rss
home
29
Martie

Sa ne aparam Statul!

Elena UdreaAm făcut în acest sfârşit de săptămână o vizită de lucru pe litoralul românesc să văd cât de pregătiţi suntem pentru sezonul estival. Am descoperit un haos cvasi-generalizat, mai ales în ceea ce priveşte construcţiile ilegal amplasate pe plajă. O parte a autorităţilor locale cu care am vobit mi-a spus clar: „nu avem ce să facem, au pile pe la Bucureşti şi pe la Constanţa şi, chiar cu ordin judecătoresc prin care sunt obligaţi să oprească de urgenţă lucrările, acestea merg înainte conform planului”.

Nu numai că aceste construcţii au fost ridicate fără a avea documentaţia în regulă, dar respectivii constructori, atunci când li se atrăgea atenţia cu privire la încetarea lucrărilor, nici nu se sinchiseau. Mi s-a părut că am de-a face cu categoria aceea de oameni care te privesc lung printre gene şi nu răspund la întrebări, ştiind că şmecheria şi tupeul îi va ajuta, că vor găsi o cale „să se scoată” şi că, într-un final, dreptatea va fi tot de partea lor. De aceea, am decis înfiinţarea unui Comandament format din reprezentanţi ai Poliţei Judeţene, Inspectoratului Teritorial de Muncă şi Gărzii de Mediu, care să acţioneze rapid şi decisiv pentru înlăturarea respectivelor construcţii.

Mi-am adus atunci aminte de o declaraţie şocantă a unui important om de afaceri: „Apăraţi-vă Statul!” Şi câtă dreptate avea! Personaje ca respectivul afacerist vor încerca mereu să profite de fragilitatea Statului de drept.

La fiecare pas, orice ai încerca să întreprinzi, te loveşti de interesele cuiva sau de pilele cuiva. Atunci când te decizi să tai nodul gordian, se găsesc mulţi să spună că acţionezi brutal, dai dovadă de forţă discreţionară sau, pentru că tot este la modă expresia, acţionezi ca într-un regim totalitar. De bună seamă, ca ministru, nu sunt suficient de înţeleaptă pentru a-mi cheltui toată energia în vederea rezolvării „mutual-avantajoase” a acestor conflicte legislative.

Trăim într-o cultură marcată de stagnare, de tertipuri, de piedici artificiale puse, de contestaţii şi, în sfârşit, de lipsă de acţiune. De aceea avem contracte nerespectate, de aceea firmele care câştigă licitaţii întârzie cu lucrările şi trebuie să cotizeze şi către celelalte competitoare iniţiale, de aceea calendele greceşti au devenit „Paştele cailor” la români. Nu lipsa de viziune ne lipseşte, ci capacitatea de a ne pune în mişcare, hotărârea în a spune că „şmecheria nu are întotdeauna câştig de cauză”. Construcţiile ilegale de pe litoral sau de aiurea sunt simptomatice pentru realitatea pe care o trăim, în care regulile se aplică doar pentru unii.

Iar noi, noi nu ştim să ne apărăm Statul. Îl lăsăm fragil în faţa celor care cred că „merge şi-aşa” sau, chiar mai mult, „e mai bine-aşa”. Sunt oameni de afaceri pe care nu-i interesează investiţia, trăinicia în timp a lucrării începute sau efortul depus. Nu se bucură atunci când creează locuri de muncă sau contribuie la bunăstarea generală. Îi interesează doar profitul net şi cât mai apropiat în timp. Sunt oameni care ridică în câteva luni construcţii, sperând ca, în cel mai scurt timp, să-şi fi amortizat deja investiţia şi să aibă un minim de profit. Sunt oameni care vor „să-şi facă plinul în două luni pentru tot anul”, oameni care ies la pensie anticipat, eventual pe caz de boală fictivă, pentru că, nu-i aşa?, „munca provoacă apariţia cearcănelor”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • ion adrian a scris pe 31 Martie 2010, 02:42 pm

    Si putina ideologie marxista ca sa mai schimb subiectul :

    Istoria SE REPETA !!!????

    “Owners of capital will stimulate working class to buy more and more of expensive goods, houses and technology, pushing them to take more and more expensive credits, until their debt becomes unbearable.

    The unpaid debt will lead to bankruptcy of banks which will have to be nationalized and State will have to take the road which will eventually lead to communism.”

    Karl Marx, Das Kapital, 1867

    Traducere:
    Proprietarii capitalului vor stimula clasa muncitoare sa cumpere din ce in ce mai multe bunuri scumpe, case, tehnologie, impingandu-i sa faca credite cat mai mari, pana datoriile lor devin de neplatit.
    Acestea vor duce la falimentul bancilor, ce vor fi nationalizate, iar statul o va lua pe drumul care duce in final catre comunism.

    Ca sa vezil… Karl Marx in 1867!!!

  • silverstar a scris pe 31 Martie 2010, 02:43 pm

    ***ion adrian – nici eu nu-l înţeleg pe Po(A)nta… Se poartă ca şi cum PDL ar fi trebuit să-şi ceară permisiunea pe cine să numească pentru a candida. Obrăznicie, lipsă de educaţie la micuţul acesta… Şi-a rezolvat totul în partid şi acum are grija altora?
    L-am văzut că e disperat… Înseamnă că PDL a făcut exact ce trebuie – alegerea potrivită…
    Ca de obicei – susţin PDL şi candidatul lor. :lol:
    Hai, Teo! Nici nu ştii cât de mulţi suntem…

  • ion adrian a scris pe 31 Martie 2010, 04:13 pm

    Ce este nostim este ca diferite persoane nu vad legatura dintre un realizator cu notorietate si un deputat.
    Intrebare : care era legatura dintre multi candidati(sute)la alegerile parlamentare unii niste neica nimeni in raport cu notorietatea lui Teo, si functia de parlamentar .
    Se pare ca daca nu ai notorietate, nu ai problemele lui Teo in tara asta cu fundul in sus. :)

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 31 Martie 2010, 04:21 pm

    Tot litoral este dominat de primari psd

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 31 Martie 2010, 04:28 pm

    GUVERNUL A LUAT O MASURA POZITIVA CU DUBLU IMPACT PENTRU ECONOMIE

    Se stie ca principala metoda de a dinamiza economia este prin creditarea de catre banci. Din pacate asa cum am aratat intr-un alt material acest lucru nu a fost posibil si tocmai de aceea din lipsa de creditare a populatiei si agentilor economici sute de mii de oameni si-au pierdut locurile de munca in timp ce bancile in aceeasi perioada scoteau profituri de milioane ca adevarati oportunisti, deoarece in loc sa imprumuta pe agentii economici si populatia creditau Guvernul.
    ACUM O DATA CU BANII PRIMITI DE LA FMI
    Guvernul nu va mai avea nevoie de banii de la astfel de oportunisti si atunci bancile vor fi nevoite sa ofere credite pentru agentii economici si populatie.
    DIN ACESTE MOTIVE NOI NUMIM ACEASTA MASURA CA UNA CU DUBLU IMPACT POZITIV

    Si care va relansa cu adevarat economia

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 31 Martie 2010, 04:33 pm

    IN ROMANIA AVEM PESTE UN MILION DE MENBRII DE PARTID

    Se stie ca multi dintre ei detin cite o firma sau un ong-ul care este condus de un prieten sau interpus si care fac bani cu statul. Avand in vedere ca in curand vom avea peste 1 milion de someri, la un calcul de artmetica simpla daca doar 10% dintre membrii de parti ceea ce insemna un numar foarte mic ar realiza macar un proiect cofinantat de catre UE si are creea un minim de 5 locuri de munca ,am rezolva imediat cu jumatate din cei concediati pana acum

    CUM AM PUTEA SA MOTIVAM POLITICIENII SA FACA ACEST LUCRU
    Este in interesul presedintilor de partide sa indemne membrii lor sa faca acest lucru mai ales ca urmeaza doua alegeri uninominale si acolo conteaza ce a facut individual si mai putin de la ce partid

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 31 Martie 2010, 04:33 pm

    HAOS LEGISLATIV SI INEFICIENTA PARLAMENTARA

    Este exact precum am fi aruncat vreo 400 de oameni in jungla din Panama fara nici o harta ,si nici o busola ,ar sta acolo 20 de ani irosind timp energie si bani si nu ar reusi sa iasa de acolo Asa s-a intamplat cu Romania in ultimi 20 de ani si de aceea este nevoie ca societatea civila ,elita romaneasca ,Diaspora ,specialisti in fiecare domeniu in parte ,politicieni si Guvernanti sa se intalneasca pentru a incepe elaborare o strategiai pe termen lung care vor ii vor ajuta atit pe parlamentari cit si guvernanti sa iesa din haos din aceasta jungla ,in care se afla

  • silverstar a scris pe 31 Martie 2010, 05:13 pm

    ***ion adrian – tu nu înţelegi că asta-i sperie? Notorietatea lui Teo…
    Astăzi, Teo a stârnit o furtună, la alegeri va fi uragan, uraganul Teo… :lol: Dacă este criticată înseamnă că este bună… Le-a dat fiori ăstora din opoziţie… :roll:
    Las’ că-i bine… :lol:

  • N.G. a scris pe 31 Martie 2010, 05:29 pm

    Buna ziua tuturor!
    Se pare ca Teo face valuri…Daca face valuri inseamna ca potentialul castigului e mare si asta deranjeaza.

  • silverstar a scris pe 31 Martie 2010, 05:55 pm

    Nu este greu să ne amintim că, în 2007, când Doamna Monica Macovei, ministru al justiţiei, pe atunci, a fost dată afară din guvern de PM Tăriceanu pentru că UE a îndrăznit să o laude pentru rezultatele bune obţinute de justiţie la acel timp…

    Iată că tot PNL este cel care face gât şi acum câd CE îndrăzneşte să laude DNA…

    Un europarlamentar roman critica CE pentru ca a laudat DNA

    Europarlamentarul Ramona Manescu a transmis o interpelare adresata Comisiei Europene in care critica recentul raport pe justitie si laudele aduse de CE Departamentului National Anticoruptie (DNA).

    Manescu sustine ca DNA este ineficienta, inutila si nu reprezinta altceva decat un “un instrument de presiune politica la indemana Presedintelui Basescu”. Ea solicita lamuriri din partea Comisiei Europene care, in opinia sa, incurajeaza o institutie a carei ineficienta a fost dovedita ani la rand.

    “Un exemplu concret in acest sens este chiar faptul ca in perioada cuprinsa intre 1 iulie si 31 octombrie, Departamentul National Anticoruptie (DNA) a trimis in instanta 122 de invinuiti dintre care doar 17 pot fi incadrati in categoria ‘coruptiei la nivel inalt’. Prin urmare, datele prezentate chiar in Raportul Comisiei arata clar faptul ca, din punct de vedere al dosarelor solutionate, rezultatele Departamentului National Anticoruptie sunt neconvingatoare”, se arata in interpelarea eurodeputatului PNL.

    Ramona Manescu e de acord cu faptul ca raportul Comisiei Europene apreciaza rezultatele parchetelor judetene, aflate in directa subordonare a Parchetului General.

    Comisia Europeana are la dispozitie sase saptamani pentru a raspunde interpelarii adresate de Ramona Manescu.

    A.B.

    Sursa: ziare.com http://www.ziare.com/actual/politica/03-31-2010/un-europarlamentar-roman-critica-ce-pentru-ca-a-laudat-dna-1006564

    Şi asta pentru că tot vorbim aici despre stat…

  • Maryland Andrei a scris pe 31 Martie 2010, 06:49 pm

    Silver,
    In cazul asta, felicitari. Nu platesc aia de la ziare.com prea grozav pentru opinii, dar este de luat, nu de dat. Perseverenta si mai multa munca, plus o usoara crestere a preturilor pentru fiecare material, poate sa devina o solutie de infrumusetare a vietii. Lumea evolueaza, totusi in directia buna.

  • silverstar a scris pe 31 Martie 2010, 06:58 pm

    ***M Andrei – mulţumesc! Ar fi un pas pentru mine, un venit, cât de mic, pe care aşa e, îl iei…
    Aici, la noi, aş fi vrut să mă angajez oriunde, chiar vânzătoare la un magazin, să mai câştig ceva, că nu mă pot descurca numai din pensie dar, după ce le răspund la întrebările legate de studii şi unde am lucrat, nu mai au nevoie… S-a ocupat…

  • Nicolae a scris pe 31 Martie 2010, 08:15 pm

    @ silverstar
    Aha, dumneavoastra n-ati aflat despre interdictia cumulului pensie-salariu ?!
    Norocul dumneavoastra ca tocmai au prezentat la tv ca si parlamentarii nostri si-au votat in unanimitate abrogarea restrictiei in cauza ( e adevarat ca doar pentru domniile lor, dar ce mai conteaza unul (una) in plus ?!)
    Stiu, o sa veniti cu justificari, gen : pai eu nu ajung la plafonul care limiteaza cumulul …. Va spun ca nu tine cu astfel de scuze; ce, noi v-am pus sa invatati carte ? Asa va trebuie !
    PS – Oricum, sper ca stiti ca va doresc (si va dorim) numai bine.

  • silverstar a scris pe 31 Martie 2010, 09:19 pm

    ***Nicolae – legile sunt făcute ca să nu fie respectate. Aş fi vrut undeva dar să nu fie la stat… Am explicat mai sus motivele pentru care nu se poate…
    Ai perfectă dreptate: cine m-o fi pus să învăţ carte… :oops:
    PS: cozonac, ouă roşii, ceva? Sau mergi iar acasă, ca de obicei?
    Aici plouă şi e frig… Se pare că a fost întreruptă căldura… :roll:

  • Administrator a scris pe 31 Martie 2010, 09:32 pm

    Doamna Udrea este acum la emisiunea “Nasul”, B1 Tv

  • ion adrian a scris pe 31 Martie 2010, 10:52 pm

    Un spectacol de zile mari avuram in seara asta la b1 tv. :)

  • silverstar a scris pe 31 Martie 2010, 11:06 pm

    ***Îmi pare rău… Am intrat prea târziu când deja era pe sfârşite. :roll:
    Dar e foarte bine că Doamna E Udrea iese pe TV-uri să-şi facă proiectele cunoscute pentru că ăştia de la PSDPNL ar fi în stare să se dea drept autori cum au mai făcut-o, de fapt…
    Românii trebuie să ştie cine munceşte, cine se străduieşte. Şi trebuie să mai ştie românii că se poate… Cu multă dragoste şi sacrificiu – se poate. :lol:
    Succes, Doamnă şi multă putere! Aveţi nevoie! :lol:

  • N.G. a scris pe 31 Martie 2010, 11:33 pm

    Se pare ca si eu am ratat emisiunea…Sunt sigura ca a fost interesanta.

  • N.G. a scris pe 01 Aprilie 2010, 12:03 am

    LA MULTI ANI !…. pentru Cristi…Alaturi de sanatate,bucurii,mereu oameni dragi in jur si tot ce va doriti…
    Madalina,pot comanda un tort vitual… ;) ? Cu dedicatie de la blogerii mai vechi…

  • rasputin a scris pe 01 Aprilie 2010, 12:41 am

    cred ca ar trebui sa ne aparam statul in primul rand de “cosa nostra” din justitie !

  • rasputin a scris pe 01 Aprilie 2010, 12:45 am

    @hamangia
    astept sa se implineasca profetiile tale… toate cele bune !
    http://www.youtube.com/watch?v=hocO4aU53GY

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:21 am

    EFICIENTA PARLAMENTARE ,SI GUVERNAMENTAL VA EXISTA NUMAI ATUNCI CAND

    Politicenii ,guvernantii ,ong-urile, diaspora si comunitatea in general se vor intalni nu la Cotroceni, nu pentru a face poze pentru o actiune de relatii publice a dlui Presedinte, ci pentru a discuta in vederea elaborarii unei strategii pe termen de cel putin 16 -20 de ani ,

    1) din acel momentul orice guvern care va veni timp de 20 de ani va urmari acea strategie ,va sti de la ce etapa va prelua lucrurile , ce are de facut imediat ,si nu va mai sta sa piarda timp sa vada pentru ce interes trebuie sa faca lucrurile ,si cum poate proceda pentru a multumi cit mai bine clienteala politica in asa fel incit sa continue sa cotizeze cum trebuie la partid. Toate lumea stie ca in Romania ,cum vine un alt guvern la putere pierde aproape 6 luni ca sa descopere neregulile facute de predecesori, anul urmator da citeve ordonante de urgenta ,iar apoi tot ce face pana la expirarea mandatului este sa imprestie bani publici si sa multumeaca clientela politica.
    2) Fara o astfel de strategie pe term lung adevaratii investitori vor continua sa ocoleasca Romania
    3) Activitatea parlamentara va fi la fel de haotica si ineficienta ca si acum
    4) Daca se elaboreaza o astfel de strategie Romania va incepe sa fie respectata de catre partenerii Uniunii Europene, iar peste doi ani cand se va incepe discutia pentru Bugetul comunitar, pentru perioada 2013 -2020 Romanai va primi un buget cum trebuie, nu furnituri de sub masa asa cum s-a intamplat in perioada 2007 -2013 ,si aceasta nu este tot ,in plina criza economica ,intr-o situatie in care gradul de absortie a Romania este doar de 10 % in diverse domenii numai sunt fonduri structurale pentru anul acesta
    5) Pentru economia Romaneasca este foarte necesar acest lucru, deoare chiar daca am iesi din criza azi ramanem traumatizati. Este ca in acea situatie in care am suferit un soc puternic suntem in covalescenta si cu greu mai prindem incredere in noi, in cei din jurul nostru si in tot ceea ce se intampla .Astfel de initiativa va provoca un efect psihologic ,daca vreti este o forma de a reabilita un pacient sa il faca sa prinda incredere ,dorinta de a face ceva ,si din acest motive o data ce milione de romani vor fi cuprinsi de un astfel de efect, energia si capacitatata de actiune este mult mai mare.
    6) Pentru politica romaneasca o astfel de initiativa vine ca un balon de oxigen .Intr-un alt proiect vom prezenta diverse avantaje pe care clasa politica le pot avea cu aceasta ocazie

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:25 am

    iata dece trebuie o astefel de strategia daca in Romania exista o strategie elborata pe termen lung ,in asa fel incit sa permita o continuaitate in toate ariile de activitate.Guvernul dl-ui Tariceanu ar fi fost obligat sa continue ceea ce a facut dl Nastase insa fiindca lucrurile nu se intampla asa. Cum a ajuns Guvernul Tariceanu la putere a desfintat Ministerul de Turism

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:26 am

    1) Inca din 2004 se stie ca Sibiul devenea capitala cuturala Europeana si urma sa fie vizitata de un anumit numar de turisti. Din aceste motive pentru a face acest numar sa creasca ,inca din 2004 ,trebuia facut ceva in asa fel sa contribuie la schimbarea perceptiei pe care o are Romania, deoarece avand in vedere ca zilnic in tarile lor de origine vad la stiri ca romanii jefuisc si ucid cu singe rece pe cetatenii lor in propria lor tara ,si atunci indiferent cit are fi Sibiul de cultural si cita sete de cultura ar avea nu ar veni s-o stinga in Romania si ar pleca in cu totul alta parte.Din aceste motive oricit de informat ar fi de ceea ce se va intampla la Sibiu nu ar fi avut nici un efect intrucit perceptia data de catre acele imagini ce sunt prezentate zilnic pe la toate televiziunile ,este mult mai puternica decit continutul unei informatii

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:26 am

    2) Din aceste motive inca din 2004 trebuia pusa in aplicare o strategie care este recomandata pentru astfel de situatii in care perceptia criminala a unei tari este deja forte bine cristalizata in mintea umana ,deoarece nimeni nu este dispus sa isi pune viata in pericol pentru nimic din lumea aceasta. Felul in care se procedeaza in astfel de cazuri este prezentat la capitol Branding de natiune. Din cauza ca nu au facut nimic din toate acestea Capitala Culturala din 2007 ,a fost una din cele mai putin vizitate zone vreodata in Uniunea Europeana ceea ce a insemnat o pierdere uriasia pentru Romania, de aici se naste o intrebare :cine a platit pentru aceasta ?cit trebuie sa mai lasam pe politiceni sa aduca prejudii Romaniei fara ca ei sa fie trasi la rapundere? Din aceste motive ca sa terminan o data pentru todeauana cu incompetenta oricarui Guvern care va mai veni la guvernare trebuie sa elaboram o strategie pe termen lung care sa functioneze exact ca si legea fundamentala a Romanei , pana atunci sa continuam sa va aratam ce mai trebuia facut de Guvernul Tariceanu atunci

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:27 am

    3) pe langa o astfel de strategie de schimbare a percetiei pe care Romania o avea si o are in exterior de hot si criminal ,in asa fel incit milioane de turisti sa nu le fie frica sa viziteze Capitala Culturala Europeana ,trebuie pus in practica un alt plan in care Guvernul impreuna cu agentii economici prezentau anumite produse turistice care se intamplau atit la Sibiu cit si la Brasov si pe Valea Prahovei intr-o forma combinata, in asa fel incit in momentul in care turistul isi satisface setea de cultura ,mergea la Brasov si pe valea Prahova sa participe activ in diverse programe turistice care le oferau posibilitatea sa convertuiasca cu ceilalti exact asa cum am prezentat la capitol produse turistice de convietuire .Din cauza ca nu au facut nimic in acest sens dintr-un milion de turisti care au vizitat Capitala Culturala Europena in 2007 ,nici unul nu a trecut si pe la Brasov ,Valea Prahovei ,Bran ,Sighisoara si tocmai de aceea din acel un milion de turisti nici unul nu a mai revenit ca sa viziteze Romania dupa 2007 ,ceea ce denota incompetenta, iresponsabilitatea ,care au adus pierderea de miliarde ,si tocmai de aceea in conformitate cu responsabilitatea ministeriala ,abuzuri in serviciu se puteau lua masuri oricand despre cei responsabil. Din aceste motive politicenii ar trebui sa fie cei mai interesati sa se elaboreze o astfel de strategie pe termen lung deoarece in felul acesta atita timp cit repecta cele stabilite si actioneaza in limita a ceea ce este conceput ,in vederea atingerii unui anumit obiectiv ,nu pot fi trasi la raspundere. In schimb la cum este acum, oricand un grup de cetateni pot considera ca Romania a avut prejudiciu din cauza ca nu s-a facut un anumit lucru ,si sa aiba castig de cauza

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:28 am

    4) inca din 2004 ,Romania stia ca in 2007 va trebui sa stea la masa bogatilor , si atunci avand in vedere aceasta perceptie, faptul ca e o tara de hoti si criminali trebuie sa aiba grija sa schimbe hainele patate in singe, sa arunca armele crimei la gunoi si in loc sa vina la masa bugatilor cu un cutit ,sau topor sa se inarmeze cu un pix cu care ar putea lua fel si fel de notite, iar din punct de vedere a imaginii personale sa renunte la barba si parul neingrijit ,care o ajuta sa se deghizeze si sa vina la o astfel de intalnire cu camasa alba si uniforma exact asa cum se prezinta orice boboc in prima zi de scoala ca sa fie bine primit. de colegi .Din pacate nu s-a intamplat asa cum a fost anuntat ca trebuie sa se prezinte la masa bugatilor ,a plecat din mocirla de unde se cearta ca la usa cortului cu haine murdare mirositoare a petrolul si patata de singe si cu un aspect neingrijit ,si din acest motiv cum a aparut la intrare si a fost prezentat ca un nou venit la masa bogatilor fiecare invitat din politete si- a gasit un motiv si a plecat de la masa timp in care gazda a strans repede bucatele intrucit stie cine era cel care intrase pe usa. In astfel de conjunctura noul venit ,vazand ca nu a fost nici macar invitat la masa a cerut si el ceva furnituri care au ramas pe acolo dupa ce s-a strans tot .Acestea sunt si motivele pentru care dupa doi ani de la post aderare Romania are un grad de absortie de doar 10% in timp ce Ungaria avea dupa aceeasi perioada 35%.Era normal sa se intample asa , aceasta deoarece intr-un moment in care oficiaii de la UE ofera doamnei Monica Macovei ,credit pentru ceea ce face Dl Tariceanu pentru a demonstra ca putea sfida Uniunea Europeana care a dat-o afara si a adus un om din partid intr-un moment in care intreaga opinie publica planetara stia ca dl Tariceanu incercase disperat sa il salveze pe sponsorul sau de partid din ghearele justitiei. Atunci a fost momentul cand Uniunea Europeana prin vocea unui oficial a cerut Guvernului in mod transant sa se faca ceva, si a demonstrat clar ca Romania nu va primi usor bani pentru ca nu dorea ca banii cetatenilor din Uniune sa ajunga in buzunare gresite. Din aceste motive Romania a avut de pierdut si tocmai de aceea intreb :chiar nu exista nici o lege care poate condamna astfel de atitudini sfidatoare a unui guvernant atunci cand aduce prejudicii grav unei natiuni ?Avem memoria atita de fragila incit nu reusim sa amintim aceste lucruri ?Daca imediat dupa aceste atitudini sfidatoare fata de Romania si de UE si dezastrul ce a urmat a venit criza ,unde credeati ca ajunge Romania ?Daca nu ar fi vorba de o tara unde traiesc oameni eu as fi propus pe cei care au venit dupa ei sa le lasa sa se descurce singuri

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:30 am

    5) Daca Romania stia ca in 2007 va adrera la UE si va beneficia de fel si fel de fonduri trebuia, inca din 2004 sa declanseze o campanie de informare ,pregatire ,agenti economici ,autoritati ,Ong-ul ,diaspora ,si comunitatea in general in asa fel incit o data cu aderarea sa stie exact ceea ce trebuie sa faca pentru a beneficia de astfel de fonduri .In acest sens inca din 2004 putea angaja consultanti straini din Irlanda si Spania, tarile care au avut cel mai mare grad de absortie din toate celelalte tari ,si care puteau tine cursuri ,seminarii,dezbateri etc Guvenul Tariceanu nu numai ca nu a facut acest lucru, dar a adus consultanti pe problema de marketing politic, care erau platiti din bani grei ,pentru a-l sfatui cum putea sa ramana in frunta bucatelelor sa faca ce vrea, fara sa fie deranjat de nimeni si aceasta nu a fost tot. Guvernul fiindca era sfatuit din spate de doi cetateni cu probleme grave in justitie si dupa ce au demonstrat ca pot sfida si UE au mers mai departe si s-au gandit ca ar fi bine sa puna mana si pe celelalte palate. In tot acest timp in loc sa se faca autostrazi, scoli ,spitale cu acesti bani ,i-au folosit pentru a atinge ambitiile personale a unor cetateni care aveau probleme cu legea. Acestea nu sunt lucruri care trebuie uitate si punctate mai ales ca au fost posibile datorita cumplicitatii cu partidul PSD ,condus atunci de dl Geoana ,deoarece, altfel o minoritate de 20% nu aveau cum sa conduca Romania nici macar pentru o zi. Daca PSD nu ar fi primit si el ce a primit ,ar fi trantit imediat un astfel de guvern. Din astfel de motive avem un PSD care devine cumplice la o serie de dezastre si nenorociri petrecute din 2005 pana 2008 ,dupa care trece de la statutul de cumplici din umbra, in partener cu drepturi legate musca din bucata, si dupa fuge repede,se spala pe gura si incepe sa vorbeasca de ceea ce nu a facut un guvern din care a facut parte. Din aceste motive ne intrebam :dar chiar suntem prosti? Dupa toate aceste s-au mirat de ce de zece ani dl Basescu castiga alegeri dupa alegeri TOATE AU FOST CASTIGATE PE GRESEALA ADVARSARULUI, inclusiv aceea in care in 2004 Nastase stiind ca avea intreaga mass medie cumparata a subestimat puterea adversarului .

    DACA AR FI SA CAUTAM VINOVATI CARE AR FI TREBUIT SA PLATEASCA
    Pe langa ziaristii santajisti si petromaganti care au stat in spatele tuturor relelor, din momentul in care a vazut ca a fost ajutat sa treaca cu bogancii peste neregulile comise si prejudiciul adus statului roman ,si luand in calcul numarul de ani in care PSD si PNL au fost implicati in guvernare putem vedea ca este aproape dublu ,decit timpul petrecut de PD-L si aceasta in perioada mai putin buna inceputul lui 2004 cand inca cresterea economica era relativ mica, presiunea Uniunii Europene mare ,si 2009 in plina criza si intr-un moment delicat in care alegerea prezidentiala ar fi influentata in orice tara din lume o astfel de guvernare etc

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:34 am

    DE CE AM FOST NEVOIT SA FACEM O ANALIZA DESPRE FELUL IN CARE A FOST GUVERNATA ROMANIA IN PERIOADA DE INAINTE SI IN SPECIAL IN 2004 -2008
    Am vrut sa demonstram
    1) datorita faptului ca din lipsa unei strategii pe termen lung care obliga pe fiecare guvern care vine sa continue munca facuta de celelalt ,guvernantii distrug ceea ce fac predecesori lor ,sau nu continua proiectele incepute de acestia sau fac ce vor ,pot ajunge sa puna in practica chiar si ambitie personala a unor prieteni pe bani publici si cum s-a vazut fara ca cineva sa fie tras la raspundere. Din cauza ca nu se elaboreaza o astfel de strategie nu numai ca se mai iroseste o gramada de timp si bani ,dar este obligat de fiecare data sa devina poligonul de incercare pentru ambitia personala a unor indivizi sau grupuri de interese care folosind bani public fac ce vor muschii lor ,in loc sa realizeze ceea ce este cu adevarat important pentru Romania in contextul unei dezvoltari socio –economice care sa fie benefica atit tara cit si poporul sau.
    2) Din aceste motive am prezentat exemplu de lucruri care nu au fost facute si care au adus Romaniei prejudicii nemasurabile si invit pe cititori sa-si imagineze ca la momentul respectiv chiar daca nu exista o strategie pe termen lung ,dar ar fi intervenit in mod hotaritor elita romaneasca ,societatea civila prin vocea unor specialisti si ar fi aratat acel guvern de atunci ce trebuia facut ,iar ei ascultau sfaturile si puneau in practica astfel de sfaturi ar fi ajuns Romania unde este azi ?s-ar fi intamplat o astfel de nenorocire, in care o data cu venirea crizei sa fie cincediati peste 1 milion de oameni intr-o tara in care aproape ca toti romanii au plecat sa munceasca in strainatate ?
    3) O data ce am prezentat lucrurile care trebuiau facute atunci s-a vazut ca din cauza ca nu au fost realizate, ba nu s-a obtinut nici un rezultat, ba Romania a avut prejudicil incumensurabile ,atunci am decis ca este mult mai bine pentru Romania sa nu lasam sa se comita astfel de grozavii, ca apoi sa aratam unde s-a gresit ,si trebuie inainte sa se comita astfel de erori care duc la dezastre ,sa prezentam calea cea buna stabilita nu de o persoana ci de toti factorii de care am vorbit anterior. Numai asa putem evita ca in Romania sa se mai iroseasca resurse, timp si bani, iar in acest sens asa cum am prezentat si in alte capitole trebuie ca autoritatile, guvernantii politicenii ong-uri ,societatea civila ,diaspora ,elita romaneasca sa se intalneasca de urgenta pentru a elabora o strategie pe termen de lung care trebuie pus in practica, respectand anumiti termeni de executie si obiective de atins de catre fiecare guvern care va veni la putere timp de 16-20 de ani. In astfel de situatii se termina o data pentru todeauna cu haos legislativ si guvernamental ,cu pierdere de timp si resurse ,cu legi care sunt facute pentru a creea avantaje unor grupuri de interese in defavoarea tarii.

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:39 am

    am prezentat un studiul de caz evident si care ne arata ca pentru a ne apara statului pentru o reforma trebuie eleborat o strategia pe termen lung asa cum am prezentat in alt material Stiu ca dl Basescu are intentie buna la fel si dl Emil Boc si tocmai deacea publicam astfel de idei de proiecte in asa fel incit consilieri lor sa le poate analiza si coate din ele ce este util in vedere unei procesul de desvoltare socio economica a Romaniei Tim de 20 de ani a predominat haos legislativ executiv etc in 2010 am putea alegea o alta retea ceea in care absolut tot ceea ce se face este ghidat de catre o strategia pe termen lung de la care nimeni sa nu poate face abatere

  • dana mladin a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:49 am

    Ma uit on-line la protestul transportatorilor de la RATB .
    Mai rasfoind printre ziare si site-uri citesc cu gura cascata la ultima declaratie a Elenei Udrea de la emisiunea Nasul de labe1 . Suna cam asa :
    ‘ Tara asta mai are nevoie de o dictatura luminata “.
    Ce spui Silver ? Te bagi ? Tu sustinatoare inflacarata si cantareata de ode in versuri !
    Voi sunteti urmasii lui Traian , ai lui Traian Basescu .

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 05:34 am

    PROCESUL DE RECONSTRUCTIE SOCIOECONOMICA A ROMANIEI
    Aspectele general

    Dl presedinte da dovada de multa diplomatie si spune doar reforma statului insa cei de la ora derecreatie .ro merg mai departe si spune ca problemele sunt asa de grave incat dupa 20 de ani in care nu s-a facut nimic din ce trebuie acum trebuie sa facem mai mult decit atat

    Din aceste motive azi in loc sa vorbim doar de reformare statului trebuie sa mergem mult mai profund si sa incepem cu
    RECONSTRUCTIE
    Un astfel de proces se incepe prin a asigura anumita conditie familiei si individului Deoarece numai asa se poate aduce pe lumea un copil sanatos care ulterior va putea sa participa la un astfel de procesul de reconstructie si sa poate sa aiba pregatire si capacitate de a deveni competitivi fata de ceilati cetateni din Uniunea Europeana

    In acest scop trebuie sa primasca educatie potrivita de la parinti si o pregatire profesionala corelata cu nevoile de pe piata muncii .
    Numai asa individual va putea sa fi eficent la locul sau de munca ceea ce insemna ca va contribui in mod corect la productivitatea muncii care duce la cresterea economica si la prosperitate .Pana atunci daca astfel de lucruri nu sunt facute in mod coerent si correlate cu nevoile de care le are Romania,orice masuri ce vor fi luate nu vor aduce rezultate.

    ,

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 05:35 am

    PENTRU O ADEVARATA REFORMA SOCIO-ECONOMICA A ROMANIEI TREBUIE SA INCEPEM PRIN A OFERI FAMILIEI O ANUMITA STABILITATE

    In asa fel incat sa poate sa aiba liniste si conditie pentru a aduce pe lume un copil sanatos .Stim cu toti ca o mama stresata care traieste intr-un mediu nociv si care datorita educatiei are o alimentatie nepotrivita nu poate aduce pe lume un copil sanatos .Dar aceasta nu este tot,cel mai mare factor de neliniste si stres intr-o familie este data si de legea divortului care a fost facuta nu pentru a oferi liniste si stabilitate in familie,ci dimpotriva incurajeaza curvasaria ,infidelitatea, intrucat cei care recurg la astfel de practici nu sunt pedepsiti de nici un fel ,ci dimpotriva incurajati de felul in care este facuta aceasta lege.
    ESTE INADMISIBIL CA INTR-O TARA CRESTINA SA EXISTE O ASTFEL DE LEGE Si tocmai de aceea ne vom adresa Patriarhiei Romane si vom cere anumite amendamente, in asa fel incat intr-un eventual divort provocat de infidelitate ,violenta in familie,droguri ,alocool cel vinovat sa nu aiba dreptul nici la partaj, nici la custodia copilului
    IN ASTFEL DE SITUATIE
    Sute de mii de oameni casatoriti care azi dupa ce isi ating un anumit nivel de buna stare incep sa traiesca fel si fel de fantezii si orgii sexuale de diverse naturi, chiar daca sunt casatoriti ,
    1) nemaiexistand astfel de aventuri extraconjucale cei doi menbri ai familiei vor evita astfel de risipe care azi se fac pentru a intretine un amant sau o amanta
    2) va predomina mai multa linista incredere si stabilitate in familie , ceea ce va ajuta ca cei doi menbri a familiei sa aiba rezultate mult mai mari decit acum in activitatea lor profesionala grija pentru a construi un viitor comun
    va fi mult mai mare decit acum avand in vedere ca se va reduce apetitul pentru aventuri extraconjugale ,atunci statutul de amant (a) va scadea, si in acest sens
    3) multe domnisoare care azi practica aceasta meserie de amanta care trebuie intretinuta cu bani grei va disparea ceea ce va face ca ele sa fie fortate sa urmareasca o pregatire profesionala mult mai serioasa.

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 06:17 am

    DE CE TURISTII SI INVESTITORII NU ALEG ROMANIA
    CA PRINCIPALA DESTINATIA DE VACANTA
    Sau pentru a plasa investia lor ?
    Aceste lucruri se datoreaza in primul rand imaginei nefavorabile pe care Romania o are in exterior. Din aceste motive turisti si investitori ,aleg tari considerate mai sigure din toate puncte de vedere pentru destinatia lor de vacanta sau pentru investitia lor

    S-au vazut ca taxele mai mici si facilitatile de tot fel pentru investitori nu sunt de ajuns ca investitori sa alega o anumita tara ca destinatia pentru investitiile lor mai intervin diverse alte probleme care sunt date de perceptie imaginea publica a tarii respective in exterior in cazul Romaniei.
    Este de inteles o astfel de decizie ,deoarece pleaca de la un mod de gandira rationala in care turistul si investitorul intr-un mod introspectiv se intreaba daca romanii ne fura ne da in cap ,ne taie gatul in propria noastra tara si statul nostru cu toate masurile de siguranta si parghiile legislative nu le pot impiedica sa comita astfel de atrocitati, de altminteri daca mergem la ei in tara Din acest motive ,pentru mai multa siguranta nu aleg Romania ca destinatie, nici pentru vacanta, nici pentru investitie ,si prefera alte zone mai sigur din mai multe puncte de vedere
    DIN CAUZA IMAGINII PROASTE A ROMANIEI IN EXTERIOR
    accesul agentilor economici romani la fondurile structurale ,imprumuturile externe ,este foarte dificil ,poate din aceste motive dupa doi ani de la aderare Romania a reusit un grad de absortie de doar 10% in timp ce in Ungaria ,dupa doi ani de zile depasise procentul de 35% etc.Datorita unei astfel de perceptii pe care Romania o are in exterior ingreuneaza acest proces ,ceea ce duce la descurajarea agentilor economici sa depuna energia necesara si sa iroseasca timpul intr-un astfel de proces. Datorita acestor si a altor motive economia romaneasca are de suferit deoarece , in astfel de conditii pe langa unele consecinte negative care afecteaza nivelul de trai a populatiei , mai avem de a face si cu o alta problema deoarece ,in coditiile unor astfel de situatii nefavorabile romanilor din punct de vedere economic nu exista o concurenta loiala intrucit celelate tari au primit fonduri structurale la timp si in cantitati mult mai mari decat Romania ,beneficieaza de credit mult mai avantajos decat agentii economici romani etc. Din acest motiv perceptia ca fiecare agent economic roman care apeleaza la astfel de fonduri este Hot ,escroc care nu vrea decit sa fure acesti bani ,este profund pagubos si face ca astfel de venituri sa zaca acolo in timp ce milioane de oameni sunt dati afara de la munca, altii din cauza aceasta sunt cu bancile la usa lor gata sa-i scoata in strada etc etc

  • ALBERTO RODRIGUEZ a scris pe 01 Aprilie 2010, 06:22 am

    CUM POATE DIASPORA SA OBTINA LOCURI DE MUNCA MAI BINE PLATITE ?
    Acest lucru se poate intempla numai daca in timp se va putea schimba perceptia pe care au strainii despre Romania si poporul sau .Pana acum nici un Guvern nu a facut ceva in asa fel incit Romani sa nu mai fiu priviti ca hoti si criminali si din cauza aceasta milionae de romania aflati in strainatate au de suferit la fel si familia si tara lor
    Am aratat intr-un alt material ca o imagina buna a Romaniei va aduce mai multi turisti ,investitori, si va ajuta sa se obtina credite mult mai avantajoase si sa se aproabe mult mai usor proiecte de la UE care vizeaza accesare de fonduri de catre autoritati si companii din Romania. Daca guvernele de pana acum ar fi constientizat acest lucru si ar fi actionat in aceasta directie, atunci s-ar fi obtinut mai multi bani de la toate cele 5-6 surse de finatare externe. Fiindca de 20 de ani nu s-a facut nimic in acest sens am putea sa spunem ca avem de a face cu vreo 5-6 robinete in care nu curg venituri
    PANA ACUM NICI UN GUVERN NU A FACUT CEVA IN ACEST SENS IN ASA FEL INCAT
    Sa se poata obtine mai multi bani de la fiecare sursa in parte si nici nu a intreprins ce trebuie in asa fel incit in timp sa poate ajuta la SCHIMBAREA ACESTEI PERCEPTII PE CARE STAINII AU DESPRE ROMANIA SI POPOARUL SAU .Romanii care lucreaza in strainatate au fost lasati singuri sa se descurce, in acest sens ceea ce a facut ca el sa piarda mult timp pentru a determina pe patron sa schimbe parerile despre el sa se convinga ca nu este hot, ca nu ii va jefui casa in absenta lui ca nu ii va viola familia etc DIN ACESTE MOTIVE DIASPORA INTOTDEUANA A SUFERIT .A suferit pentru ceea ce nu a facut, a platit un pret foarte mare pentru ceea ce au facut altii si in tot acest timp doar el si tara lui au fost victima, deoarece altii au profitat de toate aceste situatii si au facut milioane in complicitate cu cei care trebuie sa impiedice sa se intample aceste lucrurile .Pe langa toate acestea
    2) Diapora sufera ca nu se poate bucura cu voce tare de nationalitatea lui
    3) ca nu poate fi privit separat de o perceptie care exista despre romanul in general

  • silverstar a scris pe 01 Aprilie 2010, 07:15 am

    Citatul zilei
    Poti sa pierzi averi si ranguri, fericiri cu raiu-n spic:
    Daca n-ai pierdut CREDINTA, n-ai pierdut inca nimic!

    (Folclor)

  • silverstar a scris pe 01 Aprilie 2010, 07:25 am

    ***dana mladin – Bună dimineaţa! :lol:
    Nu am văzut aseară emisiunea. Am aflat prea târziu când deja era pe terminate… Aşa că nu te pot seconda în discuţie… Eu cred numai în ceea ce aud spus de persoana în discuţie şi nu în ruperi din context…
    Susţinătoarea E Udrea sunt, de ce nu? Unii îl susţin pe Iliescu…
    Ode nu i-am cântat… Dac-aş avea inspiraţie, aş scrie ode pentru un bărbat…
    Dar, Dana Mladin – altceva: aseară, la ora 17.55, am postat adr unui art care ar trebui să dea de gândit oricui, indiferent de apartenenţa politică ori simpatii…
    Nimeni nu a spus, nu a comentat nimic.
    Oare de ce? Oare să fie atât de puţin lucru să-ţi denigrezi ţara şi să-i reclami pe cei care îndrăznesc să laude o instituţie din ţara ta? Ţi se pare firesc?

  • silverstar a scris pe 01 Aprilie 2010, 08:14 am

    Conform tradiţiei, astăzi gospodinele vopsesc ouăle pentru sărbătoarea de Paşti…
    Un zâmbet la cafea :lol:

    Un barbat bine intra intr-un magazin alimentar si o intreaba pe vanzatoare:
    - Nu va suparati, aveti cumva vopsea de oua?
    Vanzatoarea raspunde cu un zambet sagalnic:
    - Ce te mai ingrijesti, dichisitule!

  • nae8 a scris pe 01 Aprilie 2010, 12:23 pm

    STATUL. Politia, componenta a statului a fost criticata aseara la TV pentru ca ar fi stabilit o norma de 10 amenzi, pe politist. Comisarii sefi care au intervenit n-au prea aparat-o. Un politist in opt ore cred ca vede sau ar putea sa vada peste 50 de incalcari ale legii la care are datoria sa intervina. Deci ar fi vorba sa amendeze cam 20% din vinovati. Unii parcheaza masina pe spatiul verde apoi ies cu noroiul fie pe trotuar fie pe strada, de zeci, de sute de ori, si nu-i amendeaza nimeni, nu mai zic de motociclisti si altii, sa nu risipesc mult timp. Ce procent din amenzile ce ar trebui date, ar sugera acei TV-isti utili si cei ce le cinta in struna, 0%, 100% ? Puteau sa critice politia pentru atatea altele: ca s-a lasat insultata, impinsa, lovita, de o judecatoare, sau de o profesoara, vazute la TV, si nu le-a INCATUSAT imediat, cum se vede pe alte TV in tari mai avansate, pedepsiti fiind tot politistii care au incercat sa apere STATUL si legea, sau ca s-a lasat jefuita la Timisoara in propria casa, dar nu pentru ca vrea ca politistul sa inceapa sa-si faca datoria cu mai multa eficienta, numarul amenzilor dand o buna indicatie in acest sens. Numarul amenzilor sa scada cu cresterea nivelului de civilizatie si respectarea legilor, nu cu lenea sau indiferenta politistului, omit spaga, cum probabil ar vrea acei TV-isti.

    Similar 30 mar 10 13:16

  • dana mladin a scris pe 01 Aprilie 2010, 12:32 pm

    @ Silver , buna
    Te referi oare la laudele CE aduse DNA-ului ?
    Daca da , atunci hai sa ne gandim la ce a devenit tara asta . Un stat politienesc cu profunnde legaturi dictatoriale .
    O tara in care este incurajata non valoarea si dispretul pentru identitatea nationala .
    O tara cu o guvernare superficiala , fara solutii , gata oricand sa fie vanduta pana la plasele pentru imprumuturi haotice care nu-si gasesc locul in economia nationala .
    Si cine este girantul ? Nimeni altul decat poporul asta supus psihologic , paralizat din temelii .
    Explica-mi tu cum vezi ca lucrurile sa se aseze . Arata-mi un singur domeniu economic care respira dupa astfel de solutii si tratamente . La ce vor duce toate aceste inovatii intr-un stat de drept , un stat democratic si european ?
    Chiar tu , Silver nu simti nimic ce se intampla in jurul tau ? Familia sau vecinii tai sunt linistiti ?

  • silverstar a scris pe 01 Aprilie 2010, 01:33 pm

    ***dana mladin scrie – Un stat politienesc cu profunnde legaturi dictatoriale . Dacă ar fi aşa cum spui, nu ar exista la noi atâţia Voicu, Hrebenciuci, Vanghelii, Mazăre, Mitrea etc şi nici tu nu ţi-ai permite să condamni, să araţi cu degetul pentru că, indiferent cine-ai fi, ţi s-ar închide gura automat şi poate definitiv. Îţi aminteşti liniştea din perioada 2000-2004? Eu da, mi-o amintesc… Şi, pentru că am trăit şi înainte de ’89, încă nu am uitat cum se manifestă dictatura…
    O tara in care este incurajata non valoarea… Da, ai dreptate… O ţară în care cei bogaţi îşi cumpără diplome de licenţă şi doctoratele de la tarabă… Cine a permis? PSD pentru că ei au guvernat şi când nu au fost la guvernare…
    … dispretul pentru identitatea nationala N-am remarcat.
    O tara cu o guvernare superficiala Nici eu nu pot spune că sunt mulţumită de actuala guvernare dar am răbdare. Măcar guvernanţii de acum se străduiesc, încearcă. În câteva luni, un guvern pe muchie de cuţit, nu poate repara ce a distrus PSD în 20 de ani. Pentru cât s-a furat şi cât s-a distrus, nu poate fi învinuit un partid, nu poate fi învinuit PDL.
    imprumuturi haotice? Oare de ce? Ce a făcut PNL secondat de PSD în 2008, în ultimele luni de guvernare? Ce a făcut PNL cu banii ţării? Pe ce i-o fi risipit? Şi-apoi, criza în care se zbate lumea, nu a fost provocată nici de PDL nici de Băsescu cum se încearcă să se insinueze… Ce se întâmplă la noi se întâmplă în toată lumea afectată de criză. De ce crezi tu că viaţa noastră ar fi fost altfel cu PSDPNL la guvernare? Ferească Dumnezeu!
    poporul asta supus psihologic , paralizat din temelii . Asta este starea poporului impusă acum 20 de ani de Iliescu şi partidul lui de golani, de derbedei care au distrus tot fără să pună nimic în loc…
    Explica-mi tu cum vezi ca lucrurile sa se aseze . Nu pot să explic pentru că eu nu sunt guvernant… Habar n-am… E treaba celor aleşi să facă lucrurile să se aşeze… Nu-i nepăsare, nesimţire şi nici apatie. E simplu – neştiinţă…
    un stat de drept , un stat democratic si european Despre care stat vorbeşti tu?
    Chiar tu , Silver nu simti nimic ce se intampla in jurul tau ? Ce se întâmplă?
    Familia sau vecinii tai sunt linistiti ? Da, ne pregătim toţi de sărbători… :lol:
    Întreb şi eu acum: tu gândeşti ca un democrat şi chiar ai vrea să vină din nou la guvernare şobolanii roşii? Poate da, aşa vrei tu dar cu tine să trăieşti departe de ţară, nu-i aşa?
    Câtă ipocrizie, Doamne!

  • ion adrian a scris pe 01 Aprilie 2010, 01:40 pm

    Silver,
    Te ostenesti prea mult,
    era destul doar: “Câtă ipocrizie, Doamne!”

  • Katrina a scris pe 01 Aprilie 2010, 02:17 pm

    Silverstar spune :

    “Oare să fie atât de puţin lucru să-ţi denigrezi ţara şi să-i reclami pe cei care îndrăznesc să laude o instituţie din ţara ta? Ţi se pare firesc? ”

    Asta e un fel de “dai in mine, dai in tine, dai in fabrici si uzine “? Pai ce facem, ascundem gunoiul sub pres, aparandu’ne saracia, prostia si nevoile si neamu’ ?
    Ce neadevar a spus femeia ? Basescu s’a angajat sa combata coruptia, iar rapoartele catre UE sunt doar minciuni.

  • Katrina a scris pe 01 Aprilie 2010, 05:38 pm

    Sa ne aparam Statul, in traducere libera ar insemna “Nu ne vindem tara ” ???

  • Frank Zapa[king] a scris pe 01 Aprilie 2010, 05:41 pm

    Ticalosie trasa la indigo-din buncarul in care sta ascuns DAN VOICULESCU,l-a scapat din lesa PE TOLONTAT,trimitindu-l sa arunce cite-va grenade defensive in curtea min. pastorit de doamna udrea./
    scenariul se repeta tras la indigoo,va mai aduceti aminte primavara anului 2009?
    eu da,asa ca iata cum nimic nu-i nou sub soare,poate doar FOAMEA,mult mai mare ca in 2009 a unor jurnalisti.
    uitati-va atent la privirea sui a lui TOLONTAN………………..veti intelege rapid ca aveti in fata OMUL NEGRU.

  • silverstar a scris pe 01 Aprilie 2010, 06:20 pm

    ***Zapa – Bună! :lol:
    Ce s-a întâmplat? Vrei, te rog, să povesteşti? Mai am treabă la bucătărie şi nu am timp să stau pe TV-uri.
    Mulţumesc!

  • Frank Zapa[king] a scris pe 01 Aprilie 2010, 06:53 pm

    silvestar-CAUTA IN GAZETA SPORTURILOR-vei gasi acolo o poveste de doi lei.
    ceva, ceva s-a vb acum dupa masa la tv.
    dar,din cite vad e din nou in pregatire un scandal.sigur anul asta nu au nici o sansa sa mai faca o COMISIE DE ANCHETA………WOW CE LE-AR PLACEA.

  • Frank Zapa[king] a scris pe 01 Aprilie 2010, 06:54 pm

    P.S.-ma mir ca nu au aparut deontologii,cu dezbatrea pe blog.
    aloooooooooo,unde sunteti fratilor?mai bateti covoare,faceti maionezeeeeeeeeeee,ati primit PRIMA DE PASTI?
    HAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIIIII

  • Frank Zapa[king] a scris pe 01 Aprilie 2010, 06:57 pm

    Madalina-numai salutari de bine din partea mea………….si nu ma pot abtine,te intreb stii sa faci prajituri bune?

    Administrator:
    Buna Frank! Torturile sunt specialitatea mea :lol: .

  • N.G. a scris pe 01 Aprilie 2010, 11:17 pm

    In Romania lui 2010 politistii sunt evaluati de un…soft de calculator !?Cuantumul amenzilor e un criteriu de evaluare…deci romani pazea…Ma intreb serviciul de resurse umane ce rol mai are in institutia Politiei ?Cum poate un soft sa analizeze obiectiv munca unui politist?

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila