este evident ca principiul contributivitatii asigura echitatea intre toate categoriile de pensionari.
    2. Principiul recuperarii efective a banilor dati la CAS in perioada de munca a pensionarilor.
    Acest principiu se aplica pe medie, adica asta inseamna ca de ex la un CAS de 25%, daca un pensionar a contribuit cu 25 % din venit pe an la CAS, in 40 ani de munca la medie, el a dat o suma egala cu 10 ani de salariu mediu, adica ar mananca intr-un an de pensie, ce a contribuit in 4 ani de activitate, deci la 36-40 ani de munca, el are drept la o suma returnata, egala cu un salariu mediu egal cu cel care l-a avut el, cumulat pe 9 sau 10 ani.
    Daca punctul de pensie ar fi de ex 0,5 din salariul mediu brut, rezulta ca el isi recupereaza acesti bani in preturi comparabile in 18 sau 20 ani de pensie ceea ce evident ca depaseste cu mult speranta de viata dupa pensie care ar fi, fara sa intru in amanuntul de tip diferenta barbat femeia, de peste 80 ani varsta medie, ceea ce in romania nu este deloc asa ci intre 67 -74 ani la femei si barbati.
    Deci punctul de pensie este si va fi mai mic decat cel cuvenit ptr recuperare totala a banilor dati.
    Nu suntem bucurosi dar asta este situatia si vom vedea in continuare ca nici nu poate fi altfel
    Ca un amanunt, despre diferentele intre faptul ca unii mor mai repede, altii mai tarziu, asta intra in principiul, ca cei care mor, lasa resursa economisita de la ei la cei care traiesc mai mult.
    Un principiu al CAR –ului prin care defineam analogic sistemul.
    3. Pricipiul resursei banesti necesare.
    Orice am calcula noi mai sus nu putem da de la bugetul de pensii mai mult decat ce se aduna prin CAS , adica ce se aduna in luna asta la CAS, in principiu ar trebui sa ajunga cel putin ptr pensiile in plata in luna respectiva si asta depinde evident nu de drepturile create din trecut ptr pensionari, ci de producere efectiva a acestor bani.
    Relatia financiara, este determinata esential de numarul de pensionari si numarul de salariati platitori de CAS.
    Desigur ca relatia asta este influentata negativ de toate pensionarile de tot soiul facute intre timp si uneori fara motive reale marind enorm numarul pensionarilor si coborand si varsta reala de pensie, de pensiile nesimtite si de tot ce greveaza efectiv pe suma necesara la bugetul de pensii.
    Ca sa fie mai clar voi da un exemplu ideal de natura didactica:
    Sa presupunem ca avem 100 de pensionari cu o pensie data de 1 punct de pensie si 100 salariati cu un salariu mediu brut si care dau 30% CAS.
    Cred ca este evident ptr cine a inteles ce am spus pana aici, ca ce se poate da efectiv pensionarilor din CAS, este strict 0,3 din salariul mediu brut , adica acel coeficient miraculos neinteles de mai toti care vorbesc despre el ( ca daca-i asez in banca cred ca poate doar dl Seitan ar trece examenul si ar putea scrie cum scriu aici cu calculatorul si cunostintele mele, desigur nu venite din cer ci din munca mea de informare de pana acum, ca sa fie insultata de al de toti andreii cu a mic) devine de 30%.
    Cu alte cuvinte valoarea punctului de pensie este dat de o solutie de compromis stabilita tinand cont de cele aratate aici.

    Desigur ca daca se doreste de catre „clasa muncitoare” sa se mareasca pensia, se poate, adica fie se mareste CAS la, sa zicem 45% ca tot este un mirabil procent, fie se deturneaza spre fondul de pensii o parte din banii dati de salariati ptr formarea bugetului de stat, renuntandu-se la niste repere propuse in bugetul de stat, sau sa facem ce au facut in anii 90 jigodiile FSNist-PSDiste, sa dam drumul la fabrica de bani si le dam cat vor si maine se dubleaza preturile si parsim intr-o frumuste si UE spargand orice plafon al inflatiei.
    Desigur in timp pensia cat timp este corelata si cu salariul mediu brut va creste sanatos cu acesta, si oricum de inflatie este acoperita.

