rss
home
06
Noiembrie

TVR – PSD – PNL

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “TVR – PSD – PNL”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

  • Katrina a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:10 pm

    Doamna Udrea

    Singurul lucru ce va ramane este sa intensificati contactele directe cu alegatorii; doar o activitate de teren va poate asigura succesul. De cand cu uninominalul, lumea nu mai voteaza partide ci persoane.

  • ion adrian a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:14 pm

    Pe 4 noiembrie la inceputul firului din acea zi am pus o intrebare care se lega de ce doreste sa afle acum dna Udrea, asa ca o reiau lasandu-va voua placerea de a-i raspunde dnei Udrea , fiind si foarte ocupat, credeam ca nici nu voi putea sa mai intru dar acum am gasit cateva minute libere:

    Restanta de la celalalt fir si poate ca revin.

    Unii foarte inteligenti, nu au inteles ca eu si poate si altii il sprijinim pe Basescu pentru ce a reusit cu greu sa faca, pentru ce a nu a fost lasat sa faca de multi, dar mai ales de cei 322 de preaslinosi(si nu vreu deloc sa aduc dovezi care sa justifice de ce il consider pe Serban Nicolae ca fiind prototipul care mi-a inspirat introducerea sintagmei in limba romana) care in optica unora de pe aici, desigur ca sunt etaloane de superioritate sau in orice caz sunt in raport cu Baselu(sa-l alint putin, ca-i ziua lui si cred ca este amarat privind la defilarea prostiei cu scartz).
    Deasemeni, pentru ce cred eu si sper ca ar putea sa faca cu un guvern care sa -l ajute in realizarea programului pentru care l-am ales si o sa-l realegem.
    Dar daca asta este dovada de slabiciune si lipsa de obiectivitate adaug la seria intrebarilor politice ramase fara raspuns o intrebare cred eu foarte importanta:
    De ce motiunea de cenzura ar fi cum zice PSD-ul un simplu joc electoral propagandisic si inutil cand adevarata motiune de cenzura o va da boborul pe 30 noiembrie?

    PS. Intrebarea pusa de mine, este mai mult decat o anticipare la ce va face PSD ci raspunsul la ea da o calificare faptelor acestuia.

  • Avocatul a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:29 pm

    Doamna Elena Udrea,
    Buna ziua .As dori sa va intreb cand mai veniti prin colegiu !

    Administrator:
    In fiecare zi vom actualiza agenda afisata pe site cu actiunile doamnei Udrea in colegiu.

  • avocatul a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:31 pm

    Parerea mea despre TVR este ca ea a fost aservita puterii vremelnice atat inainte de ce-o fi fost in loc de Revolutie cat si dupa asa zisa schimbare de regim politic .Sassu este o evidenta coada de topor .

  • Nicolae a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:50 pm

    Sarut mana, doamna Elena Udrea.
    Inteleg ca ati pus o intrebare, asa ca va raspund : nu va fi prezent la vot decat intr-un numar nesemnificativ. Desigur, fara o legatura directa cu subiectul PSD, va fi interesant de vazut si prezenta parlamentarilor din celelalte formatiuni politice.
    Referitor la subiectul cu conlucrarea la guvernare, am sa-mi permit sa va prezint o situatie care pentru mine este edificatoare :
    - un lider judetean al PSD – altfel o persoana careia nu am ce sa-i reprosez – imi spunea cu vreo luna in urma, cu nedisimulata mandrie, cum a reusit sa numeasca niste subordonati pe linie politica la conducerea unor institutii descentralizate; concluzia domniei sale : “daca ai mei m-ar asculta, ar trebui sa ramanem tot in opozitie; ne facem treaba si nu ne incarcam nici cu belelele guvernarii”.
    Ei, dar se pare ca “ai lui” nu-l asculta si vor la guvernare. Partea amuzanta este ca de unde pana mai deunazi telefoanele de la PSD cautau preponderent exponentii aripii liberale aflate la guvernare, de ceva vreme parca, parca, se acorda mai mul gir celeilalte componente a guvernarii oficiale. Sa fie doar o intamplare ? Poate, totusi, nu-i decat o perceptie eronata a subsemnatului.
    Va doresc mult bine.
    -

  • sophia a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:54 pm

    buna, draga elena
    stim foarte bine ca TVR-ul a fost intotdeauna pe mana psdistilor, acum si a liberalilor, vorba vine.
    inca nici nu a inceput bine campania ca au si inceput cu jocurile murdare. efectiv ti-e sila, macar TVR daca ar fi cat de cat impartiala, ca de restul nu mai vorbim.
    referitor la motiune
    PSD nu va vota alaturi de PDL!

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 03:59 pm

    Eu nu ştiu ce va face PSD la moţiune, poate va sta acasă. Ştiu însă mai multe despre… “nu ştiu ce reguli ale audiovizualului”. Este vorba despre Decizia nr. 792 din 30 septembrie 2008 privind campania electorală în audiovizual şi o puteţi consulta aici:
    http
    www
    cna.ro/IMG/doc/Decizie_nr792_2008.doc

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:00 pm

    pt ca in urma cu citeva zile am fost singurul care am prezentat atitudinea revoltatoarea a tv. romane si CENZURA PE CARE DL ALEXANDRU SASSU A IMPUS-O IN TVR.-VA REAMINTESC CAZUL DOAMNEI CULCER-ATI UITAT DOMNILOR SI DOAMNELOR CA SI ALTE ABUZURI -comise de acest tov. pesedist in perioada de cind pastoreste mult hulita televiziune romana-asa ca nu voi mai dezbate deocamdata acest subiect.
    interesant mi s-a parut insa stimata doamna udrea altceva-CA NOI DV CONSILIERI DE PE BLOG-DL.IONHUT,SI DL. PUIU-au refuzat cu obstinatie sa vb despre aceste abuzuri.
    tocmai de aceea insist si va intreb le-ati interzis acestor doi domni sa dezbata subiectele delicate care aduc atingere PARTIDELOR SURORI-PSD SI PNL?
    daca e sa ne dam cu parerea vis a vis de motiunea de cenzura pe care partidul dv a depus-o pot sa spun fara teama de a gresi-nu va trece,PSD SI PNL-STAU CU GRENADA IN MINA,CUIUL E LA DV-TREBUIE DOAR SA-L ARUNCATI,SI-I VETI ARNCA IN AER SI PE EI-AU CAZUT IN PROPIA CAPCANA-asa ca nu ezitati-aruncati-i in aer-ca merita.
    pai daca nu si-au votat propiile motiuni cum vor vota ei motiunea altora-are de GRIJA BATRINUL EDEC ION ILIESCU-SA NU SE INTIMPLE NIMIC-va suna din cornul sau adunarea si aripa comunista -va ramine in stand bay.

  • silverstar a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:04 pm

    Bună ziua, Doamnă Elena Udrea! :lol:
    Dvs întrebaţi: “Voi ce credeţi că va face PSD la votul pentru moţiune?”
    Sigur că PSD nu va vota moţiunea PD-L sau, ca să lase loc de ambiguităţi pentru cei mai puţin informaţi, vor lipsi cât mai mulţi din sală. PSD-iştii sunt mari bandiţi… Nu trebuie să-i înveţe nimeni arta ipocriziei… :roll:

    Şi, se ştie că PSD a guvernat alături de PNL. Să ne amintim – că nu e mult de-atunci – de seara când M Geoană a ieşit pe TV-uri ca să ne spună că mărirea pensiilor a obţinut-o şantajând PNL… Şi a avut cu ce să-l şantajeze… Fără PSD, PNL nu ar fi putut guverna cu 20% susţinere în parlament…

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:06 pm

    ar trebui sa facem apel la memorie si sa ne amintim cum si in 2004 pe vremea ATOTPUTERNICULUI ADRIAN NASTASE CUM FUNCTIONA CENZURA IN MIJLOACELE PUBKICE DE INFORMARE.
    iata ca desi suntem in 2008 vechile metehne nu au fost aruncate peste bord si aceiasi pesedeii calca in picioare dreptul la libera exprimare si baga pumnul in gura partidelor concurente.
    plecind de la acest rationament vreau sa atrag atentia ca acum nu au decit partiaol puterea in minutele lor ,ce s-ar intimpla ,si ce se va intimpla daca printr-o minune ei ar accesa puterea-DICTATURA DE CEA MAI JOSNICA SPETA-AICI SUNT DE ACORD CU BIBLIOTECARULP.S.D.ESTE ANIMAT SI TRAIESTE DIN URA-MIJLOACELE FOLOSITE-CELE DE FORTA SPECIFICE DICATURII.
    va mai reamintesc si de PACTUL ALIANTEI psd +pc-care are la loc de cinste TRUSTUL INTACT CARE A DEVENIT ARMA POLITICA IN MINA ACESTEI ALIANTE ANTINATIONALE.

  • zzz a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:07 pm

    Vroiam sa scriu cateva cuvinte despre articolul “Cine n-are bog, sa-si faca” dar administratorul a inchis lista. Destul de neplacut.
    Cred ca blog ar trebui sa aiba doar cei care au ceva interesant de spus. Cine vrea mentori in domeniul politic ar trebui sa nu piarda timpul aici, ci sa intre acolo unde au ceva de invatat.
    Este pacat ca sute de oameni comenteaza pe acest blog (foarte multe comentarii fiind incoerente) si nu viziteaza bloguri ca
    http:// sutu.ro/
    http://www. danandronic.ro/

    Referitor la Basescu si clica lui, am luat o teapa mare! Sper ca boborul sa vina la vot pe 30 noiembrie si in intelepciunea lui sa nu se mai lase manipulat.

    Administrator:
    Acestea sunt regulile blogului.

  • avocatul a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:08 pm

    Va multumesc pentru precizarile legate de prezenta dvs. in colegiul in care,speram din toata inima ca si colegi ai dvs. de breasla ,veti fi aleasa nici nu mai conteaza cu ce majoritate .Succes !

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:08 pm

    Dna Udrea,

    TVR n-ar fi trebuit sa interzica spotul PDL pe banii nostri. Desi eu sint greu de convins ca PSD chiar a “guvernat” alaturi de PNL. Asta e o metafora, fara doar si poate pe care nu ati reusit sa o EVIDENTIATI ca atare in spotul publicitar. Din aceasta cauza deranjeaza. Puteati sa fiti ceva mai delicati. Caci unde sint ministrii pesedisti? Poate ca tata Leana din Plescoi chiar e indusa in eroare de aceasta sintagma guvernarea PNL -PSD.

    Omiteti sa ne spuneti si cine este “casa prestigioasa” care a organizat sondajul de care vorbiti. Casa alba de la Cotroceni? Cum vreti sa va credem? Dati-ne si marja de eroare a acelui sondaj.

    Banuiesc ca tot metaforic puteti vorbi despre TVR ca fiind la guvernare, insa e cam ridicol. Daca toti cei care nu va sprijina sint dupa dvs la guvernare, si deci rivali politci, inseamna ca si noi, circotasii de pe blog sintem in acceasi oala? Ori eu nu stiu sa fi guvernat vreun pic ,desi va combat atit pe dvs cit si sloganurile cu care, tantos, defilati.

    Sint de parere, si poate ca ar fi trebuit sa precizati si dvs, ca numai CNA-ul poate face judecati cu privire la continutul spoturilor electorale.

  • avocatul a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:11 pm

    Stimata doamna Elena Udrea,
    Sper din toata inima ca acest articol nu a fost scris de dvs. pe blog cu scopul de a plati vreo polita TVR-ului care, cumva, nu v-a oferit sansa sa va adresati natiunii .Pana la urma trebuie sa ii intelegem .Ei au o politica aparte .

  • lulu a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:13 pm

    Buna ziua!
    Mda, tvr1, EMBLEMA, mentalitatii uzate, a trecutului de care nu se poate desprinde. De ce? Din cauza componentei de tip comunist, din cauza refuzului de a se transforma. Asa sunt majoritatea angajatilor din aceasta televiziune…… oameni vechi cu idei vechi…..si nimic revolutionar!
    La intrebarea d Udrea, ce credem ca va face psd luni? Greu de raspun, am tot afirmat ca nu am incredere in ei si ca au un aranjament meschin cu pnl, vor cauta sa arunce bomba spre sfarsitul campaniei cu marirea salariilor bugetarilor. Dar vreau sa nu am dreptate si pdl sa reuseasaca in sustinerea educatiei, luni. Cum sa mai ai incredere? Miza este mare, VOTURILE a peste 400 de mii de bugetari, plus familiile, se estimeaza la dublu nr lor. Trebuie sa reuseasca pdl. Surprizele vin intotdeauna cand nu te astepti, cine stie, poate, poate………..

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:17 pm

    iata ce argumente peritinente aduce dl ionhut-G.I.P SI MILITIA SPIRITUALA-DACA NE GINDIM CA G.I.P.-ESTE CONDUS DE DL MUGUR CIUVICA-ANGAJATUL DL. VOICULESCU,AJNGAJAT -va puteti imagina si independenta si onestitatea acestui O.N.G.
    despre militia spirituala va pot spune ca este construita pe scheletul unei retele securiste.
    furnizorul de informatii si judecati de valoare-SURSA COROI-ALIAS TURNATORUL DIN GAGESTI,DOVEDIT CU ACTE IN REGULA-TRECUT IN CARTEA ALBA A SECURITATII SI ALTE DOCUMENTE DE LA CNSAS-asa ca va dati seama ce credibilitate are acesat individ FOST OFITER,FOST…FOST…SI ACTUAL TROMPETA,FLASNETA A VOICULESCULUI.
    cu acest gen de informatii si dezinformari opereaza acest ionhut-un personaj otravit si demn de lada de gunoi a istoriei-un rebut uman care traieste si respira doar pt. a face rau natiei-un APARATOR FANATIC A ONOAREI TURNATORULUI VOICULESCU ACEST DOMN IONHUT AR TREBUI SA DEA SOCOTEALA -pt faptul ca sustine cu disperare indivizi care au jefuit,au furat ,au pagubit natia romana-deci putem trage concluzia ca ori este partas,ori are si el de cistigat de pe urma acestor indivizi cunoscuti in lumea interlopa.
    am convingerea ca binele va invinge si dreptatea va poposi si in ograda romanilor,iar vinovatii vor raspunde in fata justitiei-cit de tirziu,dar vor raspunde,chiar la 80 de ani ca stanculescu si chitac.

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:20 pm

    “Voi ce credeţi că va face PSD la votul pentru moţiune?”

    Nu stiu pe cine mai intereseaza acesta motiune. Sint alegeri in 3 saptamini. E ridicol, PSD n-o sa voteze pentru ca motiunea e formulata explicit impotriva lor. Ce semnal electoral ar da sa voteze? Sau PDL cum ar face?

    Vad insa bine ca va e cumplit de teama de popularitatea PSD-ului in sondaje. Eu va consider vinovati pe dvs, de la PDL, in egala masura cu incompetentul PNL, pentru acest succes al psd-ului. Nu ati reusit sa stati uniti, sa va faceti temele cinstit si fara compromisuri (un compromis a fost chiar numirea lui Tariceanu premier) desi va numeati DREPTATE SI ADEVAR, sa va spalati rufele in familie (ca o alianta ce erati ) si sa fiti si disponibili la dialog in momentele cheie.

    Sper din tot sufletul ca PSD sa nu ia majoritatea ci PDL. dar daca nu, sa vedem cine va sprijina. Boc zicea ca UDMR (sanse minime sa ia pragul electoral) ori PNL fara Tariceanu. Pai nu e PNL acelasi cu psd? Sinteti tot o contradictie acolo la virful conducerii. Nu ati lucrat bine de la bun inceput.
    PSD a profitat din plin de aceste slabiciuni, de o parte si de alta a partenerilor la alianta.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:21 pm

    dle- crane-va intreb si eu sfios,si cu bujori in obrajori-dv vorbiti serios?s-au sunteti pus pe glume?
    daca da spunetine si noua ,sa putem ride,altminteri nu-mi explic zapaceala dv,desi la prima vedere pareti un om serios.
    asa ca va rog sa ne scoateti din ceata ,sa stim ce avem de facut sa ridem ori sa…ingnore..

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:22 pm

    Să nu se spună că sunt chiar off-topic, aş ruga pe cineva care susţine această moţiune de cenzură, efectivă sau morală, să mă îndatoreze cu o explicaţie asupra următoarelor probleme:

    1) ce importanţă are dacă PSD votează sau nu această moţiune, ce importanţă are dacă alte partide o votează sau nu, atâta timp cât nu are nici o implicaţie în afara imaginii.

    2) dacă PSD ar fi depus o moţiune de cenzură în care ar fi scris că PD-L este coautor moroal al actualei guvernări (dat fiind că PDL=PD+PLD a fost la guvernare, este firesc ca cineva să poate spună justificat aşa ceva), Partidul Democrat Liberal ar fi votat moţiunea PSD?

    Eu am adresat doamnei Udrea sfatul să nu urmeze pentru campania electorală curentul electo-publicitar al partidului şi văd că nu mă crede pe cuvânt că-i dăunează. Întrebările de mai sus şi le poate pune absolut orice cetăţean cu drept de vot din colegiul domniei sale. Părerea mea, deşi nu mi-o cere nimeni, eu tot o ofer, pe acest blog, în asemenea momente, şi-ar avea locul dezbaterea iniţiativelor legislative pe care doamna Udrea vrea să le promoveze în cei 4 ani, în forma care urmează să fie propuse Camerei Deputaţilor. A început campania de ceva timp, practic a trecut un sfert din ea, şi încă nu am aflat nici măcar un proiect. Singura referire la un proiect electoral este despre Metroul Bucureştean prelungit în cartierul Drumul Taberei, o idee costisitoare, improbabilă şi utilă societăţii, care nu are însă nici o treabă cu statutul de deputat. Când se vota pe listă, proiectul de guvernare se împletea armonios cu “pachetele de legi”. Acum este uninominal, nu mai există acel “ce face partidul la guvernare”, despre asta ar trebui să vorbească eventual preşedintele partidului sau candidatul la funcţia de premier, domnul Stolojan. Eu m-aş aştepta ca doamna Udrea să ne posteze textul iniţiativelor legislative pe care le va propune iar alegătorii să-şi spună punctul de vedere. Dacă această dezbatere nu se face acum, nici nu cred că se va mai face. Cine mai bagă în seamă părerea alegătorilor referitoare la proiectele de lege după alegeri. Chiar am comentat nişte legi propuse de guvern spre dezbatere, nu am primit niciodată un răspuns. Legea spune să le pui în dezbatere publică, dar nu se te şi interesează ce spune publicul.

    De exemplu, domnul Oprescu doreşte să închidă parcurile noaptea, probabil că o dispoziţie a primarului general. O asemenea idee năstruşnică nu a gândit-o nici Ceauşescu. Ce mai urmează? Să nu avem voie să ieşim afară după ora 10? Să nu respirăm în grupuri mai mari de 4 oameni? Reacţia politica a aleşilor, numiţilor şi angajaţilor care formează, în totalitatea lor, autoritatea şi organizaţia statul român… este din ce în ce mai abuzivă, din ce în ce mai ciudată, din ce în ce mai asupritoare pentru cetăţeni.

  • avocatul a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:23 pm

    Exista, desigur, multe nereguli vizibile in activitatea curenta a TVR .In ultimii ani, Cerbul de Aur -o marca a TVR- a devenit din ce in ce mai saracacios ,s-au pierdut sistematic drepturile de televizare a meciurilor de fotbal din Divizia A, buletinele de stiri sunt din ce in ce mai slabe in idei .Saracia pare sa devina o stare de permanenta.Multe voci spun ca un audit facut acum la TVR ar scoate la suprafata lucruri incredibile .Unele dintre ele ar fi contractele extrem de paguboase banului public facute pentru emisiuni gen :”Surprize, surprize ” etc. Pentru amanunte , prietenii mei va pot sta la dispozitie .Dvs. ma cunoasteti si stiti ca nu avem voie sa dam publicitatii anumite aspecte din dosare .Numai bine va uram , tot colectivul !

  • balbeck a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:23 pm

    cenushares Says:

    November 6th, 2008 at 12:09 pm
    balbeck,

    cum costa medicamentu’ ala 1 milion daca el se poate vinde si cu 400000? sa intelegem ca avea 150% adaos? cand spui jaf te referi la farmacistii care ne jefuiesc cu asemenea preturi? poate stie dementu’ ce stie.

    Omule,ce ai?Pretul e impus de ministerul sanatatii,nu farmacistii fac pretul.
    @Bibliotecaru,daca ministrul sanatatii vrea sa hotarasca cine sa traiasca si cine nu(e vorba de bolnavi de cancer),asta inseamna.Toti sunt o clica mana-n mana.Doresc sa moara oameni,da.Nush care e scopul lor.De ce.Mai bine fugim cat mai putem.

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:25 pm

    zappa, de la tine oricum nu ma astept decit la “hahahihi”, asa ca nu astepta explicatii.

  • balbeck a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:25 pm

    Seful tvr-ului…mdea.

  • balbeck a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:26 pm

    Bibliotecaru,Parcul Central din NY se inchide dupa ora 11 noaptea.O fi modelul american luat de Oprescu?

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:28 pm

    Mi-a amintit ce spunea acum câteva luni o înfocată susţinătoare a PD-L. Şi acum mă alătur şi eu întrebării domniei sale, de ce nu pun înstăriţii din PD-L câte un milion de euro să-şi facă o televiziune hertziană, până la alegerile din 2012 cu acoperire naţională?

    Şi mai am o întrebare, dacă TVR l-a respins, de ce nu este măcar aici. Nu este deloc greu să pui un clip pe blog, există un motiv pentru care o postare nu este dedicată acestui clip, există un motiv pentru care fiecare blog al PD-L să nu aibă acest clip, există un motiv pentru care site-ul PD-L să nu aibă, la loc de cinste, acest clip? De fapt întrebarea era de ce nu promovează acest clip chiar PD-L.

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:30 pm

    Bibliotecar,

    eu v-am spus ca sinteti prea optimist in ceea ce o priveste pe dna Udrea. Si eu am sperat ca se va apuca macar pe acest blog sa DISECE probleme, proiecte…poate chiar sa combata aceasta lege electorale proasta care nu da decit 30 de zile pentru campania electorala- timp in care practic oamenii nici nu pot cunoaste candidatii. Dar e evident de ce e preocupata dumneaei. Si eu regret acest lucru. Dar v-am spus, pe Elena Udrea are cine sa o invete (noi consideram ca prost, desigur) cum sa cistige alegerile. Si intotdeauna, scopul scuza mijloacele, vor replica o multime de bloggeri.

  • balbeck a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:36 pm

    Bibliotecaru,Branza william are tv.Eu asa stiu.

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:37 pm

    @ balbeck
    Ministru sănătăţii a hotărât că sunt prea mulţi eventuali bolnavi de diabet şi mai bine spune că diabetul nu se încadrează în condiţiile unui grad de handicap şi nu le mai dă bani… (Spre bucuria CNAS)

    Nu e vorba de bolnavii de cancer şi atât. Este vorba de stabilirea unor criterii de acces la ATI astfel încât să se reducă cheltuielile, desigur aţi ghicit, Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate. V-am spus, eu unul nu am sesizat că dl. Nicolăescu să fi făcut altceva întreg mandatul decât să ofere avantaje CNAS. Probabil (am eu aşa o intuiţie) când nu va mai fi ministru va avea un post călduţ şi bine plătit în acest CNAS. Mai e puţin şi veţi vedea dacă am dreptate.

    Proiectul de Ordinul cu pricina (din câte ştiu nu s-a dat încă) este extrem de greu de găsit. Cu chiu şi cu vai am dat de el. Am un adresă către el şi alte lucruri interesante pe postarea:
    http
    bibliotecarul.blogspot.com/2008/10/ati-vs-nicolescu.html

  • Katrina a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:39 pm

    @Crane

    Daca in 30 de zile oamenii nu-si pot cunoaste candidatii este pentru ca ei, candidatii, nu fac nimic ca sa fie cunoscuti in circumscriptia unde candideaza. Un adevarat politician roman nu poate da mana cu un maturator de strada sau un simplu muncitor, pensionar, etc. pentru ca vede acest gest ca si o injosire. Doar niste afise si aparitii la TV nu-i destul, lumea trebuie convinsa…..

  • Filip G a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:44 pm

    Apropo PD_L prin Basescu a cam taiat puntile de legatura intre PD_L si alte partide.Apropo PRM are cam 3 % cu tot cu UDMR nu faceti 50 %.Sa inteleg ca viitoarea guvernare si majoritate va fi PSD-PC-PNL.Interesant asta e si datorita mandatului de 2 ani si Buna guvernare in CDR.

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:49 pm

    @ balbeck
    Da, Central Park NY este închis pe timp de noapte, aveţi dreptate, este închis traficului de vehicule:
    The Park Drive is closed to vehicular traffic – Weekdays: 10:00 am – 3:00 pm and 7:00 pm – 7:00 am.
    Weekends: 7:00 pm Friday – 7:00 am Monday
    Holidays: 7:00 pm the night before – 7:00 am the day after.
    Speed limit 25 mph

    Dacă ar fi închis şi pentru pietoni şi nu ar fi din când în “cânt” câte o agresiune pe acolo, măcar o poşetă furată, oare cu ce s-ar ocupa Central Park Police. :)

    Şi să fie alte parcuri care se închid în lume, nici nu are importanţă. La ei este la ei, la noi este la noi. Poate costă scump să laşi luminile aprinse şi să pui şi un gardian sau doi să se plimbe pe acolo, dar totuşi. Cineva ne mai taie din colţul de la pâine, dacă ne taie şi din circ, lumea s-ar putea să nu mai aibă deloc răbdare.

  • lulu a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:49 pm

    Astazi mi s-a intamplat ceva straniu, la iesirea dintro institutie, m am intalnit cu doi fosti colegi din presa, mergeau la reportaj (cum se exprima ei). Evident ca au inceput….lulu te am vazurt la tv cu Elena Udrea, ce cautai tu cu ea?!!!!!!!Nu am reactionat, dar am cerut explicatii la respectiva formulare …..ce cautai tu cu ea!!!!!!. Nu va spun ce raspuns mi s-a dat, cert e, ca nu numai presa din bucuresti e BOLNAVA ci, si cea din provincie. Am dat explicatiile de rigoare, i am rugat sa nu mai presupuna ca NU AU VOIE din punct de vedere moral…. Oricum mie mi au facut un serviciu, mi au intarit dorinta de o sustine si mai acerb pe d Udrea, voi reactiona cand cineva va fi needucat sau presupune dupa ureche.
    Acum inteleg cat de greu este sa porti povara unor vorbe grele, sa infrunte toti misoginii, toti frustratii din presa si nu numai. Raul predomina, dar sper sa nu si invinga!

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 04:59 pm

    Katrina, sint de acord. Dar si legea ar trebui modificata. Uite in US ce simplu e. Oamenii au timp sa cunoasca, sa discute, sa priveasca pe candidati in dezbateri organizate. La noi politicienii aleg sa tricoteze sau sa imparta sarmale inainte de inceperea campaniei…pentru a se face cunoscuti. Daca macar timp de 90 de zile s-ar face campanie sint sigur ca s-ar ajunge sa se discute si despre proiecte. Iar in acest timp impartitul sarmalelor ar fi interzis pt ca ar fi vazut ca mita electorala. Iti spun, 30 de zile nu inseamna nimic… daca e vorba sa inveti despre proiectele si ideile unuia sau altuia, sau daca e sa-i cunosti trecutul (caci unii candidati sint noi, nici nu stim cine sint). Dar mie mi se pare ca nici nu se doreste acest lucru. Il avem pe X candidat in colegiu, nici nu avem timp sa ne dezmeticim cine e si ce-a facut (nici macar ziaristii) …ca trebuie sa il votam.
    De aceea, la noi alegatorul se duce la vot debusolat,dezamagit, neconvins si sictirit. Eventual nici nu se mai duce.

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:04 pm

    @ Crane
    Eu încă trăiesc sub impresia că doamna Udrea este prost sfătuită de cei din staff-ul electoral. Ba chiar cred că în acest staff există infiltraţi meniţi să o facă să piardă din avantajul electoral pe care îl are în acest moment. Sper din toată inima că este aşa. Eu altfel nu pot să înţeleg cum a ajuns acest subiect aici când el deja se stinsese în media fiind tot discutat de mai bine de o săptămână. Deja a plictisit pe toată lumea şi toată lumea a înţeles că afacerea moţiunea o un fel de glumă la care nu râde nimeni.

    O problemă foarte interesantă a fost supusă atenţiei noastre de către domnul Boda, aseară, la Realitatea TV, anume că nici un partid nu ar putea forma singur un guvern, nu atât din cauza scorului din alegeri, cât din faptul că nu au specialişti ca să ocupe toate ministerele. Nici măcar cei din PSD, care se laudă că au cei mai mulţi specialişti, nu-i mai au, pentru că s-au risipit care încotro. Şi atunci retrăim sindromul Constantinescu, avem zeci de mii de specialişti, dar că nu-i convingem să se implice la guvernare. Mesajul fostului preşedinte Emil Constantinescu a fost că adevăraţii intelectuali şi profesionişti sunt numai sub semnul cheii, şi când au ajuns la putere au început să dea din colţ în colţ câutând o cheie care să se potrivească în gaura guvernării. Este evident că marea masă a specialiştilor formaţi la şcoala de cadre a PCR (şi aici nu vorbesc peiorativ, ci realist), oameni care puteau ocupa un post de ministru, s-a erodat şi revoluţia nu a adus cu sine soluţii politice pentru ministere. Ori nu se pot lua la infinit oameni “civili” din minister pentru a-i activa politic şi, după 5 minute de politică, să-i pui în fruntea unui guvern, cum a fost cazul domnului Cioloş, de exemplu.
    Iată o problemă importantă, pentru că dacă acum este greu, peste 4 ani vom aduce miniştrii, şi chiar oameni politici, din străinătate.

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:09 pm

    @ balbeck

    Televiziunea domnului William Gabriel Brînză nu este prinsă de antena mea colectivă.

  • lulu a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:12 pm

    Biblio, de ce spui ca staff-ul nu este profesionist? De unde stii cum merge campania d Udrea? Este zilnic printre oamenii din colegiul respectiv, are o agenda de parcurs. Este activa, doar nu crezi ca sta in casa!!!!

  • silverstar a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:13 pm

    Crane – de ce nu vorbeşti tu despre pomenile PNL şi PSD? De ce crezi că ăstora li se permite? De ce unii pensionari au primit zahăr şi făină? Din banii cui? De ce discriminare? De ce cred guvernanţii că mie mi-ar prisosi? De ce odată cu pensia pe oct, pensionarii au primit şi scrisoare de “atenţionare” semnată de Tăriceanu? Ce să înţeleagă bietul pensionar? Că a primit pensia mărită ca să voteze după cum îi şopteşte Tăriceanu sau pentru că a muncit o viaţa şi pensia este răsplata pentru activitatea desfăşurată? :roll:
    De ce a ieşit Geoană pe TV-uri ca să se laude că a obţinut mărirea pensiilor şantajând guvernul PNL? Chiar n-a urmărit nimic Geoană? De ce PSD-iştii ies pe OTV chiar înainte de a-şi începe Diaconescu emisiunea DDD? Pentru că pe canalul acela se uită doar naivii şi oamenii needucaţi, nepregătiţi, neinstruiţi… :oops:
    Iată cum cei din alte partide au voie să facă orice şi nimeni nu-i trage de mânecă… :lol:

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:15 pm

    @ lulu
    Stimată doamnă,
    Nu puneţi la inimă. Vin vremuri grele, oamenii se schimbă.

  • Filip G a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:18 pm

    Asa sa spus si de OBAMA ca a fost votat de populatia needucata.Ia priviti putin si mai reflectati,chiar nu a gresit PD si mai apoi PD_L in nici un moment?

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:22 pm

    Bibliotecar, eu chiar cred ca specialistii nostri sint prin strainatate. Chiar daca ei ar dori sa vina inapoi, nimeni nu doreste in Romania sa ii coopteze in echipe ministeriale etc. Tinerii buni au plecat si de multe ori sint considerati,. din aceasta cauza, necunoscatori ai problemelor romanesti. Nu este adevarat.
    Acum se incearca trimiterea la specializare a noii generatii… Elena Basescu e un exemplu. Acestia ne sint specialistii, va trebui sa ne descurcam cu ce avem.

    dna Udrea e suficient de inteligenta sa inteleaga unde bateti, insa mentorul sau spiritual ramine, imi pare rau sa o spun, Traian Basescu. Modelul acestuia, personalitatea sa sint pentru dumneaei sacre si reprezinta si criteriu de selectie pentru stafful sau de campanie. Eu cred ca este evident. Dumneaei este blonda de la Golden Blitz, cu geanta intr-o mina si celularul in cealalta, oricind gata sa sara in apararea presedintelui, si sa atace Guvernul si Dusmanii din umbra. Cine nu este cu noi este impotriva noastra. Oricit de mult ne supara faptul acesta, este o realitate pe care dnei o intareste zi de zi. Cu aceasta imagine va cistiga totusi alegerile, stati linistit!

    Problema este, ce va face dupa aceea?

  • zzz a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:23 pm

    Ce se mai lauda unii pe altii aici. De fapt toti cei care scriu sunt din staff-ul de campanie a lui Elena Udrea si fac comentarii la comanda.
    Administratorul a aprobat 30 de comentarii dupa comentariul meu, care inca asteapta sa fie aprobat.
    Halal blog!

    Administrator:
    Dvs. postati pentru prima oara pe acest blog si nu cunoasteti regulile. Acele 30 de mesaje sunt postate fara moderare deoarece cei ce le posteaza sunt useri vechi, in niciun caz staff-ul de campanie si au acest privilegiu.

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:32 pm

    Silverstar,

    OTv e televiziune particulara. Eu nu sint de acord ca TVR sa discrimineze pe nimeni si am spus-o. PDL are toata libertatea sa ne convinga…si sa faca ce spoturi vrea. Numai ca -pe mine personal nu ma convinge cu sintagma guvernarea psd-pnl, atit timp cit Boc nu este in stare sa imi spuna ca refuza categoric o sustinere in parlament din partea PNL, un partid compromis.

    Uite ca in ciuda sintagmeni PNL-PSD, psd are numai de cistigat… Ma tem ca PDL l-a ridicat in sondaje, nu Tariceanu, din moment ce Pnl a ramas atit de in urma.

    Daca unii mint in fata, nu inseamna ca trebuie sa facem toti la fel…strategie electorala defectuoasa!

  • lulu a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:36 pm

    Crane, te intreb de ce iti permiti asemenea afirmatii FALSE? A, da, esti unul dintre misoginii blogului! Te simti mai bine acum, mai implinit? Pacat!
    “Dumneaei este blonda de la Golden Blitz, cu geanta intr-o mina si celularul in cealalta, oricind gata sa sara in apararea presedintelui, si sa atace Guvernul si Dusmanii din umbra.”
    “Poate ca tata Leana din Plescoi chiar e indusa in eroare de aceasta sintagma guvernarea PNL -PSD.PNL”

  • cristi a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:42 pm

    **Buna seara** Pt cei ce nu stiu pot sa confirm ca toate subiectele postate pe blog sunt numai si numai de d-na Udrea SINGURA concepute. Nu se consulta cu nimeni .
    **Tot spre stiinta unora confirm ca in staff sunt consilieri ziaristi, profesori universitari , 1 scriitor cunoscut , 2 avocati , un medic , studenti de la diferite discipline si alte persoane si nu este nevoie de sfaturi ,,capcana ” afisate de cite un ……… x moare de grija …. si ,,cutu ‘ de drum lung ….
    **Recomandari personale ,,geniilor” bolnave de prea plin cultural sa creeze opere de arta , literare , filozofice etc pt natiune altfel se cheama ca au ,,latrat” degeaba .

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:43 pm

    Lulu, eu nu sint misogin. EU chiar este blonda si dupa cum stii, chiar v-a dus la Golden Blitz sa mincati la prinz. Elenei Udrea ii place aceasta imagine.

    Ai uitat ca eu am spus in multe rinduri ca dna Udrea POATE mai mult decit face si a obtinut deja. Asta inseamna ca am incredere in capacitatea sa, in ratiunea sa. Consider insa ca a ALES sa nu o faca din motive electorale, personale, de imagine etc…. Din moment ce nu mai indoiesc de capacitatile si abilitatile sale, nu ma poti acuza de misoginism.

    Si mos Vasile din Dabuleni poate fi indus in eroare…desigur

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:45 pm

    Cristi,

    paternalismul dvs e debordant. Dvs sinteti profesor universitar?

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:46 pm

    Nu m-am indoit nici o clipa ca dna Udrea concepe singura temele blogului.

  • Katrina a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:49 pm

    @Bibliotecarul

    Chestia cu specialistii de prin ministere este o sperietoare de tip romanesc. Dupa cum v-am mai spus, nu-i nevoie de un agronom ca sa ocupe ministerul agriculturii…………un ministru are consilieri…..

  • Bibliotecaru a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:50 pm

    @ lulu
    Eu nu spun neapărat că cei din staff nu sunt profesionişti, cred şi sper că cel puţin cea mai mare parte a lor (am personal convingerea că printre ei sunt şi infiltraţi, dar asta este altă poveste) sunt oameni sufletişti care cred în binele promis de PD-L, care încearcă să facă totul pentru ca rezultatele să fie cât mai bune. Eu spun că implicaţia staff-ului electoral nu este însă 100% benefică acţiunii electorale, adică că efortul campaniei electorale aduce rezultate, de multe ori, negative.

    Mai demult spuneam că doamna Udrea ar trebui să se concentreze pe elementele care o definesc, în această campanie cu noutate uninominală, şi să renunţe la discursul anti-contracandidat. Domnia sa luptă cu oameni care nu au nici o treabă cu politica, cum poate domnia să se lupte politic cu un sportiv şi o cântăreaţă. Ce poate demonstra cu această luptă? Chiar dacă va câştiga această luptă de campanie, ce demonstrează acest câştig? Soluţia este să aibă un culoar al domniei sale şi să avanseze cu un parcurs sigur pe acest culoar, fără să o intereseze de contracandidaţi.

    A fost de exemplu acea întâlnire cu studenţii de halloween. Din punct de vedere politic acţiunea poate a fost OK, pretextul OK, un pic de pseudo-petrecere, eu nu am fost acolo ca să mă pronunţ într-un fel sau altul. Din punct de vedere electoral, doar pe ce am văzut la televizor (dacă cei de la tv au manipulat informaţia, rog să fiu iertat), a fost un anti-succes. Şi am să spun câteva motive.
    - Întrunirea era în spaţiu deschis, în condiţiile în care era destul de rece. Să spunem că aici poate nu se putea “aranja cu starea vremii”, deşi, având în vedere că era vorba de momentul halloween, s-ar fi putut aranja ceva cu încălzirea tocmai ca să fie adaptat şi cu momentul sabbath night-ului vrăjitoarelor, fie cu un aranjament de tip Harlem, cu butoaie arzânde (cum fac cei din ghetou), fie cu tunuri de căldură… soluţii ar fi fost, dacă le-ar fi căutat cineva.
    - Întrunirea era în paralel cu un concert de muzică care a adunat mai multă audienţă decât PD-L-ul şi asta este o greşeală organizatorică. Nu ai cum să nu te interesezi de ceea ce se întâmplă în jurul tău, mai ales dacă mizezi pe faptul că e lume în parc.
    - La întrunire au participat studenţii, care, este firesc, votează la ei acasă, nu în Drumul Taberei şi scopul lor acolo era să fie aproape lângă cea din pozele ziarelor de scandal şi nu lângă omul politic Elena Udrea.
    - Discursul politic nu a fost personalizat, s-au repetat acelaşi slogan anti PNL şi anti PSD pe care PD-L îl tot bagă în faţă, fără a oferi informaţii noi, fără a exista nimic care să justifice participarea publicului, un discurs care prinde poate (deşi cred că şi aici există o minimă saturaţie) la membri de partid, la simpatizanţii partidului, dar care are un efect contrar asupra indecişilor, nu mai vorbesc asupra membrilor PSD/PNL. Şi atunci care este rostul lui, pe cine convinge el?

    Doamnă lulu,
    Eu ştiu că dumneavoastră şi alţi oameni care vor binele PD-L-ului, oameni de altfel cu bune intenţii ai acestui blog, mă percepeţi ca pe un inamic, dar aşa inamic cum sunt eu, încercaţi să regândiţi dumneavoastră cele ce le spun ca şi cum ar veni dintr-o sursă neutră, despre care nu ştiţi că ar fi “împotriva” PD-L. După ce faceţi asta şi hotărâţi că nu am dreptate, stabiliţi verdictul.

  • Crane a scris pe 06 Noiembrie 2008, 05:51 pm

    Cristi, daca v-ati gindi mai profund la parerile -nu ale mele, ale Bibliotecarului, cred ca ati cistiga mai multi nehotariti. Nu e cazul sa ne jigniti…e parerea noastra ca Elena Udrea nu face destul, ori face prea putin in aceasta campanie electorala.

1 2 3 23

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila