rss
home
04
Martie

VOICULESCU DESPRE MARIN SORESCU

You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “VOICULESCU DESPRE MARIN SORESCU”.

Citeste mai mult despre:

,

TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:

lista articole

comentarii

Comentati folosind contul de Facebook:
Sau completati campurile de mai jos:

  • Bibliotecaru a scris pe 04 Martie 2009, 11:30 pm

    @ N.G.
    Atenţie! Nu politica, doctrina!

  • N.G. a scris pe 04 Martie 2009, 11:32 pm

    Biblio

    Am vazut,dar v-am testat vigilenta ;)

  • Bibliotecaru a scris pe 04 Martie 2009, 11:39 pm

    @ Elena Udrea
    Stimată doamnă,
    Sunt total de acord cu ceea ce spuneţi, mai puţin un amănunt…
    Spuneţi că se doreşte înlăturarea lui Traian Băsescu. Ei bine nici măcar asta nu cred că se doreşte, aşa ar fi măcar un motiv logic. Este pur şi simplu superficialitatea şi tabloidizarea presei şi a televiziunilor în goana după audienţă.
    Trăim într-o lume în care mercantilul şi comercialul a pătruns atât de puternic încât realitatea de afară este atât de deformată încât nimeni nu o mai poate recunoaşte. Iată, prezenţa dumneavoastră cu mielul în braţe şi, aţi uitat, cu pantofi cu toc, este mai importantă decât Marin Sorescu, Eugen SImion şi… toate celelalte activităţi culturale şi academicieni.
    Aţi urmărit ce au scris pe blogul dumneavoastră cei care vă stimează? Poate că ar trebui să citiţi, vă garantez că este o lectură interesantă, mai ales printre cei care înjură din greu pe Adrian Păunescu şi Mircea Dinescu… Ştiţi de ce? Pentru că s-au obişnuit să înjure “adversarul”, politica i-a obişnuit să urască.
    Este foarte bine că începeţi să înţelegeţi unde duce ura semănată în campaniile electorală în sânul susţinătorilor de campanie. Încă o dată vă recomand să monitorizaţi exploziile de furie împotriva celor care vă sunt “adversari” politici. Mă gândesc că societatea românească şi România nu merită aşa ceva.

  • Bibliotecaru a scris pe 04 Martie 2009, 11:41 pm

    @ N.G.
    Stimată doamnă, sunt ani de zile de când solicit politicienilor să intre în legalitate, adică să aibă partide şi nu găşti, şi politică nu interese. Astfel de lucruri mi-au intrat în sânge mai rău decât hemoglobina. :)

  • Antoaneta Vasiliu a scris pe 04 Martie 2009, 11:43 pm

    Buna seara . Multi vor sa il inlature pe T.Basescu iar acesti multi nici macar nu vin cu o propunere,nu au un inlocuitor…Nu vreau si nu se cuvine sa afirm ca T.Basescu e perfect,nimeni nu este,dar pot sa afirm,cu convingere,ca inca nu a aparut un contracandidat redutabil pentru dansul,un om capabil sa mentina ordinea publica. Nu se stie niciodata…eu il astept.Sunt curioasa cine il scoate la lumina si de unde… :) )
    Pentru acest subiect,cu permisiunea dvs.,as vrea sa recomand citirea unei carti intitulata”Contractul social” Jean-Jacques ROUSSEAU
    Noapte buna !
    Antoaneta

  • puiu a scris pe 04 Martie 2009, 11:45 pm

    materialul sa zicem ca-i bun ,eu n-am vazut nimic rau in imaginile care s-au dat pe Antene,altceva este rau PS ;vad ca dumneavoastra ati inceput campania electorala ,nu sunteti nicio tinta ,face audienta Udrea Elena ,aici ii problema ,in rest cu apropierea de Presedinte este un adevar ,nu vad nimic rau in asta ,respectivul trust media de vreo 3-4 ani este impotriva lui Basescu .Nimic nu-i nou d-na ministru ,se descurca Basescu singur ,nu trebuie sa intrati in panica …….

  • N.G. a scris pe 04 Martie 2009, 11:45 pm

    Exact ce spuneam,media cea care ar trebui sa fie un vector moral,transforma totul in scandal.
    D-na Udrea,or fi antenele in criza si ele de aceea se intetesc atacurile,rating inseamna bani,iar dvs.sunteti printre putinii politicieni la care oamenii devin atenti.In plus strangeti prea mult capital pozitiv prin ceea ce faceti iar asta trebuie ”reglat”.As spune ”dati-i incolo”,insa media foloseste mijloace mizerabile de a se fixa pe retina spectatorului vrand nevrand,deci cred ca veti avea de furca pana la alegeri cu aceste atacuri.Doar ca acum ei ataca un ministru,deci devine evident chiar si pentru cei mai neinitiati ce hram poarta aceste televiziuni.Si pana la urma sa nu uitam ca un asemenea comportament necesita un intreg arsenal uman,ceea ce spune multe si despre cei ce lucreaza la aceste trusturi media. Nu e doar Voiculescu problema,ci toti care accepta acest tip de ”profesionalism”media.

  • N.G. a scris pe 04 Martie 2009, 11:48 pm

    Noapte buna tuturor !

    Madalina,o noapte linistita !

    Administrator:

    Noapte buna N.G.!

  • puiu a scris pe 04 Martie 2009, 11:53 pm

    Anto draga ce mai faci ?,lasa-l pe Basescu cu ordinea publica cu tot …hihihihi…nu-i treaba lui .

  • stefan7777c a scris pe 04 Martie 2009, 11:54 pm

    eu unul am fost scarbit de vocabularul folosit la adresa E.U .si de gabriela vranceanu firea…chiar am avut o postare …

  • puiu a scris pe 05 Martie 2009, 12:02 am

    Gabriela …media nu trebuie sa fie vector moral ,eventual televiziunea publica trebuie sa fie educativa si morala ,in rest sunt private si o fac pe banii lor ,pot sa laude sau sa ponegreasca pe cine vrea muschii lor in niste limite admise de CNA ….

    stefan ….rautati femenine ,o vede pe Elena ca-i frumoasa ,acum este si ministru ,o ating cand o prind in ofsaid ,ca persoana publica trebuie sa ti le asumi ,presa asa este peste tot ….

  • Maryland Andrei a scris pe 05 Martie 2009, 12:07 am

    Televiziunea este o chestiune de imagine. Un poet, un intelectual rasat, un om de cultură se remarcă mai ales atunci când vorbeşte sau scrie. Pe de altă parte, pe vremea când lucram la Antena 1 lui Voiculescu i se spunea, nu degeaba, “Frizerul”. Iată deci că ştirea, pe care nu am putut să o văd aici în America, dar care te-a înfuriat atât de tare, era pe gustul şi, probabil, în stilul patronului televiziunii respective. Pentru a ridica audienţa şi gradul de atractivitate al ştiri respective, care, presupun, se referea la chiolhanuri şi sume uriaşe cheltuite de Dinescu, din bani probabil publici, imaginea cu o femeie frumoasă, într-o ipostază deosebită -cu un miel în braţe- este ideală pentru a face telespectatorii să acorde atenţie comentariului. Ideală, teoretic, pentru a mări impactul ştiri, pentru, eventual, a atrage noi suporteri. Noi votanţi. E simplu. Un frizer nu poate judeca mai mult decât altul pentru că atunci ar avea altă meserie. Aici însă în America se spune că orice reclamă este bună şi are efectul ei, chiar dacă este întâmplătoare sau orientată contrar. Deci, capul sus!

  • puiu a scris pe 05 Martie 2009, 12:10 am

    noapte buna ,Madalina se te odihnesti si sa visezi frumos …..

    Administrator:
    Multumesc la fel ! Noapte buna Puiu!

  • Elena Udrea a scris pe 05 Martie 2009, 01:29 am

    Buna seara! Am citit ultimele o suta de mail-uri necitite pana acum. Mai am vreo doua sute. Incerc sa mai recuperez, dar este foarte greu din cauza lipsei de timp. Ce mai faceti? Se intampla o multime de lucruri in jurul nostru, pe care insa nu apuc sa le urmaresc. Pana am timp sa comentez un subiect, devine deja depasit. Pe langa faptul ca atunci cand esti la guvernare si nu oricum ci impreuna cu cei carora le-ai fost cel mai aprig adversar, nu prea ai posibilitatea sa tratezi orice tema care apare in spatiul public!

  • stefan7777c a scris pe 05 Martie 2009, 02:02 am

    Buna seara ,d-na Udrea !
    Prezenta dumneavoastra la Cetate(dolj) a dat ocazia unor ziaristi care de altfel nu au fost niciodata interesati pana acum, sa afle de poetul Marin Sorescu…eu nu mai inteleg nimic,v-au acuzat pe dvs de monopolizarea respectivei zile…in realitate ei si colegii lor sunt vinovati…de ce nu au luat interviuri lui a. paunescu,eugen simion sau alte personalitati culturale prezente ?
    pentru ca nu-i intereseaza cultura , sunt agenti comerciali nu ziaristi…

  • Katrina a scris pe 05 Martie 2009, 04:00 am

    @NG

    Cand vorbim de persoane publice sa nu ne gandim la manelisti, prostutuate si alte VIP-uri care apar in mass media, ci la POLITICIENI, la aceia pe care ii alegem ca sa ne reprezinte interesele, la aceia care voteaza legile care dicteaza buna conduita in societate. Chiar daca apar in aceleasi studiouri, e o oarecare diferenta de care trebuie sa tinem cont……….

  • Diana a scris pe 05 Martie 2009, 04:01 am

    As dori sa stiu daca cei care lucreaza in spitale si studentii pot beneficia de tichete de vacanta.Mi-as dori tare mult sa vizitez Vulcanii Noroiosi,oare care ar fi modalitatea cea mai usoara?Indiferent ce spun altii despre dvs probabil veti reusi ca prin aceste tichete de vacanta sa mai reduceti din stresul de zi cu zi al oamenilor.Si asa la noi in tara avem extrem de multi depresivi.Oare puteti constientiza cat bine fac aceste tichete unor oameni?.Imi doresc foarte mult ca si studentii sa poata beneficia de aceasta facilitate.Am mai intalnit o problema ,chiar la mine in familie:tata s-ar putea sa primeasca dar mama nu deoarece este pensionata pe caz de boala.Oare tata daca primeste nu ar putea imparti biletul in doua deoarece oricum nu cred ca va merge undeva fara mama.Eu cred ca ar fi bine ca sotia daca nu are aceste tichete si sunt casatoriti legal sa poata merge alaturi de sotul sau si invers.VA multumesc si va doresc mult succes.Cu toata dragostea Diana

  • silverstar a scris pe 05 Martie 2009, 07:50 am

    Bună dimineaţa! :lol:

    Citatul zilei

    “Numai după invidia altora îţi dai seama de propria ta valoare.”
    Tudor Muşatescu

  • silverstar a scris pe 05 Martie 2009, 08:03 am

    Un zâmbet la cafea :lol:

    Diriginta le explică elevilor cum se trensmite SIDA.
    - SIDA se transmite de la EL la EA, de la EL la EL, de la EA la…
    - Doamna dirigintă, da’ de la EU la EU se transmite?…

  • silverstar a scris pe 05 Martie 2009, 08:33 am

    Voiculescu, eternul nebagat in seama

    Exista ceva la Dan Voiculescu care intriga indiferent de cat de multa bunavointa ai avea in privinta lui.

    De exemplu, mai nou, Dan Voiculescu sustine ca adevarata problema a romanilor este anarhia in care traiesc, iar Romania nu are nevoie de imprumuturi externe pentru a depasi criza care, oricum, ne asigura el, se va termina intr-un an si jumatate.

    Oricat de mult ai incerca sa renunti la tot ce stii, la tot ce ai auzit sau ai citit de rau despre Dan Voiculescu, atunci cand te intalnesti cu o idee sau fapta al carei autor este patronul Antenelor, aproape inevitabil iti vine sa spui: “cum, iar?”

    Nu trebuie nimeni condamnat. La nasterea aceastei senzatii a contribuit din plin insusi Dan Voiculescu. Dupa ce si-a construit imperiul media, Voiculescu a tinut mortis sa intre si, mai ales, sa faca politica. Esecul politic al dansului si al partidului sau a fost insa invers proportional fata de apartiile exagerat de multe si dese la propriile Antene TV.

    Dan Voiculescu nu a inteles, din experienta trista a lui Nicolae Ceausescu, ca aparatiile dese, repetate si nesfarsite la televizor nu iti asigura si succesul la public, ba se poate intampla chiar dimpotriva.

    Dan Voiculescu este inzestrat, in schimb, cu o calitate de necontestat: ambitia. Si-a propus atat de hotarat sa intre in istoria neamului romanesc si sa ramana mentionat acolo ca un erou, incat pentru asta a facut, deja, aproape tot ce i-a stat in putinta. S-a scolit la Londra, unde a incercat, la senectute, sa invete si sa deprinda arta si limbajul politicii.

    Daca i-a ajutat sau nu personal acest lucru, cel mai bine poate aprecia domnia sa, insa in numar de voturi castigate la alegeri, masterul obtinut in comunicare politica s-a dovedit nefolositor.

    Partidul Conservator, un partid de alianta

    Liderul Partidului Conservator, Dan Voiculescu, a invatat repede ca nu va avea nicio sansa de unul singur pe scena politica, iar singura solutie a constituit-o alianta cu un partid puternic. A inceput in 2004 cand s-a inscuscrit cu PSD-ul pe care, de altfel, l-a lasat repede pentru marea solutie imorala.

    Atunci cand si-a dat seama ca nu este rasplatit asa cum s-ar fi asteptat, Voiculescu a ales mai bine sa iasa de la guvernare decat sa ramana un pion fara nicio importanta.

    In 2008, Dan Voiculescu nu a mai repetat aceeasi greseala. S-a lipit din nou de PSD si a stat strans legat de partidul lui Geoana pana cand si-a vazut visul cu ochii si a fost ales vicepresedintele Senatului (chiar daca acest lucru a fost la un pas sa rupa noua si proaspata alianta si asa ciudata intre PSD si PD-L).

    Cat de mult a visat la o asemenea pozitie, fie ea si best-second, e usor sa ne dam seama dupa zambetul larg afisat pe toata fata de Dan Voiculescu vineri, 27 februarie, la Paris, unde a participat in calitate de vicepresedinte al Senatului la Conferinta presedintilor de parlamente, alaturi de Roberta Anastase, presedintele Camerei Deputatilor.

    “Felix motanul” si “solutia imorala”, doua etichete permanente

    Daca Voiculescu nu a reusit sa impresioneze pozitiv, cu siguranta, el a punctat mereu la impresia negativa. Dan Voiculescu si-a facut aproape un titlu de glorie din lupta impotriva diverselor etichete care i s-au lipit de-a lungul vremii, fie de politicieni, fie de jurnalisti.

    I s-a spus colaborator al Securitatii, mai intai de catre jurnalisti, iar apoi, oficial, chiar de catre CNSAS. Nici una, nici alta nu au contat pentru liderul PC. Jurnalistilor le-a inchis gura, intr-un fel sau altul, iar pe CNSAS l-a dat in judecata. S-a spus despre el ca ar fi mostenit macar o parte din banii lui Ceausescu. Nu s-a lasat pana nu a demonstrat ca nu a beneficiat nici macar de un leu de pe urma lui Ceausescu, ceea ce nici macar nu ar fi fost condamnabil.

    Traian Basescu, enervat probabil de dorinta lui Voiculescu de a preamarire, i-a lipit doua etichete de care “conservatorul” nu va scapa probabil niciodata: “solutia imorala” si “Felix motanul”. Ambele au prins atat de bine la public si la jurnalisti, incat au fost folosite, drept sau nedrept, pana la epuizare.

    Este ca si cum toata lumea, cu exceptia Antenelor TV si ziarelor trustului Intact desigur, toata lumea ar prefera sa il vada mai degraba in ipostaze negative decat pozitive.

    De demonstrat in justitie, singurul loc unde conteaza, nu s-a demonstrat nici unul dintre asa-zisele “pacate” ale lui Dan Voiculescu. Ba chiar, vicepresedintele Senatului se albeste pe zi ce trece, cu un zambet tot mai larg pe afisat pe fata.

    Voiculescu, mereu in defensiva

    Insa, in ciuda tuturor micilor succese inregistrate de liderul partidului conservator, iesirile si luarile sale de pozitie trec la fel de neobservate ca si pana acum.

    Declaratia: “adevarata problema a romanilor este anarhia in care traiesc, iar Romania nu are nevoie de imprumuturi externe pentru a depasi criza” ar fi stranit o dezbatere publica daca ar fi fost rostita de oricare alt lider politic. Declaratia a fost insa facuta de Dan Voiculescu si s-a stins intr-o simpla stire de agentii si Antena 1, 2 sau 3 TV.

    Dan Voiculescu nu exista politic decat atata timp cat cineva, politician sau institutie, il acuza sau il comdamna pentru ceva legat de trecutul sau.

    Dan Voiculescu face politica doar ca sa isi apere prezentul de acuzatiile trecutului.

    Sursa: ziare.com

    http://www.ziare.com/Voiculescu_eternul_nebagat_in_seama-683682.html

  • silverstar a scris pe 05 Martie 2009, 08:41 am

    Voiculescu – un ratat politic…

  • nimrod a scris pe 05 Martie 2009, 09:46 am

    @Elena Udrea,

    Doamnă,

    De când aţi fost numită ministru sunteţi mai mult decât o sursă de audienţă, aţi devenit brand. Evident că unii se învineţesc de invidie pe chestia asta… Pe de altă parte, Antenele s-au “supraturat” nu doar pentru că e Voiculescu în conflict deschis cu preşedintele ţării ci şi din cauza concurenţei Realitatea TV. Întreaga ţară, mă refer la consumatorii de televiziune, suferă într-un fel sau altul de pe urma acestui război concurenţial purtat cu “soldaţi” mai degrabă neinstruiţi, inclusiv maifestările culturale.
    La întâlnirea bloggerilor am remarcat că, totuşi, rezistaţi bine sub ploaia de blitz-uri aşa că, ei cu ale lor şi dumneavoastră cu ale turismului.
    Ar mai fi de spus că turismul ca activitate aproape culturală cînd nu e vorba doar de stat la soare, e mai greu de înţeles de către unii şi alţii mai ales când e vorba de proiecte în derulare. Murphy are despre acest aspect o lege mult mai directă în exprimare: Nu e bine să arăţi prostului lucruri în curs de execuţie.

    Vă doresc pe mai departe mult succes!

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:06 am

    Buna dimineata!
    Mult timp mi a trebuit sa inteleg de ce ni se spunea ca jurnalismul este o activitate NON-INTELECTUALA. Iata ca datarita acestor antene 1,2,3….vorbele d lui prof sunt reale si nu doar definitii exprimate in van. Tot el ne spunea ca, jurnalist te nasti nu te faci…..Ei aici este dilema mea, cati oameni de presa avem cu acest talent nativ, cati se respecta? Realitatea de azi ne arata un exemplu negativ, in trustul lui voiculescu, aici se darama oirce: onoarea, deontologie, respect, analiza bazata pe stire reala si nu presupusa….. Cati jurnalisti au citit maiorescu si sa invete ceva din LOGICA lui????? Cati au o cultura generala sau minimum de cunostinte macar despre viata, ca sa poata judeca un om politic, care se zbate sa faca ceva? Au antenistii intiparit in cap ideea PRECIZIEI si nu a OBSESIEI? Stiu ei, acesti jurnalisti de “carton”, regula de baza in aceasta meserie:” maximum de informare si minimum de cuvinte” ? Asta se invata in initierea ta ca viitor meserias…..dar nuuuuuuuuuu, la antene se vb mult si prost, aproape ca se aduleaza intre ei! Ipocriti in toata regula. Noroc mare pe noi cei cu pretentii ca stim sa discernem calitatea informatiei. Din cate remarc, la ei regula vinului vechi nu corespunde…….CALITATE ioc, prostie MULTA!

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:24 am

    O sa ajungem sa auzim replica: ” ELENA UDREA ESTE UN PRODUS COMERCIAL” Dar in mintea lor stupida, nu si dau seama ca si asa fiind – e o mare calitate, sa fii in obiectiv…..Pai hai sa analizam: cate femei sau barbati politicieni n ar vrea sa fie mediatizati la ore de maxima audienta, dar n au atuuri, n au sclipire, n au NIMIC…. sunt serbezi chiar plictisitori. Asa ca…….

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:28 am

    Murphy are despre acest aspect o lege mult mai directă în exprimare: Nu e bine să arăţi prostului lucruri în curs de execuţie.

    O da, nimrod! Ce bine ai amintit , se mai potriveste de minune, iti multumesc!

  • ion adrian a scris pe 05 Martie 2009, 10:31 am

    Asupra calitatii umane , juridice si morale a dlui AN pe baza unui extras din discursul dlui de ieri prin care cica ar fi cerut cu adevarat si in mod serios deputatilor sa voteze ptr inceperea urmaririi penale:

    Cu puţine zile în urmă, la Palatul Cotroceni, Traian Băsescu impunea celor mai înalţi reprezentanţi ai puterilor Statului din Parlamentul, Curtea Constituţională, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul General să fie rezolvat cazul Năstase întocmai şi la timp. sigur, indicaţii de acest gen exced cadrul democratic şi constituţional, dar cine să judece acest lucru, mai ales cine să acuze, când toţi reprezentanţii Statului stăteau în poziţie de drepţi.

    Doresc însă, pentru a evita orice fel de neclaritate în legătură cu votul pe care-l veţi exprima în aceste condiţii, un vot pe care să-l daţi în cunoştinţă de cauză, citind, recitind art. 109, care vă dreptul să hotărâţi dacă sunt argumente pentru începerea urmăririi penale sau nu, în condiţiile în care procurorul general n-a dorit să clarifice aceste lucruri (deşi Regulamentul Camerei îl obliga să facă acest lucru)

    Eu cred că lucrul cel mai firesc este să votaţi începerea urmăririi penale, pentru că un astfel de vot arată forţa parlamentarismului în România; capacitatea parlamentarilor de a asigura un echilibru în ceea ce priveşte viaţa politică din România; faptul că Parlamentul nu este o secţiune a Palatului Cotroceni. În felul acesta veţi dovedi, acceptând începerea urmăririi penale că parlamentarii reprezintă o forţă de echilibru în sistemul puterilor statului din România :) :) :)

    Nota mea : cand vorbsti la misto, misto vei deveni tu insuti, un individ bun numai sa numere oua in piata sau cine stie in puscarie ?

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:36 am

    Stefan, ma gandeam ca un cioban OLTEAN, nu poate imparti cu nimeni nimic,hihihihi! Ori totul ori nimic…….Nu asa e legenda despre olteni, ca ei sunt numai ei? Autorul, n a avut curaj sa l asocieze pe oltean cu vrancean…….. Ce rea fusei, daca asa se spune ce vina am eu?

  • N.G. a scris pe 05 Martie 2009, 10:41 am

    Lulu

    Esti foarte pornita de dimineata….. Mie imi place mai mult exprimarea lui Nimrod…. ”un brand”. Un brand pentru turismul romanesc.Daca rezultatele vor deveni vizibile,va fi mereu asociata cu relansarea acestui sector,iar acest lucru nu ii va putea fi luat indiferent de ce mijloace se folosesc pentru asta.

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:49 am

    Gabi, pai nu eu voi spune asa ci, EI -domniile lor jurnalistii…..Acesta era mesajul meu. Nu mi pune in carca ce nu spun, ca nu pot duce, hihihihi!

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:50 am

    O sa ajungem sa auzim replica: ” ELENA UDREA ESTE UN PRODUS COMERCIAL” fa analiza pe text…..apoi mai vb.

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 10:52 am

    V am lasat, mai vb despre tot ce misca in tara asta, nimic sa nu ne scape…..Spor la treaba!

  • N.G. a scris pe 05 Martie 2009, 10:53 am

    Am inteles Luluta textul,nici nu te-am acuzat de nimic:)

  • anonim a scris pe 05 Martie 2009, 10:59 am

    http://www.youtube.com/watch?v=mUm_oL57QNU

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 11:01 am

    http://www.youtube.com/watch?v=OO83ODhHxU4
    Ce pacat, la europa fm au spus acum ca cher, mai are de trait max 3 ani, a contactat un virus mortal.
    Gata va las.

  • cenushares a scris pe 05 Martie 2009, 01:45 pm

    diana,

    “Mi-as dori tare mult sa vizitez Vulcanii Noroiosi,oare care ar fi modalitatea cea mai usoara?”

    crezi ca ministerul turismului o sa acrediteze vulcanii noroiosi? … :)

  • cenushares a scris pe 05 Martie 2009, 01:50 pm

    madalina,

    cineva a umblat la style si acuma background’ul de la caseta Name si cel de la Mail este galben si e imposibil sa vezi scrisul alb pe fond galben … e usor de modificat .. o poti face si tu …. daca vrei iti spun eu cum

    Administrator:
    Nu a umblat nimeni la design. Acesta este asa din octombrie anul trecut.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Martie 2009, 02:05 pm

    desi imi propusesem ca o perioada sa nu intervin,iata ca ati reusit sa va rupeti o ora din pretiosul dv. timp de ministru si sa interveniti pe blog pt a va spune,probabil pt a va descarca de unul din ofurile care va apasa sufletelul de ministru.
    dar sa revin la cestiune,adica la evenimentul in sine provocat de prezenta dv la un chiolhan ,DAT DE MIRCEA DINESCU’
    sa zicem ca nimic rau in toata chestiunea asta,sa zicem pt ca daca ne uitam putin in trecutul imediat,adica sa zicem ultimul an,indraznesc sa va intreb :
    cu ce-i mai bun MIRCEA DINESCU IN RAPORT CU TICALOSII LUI VOICULESCU[DANA GRECU SI RADU TUDOR IN ACEST CAZ]?
    pai in urma cu o luna intr-un numar din PLAI CU BOI-dl mircea dinescu,cel care era in postura de GAZDA AMABILA SI FERICITA,va prezenta in revista lui….WOW IN IPOSTAZE SI CU COMENTARII….
    asa ca indraznesc sa va intreb cu toata sinceritate-SCOPUL VIZITEI?
    daca aplaudacii orbi uita unele lucruri si sar precum grivei cind este atitat fara a judeca putin ,eu ca un simpatizant rational vin si va intreb-DE CE ATI BATUT PALMA CU ACEST DOMN OPORTUNIST SI PROFITOR-MIRCEA DINESCU.
    care de peste 19 ani se invirte numai,si numai pe linga ,CASCAVAL’
    dupa ce campanii a desfasurat impotriva dv eu daca eram in locul dv ii indesam mielul in….dar nu vreau sa folosesc expresii tari,SI CU TOATA DEFERENTA DE CARE AS FI FOST CAPABIL L-AS FI REFUZAT.
    as dorii sa va intreb cu ce masurati nesimtirea jurnalistica si in ce conditii sunteti dispusa sa faceti rabat de la anumite exigente?
    pt ca mergind pe logica dv peste 6 luni o sa va vad invitata la UN CHIOLHAN ORGANIZAT DE DAN VOICULESCU,la care cu multa gratie veti schimba amabilitati si ,promovind oaresce interese a acestui domn.
    DOAMNA UDREA-din nou repet-ATENTIE LA IMAGINE SI NU NE DESCONSIDERATI,PT CA EU UNUL CONSIDER CA POSTAREA DV NU ESTE SINCERA SI ASCUNDE IN DEFINITIV ALTCEVA-faptul ca o TROMPETA TARICENISTA DIN CURTEA LUI PATRICIU A TRECUT IN OGRADA DV.
    intrebare fara echivoc-CARE-I PRETUL,CE CISTIGA OPORTUNISTUL MIRCEA DINESCU?
    stiu politica e ,MARE CURVA’-dar si politicianul trebuie sa fie abil si sa stie sa gestioneze chestiunea asata ,CU IMAGINEA’
    si daca vreti sustinere in rindul simpatizantilor,mai intii pregatiti-va terenul-pe mine unul POSTURA DE TROMPETA IDIOATA MA ENERVEAZA-

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Martie 2009, 02:08 pm

    Eu nu pricep. Până anul trecut sau acum doi ani municipiul Cluj-Napoca era considerat un fief academic şi uşor aristocratic, totul îmbrăcat cu un miros occidental de detergent scump. Astăzi s-a ajuns ca pe la televiziuni să se asemene Clujul cu oraşul Chicago al anilor ’20.
    În tinereţe am citit “Chicago sub teroare”, autor Kenneth Allsop. Atunci, toate acele povestiri despre Al Capone parcă erau Balada lui Toma Alimoş în variantă americană. Iată astăzi nu mai simt întâmplările cu Bugsy Siegel, Dutch Schultz şi Al Capone ca fiind filme despre timpuri şi oameni şi spaţii îndepărtate, sunt în ograda mea, la câteva sute de kilometri de locul în care locuiesc. Este anormal să fiu puţin îngrijorat? Asta nu pentru că în Bucureşti ar fi o situaţie mai liniştită, este la fel de ţara nimănui şi o lipsă de vizibilitate a guvernării la fel de pronunţată, dar mi se pare anormal ca cea mai liniştită zonă a României să devină atât de brusc un fel de cuib al mafioţilor. Încep să cred că cineva ascunde starea reală a României şi că ştirile de la ora 5, cele sângeroase, sunt de fapt partea frumoasă a societăţii româneşti, în timp ce partea cu adevărat rea este trecută astfel sub tăcere mediatică.

    Numai ce am auzit ieri o ameninţare demnă de recuperatorii cămătăriilor de cartier…
    “Apelul meu extrem de serios este că cei care nu au probleme de rambursare, s-o facă, şi s-o facă în timp util, pentru că, exact pentru a proteja sistemul bancar, vom analiza posibilitatea acţiunii statului, pentru ca cei care, deliberat, nu rambursează creditele, să fie stimulaţi să o facă.”
    În ce lume trăim? Cum anume va “stimula” statul datornicii să ramburseze creditele? Vor trimite educatori civici, vor institui tortura, vor oferi cu largheţe oxid biazotic (adică E 942 sau gaz ilariant)…

  • Nicolae a scris pe 05 Martie 2009, 02:10 pm

    @ cenushares
    Buna ziua. Desi profan in ale Internetului, inteleg din postarea dumneavoastra ca ACUM va confruntati cu problema scrisului alb pe fond galben la caseta Mail (problema care la mine s-a instalat de vreo doua-trei luni). In schimb, caseta Name nu mi-a prezentat si nu-mi prezinta nici in acest moment nici un fel de probleme.
    Am spus acestea pentru ca acei dintre dumneavoastra care stapanesc problemele, sa poata eventual sa ia deciziile in cunostinta de cauza.
    O zi buna.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Martie 2009, 02:22 pm

    postarea mea nu este intimplatoare-pt ca in ultima perioada se petrec evenimente si ies la iveala situatii de loc onorante pt PD-L.
    iata-l pe dl COSTEL IANCU-UN INTERLOP IN TOATA REGULA CARE SE OCUPA CU TORTURA.
    dl; benea isi ia consilieri urmariti penali,desi in urma cu 3 saptamini am PROTESTAT VEHEMENT impotriva numirii dl. BENEA.
    dl pedelisti ce dreak faceti?ati inceput sa va faceti de KAKAOO-si sa aratati la fel ca celelalte partide-ati uitat cam ce promosiuni ati avut?
    am inghitit in sec si am trecut peste aceasta mezalianta impotriva naturii cu PSD+PC-INTERESUL NATIONAL,BON.
    dar cine va obliga sa gafati ca niste copii cu casul la gura?tocmai intr-un an electoral?nu realizati ca va puneti singuri in BATAIA PUSTII?
    de ce va pedepsiti simpatizantii onesti si cinstiti care astepteata de la dv numai onestitate.
    de ce scoateti la suprafata tot ce aveti mai condamnabil in partid?
    va jucati cu buna noastra credinta si nu-i bine,nu sunteti capabili sa va gestionati IMAGINEA-stati ascunsi in ministere si nu ,COMUNICATI’
    s-au nu sunteti pregatiti sa va comportati ca un partid aflat la putere?
    domnilor si doamnelor din conducerea PD-L-daca o tineti tot asa oferind munitie adversarilor ,apai peste 4 ani s-ar putea sa fiti cam putini .
    cred ca v-ati cam pierdut busola si LUCIDITATEA-v-ati vazut in jilturi si…..nu e bine,nu e deloc bine-puteti iesi sifonati rau din povestea aceasta-HIENELE STAU LA PINDA SI PUNCTEAZA PE GRESELILE PUERILE PE CARE LE FACETI.

  • Katrina a scris pe 05 Martie 2009, 02:49 pm

    Daca pana si politicienii si’au pierdut increderea in justitie, ce sa mai zica cetateanul de rand ? Daca un politician considera ca cineva i’a lezat imaginea in media, n’are decat sa faca apel la justitie, altfel si cetateanul de rand va face ca politicianul, adica se va apuca din nou de bancuri, pentru care, intr’o buna zi, securitatea il va aresta.
    Romania este o tara neguvernabila, datorita caracterului infect al romanului, obisnuit sa considere legea o gluma proasta, pentru ca se considera mai destept si mai jmecher decat altii, pentru ca asa i s’a spus inca de pe bancile scolii “noi romanii suntem cei mai buni, cei mai destepti, daca nu credeti uitati’va la Microsoft, unde se vorbeste romaneste”

  • nell a scris pe 05 Martie 2009, 02:54 pm

    s-a suparat voiculescul.si a trimis artileria calare sa respinga atacul.uitati-va la ciutacu.ro sa va cruciti.d-na udrea,de ce nu ii dati in judecata de fapt?toata gasca intact o sa transforme romania intr-o mlastina.libertatea presei nu trebuie sa insemne anarhie.sincer,chiar nu se mai poate asa,ne inoculeaza incet,dar sigur,veninul lor securist.

  • Katrina a scris pe 05 Martie 2009, 02:55 pm

    @Biblio

    Astazi este a treia zi de cand am lasat un comentariu pe blogul A Vass, dar nimeni nu s’a deranjat sa’l verifice, fiind inca in asteptare de moderare, ceea ce denota ca este doar o simpla vitrina de marketing…..Dupa cum spuneam, A Vass, n’are competentele necesare pentru a ocupa postul de consilier economic al PM, dar cum in Romania sindromul Clinton/Lewinsky e la moda……

  • Katrina a scris pe 05 Martie 2009, 03:00 pm

    Articol scris de A. Vass
    Drumul economiei subterane a fost bine pavat, de la 16,6% in 2005 la 21% in 2007.

    Economia ascunsa s-a dezvoltat fructuos in ultimii patru ani, de la circa 48 miliarde lei in anul 2005, la aproape 87 miliarde lei in anul 2007 (utimele estimari disponibile la Institutul National de Statistica).
    Degeaba ne propunem sa diminuam volumul achizitiilor publice de bunuri si servicii daca nu aruncam un ochi vigilent in modul cum sunt respectate conditiile loiale ale pietei si daca nu incepem o lupta apriga impotriva coruptiei si a grupurilor de interese oculte. Degeaba ne propunem sa reducem numarul salariatilor in administratia publica daca nu rezolvam problema muncii la negru in economie. Degeaba ne plangem de venituri prea putine incasate la buget daca nu reusim sa inregistram unitatile din sectorul informal, cum sunt de pilda croitorii, mecanicii auto, frizerii, zugravii, instalatorii, profesorii care predau lectii particulare sau persoane care isi inchiriaza casa in timpul vacantelor.

    Ce este de facut?

    Sa crestem veniturile prin reducerea economiei ascunse, ceea ce va imbunatati calitatea administratiei publice, conditiile de concurenta loiale pe piata si bunastarea noastra prin:
    1. Solicitarea de masuri concrete institutiilor responsabile pentru diminuarea economiei subterane – cu obiective si termene precise – si asumarea lor ferma publica.
    2. Peste tot unde sunt implicate cheltuieli publice de anvergura sa fie organizate Consilii de Supraveghere – formate din patleiate, sindicate si societatea civila, cu acces la toate documentele si procedurile. Ei sa raporteze trimestrial evolutia si modul de cheltuire a banului public. Un fel de politie a societatii civile.
    3. Sanctionarea severa a abuzurilor semnalate de catre Consiliile de Supraveghere prin demitere si atragerea raspunderii persoanelor vinovate.
    4. Pentru ca aceste eforturi, sau oricare altele, sa nu ramana pur teoretice trebuie observate, si cu prioritate indreptate, erorile judecatoresti. Nu constituie pentru nimeni o surpriza ca numeroase cazuri semnalate de procurori pier pe masa judecatorilor. Cine ii supravegheaza pe supraveghetori? Adica, in acest caz, pe judecatori? Eliminarea tuturor beneficiilor speciale si excluderea definitiva din magistratura ar fi o prima solutie pentru cei carora li se dovedeste reaua credinta la judecata. Avem nevoie de curatarea magistraturii.
    Este oare o misiune imposibila? Mai aveti alte propuneri?

    O interesanta mostra de limbaj de lemn, unde nu se spune nimic, doar se vorbeste……

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Martie 2009, 03:08 pm

    @ FRANK ZAPA[KING]
    Eu nu iau bani de la nimeni, nici de la stat, nici de la banca, nici din politică, nici din jurnalistică, nici de la nimeni… Vom vedea pe mai departe cum va fi, deocamdată am ales să duc un trai plin de frustrări ca modalitate de penitenţă.

    Dacă eraţi atent aţi fi văzut ce spuneam şi despre capitală. “Asta nu pentru că în Bucureşti ar fi o situaţie mai liniştită”. Probabil că nu aţi observat. Îngrijorarea mea nu era relativă la violenţa din Cluj, ci la faptul că a ajuns violenţa până şi în Cluj, dacă înţelegeţi diferenţa. Când domnul Funar a pierdut primăria Clujului, mi-a părut rău pentru că mă obişnuisem cu acel Cluj în trei culori şi cu bancurile în care Gheorghe Funar avea sânge pe bara maşinii, deşi niciodată nu mi-a plăcut acest tip de naţionalism. Acum am impresia că de când nu mai este domnul Boc în Cluj totul a luat-o la vale într-un municipiu cu conducere decapitată, cam la fel cum a luat-o şi Bucureştiul la vale în momentul în care domnul Băsescu l-a lăsat pe domnul Videanu în locul său, nu chiar plenipotenţial. Nu este vorba despre capacitatea înlocuitorului de a fi bun primar, este vorba despre faptul că noul lider de la Cluj nu este ascultat de structurile politice care ar trebui să-l susţină, după cum nici dl. Videanu nu prea era băgat în seamă. Părerea mea.

    Relativ la reacţiile domnului preşedinte, eu nu fac decât să constat că domnul preşedinte Băsescu îşi depăşeşte cu mult mandatul de preşedinte, fiind nu numai preşedinte jucător, dar şi antrenor, arbitru, preşedinte de ligă, preşedinte de federaţie şi preşedintele Comitetului internaţional Olimpic. Înţeleg “partid de suflet”, înţeleg o vizită la Palatul Victoria, dar domnul preşedinte a devenit în ultima săptămână liderul de drept al Guvernului României, trece pe la Palatul Victoria mai des decât la Palatul Cotroceni şi se exprimă direct în problemele executive, fără măcar să mai mimeze acel contact de tip negociere astfel încât să pară că mediază ceva. Nu numai că statul nu are de ce să se implice într-un contract privat, între o bancă şi un cetăţean, dar, cu atât mai mult, preşedintele nu are de ce să implice statul în această trebuşoară. Dacă venea replica de la Emil Boc, mai era cum mai era, tot în afara instituţionalului şi logicii democratice, dar măcar în sfera normalului românesc. Acest tip de replică vine clar din partea cuiva aflat pe o poziţie pe care o simte totalitară. Eu unul nu sunt de acord şi l-aş ruga pe preşedinte să reanalizeze poziţia domniei sale de jucător, pentru că istoria scrie zi de zi, nu mai poţi redacta peste un an ce faci ieri, astfel încât să înlocuieşti cuvintele pe care nu te avantajează.

    Domnule FRANK ZAPA[KING], v-am spus acum câteva luni că situaţia în România este atât de disperată încât nu mai pot ierta sau scuza greşelile nimănui. Sper să nu consideraţi că duc o luptă împotriva cuiva anume sau pentru cineva anume. Dacă există o direcţionalitate, nu este una voită, eu încerc să fiu obiectiv şi sancţionez toate greşelile şi abuzurile pe care le văd. Nu o mai fac din principiu, ci din frică. Nu pentru mine îmi este frică, ci pentru cei care vor veni, cei care acum îşi construiesc conştiinţa politică visând la femei şi băutură prin cluburi şi discoteci. Îmi este frică că cei ce vor veni vor înjura pe cetăţenii anilor 1990-2010 că au permis instaurarea unui regim non-democratic în România. Am deci rugămintea să nu trataţi cu uşurinţă cele ce le spun. Nu-mi pasă de modalitatea mai dură de “contracarare” pe care o folosiţi, dar gândiţi-vă la cele ce le spun, înainte de a reacţiona. Vi se pare că aduc o critică mai accentuată preşedintelui şi premierului. Dacă este adevărat, înseamnă că ei fac ceva care influenţează viaţa în România în timp ce ceilalţi nu fac nimic. Astăzi sau ieri domnul Geoană a folosit şi el modelul preşedintelui jucător, de data aceasta din partea senatului. A amestecat Senatul cu politica şi cu o putere fictivă (care va să zică că nu o are) şi a dat o judecată de valoare prin intermediul unei declaraţii de presă, a depănat ceva planuri de viitor, a spus ca ce ar face domnia sa dacă ar fi la putere… Aş comenta de a spus, doar că un astfel de discurs a lui Mircea Geoană nu mai emoţionează pe nimeni, nici nu mai este ascultat în mod real de nimeni… ce pot să mai spun despre acest tip de discurs?

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Martie 2009, 03:10 pm

    @ Katrina
    Ori asta, ori nu are pe nimeni şi îşi întreţine blogul singură. Numai cei care au oameni la întreţinere actualizează zilnic blogul.

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Martie 2009, 03:16 pm

    @ Katrina
    Sunt de acord şi cu limbajul de lemn.
    Ştiţi de ce?
    Pentru politicianul s-a învăţat a răspunde cu cuvinte lipsite de substanţă atunci când i se cere părerea. De acum patru ani, de la alegerile din 2004, cer ca în campania electorală măcar să se spună cum anume, în amănunt, se face ceva în România.
    Cât de uşor este să spui, “ei nu au făcut decât 5 km de autostradă, noi facem 1000″, sau, mai interesant, “nu au luat nici un euro din fondurile europene, noi vom accesa fondurile europene şi vom ieşi astfel din criză”. Mi-aş dori şi eu ca cineva să spună de ce nea cutare nu a făcut şi cum noii veniţi vor putea să facă.

  • lulu a scris pe 05 Martie 2009, 03:30 pm

    Traian Ungureanu, va fi pe listele PDL, la europarlamentare. Buna alegere.

  • Bibliotecaru a scris pe 05 Martie 2009, 03:36 pm

    @ lulu
    Va fi pe primele 10 locuri, cele care contează, sau pe locul 20? Fiţi foarte atentă la astfel de ştiri, este esenţial ca cei pe care îi doriţi în parlamentul european pe lista PD-L să fie în maximum primele 13 locuri. Locul 14 este deja foarte incert, locul 15 este sigur necâştigător.

  • FRANK ZAPA[KING] a scris pe 05 Martie 2009, 03:40 pm

    sincer biblio-eu ma asteptam la un comentariu referitor ;la ceea ce ii adresasem doamnei UDREA-subiect din punctul meu de vedere mult mai concret decit cele care tin de nivelul perceptiei.
    personal si cei pe care ii cunosc nu se declara ingrijorati de faptul ca avem UN ALT TINAR CAPABIL PRIMAR,care din cite vad eu reuseste sa ocupe golul lasat de EMIL BOC.
    faptul ca pe tine te deranjeaza impetuozitatea PRES. BASESCU-in ultima perioada,imi spune altceva-esti partizanul ideii conform careia PRESIDENTIA TREBUIE SA FIE O INSTITUTIE DECORATIVA-UN TABLOU -care sa se aseze linistit pt cinci ani intr-un jilt la cotroceni si odata pe an cu ocazia anului nOU sa ne spuna noua conationalilor sai,LA MULTI ANI’
    ei uite TRAIAN BASESCU-intelege spiritul si litera legii,adica a constitutiei intr-o alta grila-si-si exrcita atributiile prezidentiale asa dupa cum ,si curtea constitutionala s-a pronuntat.
    ce fac detractorii lui?cum incerca sa exploateze in interesul lor actiunile presedintelui?este treaba lor-SI DETRACTORII CA SI SIMPATIZANTII AU LA DISPOZITIE UN SINGUR VOT.
    vom vedea ce SPUNE MARIA SA BOBORUL-vox populi este suveran-
    faptul ca nu are un contracandidat-MACAR UNUL ANUNTAT-nu este vina lui BASESCU-este vina partidelor contracandidate-nu sunt in stare sa treaca peste orgolii si trufia specifica politicinului marunt,provincial,cazut din cartea de istorie din capitolele care se ocupau cu istoria romaniei secolului 19.
    balcanismul unor politicieni este o frina majora in evolutia scenei politice rom.

1 2 3 11

arhiva posturi

Mai 2012
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Urmareste-ma pe facebook

twitter live feed

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011 pe bicicleta

ZIUA EUROPEANĂ FĂRĂ MAŞINI, 22 septembrie 2011

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan telegondola

Inaugurarea telegondolei din localitatea Vulcan

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila video2

Proiect de Finantare pentru Municipiul Braila