Primul pas incepe cu prima casa
You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Primul pas incepe cu prima casa”.
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012
"Doneaza sange. Salveaza vieti". Editia IV. 18 februarie 2012

Cugetare de dimineaţă!
Avem atat de mult timp pentru irosit
Dar nu ne gasim timp pentru iubit…
Da, asa este dna Elena Udrea, vremurile de azi par a fi mult mai incarcate ptr tinerii de azi decat ale noastre….Ce poate fi mai frumos cand un politician vine si da o speranta celor care nu mai cred ca vor avea un acoperis al lor. Ca un politician nu renunta, la fostele si actualele idealuri, la a fi tanar indiferent de varsta, indiferent de statut. Da, inca o data spun ca ne reprezentati frumos si atat cat va poate permite ceea ce sunteti astazi, un ploitician mult prea incomod, mult prea deschis la minte fata de cei care doar pozeaza a fi oamenii momentul… cand ei in fond sunt doar niste bieti depasiti……In viata te agati de orice iti poate da o mica speranta, dvs sunteti astazi prin ceea ce doriti sa faceti o speranta, o voce noua in politica….sa nu uitati niciodata ca puteti revolutiona cat de cat aceasta societate bolnava, sa nu uitati cine a contribuit sa fiti azi femeia -ptr cei rai “blonda” politicii romanesti- si doamne ce ma bucur ca sunteti blonda, am o satisfactie deosebita cand ei, CEILALTI, se oftica rau-rau….
, sa nu uitati pe cei ce au pus suflet cand v-au sustinut, care au crezut si cred in dvs….Ar fi reteta si lectia ce se poate da celor mentionati mai sus……cam asa as dori sa incepem dialogul anul acesta…..prin a nu uita binele altora care a nascut prin dvs…… Sa va ajute D-zeu sa fiti lasata in pace de cei care sufera de neputinta lor…sa accepte realitatate ca ELENA UDREA, contureaza un nou cult al politicii dambovitene, un nou model: liber, neindoctrinat, european……
Asta spuneam si eu ieri, de ce atata mirare pe declaratiile deloc noi ale dvs….
lulu says:
12 January, 2010 at 4:36 pm
Va salut!
Ma intreb si eu asa ca orice om cu judecata! Cand presa facea dezvaluiri precum ca, ziarista rapita ar fi fost in tandreturi cu omar hayssam, ca ii cumparase masina, apartament, ca era prieten bun cu tatal ei….de ce afirmatia dnei EU, pare asa de fantastica, ca marie-janne stia pana la un punct de planul rapirii? …..
Frumoasa cugetare silv si cat de reala! Mereu inspirata
Constat si eu ca este o realitate desi o negam ….
Raman prin preajma laptop ului, imi dedic timpul de azi, desfacerii bradului cu regret si a strangerii tuturor ornamentelor….ce sa mai astept? Ca vremea a trecut si totul e in zadar pana si amagirea este in zadar, nu face bine decat aparent….. Cred ca amagirea imbolnaveste mai rau omul. Dar plec la treaba, gata, mai vin eu…
Asa este, doamna ministru…Fara casa esti nimeni in drum, poti sa vii si din Argentina, tot un nimic te numesti, dar apaii daca vii din Teleorman sa te dai rotund prin capitala, esti si mai praf in drum…Asa ca, d-na ministru, sper ca la vara sa imi iau si eu o casa prin ANL-ul dvs. macar in Drumul Taberei, ce daca nu ati facut nici macar o statie din metroul ala, e timp, viata e lunga….
Apropo de declaratii, ce parere aveti, d-na ministru, despre col.Dragomir, cred ca omul a iesit la pensie cu o suma cam mica de a inceput sa vorbeasca, asa intr-o doara ca rapirea a fost un exercitiu, de fapt, al unor servicii secrete de care a avut cunostinta si profesorul nostru de box…aveti vreun comentariu de facut ?Dar despre americani, in general, ce parere aveti, d-na ministru ?Va sunt dragi americanii ?
Citeşte şi aici, lulu! “Gaseste-ti timp pentru dragoste, copila!” (Replică din filmul “Anne de la Green Gables…” 12 ian 2010, pe TVR 2, ora 19,10)
- Un indemn, un sfat, o poruncă? Orice ar fi e un dar de la om la om, un dar născut dintr-o experienta amară de viată… De ce? Pentru că…
Avem timp să pierdem timp.
Avem timp pentru ură, pentru calomnie, pentru răutăti.
Avem timp să tesem povesti fanteziste despre noi si semenii nostri.
Avem timp să fim lenesi, indolenti si obraznici.
Avem timp să scuipăm pe ce îi este drag si sfant aproapelui nostru.
Avem timp să hoinărim absenti prin timp…
Avem atat de mult timp de irosit pe nimicuri,
pe ambiţii deşarte şi vise de fum…
Dar… Nu ne gasim timp de dragoste…
Avem timp, indiferent si rece
Să trecem pe langă lacrimă,
Sa calcam pe lacrimă
Fara sa ne oprim ca sa zidim lacrima in zambet de “nu ma uita…”
Avem timp, ca seci, storsi, sa ratacim pe strazi hai-hui
Sa ne trezim mirati, cand ne lovim, intamplator,
de-un om, de-un pom, de-un caine care latrand,
ne cere disperat, viata – paine…
Avem atat de mult timp in noi
Dar… Nu ne gasim timp pentru dragoste…
Cati ani am incercat si noi sa primim o locuinta prin ANL. Nici gand sa reusim … an de an ne-am reinoit actele. Locuintele au fost primite in mare parte de cunostinte, pile si relatii din primarie. Se cereau cam 5-6 000 de euro (uneori mai mult) ca sa ajungi pe lista.
Dupa atatia ani ne-am luat gandul de la o locuinta a nostra. Aveam venituri sa sustinem un credit dar nu aveam nenorocitul ala de avans de 25%. De unde? Parintii sunt fie profesori, fie profesori pensionari. Ne-au ajutat cat au putut. Mai mult nu le puteam cere. Anul asta in 5 ian. 2010 am semnat contractul de vanzare cumparare prin prima casa. Am primit cheile. Inca nu imi vine sa cred. Programul s-a vrut un program social si a reusit. Avansul de 3000 euro este rezonabil, n-il permiteam. Iar ratele sunt suportabile si pentru o familie medie. Acum se vrea modificarea legislatiei pentru prima casa. Pacat. Iar despre ANL … decat sa bagati banii in ele …. mai bine continuati programul asa cum era. Asta este parerea mea dupa ce am trait ambele experiente. Cea a ANL-ului si cea a Primei case.
D-na Udrea,
dar daca omu’ n-are bani ce sa faca cu case? si de ce sunt sub moderare dar permanent nu am injurat nu am jignit care-i treaba?
Administrator:
Inseamna ca aveti amnezie. Ar trebui sa fiti multumit ca nu v-am banat.
STIMATA DOAMNA MINISTRU ELENA UDREA,
1.Obiectivul de a construi,in mandatul dumneavostra,100.000 de locuinte este mai mult decat laudabil.ln mod sigur,tinerii (si nu numai ei)vor aprecia acest proiect.Pentruca initiativa dvs. sa fie mentinuta “la foc continuu” cred ca ar trebui ca,in mod periodic,la intervale pe care le considerati de cuviinta,sa informati populatia despre stadiul proiectului.
2.Referitor la PS-ul din articol,respectiv la declaratiile legate de luarea a ostatec a ziaristei Maria Jeanne Ion. Stiu ca vi se analizeaza orice declaratie,cu o lupa care de cele mai multe ori denatureaza adevarul..Tocmai de aceea cred ca,atunci cand faceti declaratii referitoare la anumite evenimente,sa faceti precizari de genul:”asa dupa cum s-a scris in toate ziarele” sau “chiar persoane implicate in eveniment si-au exprimat nedumeriri” etc. In cazul special al dumneavoastra,care ati fost consilier al d-lui presedinte Traian Basescu,daca nu precizati si sursa, “presa ticalosita” va spune, mereu,ca… divulgati secrete,ca …folositi in interes personal informatii aflate la Cotroceni,etc.etc.
Mare pisicher Dragomir, asta, dar si Ovidiu Adrian, astia au nevoie de ANL ila bastioane, la Jilava…Oricum nu vor scapa de o boteala zdravana, hahahahaha, Doamna ministru, daca depun banii de acum, pot sa apuc la Ciurel sau ar trebui sa mai astept pana la largirea Straulestiului ? Va raman indatorat…la buna vedere !
Da silv, citisem si in pagina cealalta. Multumesc.
O sa invat si din asta ceva. Merita sa acordam atentie deoarece inseamna sa ne respectam pe noi in primul randa, apoi pe cei din jurul nostru…..
Hopa,sarut minile doamna ministru,vad ca v-ati tinut de cuvint si uite ati scris citeva rinduri ,dupa cum a sesizat Lulu foarte pline de emotie.
daca chiar am un regret acela ar fi ca sunteti maritata,mi-ar fi placut ca alaturi de un om ca dv sa incerc senzatiile tari,care insotesc drumul oricarui cuplu spre prima…CASA.
doamna GABITU UDREA[ce-mi place sa alint asa,gabitu]-am glumit desigur,cred ca v-ati dat seama.nu stiu ce sanse veti avea sa construiti 100.000 de case,chiar nu-mi pot da seama,daca este un deziderat[vb lui marco bela,deziderat] realizabil ,ori doar o dorinta.
vom vedea,pina una alta sa ajungem cu bine in primavara,economia sa inceapa sa miste,taxe noi sub nici o forma sa nu apara,populatia sa fie inteleapta si sa nu aibe loc framantari,de loc daca s-ar putea.
guvernul sa intre in forta si sa preseze parlamentul sa scoata legile pe care le-ati promis.
nu ma apuc acum sa le nominalizez,dar,daca vreti reforme,iesirea din criza economica,trebuie sa aratati poporului ca stiti ce trebuie sa faceti.
P.S.-wow ce-mi umbla prin cap-prima casa cu…ELENA UDREA.
iata un slogan bun,ce ziceti,ar fi interesant.
si daca mai am chef sa visez….inseamna ca …..sa zicem ca e bine.
Nu inteleg de ce este atat de necesar ca tinerii sa posede o casa a lor….Poate ca ar fi mult mai de apreciat crearea de locuri de munca mai intai, dar din cate constatam, asta nu face parte din prioritatile guvernului…….
http://www.revista22.ro/voinescu-si-preda-se-revolta-pd-l-cu-ayatolaci-care-fac-politica-din-4-7429.html
In 2003 a fost lansat cu multe festivitati programul ANL cu credit ipotecar a a cartierului Henri Coanda.Am depus dosarul si fara nici o intervenie( nici nu aveam cum) am castigat un lot.Bucuros, am vandut am vandut un mic apartartament,am depus avansul,am luat creditul si am crezut ca in 2006 ne vom muta in case.Dar au inceput problemele cu terenurile revendicate;dupa rezolvarea lor,in lipsa unui sprijin al ANL,lucrarile de constructie se desfasoara cu dificultate si extrem de incet. Astazi,peste 1100 de case in faze destul de inaintate de executie,unele finalizate sunt lipsite de orice infrastructura. Adica suntem in situatie nu foarte diferita de a concetatenilor care au cumparat case/apartamente de la unii dezvoltatori si isi vad casele si infrastructura terminate;dar noi am crezut ca avem un partener serios -statul roman prin ANL. Va rog sa observati ca in “lipsa de proiecte” primaria sect 1 si Primaria Generala returneaza sute de miloane de lei desi ,de exemplu,cartierul Henri Coanda este lipsit de drumuri,apa,canalizare,energie.
Pana acum am considerat ca norocul de a castiga un lot in Henri Coanda ,a fost de fapt un ghinion: am ingropat zeci de mii de euro si in plus platesc rate cincisprezece ani pentru o casa in constructie pe un camp fara drumuri,fara apa,fara curent si aproape fara speranta.Cu un ANL care nu a facut nimic sa ne reprezinte si sa ne ajute conform contractului de mandat.
Poate ,in sfarsit, sa apara omul care care sa doreasca sa treaca de la ignorare la fapte?
pai cind construieste STATUL ROMAN case,cu ocazia asta da si de lucru la firme,industria pe orizontala are ce produce si cui vinde.dar e greu de inteles pt unii ,e grea treaba asta cu economia pe timp de criza.
criza trebuie combatuta prin COMENZI DE LA STAT;
autostrazi,poduri,drumuri judetene,satesti,canalizare,apa,curent si….CASE,MULTE CASE.
*** Katrina – ştii de ce le trebuie tinerilor casă? Ca atunci când ies de la muncă să aibă unde trage: ACASĂ, acasă la ei, nu la părinţi…
Aici e toată şmecheria…
Rasputin,
Auzisem de dimineata la Realtatea fm ce postezi dar este bine ca le vad si negr pe alb>
Pe rand:
1. Dl Cristian Preda, are din nou pareri, una e fara probleme , eu de exemplu i-a sfatuii pe toti sa mearga mai mult pe jos ca vezi mai multe dar desigur in mijl de trandport in comun auzi mai multe, dar ce te faci daca te recunoaste lumea:)
Celelalte din nou spun ca mai bine tacea si ramanea filozof: astfel el nu intelege ca si altora probabil ca le placea Paleologu sau care o sa fie relatia cu armata a lui Oprea e o intrebare pe care poti s-o pui dar nu in mod public daca esti politician si nu comentator de presa.
Oricum la aceste doua critici se poate raspunde scurt cu propozitia lui Henric IV : “Paris vaut bien une messe”.
Spune ca ar dori „schimbarea garniturii de la vârf”: „O modernizare a PDL presupune, evident, schimbarea garniturii de la vârf”. E dreptul lui sa doreasca asta, poate ca are si dreptate, dar iarasi spun ca ar fi mai bine sa nu o clameze in piatza spre bucuria dusmanilor.
Ramane valabila concluzia mea spusa mai demult: cred in continuare ca suntem in aceiasi tabara dar dlui “nu s-a copt” inca deplin.
2. Sever Voinescu mult mai atent cu vorba, spune totusi ca este nemultumit de felul in care se iau deciziile in partid etc. De acord cu el, cum ca decizia si luarea ei este o problema esentiala in orice partid politic. Dar acelasi lucru il spun si lui, cum ca astea sunt treburi interne de partid pentru care nu e cazul sa ia martori cititorii unei reviste ci cum spune si Dna Udrea, sunt organisme de partid unde astea se pot discuta cu folos.
Silverstar
New York-ul are 20 de milioane de locuitori dintre care multe milioane tineri, care stau in chirie….si niciun ministru american nu le promite tinerilor ca le va construi case………
Ref la ce am postat mai sus, stiu de la un participant o poveste autentica cu erou principal Dan Amedeo Lazarescu si cel care mi-a povestit secventa, eu avand posibilitatea sa verific, si asa au fost lucrurile cum mi-au fost povestite.
Daca cineva doreste, pot povesti acel eveniment din 1991.
Foarte frumos demersul cu prima casa. In momentul asta dau o multime de bani pe chiria unei garsoniere. mi-ar placea sa am si eu ceva al meu
Un exemplu privind lipsa de profesionalism a presei si iresponsabilitatea celor care intra in direct, nu specialisti ci frustrati care vor sa fie auziti de vecini si care au orice numai gandire rationala nu cat si persoane interesate economic sa induca anumite decizii, realizatorul enmisiunii fiind tehnic pe dinafara si crezand ca astfel de subiecte se pot discuta cu oricine ca cestiunea cu cine votezi si de ce.
Azi in acest sens am auzit la Rfm doua enormitati:
a) cat sunt de proaste si false repartitoarele de caldura;
b) cat sunt de indicate centraele termice de apartament realizate in stilul romanica;
erata: centralele termice…
*** Katrina – nu se poate face Domnule, nici o comparaţie între USA şi Romania. Din absolut nici un punct de vedere.
Şi da, ştiu şi eu că mulţi americani locuiesc cu chirie şi mai mulţi locuiesc în rulote… Dacă erau români, ştiau că la noi omul cât trăieşte trebuie să-şi facă o casă, să sădească un pom şi să aducă pe lume un om…
Problema e alta. Doamna Udrea şi-a propus să facă şi va face dacă va avea sprijinul şi ajutorul PD-L, dacă va avea liniştea necesară şi oameni cu care să lucreze. Vezi tu, această activitate din care va câştiga popularitate şi PD-L şi politicianul Udrea, deranjează opoziţia tare de tot… De aici, atâtea răutăţi, ură, acuze, calomnii, poveşti fanteziste pe seama tânărului ministru Udrea, toate redate în presa de scandal.
Politicienii din opoziţie vor avea termen de comparaţie. Cât au fost la putere, au făcut totul pentru ei şi nimic pentru popor… Acum iaca s-a găsit tocmai Elena Udrea – femeie, tânăr politician în plină ascensiune, ministru – să facă ceva şi pentru români şi uite de asta a devenit ţinta răutăţilor şi a urii PSD şi PNL…
Silverstar
Puteam sa’ti dau exemple si din Paris, Londra, Madrid, Roma sau oricare alt oras din lume.
Iti faci o casa doar atunci cand iti permiti, cand ai un loc de munca destul de bine platit ca sa’ti poti plati ipoteca…Daca erai putin mai atenta, observai ca principalii beneficiari vor fi tot promotorii imobiliari……
PD-L este un partid in continua campanie electorala………
Revin si eu, merit o pauza
Katrina, trebuie facut ceva deoarece la noi peisajul este trist….sunt zeci si zeci de santiere cu locuinte ridicate si ramase asa de anul trecut…..somajul din constructii este mult peste puterea de ai sustine financar de catre stat. Ce vrea dna EU sa faca are scop dublu- redeschiderea santierelor, terminarea locuintelor care se degradeaza, somaj mai putin…..loc de munca…si asa incet incet revenim la normal. Pe mine ma deprima cand trec pe langa astfel de edificii care deja se degradeaza….Repet e necesar sa relansam domeniul acesta, nu conteaza cine cumpara-vinde, conteaza ca circula banul, se o da o stare de bine, un stimulent…… Intelegi ce vreau sa spun?
Voi ati remarcat ca singurul om care a promis ca incearca sa faca ceva desi e greu aproape imposibil, este DOAR dna EU? Este singura care a spus ca nu ia si incearca sa dea, atat cat poate. Ati mai auzit un ministru care sa spuna macar INCERC? Eu nu si daca a mai fost cineva va rog sa mi spuneti. Vedeti cat de trist e totul si ca TREBUIE dragii mei sa sustinem macar pe cel care incearca sa faca nu sa spuna….e criza nu pot sa dau, sa fac……. Ptr mine e suficient si e de bun simt sa reunosc ca merita apreciat pe fata…..
Citat din ziare.com:
Judecatoarea Florica Bejinaru a primit de la CNSAS verdict de politie politica deoarece ar fi dat note informative in schimbul unor bani. A recunoscut colaborarea cu securitatea, dar a obtinut la Curtea Suprema desfiintarea verdictului initial al CNSAS.
Daca a fost turnator platit este ceva oribil si nu stiu cum mai poate privi un justitiabil in ochi?
Asta este nivelul si rezerva de cadre a CSM?
Salutari tuturor,
Bune intentiile cu privire la ”prima casa”…Dar eu as concepe si realiza un program national, bazat pe creditare subventionata care sa faca referire la ”PRIMA CASA CONSTRUITA”!!!! Ar da un imbold economiei, productiei materialelor de constructie si multe locuri de munca……
Poate se gaseste o modalitate de a si pune la dispozitia tinerilor care doresc si indeplinesc minime conditii,….chiar si un lot de teren pe care sa se oblige a construi in termen impus…..
Se poate gandi si elabora o formula interesanta cu aceste mici idei….dar,..dar….
lulu
Dar nu este rolul statului sa construiasca locuinte pentru tineri…epoca aia a apus acum 20 de ani….Rolul ministrului dezvoltarii regionale este sa dezvolte economia, nu sa construiasca locuinte. Ce folos ca se construiesc locuinte daca oamenii nu au unde sa munceasca, vor fi asistati social cu casa ?
Va rog dezvoltati ideia cu ”PRIMA CASA CONSTRUITA”….
Primim lovituri sau dezamagiri din orice parte posibila si imposibila, primin lovituri negative mai multe decat lucruri benefice sufletului nostru. Si ma intreb de ce acceptam, de ce nu strigam ca nu mai vrem. Numai noi putem sa ne facem viata dupa bunul plac, numai noi putem decide ce e bine si ce e rau. De ce nu separam neghiobia si apucaturile prostesti ale unor oameni “impotenti” de cea a celor care poseda forta, discernamant si fermitate. De ce? Cine imi raspunde?
Nota:
in raport cu problemele reale si grave puse de gripa, cauza exacta a mortii lui Tecuceanu, Dumnezeu sa-l odihneasca, nu are nici-o relevanta .
Draga Lulu…pentru ca suntem un popor de pastori,de culegatori….genetic nu putem depasi aceste handicapuri ale neamului nostru….
Kingu spune:
“wow ce-mi umbla prin cap-prima casa cu…ELENA UDREA.
iata un slogan bun,ce ziceti,ar fi interesant.
si daca mai am chef sa visez….inseamna ca …..sa zicem ca e bine…”
Citesc postarea Kingului si nu’mi vine sa cred ca argatul isi exprima fantasmele sexuale chiar pe blogul doamnei ministru. Cred ca un minim respect s’ar impune, iar astfel de comentarii se fac doar la cancan….sau Libertatea
@Lulu,
Mai intai trebuie sa fim in stare sa separam in mod real si obiectiv intre cele doua categorii si apoi mai discutam.
La noi categoriile sunt de fapt chiar si rasturnate din cauza prostiei, incompetentei si mai ales invidiei.
Katrina santierele de care iti pomeneam sunt dezvoltate e sistemul privat o spun la nivel de orasul meu deoarece familia sotului meu dezvolta o mare parte din zona…nu dau nume ca e usor apoi de gasit pe google….. Desi dorinta exista, preturile au fost renegociate, sunt de acord cu ce a propus dna EU, vor sa faca sa termine si sa vanda in regim de ANL, vor Katrina, sunt disperati. La masa de familie de sarbatori numai asta se vb, parca nu era Craciunul ci, o intalnire de afaceri, eram la un pas de a parasi casa…dar din bun simt am ramas….. Deci, se vrea si doresc sa faca pana si compromisuri, numai sa vanda. Pierderile sunt mari Katrina mari de tot……
ion adrian, eu separ in mod real prin felul meu de a fi. Si? Expica-mi? De ce nu am rezultate pe masura?
Lorenzo, nu e suficient ce spui. Vreau argumente….
lulu
Nimeni nu este obligat sa investeasca, iar cei care o fac trebuie sa’si asume riscul. Dupa cum spuneam, EU ii ajuta pe investitori nu pe tineri…….
Pai nu intelegi Katrina, ca sunt dispusi sa vanda la pret de ANL, vor sa intre in acest proiect….deci preturile vor fi mici adica la nivelul pietii reale. Iar tinerii ar avea de castigat, crede ma e momentul lor….doar sprijin sa aiba dn a EU.
@Lulu,
Ca sa vezi nivelul de incompetenta sau de sabotaj al parlamentarilor citez decizia finala absolut corecta luata de majoritatea PDL-UDMR si unii normali de la opozitie:
“Comisiile nu au aprobat nici reducerea CAS si nici majorarea punctului de pensie, propuneri venite de la Comisia de Sanatate si cea de Munca, din cauza carora ministrul de Finante, Sebastian Vladescu, amenintase cu demisia.
Cu alte cuvinte se dorea reducerea CAS deci scaderea fondului de pensie eventual concomitent cu cresterea pensiei. La cat se poate ridica nivelul iresponsabilitatii afirmate pe fata si cu nonsalanta de unii parlamentari?
Ion adrian, de acord cu ce punctezi, dar cu scumpirilee din domenuiul energetic, unde MAFIA domina tot, sau aia destepti pomeniti de dl Basescu, lor, ce li se face, cine-i opreste din hrapareala?
@Lulu,
Nu e suficient sa separi numai tu.
Si abia daca o majoritate va separa similar(ceea ce deocamdata la romanica din cauzele pe care ti le-am mentionat anterior nu se intampla si nici romanasii nu au decenta sa recunoasca, fara invidie si contestare valorile si sa se incoloneze cuminti in spatele acestora asa cum fac alte popoare mai putin dotate ca noi ) la aplicare, vom vedea daca a separat corect ca doar nu opinia ta personala sau a mea sau a cui vei vrea, constituie criteriul axiologic corect ci rezultatele concrete ce se vor vedea , exact ca la o echipa de footbal care-si urmeaza un timp antrenorul.
@Lulu,
Numai noi am putea face asta daca ne-am uni in jurul catorva idei far, si nu daca fiecare se simte un Preda sau un Voinescu.
*** Katrina – nu mă priceo la construcţii, nici la investiţii şi nu sunt nici ministru. Eu sunt filolog. Ceea ce ştiu e că orice om are dreptul la o casă. O casă a lui pe care s-o încuie şi s-o descuie singur şi s-o deschidă numai cui vrea şi când vrea… Şi mai ales că tinerii, la început de drum, nu e bine să stea nici cu părinţii nici ci socrii.
De ce să plătească chirie când acei bani – mă refer la banii de chirie – pot acoperi, cu folos, spun eu, rata lunară la o casă?
Dacă această propunere, sau acest proiect venea de la un PNL-ist sau PSD-ist, tot aşa de împotrivă ai fi fost?
Pe tine ce te-ar mulţumi?
Bunul simtz caracterizeaza liderii liberali:
http://www.ziare.com/actual/politica/01-13-2010/honorius-prigoana-pnl-incalca-legea-987134
Sa stii ca eu am capaciteatea de a intelege si pe dl Preda si pe dl Voinescu. Si sunt motivati intr un fel sa spuna ce simt, ce vad, ce li se pare anormal. De ce nu? Si de ce da, personajul respectiv…..stii tu care. Ca banii sunt forta in orice situatie, da, asa este.
Dar va las ca alte treburi ma solicita……