    In functie de cum va merge economia in viitor, de ce vor face si pensionarii care vor mai putea lucra,
    poate ca se va putea modifica pozitiv evolutia si valoarea punctului, combinata cu un calcul profesionist, care vazand nivelul execrabil al cunostintelor in domeniu al celor ce puteau fi creditati cu un astfel de calcul, sunt convins ca nu s-a facut, ptr a se ajunge la acea valoare corecta ptr a satisface cerinta de la pct 2.
    Concluzie: Deci pensionarii si societatea trebuie sa inteleaga ca pensiile nu cad din cer, ci ca valoare sunt sub jurisdictia principiului prezentat la pct 3 in concurenta cu ce se cuvine conform punctului 2, ca din punct de vedere al echitatii, calculul de la pct 1 este corect si echitabil , ca deci este echitabil sa se generalizeze si pensia tb sa fie definita in acesti termeni ptr a se elimina inechitatile relative intre diferitele categorii.

    PS Democrat am fost suficient de didactic, adica de clar?

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 08:04 pm

    @ Frank Zapa[King]
    Nu numai că vor câştiga în instanţă, dar nu domnul Boc care face pocinogul va plăti cheltuielile de judecată, cum nu le-a plătit nici până acum… tot noi, contribuabilii, le vom plăti.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 08:04 pm

    Bibliotecaru,sa plateasca Boc.Nu putem sa platim noi.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 08:10 pm

    asa este bibliotecaru-pensia nu poate fi taiata-dar poate fi ajustata-in sus,si conform principiului simetriei legii,principiu din dreptul roman,ea poate fi ajustata si in jos.
    simplu ca buna ziua,repet exista precedeentul,odata cu promulgarea legii 19,dupa care astazi se stabilesc pensiile.
    cei care au dat in judecata statul au PIERDUT-PRECEDENTUL ODATA aparut in zeci de cazuri,curtea nici nu va mai judeca,PUNCT.
    restul comentariilor nu au nici o substanta,speculatii avocatesti.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 08:12 pm

    Cum e posibil asa ceva?Pana si Nita de la gradinita conduce tara asta mai bine decat boc.Dar de fapt cine conduce tara asta?Boc (probabil) e marioneta.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 08:12 pm

    PS Si toate discutiile competitive intre importanta muncii fiecaruia, asta este reglementata de salariu care determina punctajul la pensie, nimeni nu este fortat sa-si aleaga meseria si va rog sa ma credeti ca la 30milioane adica la 2/3 din pensia maxim maximorum posibila care este ceva de nestins fiind doar un soi de reper superior.
    Iar categoriile sociale nu sunt puse de guvern una contra altora ci javrele mediatice care umplu ecranele. Cand ii punem la zid pe jigodiile astea?
    Spune tu Biblio sau tu ii sustii?

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 08:13 pm

    P.S.-in acelasi timp ,trebuie sa spun ca eu nu pot oprii pe nimeni sa faca scenarii,sa faca tot felul de constructii avocatesti,de pledoarii.
    dar,fata in fata cu proba-PRECEDENTUL-sunt pure speculatii.
    asa ca putem sa ne jucam si sa facem aparari,ori tot felul de atacuri .

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 08:15 pm

    Franky,in cei ce dau statul in judecata pentru ca le-au fost micsorate pensiile,pierd.Dar la cedo castiga bine…

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 08:15 pm

    In Romania toti pierd,pentru ca asta e justitia de la noi.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 10 Februarie 2010, 09:09 pm

    Balbeck-te rog sa nu ascunzi adevarul,nu umbla cu jumatati de masura,spune tot,ca la securitate,adica:
    ,culmea e ca sunt de cel putin 10 ori mai capabil si decit tine.haaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiii.
    te rog ca pe viitor sa nu mai dosesti adevarul prin omat,pt ca omatul se topeste si..la primavara tot iese la iveala.

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 09:24 pm

    @ Frank Zapa[King]
    Se spune că un cioban stătea rezemat în bâtă şi un vecin, trecând prin zonă, observă că ciobanul se ridica pe vârfuri pentru a se putea rezema bărbia pe măciulia bâtei.
    - Băi Vasile, de ce te urci tu pe vârfuri?
    - Ce-ai măi Mărine, oare nu vezi că bâta asta-i prea lungă.
    - Păi măi Vasile, de ce nu tai un pic din ea?
    - Păi măi Mărine, nu vezi tu cât de ghine s-a rotungit bâta aiasta la vârf? Este exact pe mână şi bărbia me. Cum să tai din ea?
    - Da ai bolunzit Vasile, taie bâta de jos.
    - Nătâng eşti măi Mărine, mie jos mi-ajunge bine, sus îmi e prea lungă.

    De ce am tastat un banc atât de lung? Drept comentariu la “poate fi ajustata-in sus,si conform principiului simetriei legii,principiu din dreptul roman,ea poate fi ajustata si in jos.”

    Dacă îmi permiteţi să vă prezint un fapt rupt din viaţă.

    Eu sunt un cetăţean al României şi mă duc să mă înrolez în armată. Atunci când mă înrolez în armată reprezentantul armatei îmi vorbeşte despre avantajele intrării mele în armată şi aceste avantaje sunt menite a nu mă face să mă gândesc că la un moment dat voi pleca în teatru de operaţii şi că risc să-mi albească oasele undeva în deşert. Şi reprezentantul armatei începe să-mi spună că voi avea un venit sigur şi destul de bun, că voi primi gratuit haine, transport, hrană, asistenţă medicală, atât pentru mine cât şi pentru familie, concediul decontat la orice hotel care ţine de Ministerul Apărării, în cazul deplasării în zone de conflict, diurnă de 30-70 euro, o locuinţă de serviciu sau 3 mil. pentru a închiria ceva în oraş, dacă e munca grea, o majorare… şi, la final, pensie. Convins de avantaje, semnez şi mă înrolez.
    Cum poate veni domnul Boc acum să spună… tu eşti militar, te-ai angajat, ai “luptat pentru patrie”, dar eu nu-ţi mai dau ce ţi-am promis, că nu am de unde şi oricum sunt şmecher şi dreptul roman spune că ce urcă şi coboară? Dacă sunteţi de acord cu această situaţie, atunci trebuie să vă cer nişte bani cu împrumut şi pe urmă spun că e dreptul meu să nu vă mai dau aceşti bani. Cei care au ieşit la pensie din armată şi-au făcut treaba, pensia lor este un beneficiu al unui serviciu deja prestat. Această pensie este parte din contract.

    PS
    Am plâns când l-am văzut pe Ion Lucian renunţând la o pensie mai mare decât salariul câştigat la teatru din cauza domnului Boc, numai pentru faptul că domnia sa nu poate să trăiască fără teatru. Iubesc actorii români, cu atât mai mult pe Ion Lucian la cei 86 de ani ai săi, 70 în teatru. În acest moment, în interiorul meu intim, domnul Boc este coleg de sertăraş cu domnul Stalin. Dacă se mai străduieşte un pic, poate să-l depăşească pe domnul Stalin şi să ajungă la domnul Hitler… mai departe de atât, va ajunge la criminalii odioşi. Dincolo de criminalii odioşi (sper să nu se ajungă până aici) domnul Boc va avea un sertăraş numai şi numai pentru domnia sa.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 09:27 pm

    Franky,eu nu contez ma,nu sunt in politica.Eu imi vad de treaba mea.Altfel varza cu carnati mananci.

  • silverstar a scris pe 10 Februarie 2010, 09:28 pm

    ***Bibliotecaru – tu, care cu atâta înverşunare iei apărarea ticăloşilor care au acum pensii nepermis de mari, poţi să-mi spui cât de drepte sunt legile potrivit cărora primesc atâţia bani lunar? Şi cine a îngăduit aceste pensii? Nu cumva PSD-ul?

    Şi spun asta pentru că mulţi dintre aceştia au fost securişti-turnători şi consideră că li se cuvin atâţia bani pentru serviciile aduse ţării… Toată lumea ştie ce servicii au adus aceştia ţării, rudelor, vecinilor, colegilor de serviciu, prietenilor…

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 09:31 pm

    @ ion adrian

    “Javrele mediatice”, cum le spuneţi domnia voastră, nu-mi bagă mâna în buzunar. Nu sunt de acord cu cineva, schimb canalul sau opresc televizorul şi-mi pun nişte muzică. Cei care ne conduc destinele depăşesc stadiul de a vorbi, ei ne bagă mâna în buzunar, ne scuipă, ne pângăresc, îşi regurgitează pe noi “talentul” lor politic, ne fac control la virilitate prin aeroporturi cu noile sisteme de control, ne infestează organismele cu tot felul de substanţe pentru a câştiga bani… Poate nu i-aş pune la zid, dar i-aş face muritori de foame să trăiască pe pielea lor binele pe care l-au făcut poporului.

    Nu ştiu dacă aţi aflat ultimele dezvăluiri marca Tolontan. Eu nu bag mâna în foc că este adevărat, dar dacă este…
    http://bibliotecarul.blogspot.com/2010/02/un-dialog-mult-mai-rau-decat-furtul.html

    Eu spun să vă rugaţi la Dumnezeu ca aceste dialoguri să nu fie adevărate, pentru că le deveniţi complice prin susţinerea pe care le-o oferiţi.

  • Bibliotecaru a scris pe 10 Februarie 2010, 09:35 pm

    @ silverstar
    Nu iau apărea lor şi nici a legilor care îi fac bogaţi, apăr principiile de drept care ne guvernează viaţa. Să nu aveţi impresia că nu cred că cei care au dat legi care permit pensii de sute de milioane ar trebui închişi. Este, în mod evident, un abuz aici. La noi însă infracţiunile împotriva statului nu prea se mai aplică de la revoluţie încoace. Din păcate parlamentarii nu pot fi traşi la răspundere pentru votul lor, aşa că pot vota, fără grijă, orice le convine.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 09:48 pm

    Franky,inca ceva:”democratii” nostri nu sunt democratii americani. “Democratii” nostri sunt comunisti.E diferenta foarte mare,dar diaspora a fost inselata.”Democratii” nostri sunt mai rai decat psd-istii si pnl-istii la un loc.Restul nu conteaza.Sunt prea mici.Toti sunt rai,toti fura.Dar nu se compara niciunul din ei cu “democratii” nostri.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 09:55 pm

    “Ala” are dreptate.Numai incompetenti sunt in pd-l-ul asta.

  • rasputin a scris pe 10 Februarie 2010, 10:13 pm

    un mare idiot …crin antonescu lacheul lui Patriciu a luat-o razana !
    http://www.mediafax.ro/politic/strategia-lui-antonescu-desfiintarea-pdl-pe-cale-politica-si-democratica-nu-administrativa-5495715/

  • silverstar a scris pe 10 Februarie 2010, 10:35 pm

    Citiţi aici http://www.ziare.com/actual/politica/02-10-2010/crin-antonescu-eu-doresc-sa-desfiintam-pd-ul-pe-cale-politica-994305 să vedeţi ce-şi doreşte Crin-ofilit…
    Sursa: ziare.com

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:24 pm

    Rasputin,
    Multumesc ptr anuntul tau interesant.
    ce sa fac unii gasesc analize gata facute si altii se muncesc sa le faca singuri :)

    ion adrian says:
    8 February, 2010 at 8:44 pm
    Crin Antonescu acum la RTV, conditioneaza candidatura sa la sefia PNL, ca o mana forte, daca se accepta planul-proiectul sau, care tb sa duca la PNL la 30%, sa devina principalul partid de dreapta din Romania, adica in traducere:
    accept sa raman conducatoruil PNL daca acceptati si ma ajutati sa distrug PDL
    Eu cred ca cu asta o sa-si asigure realegerea.Si apoi cu PSd, cu nemtii, cu tiganii cu oricine se nimereste, va lucra la distrugerea PDL.
    Demagog iimpostor, ipocrit si scarbavnic!

    Rasputin , se pare ca are dreptate Andrei , muncesc degeaba .

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:32 pm

    Frank,
    O fi precedentul de care spui dar sa stii ca in legea 19/2000 se facea punctajul echivalent al pensiei existente in plata si daca recalcularea ducea la o valoare mai mica se pastra pensia mai masre fara indexari adica inghetata pana cand prin inflatie cresteri de val punct devenea cea contributiva mai mare nominal mai mare si asta se intampla repede caci inflatia era mare si nici pensiile calculate cu ultimii 5 sau 10 ani nu erau chiar atat de mari.
    La unii recalcularea a dat puncte in plus si atunci au primit diferenta un purcoi de bani toti odata.
    asa ca nu stiu de ce a fost necesar procesul la care te referi cand legea nu dadea pe nimeni in jos?
    Poate indici hotararea aia a CCR.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:35 pm

    Bibliotecaru says:
    10 February, 2010 at 7:56 pm
    @ ion adrian 10 February, 2010 at 6:17 pm
    La militari nu se plătea nimic, aţi luat exemplul cel mai prost.
    La ceilalţi se plăteau o mică contribuţie. Eu nu înţeleg cum nu realizaţi că cei cu aceste pensii speciale sunt pensionaţi mai devreme… măcar aşa şi ar trebui să vă daţi seama că nu există o contribuţie care să justifice pensia de astăzi.

    Biblio cu tot trespectul nu ai inteles nimic . Tu nu intelegi ce-i aia simulare? Ce-i aia un calcul conventional, de ce si cum ? Chiar asa esti?

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:37 pm

    PS Acum inteleg ceva, esti din materialul marilor dogmatici procustieni, atat de impietriti in dogma lor incat nu la puscarie trebuie condamnati cand fac si crime si e plina istoria de primele lor caci oamenii nu inteleg sdi-i crediteaza, ci la ospiciu.

  • balbeck a scris pe 10 Februarie 2010, 11:49 pm

    Din martie incep mitingurile.Guvernul asta va fi in corzi rau de tot.Nu stiu daca va iesi intreg.

  • ion adrian a scris pe 10 Februarie 2010, 11:50 pm

    Voi reface niste postari ca sa ma amuz :)

    Asadar rectificarea unor postari lipsite de consideratie ptr camarazi:

    rasputin says:
    10 February, 2010 at 10:13 pm
    un mare idiot …crin antonescu lacheul lui Patriciu a luat-o razana !
    http://www.mediafax.ro/politic/strategia-lui-antonescu-desfiintarea-pdl-pe-cale-politica-si-democratica-nu-administrativa-5495715/

    Ha, ha, ha, a avut dreptate Ion Adrian in atentionarea facuta alaltaieri imediat dupa emisiunea pe care am semnalat-o si eu mai sus, dar cu mai multe detalii. :)

    silverstar says:
    10 February, 2010 at 10:35 pm
    Ca sa vezi Rasputin, parca am avea telepatie, caci cu totul intamplator am descoperit aceiasi stire pe care o dai tu dar pe alt link :)
    Citiţi aici daca nu ati citit deja mai sus la Rasputin, http://www.ziare.com/actual/politica/02-10-2010/crin-antonescu-eu-doresc-sa-desfiintam-pd-ul-pe-cale-politica-994305 să vedeţi ce-şi doreşte Crin-ofilit…
    Sursa: ziare.com

  • rasputin a scris pe 10 Februarie 2010, 11:53 pm

    @ion adrian
    alianta psd-pnl este un balon de oxigen pt un pd-l care se incapataneaza sa-l mentina pe Berceanu ministru la transporturi… Boc da cu piciorul la voturile militarilor , ciudata strategie…

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila