rss
home
24
Iunie

PDL trebuie sa reactiveze dialogul cu societatea civila

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “PDL trebuie sa reactiveze dialogul cu societatea civila”.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • ion groapa a scris pe 26 Iunie 2010, 03:50 pm

    D-na Udrea in teritoriu PDL-ul a pierdut foarte mult prin atitudinea celor din PDL .

    Unul din multele exemple : nepunerea in aplicare a unei hotarire judecatoresti data de Curtea deApel Craiova (Director R.A.A.N. olaru adrian refuza cu incapatinare sa puna in aplicare aceasta hotarire ).

    In Dr.Tr.Severin PDL-ul aplica metode de intimidare a celor care nu au aceleasi pareri ca ei (nici macar nu asculta ceea ce vrei sa spui;de la oricine se poate trage o concluzie buna)

    Sunt si membrii ai PDL-ului( in Tr.Severin) pt. care am tot respectul (fie ca sint oameni simpli ,fie ca au functii inalte)

    Parerea mea este sa faceti curateni cu cei din judetul Mehedinti pt. ca la viitoarele alegeri sa nu mai aveti asa putine voturi

    Pt. sugesti oricind cu placere

  • Katrina a scris pe 26 Iunie 2010, 04:01 pm

    Un exemplu concret de terorism al presei, din care cei care pot, vor intelege de ce nu le place celor din PDL cand presa isi baga nasul unde nu’i fierbe…..cafeaua
    http://www.catavencu.ro/zburatorii_pe_bani_publici_formidabile_calatorii_degeaba_spre_destinatii_fara_rost-14459.html

  • Katrina a scris pe 26 Iunie 2010, 04:38 pm

    Cota unica de impozitare s’a dovedit a fi catastrofica pentru bugetul tarii, iar daca mai tinem cont si de evaziunea fiscala ( sport national) avem adevarata cauza si nicidecum pensiile “nesimtite” sau salariile bugetarilor.
    Daca actualul guvern ar fi inconjurat de adevarati economisti si nu colectionari de diplome si doctorate, obtinute pe banii statului, pe la marile universitati ale lumii, ar adopta impozitarea progresiva; cu cat este mai mare venitul brut, cu atat impozitul creste…..iar startul se va da de la salariul minim……

  • N.G. a scris pe 26 Iunie 2010, 05:00 pm

    Frank
    Opozitia a gasit politic ce a cautat: o clasa de pensionari partial multumiti care vor realiza grozavia”binelui”facut de PSD-PNL prin contestare,dupa ce vor simti efectele cresterii TVA,si un intreg sistem privat lovit in plina figura de”dragostea pentru popor”a acestora.As vrea sa vad un sondaj acum…

  • N.G. a scris pe 26 Iunie 2010, 05:09 pm

    Katrina
    La vremuri normale cota unica este un stimulent pentru cei care muncesc mai mult sau au doua locuri de munca,spre deosebire de cei ce inca taie frunze la caini in”acord global”.

  • Katrina a scris pe 26 Iunie 2010, 05:15 pm

    NG

    La vremuri “normale” statul nu asigura locuri de munca si contracte de publicitate pentru milionarii de carton….Cota unica se aplica doar acolo unde statul este mai putin prezent in economie, iar cetateanul isi plateste serviciile….ori si impozit mic si servicii de calitate nu se poate.

  • Alice of Vonderland a scris pe 26 Iunie 2010, 05:20 pm

    offff-topic;
    Daca V-ati putea acum la tv, pe antena3 tv….este un reportaj fffffffff. trist despre nerealizarile si falimentarea unui obiectiv strategic pentru sanatatea copiilor din tzarishoara.Este emisiunea Reporter Special si e vb despre DECADEREA SI MOARTEA INSTITUTULUI CANTACUZINO….si am ramas iar fara vaccin si vom ramane iar fara specialisti si in fabricarea acestora. . . JALE MARE !
    Imi cer scuze daca V-am deranjat iar cu…jeluiala mea …!

  • Ionhut a scris pe 26 Iunie 2010, 05:37 pm

    Katrina,
    iti racesti gura de pomana pentru ca n-ai cu cine…

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 06:14 pm

    Tot tva-ul se face 24% si ala de 5% si ala de 9%?Bugetarii sunt morti,nu mai exista.Sunt loviti de 2 ori,o data cu 25% si inca o data cu tva,la care mai vine si intretinerea dubla sau tripla.Voi ce vreti?Chiar sunteti toti tampiti?Pe privati ii terminati,nu ati luat nicio masura de stimulare,mai investeste cineva in tara asta?Pleaca toti in bulgaria.Romania are cele mai multe si cele mai mari taxe.Voi ce ati facut pentru tara?Voi reprezentati tara asta,nu fmi-ul.Ce intelege boc cel mic?S-a facut frate de cruce cu fmi-ul?El castiga salariul de la noi,nu de la fmi.Cine ii baga mintile in cap retardatului?

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 06:17 pm

    De ce de la voi nu taiati nimic?De ce taiati de la tara si nu de la voi?

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 06:25 pm

    De ce nu va dati demisia?85% din tara asta nu mai e cu voi.Pensionarii prosti v-au votat.Acum striga jps guvernul,jos basescu.Tara nu va mai vrea.Ati nenorocit-o fara resentimente.Ce v-a facut tara asta?V-a dat un vot ca sa faceti afaceri cu statul,sa va imbogatiti ilicit si voi asa rasplatiti tara asta?

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 06:31 pm

    Tara asta v-a mai dat si salarii.

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 06:34 pm

    Cum ati putut majora tva-ul cu 5 procente din prima?Probabil sunteti cei mai hotzi din europa.Nimeni nu a mai majorat cu atatea procente tva-ul.

  • cmoro a scris pe 26 Iunie 2010, 06:49 pm

    IONHUT…Sincer ,si mie imi pare rau ca nu mai poate candida Basescu pentru inca un mandat..As fi foarte fericit…sa vad ce procent ar obtine in 2014….Cred ca i-ar “infrange” pe toti contracandidatii sai….dupa ce s-a invins el insusi acum….In tara a fost 50-50….in 2014,i-ar mai ajunge diaspora,Baconschi,Branza etc?

  • silverstar a scris pe 26 Iunie 2010, 06:59 pm

    Pauză de :lol:

    Soţul aşteaptă lângă salonul de înfrumuseţare. După un timp îndelungat iese de acolo soţia sa.
    El se uită la ea, respiră adânc şi spune:
    - Bine, măcar ai încercat…

  • silverstar a scris pe 26 Iunie 2010, 07:02 pm

    Astăzi am fost la o întâlnire… După 10 ani… :lol:
    Ne-am întâlnit cu foştii elevi ai clasei a VIII-a A care au terminat în anul 2000. Nişte tineri formidabili.
    A fost minunat ca după atâţia ani să fim din nou împreună şi să ne amintim de anii lor de şcoală şi să povestim despre ce am făcut din 2000 până acum.
    Impresionant!

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 07:30 pm

    Eu as fi micsorat taxele si impozitele si s-ar fi colectat mult mai mult.Asa falimentati-i pe toti.

  • Ionhut a scris pe 26 Iunie 2010, 07:48 pm

    cmoro,
    Cred ca nu vorbesti serios..eu nutresc speranta ca dupa ca si-a dat singur cu tesla acolo unde-i e greu voinicului si a terminat-o definitiv cu sondajele de opinie favorabile (inclusiv pentru PDL), ca va pica mai devreme decat acest mandat.Oricum , de acum incolo indiferent ce-ar face este un om terminat pentru 9 milioane de pensionari, si cateva milioane de bugetari (inclusiv medici, armata, politie, etc), deoarece daca pana acum astia au mai inchis ochii, in momentul cand matrozul a intentionat sau chiar i-a prajit la parale, si-a semnat sentinta pe viata. Imi pare rau doar de un singur lucru : nu va mai putea face sedinte in Piata Universitatii cu romanii lui dragi…

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 08:06 pm

    Voi ce ati jurat cand v-ati depus juramantul?V-ati respectat juramantul?Sau puteti sa va jurati pe mama si pe tata ca tot aia e?Ati jurat si slugarnicia totala fmi-ului?

  • cmoro a scris pe 26 Iunie 2010, 08:58 pm

    IONHUT…..Basescu este un om ciudat si imprevizibil…..Este si un abil politician …dar cred ca cei de langa el l-au rupt de realitatea romaneasca …Poate era un foarte bun si renumit politician ,ca presedinte al unei mari puteri ..economice si militare …in vreme de razboi…
    Aici e prea mic ligheanul romanesc …si valurile facute de el stropesc covoarele si pe romani ..
    Cred ca a devenit si o pasiune pentru el sa provoace si sa-i rezolve pe cei provocati…in stil propriu ..sau mai degraba el sa provoace si pe cei din jurul sau si pe adversarii politici si sa-i lase pe altii sa rezolve temele aruncate de el…in timp ce el mai gandeste la vreo strategie personala si ghidusa….Poate joaca si cu politicienii si cu romanii si cu el insusi “Spanzuratoarea” sau dezleaga rebusul social si politic romanesc scriind doar prima litera din cuvinte ..lasand pe altii sa completeze restul….
    Cu cat trece ultimul sau mandat ,cu atat mi-e mai simpatic …dar….cateodata ma gandesc ca la cata abilitate politica are era si pentru Romania un mare Presedinte daca era corect si echidistant cu toate partidele politice ,in relatii cordiale si corecte cu parlamentul si politicienii tuturor partidelor …era credibil si avea mai multa plaja de manevra …Tot mai cred ca plevusca si cei cativa rechini din jurul sau ii deturneaza atentia si ii denatureaza tot ce gandeste si planuieste ….in comunicarea cu popuatia ,parlamentul si partidele politice ,politicieni etc

  • cenushares a scris pe 26 Iunie 2010, 09:15 pm

    cmoro … asa se zicea si despre ceausescu … ca “cei de langa el l’au rupt de realitatea romaneasca” … aiurea …. basescu traian, ca si ceausescu, s’a inconjurat de mameluci care’i ridica necontenit osanale si’i sustin aberatiile … :)

  • balbeck a scris pe 26 Iunie 2010, 09:16 pm

    Ce inseamna politician abil?Unul ce minte,ce dezinformeaza tot timpul?

  • cenushares a scris pe 26 Iunie 2010, 09:18 pm

    cmoro … corect? .. echidistant? … si de furat milioanele de euro cand sa mai fure? … nu poti sa fii si echidistant si cu milioanele’n tashca … :)

  • Ionhut a scris pe 26 Iunie 2010, 09:24 pm

    cmoro,
    Eu am socotit intotdeauna ca matrozul, care nu a stralucit ca inteligenta niciodata, a avut si are un sigur talent si anume in arta dramatica si prefacatorie…De semenea m-am convins pe parcurs, daca iti amintesti cum a actionat permanent cu politica pasilor marunti, incepand cu “Petre esti cel mai bun” si terminand cu acapararea tuturor parghiilor puterii, ca a avut in aceasta directie un plan propriu si bine pus la punct pentru a-si instala dictatura personala intrucat caracterul sau ultraorgolios nu suporta sa nu fie ascultat orbeste si sa se execute altceva decat are el in cap.Cred ca sufera chiar de o manie in acest sens.Am o cunostinta (un colonel fost politruc care candva era in vizita de familie cu cea a tatalui marinarului si-mi povestea -nu vreau sa dau amanunte-cat de “sprintar”era micul domn Goe de pe atunci).Deci nu sunt de acord deloc cu parerea ta ca “a fost rupt de realitate de cei dinprejur, mai ales ca stii foarte bine ca nu asculta de nimeni iar cei sfatosi si priceputi in domenii (vezi Renate Weber, Plesu, etc) au zvarliti in jos pe scari…De aia acum e inconjurat numai de natarai de paie.
    Totodat nu sunt de aceeasi parere cu tine ca ar avea mare abilitati politice.Nu. El a actionat mereu din instinct, de multe ori la inspiratie (de aia a si gresit mult, bazandu-se doar pe talentul sau de artist de teatru si pe smecheria care se invata din tinerete in orasele-porturi.
    Un om destept ar fi judecat intotdeauna ca nu te porti purta golaneste cand ajungi sef de stat (chiar daca anterior ai fost ce-ai fost), un om destept nu s-ar fi razboit niciodata cu majoritatea presei, un om destept nu afirma in dispretil familiei, ca a vizitat bordelurile, sau ca desi n-a fost stralucit in scoala, a ajuns totusi presedinte de stat.Un om destept nu iesea singur sa anunte direct cetatenilor despre taierea pensiilor in special, deoarece e la mintea cocosului (nu Dorin) ca prin asta si-a semnat sentinta lui si a partidului (aici se pare ca era mult prea sigur pe dragostea romanilor, iar siretenia sa i-a jucat un renghi nasol). Un om inteligent ar fi mentinut macar de complezenta o echidistanta fata toate de partidele politice, un om inteligent n-ar haladui singur si stingher, izolat de toti ceilalti la reuniunile internationale si n-ar fi zgandarit niciodata fara motiv un Putin atat de puternic.Deci moro, pot garanta ca n-a facut decat politica dupa ureche…

  • Dragos Gros a scris pe 26 Iunie 2010, 11:29 pm

    Unul dintre termenii cei mai răspândiţi din bagajul lexical al marxismului este indiscutabil cel care desemnează prin clasă marile diferenţe dintre oameni, de fapt dintre grupările de oameni. El nu este creaţia lui Marx, cum nu sunt nici revoluţie, democraţie, capital sau criză. Acestea sunt o invenţie a autorilor Manifestului comunist, dar au fost manipulate, de exemplu, şi de urmaşii lor cu sens deviat sau adaptat „luptei“ politice pe care au fost siliţi să o ducă şi ale cărei ecouri sunt încă vii, şi azi, în condiţii istorice mult schimbate întreţinând iluziile unor retardaţi că în marxism ar fi totuşi ceva valabil, dacă nu şi „nucleul“ ferm, rezistent după atâtea dezminţiri.
    Poate că fenomenul cel mai scandalos şi mai frapant în postmarxism, dar mai ales în ţările care au căzut sub regimuri comuniste este sporirea în proporţii monstruoase a unei clase care n-ar fi trebuit să se numească altfel decât „burgheză“, după funcţia ei în noile state, şi care ieşea în mod invizibil din binomul „exploataţi-exploatatori“, mai popular spus „săraci-bogaţi“. O burghezie care nu era desemnată cu acest nume infamant, care nu era recunoscută oficial ca o clasă, dar care sporea vizibil de la an la an din motive foarte justificate.
    Fenomenul n-a fost recunoscut niciodată oficial de noii stăpâni, dar e specific ţărilor cu regim despotic, dictatorial sau măcar autoritar, care sunt înclinate prin definiţie spre centralism şi se sprijină pe pletora birocratică a executanţilor credincioşi, fără iniţiativă şi fără vreo dorinţă de schimbări care le-ar deranja „poziţia“ şi „situaţia“ câştigată. În aşa-numita Uniune Sovietică, după două, dacă nu trei generaţii, noua clasă, cum a numit-o M. Djilas, devenise o adevărată castă: beneficiară de locuinţe luxoase, de automobil la scară, de un trai mai îmbelşugat care, în mizeria generală, ceva mai diminuată la sfârşit, semăna cu aceea a unor nababi. Armata, Securitatea, aşadar aparatul de represiune, activiştii şi cei care se distingeau ca performeri în artă, în sport, chiar şi în producţie formau o elită la care cu greu ar fi ajuns simplii cetăţeni, cei de jos.
    Ideea „egalitaristă“ de care toţi socialiştii din lume au făcut şi continuă să facă chiar şi astăzi caz n-a fost nicăieri mai categoric dezminţită ca în paradisul muncitorilor şi ţăranilor din URSS.

  • Ionhut a scris pe 27 Iunie 2010, 07:13 am

    “Dragos Gros,
    26.06.2010 at 23:29
    …… În aşa-numita Uniune Sovietică, după două, dacă nu trei generaţii, noua clasă, cum a numit-o M. Djilas, devenise o adevărată castă: beneficiară de locuinţe luxoase, de automobil la scară, de un trai mai îmbelşugat care, în mizeria generală, ceva mai diminuată la sfârşit, semăna cu aceea a unor nababi. Armata, Securitatea, aşadar aparatul de represiune, activiştii şi cei care se distingeau ca performeri în artă, în sport, chiar şi în producţie formau o elită la care cu greu ar fi ajuns simplii cetăţeni, cei de jos.
    ….”

    Foarte corect pusa problema, foarte fin observatorul chiar daca e greu sa observi totul din Africa neagra si indepartata, da oricum daca a gasit o duna mai inalta, a putut constata cele de mai sus…
    Problema grava este insa faptul ca sub obladuirea matrozului si a gastii sale portocalii numita in bascalie partid, gasim acum si in Romania, chiar dupa intrarea in UE, exact aceleasi caracteristici de casta si de izolare de popor, a unei elite de panglicari ultraimbogatite prin afaceri necinstite continue numai cu statul.Aceasta gasca, mult mai restransa decat in “asa numita Uniune Sovietica”, deoarece este mai exclusivista si nu contine nici sportivii, unii campioni mondiali si nici Armata, aceasta din urma fiind chiar prigonita, a avut grija sa se inconjoare doar de clientela sa de magnati (a se citi si escroci, traficanti, contrabandisti,grobieni, banditi de drumul mare, etc) carora li s-au dat inclusiv functii grase in administratie pentru a putea sifona cat mai eficient banul tarii(de aia nici nu vor sa renunte la achizitiile publice).
    Daca imi amintesc ca acest PDL condus de Traienica-pasarica a activat cu multe “succesuri” in Internationala Socialista si se opunea vehement intrarii PSD-ului in acel organism, faptul ca “a intors armele” intr-o singura noapte devenind din stangist, activist de mana dreapta (probabil mai eficient, si cu mai multa satisfactie), faptul ca gasca respectiva nici acum n-are o doctrina stabilita si faptul ca exista un singur comandat suprem care, pas cu pas, a acaparat toata puterea in mana sa, durandu-l in trei cuvinte de “separatia puterilor intr-un stat democratic”, ma convinge clar ca sunt mult prea multe similitudini intre comunistii din fosta URSS si capitalistii lu matrozu.
    Despre represiunea din tara temporar portocalie nu pot spune decat ca este in continua crestere din moment ce “mare parte din presa a ajuns sa fie pericolul care ataca siguranta nationala (asta e o gaselnita marinareasca, infantila, doar ca sa-i iasa omului pasienta atunci cand va dori sa se razbune pe vreun ziarist care va dezvalui prea multe din escrocheriile actualei “conduceri superioare de partid”: se va folosi sintagma “campanie de presa dusmanoasa”) si din moment ce “marele iubitor de romani”, se da la fund atunci cand au loc demonstratii, inconjurandu-se vadit de sute si sute de jandarmi…
    De, pericolul pe oceane in timp de furtuna se pare ca era mai mic decat cel de pe uscat, iar curajul si vitejia marinaresti au si ele o limita, “bă lapte Gros”!

  • Dragos Gros a scris pe 27 Iunie 2010, 08:01 am

    Sa ne spuna pensionarul Ionhut ce a inteles el din ceea ce au vorbit altii? I s-a spus sa nu se mai creada (c)analist? Da. I s-a spus sa nu se bage in seama neintrebat? Da. I s-a spus ca nu toti si-au facut veacul pe maidanul din spatele carciumii satesti si ca nu e frumos sa vorbeasca asa? Daaa, de mai multe ori. Ce a inteles elevul intarziat Ionhut? Nimic. Cu un vocabular de trei cuvinte din care “ba” e cel mai uzitat, Ionhut isi da cu parerea. Mestere, aici nu e santierul unde ti-ai facut educatia si nici “biblioteca” unde citeai 2-3 beri. De ce nu te duci tu sa-ti impartasesti suficienta si lipsa de educatie de exemplu la gionel sau la Ponta. Crezi tu ca eu am pus textul ala ca sa ai tu ce sa versi din tine? Nu, mestere. Textul respectiv nu-mi apartine. A aparut in revista “22″. L-am citit si m-am gandit sa-l postez ca sa vad care va fi nataraul care se va opune doar pt ca el va crede ca e scris de mine. Cu “comentariile” tale ai facut dovada o data in plus ca esti pafarist in toate privintele, dar vorbesti. Ca scriu eu, ca scrie altcineva, tu esti Gica-contra. Nu mai am chef sa-mi pierd timpul cu vietuitoare ca tine. De ce nu-ti faci tu un blog al tau unde sa-ti versi subcultura si lipsa celor 7 ani de-acasa? Tot in numele democratiei trebuie sa suportam limbajul tau? Daca scriai pe blogul meu un singur “ba” ai fi fost demult o amintire; neplacuta, dar…asta e, o amintire. Ionhut, daca psedeii sunt niste derbedei (si sunt), tu o sa ramai ce-ai fost toata viata: un golan de suburbie.

  • Ionhut a scris pe 27 Iunie 2010, 08:22 am

    Lapte Gros sau minte-ngusta,
    In primul rand , daca articolul a aparut intr-o revista, mai inchipuitule, n-am vazut sa ai bunul simt si sa precizezi acest aspect de la inceput.este vadit faptul ca ai dorinta de a posta taman atunci cand n-ai idei si n-ai ce spune. De aceea copii dar gresesti textele si nu te duce deloc mintea la implicatiile pe care le au textele copiate in actuala conjunctura.Adica, dupa cum ti-am mai spus, “e usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune” si sigur ai plictisit pe toata lumea cu aceleasi si aceleasi prostii, nesustinute prin nimic, despre cultura ta deosebita si lipsa mea de carte. Prostul pana nu-i fudul nu-i prost destul.
    Si in fine, probabil ca acum stii mai bine sa te descurci in limbi africane ori arabe : Da-mi un exemplu ca am fost contra la ceea ce ai scris, mai fanatiq.Din contra, am fost in totalitate de acord, insa am aratat niscai similitudini…
    Inca odata se dovedeste ca fanaticii sunt lipsiti de judecata logica, asa ca fa o pauza si fugi repede ca asteapta un dos ca sa fie sarutat…

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 08:27 am

    nuuuuuu … nu toti si’au facut veacul pe maidanele din spatele carciumilor … :)

    “Dragos Gros Says:
    20 iunie 2010 la 23:00
    @Constantin Dobre
    Dupa maestrul AVP, ati venit dv. sa-mi dati lovitura finala. Mi-ati amintit de “colonia” din Barbateni, de str.Marasti, de posta veche, cea de langa calea

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 08:28 am

    ferata (daca o mai fi acolo acea linie de tren;cred ca nu), cu cimitirul sus pe deal aproape vis-a-vis de posta, cu frizeria de langa “cinema” si, mai ales, de afinele care cresteau in spatele pietei, pe coaste.”

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 08:31 am

    alte amintiri din copilaria magrebianului postate pe bloguri … :)
    “cu carciuma de care ziceati, unde unchiul meu “Goe”isi facea veacul sau frizeria aia mica, doar 3 scaune (parca) unde il gaseam pe Ady, frizerul cu par alb si favoriti a la Frantz Josef…”

  • Ionhut a scris pe 27 Iunie 2010, 08:33 am

    Mai Gros,
    Ce legatura are textul meu, care-i scris corect, fara insulte, fara jigniri,in care faceam doar o paralela intre aspecte din fosta URSS si aspecte din viata politica a Romaniei, cu insultele tale de grobian si de needucat ?
    Vezi astia sunt PDL si simpatizantii lor : niste taratoare iesite din vizuini care de fiece data cand n-au argumente, n-au dovezi, sau simt ca a fost atinsa persoana matrozului, isi pierd uzul ratiunii (desi nu-l au) si sar la beregati…
    Totusi tu ai o mica scuza : din moment ce-ai fugit din tara pentru ca erai cautat de politie, inseamna ca esti o persoana care a incalcat legea (Doamne ca multi de astia mai simpatizeaza acest PDL) si ca atare acest limbaj vulgar iti e permis.

  • silverstar a scris pe 27 Iunie 2010, 08:34 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Pe o stradă centrală, pe măsură ce un bărbat sapă un şanţ, în urma lui vine un altul care îl astupă. Intrigat, un trecător îl întreabă:
    - Ce faceţi aici?
    - Săpăm un canal pentru telefon.
    - Şi cablul unde e?
    - Ăsta e un canal pentru telefon celular…

  • silverstar a scris pe 27 Iunie 2010, 08:55 am

    O părere despre ceea ce cred eu legat de taxe, impozite şi preţuri…

    Am înţeles că din pensii nu se pot lua cei 15% motiv pentru care va creşte TVA cu 5%. Asta înseamnă că toate preţurile vor exploda.
    Dacă pensiile scădeau cu 15%, pe 1 ian 2011, exista posibilitatea, probabilitatea ca pensiile să revină la nivelul de acum. Dar creşterea TVA-ului şi implicit a pensiilor, aşa va rămâne, răstignite, bătute în cuie.
    Să nu-şi imagineze cineva că preţurile, odată crescute, vor mai reveni la ceea ce sunt acum.

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 09:02 am

    “Dar creşterea TVA-ului şi implicit a pensiilor, aşa va rămâne, răstignite, bătute în cuie.” .. :):)

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 10:17 am

    desi tva creste cu 5% preturile (cu tva) ar trebui sa creasca cu doar 4,2%

  • Dragos Gros a scris pe 27 Iunie 2010, 11:08 am

    Ionhut,
    Nici nu ma asteptam la alta concluzie de la tine ! Este la fel de bizara ca tot ceea ce postezi, si anume… alaturea cu drumul. Dar observ ca faci progrese…. Ai inlocuit “ba” cu “mai” !!! Bravo, Ionhut !! Dar inca nu e suficient ca sa te poti considera alfabetizat. Mai insista… Dar nu pierde timpul; capacitatea ta de absorbtie este in continuare extrem de redusa. Vezi ca in iulie vin in tara si-ti aduc o carte cu poze despre Africa. Daca vrei, anunta tu politia si apoi du-te la culcare. Somn usor, Ionhut! Dormi ca si pana acum, pe tine.

  • balbeck a scris pe 27 Iunie 2010, 11:44 am

    Ei spera sa stranga 3-5 miliarde lei pana la sfarsitul anului din marirea tva-ului.Asta spune tot despre cat de buni economisti sunt sau economistii adevarati nici nu sunt luati in seama.3 miliarde lei inseamna tot 5 miliarde lei?Sau 5 miliarde e suma prea optimista?Ala de la finante e economist,dar eu stiu ca 3 miliarde nu inseamna 5 miliarde.Probabil restul sunt frunze pana la 5 miliarde.

  • balbeck a scris pe 27 Iunie 2010, 11:47 am

    in 2012 mai candidati?Ar trebui sa fiti nerusinati sa faceti asta.

  • Ionhut a scris pe 27 Iunie 2010, 11:56 am

    COMPLETARE PENTRU “BAI”.
    In cazul discutiilor cu oamenii adevarati si corecti, n-am utilizat niciodata apelativul “Bai”
    Spre exemplu poti cauta cat vrei asa ceva si nu vei gasi in dialogul subsemnatului cu c.moro.Acu ai priceput , bai ţîcă ?

  • Ionhut a scris pe 27 Iunie 2010, 12:27 pm

    Gros, gros de tot,
    Bai educatule, corectule, frumosule si chiparosule, vezi cum ma faci tu pe mine sa cobor la nivelul tau, sa ma injosesc si sa adresez prea multe mesaje instructiv-educative unui “bai” ?
    Am constatat ca esti in relatii amicale cu un anume Zapa lu Kinga, care foloseste des apelativul “BEY”, fara ca tu sa-i faci vreo observatie pertinenta, sau sa legi aceste trei litere de educati, stiinta ori constiinta individului…Care sa fie explicatia oare ?
    Ei, vezi cat de …ipocrit si pervers poti fi incat din prea multa inteligenta iti dai cu stangu-n dreptu ? Va sa zica “Bai-ul meu” inseamna cu totul altceva decat “Bey-ul” aluia…
    Eu zic sa faci o pauza mare deoarece logica chiar ti-a alunecat spre talpi…si-i mai bine sa-ti tii limba-n gura , nu de alta, da topai din gafa-n gafa…

  • balbeck a scris pe 27 Iunie 2010, 12:51 pm

    Pana acum ati luat doar masuri antisociale,masuri sociale cand veti lua?Cel mai usor e sa faci rau.

  • Ionhut a scris pe 27 Iunie 2010, 12:55 pm

    Bai Grosule,
    cat e gluma e gluma.pai tu ma trimiteai pe mine sa pun mana pe carte ? bai agramatule “care este”, va sa zica inventezi cuvinte marinaresti cum “par igzamplu “iaste” PAFARIST , iar acum folosesti exprsia “Ionhut! Dormi ca si pana acum, pe tine.” care, vezi tu, nici asta nu-i corect d.p.d.v. a lumbii romane literare, ci doar poate in carciuma de care aminteai acum cateva postari si-n care-ti faceai tu veacul si nu eu (pt. tine : n-am fost niciodata beutor in viata mea si din cauza asta n-am putut ajunge marinar- visul meu neamplinit !) Sau mai degraba socot ca-i o expresie folosita de chiulaii de la scoala de dupa Deranjul din decembrie, cand ati legat cu torii scoala de gard…
    Dupa cum vezi, pe baza de dovezi concrete si nu pe hamaiala (sau hahaiala), analfabetul cu diploma esti tu. S-auzim de bine, mai citeste gramatica limbii romane si nu te hărăţi asa din senin la oricine, pentru ca nu stii cu cine poti sta de vorba…

  • Dragos Gros a scris pe 27 Iunie 2010, 01:25 pm

    Ionhut,
    Mi-am intins picioarele sa-mi rada si pantofii !

  • balbeck a scris pe 27 Iunie 2010, 01:27 pm

    Vladescu la teorie merita 10 cu felicitari,la practica e repetent.

  • silverstar a scris pe 27 Iunie 2010, 02:05 pm

    ***Dragos Gros – cu Ionhut n-o termini niciodată. El are impresia că e singurul inteligent, singurul şcolit, singurul care nu vorbeşte vulgar… Evidenţele adică postările lui dovedesc că nu e aşa dar el este în stare să continue aşa până la calendele greceşti.
    Renunţă! Oamenii inteligenţi cedează…
    Arată-i că eşti inteligent…
    Tu nu vezi că noi, cei vechi pe blog, nu angajăm discuţii cu el?

    Am propus eu de dimineaţă un subiect de discuţii dar, de afurisit, a fost acoperit de Ionhut:

    O părere despre ceea ce cred eu legat de taxe, impozite şi preţuri…

    Am înţeles că din pensii nu se pot lua cei 15% motiv pentru care va creşte TVA cu 5%. Asta înseamnă că toate preţurile vor exploda.
    Dacă pensiile scădeau cu 15%, pe 1 ian 2011, exista posibilitatea, probabilitatea ca pensiile să revină la nivelul de acum. Dar creşterea TVA-ului şi implicit a preţurilor, aşa vor rămâne, răstignite, bătute în cuie.

    Să nu-şi imagineze cineva că preţurile, odată crescute, vor mai reveni la ceea ce sunt acum.

  • Dragos Gros a scris pe 27 Iunie 2010, 02:37 pm

    Silverstar
    Pe respectivul l-am abandonat la ultima postare. Dar sa stii ca e distractiv…

    Daca pensiile se reduceau, pe 1 ian 2011 sigur se revenea la normal pt. ca asa spunea legea. Acum, TVA-ul va fi marit in functie si de alte masuri: concedieri (volumul lor) si cresterea productiei, investitii etc. Investitii se vor face, ca de-aia asteptam banii de la FMI, nu pt. pensii si salarii. Daca ele vor fi secondate de investitii private suplimentare sunt sanse ca TVA sa nu ramana crescut mai mult de un an; ma cam indoiesc ca mai devreme. Dar, daca tu ai fii investitor, ai veni in Romania in conditiile in care psd ameninta permanent cu destabilizarea tarii (ca de fapt asta este)? Daca in loc de TVA ar fi crescut alte taxe, scaderea lor ar fi fost greu de determinat, insa asa va dura cat va decide guvernul si nimeni ulterior nu va putea sa ocoleasca scaderea.

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 02:46 pm

    i’auzi ia .. ce ne asigura marele analist economic dragos gros …. ca nimeni, ulterior, nu va putea sa ocoleasca scaderea tva’ului … cu alte cuvinte daca basescu traian va hotara la anul ca tva’ul sa fie 10% nimeni nu va putea ocoli asta oricat si’ar dori … adanc … se vede ca e om citit … :)

  • cenushares a scris pe 27 Iunie 2010, 02:52 pm

    erata: hotari

  • Dragos Gros a scris pe 27 Iunie 2010, 03:23 pm

    Silverstar,
    Ce legatura este intre Goagal si rege? Ce vrea sa spuna? Mi-a trecut pe langa ureche dar n-am fost atent.

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila