rss
home
15
Ianuarie

Succesul lui Dacian Ciolos si succesul Romaniei

Elena UdreaAm văzut la tv o mică parte din audierea lui Dacian Cioloş. S-a descurcat de minune dovedind că nominalizarea lui de către Jose Manuel Barosso nu a fost o întâmplare. Şi-a prezentat priorităţile, a răspuns foarte bine la întrebări. Într-un cuvânt, a fost un succes.

Dar nu este doar un succes al lui, este şi un succes al României. Este o dovadă că România contează în Uniunea Europeană şi că vocea noastră începe să capete greutate.

Dacă votul de pe 26 ianuarie din plenul Parlamentului European va decurge fără probleme, ceea ce cred că se va întâmpla, comisarul european pentru agricultură – unul dintre cele mai importante posturi de comisar  – va fi un român.

Pentru noi, românii, succesul lui Dacian Cioloş ne arată că se poate. În primul rând că se poate ca România să devină mai influentă în Uniunea Europeană, cu beneficii economice evidente. În al doilea rând, că se poate să trecem peste această perioadă dificilă de criză. Nu suntem cu nimic mai prejos de ceilalţi cetăţeni europeni şi împreună cred că vom ajunge să trăim timpuri mai bune.

Cel mai important lucru este ca fiecare să-si aducă contribuţia. Indiferent unde lucrează sau ce face, să se gândească că munca lui are un impact asupra celorlalţi. Este ceea ce voi încerca eu la Ministerul Dezvoltării. Voi încerca să schimb în bine viaţa a zeci de mii de tineri, prin construcţia de locuinţe pe care să şi le permită. Să continuu modernizarea turismului românesc, pentru că România are potenţial de a deveni una din destinaţiile turistice favorite ale europenilor. Orice drum începe cu primul pas, iar astăzi România a făcut cu siguranţă un pas în direcţia bună.

Citeste mai mult despre:

, ,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • balbeck a scris pe 20 Ianuarie 2010, 07:08 pm

    Daca ies 100000 oameni in strada si cer bani guvernului,imediat obtin.Statul imediat gaseste bani de undeva.Cei ce stau ca fraierii si nu cer nimic,banii ce li se cuvin,nu obtin.Altfel statul penalizeaza pe cei ce nu-si achita impozitele la timp.Dar pe stat cine il penalizeaza pentru intarzieri de plata de ani de zile?

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 07:40 pm

    @ Frank Zapa[King]

    Sigur că da, nu e nici o problemă…
    18 January, 2010 at 8:07 pm

    @ Frank Zapa[King]
    Spuneţi:
    “istoria consemneaza ca cei doi sunt doi fosti atentie Nomenklaturisti comunisti.amindoi de la iesirea de pe bancile facultatii s-au inregimentat politic,au servit cu aplomb sistemul criminal comunist,ba si-au facut o meserie din a face politica in P.C.R.-au trait,si-au cistigat existenta lor si a familiilor lor de pe urma politicii.”

    Am înţeles asta, trebuie să-mi argumentaţi însă de ce domnul Traian Băsescu, deşi are aproape exact acelaşi traseu anterevoluţionar ca domnul Stroe, nu este comunist. Mai mult, domnul Băsescu a fost mult mai sus în nomenclatură ca domnul Stroe (ba chiar revoluţia l-a prins mai sus decât Ion Iliescu în structura de partid… poate în primii 200) mergând la Anver şi, pe de altă parte, în timp ce după revoluţie domnul Stroe a devenit liberal, domnul Băsescu nu a fost niciodată membru al unui partid de dreapta, ci numai într-un partid social-democrat, fiind chiar preşedintele unui partid social-democrat.

    Eu nu susţin că domnul Băsescu ar fi un comunist, chiar nu aş vrea să înţelegeţi asta. Personal am şters cu buretele ce s-a întâmplat înainte de 1989, dar nu o pot face selectiv. Ori şterg totul, ori nu şterg nimic. Logica dumneavoastră însă asta face… dacă îl raportaţi pe domnul Stroe la trecutul comunist, şi devine astăzi comunist, atunci şi domnul Băsescu, cu acelaşi tip de trecut, este comunist. Dacă îl raportaţi pe domnul Stroe la prezent, el este într-un partid liberal, deci nu comunist. Dacă argumentaţi că domnul Băsescu s-a schimbat şi din social-democrat a ajuns liberal, atunci trebuie să-i acordaţi şi domnului Stroe aceiaşi prezumpţie.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 07:43 pm

    Uite un comunist adevarat :) :

    Liderul Partidului Comunistilor, fostul presedinte moldovean Vladimir Voronin, a criticat infiintarea unei comisii pentru studierea comunismului.

    Intr-o prima declaratie pe teme politice din noul an, Voronin a mentionat ca eventuala condamnare a comunismului ar fi o “erezie”, informeaza Europa libera.

    Dl Iliescu, dl Gorbaciov ar trebui sa fie gelosi.

  • silverstar a scris pe 20 Ianuarie 2010, 08:08 pm

    ***Frank Zapa[King] – ce e, băiete? Cu ce te-am deranjat, cu ce te-am supărat? Ce nu-ţi convine? Sigur că am postat cu un scop, gândind că din cei care intră aici, să citească ori să scrie, poate a mai trecut cineva printr-o situaţie similară…
    Care-i problema ta? Ieşi la aer să te calmezi! :oops:

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 08:14 pm

    Dacă aş avea forţă în glas, aş solicita Televiziunii Române, ca instituţie care are o arhivă încăpătoare, în colaborare cu câţiva istorici specialişti în istoria comunismului românesc, în colaborare cu arhivele naţionale, în colaborare cu martorii care încă mai trăiesc şi pot depune mărturie despre perioada creşterii şi descreşterii comunismului, să înceapă un serial care să reflecte o studiere a comunismului românesc… un serial documetat cu fotografii, înscrisuri, filme, declaraţii… absolut tot ce e prin arhive. Cu riscul de a mai dura 60 de ani realizarea acestui serial, el ar fi bine să fie făcut pentru ca cei ce urmează după noi să înţeleagă exact ce s-a întâmplat în aceşti ani şi nu o istorie romanţată a celor care falsifică istoria prin omisiune. Eu unul aş urmări acest serial.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 08:34 pm

    @ Frank Zapa[King]
    Eu pot să înţeleg de ce lumea îmi atribuie exprimarea unor idei comuniste, anume din neştiinţă sau răutate. Nu este absolut nimic nou. Pe timpul comuniştilor existau aceleaşi acuzaţii, numai că răul nu era comunismul, ci troţkismul, arivismul, deviaţionismul, ideile contrare societăţii revoluţionare… Pe mine nu mă deranjează că cineva mă acuză de astfel de lucruri pentru că ştiu că acei cineva habar nu au despre ce vorbesc, sunt exact părţi ale isteriei, după cum pe vremuri, dacă vroiai să faci rău cuiva îl arătai cu degetul drept duşman al poporului, rămăşiţă al clicii burgheze. Acelaşi tip de oameni care acuzau atunci oamenii că sunt liberali sau ţărănişti, acelaşi tip de oameni care acuzau pe cei de lângă ei că vehiculează idei periculoase ordinii socialiste, acelaşi tip de oameni mă acuză şi pe mine de idei comuniste. Desigur, sunt alţii, în cea mai mare parte, dar sunt acelaşi tip. Prefer însă să nu tac din gură, prefer să nu exist şi să vorbesc în sprijinul noii dictaturi politice, doar pentru că cineva mă ameninţă voalat cu ceva sau că mă condamnă “oprobriul public” comandat de agitatori profesionişti sau amatori. Prefer să rămân în România şi să nu fug prin alte ţări, să mă căpătuiesc, lăsând fraierii să ducă greul viitoarei dictaturi. Părinţii mei şi bunicii mei au tăcut din gură când comunismul s-a instaurat, alături de întreg poporul român care a tremurat de frica ruşilor şi a represiunii sistemului. Sunt convins că la un moment dat s-au simţit vinovaţi pentru că sistemul a funcţionat şi cu tăcerea lor. A funcţionat şi cu tăcerea mea… pentru că am prins şi câţiva ani din ordinea socialistă a României fără să-mi pun o placă de gât cu Jos Ceauşescu!… şi mă simt vinovat că nu am susţinut în gura mare ce am crezut. Ei bine, eu nu vreau ca viitorul României să mă condamne pentru dictatura care vine, nu vreau ca viitorul să spună că am colaborat cu sistemul dictatorial… eu vreau să fie dizident. Aveţi ceva împotrivă?

  • N.G. a scris pe 20 Ianuarie 2010, 08:48 pm

    Bibliotecaru

    Daca democratia ne-a invatat ceva,acel ceva este sa nu incetam sa vorbim…Indiferent de crezul fiecaruia sau convingeri.Daca tacerea din anii comunismului v-a mustra,atunci inseamna ca democratia a functionat si v-a invatat sa vorbiti,fie ca place fie ca nu.Daca atunci cand ati tacut nu v-ati gandit la noi,viitorul,ei bine acum cand vorbiti,cel putin sunteti liber sa credeti ca viitorul va fi multumit.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:13 pm

    @ N.G.
    Stimată doamnă,
    Nu este deloc acelaşi lucru.

    Pe vremea comunismului în care m-am născut, am copilărit, am crescut, am apucat să fac şi liceul… nu mi-a spus nimeni că există un “altceva” în afara socialismului şi în afara Partidului Comunist Român. Reforma gândită de mine atunci era schimbarea clanului ceauşist cu alţi oameni care nu au strategie de tip clan şi au idei reformatoare… În afara României, pentru mine nu era o altă logică a lucrurilor, era doar o bunăstare mult mai avansată şi mai veselă. Mie nu mi-a spus nimeni în comunism că acest tip de societate ar putea fi schimbat, fie şi prin revoluţie. Până în data de 22 decembrie 1989 eu ştiam că voi muri sub comunişti, viaţa îmi era planificată de la naştere şi până la moarte, aveam calea de a termina o facultate şi a fi mai priceput în gândire decât în prelucrarea prin aşchiere sau echilibrarea capacitivă a unui strung în vederea scăderii consumului electric din reactanţa inductivă.

    Dacă atunci nu prea înţelegeam conceptul de dictatură, de stat totalitar, pentru că nimeni nu vorbea despre asta, în acest moment înţeleg care sunt aceste mecanisme, înţeleg ce se întâmplă, şi în afara graniţelor, pricep de ce merge prost atunci când merge prost… Atunci nu eram conştient, tăceam nu numai din frică, dar şi din ignoranţă. Acum, că nu mai sunt ignorant, nu mai am voie să mi se facă frică.

    Nu sunt de acord cu dumneavoastră, nu democraţia m-a luminat, ci accesul la informaţie… doar el m-a eliberat şi de frică şi de ignoranţă. Dacă lipsa de informaţie mă făcea să cred acum 20 de ani că a nu înjura liderii este o îndatorire cetăţenească, la fel cu “să nu furi”, de data aceasta înţeleg că susţinerea credinţei nu este numai un drept la liberă exprimare, dar şi o datorie civică fără de care democraţia nu poate funcţiona.

    Astăzi poate că nu putem vorbi despre un preşedinte dictator care supune printr-un partid unic absolut totul sub ameninţarea unui autorităţi represive, cu siguranţă putem vorbi însă despre dictatura unei singure clase politice stabilizată prin tensiunile inter-partinice, condusă la rândul ei de un vârf de piramida foarte îngust, poate 500 de oameni… adică o dictatură extrem de asemănătoare cu cea a partidului comunist, cu acelaşi tip de nomenclatură şi structură de interese.

    Sigur, despre un atare subiect discuţia este foarte lungă…

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:25 pm

    Biblio,
    Multumesc si cum nu am sesizat cine stie ce diferenta intre 2000 si 4000 desigur ca la astea curente, ca eu nu descarc decat texte, cred ca ai dreptate ca poate nu sunt reale.
    Dar nu vrei sa storci tu lamaia alegerilor din sectorul 1? Ca vad ca ai mei nu se ostenesc.
    De altfel la o prima cercetare, nici altii nu s-au prea ostenit.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:29 pm

    @Oradeanca,

    Cred ca este asta, si-l recomand mai ales lui Voronin in contextul celor spuse de el: :)

    http://www.jurnaltv.ro/video/The_Soviet_Story_Povestea_sovietelor_incredibil

    De asemenea o carte interesanta am mai dat linkul dar il mai pun odata cofirmata de lucruri iesite pe piata anul asta pe la Nasul si in ancheta Adevarului:

    http://members.tripod.com/~Fratiile_de_Cruce/ion-iliescu.htm

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:32 pm

    @Biblio,
    Las-o mai moale ca nu erai chiar tampitel, desi vrei sa lasi impresia asta. Se vorbea, se stia etc. Dar erai pusti si te interesau fetele. :)

  • N.G. a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:35 pm

    Bibliotecaru

    Daca comunismul v-a ingradit accesul la informatie,democratia v-a deschis calea spre ea.Sunt doua concepte ce si-au pus amprenta pe gandirea si evolutia dvs.ca individ in etape diferite ale vietii.Iar daca o dictatura e pe cale ipotetic sa se instaleze(ceea ce fie vorba intre noi nu are cum)este pentru ca desi accesul la informatie este liber,aplicatiile practice nu sunt transformate in puncte forte.La teorii toti suntem buni.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:35 pm

    @Biblio,
    Nu e nici-o dictaura politica, poate fi doar o dictatura a tampeniei orgolioase si asta si cu litere majuscule. Iar in democratie si libertte de prost profita istetul ca asta-i din nefericire in mod covarsitor natura umana. Dar trebuie sa lucram cu materialul clientului.

  • Frank Zapa[King] a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:40 pm

    Dragul meu bibliotecaru,nici nu e nevoie sa-ti mai raspun eu,a facut-o dl. TRAIAN BASESCU IN DECEMBRIE 2004,cind l-a intrebat pe adrian nastase,urmatoarele,citat cu aproximatie:
    ,de ce oare romanii trebuie sa alega in 2004 intre doi comunisti’?
    de atunci romanii au dat de 3 ori raspunsuri clare si fara nici un fel de dubiu,adica;
    in 2004 decembrie au raspuns,in 2007 la referendum au raspuns ,iar in 2009 decembrie au mai raspuns odata.
    ma intreb ce neclaritati mai poti avea dupa ce milioane de romani s-au exprimat?
    ma intreb ce oare as mai putea eu adauga,ce noutati,inteligente as putea PUNE PE MASA?
    poate ,as putea sa ma gindesc eu sa te intreb pe tine ceva:cum se face oare ca tie si multora altora ca tine va vine atit de greu sa intelegeti acest lucru?
    faptul ca tu nu ai inteles nici nu e o problema,e o problema insa ca unul precum crin antonescu nu a inteles,ori unul ca mircea geoana,dar si nenumarati alti asa zisi politicieni de carton care refuza cu obstinatie sa recunoasca ca sunt incremeniti in mentalitati,dar si mai grav este ca au reusit sa-i infesteze pe mai tinerii lor colegi de partid,gen PONTA,BANICIOIU,SERGIU POP,TUSE,POCORA SI LISTA POATE CONTINUA.
    uite vezi cit de simplu e raspunsul la aceasta intrebare?trebuie doar sa vrei sa-ti iei valul de pe ochi si sa-ti scoti capul din ceata manipulatorie in care te-au virit cei care au lansat razboiul mediatic.daca insa nu mai poti,asta-i viata,ti s-a sters creirul si ti s-a dat o alta identitate-MANIPULATUL MOGULILOR.

  • Mircea M. a scris pe 20 Ianuarie 2010, 09:52 pm

    Buna ziua am si eu aceasta propunere legata de pastrarea intacta a Plajei Vadu.
    Poate il ve-ti gasi interesant si nu ve-ti permite “popularea” lui cu manelisti cum ati permis pe alta plaje.

    http://plajavadu.blogspot.com/2010/01/camping-eco-turistic-vadu.html

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:11 pm

    @ ion adrian
    Dumneavoastră poate nu vă mai amintiţi corect acea perioadă. Nu cred că exista un singur român în 1988 care să se gândească că în 1990 nu va mai fi PCR partid conducător în România sau că în 2010 România o să-şi pună problema absorbţiei fondurilor europene. Toată lumea se gândea la o înlocuire a lui Nicolae Ceauşescu şi a clanului său, cu un alt lider comunist. Personal eu habar nu aveam nici cine este Ion Iliescu, că nu mă interesa bârfa politică. Căderea societăţii socialiste a devenit o percepţie pentru cei mai mulţi abia în 22 decembrie 1989. “Revoluţia” gândită de toţi înainte de revoluţie era venirea unui comunist deştept de tip Mihail Sergheevici Gorbaciov care să relaxeze dictatura, să oprească exporturile la alimente, să bage televizoare color la colţ şi să nu mai stai la coadă la Dacia. Eu aş putea să mă dau rotund că am fost mare dizident, personal însă habar nu aveam până în 22 decembrie 1989 că se poate şi fără partidul comunist. Eu nu am apucat să văd o altă societate decât societatea socialistă românească. Sigur, am citit ceva cărţi de literatură poliţiste occidentale, nu pot să spun că şi credeam mesajul socialist că în occident este o societate decadentă şi dominată de obscuritate şi droguri, dar nu pot să spun că am gândit, măcar o secundă, că există posibilitatea de a aduce în România un alt sistem social… nici nu ştiam că există această posibilitate. Dacă aş fi văzut un american în faţa mea şi ar fi trebuit să mă adresez respectuos, probabil că i-aş fi spus “tovarăşe Jackson”, pentru că pentru mine “tovarăş” nu avea nici o legătură cu comunismul, era o formă de adresare la fel ca doamnă sau domn. Abia după revoluţie am înţeles ce vroia să zică Aurel Baranga în Siciliana prin “Domnule, că tovarăşe nu pot să-şi zic!”

    Repet, foarte sincer, niciodată nu m-am gândit că Nicolae Ceauşescu poate fi schimbat cu adevărat fără moarte sa naturală şi ridicarea din activul de partid a unui alt lider cu bun simţ. Mi-ar fi foarte uşor să mă dau dizident şi să spun că doream moartea comuniştilor sau mai ştiu eu ce, dar de ce să mint? Pentru mine starea de pionier nu a însemnat nimic, o stare normală. Treceai în clasa a doua, erai făcut pionier. Nu mi-a spus nimeni… Puştiule, dacă vrei să duci o luptă cu sistemul refuză să de înrolezi ca pionier. La fel şi ca utecist, nu m-a întrebat nimeni dacă vreau sau nu să fiu utecist, m-au primit pur şi simplu, şi nu aş fi vrut, pentru că utecist însemna să ai activităţi de muncă patriotică Duminica… ori eu preferam să mă uit la TV.

    Domnule Ion Adrian,
    Tinerii ca mine nu au trăit o stare de alegere, nu au avut conştiinţa unei alternative, nu ştiau că există o alternativă, nu puteau avea conştiinţa colaborării cu un sistem odios, pentru că nu cunoştea o altă realitatea alternativă, nu aveau reprezentarea alegerii… dacă vă place aşa de mult termenul, eram nişte tâmpiţei pentru că nu aveam informaţia. Discutam cum să trecem graniţa cu tubul de oxigen nu pentru a scăpa de opresiune, nu pentru că nu aveam libertate de exprimare, nu pentru că sistemul ne trimitea în mină la terminarea liceului, ci pentru a avea un trai mai bun cu maşină şi aparat video.

    Repet, atunci şi acum nu înseamnă acelaşi lucru.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:18 pm

    Dupa flacarile iadului violet o sa avem si Premiul 1 la EUROVISIUNE!Deja urla mapamondul!

    Ca sa vedeti unde am ajuns!Uitati-va auziti si va minunati :

    http://www.youtube.com/watch?v=2PiE3P8DeIc&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=925ZcZn6WVI

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:20 pm

    Nu erau toti Biblio, ba char ca majoritatea nu erau tampitei. Fripturisti?da cat cuprindea.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:20 pm

    @ Frank Zapa[King]
    Nu înţeleg ce vreţi să spuneţi, poporul a votat că domnul Băsescu nu este comunist? Ce legătură are alegerea domnul Băsescu ca preşedinte cu calitatea lui de comunist sau ne-comunist.

    Adică domnul liberal Stroe şi domnul social-democrat Băsescu pleacă după poziţii egale şi, în gândirea dumneavoastră, domnul Băsescu încetează să mai fie comunist pentru că este ales preşedinte în timp ce domnul Stroe continuă să fie comunist pentru că nu a fost ales de populaţie, chiar dacă nici nu a candidat ca preşedinte?

    Eu nu întreb nimic despre opinia poporului român. Eu vă întreb pe dumneavoastră. În ce moment domnul Băsescu a încetat să mai fie comunist şi de ce domnul Stroe nu a încetat această calitate?

    PS1. Eu nu încerc să demonstrez că domnul Băsescu este comunist, încerc să vă fac să înţelegeţi că acuzaţia dumneavoastră este aberantă şi ar trebui să vă clarificaţi opiniile pentru că nu aveţi nici un argument explicativ, numai afirmaţii nesusţinute de nimic.

    PS2. Nu aş băga mâna în foc, dar cred că domnul Băsescu a spus “între doi foşti comunişti” şi nu “între doi comunişti”, pentru că ar înseamnă recunoaşterea că este, în continuare, comunist.

  • balbeck a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:21 pm

    De asta spun ca mi-e lehamite de tara asta…de asta si plec.Ei cu ei,eu cu mine.O sa ajung sa fiu plecat din tara 12 luni.Plec o luna,ma intorc.Plec urmatoarea luna,iar ma intorc.Si tot asa.Tot anul sunt plecat.
    Dar vreau sa nu mai vad politicieni romani,oameni de “afaceri” romani pe unde ma duc.Vad ca e imposibil.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:26 pm

    @Biblio,
    Ma gandesc ca asa cum un timp, nu am inteles ca Mihnea Georgescu este regele mistocarilor, tot asa s-ar putea ca moldoveanul asta sa fie o clona de-a lui Mihnea si un soi de imparat al mistocarilor.
    Ce crezi?
    Oricum face senzatie lumea considerandul regele prostilor dar cine stie?

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:31 pm

    @ ion adrian
    Dacă majoritatea despre care vorbiţi ştia că există această alternativă, atunci păcatul naţiunii române care a stat fără să facă nimic a fost cu atât mai mare.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:32 pm

    @ ion adrian
    Despre ce moldovean vorbiţi, că nu înţeleg.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:35 pm

    2.Uita-te pe clipuri.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:40 pm

    Biblio,
    Se stia ca este alternativa, dar era intrata frica in oase. Se murea cand incercai sa trei Dunarea. Frica de securitate.Se credea ca acesti martafoi erau atotputernici. La vot in cabina nu aveai curajul sa trantesti o injuratura la adresa lor .
    Asa a fost. Dar tu nu stii, tu erai pionier sau utcist si scriai mandru numele nemernicilor cu trupul tau, asa cum eu le-am dus tablourile pe la mitinguri.

  • Bibliotecaru a scris pe 20 Ianuarie 2010, 10:55 pm

    @ ion adrian
    Pavel Turcu nu este chiar paznic sau ce se spune despre el că este. Are studii de muzică, are şi o trupă…
    Stilul “miştocar” despre care vorbiţi este specific Republicii Moldova. Prima dată când l-am ascultat pe Pavel Stratan am crezut că este vorba despre o melodie “la mişto”, cum se cântau pe vremuri la drumeţie, şi am aşteptat “poanta” până s-a terminat melodia. Când m-am convins că nu este “la mişto”, când m-am convins că nu are nimic de râs şi este vorba numai despre o melodie anostă, mă întrebam de ce oare are succes.

  • ion adrian a scris pe 20 Ianuarie 2010, 11:49 pm

    Pavel Stratan este totusi altceva. Asta, Turcu, este ceva atat de jalnic si de stupid incat numai credinta ca este la misto mai salveaza ceva.
    Eu cred ca tipul nu se ia in serios, ca doar n-o fi oligofren.

  • ion adrian a scris pe 21 Ianuarie 2010, 12:10 am

    Ce spui Biblio,
    Apropo de pensii…Esti de acord cu Volo Tismaneanu?

    http://tismaneanu.wordpress.com/2010/01/19/o-reparatie-pentru-victimele-comunismului-reducerea-pensiilor-celor-responsabili-pentru-regimul-ilegitim-si-criminal/

  • Bibliotecaru a scris pe 21 Ianuarie 2010, 12:18 am

    @ ion adrian
    :)
    Uitaţi că succesul domniei sale este real în străinătate, altfel nu s-ar vorbi despre domnia sa pe la noi. Am avut Ozon, am avut Cheeky Girls, am avut INDIGO… acum e rândul domnului Turcu. Trebuie să luaţi în calcul că în străinătate acest stil este cu totul nou, ei nu înţeleg româneşte, accentul este exotic…

    Melodia are şi clip:
    http://www.youtube.com/watch?v=ihvYDYtjSko
    hip-hop colţ cu manele…

    Am observat efectele de tip brainwave puse pe voce… poate că există o legătură şi cu asta… poate duce la afecţiuni psihice… :D

  • Bibliotecaru a scris pe 21 Ianuarie 2010, 12:50 am

    @ ion adrian
    Recunosc că nu ştiu dacă cei incriminaţi au primit pensii speciale sau pensii normale, mari pentru că au avut contribuţii mari. Dacă pensiile mari sunt pe seama contribuţiilor mari din salarii mari, nu pot fi de acord cu scăderea lor. Ce legătură are calitatea de asigurat cu meseria sau calitatea umană a celui asigurat?

    Dilema mea este următoarea:
    A. Dacă aceşti oameni sunt vinovaţi de ceva, dacă au încălcat legea, de ce nu sunt judecaţi pentru ce au făcut şi condamnaţi?
    B: Dacă aceşti oameni nu au încălcat legea, de ce se vorbeşte despre ei în termeni răuvoitori?

    Rezolvarea acestei dileme mi se pare esenţiale.

    Constituţia prevedea foarte clar:
    Art. 30. – Libertatea constiintei este garantata tuturor cetatenilor Republicii Socialiste Romania.
    Art. 31. – Cetatenilor Republicii Socialiste Romania le este garantata inviolabilitatea persoanei.

    Acest lucru garantează că nu a existat nici o lege care să afecteze aceste libertăţi. Concluzia este că abuzurile au fost în afara legii şi deci supuse pedepsei.

    Se tot vorbeşte despre informatori, dar nu despre torţionari. Parcă v-am mai întrebat… de ce nu sunt judecaţi cei care au făcut cu adevărat rău românilor sub comanda PCR, torţionarilor, anchetatorilor, gardienilor, procurorilor, miliţieni… toţi acei oameni care întreţineau sistemul represiv încălcând legile care erau în vigoare atunci? Singurii care sunt loviţi sunt informatorii, uitând că informatorii lucrează şi acum, exact ca şi atunci, că altfel cei de la numeroasele servicii de informaţii ar sta cu deştu’ în gură… Eu speram ca să înceapă un proces cu torţionarii şi să nu ajungă “eroi” prezenţi tot “eroii” de atunci.

    După ce am văzut filmul “Dupa-amiaza unui tortionar”, nu am mai fost om o săptămână. Vă daţi seama câţi vinovaţi sunt astăzi bine-merci printre noi şi pozează poate în luptători anti-comunişti şi în politicieni de dreapta? Ei nu erau ca informatorii cu nume de cod spunând ce a pus vecina în zacuscă, nu erau ascunşi, numele lor se scria în clar pe statul de plată, cu tot cu grad… Între ei se cunosc, între ei se ştiu şi “activităţile”. Dar sunt trecuţi sub tăcere şi nu păţesc nimic, nici măcar cei care recunosc că au fost torţionari. Mi-aş dori să aflu acea istorie nevăzută chiar şi sub protecţia anonimatului.

    Dumneavoastră mă întrebaţi dacă ar trebui să li se scadă pensia? Uitaţi că aua vut salarii mari şi beneficii pentru că au servit statul, la fel cum şi alţii primesc salarii mari şi beneficii pentru că servesc astăzi statul. Şi astăzi diferenţele dintre un salariu minim şi un “grangure” de prin servicii este cam în acelaşi raport, poate ceva mai mare astăzi. Nu am treabă cu pensia lor, aş vrea însă să simtă remuşcare pentru lucrurile îngrozitoare pe care le-au făcut, cei care le-au făcut… sunt convins că nu sunt foarte mulţi cei care dezvoltau dimensiunea torţionară, cei mai mulţi nu aveau nici o legătură cu poliţia politică. Cu atât mai mult nu trebuiesc folosite instrumente globale… sunt oameni şi oameni, fapte şi fapte… cineva trebuie să judece vinovăţia… iată însă că după 20 de ani sistemul represiv nu are feţe, nu are identitate. După 20 de ani ne legăm de domnul Stroe că a fost membru al partidului comunist, dar nu-i ştim pe cei care au provocat mii de morţi prin puşcării, pe la Canal… Unde sunt gardienii din Cel mai iubit dintre pământeni? Nici măcar victimele nu prea se mai văd, doar câţiva care au intrat în politică imediat după revoluţie. De ce, domnule Ion Adrian?

  • Bibliotecaru a scris pe 21 Ianuarie 2010, 12:57 am

    @ ion adrian

    Şi mai am o întrebare, de ce credeţi că oamenii gândesc asemenea domnul Frank:

    de atunci romanii au dat de 3 ori raspunsuri clare si fara nici un fel de dubiu,adica;
    in 2004 decembrie au raspuns,in 2007 la referendum au raspuns ,iar in 2009 decembrie au mai raspuns odata.

    Gândind că votul oamenilor şterge păcatele domnului Băsescu… dar nu şi pe cele a domnului Iliescu, pentru că şi domnia sa a fost votat preşedinte şi a exercitat această funcţie timp de 10 ani în România.

    Gândirea în dublu standard vine tot din înăuntrul omului şi acum ca şi atunci. Pentru că şi atunci erau exact aceleaşi justificări, aproape aceleaşi cuvinte, aceleaşi pretexte, aceleaşi suflete călău/victimă.

  • nell a scris pe 21 Ianuarie 2010, 01:25 am

    ..
    Bibliotecaru,
    va dedic din tot sufletul aceasta:
    http://www.youtube.com/watch?v=Rao-uxFQfkQ&feature=related
    ,unde am colaborat.
    asta apropos de parerile voastre cu siguranta pertinente,muzicale.
    accept cu placere un feedback.
    In alt registru,cred ca republica Romania ofera un mediu absolut fantastic(cel putin acum),oamenilor spre a se dezvolta,mediu pe care vestul europei nu-l mai poate fundamenta.
    am stat 20 de ani in germania.Romania e acum,si viitor.crede-ti-ma.

  • Katrina a scris pe 21 Ianuarie 2010, 04:33 am

    @Biblio

    Avand in vedere ca esti unul din cei mai informati de pe acest blog, as vrea sa te intreb daca stii ceva despre eventuale ajutoare pe care Romania le’a acordat Haiti-ului, pentru ca nu am gasit nimic in presa romaneasca, probabil fiind prea ocupati cu cancanurile mioritice, iar BOR nu este o institutie care sa vina in ajutorul nevoiasilor ci a celor de la putere……

  • silverstar a scris pe 21 Ianuarie 2010, 07:54 am

    Citatul zilei

    Adevărul este întotdeauna dezamăgitor, de aceea minte toată lumea.
    Frederic Beigbeder

  • silverstar a scris pe 21 Ianuarie 2010, 08:09 am

    Un zâmbet la cafea… :lol:

    Bunicuta se confeseaza nepoatei sale, o fetita frumoasa de 16 ani.
    - Stii, scumpa mea, femeia are in viata o singura mare iubire!
    - Si care a fost marea ta iubire, bunicuto?
    - Marinarii, maica, marinarii.

  • ion adrian a scris pe 21 Ianuarie 2010, 09:09 am

    Apropo de mare si de marinari :)

    O poezie neterminata:

    noi nu tratam teme-noi suntem tratati
    cu noaptea divina din muntii Carpati
    cu cea mai nocturna mare frumoaso
    marea lui Publius Ovidius zis Naso
    noi stim sa oftam dupa soare-n catrene
    avem tiparite-n timpane sirene
    de sufletul stancilor noaste pustii
    iluzii de valuri albesc elegii

  • ion adrian a scris pe 21 Ianuarie 2010, 09:20 am

    @Biblio,
    Frank este mai entuziast, dar corect este: unii romani o majoritate fragila.
    Unul din sistemele de a creea rationamente false este, si la Ceausescu de exemplu abundau, inlocuirea premizelor particulare cu cele universale sau a concluziilor in aceiasi maniera.

  • ion adrian a scris pe 21 Ianuarie 2010, 09:26 am

    Ref la ce spui la 12:50 sunt de acord , nu e legal dar din pacate ramane imoral si antisocial conform normelor sociale corecte si legea nu s-a pus de acord cu acestea, desi legea ar trebui sa fie emanatia acestora punerea in concordanta a dezideratelor sociale cu posibilitatile sociale.
    De aceea am si intrebat.

    PS. Dupa stiinta mea pensiile obisnuite au fost puse in acord cu aspectul de contributivitate prin recalculare cf legii pensiilor, dar daca javrele astea(pot sa-i numesc asa ca nu e o problema de legalitate ci de subiectivitate ) au pensii speciale nesimtite, cu ei ar trebui sa inceapa eliminarea acestora.

  • ion adrian a scris pe 21 Ianuarie 2010, 09:34 am

    PPS. Problema nu este daca Stroe a fost activist de rang trei in tinerete ci daca nu a si ramas tarat ca mentalitate?

    Cineva spunea ca Stroe a zis odata, dupa revolutie, ca el a fost “o lichelutza”, dar cu nu vrea sa mai fie, si de aceea era atunci cu Campeanu.
    E frumos ce spunea, dar problema este daca nu a ajuns in final “o lichea batrana”?
    Nu e obligatoriu dar probabilitatea mai mare, din pacate, este in acest sens.

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 09:39 am

    Nu va mai duceti in Sinaia sa sarbatoriti falimentarea economiei romaniei?Voi sunteti la putere.Vina e doar a voastra.Sunteti incapabili sa conduceti tara asta.O duceti la dezastru.Ce va pasa voua?Va scaldati in bani publici.Ce ati realizat voi nu e al vostru,e al poporului.Sunteti niste paraziti si nimic mai mult.Toti sunt la fel de fapt,dar atacul e la putere,pentru ca cei ce sunt la putere au butoanele.Sa platiti voi datoriile catre fmi,banca mondiala si alti camatari periculosi mondiali.

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 09:51 am

    4 romani morti dupa ce au facut vaccinul impotriva virusului ah1n1 si multi au ramas cu sechele.Se face in continuare reclama firmei glaxo.Firma GlaxoSmithKline a omorat oameni.Rog insistent sa nu se mai faca acest vaccin,chiar daca firma a produs 10 milioane de doze si s-au platit bani..Vaccinul e fiasco.Pana acum 500.000 au facut vaccin si se face reclama ca sa se termine dozele.

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 10:03 am

    De ce politicienii nostri nu se vaccineaza?Noua de ce ni s-ar impune sa ne vaccinam?

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 10:12 am

    In Romania hotia e la maxim.Iti faci o firma,muncesti,investesti in ea si statul asta hoţ iti ia 55%, cu toate taxele si impozitele nesimtite.Ce drept are statul in afacerile oamenilor?Ajuta el firmele de la care fura 55% in vreun fel?Nu.Statul fura.

  • ion adrian a scris pe 21 Ianuarie 2010, 10:29 am

    @Biblio,
    Felicitari si multumiri pentru cele doua filme mai de curand postate la tine:
    Telegrame dar mai ales Metropolis pe care nu-l stiam.
    Voi reveni.

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 11:04 am

    Dupa ce ca statul asta hot ia de la firme biruri de 55%,mai si falimenteaza firmele.De unde sa stie comunistii astia ce e aia privatizare.Tot comunisti au ramas.

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 11:06 am

    Voi va dati seama ca de fapt va furati singuri caciulile?Daca falimentati firmele,de unde mai luati biruri?Sunteti prosti,incapabili,nu aveti specialisti.

  • balbeck a scris pe 21 Ianuarie 2010, 11:11 am

    In 2009 350000 de firme au dat faliment.Nu va mai saturati de furat.Si normal ca strangeti bani mai putini.Dar voi sunteti dementi, nu va dati seama ce faceti.Distrugeti economia tarii asa.De aia aveti buget mai mic.Cu cat bagati mai multe taxe,cu atat mai putini bani primiti.O sa falimentati tot asa.

  • Bibliotecaru a scris pe 21 Ianuarie 2010, 11:49 am

    @ Katrina
    În afară de Crucea Roşie din România, care a acţionat instituţional, deschizând conturi şi liniile normale de întrajutorare în acest caz, din câte am înţeles va exista un teledon duminică, Realitatea TV şi UNICEF.

    Reacţia României dă întâietate vitezei melcului, dar acest lucru nu este un lucru neapărat rău. De cele mai multe ori există o reacţie rapidă, datorată emoţiei, după care ajutoarele se stopează. Poate este mai de folos ca ajutoarele din România să ajungă atunci când ajutoarele celorlalţi nu vor mai fi, Haiti are nevoie de ani de zile pentru a se reface.

    M-a mirat că nu am auzit nici un moment să se pună problema căutătorilor de supravieţuitori şi specialiştilor în descarcerare. Fiecare ţară are un serviciu specializat, dotat cu câini dresaţi… La nivelul de distrugere din Haiti, astfel de echipe ar fi fost prima prioritate, şi totuşi nu am auzit nimic despre ei. Haiti mai are nevoie şi de trupe de securitate pentru că, probabil, vor urma valuri de violenţă, jafuri, stare de non-guvernare…

    Pe de altă parte, este evident că românii au fost impresionaţi de ştire, de morţi, de dezastru… dar cu toţii par mai îngrijoraţi de dezastrul economiei naţionale care poate duce la incapacitatea de plată. În plus, întreaga clasă politică pare incapabilă să iasă din starea de surescitare electorală. Există o bătaie de flutter a inimii politice ce trebuieşte “defibrilată” cu un şoc… Şocul economiei în cădere, şocurile dezvăluirilor din perioada campaniilor electorale, şocul alegerilor controversate… nu au destulă putere. Cred că România aşteaptă o nouă revoluţie, fără ea nu se va ajunge niciodată la o stare de normalitate.

  • Bibliotecaru a scris pe 21 Ianuarie 2010, 11:50 am

    Tocmai aud o reclamă la TV… “Lichidările ne plac tuturor, vino la…!”

    Să nu ne mai mirăm că suntem lichidaţi.

  • Bibliotecaru a scris pe 21 Ianuarie 2010, 12:05 pm

    @ ion adrian
    Este greu de crezut că cineva care doreşte să fie şi după revoluţie comunist, se înscrie, rămâne şi activează la liberali, un partid doctrinar opus comunismului şi tradiţional luptător anti-comunist. Nu domnule Ion Adrian, nu văd absolut nici un argument prin care cineva care consideră că domnul Traian Băsescu este anti-comunist să ajungă la concluzia că dl. Stroe este comunist, FĂRĂ ALT ARGUMENT decât că domnul Stroe a fost comunist înainte de revoluţie. Sigur că da, dacă ar fi vorba despre acţiuni actuale, ar fi altceva, dar argumentul unic este trecutul ante-revoluţionar şi dualitatea convingerilor după interes ale domnului Frank este evidentă. Eu nu văd cum poate fi negat dublul-standard cu care domnul Frank îşi construieşte “pamfletele”.

    Eu aş fi primul care m-aş bucura dacă domnia sa ar critica, pe cine doreşte, pe baza unor acţiuni şi fapte reale, trăgând concluzii logice. Domnia sa însă se ascunde sub un aşa zis stil pamfletar pentru a arunca, fără discriminare, cu noroi în oameni. Acest lucru nu poate să construiască nimic bun, poate doar să semene furie şi inconştienţă. Din păcate, trebuie să constat că acest tip de reacţie este o constată a unor susţinători PD-L şi foarte rară la celelalte partide, deşi cred că şi susţinătorii celorlalte partide se enervează, îşi pierd cumpătul, ar vrea să înjure ca mod de viaţă pentru a răspunde injuriilor. De câte ori cer argumente asupra injuriilor aduse opozanţilor PD-L mi se spune că sunt comunist, plătit să scriu pe bloguri… Până acum spuneau că sunt pesedist, acum cineva m-a făcut şi penelist… nici nu contează de unde sunt, cât timp nu sunt pedelist.

    Raţiunea, responsabilitatea, logica… toate acele valori pe care se bazează libertatea de exprimare… unde sunt? Unde sunt valorile dreptei pe care le susţin cei care înjură, unde este dialogul prevăzut în statutul PD-L… Susţinerea omului, indiferent ce ar face el, şi nu a principiilor… iată dictatura, iată totalitarismul…

1 5 6 7 8 9 13

arhiva posturi

Februarie 2012
« Ian    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila