rss
home
25
August

Sedinta CGMB de astazi rezolva problemele administrative ale spitalelor bucurestene

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Sedinta CGMB de astazi rezolva problemele administrative ale spitalelor bucurestene”.

Citeste mai mult despre:

, , , ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • [...] afla mai mult: Sedinta CGMB de astazi rezolva problemele administrative ale spitalelor bucurestene [...]

  • Bibliotecaru a scris pe 25 August 2010, 04:02 pm

    Aş vrea şi eu să ştiu concluziile şedinţei.

  • Manu a scris pe 25 August 2010, 04:42 pm

    Trebuie fiecare membru al oricarui partid sa participe si sa se exprime in favoarea tarii si nu in interesele de partid sau oftica de zi cu zi in care multi se antreneaza creeind diversiuni si ambitii proaste .Problema spitalelor este de interes national dar se poate repara greseala ce sa produs de citiva ani ,neglijenta si distrugerea facind parte la acest tribut.Finantarea sistemului de sanatate este o problema ,de construit se construiesc clinici cit ai bate din palme dar cheltuielile de intretinerea personalului sint mari ,sa numai enumeram tratamentele ce de multe ori ajung la pretul unei garsonieri sau depasec cu mult.Romania nu trebuie sa ajunga sa implore mila cetatenilor ei ,intradevar si cei 2% din venit inseamna mult dar sa nu uitam ca bani ajung la Buget si de acolo se impart,cinei imparte trebuie sa socoteasca de 10 ori precum croitorul si odata sa-i aloce nu cu (picatura) azi un pic maine un pic si asa trece anul ,si nu se vede nimic in urma .

  • Manu a scris pe 25 August 2010, 05:06 pm

    In general ambitiile multor parlamentari sint total nejustificate in ce priveste sistemul medical sa nu mai vorbim de cel al locuintelor cit de mult a fost criticat si programul ANL dar pina la urma sa dovedit a fi rentabil pentru foarte multi tineri care au gasit un sprijin in cea ce priveste siguranta de-asi incepe viata familiara .Sistemul sanatatii este mai complicat in cea ce priveste investita aici putem ridica clinici si spitale pe banda rulanta dar daca nu sint bani de intretinere si gestionare a salariilor si a tratamentelor se distrug rapid sau isi schimba domeniul de activitate.Sistemul sanitar este falit si trebuie sa inteleaga totii contribuabilii cit si cei ce gestioneaza bugetul altfel riscam sa privim la cladiri si sa auzim ecoul din interior care va suna SEC. In general spitalele au fost neglijate din diverse motive dar acum numai necesita aminare ,situatia fiind asa cum este .

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 05:10 pm

    doamna udrea … io nu prea le am p’astea cu ordinea de zi … ce inseamna sa pui pe ordinea de zi vanzarea apartamentelor? … adica sa se aprobe distribuirea preferentiala catre pdl’isti, amante, sau functionarii primariei apartamentele construite prin anl? … poate intr’o interventie anterioara ma lamuriti si pe mine … :)

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 05:10 pm

    Dar chiar trebuie sa se intample nenorociri si oameni nevinovati sa plateasca?Pana atunci nu se urneste nimic,nu?De ce posturile nu se deblocheaza?Aici e tragedia,nu exista personal.Totul pleaca de la boc,dupa aia electrician,manager,administratie,etc,dar nu asistente,medici,aici nu e malpraxis,e o eroare judiciara foarte grava si marius iacob trebuie exclus,nu promovat,cel ce a motivat ca asistenta trebuie sa primeasca o lectie pentru ca poporul nu mai are incredere in sistemul sanitar,trebuie exclus din magistratura,nu se poate asa ceva.De ce magistratii nu se uita in gradina proprie,ce cauta in gradina altora?
    Dar poti sa tragi la raspundere un electrician ce a facut izolatia aia in urma cu 9 ani?In 9 ani putea sa moara,poate e in noua zeelanda si nu il mai aduce nimeni in tara,etc.
    De vina sunteti voi.voi sunteti principalii vinovati,in frunte cu boc.

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 05:10 pm

    erata: ulterioara

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 05:13 pm

    doamna udrea … gata … dorm linistita … e clar ca daca vreti sa va asigurati ca spitalele bucurestene vor avea in 2011 toate cele de trebuinta pentru buna functionare, chiar asa va fi … pana acuma n’au avut pentru ca nu ati vrut sa va asigurati … da’ acuma daca vreti sa va asigurati e cu totul altceva … e clar ca asa va fi … :)

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 05:15 pm

    Bine ca a fost eliberata roxana,printesa ardealului,mai sunt si magistrati cu capul pe uneri.

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 05:20 pm

    doamna udrea … io zic ca remarca si aplauzele nu’s suficeinte pentru disponibilitatea primarului de a accepta masurile propuse de cei buni … io cred ca va trebuie si o vuvuzea … poate doua … ar fi un efect de efect … :)

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 05:22 pm

    Predoiu ar trebui demis,kovesi la fel…din ce cauza s-au inrait magistratii asa?au primit ordine de sus,au primit promisiuni de promovare,ce se intampla?Acesti magistrati se joaca,uite ca eu i-am arestat pe toti,vreau prime,vreau promovare,nici macar nu se mai uita pe dosare,pe probe,pe erori de procedura,daca un procuror cere ca 100 de oameni sa fie arestati,judecatorii aproba.Desi acele persoane nu au facut ceva extrem de grav,pot sa fie judecate in stare de libertate.Dupa aia ne ia in vizor CEDO si ne sanctioneaza pe noi,nu pe cei ce au gresit.

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 05:24 pm

    doamna udrea … ce vreti sa spuneti cand spuneti “nu vrem sa ni se mai livreze”? … care “ni”? … cine sa livreze? … aia care sunt intodeauna vinovati? … ceilalti? … oricine, numa’ basescu traian si pdl nu? … cine “ni” livreaza daca in consiliul general pdl’ul are majoritate? … :)

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 06:05 pm

    gabriela … cine hotaraste daca presa de opozitie “gandeste limpede” … basescu traian? … sau cine? … cum poti dovedi ca ala care acuza presa de opozitie ca nu gandeste limpede, gandeste limpede? … asta cu ganditu’ limpede e relativa … :)

  • David a scris pe 25 August 2010, 06:29 pm

    Avem incredere in dumneavoastra doamna Udrea pentru ca sunteti o femeie responsabila. Bafta in continuare!

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 07:24 pm

    Sa va fie rusine,basescu,boc,presedintii celor doua camere vor primi 9000 lei,iar ceilalti demnitari 8000 lei.Pentru voi nu e criza,abia acum intele expresia “un fleac,i-am ciuruit,asta e razbunarea piratului chior.Se razbuna pentru ca nu a fost ales presedinte legal.

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 07:42 pm

    As dori sa stiu de ce procurori au fost premiati de kovesi?Cu ce ocazie?Incerc sa aflu cate ceva despre activitatea din tgv a procurorului Dragan Mioara Raluca,da nu gasesc nimic.De ce acesti procurori au fost premiati?Si-au luat-o in cap.

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 07:44 pm

    Am bagat-o pe tava pe aceasta procuroare pentru ca o cunosc,nu spun ca si-a luat-o in cap,dar nu stiu nimic.Stiu ca investiga un omor si doua talharii,altceva nimic nu stiu,nu scrie nimic de ea,as dori sa gasesc cate ceva despre activitatea tuturor magistratilor,in fond noi le platim salariile,sporurile,pensiile si sanctionile date de CEDO.

  • cmoro a scris pe 25 August 2010, 07:45 pm

    ELENA UDREA…E OK tot ce ati decis la nivel de org PDL Bucuresti si ati impus consilierilor din PDL din CGMB…..Pentru ca asta este varianta corecta …Se vor stabili consiliile de administratie a spitalelor din Bucuresti aflate in subordinea Primariei Generale si a CGMB..Ati fixat impreuna cu cei din PDL din CGMB obiective ,alocari de fonduri etc …E OK…Ati stabilit si masuri disciplinare,sanctiuni pentru cei care nu-si vor face treaba bine dar care vor primi bani din aceste Consilii de administratie ?
    Mai trebuie stabilite in CGMB ,comisii de verificare si control al spitalelor ..administrativ,contabil,mod de cheltuire a banilor publici ,starea generala administrativa si de servicii medicale oferite beneficiarilor …
    Ati facut ce este posibil din calitatea Dstre de sef al PDL Bucuresti …dar in calitate de membru al guvernului PDL -Boc ati omis sa solicitati Premierului regandirea organigramelor spitalelor din Romania pe administrativ,intretinere si servicii medicale ..sa deblocheze posturile de personal medical …sa alcatuiasca organigrama spitalelor conform normelor europene avand ca prioritate raportul procentual cadre medicale-pacienti pe capacitatea spitalelor (paturi si urgente ) dar raportat si la numarul de locuitori din comunitati ..Trebuie bani multi pentru asemenea organigrame si prioritati ?Ganditi-va ca sanatatea populatiei e prioritate nationala ,problema de securitate nationala etc…Mai ganditi-va ca 40% din populatia Romaniei ,cei din mediul rural ,nu platesc nimic la stat …deci nici CAS..Cu exceptia celor salariati si salarizati …deci aprox 40% si nu exact 40%…Poate gasiti solutii in acest sens….
    De ce consilierii PDL nu au avut aceste obiective inainte de accident si tragedie ?
    Este o intrebare retorica ….

  • Bibliotecaru a scris pe 25 August 2010, 08:12 pm

    @ N.G.

    Relativ la ceea ce spuneţi despre doamna Mariana Câmpeanu, aş vrea să vă aduc aminte…

    http://www.mediafax.ro/politic/mariana-campeanu-a-depus-juramantul-la-cotroceni-ca-ministru-al-muncii-3228519

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 08:20 pm

    Poate va reusi sa tina elena udrea tva 5% pentru locuinte,pentru ca magarii din senat au majorat tva-ul pentru constructii la 24%.

  • cmoro a scris pe 25 August 2010, 08:22 pm

    FRANK …Te iert fiule ,ca intr-un moment obisnuit si normal la tine, de ratacire, m-ai facut ticalos ..Suport mai usor afrontul deoarece am vazut ca in opinia ta nu sunt singurul ticalos si sunt intr-o companie deosebita ….
    Ceea ce ma deranjeaza la tine e faptul ca esti narcisist si onanist intelectual-politic…desi esti tanar si ai putea renunta usor la obiceiul nesanatos care duce uneori la orbire…dupa unii cercetatori …Ma deranjeaza dar nu ma irita fiindca am incredere in tine ca tanar fiind te poti schimba…..Din cauza narcisismului insa este inutil sa faci alpinism pana la noi,cei ticalosi ..pentru ca nu vei putea face vreodata comparatie intre tine si noi…
    Domnul a carui nume provoaca diabet te indemna sa te feresti sa cobori stacheta postarilor tale …probabil ca in acel moment isi privea bombeurile si era pozitionat pe marginea unei haznale goale ,cu laptopul in mana …sau statea in cap si vedea invers …
    Ne-ai repartizat cate un mogul si/sau mare ticalos …sau invers ….Nu ai sesizat ca fiecare din noi avem cate ceva din fiecare ..in gandire …si nu in conturi ..ceea ce ma deprima ,mai ales avand in vedere comparatiile pe care le faci ….Sunt contrariat de o chestie …sunt multi,foarte multi mari ticalosi si praduitori in Romania ..din lumea afacerilor,politicului care nu au ghinionul sa intre in vizorul observatiilor tale pentru ca nu fac o anumita politica ….contra partidului si a regimului …de ce nu le acorzi totusi o anumita prezumtie si nu te ocupi de ei…Astia de care vorbesti mereu si te obsedeaza or sa te imbolnaveasca de-a binelea ….Cred ca ai cosmaruri noaptea cu Felix Motanul …vine catre tine cu mustatile mari si coltii la vedere…te faci soricel ,te uzi si chitcai …Apoi vine Vantu care te usuca si te plimba in zbor prin camera …dandu-te cu capul de tavan….apoi esti negru ..vine Patriciu cu pompita si te stropeste cu petrol ….aici cred ca te trezesti din instinct de conservare …pentru ca intr-un colt obscur il zaresti pe Nastase cu bricheta in mana ..si cine stie ce-i nazare avand in vedere ca prea il terfelesti ….
    Frank,uita-i pe toti cei din cosmarurile tale si traieste-ti viata …fa yoga…sana insanscrita ..nu te gandi la nimic ..e mai usor de realizat decat pozitia “stand pe ganduri “..

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 08:23 pm

    Am ramas blocata pe cealalta pagina,noroc ca m-a oprit Madalina… ;)

  • Bibliotecaru a scris pe 25 August 2010, 08:23 pm

    @ N.G.

    La sfârşitul mandatului său, doamna Câmpeanu a spus…

    “Legea (de marire a punctului de pensie cu 50% pentru categoriile I si II de munca – n.r.) functioneaza pana in luna decembrie inclusiv in varianta propusa de guvern, urmand ca acordarea unor pensii marite in varianta propusa de Parlament sa revina noului guvern”

    Legea despre care se face vorbire a fost dată prin sistemul OUG, aprobată înainte de intrarea în funcţie a doamnei Câmpeanu şi a intrat în vigoare la cinci zile după depunerea jurământului pentru preluarea funcţiei de ministru. Mie nu mi se pare că doamna Câmpeanu a avut o legătură, sau s-ar fi putut împotrivi acestor măriri deja făcute. Mai mult, nu mi se pare că domnia sa a fost de acord cu aceste măriri… dimpotrivă… doar le-a aplicat.

  • silverstar a scris pe 25 August 2010, 08:27 pm

    Nenorocita asta de Mariana Câmpeanu stă toată ziua pe tv-uri, o veritabilă mahalagioaică, şi când nu vorbeşte râde, râde ca proasta-n târg… Asta ce face? N-are casă, n-are masă, n-are altă ocupaţie decât să latre după “indicăţii” împotriva actualei guvernări? Si care-i problema că a depus jurământul la Cotroceni ca ministru? De ce nu se respectă? De ce cât a fost ministru nu a făcut ce trebuie şi acum critică?
    Ce-au făcut liberalii? Au distrus România, au furat cât au putut, au făcut pomeni electorale cu banii din buget şi acum noi trebuie să suferim din cauza lor… În loc să zacă toţi în puşcării, liberalii ies pe tv-uri şi cu ipocrizie plâng de mila poporului în timp ce banii ţării zac în conturile deschise de ei în străinătate…
    Şi tu, Bibliotecaru, ce vrei, ce propui? Respect?
    Mergi la RTV… Poate vei găsi acolo…

  • Bibliotecaru a scris pe 25 August 2010, 08:33 pm

    @ silverstar
    Personal o respect pe doamna Mariana Câmpeanu dintr-un motiv foarte banal… dintre toţi politicieni, domnia sa ştie ce vorbeşte atunci când face referire la pensii, la sistemul de salarizare… În afară de domnia sa eu nu am văzut un singur politician care să înţeleagă exact ceea ce reprezintă asigurările şi aplicarea lor în sistemul de pensii, de la nici un partid. Toţi se dau specialişti în pensii dar nimeni nu înţelege despre ce este vorba în sistemul de pensii. Dacă ar fi după mine, doamna Mariana Câmpeanu ar trebui să fie de mâine premier.

    De ce? Pentru că vorbeşte DUPĂ ce studiază şi nu DUPĂ ureche, ca toţi ceilalţi.

    Asta nu înseamnă că sunt de acord întotdeauna cu soluţiile pe care le propune, dar măcar le propune în cunoştinţă de cauză.

  • balbeck a scris pe 25 August 2010, 08:36 pm

    Doamna Mariana Campeanu are o imagine foarte buna,dar cred ca va fi terfelita repede de astia.

  • cmoro a scris pe 25 August 2010, 08:40 pm

    NG…Si tu ai dreptate ..si eu…iti explic inca odata ca nu am nimic impotriva impozitului pe drepturi de autor ….CAS,pensie ,somaj …daca respectivii platitori nu platesc si pe vreun contract de munca aceste taxe (cu exceptia impozitului care trebuie platit pe orice venit )..
    Cei care platesc odata aceste taxe …de ce sa le mai plateasca odata ..adica mai mult decat ceilalti cetateni?Se regasesc acesti bani platiti in plus intr-un plus de asistenta si servicii medicale fata de cei care platesc o singura data aceste taxe …se regasesc banii platiti in plus la pensie intr-o pensie mai mare …intr-un ajutor de somaj mai mare?
    Cei care castiga numai din activitati profesionale liberale si pe drepturi de autor e normal sa plateasca aceste taxe…pentru siguranta lor si pentru corectitudinea si egalitatea cetatenilor in fata legii ..si evident pentru sustinerea fondurilor respective de care la un moment dat beneficiaza …
    Ce parere ai despre cei din mediul rural care in general nu plaresc aceste taxe si nici impozite pe venit …desi nu traiesc cu aer si la un moment dat beneficiaza de toate serviciile oferite de stat si platite de la buget:asistenta medicala,educatie,justitie,armata,politie etc etc cu exceptia somajului …pentru ca acum primesc si pensia minima garantata ….aprox 40% neplatitori de taxe si impozite dar beneficiari ai sistemului bugetar …Daca ii calculezi si pe cei din mediul urban care nu platesc taxe si impozite:asistati social ,handicapati,revolutionari ,someri ,cei care nu figureaza in vreo statistica si evidenta ca salariati ,asistati,someri etc etc….Cum Dzeu sa se poata sustine fondurile CAS,pensie,somaj etc etc…Vreo 20 % sustin restul populatiei pe cele de mai sus …Cat mai pot fi “taxati ” si impovarati fiscal cei din mediul de afaceri ,salariati,cei care traiesc si din drepturi de autor ..etc etc…pentru a sustine restul ?
    Si…..de ce nu se pot incasa la Fisc toate taxele ..odata cu declaratia de venit si impunere fiscala ,si apoi banii colectati sa fie directionati prin Trezorerie catre institutiile respective?
    Cam atat …dar cate si cate se pot face rational,logic si cu mintea la purtator ..apropos..multi din guvern ,ministere etc ar trebui condamnati …pentru port ilegal de cap ….

  • silverstar a scris pe 25 August 2010, 08:40 pm

    ***Bibliotecaru – e treaba ta dacă “personal” o respecţi pe această Mariana Câmpeanu… Problema e că ea nu se respectă aşa că nu e cazul să ne impui s-o respectăm noi… Respectul se obţine, nu se impune şi nu se cerşeşte…

  • Bibliotecaru a scris pe 25 August 2010, 08:46 pm

    @ silverstar
    De unde aţi înţeles că vă impun eu să o respectaţi. Domnia voastră aveţi o părere, eu am o părere… este destul loc sub soare ca să avem fiecare părerea noastră.

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 08:51 pm

    Biblio

    Un bun orator nu inseamna neaparat un bun specialist…da impresia este ca doamna Campeanu stie ce vorbeste insa mandatul sau a dovedit contrariul,indiferent ce si de cand a preluat.Va amintiti de Ilie Serbanescu…? Un orator desavarsit care parea ca are la degetul mic teoria revolutionista a economiei romanesti.Va aduceti aminte de ceva concret din mandatul sau,inafara ca a renuntat surprinzator de repede la postura de Ministru al Economiei ? Stilul desvarsit oratoric al doamnei Campeanu impreuna cu aroganta la fel de desavarsita pe care o afiseaza cand e vorba despre oricine din opozitie,aproape anuleaza din punctul meu de vedere un posibil profesionalism.Stiti ce inseamna pentru mine un profesionist…? Unul care are capacitatea de a recunoaste o calitate acolo unde este si nu unul care considera arogant ca in lume doar el este destept si toti de dinaintea si de dupa el-nestiutori.

  • silverstar a scris pe 25 August 2010, 08:51 pm

    ***Bibliotecaru – mi-e silă de toată manipularea de pe TV-uri… Intru aici pentru o gură de “aer proaspăt” şi citesc exact aceleaşi lucruri pe care le aud la TV-uri… Este monstruos ce se întâmplă în ţara asta, ce face presa şi ce fac lătrăii, cei plătiţi cu ora sau pe nr de comentarii destabilizatoare…
    Intru pe documentare…

  • zaharescu valeriu a scris pe 25 August 2010, 08:55 pm

    @silvestar
    Dupa cum sunt convins ca ai observat, la televiziunile de stiri sunt invitati cam aceeasi oameni si care spun cam aceleasi lucruri, conform unor planuri de emisiuni atent elaborate in prealabil. ,,Temele” cadru omniprezente, sunt, bineinteles, ,,incompetenta guvernului Boc” si ,,clientela PD-L”. Din cand in cand, mai apare cate o ,,palma” sau un ,,pumn” prezidential.
    In esenta, ,,formatul” este extrem de simplu (simplist), nu ti se pare evident ? Deh…pentru oameni ,,simpli”…care sunt, dupa parerea mea, subestimati de realizatorii de programe.
    @N.G. 18.09
    Cum se pot oamenii proteja de agresiunea mediatica ? Ghici..E extrem de simplu, actionand banala…telecomanda. Stii ce senzatie de putere ai cand inchizi televizorul sau comuti pe un canal muzical/geografic ? Eu de exemplu, parca ma detasez cu google earth dincolo de atmosfera…de acolo, absolut totul pare derizoriu si insignifiant. In schimb, Pamantul se vede minunat…

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 08:57 pm

    gabriela .. mai, mai …. cum le mai stii voi cand e vorba de ceilalti … da’ de aroganta basescului traian ce parere ai? … aia denota profesionaliam? .. sau ce? … da’ stilul oratoric al lui boc emil? … ala ce anuleaza? … probabil ca traian basescu e un mare profesionist daca e sa ne luam dupa capacitatea de recunoastere a calitatilor celor de dinaintea lui … :)

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 09:01 pm

    zaharescu … noroc ca mai exista bloguri ca cel al lui dan badea … ca nu stiu ce ne’am mai face cu dezinformarile mogulesti … :)

  • Colectivul INCD a scris pe 25 August 2010, 09:01 pm

    IN ATENTIA PDL

    Asa zisele” restructurari din agentii, au desfiintat o institutie care functiona si au scos din faliment doua institutii in pragul colapsului – conf. Regulamentul din 18 noiembrie 2009 de organizare si functionare a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii, Urbanism si Dezvoltare Teritoriala Durabila “URBAN-INCERC”.

    Va rugam, sa trimiteti o echipa de filmare si sa sesizati aceste nereguli facute de directoarea economica din INCD “URBAN-INCERC”. Se fac abuzuri nenumarate, neplata salariilor si amenintari la adresa oamenilor din partea directorei economice. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii, Urbanism si Dezvoltare Teritoriala Durabila “URBAN-INCERC”, denumit in continuare INCD URBAN-INCERC, cu sediul in municipiul Buc .

  • Bibliotecaru a scris pe 25 August 2010, 09:03 pm

    @ N.G.
    Stimată doamnă,
    Se prea poate ca ceea ce spuneţi să fie adevărat. În câteva luni de mandat ca ministru, doamna Câmpeanu nu prea a avut timp să demonstreze ceva, nici că se pricepe şi nici că nu se pricepe să fie ministru.

    Chestiunea este că, dincolo de oratorie, ceea ce spune dovedeşte că ştie principiile şi mecanismele de funcţionare ale sistemelor de asigurări. Ceilalţi politicieni dovedesc că nu ştiu aceste lucruri, începând cu colegii de la PNL ai domniei sale.

    Din păcate, politicienii care vorbesc după ureche despre lucruri pe care nu le stăpânesc, au început să contamineze cu false cunoştinţe şi opinia publică.

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 09:06 pm

    Cenush…

    Nu depaseste nici pe departe aroganta lui Tariceanu… ;) Care calitati de dinaintea lui… ;)

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 09:16 pm

    gabriela … aha … el le’ar fi apreciat … da’ daca nu au existat? … asa? … :)

  • you know me, you have stolen from me... a scris pe 25 August 2010, 09:18 pm

    Good day… nice job getting where you are! how you did that is rather irrelevant now.
    A death or more is transformed into publicity, nice job again!
    I should go on, but I really think some dumb idiot is “taking care” of your blog.
    The cover of One is a nice place to be, hope you stay there!!!
    Noi furam curent…. so you don’t have to!
    asta e un slogan electoral potrivit

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 09:19 pm

    gabriela … si tariceanu are defecte … da’ daca e sa’l comparam cu basescu traian, tariceanu pare perfect … :)

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 09:25 pm

    Cenush…

    Da…perfect…nul… ;)

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 09:27 pm

    Mmmm…furios CTP cand trebuie sa platasca impozite…

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 09:30 pm

    CTP abereaza pe RTV…acestia sunt elita intelectualitatii Romanesti ?

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 09:31 pm

    gabriela … e normal ca voi pdl’istii cu functii sa’l vedeti pe basescu traian dumnezeu … ca el v’a ridicat acolo unde sunteti … ca doar nu crezi ca s’a uitat alegtorul pe lista aia si a zis … hai sa votez lista asta ca’i aici gabriela care stiu io ca o sa schimbe fata politicii … nu, iubita … aia au votat lista voastra pentru ca erati oamenii lu’ basescu … basescu, care’i pacalise …. mai cu un plans, mai cu o hahaiala, mai cu un dans tiganesc … asa ati ajuns voi politicieni … e normal sa muriti cu el de gat … :)

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 09:35 pm

    gabriela … acuma voi, pdl’istii cu functii n’aveti ce face … ati inteles ca daca basescu cade in dizgratia poporului va trage si pe voi dupa el … il sustineti ca sa va sustineti pe voi … grea sarcina … si cam murdara … :)

  • zaharescu valeriu a scris pe 25 August 2010, 09:36 pm

    silvestar, n.g.
    Am impresia ca lumea bloggeristica incepe sa oboseasca…ce era de spus s-a cam spus, iar din politica au fost stoarse cam ultimele picaturi de inedit.Adversarii basescului posteaza in regim de ,,pilot automat” (ma intreb daca mintea lor mai are vreo contributie, sau domina stereotipia subconstientului) cam aceleasi clisee, sustinatorii se consuma energetic incercand sa inteleaga irationalul, iar universul ideilor se subtiaza pe zi ce trece…pana si biblio pare plictisit….
    A comenta ce se intampla in spatiul virtulal al mediei (aproape fara nici o legatura cu viata reala), ca niste simple tonomate, mi se pare complet neproductiv. Da fapt chiar ASTA isi (ne) doresc artizanii tocarii cu picatura chinezeasca….sa ne transforme in androizi, sclavi ai ,,unitatii centrale de informatii” si sa ne adoarma constiintele. Va asigur ca nu vor reusi…dar depinde de noi.
    Apropo, ce-ar fi ,daca am dezbate si evenimente externe, fiind la urma urmei PARTE a unei diviziuni mondiale….sau perceptia strainilor despre noi….sau teme economice intr-un moment mondial de deruta ..sau teme religioase….stiintifice….cinematografice….femei (de ce nu ?)…. Sunt nenumarate lucruri mai importante decat disputele politice. In primul rand, destinul nostru ca natie si ca specie ,,ganditoare”.

  • N.G. a scris pe 25 August 2010, 09:43 pm

    Cenushares

    Esti rau micutule si…dezinformat… ;) Crezi ca ma lovesti,dar in ceea ce ma priveste nu am niciun proces de constiinta si cei care s-au uitat atent pe lista stiu asta…orasul e mic ti se stie si numarul de la pantof,nu te poti pierde in liste in speranta ca culoarea te acopera…Vad ca stii sa musti…spuneai ca ma ai la suflet… ;) …pai se poate… :) ?

  • cenushares a scris pe 25 August 2010, 09:50 pm

    da, da … vreau evenimente externe … l’ati vazut pe basescu traian cum se plimba stingher printre toti sefii aia de stat europeni care nu’l bagau in seama? … oficialii aia discutau in grupuri mai mari sau mai mici … in afara de basescu traian nici unul nu mai era singur … imi convine externu’ … :)

  • Aurelio texanu a scris pe 25 August 2010, 09:54 pm

    cenushares says:
    25.08.2010 at 17:10
    doamna udrea … io nu prea le am p’astea cu ordinea de zi … ce inseamna sa pui pe ordinea de zi vanzarea apartamentelor? … adica sa se aprobe distribuirea preferentiala catre pdl’isti, amante, sau functionarii primariei apartamentele construite prin anl? … poate intr’o interventie anterioara ma lamuriti si pe mine …

    Bineinteles ca numai pe preferintze ca nu o sa vina un copil un tinar din PSD s-au PNL sa ia apartament ca nu are nici o sansa, una si al doilea de 20 de ani tot spun ca colosul CASA POPORULUI maninca banii contribuabilor numai prin intretinerea acestei cladirii se consuma intru-n an peste 1 miliard de Euro poate mai mult, si ne intrebam unde sunt banii? aceasta cladirea dupa proiectul meu trebuia sa faca banii, sa fie inchiriata aceasta cladirea unor institutii internationale, bancii etc iar totii LINGAII ACESTIA POLITICI SA MEARGA IN VECHEA CLADIRE A MARI ADUNARII NATIONALE UNDE CEAUSESCU TINEA LUCRARILE SI TREABA MERGEA MAI BINE AM SA CAUT SI POATE AM SA GASESC S-AU NE SPUNE DOAMNA UDREA CAM CIT SE CHELTUIE PE AN? PENTRU ACEST COLOS DIN BANII BUGETULUI DE STAT

1 2 3 16

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila