rss
home
19
Aprilie

PASTE FERICIT!

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “PASTE FERICIT!”.

Citeste mai mult despre:


TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • stefan7777c a scris pe 05 Mai 2009, 04:13 pm

    “Adrian Thiess, consilierul lui Oprescu: „Sunt dezamăgit de clica ce l-a înconjurat pe Sorin Oprescu”
    Apropiatul primarului general cere demisia şefei de la Străzi şi acuză faptul că instituţia are probleme de comunicare din cauza angajatelor de la Biroul de presă.

    Consilierul personal al primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, îi cere acestuia demiterea de urgenţă a directorului general al Administraţiei Străzilor, Alina Roman. Solicitarea este făcută de Adrian Thiess într-o conferinţă de presă anunţată de săptămâna trecută. “De aproape un an de la preluarea acestei instituţii, Capitala este pe punctul de a fi predată voit sau nevoit fostului sistem clientelar”, a completat Thiess.

    El mai acuză faptul că “buna comunicare cu oamenii” a lui Sorin Oprescu, care, în opinia sa, a ţinut locul unui partid politic, “este scurtcircuitată de două persoane care lucrează în detrimentul primarului general: Nadina Nedela şi Marie-Jeanne Ion”, a declarat Adrian Thiess.
    Publicitate

    Cele două la care se referă Thiess sunt consilierele sale de presă. Consilierul personal al lui Oprescu a adăugat că şi colegii lui care şi-au dat demisia, Victor Dumitriu, Cornel Comşa şi Rose Olănescu, au făcut acest gest pentru că “au fost dezamăgiţi de clica ce l-a înconjurat pe Sorin Oprescu”.

  • stefan7777c a scris pe 05 Mai 2009, 04:21 pm

    astept cu interes emisiunea lui razvan dumitrescu la realitatea tv…facem pariu ca va contesta verosimilitatea sondajelor sau se va preface ca ploua…
    pt linistea lui vantu va merge pe sondaje mincinoase…hihihiiiiiiii

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Mai 2009, 04:51 pm

    stefan 7777-nici grija sunt suficient de multi cetateni dispusi sa faca orice pt citiva arginti.
    dar,sa fim totusi onesti-suntem in luna mai-mai sunt cel putin 6 luni pina la prezidentiale timp in care geoana si antonescu au suficient timp sa piarda si ce au adunat.
    si daca continua sa procedeze in acelasi fel nici nu-i un fenomen faptul ca,bietul cirin si ginerele geoana nu vor sari de genunchiul broastei-adica de 5 %.
    si mai este un dar-si basescu poate sa-si reduca procentele daca nu va gestiona bine oportunitatile pe care i le vor oferii cei doi ,NACAJITI’
    uite un ex. CERTEZE-bietul crin s-a temut sa se expuna public desi s-a deplasat pina acolo-vb aia frica pazeste bostanaria.
    si inca ceva-ai vazut ce limuzina si-a tras SARANTOCUL DE CRIN ANTONESCU?UN B.M.W.-ULTIMUL RACNET cam de la 70 de mii de euroi in sus cu toate acareturile pe el.
    INTREBARE DE UNDE EUROI?-in plina criza?oare NABABUL PATRICIU L-A DOTAT CU O MASINUTA?
    ORI IUBITA A VENIT IN LADA DE ZESTRE CU UN B.M.W.-de-ti pica parul din nas.

  • roman apolitic a scris pe 05 Mai 2009, 05:02 pm

    PDL n-are nevoie de Basescu. N-are nevoie nici de Elena Udrea. Are nevoie sa munceasca pt romani si eventualele realizari sa le popularizeze. De 6 luni tot tragem de criza fara nici o realizare. Numai incalcari ale promisiunilor electorale, ca si colegii de guvernare. Criza, necriza, nu putem abuza de rabdarea romanilor. Dati drumul la justitie, sa vedem un caz macar finalizat. Dati in folosinta macar 40 de km de autostrada. Faceti ceva for God sake!

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 05:13 pm

    Clientul nostru ,stapanul nostru ….asa s-ar traduce sondajul comandat de PDL catre CSOP …
    O comanda inutila ,ce nu serveste nici macar PDL ului si lui Basescu (avand in vedere ca pedaleaza electoral in tandem ) Chelnerul servil CSOP a servit probabil cu materialul clientului ..dar a uitat painea sau sarea …in valoare de exact 2% ….care nu se regasesc in comanda clientului PDL …Ori clientul PDL serveste dietetic …..fara sare si evident pe fond nervos din cauza diabetului provocat de stres , si de indulcirile repetate la bunurile lumesti si publice ..fara paine ….Exact 2% ….poate l-au uitat pe vreun popa sau fost SRI in sondajele sale
    Sa visati frumos …

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 05:17 pm

    De ce sondajul comandat de PDL ar fi real si celelalte sondaje comandate de Realitatea sau altii ar fi fictiuni electorale …..Cunosc multe raspunsuri portocalii asa ca ma lipsesc de ele o vreme ..pana se va confirma realitatea…si nu cea de la TV….Un sondaj corect ,real ….de exemplu comandat de Societatea Civila …….
    Altfel …sondajele comandate de PSD,PDL,PNL mi se par caraghioase …acum cu 6 luni inainte de cutremurul prezidential …..

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 05:34 pm

    ROMAN APOLITIC……
    PDL nu” mai” are nevoie de Basescu ….as reformula …..sau o sa aiba nevoie de Basescu in interior daca acesta pierde alegerile prezidentiale ….
    Dar sigur PDL are nevoie de Elena Udrea ,ca de oxigen …este emblema PDL …indiferent ca place sau nu lui Basescu sau altora dinPDL….Daca apare Elena Udrea ,Cezar Preda ,Berceanu ,Ritzi si chiar Elena Basescu ,Voinescu …e suficient pentru a reprezenta oricand la varf PDL ul ….
    De aici probabil si credibilitatea unui scenariu facut aici pe blog privind eventuale sapaturi prezidentiale ,dar si din interiorul PD dar mai mult chiar “L ” la temelia carierei politice ,a carismei si frumoasei imagini ca ministru ,politician al Elenei Udrea ….
    Elena Udrea care acum si mai mult pe viitorul apropiat va suplini onorant o eventuala absenta din PDL a lui Basescu ….sau va imbunatati foarte mult calitatea si prestatia politica a PDL ..daca acestea vor fi sifonate de o eventuala pierdere a alegerilor prezidentiale decatre Basescu …..
    Pentru ca se stie …la romani in special nu se aplica nobila zicala “Vae victis ” sau se traduce mai degraba ….Vai de mama lui …duca-se …..La romani se pactica “degetul mare in jos ” pentru cei invinsi …li se aplica lovitura de gratie perdantilor ….
    Vrem ,nu vrem ….Elena Udrea e emblematica si pentru clasa politica romaneasca alaturi de alte putine personalitati de pe esichierul politic romanesc de toate culorile …..
    Nu cad in extaz in fata prestatiei ministeriale a Elenei Udrea dar o admir pentru tenacitate,perseverenta ,rezistenta si toleranta la atacuri onorabile sau sub centura …Sper sa reziste pana la alegerile parlamentare viitoare in fruntea clasamentului PDL ….

  • po3tul a scris pe 05 Mai 2009, 05:36 pm

    “de FRANK ZAPA [KING ] | 25/03/2008 14:03:48
    Am uitat sa-ti spun, draga d-le Intrus, ca sub mandatul lui Basecu traim perioada postdecembrista cea mai neagra. Galcevi, scandaluri, dorinta presedinteleui de a instala un regim totalitarist, condus de un partid unic sub directivele si sarcinile de partid trasate numai de el. Presedintele vrea sa distruga toate celelalte partide politice, sa elimine libertatea presei, hartzuind adversarii politici, ziaristii independenti, jignind ostentativ toate autoritatile statului, alese democratic, care nu nu se supun dorintzelor sale dictatoriale. SPER SA SCAPAM CAT MAI CURAND DE ACEST REGIM OTRAVIT, QUASI-STALINIST”

    preluare de pe jurnalul.ro

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 05:44 pm

    Moro, te salut! Iti multumesc pt postarea de mai sus( 5.34) . Vezi, prin ceea ce am sustinut acolo- legat de scenariul pe care tu vad ca l aprobi, inseamna ca vrem mai mult, vrem sa mergem mai departe, vrem oamenii pe care tu i ai mentionat, chiar si altii. Stii filmul Cine se teme de… ELENA UDREA? Remarci ca am schimbat titlul…

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 05:52 pm

    Am citit undeva ca un antropolog britanic ar fi gasit in pesterile din Romania pe langa multe cadavre mumificate de vreme ,cafenii la piele (probabil de la bronzul capatat la concertul lui Bregovici ) si avand pe frunte secera si ciocanul (ceea ce demonstreaza harnicia si indeletnicirile comuniste ale poporului roman ce dainue de veacuri in Romania ….deci zice ca ar fi gasit si cateva cadavre mumificate cu pielea alba ca spuma ,fara secera si ciocan pe frunte ….care prin poziti incremenirii lor vesnice demonstrau inversunarea impotriva cadavrelor mumificate comuniste ,si demonstrau fara putinta de tagada condamnarea comunistelor cadavre……Prin analiza ADN ului s-a constatat ca albele si purele cadavre sunt precursorii ,stramosii Dlui Basescu ,a altor membri PDL si a catorva de pe acest blog…..Deci recunostinta vesnica pentru albele cadavre care au facut cu putinta ca Romania sa fie condusa acum de anticomunisti inspre democratie ,prosperitate si progres…..
    O singura indoiala are antropologul britanic …..ca nu cumva albeata cadavrelor anticomuniste sa fie data de vreun detergent natural ,de la nisip,sau de la starea lor naturala nisipoasa eterna care daca s-ar confirma ar face imposibila calificarea conducatorului iubit de acum si a guvernantilor PDL ca si urmasi ai amintitelor si minunatelor cadavre albe si probabil pseudoanticomuniste ..ca si urmasii lor de azi ….

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 05:52 pm

    Sondajele acestea se fac, cred dintr un motiv bine definit , ca fiind un mod de a face publicitate sub aceasta forma de procente…in nfunctie de cine l comanda. Sa zicem ca toti fac la fel, pdl de ce nu? Dar unul just, necomandat, cine ar putea sa l faca? Societatea civila? Nu prea le poti da credit! Mereu striga Gabi, ca la noi e anemica, n-are personalitate, lucreaza parca invizibil sau fara rost. Asa ca, cine sa faca un sondaj credibil?

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 06:04 pm

    WOW!!!!

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 06:06 pm

    LULU …Sarut mana ….Ce am scris mai sus e din convingerea mea interioara si sincera …Nu am aspiratii politice si nici la vreo functie ….Sant un chibit doar ….poate si parte interesata dar deloc din sfera de activitate a Elenei Udrea….Nu am facut decat sa marsez pe postarea ta si sa brodez un pic …sau sa impletesc ……nu doar Dna Udrea are voie sa impleteasca si sa brodeze …in politica romaneasca ….poate va impleti si un pulover care sa tina de cald cu adevarat romanilor …undeva in viitorul apropiat sau mai putin …daca ii pun tovarasii bete in roate ….
    Da,sunt de acord cu scenariul tau …care e foarte credibil ….Daca unii inteleg sa laude in corpore PDL si Basescu ..e o problema a lor …..numai ca nuantarile, periculoase pentru ei sau nu ,ar trebui sa le defineasca si sa le reliefeze coloana vertebrala ,sau sa le sublinieze integritatea morala …ceea ce nu e usor in ziua de azi….
    Sa fii iubita ….posteaza doar sincer si vei avea dreptul mereu la admiratia si respectul meu….Trebuie inceput de undeva ….Am asa o imaginatie de bogata incat atunci cand te citesc ,parca “citesc” dorintele ,aspiratiile si convingerile intime ale Dnei Udrea …asa cum le-as dori eu …

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 06:12 pm

    37. Cap bocciu, gandire imbecila
    de FRANK ZAPA [KING **** DIN TATA IN FIU] | 25/03/2008 12:37:59
    Draga Stefy, tot eu, imbecilul Zapa sunt ! Sunt un **** incult ! Am vrut sa spun “eunuci”, nu “mameluci”. Habar n-am pe ce lume traiesc ! Mamelucii nu erau castrati, ci eunucii. Mi-a spus un potcovar, mai destept decat Boc-Poc, ca mamelucii erau niste soldati de cavalerie foarte viteji, adevarati barbati si mari luptatori. Fara sa vreau, am facut complimente adversarilor turnatorului la secu, Basecu…. Mare om sunt! Parca as avea “studiile” coanei Lenuta Udrea.

    Imi este rau, nu poot sa cred, cine ma judeca pe mine!!!!! Refuz sa cred sau sa mai zic ceva…Sunt …

  • N.G. a scris pe 05 Mai 2009, 06:24 pm

    WOW….m-ai scos din barlog LULU ;) …. Ai pomenit de societatea civila cumva ? Subiectul meu preferat .Exista dar lipseste cu desavarsire,cu curajoase exceptii gen Tatulici si impaduririle,Andreea Marin si UNICEF,Protv si reportajele sale (daca nu i-as suspecta de vanatorea premiilor EMY…) ….si cam atat.
    Sondajele au un scop manipulativ,sau formator de intentii electorale,mai ales cand sunt date cu mult timp inainte,sau cel putin ar trebui sa fie un ghid pentru staff-ul de campanie,daca ar fi facute impartial si echidistant.Pe mine una sondajele ma intereseaza prin prisma reactivitatii populatiei vizavi de viata politica,adica o cifra mare a celor ce raspund evaziv si dezinteresat,ma ingrijoreaza mult mai mult,pentru ca astfel pare tot mai departe posibilitatea constituirii unei societati reactive si implicit a unei societati civile.
    Sa fii bine Lulu,mai putin suparacioasa ;) …..

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 06:27 pm

    LULU …Si Gabi are dreptate …Societatea Civila de la varf …de la capitala ,de pe coridoarele parlamentului ,ale cabinetelor parlamentare,Cotroceni sau chiar haihui prin Bucuresti ..dar sefi peste toata societatea civila din tara ..este mereu sau uneori interesata (si nu pe degeaba ) politic….tot politichia ..bat-o vina …
    Am zis si eu aiurea Societatea Civila ….daca nu ar costa enorm un asemenea sondaj mai ca l-as comanda eu personal …ca infima parte din societatea civila din Romania ….Mai ca nu mai am incredere in nimeni din Romania politica ,societate civila TV etc….m-am molipsit de neincredere si parca nici in mine nu prea mai am ….ma cert cu mine aproape in fiecare zi ….
    Cu multi bani as putea apela la vreun institut de sondaj de prin Japonia …ca nici europenii nu sunt indeajuns de departe de Romania ,de partidele din Romania si de politicienii romani …

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 06:31 pm

    Eu nu sunt suparacioasa, explic pana se intelege. Nu accept sa se spuna la ad mea ceea ce nu exista. Frustrari, confuzii……Categoric NU.

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 06:35 pm

    Pai am zis eu altceva???
    Societatea civila? Nu prea le poti da credit! Mereu striga Gabi, ca la noi e anemica, n-are personalitate, lucreaza parca invizibil sau fara rost. Asa ca, cine sa faca un sondaj credibil?

  • N.G. a scris pe 05 Mai 2009, 06:41 pm

    Salutarile mele Moro,ce bine e sa ai aparator ;) . Incasez tot mai des directe de…..dreapta (portocalii) de la Lulu :) . Totusi nu-l certa prea tare pe cel din oglinda …..

    …..sa inteleg ca Franky e autorul acelor…..cugetari ?!

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 06:51 pm

    LULU….Stiam eu ca pot avea incredere in tine ….Dupa plagiatul “involuntar” acum text acelasi “autor ”
    care demonstreaza din plin caracterul si valoarea morala a respectivului “cantaret de strana politica”
    Nu cred ca e de comentat …..Oricum ,sare in sus de bucurie PUIU ,IONHUT ,EU si altii ,cand citesc creatia respectivului datata din perioada cautarilor sale prin containerele politicienilor si a partidelor politice ….Se pare ca mai nou ,a gasit incontainerul cotrocenist si al PDL ceva coji de portocale ..care sunt satioase se pare….
    Nu-ti fa griji…fiecare oxiur politic pe ….alveola sa piere …..

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 06:54 pm

    Pana la urma nici nu ma intereseaza. Doream sa subliniez calitatea, onestitatea, asumarea… in rest …multumeste i d-lui po3t. El ti a facut “binele” Sa fii sanatos!

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 07:00 pm

    LULU …am citit raspunsul “autorului ” ……nu-i mai “discredita ” personalitatea virtuala …ca-i taie aia ratia de coji de portocale si diurna din…alveola …..
    De ce ne faci sa credem ca respectivul e o jigodie si o spurcaciune …un mic parazit de fund-al politicianist ….Poate nu el a scris postarea de anul trecut …..Iubirea se poate transforma in ura dar ura in iubire niciodata ….doar in cazurile sado-maso …cred…nici plagiatul nu e o vina morala daca e caz patologic si provoaca multa placere bolnava …
    Sper sa continui ….

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Mai 2009, 07:03 pm

    moro-piticule ,te bucuri degeaba-pt ca memoria netului imi este favorabila,asa ca n-am motive sa ma intristez ,eventual sa simt un gust amar pt ca lulu s-a dedat la o asemenea …..dar viata iti rezerva multe surprize.
    in rest fii pe pace-nu treci clasa,alaturi de ceilalti trei pitici cu care ai facut echipa,puiu si ionhut-din punctul meu de vedere-ramineti in echipa nostalgicilor diversionisti-periculosi si dusmanosi in acelasi timp.
    cine insa e dispus sa va dea credit………e treba lui,eu v-am trecut de multa vreme in echipa antibasescienilor.
    si cum in fiecare zi spun ce cred despre antibasescieni si anti pedele….nu voi mai repeta.

  • po3tul a scris pe 05 Mai 2009, 07:03 pm

    Stimata doamna Administrator d3 Blog,
    Mi3 imi place po3zia, in special. Desigur, cand intalnesc si vr3o proza buna nu pot sa nu o impart cu pri3t3nii m3i. Dr3pt pentru car3 t3-as ruga, draga administr3asa, sa tr3c3m la a sarbatori si noi o Noua Invi3r3, chiar aici, p3 blog. Se poat3? Uite, in ac3st s3ns, fac 3u prima propun3re din dragost3. C3-ar fi sa tr3c3m la “Paste fercit” part3a a doua ?S3 deschid3 foart3 gr3u blogul d3 la o vr3m3 si ma dor ochii…P3 voi , nu ? In plus , nu stiu c3 s3 intampla, nu il gas3sc pe e…

    Administrator:

    Va sfatuiesc sa-l gasiti pe “e” altfel nu va voi mai aproba niciun comentariu.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Mai 2009, 07:09 pm

    din nou gresesti lulu-eu n-am ce sa-i multumesc lui …din cite am vazut tu ai preluat legenda,mizeria si aruncat-o spre mine,din gresala insa nu cred ca ai luat in calcul si directia vintului.
    nu eu trebuie sa ma simt murdarit de ceva-pt ca minciuna si diversiunea nu tine mult-AI PROCEDAT EXACT CA CEI DE LA ANTENA 3-dealtfel am spus si ieri-prea se regaseste discursul antenistilor in ultimele tale postari.

  • cenushares a scris pe 05 Mai 2009, 07:10 pm

    lulu, cmorosnu,

    daca cititi cu atentie toate comentariile d’acolo o sa constatati ca de data asta frank nu minte … :) .. .singura data cand spune adevarul … :)

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 07:12 pm

    Am facut ce trebuia. PO3TUL, ne a spus si eu m cautat. Ce e asa grav, imoral, la ce m am dedat…..? Sunt un om intreg la minte si cu discernamant, te rog ai decenta si fii barbat. Daca ai dubla personalitate, e grav… din cate am invatat se si vindeca mai greu. Fii pe pace zapa, non ti agitare!

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Mai 2009, 07:14 pm

    @ FRANK ZAPA[KING]
    Lumea glumeşte, nu vă supăraţi.

  • lulu a scris pe 05 Mai 2009, 07:17 pm

    Pai eu nu ma uit la antene, dar tu da!!!!! sorry. N ai nimerit-o. Repet nu cu mine trebuie sa te lupti ci din cate remarc cu tine in primul rand. Gata pun PUNCT. Nu mi plac tatismele.

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 07:17 pm

    NG,LULU …..Cand voi putea sa va adresez admiratia si respectul meu in aceeasi postare ,ca pe vremuri?….Iata ca va alatur eu in postarea mea ……..”Daca voi nu va vreti ….eu va vreau “…impreuna ..
    Ziua insorita si blonda ….seara bruneta si calda…..Doua Doamne sincere si permisive cu toti ….Ce da natura ,nu poate lua orice muritor …fie el si virtual ….Seara bruneta si calda e o doamna mai smechera ,mai politica un pic ,mai diplomata ….se bucura si de ultimile raze ale soarelui si de primele irizatii galbene ale lunii ….Daca ziua blonda si insorita s-ar stradui ,ar fi perseverenta si mai toleranta ar putea sa se bucure tangential macar de amicitia serii brunete si a lunii
    Eu zic ca prietenia adevarata ,fie ea si virtuala in cazul nostru…respectul si deferenta …sunt adevarate bogatii spirituale pe care le poate castiga o persoana …cu taxa forfetara sau fara ….sunt bogatii neimpozabile ..dincolo de politica si politicieni…si sunt investitii mereu profitabile ….
    Sa traiti frumos Doamnelor

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Mai 2009, 07:22 pm

    Doamna Sulfina Barbu tocmai a dat un amănunt interesant vorbind despre sondajul comandat de PD-L şi despre întrebarea “Dacă mâine ar fi alegeri, pe cine aţi vota.” A spus că numai 72% şi-au declarat intenţia de vot. Pentru mine acest procent este mai “întortocheat” şi mai neobişnuit decât celelalte. Practic acest sondaj spune că plus sau minus trei la sută, cetăţenii României vor vota în proporţie de 72%. Deci nu 45%, ci între 69 şi 75%… măcar de ar fi aşa, dar tare îmi este greu să cred o asemenea apetenţă pentru vot.

  • silverstar a scris pe 05 Mai 2009, 07:31 pm

    Pe b1tv a fost, mai devreme, Elena Basescu. Cred ca felul cum s-a prezentat, cum a vorbit ar fi placut chiar si carcotasilor, celor vesnic pusi pe negativ… :lol:

  • silverstar a scris pe 05 Mai 2009, 07:34 pm

    72%? Dezinformare… :o Niciodata! Nici 35% nu va fi la europarlamentare pentru ca electoratul habar nu are ce e cu aceste alegeri si nici nimeni nu are interes sa-l informeze… :?

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 07:35 pm

    FRANK …..Nu mai plange baby ……trece si asta ….Despre pitic ce sa spun …..?Intai de toate cred ca sunt cu un cap mai inalt decat iubirea ta de un an incoace …Basescu …nemaivorbind de Boc ..micutul Napoleon …..In raport cu tine sunt mare de tot …pariez ca de la inaltimea mea pe care nu o cunosti inca, pot sa-ti fac un tur de sold si sa te fac sa cazi in cap .cu speranta sa i se va imbunatati continutul …ca restul provoaca contuzii si confuzii privind starea ta naturala …vanataile pot fi oricand Frank cel natural si nevricos ,congestionat ..iar ceva ramasite albe de pe epiderma sau creier sa para traumatisme si contuzii ..pur accidentale ….
    Privind inaltimea mea morala …chiar te vad pe tine si cei de genul tau foarte foarte mici ..de la inaltimea mea morala ..asa cum vad toti viermii paraziti care se alimenteaza din seva romanilor si a Romaniei …
    Daca ai dorinta sa-ti revii la normal …poate gasim ceva proteze pentru tine ..sau hormoni morali care sa te aduca la o inaltime onorabila …poate egala cu a majoritatii romanilor …si de ce nu mai sus …daca te renunti la anumite vicii ….pe care nu le enumar aici din respect pentru blogheri si mai mult ..pentru a nu fi moderat de frumoasa noastra ….
    A fost un pamflet …asa ca poti sa ma consideri prietenul tau in continuare ….desi nu ti-am marturisit de mult asta …..si fiindca am facut inca odata marturisirea mea de credinta mai sus ..in postarea catre doamnele noastre ….pe care normal ar fi sa le respecti mereu indiferent de postarile si pozitiile lor ….
    Sa traiesti in realitate ….scumpul meu amic ….asta ti-o doresc ….

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 07:41 pm

    BIBLIO .Salut ,respectele mele …..Dna Sulfina are dreptate in declaratia sa ….vor vota cei 72% din Parlament …..si din partidele aflate in coalitia la guvernare ….Probabil sondajul s-a facut la parlament ..si scorurile au redat fidel situatia ..pentru ca unii parlamentari ,nemultumiti de ei insisi si liderii lor au mai votat si invers ….dar se calmeaza si se impaca cu ei insisi si cu ceilalti ..in functie de vremurile de peste 6 luni …

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 07:52 pm

    CENUSHARES…..Daca e asa e OK …si eu personal imi cer scuze de la Frank ..dar restul ramane valabil….Desi inca mai cred ca singura sa postare sincera e cea mentionata de LULU si celelalte sunt pseudo….dupa postarile si inteligenta lui Frank…..care desi e amicul meu declarat continua sa fie suparat pe mine ,jignindu-ma asemanandu-ma cu Basescu si Boc ..privind inaltimea ….
    Dar nu-i port pica …..nu tin suparare decat de-o postare …..
    Zi-i ceva despre trandafiri si crini …..sa mai parfumam blogul …..ca Frank mereu il pomeneste pe Dl Basescu ……cu trandafiri si crini ….mergem la sigur …chiar daca face gura mare Frank …pentru ca sunt sigur ca la pretentiile lui mesteca guma sau ia Tic Tac ….daca nu-si clateste gura in fiecare dimineata cu acid clorhidric …ca sa fie rau si periculos …..

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Mai 2009, 07:52 pm

    :)
    Eu nu pot să înţeleg de ce crede politica că aduce un avantaj să adaugi în sondaje procente. Dimpotrivă, un plan ar fi să ai mai puţine procente în sondaj decât în realitate pentru ca electoratul tău, văzând partidul în dificultate, să iasă la vot. Dacă electoratul vede 8 procente avans îşi spune… cu mine sau fără mine, tot iese.

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 08:02 pm

    SILVER….Nu am urmarit prestatia Drei Elena Basescu la B1 TV ….dar cred ca Nasul a fost ca un tata adoptiv pentru ea ….oricand as face si eu o asemenea adoptie placuta si avantajoasa …
    Sincer acum…daca a vorbit frumos si cursiv ma bucur pentru ea …..nu e mai rea decat multi din cei care aspira la Bruxelles …desi sunt cativa dintre ei care nu e bine sa vina alaturi de Dra Elena Basescu la Nasul sau aiurea ….sa nu para Elena vesnic eleva …..
    La Bruxelles …va fi in marea masa de europarlamentari ….daca va reusi sa treaca testul politic ..cel al votului ….ma tem de indiferenta unei categorii de votanti fata de Dra Basescu ….care vor pune stampila pe liste de partid …ignorand si minimalizant importanta votului lor pentru Elena Basescu …care ar duce o viitoare polticiana sau politiciana stagiara la Bruxelles…..
    O seara frumoasa

  • silverstar a scris pe 05 Mai 2009, 08:20 pm

    Moro – Buna seara! :lol:
    Elena Basescu nu a fost la Nasu`… Ce ti-a venit? A fost la sasevinepresa… Si sincer, nu a menajat-o nimeni… A vorbit clar, concis, raspunsurile au fost la obiect fara sa bata campii. Si ce am apreciat foarte mult – a fost relaxata si stapana pe sine…

    Si, n-ai sa crezi – si ea a vorbit de absenteismul care se prefigureaza… :oops: Ceva mai la vale, eu am spus ca absenteismul masiv de la europarlamentare se va datora lipsei de informatie a electoratului… :?

  • puiu a scris pe 05 Mai 2009, 08:40 pm

    hihhi….oau ce-mi place …lulu esti si mai frumoasa pentru postarea de la 6,12…sa vada bloggeri cu cine dialogheaza …vorba lui dragu de moro….oxiur de blog…hihihihhgi….il las in plata domnului ,este josnic individul ….

    NG…daca nu-ti raspundea lulu o faceam eu ,ai cam sarit calul in raspunsul dat oxiurului de blog ,daca cineva are alta parere imediat ii catalogat frustrat si nu mai stiu cum ,esti departe de casa si ti-am acordat circumstante …..oricum ramai prietena mea portocalie ….

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Mai 2009, 08:47 pm

    MORO-de esti atit de repezit si te arunci ca berbecul cu capul inainte, cind auzi numele BASESCU-iti pierzi pe loc ratiunea si ataci fara a gindi si a judeca corect.
    ai pretentia ca ,PUPILELE’tale sa fie tratate ca niste doamne,dar tu ai alte criterii cind faci mici glumite la adresa unor doamne care nu sunt trecute in carnetelul tau de notite,urmare a dictarii facute la instructajele de partid.
    uite vezi cum trebuie mai tirziu sa retractezi o parte din rautati.
    cind le faci la adresa mea,nu-i mare paguba -n ciuperci-tin la tavaleala-dar cind vine vorba de doamne ori domnisoare care nu sunt pe lista primita de la partid trebuie neaparat sa le sifonezi imaginea.
    daca ai avea aceleasi unitati de masura in orice situatie fii sigur ca as avea o alta abordare in ce te priveste,dar asa partizan si antibasescian si antipedele-fac si eu ce trebuie nu ce vreau.
    retine te rog,eu nu am suparari-daca as avea as disparea de pe blogg-sunt imun si rece la atacuri.

  • puiu a scris pe 05 Mai 2009, 08:49 pm

    moro….daca ma gandesc bine bietul calic isi face o caracterizare adevarata lui si idolilor cu exceptia studiilor Ilenutei noastre ,poate are si aici dreptate partial cu facultatea DC ,particulara ,nu-mi suna bine in urechi …am ramas surd din comunism …hihihihi…pe Basescu chiar l-a citit bine …turnator la Secu….hihhih….are dreptate plagiatorul nostru …..mi-a trecut supararea pe el ….bravo AMICEEEE…..am sa-i pun postarea pe blogul lui Argus ….sa vezi ce ochi mari o sa faca amicul nostru…hihihihgi..

  • puiu a scris pe 05 Mai 2009, 08:55 pm

    stefan….hai posteaza opinia ta ,un prieten aplaudac face joc dublu ,ce parere ai ????….la voi in partid lasitatea este la ea acasa ,aici este ilegalitatea de care mai intrebat …nu aveti coloana vertrebrala….

  • N.G. a scris pe 05 Mai 2009, 08:56 pm

    Biblio

    Apropo’de sondaje,la noi totul e cu susul in jos de aceea oamenii reactioneaza cu comoditate electorala atunci cand isi vad partidul cu un procentaj rezonabil.Asa cum am spus,se folosesc sondajele ca arma de intimidare a adversarilor si de influentare a alegatorilor.De ce nu ar spune cei cu 14% ”a,nu merg la vot ca oricum nu-i ajut cu nimic”Vedeti deci ca oricum o dam tot aiurea iese.Principiul e altul si acela e ocolit: datoria civila de a exercita dreptul de a vota.Cand acest principiu va functiona macar pe un procent de 60 % din populatia votanta,atunci vom putea vorbi de acte politice sanatoase sau de cel putin o relatie politicieni-alegatori viabila.

    Moro

    Oare de ce imi vin in minte cuvintele…. ”soarele si luna,impletesc cununa…” ;) Ma intreb care ciobanas ti-ar place sa fii….. ciobanas de Romania… :) ? . Mi-ai inveselit ziua,departe de casa…. ;) .
    Ai acceptul meu de a ma pune alaturi de Lulu ;) .

  • ion adrian a scris pe 05 Mai 2009, 09:01 pm

    Gata, sa trecem la facut haremuri :

    http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Mai 2009, 09:02 pm

    @-CUM SE NASTE VEDETA POLITICA?pt a mai tempera elanul unor exaltati si doamne exaltate ma vad obligat sa atac un subiect ceva mai delicat ,cel care ridica valul din bucataria partidelor si care ne poate ajuta sa intelegem mai bine ce INSEAMNA SA FII VEDETA POLITICA.
    la nasterea ,facerea unei vedete politice se preteaza doua scenarii posibile si care au un corespondent in viata reala.
    1.-dupa ce a convins urmare a unei lupte intestine ca este o persoana capabila care poate aduce beneficii celorlalti membrii de partid din organizatia s-au organizatiile din arealul in care se misca ,acestia se vor alinia disciplinati in spatele sau si ,ATENTIE TOTI VOR MUNCI SI TRAGE PT VEDETA LOCALA CARE VA REPREZENTA-organizatia s-au organizatiile mai spre virful partidului.
    ginditi-va la puiul de lup care invata sa lupte batindu-se cu fratii lui ,iar din aceste lupte va aparea seful haitei.
    2.-scenariul nr.2-viitoarea vedeta politica este remarcata de un politician din categoria ,GREA’ori dinozaur care il trage din mijlocul amarastenilor si-i asigura o promovare rapida.
    dar si in acest caz numeroase furnici de partid trebuie sa munceasca pe brinci ptr a reusi sa-l ridice la statulu de VEDETA POLITICA.
    de unde si concluzia-NICI O VEDETA POLITICA NU POATE EXISTA FARA O STRUCTURA DE PARTID,FARA ACELE ROTITE DISPUSE SA INTRE INTR-UN ANGRENAJ SI SA MUNCEASCA PT VEDETA CU PRICINA.
    cum se revanseaza vedeta politica fata de ,FURNICILE HARNICE?asa apare clientela politica care urmeaza sa populeze institutiile statului.

  • puiu a scris pe 05 Mai 2009, 09:04 pm

    Silvia…lipsa de informare a electoratului si o mare scarba pentru politicienii care ne conduc,coalitia asta de la guvernare condusa de Basescu nu a facut nimic in afara de ai aduce la cca 10%pe Vadim si Becali ,Tariceanu ia scos din parlament ,ii baga astia cu brio….un lucru bun este ca rupe numai de la portocalii….hihihihi…

  • Katrina a scris pe 05 Mai 2009, 09:06 pm

    Vesnicului tanar morosanu, care se uita’n jur si……..

    http://www.youtube.com/watch?v=OImYZUPNnYE&feature=related

  • cmorosanu a scris pe 05 Mai 2009, 09:07 pm

    NG….Daca as fi normal la minte ,mi-ar place sa fiu ciobanas de Bruxelles …Dar asa..cred ca mi-ar fi bine ciobanas de Romania …si daca nu se poate de Romania ,macar de Anglia ….

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila