rss
home
06
Ianuarie

S-a făcut pasul decisiv pentru reabilitarea Cazinoului din Constanţa

În urmă cu două zile, scriam despre faptul că Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului desfăşoară cea mai coerentă strategie de investiţii în infrastructura turistică. Ei bine, ca o confirmare a acestui lucru, în şedinţa de Guvern de miercuri, s-au aprobat indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea Cazinoului din Constanţa. S-a făcut astfel pasul decisiv către repunerea în circuitul turistic al simbolului cel mai cunoscut al litoralului românesc. De altfel, Ministerul Culturii a clasat această clădire drept „monument istoric de valoare universală” încă din 2004. De atunci, din păcate, nimeni nu a făcut ceva pentru a o salva, fiind lăsată să se degradeze de la lună la lună.

Costurile pentru restaurarea Cazinoului sunt estimate înainte de licitaţie la aproape 40 de milioane de lei, iar lucrarea urmează să fie realizată în doi ani. Aşa cum s-a întâmplat însă în cazul domeniului schiabil din Poiana Braşov, mi-aş dori foarte mult ca această clădire simbol a Constanţei să fie redată în folosinţă încă din vara lui 2013, deci, înainte de termenul de finalizare.

Costurile de reabilitare sunt mari pentru că monumentul se află într-o stare deplorabilă, fiind un pericol pentru oamenii care trec pe acolo, şi pentru că intervenţia asupra unei clădiri de patrimoniu se face numai de către specialişti autorizaţi în astfel de lucrări după planuri avizate de Ministerul Culturii. Pentru situaţia Cazinoului, vina aparţine exclusiv Primăriei Constanţa, care a închiriat clădirea unor prieteni de-ai lui Radu Mazăre, afacerişti de carton care nu şi-au respectat partea lor de înţelegere privind administrarea clădirii.

Restaurarea Cazinoului este o nouă dovadă că MDRT face de cele mai multe ori şi munca administraţiei locale, acolo unde decidenţii politici de la nivelul primăriei sunt indolenţi sau rău-intenţionaţi. Pentru edilul Constanţei este mai important să îşi petreacă timpul în Brazilia decât să încerce să fie un bun primar, măcar atunci când vine vorba de averea oraşului pe care îl conduce, ba chiar averea acestei ţări. Mai mult, în loc să vrea să îl vândă la preţ de nimic, în contul unei datorii la o firmă obscură a unor amici personali, mai bine ar fi accesat fonduri europene pe care le avea la dispoziţie pentru a-l restaura.

La fel ca şi în cazul reabilitării Borsecului sau a Băilor Herculane, lucrările de la Cazino nu sunt opţionale – în cazul în care nu se intervine, acea clădire ar putea să dispară pentru totdeauna nu numai din circuitul turistic românesc, ci şi de pe lista monumentelor istorice de valoare universală pe care le deţine România. Şi ar fi foarte mare păcat, având în vedere gloria din perioada interbelică, atunci când marii bogaţi ai Europei se îngrămădeau să vină la Constanţa, iar Cazinoul era principalul punct de atracţie.

Aş vrea să punctez faptul că, după restaurare, Cazinoul nu va rămâne în patrimoniul statului. Clădirea va fi redată în administrare primăriei, cu condiţia să aibă destinaţie publică. Sper că, la acel moment, Constanţa va avea primar un bun gospodar, căruia să îi pese mai mult de oraş decât de plajele din Brazilia.

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 07:16 am

    Bună dimineaţa! Un zâmbet la cafea :lol:

    Ardelenii se hotarasc sa declare razboi Chinei.
    La un moment dat, unul dintre ei ii atentioneaza pe ceilalti:
    - Ba, da-s milioane!
    - Da’ chiar ba, unde-i ingropam?…

  • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 07:56 am

    Ce spun primarii din tara dupa decizia CCR privind legea cainilor maidanezi / Primar Tulcea: “Noi vom merge pe legea aflata in vigoare. Dupa 7 zile in adapost, eutanasiem cainii”

    Decizia CCR lasa primariile din Romania sa aleaga dintre doua legi care se bat cap in cap in privinta eutanasierii maidanezilor, sustin primarii contactati de HotNews.ro. “Mergem dupa legea in vigoare. Cainii care in 7 zile nu sunt revendicati sunt si vor fi eutanasiati”, a declarat Constantin Hogea, primarul municipiului Tulcea. Romeo Radulescu, edilul din Ramnicu Valcea, sustine ca in orasul sau cainii sunt sterilizati, deparazitati si eliberati inapoi in teritoriu. Edilul explica totusi ca in momentul de fata exista doua legi care se bat cap in cap, una care permite eutanasierea cainilor comunitari si alta care interzice acest lucru, iar fiecare primarie trebuie sa aleaga care act normativ sa il respecte.

    Sursa: hotnews http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11167782-spun-primarii-din-tara-dupa-decizia-ccr-privind-legea-cainilor-maidanezi-primar-tulcea-vom-merge-legea-aflata-vigoare-dupa-7-zile-adapost-eutanasiem-cainii.htm?cfnl=

  • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:10 am

    Citatul zilei :roll:

    Femeile sunt creaturi menite să fie iubite, nu înţelese.
    Oscar Wilde

  • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:15 am

    Maidanezii – Un comentariu interesant de pe adevarul.ro

    “In SUA sunt centre pentru animalele abandonate. Sunt hranite si ingrijite 30 de zile. Daca in acest interval de timp nu sunt adoptate, animalele sunt eutanasiate. Si este America, unde aproape fiecare familie are pisici, caini in casa sau alte animale si americanii cheltuiesc anual miliarde de dolari doar pentru a-si hrani si ingriji animalele. Mai sunt si reclame la televizor pentru adoptarea lor (destul de impresionante), totusi, in timp ce unele au sansa sa fie salvate de la moarte, mii de animale sunt eutanasiate in fiecare luna. Activistii pentru drepturile animalelor trebuie sa aiba grija de ele (sa stranga donatii, sa infiinteze centre) nicidecum sa se rezume la demonstratii, propaganda si procese.”

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 09:52 am

      ***Nicolae – Bună! :lol:
      Ce să spun, ce să comentez? Nimic nu mă sperie mai tare ca sărăcia pentru că ştiu cum arată. Ce să rezolve UE în domeniul pensiilor? Nu mă duce mintea…

  • Stefan RADOVEANU a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:02 am

    @

    Cher Cristian PREDA,

    “Europarlamentarul PDL Cristian Preda: Raed Arafat trebuia incurajat sa imbunatateasca Legea sanatatii, nu invitat sa plece din minister ”

    Va rog sa va abtineti cu asemenea aprecieri nu cunoasteti dedesupturile AFACERILOR ARAFAT, un sort de Neculai in sanatate.

    Sunteti umblat bine prin lumea buna, ma intreb chiar sunteti nevazator la ce se petrece in sistemul de sanatate.

    Sper sa va reveniti din somnolenta prelungita si sa realizati interesele Natiunii in timpul car v-a ramas sa reprezentati PDL à Bruxelles.

    Daca va simtiti barbat politic sa va avedem cum va pozitionati la primaria capitalei.

    Cordialement

    • Frank Zapa[King] a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:51 am

      E clar,ROMANIA ESTE O TARA FASCINANTA,si este fascinanta in primul rind pt. ca fierbe,fierbe la foc mare si da in clocot mai tot timpul anului,cu mici pauze ,cauzate de vacante si nunti,in rest-SA CINTE MUZICA-
      Si cum sa nu de-a in clocot cind UNUL DIN SEFII U.S.L. in prostia lui incomensurabile,spune cu subiect si predicat,cind este luat dur la intrebari ,ADEVARUL,CARE ADEVAR?????????? pai ala de vrea sa-l tina ascuns in spatele a sapte lacate.
      Numai ca prostu nu-i prost destul ,daca nu se da sigur in git.Asa se face ca,baiatul nostru,imatur pina pe la vre-o 90 de ani spune cu subiect si predicat ca:
      ,EU NU SUNT PLATIT DIN BANI PUBLICI’
      Hopaaaaaaaaaaaaa,auziti mai oameni buni,BUGETARUL VICTOR PONTA NU-I PLATIT DIN BANI PUBLICI.Da din ce bani esti platit mataluta,TINERE PONTA????????????????????
      Din banii lui IOAN NICOLAIE ,AI???????????????Din banii marilor injdustriasi romani specializati in contracte cu statul si care astazi sunt muritori de foame si cu un ultim efort financiar baga bani in draci in U.S.L. CA SA POATA AJUNGE LA BUTOANE???????????????
      Auzi d’omle,IOAN NICOLAIE SI FIRMELE LUI care produceau UREE,2 anisorii a tot pompat bani in………………..INSOMAR CASA DE SONDAJ ,care casa,IL DADEA PE MIRCEA GEOANA CISTIGATOR LA ALEGERILE PREZIDENTIALE.
      Mai sa fie,ADICA PRETUL UREEI,ERA LEGAT DE PSD,MIRCEA GEOANA SI VICTOR PONTA………………haaaaaaaaaaa,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      Si chiar era,pt ca daca ajun geau DERBEDEII PESEDISTI LA MANETE-DL IOAN NICOLAIE ASTAZI CONSUMA GAZ INTR-O VESELIE PE PUNGA [NU DE GAZ] ROMANILOR,iar profitul intra cu generozitate in buzunarelul lui NICOLAIE SI………………VICTOR PONTA,BUGETARUL CARE NU ESTE PLATIT DIN …………………BANI PUBLICI……………..
      Mai ca sa vezi,cum l-au adus romanii in pragul disperarii pe TINARUL VICTOR PONTA,BUGETAR DE CIND SE STIE,REFUZINDU-I LUI MIRCEA GEOANA SI MIHAIELA DRAGOSTEA MEA FUNCTIA DE PRES. AL ROM.
      Uite d’aia BUGETARUL VICTOR PONTA CARE NUUUUUUUUUUUUU ESTE PLATIT DIN BANI PUBLICI,PT A-SI INECA NECAZUL SI A-SI REFACE PSHICUL DARIMAT A PLECAT LA MONTECARLO-dar nu pe bani publici nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,pt ca el VICTORAS ESTE OM SIMTITORIU LA SARACIA DIN TARA,SI ATUNCI CIND COPILOT FIIND CONDUCE CU UN VOLAN IMAGINAR IN MINUTZA SI CULMEA REUSESTE PERFORMANTA SA INTRE SI SA IASA IN DECOR.
      Ei asta da copilot……………..MAI RAR……….

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 01:30 pm

      ***Zapa – Ponta are dreptate. Un bugetar obişnuit, plătit de stat, trăieşte la limită, nu-şi permite bonă filipineză, ceasuri de zeci de mii de lei şi raliuri la Monte Carlo… Câţi bugetari din ţara asta trăiesc precum Ponta care iese pe tv-uri şi plânge de mila românilor flămânzi, pentru că el “sparge” pentru o masă cât câştigă un bugetar în câteva luni bune de muncă şi nu de chiul.

      Mă întreb, oare din oamenii aceştia cu bani mulţi, se vor găsi şi acum care să investească în PSD? Înseamnă că nu au cap şi nu au minte ori încă nu l-au privit bine pe Ponta. Dacă Geoană, mai citit şi mai curat, n-a avut şanse în 2009, cum crede cineva că Ponta, needucat, incult, necivilizat şi necizelat, va ajunge să conducă o ţară?

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 03:20 pm

      Radovene no să-ţi vină să crezi ceea ce am să spun:

      Milelul Cristian Preda a supt de la berbecul Arafat.

      INCREDIBIL NU?
      DAR ADEVĂRAT!

      Cred că ar fi indicat ca cineva să se ocupe un pic de micile afaceri pe sub mână ale lui Cristian Preda.
      :)
      Ar descoperi lucuri extreeeeeeeem de interesante!
      :)

  • Stefan RADOVEANU a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:30 am

    CAND VETI FACE PASUL DECISIV PENTRU MUNICIPIUL IASI ?!?!?!

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 02:05 pm

      ***Stefan RADOVEANU -pasul decisiv pentru Iaşi să-l facă ieşenii, cetăţenii municipiului şi judeţului Iaşi. Dacă lor le plac atat de mult comuniştii, asta vor alege în toamnă – comunişti – cum au făcut în ultimii 22 de ani. Ce-ai vrea tu? Să meargă doamna Udrea să voteze pentru ei? Nu se poate…
      Nimeni n-o să-i poată aduce forţat la democraţie dacă ei nu vor şi se complac în situaţia de a trăi ca pe timpul împuşcatului.

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 03:21 pm

      Când va vrea Cel de Sus!
      Hihihihahahahuhuhu!

  • Porto a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:36 am

    Atentie mare, a reaparut in virtual, COCOTA ZEV, mai inversunata.
    Dupa ce a varsat laturi in doamna Udrea, acum l-a luat in vizor pe domnul Basescu. A inceput cu aceleasi ordinarii specifice lui.
    Din cate am auzit si eu, COCOTELE masaculine nu prea au discernamant. Nu stim inclinatiile sexuale deoarece cocotele se pun la dispozitia oricui, banii vorbesc. Tot pe bani a atacat pe doamna Udrea si mai nou pe domnul Basescu, din asta traieste pana la urma.
    Halal “barbat”

    • Porto a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:41 am

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-a-ajuns-smurd-sa-fie-dotat-de-un-prieten-al-lui-raed-arafat-961005.html

      Iata cateva buboie cu puroi, care stau sa improaste. Arafat nu este sfant asa cum v-ati grabit sa-l faceti de cateva zile pe la tembeliziuni.
      Domnul Basescu n-a intervenit degeaba.
      Acum, voi astia “deontologi” v-ati prins?
      Presedintele este un om informat, niciodata nu apare asa de dragul vostru, ci sa sa va dea lectii de corectitudine, mai mogulieni mai!
      Iar v-a ciuruit! :lol:

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 12:26 pm

      ***Porto – şi tu te miri de ZeV – păi uite care-i sunt concetăţenii lui ZeV şi de ce sunt ei în stare.
      Iaşul a fost comunist, din ’90, numai conducere PSD-istă a avut, şi aşa va încremeni că nu-l lasă comuniştii din mână şi ZeV e tipic, cetăţeanul oraşului lui…

  • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 12:15 pm

    Presa nu face decât să ne ofere zilnic, alte şi alte surprize. Ieri, de ex, A Nastase şi-a anunţat achitarea in alt dosar, care urmează să se pronunţe pe 23 ian.
    Nastase: Prejudiciul creat in dosarul “Trofeul calitatii” este zero
    Sursa: ziare.com: http://www.ziare.com/adrian-nastase/dna/nastase-prejudiciul-creat-in-dosarul-trofeul-calitatii-este-zero-1144386

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 12:18 pm

      Astăzi, acelaşi A Năstase, ca invitat, la ziare.com îşi permite să dea “Sugestii pentru remaniere”
      Aici: http://www.ziare.com/adrian-nastase/traian-basescu/invitatii-ziare-com-adrian-nastase-sugestii-pentru-remaniere-1144380

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 12:23 pm

      Acum, tv este deschis pe ştiri şi văd cu stupoare cum un client al DNA, şi mă refer aici la Vasile Astarastoae face recomandări pentru ministerul sanatatii. Vorbeşte de aşa manieră încât îţi vine să crezi că soarta intregii omeniri depinde de acest nepieptănat, de acest PSD-ist care nu se teme de nimeni si de nimic…

      E de neconceput să văd cine ne conduce, cine ne judecă conducătorii, cine ne spună nouă, oameni simpli, corecţi, de bun simţ, ce e bine şi ce e rău…

    • N.G. a scris pe 12 Ianuarie 2012, 12:52 pm

      N-ati-o franta ca ti-am dres-o,s-a intors ”pisica”acasa la minister si l-a trimis acasa pe Ciuhodaru …!? Ieri ma intrebam pe unde e ministrul in povestea asta si aseara a iesit si udmr-ul cu o ”reactie”.Dupa ce au fost muti in toata aceasta istorie,acum au prins grai si actiune…daca taceau filozofi ramaneau…

    • N.G. a scris pe 12 Ianuarie 2012, 01:04 pm

      http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/decizie-surprinzatoare-la-ministerul-sanatatii-tudor-ciuhodaru-eliberat-din-functie-dupa-doua-zile.html

      …da…plauzibil motivul,mai ales ca lipsa de modestie a lui Ciuhodaru a fost mai mult decat vizibila. Totusi se putea evita o asemenea balbaiala cu aceasta persoana,inconsecventa lui politica fiind un semn al felului sau de a fi.

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 01:04 pm

      Colegii mai vechi işi amintesc discuţiile purtate aici, pe blog, despre promovarea tinerilor. Am scris un comentariu pe facebook, apropo de spusa lui Vasile Astărăstoae, preluată imediat de presă: Nu văd ce putea să realizeze parlamentarul Ciuhodaru în consilierea ministrului

      Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/astarastoae-nu-vad-ce-putea-sa-realizeze-parlamentarul-ciuhodaru-in-consilierea-ministrului_903431.html#ixzz1jEzY0AUr

      Vorbind in felul acesta, precum V Astărăstoae, nu incurajezi tinerii. Mie nu-mi sunt dragi medicii, le cunosc sămânţa bineeeee, dar am susţinut şi susţin tinerii, indiferent de partid. La tv s-a spus CLAR că Ciuhodaru, fiind deputat, nu poate fi, in acelaşi timp, şi consilier. Discuţiile acestea pun un moţ acum, la prânz, pentru ca diseară, la şezătorile tv să se vorbească despre un guvern de ameţiţi, de bezmetici, acum picaţi din lună, care nici nu ştiu pe ce lume trăiesc.
      Şi-apoi, Ciuhodaru lucrează in Iaşi, la Sp de Urgenţe, cel mai mare din Moldova, e practician, nu un prăfuit de birou, precum acest nepieptănat din poză, client DNA, care acum ar trebui să fie la puşcărie şi nu să facă ordine la ministerul sănătăţii şi să-şi dea cu părerile lui otrăvite despre alţi medici, de fapt, colegi de al lui, mai tineri.

    • N.G. a scris pe 12 Ianuarie 2012, 02:15 pm

      Silver

      Incurcate sunt caile politicii si ale functiilor publice in general.Noi suntem simpli privitori in acest spectacol al lumii,dandu-ne cu parerea asa cum interpretam noi ceea ce ni se arata.Apropo’ de tineri,sunt in asentimentul tau,candva eram si eu asa exuberanta ca tanarul Ciuhodaru,dar de cele mai multe ori entuziasmul si exuberanta mai mult incurca decat descurca.Cine spune ca intelepciunea vine cu experienta de viata,spune bine,asa cum este adevarat ca este nevoie de elanul tineresc dar in doza cu bun simt si bine gandit.Gazda noastra si Anca Boagiu sunt exemple de tineri cu capul pe umeri,asa cum sunt si tineri care odata vazuti in functii cred ca duc intreaga lume doar pe umerii lor si dau cu batul in balta.Cred ca unitatea de masura este echilibrul,asa cum ar trebui sa fie si pentru cei”batrani”care se grabesc mereu in a cataloga tineretul ca prea grabit,sau se grabesc sa le traga craca de sub picioare.Sunt sigura ca pentru Ciuhodaru aceste doua zile ii vor imbunatati experienta de viata si modul de a-si gestiona oportunitatile ivite.Este cel putin un exemplu despre cum sa NU se prezinte in fata oamenilor ca si candidat la primaria Iasi.In rest,este”bataia”intre generatii,motorul oricarei schimbari si fara de care viata ar fi monotona… ;)

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 02:29 pm

      ***Gabi – sigur că ai dreptate. În tot ce face omul, trebuie echilibru şi puţină discreţie chiar dacă ţie, in unele momente, ca om, îţi vine să-ţi manifeşti entuziasmul si exuberanta în fel şi chip.
      Prea s-a aruncat înaintea presei şi s-a lăsat manipulat, controlat şi dirijat de presă. Şi nici n-a avut pe nimeni lângă el care să-i tempereze elanul.
      Oricum, nu ar fi rămas în minister fiind şi deputat dar, atutudinea lui V Astărăstoae nu mi-a plăcut. Indiferent cât greşeşte un mai tânăr coleg, nu-l condamni public şi nu-ţi exprimi îndoiala cu privire la pregătirea lui.
      Sper că şi alţi tineri aspiranţi la notorietate, să înveţe ceva din această tristă experienţă a lui Ciuhodaru… Asta e!

    • N.G. a scris pe 12 Ianuarie 2012, 03:42 pm

      Doamne…tara lui papura voda…ce de candidati la primaria capitalei…s-a spart conducta de la Can-Can tocmai in an electoral… :(

  • Katrina a scris pe 12 Ianuarie 2012, 02:44 pm

    Arafat are dreptate, Basescu…Demisia pentru ca vinde tara….
    Duta un pecerist convins, gata sa dea tara pe mana occidentalilor…
    http://www.gandul.info/news/arafat-duta-dezbatere-pe-noua-lege-a-sanatatii-arafat-am-cerut-o-intalnire-cu-emil-boc-dar-am-fost-refuzat-video-9141690

    • Katrina a scris pe 12 Ianuarie 2012, 03:42 pm

      tovarasul Duta, spune romanilor ca nu sunt bani pentru a asigura sanatatea cetatenilor Romaniei si ii dau dreptate, pentru ca banii se duc la Ministerul Cultelor, pentru renovarea….bisericilor, pentru ca popii sa le poata citi “credinciosilor”…in caz de boala…

    • N.G. a scris pe 12 Ianuarie 2012, 03:51 pm

      Ultima data cand am ras de una singura a fost atunci cand Irinel si-a anuntat candidatura la primaria capitalei si i-am auzit motivatiile. Tocmai o fac a doua oara,ascultand-o pe”ziarista-sexy”anuntandu-si candidatura la primarie si motivatiile sale :) ))) Pentru cei plecati,astfel de ispravi nu fac decat sa ne indeparteze de casa sau sa ne punem mainile in cap…

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:32 pm

      ***Katrina a scris Duta un pecerist convins, gata sa dea tara pe mana occidentalilor…

      Ţara a fost dată pe mâna occidentalilor în 2007, Katrina. Pe 1 ian 2007, mii de români au hăhăit alături de preşedintele Băsescu de bucurie că suntem în UE. Atunci, toţi nătărăii v-aţi bucurat.

      Astăzi, suferă milioane de români şi am ajuns să nu mai fim stăpâni în ţară, să primim indicaţii şi legi prin telefon sau mail de la şefii UE care habar n-au de viaţa românilor.

      Nu mai vorbi prostii. Ţara-i de mult vândută…

      Postarea este valabilă pentru toţi cei care s-au bucurat in 2007, când am fost primiţi în UE şi acum cârâie împotriva şefului statului că vinde ţara. Măcar de nu aţi fi ipocriţi…

  • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:12 pm

    Observ ca onor guvernul impreuna cu presedintia au cam dat in balbaiala. Aud ca Ciuhodaru care inca nu a reusit sa stabileasca ce va face el in calitate de “consilier onorific” a si fost demis. De catre cine? Ne spune cineva? Balbaiala a inceput din momentul in care Prezidentul a intrat intempestiv intr-o emisiune TV si l-a invitat pe Raed Arafat sa isi prezinte demisia. Acesta si-a mai rezervat un ragaz de o zi si voia prezidentiala a fost indeplinita. Urmatorul pas a fost numirea acestui doctor Ciuhodaru in calitate de “consilier onorific”. Oare ce nazbatie o mai fi si asta? Acum Ciuhodaru a fost demis. Se vede treaba ca baietasii astia de ne guverneaza tara au fost invitati de Prezident la o cinzeaca, asa la botul calului, dar se pare ca Prezidentul a gresit clondirul cu bautura colorata si le-a dat ceva o posirca de le-a luat mintile. Bineinteles ca si Prezidentul a bauta vartos din paharul domniei sale. Urmarea – se intrec care mai de care sa vada care va face cele mai mari prostii si si-au ales drept teren de intrecere Ministerul Sanatatii. Este de presupus ca pe ministrul Ritli nu l-au invitat la chiolhan si acesta, spre deosebire de ceilalti, cu mintea limpede, a vazut ca cineva isi bate joc de el si atunci cand a vazut ca mai este arata cu degetul, s-a suparat la randul lui si dintr-un condei a anulat toata insailarea prezidentiala. Pana la urma, ramane de vazut – care pe care? Caraghioslacul situatiei este acela ca cei ce roiesc in alaiul prezidential sub motivul reformarii sistemului de sanatate s-au apucat de reforma cu toporul in mana si si-au ales drept tinta singurul sector care merge bine in domeniul sanatatii. In mahmureala lor nu si-au dat seama ca elanul reformator ar fi trebuit indreptat in directia sectoarelor care nu merg bine. Pai daca este ordin prezidential, cum sa isi dea seama? Oare nu era mai bine daca Prezidentul nostru, in loc sa iasa val-vartej pe TV, mai lua odata in mana Constitutia si conspecta inca o data capitolele care se refera la separatia puterilor in stat precum si Atributiile Presedintelui? Ba putea sa o faca, dar la ce bun, nu a decis el ca este un “Presedinte jucator”? Da, dar se joaca cu sanatatea si viata noastra.

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:31 pm

      Minţi.
      PREŞEDINTELE NU BEA!
      Şi cei din preajma lui pot confirma acest aspect.
      Grave probleme cu băutura, în afară de Monica Macovei Gherghescu, are Crin Antonescu însă.
      De când “s-a ajuns”, nu mai snopeşte o sticlă de vin zilnic.
      A crescut în grade.
      SNOPEŞTE O STICLĂ DE WHISKI ZILNIC!
      Din această cauză Adinuţa bufneşte şi trânteşte toată ziua.
      :) )))))))
      Hai totuşi să respectăm adevărul…..
      Hihihihahahahahuhuhuhu

    • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:50 pm

      @diaconu Eusebiu. Minte eu? Si macar de ar fi acesta cel mai mare necaz al romanilor. Prezidentul nu bea? Crd ca asta este gluma zilei. Ai lasat-o pe Silverstar “de caruta”. Si la o adica ce mi-ar pasa mie daca Prezidentul bea sau nu, daca a catacdidit sa bea fara mine. Uite, eu in locul lui nu as fi fost asa scartar si tot l-as fi invitat la o SECARICA. Nu-i bai ca dumnealui are whisky, adica tot un fel de secarica. Efectele “abtinerii prezidentiale” se vad insa cu ochiul liber. A reusit performanta de a manji cu cacao intregul aparat executiv si nu numai. Nu era mai bine sa se abtina si sa nu se mai dea in spectacol. Vrand-nevrand, procedand asa va trebui sa se ia de mana cu Monica Macovei (Gherghescu pre numele ei de fata mare). mama ce pereche potrivita ar fi. Nu-i vorma ca si matale ai avea subiect de discutie. mama, mama ce s-ar mai inflama Miticul. Gluma este gluma Eusebiule, dar se vede treaba ca dv. consilierii Premierului cam “taiati frunza la caini” de vreme ce nu ati reusit sa preveniti asemenea spectacol. Sau, nu cumva nu va mai baga nimeni in seama nici pe dv. consilierii executivului? Si daca ar fi vorba numai de consilieri, mai treaca-mearga, dar se pare ca nu mai este bagat in seama executivul in intregul sau. Haide fiti cinstit si recunoasteti ca toata tarasenia v-a luat prin surprindere. Cred ca Premierul Emil Boc a aflat-o si el de la televizor.

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 06:32 pm

      “fiţi cinstiţi?”
      De ce plural?
      :) :) :)

    • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 07:32 pm

      @diaconu Eusebiu. Ce ti-e si cu gramatica asta! Carevasazica, eu postez un comentariu in care expun niste idei, chiar si cu o nota ironica, care pe alocuri “degenereaza” in un omor usor. Ei bine, un om inteligent ca dv, doar atat poate vedea in textul scris de mine? Spre stiinta dv., comid adesea cate o eroare sau mai multe care in cea mai mare parte se datoreaza faptului ca scriu repede, prefer un mediu de semintuneric (este mai odihnitor pentru ochi) si uneori mi se mai intampla ca sa comit unele erori din cauza vitezei de lucru diferite a celor doua entitati – mintea si mana. Dv. chiar nu vi se intampla? Revenind la textul in discutie, ce mi se pare mie curios este faptul ca reprosul dv. trecut in ghilimele, chiar este corect. va rog verificati. Am comis alte cateva erori in acelasi text, dar de acelea nu ati binevoit a va lega. Va propun ca atunci cand luam act de ideile unui interlocutor sa nu ne mai formalizam de anumite detalii care pot scapa si involuntar, ci sa ne aplecam asupra ideilor. In mod sigur avem mai mult de castigat. O seara buna!

    • ilie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:37 pm

      Nu este doar un simplu jucător, este chiar căpitan de echipă, un căpitan de cursă lungă! Mi-e milă de bietul Rittli, aşa cum mi-a fost milă şi de Funeriu, cînd cu legea învăţămîntului! Ambii marionete. Preşedintele le-a pus legea în braţe şi le-a zis: citiţi-o şi aplicaţi-o!

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 09:12 pm

      Hirear ielii ali dracu di ierori.
      Cum se potriviesc ele exact unde trebuie!
      Hai lasă vraja cu “băutul prezidenţial” că la mine nu ţine. Nu are rost să spun de ce nu ţine că cei ce ştiu ştiu ei de ce nu ţine.
      Deci repet_
      MINŢI!
      CU TUPEU!
      :) :) :)

    • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 10:19 pm

      @diacnu Eusebiu. Deci mint si inca cu tupeu! Eusebiu draga, personalitate Presedintelui Basescu are cateva traaturi definitorii si una dintre acestea o reprezinta faima de mare bautor, indeosebi de whisky. Nu ar fi un pacat chiar intratat de mare, daca deciziile pe care trebuie sa le ia o persoana cu mari raspunderi in stat, nu le-ar lua sub influenta acelor licori. Vorbesc doar de principiu deoarece nu am nici o dovada ca domnia sa chiar ar fi luat decizii in astfel de situatii. Acu ceva vreme am luat act de niste zvonuri privind starea de sanatate a Prezidentului si presupun ca domnia sa s-a lasat de “sportul preferat” caci totul merge “doar pana intr-o zi”. Deci inclin sa cred ca aveti dreptate. Evident ca chiar si in aceasta situatie eu nu mint, iar de tupeu nici vorba. Daca veti reciti comentariul meu s-ar putea sa recunoasteti ca nota dominanta a aceluia a fost de natura pamfletara. Pamfletul iti permite, ca plecand de la o baza sau o farama de adevar, sa tragi o tusa groasa care sa puna personajul si intamplarile pe care le-a generat intr-o anumita lumina, de regula nefavorabila si sub reflexia acestei lumini sa scoti la iveala tot un adevar, dar un adevar caricaturizat. De fapt am impresia ca incerc sa “vand castraveti la gradinar”. UN om cu inteligenta dv. nu are nevoie de explicatiile mele pentru a intelege ce am vrut sa spun. O seara buna!

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:25 pm

      Iar eşti bandit!
      Moaaaaaaaare!
      Să-ţi explic de ce.
      Dacă pe acest blog am fi doar noi doi, adică domnia matale Pamfletarul şi demenţia mea Ne-’tele-ctualul în mod sigur toate ar fi bune şi la locul lor rânduite precum armele-n rastel.
      Adicălea, domnia matele ţi-ai spune pamfletu’ şi demenţia mea ţi-aş înţelege pamfletu’.
      Asta-i teoria.
      Praftica (că vorba aia: TEORIA CA TEORIA O DESCURCĂM NOI C-O FIŢUICĂ, DOUĂ, DAR PRAFTICA NE FACE PRAF!) este cu totul alta.
      În mod sigur, domnia matale ai sesizat aşa cum am sesizat şi eu, demenţia mea, că dacă vrei să tragi un pârţ mic-mic-mic p-aci, nu poţi din cauza atâtor ‘tele-ctuali.
      Şi aici avemBIG BROBLEMU’:

      ‘TELE-CTUALII SUNT BĂIEŢI ŞI FETE BUNE DAR AU UN DEFECT:
      CONFUNDĂ PAMFLETUL CU STAREA DE FAPT!
      ;) ;) ;)
      ……..mai departe nu are rost a mai da în taste deoarece, în mod sigur, domnia matale Turnul ştie de ce-ţi trag eu Miticul clopotul…..DE ALARMĂ!
      ;) ;) ;)
      Deci rămâne aşa cum s-a stabilit:
      TRAIAN BĂSESCU NU BEA!
      CRIN ANTONESCU BEA!
      :) :) :)

  • ion adrian a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:23 pm

    Cred ca pot ca pentruca sa ma rad, caci se pare ca nu am gresit cand am spus ca FiaraPolitica, (denominatiunea este preluata de la Dement=Bufonul, Miticul, Antideontologul, Antibibliotecarul adica unul in toate diaconuEusebiu-Sebi ptr unii din virtual) a inceput sa desire un ghem si atention atention PDL , ca un ghem care se desira poate sa fie surprinzator.

    Ha ha Hi hi Hu hu Ho ho ca nu am plecat inca si de urat am mai ura, dar ne doare inima :)

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:36 pm

      Hihihihahahahahuhuhu……
      Wrong!
      Nu:
      “Atenţie PDL!”
      Ci:
      ATENŢIE TRĂDĂTORI AI PDL-ului!
      Hihihihahahahahuhuhu……
      Cinş’pe-cinş’pe legături la leu……ţipa Baba Rada vrând să-şi vândă marfa!

    • ion adrian a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:56 pm

      Sebi
      Wrong
      Tradatorii nu se bat singuri cu capul de pereti si nici chiar daca uneori de posti ce sunt il aseaza in ghilotina nu apasa si pe buton

      :) )))))))))))))))

  • ion adrian a scris pe 12 Ianuarie 2012, 04:54 pm

    Si ca sa nu mai intelegeti nimic din ce va spun iata si asta:

    http://alexaionescu.wordpress.com/2012/01/11/cealalta-miza-a-domnului-arafat/

    • N.G. a scris pe 12 Ianuarie 2012, 06:04 pm

      Ion Adrian

      Era de stiut ca opozitia va profita de numele Arafat si se va agata de faima acestuia pentru a mai da o lovitura PDL.Din pacate romanii au un defect capital: atunci cand le place ceva nu prea mai tin cont de ce ascunde sub haina acestuia.Dovada sunt anii in care i s-a acordat iubirea neconditionata lui Iliescu,chiar daca in adancul inimii fiecare roman ii atribuie o parte din vina mortilor revolutiei.A trebuit sa treaca timp pana ca lucrurile sa fie vazute altfel.Probabil ce se scrie este adevarat,nu gasesc ca un Arafat imaculat ar fi rezistat in Romania intereselor de dupa revolutie sau de astazi,dar atunci de ce a fost mentinuta aceasta aura a ”puritatii”in jurul acestui om atata timp? Societatea romaneasca nu este pregatita pentru schimbari atat de bruste,si-cred eu-informatiile vin tardiv cand multe urechi nu vor sa asculte pentru ca nu pot vedea dincolo de aceasta”aura”.Opozitia este constienta de acest lucru,de aceea incearca sa scoata maximul de reactie negativa din povestea asta.

    • ion adrian a scris pe 12 Ianuarie 2012, 06:10 pm

      NG
      Am spus de alaltaieri ca nu raspund de felul in care opozitia va folosi pleasca asta :)

    • Porto a scris pe 12 Ianuarie 2012, 07:55 pm

      Ati vazut stenogramele?
      Niculae asta e mare sugubat, incet-incet aflam de ce este in stare mafia PSD.
      Lui Hrebe, banditul nr 1 al tarii, cu aroganta-i de neam prost specifica astora din opozitie, i-a sosit “clipa asta minunata”
      :lol:

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:11 pm

      ***ion adrian – văd că iar te grăbeşti în a face afirmaţii nu tocmai măgulitoare la adresa preşedintelui. Când domnul Băsescu iese pe tv-uri şi spune ceva, să ştii că e foarte bine informat. Măcar asta ar fi trebuit să ştii.

      Nici o “pleaşcă” pentru opoziţie. N-ai tu de unde să ştii ce iepuraşi ascunde domnul Băsescu prin mânecă şi nici când îi va scoate şi nici în cine şi cum va lovi. Suntem în an electoral şi lupta electorală este extrem de dură dar şi plină de surprize…

      Eu am foarte mare încredere în domnul preşedinte. Fii convins că domnul Arafat, după ce-şi va face numerele pe la Realitatea şi Antene, va mai primi una-n bot şi atunci să-l văd cum o să se descurce.

      Repet, tot respectul pentru SMURD – creaţia domnului Arafat dar, acesta trebuia să ştie că şi domnul preşedinte are o creaţie care se numeşte PDL şi nu înţeleg ce l-a determinat să spună despre guvernul PDL că e un guvern de “tâmpiţi”…

      Reacţia preşedintelui mi se pare firească. Nici un regret apropo de plecarea lui Arafat din guvern. Şi, nu ştiu, poate domnul preşedinte mai are şi alte motive in ceea ce-l priveşte pe Arafat pe care, încă, nu le-a făcut publice.
      Ai răbdare! :lol:

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:12 pm

      ***Porto scrie: Lui Hrebe… i-a sosit “clipa asta minunata”
      Aşa să fie! Să te audă bunul Dumnezeu că mare bandit este. :o

    • ilie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:45 pm

      @silverstar
      “N-ai tu de unde să ştii ce iepuraşi ascunde domnul Băsescu prin mânecă şi nici când îi va scoate şi nici în cine şi cum va lovi. Suntem în an electoral şi lupta electorală este extrem de dură dar şi plină de surprize…”
      Aşa este, aveţi dreptate! Păi, mama ei de democraţie, ce e aia? Noi umblăm cu asul pe mînecă! Ce înseamnă chestia aia că un preşedinte trebuie să fie neutru? Da de unde, asta e fumată, nu se aplică la preşedintele nostru. El joacă. Joacă tontoroiul pe spinarea poporului român. Cu aplaudacii din galerie!

    • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 09:01 pm

      @Silverstar. Deci asa stimata doamna – “tot respect pentru SMURD – creatia domnului Arafat. Sa inteleg ca doriti sa “primeasca una in bot” tocmai in sensul respectului de care aminteati adineaori? Atentie la logica stimata doamna. PDL creatia domnului Basescu? Este perfect adevarat, dar Prezidentul ar trebui sa se lepede de creatia sa – il obliga Constitutia. A spus Presedintele Basescu ca “guvernul ar fi tampit”? Da, domnul Presedinte mai are si momente de luciditate si atunci probabil ca il razbeste si pe el si atunci isi da drumul sentimentelor. repet, nu este treaba Presedintelui sa se amestece in astfel de probleme ale executivului. Constitutia nu ii confera nici o prerogativa in acest sens.

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 09:05 pm

      ***Turnul de observatie n-o fă pe prostu’ că nu se prinde. Citeşte din nou ce am scris. Arafat a spus că “guvernul ar fi tampit”?
      de ce crezi tu că acestui om i se poate permite orice?

      Şi-apoi, de ce domnul Băsescu să se lepede de creaţia sa? Care constituţie i-o cere, cea iliesciană? Nu merită respectată, deşi domnul Băsescu o mai respectă… Când are chef sau interese…

    • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 10:02 pm

      @Silverstar. Sunteti magnifica stimata doamna. Magnifica luata de-andoaselea. Spuneti ca Constitutia pe care o numiti iliesciana, nu ar merita a fi respectata. Spuneti dv. ca aceasta Constitutie pe care chipurile Presedintele ar respecta-o “cand are chef sau interese…. Doamna, va recomand sa va bateti peste gura si sa va retrageti cuvintele. Ceea ce ati rostit, presupun ca doar luata de valul polemicii si nicidecum ca chiar asa ati fi gandit-o. P.S. acolo unde v-ati exprimat ca “guvernul ar fi tampit” ati fost cam imprecisa in exprimare si eu am tras concluzia ca dv. ati exprimat parerea Presedintelui ca guvernul pe care domnia sa ar fi “tampit”. Imi cer scuze pentru ca am inteles eu eronat. P.S.nr. 2: Arafat, in calitate de membru al guvernului, e adevarat in calitate de secretar de stat, probabil ca stie el ce spune. A vazut el multe si inclin sa cred ca ar sti ce spune. Desigur ca se poate sa se fi inselat, dar comparand atitudinea si faptele de guvernare ale unor ministri, inclin sa cred ca Arafat nu a gresit. Dovada cea mai clara – gafa ce tine capul de afis de cateva zile incoace.

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 10:46 pm

      ***Turnul de observatie – o completare, domnule, ca să înţelegi mai bine atitudinea domnului presedinte: când a fost nevoie de specialişti şi PDL nu i-a avut, domnul Băsescu nu a avut nici o reţinere în a solicita sprijin de la alte partide.

      Ex: Cătălin Predoiu, Vlădoiu sau Vlădescu, cel care a fost la finante, Marian Sârbu, la munca, pe care l-a solicitat şi după ce PSD a ieşit la guvernare, domnul Dacian Cioloş cu agricultura pe la UE. Cred că mai sunt dar nu-mi vin acum în minte, sunt obosită.

      Dacă domnul Arafat ar fi fost “curat” crezi tu că domnul Băsescu s-ar fi luat de el aşa, ca boala de omul sănătos?

  • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 08:46 pm

    Raed Arafat, vârful de lance al mafiei din Sănătate
    Sursa: curentul.ro http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012011367414/Actualitate/Raed-Arafat-varful-de-lance-al-mafiei-din-Sanatate.html
    Articolul merită citit. :o

    • ilie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 09:06 pm

      Să arunci cu noroi în omul care iubeşte oamenii, iată pînă unde poate ajunge josnicia unora!

    • silverstar a scris pe 12 Ianuarie 2012, 09:43 pm

      ***ilie – fiecare are dreptul la opinie, de ce nu? Şi, de când a spune adevărul inseamnă să arunci cu noroi?

      În preşedintele Băsescu se aruncă cu noroi de ani de zile şi n-am văzut manifestaţie împotriva celor care-l denigrează pe nedrept. Aşa că lasă cu iubirea de oameni. Mai puternică-i iubirea de arginţi. :o

    • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 03:53 am

      Silverstar, ala e ziar sau gazetade perete a presedintelui ?…..norocul unora este ca ridicolul nu doare si poate de aceea nu au nevoie de salvare…..

  • ion adrian a scris pe 12 Ianuarie 2012, 10:24 pm

    Siver,
    Daca nu intelegi absolut nimic din ce scriu eu e mai bine sa taci sau sa-l rogi pe Dement sa-ti explice ca el a intervenit si ieri destul de plastic si mai se dezmorteste atmosfera :)

    • Turnul de observatie a scris pe 12 Ianuarie 2012, 10:38 pm

      @Ion Adrian. Domnule, de cateva zile am urmarit atent rationamentele dv. pe marginea evenimentelor ce tin capul de afis ale acestor zile. Remarc ca, in ciuda unor simpatii politice, ati intels sa luati o anumita distanta de siguranta si sa nu va hazardati in a sustine orbeste niste gesturi si actiuni politice care in aceste zile, indeosebi astazi isi arata nocivitatea asupra vietii politice si sociale a tarii. Spre deosebire de alti sustinatori inflacarati, in genul acelor suporteri de fotbal inflacarati pentru care “Nu e peste ca stavaridul si echipa ca Rapidul”, datorita acelei distante de siguranta, puteti avea o privire si o judecata mai obiectiva asupra “jocului” din terenul politc. Adesea apreciez comentariile dv.

    • diaconu Eusebiu a scris pe 12 Ianuarie 2012, 11:31 pm

      Hahahaha, băi Adriane!
      Înseamnă că scena ar fi dintr-un film mut.
      Eu, dom’ profesor mut de beat, încercând să-i explic ei, doamnei profesoare de Lucru Manual mută de beată, cum stă treaba şi se-nvârte roata.
      :) :) :)
      Ar fi burlesc!
      :) :) :)

    • ion adrian a scris pe 13 Ianuarie 2012, 12:15 am

      :) :) :)
      curat burlesc
      :) :) :)

  • NeaKutare a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:39 am

    Am verificat o informatie aparuta in presa, si am constatat ca, intr-adevar, din Consiliul Director al Fundatiei SMURD fac parte si:
    - Radu Tudor, omniprezent pe Antena 3
    - Emil Hurezeanu, om de baza la Realitatea
    - Mihaela Radulescu, fosta ( si viitoare ? ) Antenista.
    Nota: alte persoane care lucreaza in presa , nu figureaza in respectivul Consiliu. Cam ciudata orientare…

    • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 06:28 am

      NeaKutare, ai dreptate, dar si noroc ca nu’ti bubuie mintea de atata inteligenta de papagal…….fundatia lui Arafat este de fapt o aripa USL ale carei meniri este sa stopeze reformele marelui Carmaci…..

    • NeaKutare a scris pe 13 Ianuarie 2012, 09:34 am

      @Katrina.
      Am fost surprins sa constat faptul ca din Consiliul Director al Fundatiei SMURD fac parte, in afara de dl. Arafat, trei membri ( din totalul de sapte), toti oameni de presa atasati posturilor moguliste.
      Nimic altceva.
      Daca va deranjeaza informatia, este problema dvs.

    • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 09:44 am

      ***Katrina scrie: fundatia lui Arafat este de fapt o aripa USL ale carei meniri este sa stopeze reformele marelui Carmaci…..

      Dincolo de ironie, pentru ca asta ai vrut să fie, dar nu ţi-a ieşit, se ascunde adevărul. Ai spus un adevăr, deşi nu asta ai urmărit.

      Însăşi acţiunea lui Arafat, din momentul când a ieşit pe tv-uri să-şi strige nemulţumirile, în loc să discute civilizat în cadrul ministerului, cu specialiştii, a fost pusa la cale tot din iniţiativa USL.

      Chiar şi manifestaţia “spontană” de aseară, de la Tg Mureş tot de USL a fost pregătită. Mulţi oameni habar nu aveau de ce erau în stradă şi manifestau împotriva a ceva ce nu s-a întâmplat.

  • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 07:53 am

    Bună dimineaţa! Un zâmbet la cafea :lol:

    În hotel, recepţionera il întreabă pe proaspătul turist cazat:
    - Domnule, aveţi vreo opţiune cum să vă trezim dimineaţa?
    - Da, desigur! Cu un sărut dulce la ora 6 dimineaţa!
    - Foarte bine, nicio problemă, vom trimite portarul!

  • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 08:18 am

    Se teme Ponta de DNA?

    Momentul livrarii catre presa a informatiei ca Robert Negoita si Viorel Hrebenciuc sunt anchetati de DNA in scandalul spalarii de bani legat de numele omului de afaceri Ioan Niculae a picat prost pentru Victor Ponta.

    Pe coridoarele PSD se aude ca presedintele partidului isi foloseste toate cunostintele pentru a afla unde duc itele anchetei, cat de sus in ierarhia social-democratilor.

    Din aceeasi sursa am aflat ca, in cazul in care acestea duc suparator de sus, Victor Ponta are pregatit, asemenea lui Adrian Nastase, sloganul “dosar politic instrumentat de Traian Basescu”.

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/victor-ponta/presedinte-psd/se-teme-ponta-de-dna-1144738

    • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 08:55 am

      Pasiunea lui Ponta pentru raliuri l-a enervat pe Dragnea

      “Noi alergam si ne dam peste cap sa castigam alegerile si tu mergi la un raliul de 40 de mii de euro. Da-o-n …, Victore!”, i-ar fi spus acesta, potrivit unor surse participante la discutii.

      Sursa: http://www.ziare.com/victor-ponta/psd/pasiunea-lui-ponta-pentru-raliuri-l-a-enervat-pe-dragnea-1144741

      Care bugetar îşi permite să “spargă” 40 000 de euro pentru o simplă plăcere, distracţie? Cât câştigă Ponta ca parlamentar să-şi permită aşa dezmăţ? De unde-i vin aceşti bani? Cine şi cu ce scop îi finanţează pasiunea lui Ponta?
      Are dreptate Ponta să iasă pe tv-uri să plângă de mila românilor? Câţi români îşi permit să traiască precum trăieşte el?

  • Stefan RADOVEANU a scris pe 13 Ianuarie 2012, 11:57 am

    @
    Cie

    NU SMURD este probleama No. 1 ci feuda sanatate sa paraseasca clica actuala MAFIOTA care o manevreaza sau o “gestioneaza” in folosul lor si NU a NATIUNII !!!

    SMURD, mai precis demisia ARAFAT este utilizata ca o actiune de manevra politica impotriva Prsedintelui pentru a compromite dezbaterea si implementarea acestei legi.

    Din parcurgerea a mai multor emisiuni pe difeite televiziuni se poate concluziona TERIBILA INVERSUNARE a acelorasi indivizi incepand cu apararea lui ARAFAT, cu ireversibilitatea legii omitând a dezbate avantajele noii legi.

    De mentionat in misiunea Domnului Robert TURCESCU, un invitat care cunoaste bine sistemul de asigurari din ELVETIA si UE a punctat avantajul principal al legi,STOPAREA FRAUDEI din SISTEM prin MONITORIZAREA PRESTATIEI MEDICALE incepand cu medicul de famile, farmacie, medicul specialist, spital, sanatoriu pâna la insanatosire de CASA de ASSIGURARE PRIVATA.

    Un opozant, Domnul PAVELIU, vualat a replicat dece CNAS nu poate la care Domnul CINTEZA a raspuns intelegandu-se chiar ca nu s-a dorit si prin lipsa de INFORMATICA in sistem.

    Este clar din vizionarea emisiunilor s-a inteles din partea OPOZANILOR, tot timpul aceiasi, ca DEFECTIUNEA SISTEMULUI o reprezinta aspectul financiar (% din PIB)si NU cel MANAGERIAL, NU cel PROCEDURAL al prestatei medicale, NU cel a fi agreat, NU CONCURENTA!!!

    Ei, toujours aceiasi OPOZANTI, au inteles bine legea si constienti ca li se taie iarba de sub picioare ataca si nu doresc sa intre in subiect.
    Altel spus un fel de prelungirile lui ARAFAT.

    DECI SA FIE CLAR, ARAFAT a inteles bine legea dar angajamenul sau polic cu OPOZITIA nu-i permite !!!

    LEGEA trebuie asumata cu orice RISC si urgenata legislatia secundara pentru implementare in trim 2 max 3 si a constata pe viu rezutatele pozitive.

    Cordialement

    • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:30 pm

      Nu am pretentia ca o persoana care posteaza in limba franceza sau un amalgam franco-roman, sa inteleaga sensul cuvintelor romanesti din cadrul unor dezbateri televizate…

  • Frank Zapa[King] a scris pe 13 Ianuarie 2012, 12:05 pm

    DELIRUL-Ati citit acest minunat roman a lui MARIN PREDA???????????
    Daca da,in mod sigur va veti aduce aminte esenta acestui roman si anume,,UN INDIVID INCAPATINAT,DEMENTIAL,ATENTIE PLASAT IN STRUCTURILE PUTERII[RAED ARAFAT] poate provoca dezastre,iar dezastrul ,PSHIC’poate fi contagios,repet poate fi.
    Mai ales cind in spatele ,FANATICULUI’ se ascund papusari,inteligenti’ care de mult cocheteaza cu ideea ,RASTURNARII DE LA PUTEREA DEMOCRATIC INSTALATA,REPET DIN NOU DEMOCRATIC INSTALATA, prin metode folosite in lumea a treia ,IN STATE CU DICTATURI SINGEROASE.
    Papusarii la rindul lor fiind niste unelte in miinile altora, care de mai bine de 6 ani sufera infringeri electorale,si care ATENTIE AU FOST DECUPLATI DE LA BANII PUBLICI DE ACTUALA GUVERNARE,BA MAI MULT SUNT CHEMATI IN FATA JUDECATORILOR SA DEA SOCOTEALA PT FARADELEGILE LA CARE S-AU PRETAT.
    Delirul acetor ,DEMENTI este atit de evident ,incit nu trebuie sa fii vre-un mare specialist in manipularea maselor ca sa-ti dai seama unde si de unde sunt dirijate toate aceste MANEVRE.
    Cineva se intreba cum de cei doi MARI LIDERI DIN CARTON,PONTA SI ANTONESCU NU S-AU INSTALAT IN FRUNTEA NEMULTUMITILOR??????????
    Eheeeeeeeee,de data asta ,zic ei lucreaza ceva mai subtil,VOR SA DEA APARENTA UNEI MISCARI CIVICE,APOLITICE,PLECATE DIN SINUL NEMULTUMITILOR,FOLOSIND CA LAIT MOTIV DEMISIA LUI RAED ARAFAT,SI TICALOASA LEGE A SANATATII,IN ACCEPTIUNEA LOR,PT CA MAI APOI EI SALVATORII NATIEII CATARATI PE VALUL NEMULTUMIRILOR SA INGATE PUTEREA.
    NU VI SE PARE CUNOSCUT SCENARIUL?????????? Parca ION ILIESCU l-a mai folosit.
    Sigur,datele sociologice sunt total schimbate,numai ca DELIRUL ACESTOR DEMENTI ESTE ATIT DE ACCENTUAT,INCIT,INTR-O STARE DE DISPERARE AJUNSA LA PAROXISM,DEMENTI VISEAZA,VISEAZA CA ROMANII SA SE CONTAGIEZE IN NUMAR CIT MAI MARE CU NEBUNIA LOR PATOLOGICA.

    • NeaKutare a scris pe 13 Ianuarie 2012, 12:50 pm

      In momentul in care PSD si PNL nu mai au , printre membrii lor, nici o figura credibila, demna de a fi scoasa in fata, respectivele partide apeleaza la persoane de imprumut.
      Va mai amintiti de primarul Sibiului ? In preajma alegerilor precedente ne era prezentat drept UNICUL SALVATOR AL ROMANIEI.Au mai spus ceva, de atunci , liderii celor doua partide despre “SALVATOR” ?
      Acum, a venit vremea d-lui Arafat, care din naivitate ( cred eu ) a cazut in plasa USL- ului. Iar membrii Consiliului Director al fundatiei SMURD ( vezi postarea mea de mai sus ) au bagat subiectul in malaxorul televiziunilor lor. Si, de dimineata pana seara, da-i cu ” jos Basescu “.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 13 Ianuarie 2012, 12:58 pm

    ,NU NE VINDEM TARA’

    Pare a fi un slogan ,un cliseu o lozinca atit de des FOLOSITA de COHORTELE DE MUNCITORI INDOCTRINATI ,CARE MANIPULATI GROSIER DE indivizi ca IOAN NICOLAIE[CARE TOCMAI CE SE LAUDA CA ADUCE 15 MII DE MOLDOVENI SA FACA PRESIUNE] IN ANII 90 MARSALUIAU PE bulevardele romaniei.
    Cam asa arata astazi ,SPERIETOARE CU CARE RAED ARAFAT II SPERIE PE ROMANI,SI CARE IN SUBTEXT ,DECI IN SUBLIMINAL ,AR TRANSMITE CEVA DE GENUL-ALOOOO ROMANI PRIVATII VA HALES BANII DIN SANATATE…………
    Bon,ca dl RAED ARAFAT’ a dat dovada de o mare parsivenie e cit se poate de clar,si ca acest ,DOMN ARAFAT PLINGEV LA MORMINT STRAIN.
    Dar sa ma explic cu argumente,pt ca pina in acest moment-ATENTIE CEI IN DREPT NU AU ARGUMENTAT CUM TREBUIE ACEASTA MAGARIE PE CARE RAED ARAFAT A ARUNCAT-O PE PIATA ULTERIOR PRELUATA DE TOTI CRETINI JURNALIOSTI,ADEVARATE TROMPETE ALE UNOR CERCURI DE INTERESE CARE SE JOACA CU CEI 5 MILIARDE DE EURO DIN SANATATE.
    Asadar suntem in ROMANIA ANULUI 2012,UNDE TOT ESTE PRIVATIZAT,DE LA INDUSTRIA MEDICAMENTELOR,DISTRIBUTIA LOR,PINA LA PIINEA CE O MANINCA BOLNAVUL IN SPITAL.
    Deci UN PRESTATOR DE SERVICII,IN ACEST CAZ sanatatea’care tine de SECTORUL BUGETAR,ESTE INCONJURAT DE PRIVATI CARE ATENTIE II VIND TOT FELUL DE MATERIALE,MEDICAMENTE SI CHIAR SERVICII-ASADAR CU CINE LUCREAZA SANATATEA ROMANEASCA???????????????????????NU CUMVA CU SECTORUL PRIVAT???????????????
    Oare nu cumva banii DIN ASIGURARILE DE SANATATE ALE ROMANILOR SE DUC IN SALARIILE PERSONALUI MEDICAL SI IN BUZUNARELE SECTORULUI PRIVAT.
    Atentie nu am spus ca ar fi ceva ilegal la mijloc,nu eu doar explicam CUM FUNCTIONEAZA SISTEMUL.
    Asadar nu ESTE O GROSOLANA DEZINFORMARE SI O MANIPULARE TEMBELA CEEA CE SE PETRECE ACUM???????????????
    Ba da,pt ca este un mic amanunt,pe care nimeni nu vrea sa ni-l spuna,si anume ca:
    IN LOC BANII SA FIE IN MINA UNOR FUNCTIONARI,EI ABIA ACUM VORBIM DE COROPTIE SI PRADUIALA,DECI IN LOC SA FIE IN MINA UNOR FUNCTIONARI LACOMI,RAPACE CARE CUMPARA O SERINGA CU DE 10 ORI PRETUL,BANI AR FI GOSPODARITI DE O ENTITATE PRIVATA,CARE SIGUR VA CAUTA SAQ ELIMINE RISIPA,SI EVIDENT FUNCTIONARUL STATULUI AR TRAI DOAR DIN SALARIUL SAU.
    Asta este miza adevarata-bani din sanatate si cine-i gestioneaza.

    • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:25 pm

      Interesant, cunosc un personaj care’si zice Voievod ( pe romaneste) care n’a reusit sa se integreze in tara tuturor posibilitatilor sectorului privat, care s’a inntors pe meleagurile natale cu coada’tre picioare, devenind un mare “luptator capitalist”…….

  • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 01:11 pm

    Vai de românul neinformat, credul, care se lasă minţit şi manipulat şi folosit!
    Vai de românii care au ieşit în stradă ca să se revolte şi să strige împotriva a ceva ce nici nu s-a întâmplat – lucru spus chiar de domnul Arafat… Cât au putut fi de penibili, de ridicoli.

    Dar dincolo de penibilul situaţiei în care s-au scăldat aseară manifestanţii din Tg Mureş, sper ca domnul Arafat să se simtă bine şi să primească mulţumiri şi felicitări cu vârf şi îndesat de la cei cărora le-a făcut “pohta ce-au pohtit”…

    • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 01:13 pm

      Tot datorită acestor români, rătăciţi prin viaţă şi prin timp, uşor de minţit şi de manipulat, avem un parlament incompetent, incapabil, cu membrii care-şi văd şi urmăresc doar interesele lor.

    • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:13 pm

      Silverstar, profesoara fiind, cred ca ai citit Lupul Moralist, ceea ce nu este o garantie ca l’ai si retinut sau inteles……..

  • balbeck a scris pe 13 Ianuarie 2012, 01:16 pm

    Am avut o curiozitate,alataieri am fost in Strejnic,la primarie.Am aflat ca cineva s-a tinut de cuvant.Daca aflau baietii ce “intercepteaza”, putea sa fie rau.

    • diaconu Eusebiu a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:20 pm

      Balbecikă,
      cum naiba de-ai scăpat şi nu te-a călcat vreun avion p-acolo?
      :) :) :)

    • balbeck a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:40 pm

      Nu are cum sa ma calce,pentru ca sunt inauntru.Am cunostinte si acolo,am facut sky diving.Urmeaza sa fac iar sky diving.

    • diaconu Eusebiu a scris pe 13 Ianuarie 2012, 04:40 pm

      Bezmeticule!
      Tu ori mori inecat ori mori cu gâtul rupt!
      Cu capul pe pernă în niciun caz!
      :) :) :)

    • balbeck a scris pe 13 Ianuarie 2012, 09:36 pm

      Inecat niciodata,chiar daca am carcei la ambele picioare.Pot sa fie si valuri foarte mari.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 13 Ianuarie 2012, 01:33 pm

    Ghemul,care s-a adunat timp de 20 de ani,risca sa se desire,si inca in mod brutal pt ca de ate trag PROCURORII,ORI ACEST GHEM-ESTE CEL CARE ASCUNDE SISTEMUL TICALOSIT PUS SA LUCREZE PT PSD.
    Sunt incredibile dialogurile dintre HREBENCIUC SI NICOLAIE IOAN.
    Dupa ORORILE COMSE DE VINTU SORIN,ACUM II VEDEM PE NICOLAIE SI GHITA,in toata mizeria lor-VACI TOCMAI BUNE DE MULS DE PESEDISTI,SI PE NOI IN POSTURA DE BOI,MULSI DE SPONSORII PESEDEISTILOR.

    • silverstar a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:01 pm

      ***Zapa – dacă-ţi aminteşti, în 2009, imediat ce i s-a confirmat că a câştigat alegerile, domnul Băsescu a ieşit pe tv-uri şi a spus, textual: Nici nu ştiţi pe lângă ce aţi trecut…

      Am văzut gaşca lui SO Vântu, acum o vedem pe asta, a lui Ioan Niculae….
      Câte-or mai fi? Câţi s-au luptat şi au sperat, susţinându-l pe Geoană?
      Eu cred că România e mult mai bogată de cât ştim noi sau ne putem imagina, dacă e aşa bătălie între mafioţi, care şi cum să apuce, să taie şi să înhaţe…

  • Frank Zapa[King] a scris pe 13 Ianuarie 2012, 01:37 pm

    Hai pe mai tirziu,o zi buna le doresc tuturor amicilor mei de pe acest blog………….
    dar si adiminstratorului acestui blog,MADALINA……
    Doamnei UDREA DOAR ATIT-TENACITATE SI FERMITATE…………….

    Administrator:
    O zi buna Frank!

  • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:19 pm

    Madalina (Admin)
    Pentru a nu stiu cata oara ai dat dovada ca n’ai trecut degeaba prin scoli….

  • Katrina a scris pe 13 Ianuarie 2012, 02:47 pm

    Fara comentarii……fiecare are dreptul sa inteleaga ce …poate

    http://www.gandul.info/news/stenograma-dumnezeiasca-dintre-viorel-hrebenciuc-si-preafericitul-domn-de-la-patriarhie-9145304

  • Alin a scris pe 13 Ianuarie 2012, 03:13 pm

    *Silver. D-v care va spuneti parerea (doar avem drept la opinie) si aveti cel putin ¼ din comentarii, poate imi spuneti. Cum se face ca, desi legea sanatatii este abia in faza de discutii publice, deja au aparut niste baieti care te indeamna sa faci o asigurare privata, cu “avantaje”(reteta, tratament, asistenta de urgenta) nenumarate? Cui foloseste? Asa. Citez: “Vai de românul neinformat, credul, care se lasă minţit şi manipulat şi folosit!” Dar de romanul informat(?) ?

    • N.G. a scris pe 13 Ianuarie 2012, 04:20 pm

      Alin

      Romanul informat poate face niste alegeri in cunostinta de cauza si cunoscand ambele fete ale monedei. Aceasta este mica mare diferenta…

  • grasutu enigmatic a scris pe 13 Ianuarie 2012, 04:41 pm

    Inteligenta miscare. Cel putin pana acum. Faptul ca n-ati iesit c-o declaratie publica in scandalul cu Basescu si Arafat arata inteligenta politica si nu numai. Oamenii sunt pentru Arafat. Basescu a cam ciobit-o aici, cel putin prin modul cum a pus problema. N-aveti decat de pierdut daca ii luati apararea lui Basescu aiurea cum fac altii. Si nu ma indoiesc ca presa atata asteapta sa iesiti cu ceva ca sa aiba munitie :D

  • balbeck a scris pe 13 Ianuarie 2012, 09:44 pm

    Pai probabil ca primarul ala este gospodar.Mereu a luat foarte multe voturi.

  • provic1938 a scris pe 22 Ianuarie 2012, 04:22 pm

    Este bine ca va ingrijiti de restaurarea unor edificii vechi.
    Intrebarea care se pune este urmatoarea: Cand veti reusi sa incepeti sa restaurati PANTEOANELE natiunii romane,impreuna cu UDMR-istul dela “CULTURA ROMANA” ,cum ar fi: Mausoleul Eroilor dela Marasesti,Cimitirele eriolor Neamului Romanesc del la Predeal,Oituz……….etc.?????

  • marian a scris pe 29 Ianuarie 2012, 10:19 am

    dar, fraierii cu primarul CIRCAR, IN UNIFORMA DE NAZI, ce fac? LE DORESC SA-L ALEAGA TOT PE EL!!!! Am fost prin Constanta dupa vreo 10 ani. JALNIC, mai fratilor !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • SLG a scris pe 20 Februarie 2012, 03:52 pm

    Odata restaurat ar trebui sa devina o atractie turistica destul de profitabila.

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila