rss
home
23
Februarie

PSD-ul de azi, ca vechiul PSD si ca cel din totdeauna: impotriva unei schimbari cerute imperativ de romani

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “PSD-ul de azi, ca vechiul PSD si ca cel din totdeauna: impotriva unei schimbari cerute imperativ de romani”.

Citeste mai mult despre:

, , , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • Bibliotecaru a scris pe 25 Februarie 2010, 11:57 am

    :) :D :)

    Norocul doamnei Udrea că nu citeşte cum este ea iubită de diferitele personaje… Cred că s-ar enerva rău de tot.
    :) :D :)

  • Maryland Andrei a scris pe 25 Februarie 2010, 12:06 pm

    Da, este o femeie plina de noroc. Dar e mai bine decat sa te urmareasca ghinionul, totusi. Si, oricum, nici de noroc nu scapi chiar asa de usor.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:07 pm

    Celor care urmaresc blogul pentru a nu cadea in curse facile dar uneori bine puse :)

    Iar s-a dat ordinul de la Centrala ca Scoala de la Baneasa sa-si scoata soldatii la bataie, soldati care se valideaza pe aici ca si pe aiurea cum s-au validat initial si Mitrea sau Ciorbea in miscarea sindicala cu texte anticomuniste si chiar antiiliescene niste frasiuri ideologice, spuneam ca se valideaza azi acelasi anticomunism aparent dar tradati de sustinerea efectiva subterana data agentilor neacoperitzi cum erau Ionhut , si inca unul al carui nume l-am uitat, unora demascati de Hamangia, se valideaza deasemeni cu niste incurajari lipsite de orice importanta sau date cand nu mai prezinta importanta sai instigand la luicruri care se stiu ca vor fi instigate si din alta directie, cu sfaturi bune care oricum le-au mai dat si altii sau sunt evidente etc.
    Eu sunt un adversar real al acestora care scot aceste trupe si in ultima vreme posibil sa fi cauzat daune cam mari, si cine ar avrea timp sa urmareasca ce am facut si la vedere dar si pe relatii personale pe care ei probabil ca le afla poate prea tarziu ptr a le contracara asa ca sigurul mod de contracarare este incercarea mea de decredibilizare si singura procedura pe care o au ptr ca in orice alt plan bataia lor le este asigurata este cel al cautarii cu lupa a greselilor de redactare de orice soi, profitand ca nu am timp si nici chef sa-mi elaborez materialele postate ca pe niste articole de ziar , contand ca aici oricine daca este interesat poate cere o lamurire, o explicatie suplimentara, si toti stiu ca la orice interventie constructiva in raport de cele spuse sau discutate de mine sa de altii aici am fost cat se poate de cooperant dar necrutator cu sofistica si reaua credinta odata ce acesta a devenit evidenta.
    De aceea am si hotarat ptr a nu risca astfel de situatii sa nu mai intervin direct fta de acestia dar fara sa ma opresc din a taxa la modl general intentia adica fara sa renunt la a demonta toate diversiunile si manipularile care se incearca.
    Probabil ca am un oarecare succes ceea ce explica misiunea de decredibilizare pe care o executa unii pe aici.
    Voi veti judeca singuri toate acestea.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:10 pm

    Epstein Kovaci, adineauri la Rfm, cu tot respectul tb sa spun ca a gresit spunand ca despre etnie nu trebuie discutat decat la recensamant , cazand in capcana Corectitudinii Politice nocive
    Sa explic de ce consider ca greseste: in domeniul infractionalitatii, al starii de sanatate si in oricare alt domeniu care este corelabil cu un anume criteriu de agregare al unei comunitati, mai ales daca situatia este social defavorabila, este rational sa afli situatia grupului in functie de acest criteri de agregare si tnia este cu siguranta unul nu din motive etnice ci din cauza unei corelatii intre etnie si elemente favorizante a unor stari neconvenabile. Gresesti daca nu urmaresti etnia infractorilor, cand se constata ca cel putin azi etnia este corelabila cu saracia din care decurge si infractionalitatea adica este normal ca politia sa retina grupul uman din care fasce parte un infractor si daca face parte din grupul al carui criteriu esential de agregare este etnia , in speta cea roma, ea tb retinuta tocmai nu cu conotatii rasiste ci ptr a se gandi masuri eficiente. Ascunderea sub pres a ce nu ne place, nu rezolva nimic.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:14 pm

    @Nicolae,
    Desi sper ca ai inteles ca tie ma adresam totusi ca sa nu risc nimic corectez mai ales ca rautaciunea 9era sa spun spurcaciunea dar as fi prea dur)s-a grabit sa interpreteze “rautacionist” acesta eroare de tastare caci intentia este evidenta.

    Asadar erata este:

    “Sa comunice prin comunicaTe de presa ca acolo nu se discuta nici opinii nici filozofii etc.”

    asadar

  • Maryland Andrei a scris pe 25 Februarie 2010, 12:26 pm

    Ioane,
    Tu esti propriul tau adversar, nu al altora. Te lovesti singur in vorbe de dragul vorbelor, cum spuneam, in discutii de dragul discutiilor. Este o neconcordanta reala intre dorinta ta si ceea ce reusesti sa exprimi. Nu este nevoie de nici o lupa pentru a descoperi greseli gramaticale in textele tale. Eu spuneam, cu prietenie, despre cele de logica, de exprimare incoerenta si lipsita de logica si importanta, adesea in afara regulilor de socializare si tematicii de interes. Ca la un salon de bolnavi psihici, chiar daca lumea e interesata de un meci de fotbal sau un spectacol de teatru, vine unul care se crede Napoleon si da indicatii, sfaturi si recomandari celorlalti posibili generali. Interventiile mele sunt cu scopul de a evita sa te acoperi de ridicol, este, daca vrei, un apel spre modestie si normalitate. Dar sigur ca tu poti sa faci ce vrei. Deocamdata vad ca ai revenit la insinuarea cu scoala de la Baneasa. Ceea ce ma onoreaza, cu toate ca nu am educatia respectiva si spiritul cazon nu este pe gustul meu. In fine, nu te imbata cu apa rece, crezand ca ai “probabil un oarecare succes”, pentru ca nu e cazul.

  • Maryland Andrei a scris pe 25 Februarie 2010, 12:29 pm

    Ioane,
    Si comunicarea pri comunicare si prin comunicate este tot acelasi lucru. Privind asta ca o recomandare facuta de pe pozitii superioare, guvernului sau premierului, poti sa judeci si tu daca medicina a avansat la asemenea nivel incat sa produca medicatia curativa. Parerea mea este ca nu. Nu inca. Poate nicodata.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:37 pm

    Repet ce am spus in 18 februarie si ieri i-am transmis si dlui Baconschi:
    ” Fiziologia” dlui Baconschi nu are conotatie rasista, ci se refera cu siguranta la saracia etniei mai ales ca a spus ca s-a referit si la alte comunitati umane constituite nu pe criteriul etnic dar probabil ca al saraciei. Trebuie terminat cu aceasta politie a gandirii de tip orwelian care ataca pe baza scoaterii din context si cautarii cu rea credinta numai a interpretarii defavorabila(cum fac si spurcaciunile oriunde s-ar afla ele) si media careia azi se pare ca ii place chestia asta, ar trebui sa se bata pentru asta, caci ziaristii vor fi dinte cei care vor suferi cu adevarat de asta.
    Saracia este problema fiziologica referita in subtext de Baconschi, caci saracia care te imbolnaveste te omoara devine o problema fiziologica. Se cunosc canibali printre cei care mor de foame cat de civilizati erau ei cand erau satui.
    Iar etnia roma, este corelabila in mare parte ca si alte comunitati umane la care deasemeni s-a ref Baconschi, cu saracia lucie si astfel cu infractionalitatea.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:43 pm

    Cred ca pe pozitii superioare se aseaza prostii sau complexatii pe teme de inteligenta, care daca sunt si invidiosi si de regula sunt nu numai invidiosi dar si foarte “rautaciunisti”, ii suspecteaza pe toti ceilalti care au ceva de spus, ca s-ar aseza pe pozitii superioare, ei neintelegand ca de raportari de acest soi, nu sufera decat complexatii, care din pacate, am mai spus-o, cam aglomereaza virtualul. :)

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:46 pm

    Scuze: Nu mai spun SANCTA SECURITATIS ci SANCTA GENEROSITATIS SAU SANCTA MORTALITATIS DE DRUM LUNG. :)

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 12:57 pm

    Si acesti scoliti la Baneasa nu risca sa contrazica nici-o idee: ori insulta pe deadreptul ori ataca doar exprimarea.
    Oare inafara de SECURI ce epitet li s-ar potrivi?

  • Bibliotecaru a scris pe 25 Februarie 2010, 01:07 pm

    Băşcălie sau pamflet… în orice caz total neinspirat.

    Eu am impresia că nu a mai căutat nimeni în dicţionar în ultimul timp şi a cam uitat ce înseamnă fiziologie. Fiziologia este o ramură a biologiei. Eu nu ştiu ce se mai poate discuta mai departe… Este evident că domnul Baconschi a dat-o cu oiştea în gard, cel puţin din punct de vedere politic dacă nu şi al propriei umanităţi. Dacă numeşti comunitatea românească drept un organism viu şi spui că are probleme fiziologice… înseamnă că te referi la probleme precum constipaţia, retenţia de apă, prostata mărită care duce la urinarea pe timp de noapte…

    Există un dubiu asupra “infractionalitate in sanul unora dintre comunitatile romanesti, in special in randul comunitatilor cetatenilor romani de etnie roma”? Domnia sa desparte comunitatea de români din Franţa între români şi ţigani. Nici nu este nevoie de mai mult pentru a stabili natura rasistă a discursului. Sub nici o formă un politician, cu atât mai mult un fost ambasador, nu are voie să despartă românii funcţie de naţionalitate, etnie sau rasă. În momentul când are importanţă etnia, începe şi discriminarea. Altfel putem discuta infinit relativ la ce anume a însemnat acel “fiziologic”.

    Mai bine o poezie scrisă de tatăl personajului imberb din punct de vedere politic…

    Psalm negru

    Doamne, aş vrea să plâng, dar nu mai
    am nici un râu pe-ale carui maluri
    să-mi pot aminti de Sion. Si Babilonul
    e-n mine şi mulţimea de robi
    îmi întinde cătuşele predestinate şi râde, râde…
    istoria, vechile mituri, capul de lup, Doamne,
    simt umbra ta mare deasupra pământului meu,
    simt în scheletul pe care-mi port trupul,
    oasele risipite pe câmpuri de înaintaşi apocrifi,
    simt că timpul meu îl măsoară clepsidre
    însîngerate şi false… ochii mei reci şi pustii…
    Doamne, istoria… Doamne, ia de la mine
    destinul acesta – şi dacă nu-mi poţi hărăzi altă soartă,
    dă-mi o moarte înaltă, cotropitoare, sălbatecă,
    mai mare decât viaţa duşmanilor mei.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 01:21 pm

    Noica a spus ca printre atributele prostiei se afla si exactitatea cu ochelari de cal.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 01:22 pm

    PS Nu exista nici-o proba ca s-a referit numai la cetatenii romani din Franta.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 01:25 pm

    Ce misto isi impart sarcinile acesti diverionisti, caci iata abia cer eu argumente de la unul i ncapabi sa produca si asa ceva ca iese la inaintare, iata ca vine si “specialisimul” argumentarii a orice ca sa iasa cum vrei. :)

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 01:25 pm

    Si voi toti ceilalti va bucurati la spectacol, nu-i asa? :)

  • Maryland Andrei a scris pe 25 Februarie 2010, 01:33 pm

    Biblio,
    Nu ai tinut cont de avertizarea de mai sus, ca poti sa cazi in capcane. Ai facut jocul, abordand, elegant dupa mine, problematica legaturii dintre ministrul de externe, saracie, tigani, fiziologie si securitate. Nu ai inteles ca dupa “saracia care te omoara” mai ramin totusi efecte fiziologice. Nu de tipul celor de noapte, cele de zi cu zi. Ma ingrozesc ca o sa ne acuze si cu efectele radiologiei. Ca securistii au si radio, nu comunica numai prin priviri. Oricum, deocamdata se pare ca aceasta boala, nu doare, dar cred ca inca nu a intrat in faza critica sau acuta. Atunci sa vezi!

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 01:58 pm

    Si ar mai fi un argument dar doar asa, de autoritate: Azi numai prostii si incultii pot fi rasisti in sensul definitiei exacte a rasismului si dl Baconschi cred ca nu poate fi banuit ca avand vreunul din aceste atribute.

  • Nicolae a scris pe 25 Februarie 2010, 02:06 pm

    @ ion adrian
    Multumesc pentru raspuns si precizari.
    Scuze pentru ca abia acum am dat o raita pe blog.
    Toate cele bune.

  • silverstar a scris pe 25 Februarie 2010, 02:08 pm

    O analiza corecta si exemplificata a felului cum inteleg sa faca politica PSD si PNL… Comentariu luat de pe ziare.com

    “Cum spuneam si acum ceva vreme, PDL s-a trezit intr-o situatie careia eu nu i-as zice grea. Ba din contra, este una nesperat de fericita! Daca cele 2 partide ramase in opozitie, unul de stanga si unul de dreapta, si-ar respecta doctrinele, ironic, fiecare ar trebui sa sprijine pe rand masurile guvernului, cand PNL pe cele de dreapta cand PSD pe cele de stanga!
    Asta daca aceste partide au cu adevarat doctrina pe care o declara! Din pacate pentru PDL, ceea ce a sesizat si Sarbu, asa cum demult oamenii vazusera si politicienii nu reuseau sa inteleaga, aceste partide nu au un astfel de comportament, ci critica la unison masurile guvernului, fie ca sunt de stanga sau dreapta, nerespectandu-si astfel propriile doctrine, si demonstrand ca doctrina reala a PNL si PSD este alta, si anume “jos Basescu”! Aste este si unul din principalele motive pentru care Geoana si Antonescu au pierdut confruntarea cu Basescu, faptul ca nu pot mai mult decat “jos Basescu”.
    Atunci cand guvernul incerca sa acorde alocatiile diferentiat, in functie de venituri, nimeni nu arata ca aceasta masura este una clar de stanga! PSD, care ar fi trebuit sa sustina cum era si normal o masura de stanga, s-a grabit sa critice la unison cu PNL (partid de dreapta) masura! Unde este caracterul social al PSD?
    Despre PNL, multi isi dau cu parerea, asa ca o sa incerc si eu. Desi pana nu demult, Antonescu critica conduita aplicata de Basescu in PDL, scum, din nou ironic, aspira catre acelasi lucru! Va aduceti aminte de misto-urile aruncate de Antonescu privitor la disciplina din PDL? Ei bine, acum si el tinde catre exact acelasi lucru! Am impresia ca “revolutia bunului simt” se va inneca in totalitarismul “prin noi insine, acum”. Desi la PDL era de inteles caracterul totalitar al unui lider, fiind partidul “fara ideologie” asa cum tipa Antonescu, sunt si eu curios cum se potriveste acest caracter cu liberalismul???”

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 02:17 pm

    Mie mi-a placut. Nu stiu autorul poate ca este cel care o emite:

    “La politique n’est pas seulement l’art du possible. Il est des moments où elle devient l’art de rendre possible ce qui est nécessaire”.

  • Bibliotecaru a scris pe 25 Februarie 2010, 02:21 pm

    @ Maryland Andrei
    Eu nu am nici o treabă cu fiziologia, doar cu discriminarea. Când cineva ţipă la tine (etnic român fiind) într-un mod peiorativ, “Bă ţiganule!”, reacţia de supărare înseamnă discriminare, pentru că este deja o raliere la sensul peiorativ.

    După cum vedeţi, sunt acuzat că de dobitoc ce sunt cred că domnul Baconschi se referă la românii din Franţa în timp ce el se referă la români în general. Faptul că domnul Baconschi a spus ce a spus în discuţia cu secretarul de stat pentru Afaceri Europene în MAE francez, Pierre Lellouche, şi într-o discuţie pe subiectul creşterii alarmante a infracţionalităţii din Franţa din partea comunităţii româneşti… nu indică absolut “nici-o proba ca s-a referit numai la cetăţenii romani din Franţa”. Sigur că da, faptul că se referea la toate comunităţile româneşti din toate colţurile lumii ar însemna, probabil, o măsură atenuantă şi nu agravantă… :D

    Problema noastră este că nu avem politicieni (cu foarte rare excepţii), avem oportunişti care mimează adeziunea la politică. Ei îşi pun problema dacă ce au spus înseamnă rasism şi nu dacă ce gândesc intim este rasist. La fel şi în cazul acţiunii politice şi a deselor loviri cu dreptul în stângul şi stângul în dreptul (mă refer la Picioarele “Politice”). Faptul că adeziunea la partid nu are nici o legătură cu o doctrină specifică partidului şi totul este aparenţă, faptul că o covârşitoarea majoritate a celor care ne conduc este formată din arivişti, profitori, habarnişti, “Uite cum stă treaba. Eu am fost pus aici politic. O să mă descurc.”, faptul că mulţi dintre “stimabilii politicii” sunt oameni care şi-ar vinde cu uşurinţă colegul de partid, ideologia, credinţa pentru un post călduţ, toate acestea generează atâtea aberaţii că nici nu mai reprezintă ceva neobişnuit în România. Astăzi normalitatea a ajuns să sară în ochi.

  • maca a scris pe 25 Februarie 2010, 02:25 pm

    Jos tirania primarului Scripcarul!
    Eroul Botorog a fost arestat pt curajul de a fi protestat impotriva inclacarii drepturiilor sale. Risca 10 ani de inchisoare pt un protest democratic !

  • Maryland Andrei a scris pe 25 Februarie 2010, 02:34 pm

    Da. Din pacate ai dreptate. Asa este. Acum este la fel de valabil ca in vremurile comuniste: Noi ne facem ca muncim, numai ca in cazul politicienilor, nu mai este la fel de valabila si continuarea: ei se fac ca ne platesc. Chestiunea cu fiziologia era o invitatie la nuantari, dar catre autorul ineptiei respective. Eu tot cred ca daca postezi tampenii, ori nu te ridici la valoarea care trebuie, ori iti bati joc de proprietarul blogului, ori de cei care citesc si posteaza aici. Este un fel de atac, la prestigiul si onorabilitatea celor care frecventeaza acest mediu de socializare. El nu are efect in plan politica, nu are forta de influenta, decat in masura in care ideile sunt amplificate de presa. In plus, departe de regulile morale si ale bunului simt se aduc tot felul de acuzatii nefondate. Ceea ce il face pe autor jenant, dar compromite intreaga comunitate. In conditii normale, a acuza pe cineva, ca este securist, elemntul care a devenit acum, cel mai nociv al societatii, doar pentru ca a aratat niste grave erori de coerenta si exprimare in stil ironic, este o calomnie nepermisa. Pe mine nu ma deranjeaza, mai ales ca tot ce spune personajul respectiv, potrivit scarii mele de valori, nu face doi bani. Si, probabil dupa ce mai acumuleaza cateva pahare, o sa treaca la injuraturi si amenintari.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 02:53 pm

    Adversitatea fata de ceva ce-i depaseste de ceva ce nici nu pot intelege, ii apropie si pe cei care pareau candva cele mai ireconciliabile individualitati :)
    Confirmari peste confirmari :)

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 03:40 pm

    Ma gandesc, daca este gresit sa spui ca azi Romania este in cea mai grea situatie de dupa criza din 1946-1947.
    Eu cred ca este, caci ar trebui sa ne gandim in ce criza s-ar considera azi francezii , germanii, spaniolii etc daca s-ar tezi dimineata avand veniturile de azi ale romanilor ?
    Adica este chiar o evaluare blanda si de fapt comparativ valabila cam tot timpul, fie criza mondiala, fie nu. :)

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 03:46 pm

    PS. Scuze, retrag postarea caci probabil ca acesta referit, doreste sa te ataga in discutia prieteneasca dintre mine si dlui si in acest fertil schimb de idei intre noi, ceea ce nu cred ca te pasioneaza. :)

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 03:49 pm

    Cu se numeste stilul tipului referit: demascarea dusmanului de clasa?
    Asa cred si cred ca antrenamentul se facea tot pe la Baneasa.

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 05:58 pm

    Daca am tot fost forfecat pot si eu acum sa raspund cu dovezi, nu numai cu deductii logice .
    Asadar acum am materialele necesare ptr a face si dovada celor spuse in 25 February, 2010 at 12:07 pm, respectiv ca dl Andrei este un infiltrat printre cei de aici care avem o anume atitudine politica, lucru banuit de mine demult prin faptul ca facandu-se ca protejeaza blogul contra unor marunte greseli de tastare sau de compunere facute de mine, produse de viteza cum se poduce cand schimbi o fraza si nu esti destul de atent sa acorzi celelalte ramase cu elementele textuale nou introduse etc a incercat sa ma exaspereze si sa ma faca sa renunt asa cum au facut si adversarii declarati.
    Adica nici-o deosebire fata de comportamentele de tip Ionhut doar ca avand o alta acoperire.

    1. Nu ma voi referi la inexactitati de interpretare intentionate sau nu, din relatarile dsale ref la postari de ale mele pe alte bloguri, unde desigur ca nu intru intamplator si nici sa incerc sa-mi creez “o situatie, un job” :) mai ales ca unele postari cu un continut similar le-am afisat si pe aici , inexactitati care si ele se pot dovedi dar ar trebui careva sa fie mult prea atent si generos cu timpul sau ptr a reusi sa demontez niste calomnii;
    2. Avem insa azi, un comportament instinctiv care arata de fapt de ce parte este in realitate Andrei M. si anume reactia sa fata de argumentul explicativ pe care l-am dat pentru comportamentul dlui Baconschi, care domn Baconschi este atacat cu totala rea credinta si noi cei de aici, cred ca ar trebui, macar pana nu suntem convinsi ca el cu certitudine ar fi gresit, sa-i acordam prezumtia de nevinovatie si dubiul fata de asa zisa lui culpa de rasism, acuza foarte grea in ziua de azi si pe care ca s-o inlaturi , ca si orice avocat, cata inteligenta ai, atata succes vei avea, desigur daca vei fi si ascultat.

    Asadar este suficient sa citesti atent , foarte atent, ce-i raspunde lui Biblio care desigur ca il acuza pe omul lui Basescu dl Baconschi in 25 February, 2010 at 1:33 pm si in continuare in 25 February, 2010 at 2:34 pm si sa vezi referirile rautacioase la apararea pe care am incercat-o eu.

    Desigur daca apararea pe care incerc sa i-o fac lui Baconschi vi se pare inconsistenta si nemeritand sa fie incercata si are cineva una mai buna decat ce vor aia si probabil si Biblio dar si Andrei, adica pusul cenusii in cap de catre dl Baconschi , nu am ce sa spun, dar daca considerati ca in 18 februarie cand am lansat acesta aparare pe firul Despre casele ANL si despre lupta cu cliseele din 18 February, 2010 at 2:21 pm nu am gresit si nici in cele zise azi si la care au replicat acesti doi domni, atunci trebuie sa fiti de acord ca am produs dovada materiala ptr a-l pune pe A.M. in randul tradatorilor, al celor in serviciu comandat in misiune de infiltrare si sabotaj de discreditare a adevaratilor adeversari ai stapanilor sai sau in cel mai fericit caz al unui oportnist care se amuza pe bloguri facand raul din placere, ca atunci cand s-a comportat cum s-a comportat cu dna Silverstar.

    Revin la aparea pe care o incerc prin alta interpretare decat cea data de ONG spuselor dlui Baconschi, care cred ca este sau macar ar trebui sa fie si cea a dlui Baconschi caci altfel nu poate decat sa-i dea dreptate lui Biblio si tuturor ONG tiganesti, sa recunoasca ca-i rasist, daca chiar a gandit asa cum este acuzat ca a gandit si atunci nu mai incape nici-un dubiu, adica daca dl Baconschi gandeste asa, atunci este rasist, ca doar nu-i un idiot care nu stie ce vorbeste.
    Asadar singura sansa a dlui Baconschi inafara de soarta , noroc si alte imponderabile, ar fi doar acesta interpretare pe care am dat-o eu spuselor sale si Biblio, desigur inteligent, calitate pe care nu i-o neg, asa cum nici lui Andrei nu i-o acord, a sezizat ca esentialul in argumentatia mea este ca dl B. a vorbit de mai multe comunitati si nu numai de romi si a atunci el Biblio, a vrut sa izoleze cazul la Franta, unde celelalte comunitati de romani nu au scuza saraciei decat in mica poportie . Dar de la Bibliotecaru nu am ce astepta, el in acest proces este avocatul acuzarii ca intotdeauna si eu aproape ca intotdeauna, adica atunci cand cred ca acuzarea este ipocrita, tendentioasa, de rea credinta, sunt avocatul apararii.
    Ei bine in acesta situatie A.M. s-a dat de gol, caci s-a vazut ca el de fapt, in sinea sa, ar vrea ca Baconschi sa piarda meciul, iar poate singurul argument care l-ar putea face sa-l castige, in loc sa-l sprijine, eventual sa-l imbunatatrasca daca ar fi de partea lui Baconschi, a incercat doar alaturi de Biblio desigur nu atat de evident sa-l discrediteze acestei aparari, dandu-i dreptate lui Biblio.

    S-a intamplat exact ca intr-un foarte bun roman politist unde Hector Poirot demasca o echipa de trei criminali care ucid un personaj si fac in asa fel incat pe rand banuiala sa cada pe fiecare , ceilaltidoi ca din intamplare furnizandu-i un alibiu celui banuit, astfel ca in final nici unul nu mai putea fi banuit, decat daca intelegeai ca lucreaza in echipa. Evident ca respectivii asasini nu aratau ca se cunosc, nimeni nu stia asta si nici detectivul nu avea nici-un motiv sa-i banuiasca.
    Jucand insa bridge cu ei, cine cunoaste jocul va intelege de ce, el a inteles ca cei trei formeaza o echipa in sensul ca se sprijineau subteran toti trei contra lui Poirot, desi pe rand fiecare i-a fost coechipier, si tradandu-se astfel prin aceste chestii destul de greu de perceput, dar pe care Poirot fiind si un bun jucator le-a sezizat si atunci i-a banuit si mai departe a fost un joc de copil sa le puna catusele.
    Asa ca draga Mary in seara asta ti-am pus si eu “catusele” . Pentru mine lucrurile erau demult clare, dar cred ca vor fi si pentru cei care se vor osteni sa urmareasca cele spuse de mine si daca nu le pasa asta este , eu am facut maximul posibil
    .

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 06:27 pm

    O inadvertenta ce se cere corectata:

    Dl Epstein Kovaci este de fapt unul si acelasi cu dl Peter Ekstein Kovacz;

  • balbeck a scris pe 25 Februarie 2010, 06:29 pm

    Tanarul de 35 ani arestat pentru ca a “injunghiat” 12 fete a facut 12 ani inchisoare pentru viol.Cred ca a fost condamnat mult prea aspru,un criminal ce a omorat 2 femei facea mai putin,daca avea un avocat bun.
    Cred ca tanarul de 35 ani ce are doi copii e batjocorit de justitia romana.A ajuns sa urasca femeile la maxim.In mod sigur judecatorul ce l-a condamnat la 12 ani a fost femeie.

  • balbeck a scris pe 25 Februarie 2010, 06:41 pm

    E usor sa prinzi un boschetar si sa ii dai pedeapsa maxima mereu.
    Pentru viol ori ii dadeau 3 ani si facea jumatate,ori era anchetat in stare de libertate.
    Atunci ce sa mai zic de niste rromi ce l-au batut pe un boxer din Ploiesti si a stat in coma 4 luni?Razvan Cosma il cheama.Cei ce l-au batut sunt liberi.Cei ce l-au batut au cel mai tare avocat din ploiesti,fost procuror sef,demis de Basescu,prin decret prezidential in februarie 2008.

  • balbeck a scris pe 25 Februarie 2010, 06:45 pm

    Acest avocat a scos din inchisoare 2 interlopi extrem de periculosi si a bagat in puscarie un judecator,fost sef al sectiei penale Ploiesti,pentru ca ar fi luat mita ca sa ii scoata pe cei doi interlopi.

  • balbeck a scris pe 25 Februarie 2010, 06:46 pm

    Cica avem justitie dreapta.Halal justitie,e zero barat.

  • balbeck a scris pe 25 Februarie 2010, 07:23 pm

    De ce mai platim impozitele?Ca sa ajunga la justitia asta?

  • silverstar a scris pe 25 Februarie 2010, 08:40 pm

    Pentru cei care se încăpăţânează să vadă îngeri în satanele comuniste, citiţi ca să vedeţi ce-şi doreşte şobolanu’ Ponta:

    Ponta sustine votul obligatoriu si Parlamentul bicameral

    Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat joi, la Targu Jiu, ca formatiunea sa va actiona pentru mentinerea celor doua Camere ale Parlamentului, pentru introducerea votului obligatoriu si pentru introducerea interdictiei pentru parlamentari de a trece de la un partid la altul.

    Seful PSD a mentionat ca isi doreste mentinerea a doua camere parlamentare, membrii Senatului urmand sa fie alesi doar de catre consilierii judeteni si locali, iar parlamentarilor sa li se interzica migratia de la un partid la altul. De asemenea, Victor Ponta a sustinut ca ar trebui introdus votul obligatoriu…

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/politica/02-25-2010/ponta-sustine-votul-obligatoriu-si-parlamentul-bicameral-998172

  • ion adrian a scris pe 25 Februarie 2010, 08:41 pm

    Hai SIFON dle Ponta. :)

  • balbeck a scris pe 25 Februarie 2010, 09:11 pm

    Pentru cunoscatori,m-am auzit din Ploiesti in Pantelimon la un s 9+ 10 db,cu amplif.Fara amplif m-am auzit la un s 4.Cred ca am bruiat toate televizoarele vecinilor.:))

  • rasputin a scris pe 25 Februarie 2010, 10:39 pm

    s-a terminat congresul psd… a castigat Ponta… primul sarut ca invingator i l-a dat lui Nastase…hihihiiiiiiiiiiiiiiii… Bombonel este cel care l-a impuscat la vanatoare pe socrul lui Ponta ??? Ilie Sarbu ar trebui sa-l avertizeze pe Ponta… cu “ouale” nu e de joaca , daca ramane fara ele, psd ajunge pe mana trio-ului ilici-nastase-mitrea ( cat s-a reformat psd-ul !!!!!!) .

  • Bibliotecaru a scris pe 25 Februarie 2010, 10:40 pm

    Aud că domnul Videanu a luat, în sfârşit, prima decizie anti-criză… ceva cu prime la energie… nu am auzit prea bine. Unde mai pui că stimularea performanţei este şi măsură de dreapta.

  • Gherman Adrian a scris pe 26 Februarie 2010, 01:32 am

    parca era clara treaba cum ca: unicameralul este o eroare… atat a celor care au propus cat si a celor care au votat.

  • Gherman Adrian a scris pe 26 Februarie 2010, 01:34 am

    “Gherman Adrian says:
    Your comment is awaiting moderation. ”

    asta inseamna PSD ism. Numai ei modereaza comentariiile. Un PDL ist adevarat nu modereaza, nu cenzureaza. E transparent.

    Administrator:
    Doar useri vechi beneficiaza de postarea comentariilor fara moderare.

  • Katrina a scris pe 26 Februarie 2010, 02:49 am

    Doar cei din PSD fura la alegeri……….EBA a ajuns “pe bune” parlamentar EU, spre satisfactia multor “portocalii”………….RUSINE !!!!

    http://www.jurnalul.ro/stire-politic/votezi-de-mai-multe-ori-si-castigi-o-functie-537047.html

  • Nicolae a scris pe 26 Februarie 2010, 06:35 am

    Doamnei Ministru Elena Udrea
    Buna dimineata. Discutam aseara cu un prieten despre litoralul nostru si “coborand” noi de la Histria (cetea si zona fiind, dupa parerea mea, nejustificat ignorate) si pana la Vama Veche, ne-am impotmolit la Olimp. Cred ca este statiunea care a ramas cel mai mult in urma. Nu stiu cine sunt actualii proprietari ai hotelurilor, dar parca ar fi cazul sa se intreprinda ceva. Pe vremuri, cazarea la Olimp in unul dintre hotelurile de pe malul marii era un privilegiu conferit doar unora. Inteleg ca acum nu mai prea vrea nimeni sa se cazeze acolo. Exista o posibilitate sa se faca ceva pentru remedierea acestei stari de lucruri ? Nu astept ca Olimpul de azi sa devina o a doua Mamaia, dar poate, poate….Ar fi bine pentru noi toti.
    Mult succes si toate cele bune.

  • silverstar a scris pe 26 Februarie 2010, 07:17 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Zice ca un ardelean coboara pe Feleac spre Cluj cu caruta cu nevasta si copilul. Ajungind in dreptul Teatrului, copilul intreaba:
    - Tata, da’ casa aiasta mare cu doi catei pe ea ce-a fi?
    - Nu stiu, dragu’ tatii…
    Apoi, in Piata Unirii:
    - Tata, da’ omu aiesta de hier pe cal, cine-o fi?
    - Nu stiu, dragu’ tatii…
    In fine, langa Parcul Mare:
    - Tata, da’ la balta aiasta mica, oare cum i-a zice?
    - Nu stiu, dragu’ tatii…
    Femeia, agasata de insistentele copilului, intervine:
    - Da’ mai lasa-l in pace pe tata-to, ma copile, nu vezi ca-i trudit?!
    La care taranul raspunde cu bonomie ardeleneasca:
    - Lasa-l, femeie, pe copil sa intrebe, ca numa’ asa invata!…

  • silverstar a scris pe 26 Februarie 2010, 07:23 am

    Citatul zilei

    Fă-i omului un bine, că nu te uită un an. Fă-i un rău, că nu te uită toată viaţa!
    Folclor

  • Frank Zapa[king] a scris pe 26 Februarie 2010, 09:15 am

    Fascinatia PUTERII.-nu am sa vorbesc prea mult astazi despre jocul puterii in stat,as vrea sa vorbesc despre jocul puterii in aceste organizatii private care sunt partidele si in care lupta pt putere in sinul partidului ia accente dramatice uneori.
    si n-am sa vorbesc nici macar de PSD,unde lupta acum a capatat o imagine de adevarat carnagiu.
    voi spune cite-va cuvinte despre jocul pt putere in PD-L si felul in care diverse voci,si personaje se pozitioneaza in partid pt a avea sanse cit mai mari sa ocupe pozitii de forta in partid.mi-as permite sa afirm ca asimilarea gruparii liberale inca nu s-a terminat si ca asimilarea a suferit mutatii odata cu intrarea in partid a citor-va intelectuali veniti din societatea civila ori direct de la cotroceni.
    asadar acesti ,Civili’in acest moment incearca sa provoace in partid o discutie si curente bine camumflate in spatele ,unor asa zise orientari doctrinare,invocind ideea ca PD-L nu si-a definit suficient de clar doctrina si ca din punct de vedere organizational lucrurile ar trebui schimbate.
    ca statutul nu ofera suficiente sanse tuturor.
    pina la urma Civilii’de fapt ce reclama?pai ei reclama ca puterea este doar in mina puternicului pivot format din :
    VASILE BLAGA
    RADU BERCEANU
    ADRIEAN VIDEANU
    ELENA UDREA
    in jurul acestor patru persoane sunt adevarate centre de putere ,care in acest moment sunt adevarate tinte mediatice pt toti nemultumitii din PD-L care nu au ascces direct la resurse,care nu au ce impartii in circumscriptiile lor,adica CLIENTILOR POLITICI.
    dialogurile din lumea bloggosferei de ieri intre SEVER VOINESCU SI CRISTIAN PREDA sunt doar o picatura din tot oceanul de nemultumiri care s-au acumulat in PD-L in acest moment luind tonuri destul de agresive.
    asadar,ION ADRIAN,nu trebuie sa te mire faptul ca A.M.si nu numai astazi iti lasa impresia ca au devenit dusmanii PD-L.
    nu,nu sunt dusmanii pd-l,ci a unor leaderi din pd-l,care este cu totul altceva.priveste cu un ochi atent,aceasta zbatere pt a ajunge cit mai aproape de centrul puterii.
    in acest joc sunt implicate multe persoane,care astazi iti ridica semne de intrebare in raport cu noile lor pozitionari.

  • ion adrian a scris pe 26 Februarie 2010, 09:25 am

    1. Din gandirea lui Ion Adrian

    ion adrian says:
    21 February, 2010 at 9:44 am
    Felicitari Victor Ponta,
    Felicitari Marean Vanghelie,
    Cei doi castigatori ai acestui Congres.

    Fraza epocala a Congresului a emis-o Vanghelie spunand ca spera ca Victor Ponta sa scoata PSD de sub cele doua mari acuze:
    CORUPTIA si COMUNISMUL.

    Bravo Mareane, cu asta m-ai dat gata.Sancta simplicitas!
    De altfel si in 21 decembrie sus pe baricada nu statea Petre Roman si in niciu-un caz Adrian Nastase ci tot niste baieti de baieti ai strazii: Dinca si Dan Iosif

    Ei, asa-i viata, acestia inconstienti de curajosi, apar in momentele de cotitura.
    Acum sa vedem acesta cotitura : fara coruptie si fara comunism.

    2. Din gandirea lui Andrei prezentata pe un alt blog:
    ……………………………………………………………………..
    Paradoxal, Vanghelie este marele castigator al alegerilor.
    ………………………………………………………………………….
    Andrei – februarie 25, 2010 la 7:37 am

    3. E original baietul, nu-i asa?

  • ion adrian a scris pe 26 Februarie 2010, 09:27 am

    PS
    Atentie,in Romania in 21 februarie dimineata, dupa stiinta mea acesta idee nu fusese inca exprimata.
    Atunci toti serbau victoria lui Ponta si demolarea lui Geoana, apoi incet incet au observat cum stam cu vicepresedintii etc, etc, dar totusi, apoi. :)

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila