Cum sa solicitati recenzii Google de la clientii dvs

Te intrebi cum sa ceri recenzii Google de la clientii tai? La urma urmei, orice afacere are nevoie de dovezi sociale daca vrea sa reuseasca. Aceasta dovada sociala poate juca un rol important in a va ajuta sa obtineti clienti noi, deoarece oamenii au incredere in cuvintele altor clienti. Acest lucru subliniaza importanta existentei unei strategii de revizuire prin care le solicitati clientilor sa scrie recenzii despre afacerea dvs.  Dar inainte de a intra in asta, sa intelegem daca recenziile Google merita sau nu efortul. 

De ce sunt recenziile Google atat de hype?

Cu atat de multe platforme de recenzii existente pe internet, s-ar putea sa va ganditi – de ce recenzii Google?Iata problema — Google este cea mai populara platforma de recenzii de pe internet. Potrivit unui raport al Bizrate Insights, 59% dintre consumatori citesc recenzii pe Google.

Popularitatea Google pentru recenzii este urmata de Amazon, care este preferat de 57% dintre consumatori.Urmatoarele sunt motivele pentru care recenziile Google ar trebui sa fie in POS dvs. de marketing digital.

Google Reviews imbunatateste clasamentele locale

Rezultatele cautarii locale apar pe Google, inclusiv rezultate bogate, cum ar fi rezultatele Harti si Knowledge Graph, si sunt importante pentru o afacere locala. De fapt, sunt o parte importanta a SEO local. De exemplu, daca cautati mancaruri locale de pe un dispozitiv care va poate transmite locatia catre Google, primele cateva sectiuni ale SERP-ului dvs. vor include restaurantele din apropiere. Iata cum va aparea.

Recenziile sunt factori importanti de clasare pentru Google, in special pentru companiile locale. Cu cat recenziile tale sunt mai bune, cu atat sunt mai mari sansele de a aparea in partea de sus a pachetului Harti sau a SERP-urilor.

Cum, poti intreba?

Google a spus clar ca recenziile autentice si pozitive din partea clientilor ar putea ajuta afacerea dvs. sa castige mai multa vizibilitate pe motorul de cautare. Conform a ceea ce am aflat pana acum, Google favorizeaza companiile cu volum mare, recent si calitate a recenziilor.

Recenziile clientilor sporesc conversiile

Recenziile Google servesc drept dovada sociala a calitatii produselor/serviciilor dvs. Studiul anterior realizat de Bizrate Insights indica faptul ca 91% dintre clientii de 18-34 de ani au incredere in recenziile online la fel de mult ca recomandarile de la prieteni si familie.

Acest lucru indica in mod clar importanta pe care consumatorii o acorda recenziilor atunci cand vine vorba de deciziile de cumparare. Avand in vedere aceste statistici, este clar ca, daca vrei mai multe conversii, ar trebui sa le ceri clientilor recenzii, in special pe Google.

Ajuta la imbunatatirea experientei clientilor

Chiar daca aveti cele mai pozitive recenzii, puteti gasi o posibilitate de imbunatatire a serviciilor. Cand va incurajati clientii sa va revizuiasca produsul sau serviciile, veti obtine informatii despre ceea ce simt ei de fapt.

Daca extrageti recenziile clientilor dvs., veti descoperi ca acestia se plang in mare parte

  • Probleme inainte de vanzare, cum ar fi informatii neclare despre produse etc.
  • Experienta de cumparaturi
  • Probleme de implinire
  • Defecte ale produsului sau probleme de service
  • Comparatii
  • Lacune de performanta

Astfel de opinii si recenzii sincere va vor ajuta sa obtineti cunostinte sistematice pe care le puteti utiliza pentru a va imbunatati experienta clientilor.

Imbunatatiti-va SEO off-page

In timp ce recenziile pot juca un rol major in imbunatatirea SEO local, impactul lor depaseste mult. De fapt, recenziile au, de asemenea, un impact mare asupra SEO off-page a site-ului dvs., chiar daca nu se leaga neaparat catre site-ul dvs. 

Sunt unul dintre cele mai fiabile semnale off-page pe care Google si alte motoare de cautare le folosesc pentru a analiza autoritatea unui site web. Fiecare recenzie pozitiva scrisa pe Google este legata de numele marcii dvs. si, ca extensie, de site-ul dvs. web. 

Asadar, fiecare recenzie pozitiva scrisa de clientii dvs. pe Google va conta ca un vot pozitiv pentru autenticitatea site-ului dvs. Este un indicator clar al increderii clientilor in afacerea dvs. si acest lucru va poate ajuta sa va imbunatatiti autoritatea domeniului, ceea ce duce la un SEO mai bun off-page.

Cui ar trebui sa ceri recenzii Google?

Puteti cere clientilor dvs., precum si altor parti interesate, cum ar fi angajatii si furnizorii, recenzii pe Google. Cu toate acestea, daca scopul dvs. din spatele recenziilor Google este sa obtineti vanzari mai mari, clientii sunt persoanele potrivite pe care sa le intrebati.

Daca vrei sa ceri tuturor clientilor tai recenzii Google. Mai gandeste-te. A cere tuturor clientilor dvs. recenzii Google inseamna ca este posibil sa primiti o multime de recenzii negative. Acest lucru in mod clar nu este bun pentru reputatia dvs. in randul clientilor.

Desi recenziile negative va ajuta sa obtineti o perspectiva asupra problemelor clientilor si sa le imbunatatiti experienta, exista o limita pentru acestea. Daca ai prea multe recenzii negative, nimeni nu va veni la tine.

Ganditi-va asta: doar 3% dintre consumatori vor alege sa cumpere de la o afacere care are 2 stele sau mai putin. Dupa cum puteti vedea mai jos, orice lucru sub 3,5 stele este riscant pentru afacerea dvs. 

Acum, aici este problema mai mare. Recenziile negative sunt organice. Nu trebuie sa depuneti eforturi pentru a le obtine. Atunci cand clientii nu sunt multumiti de produsul sau serviciile dvs., va vor evalua negativ. 

Aproape 40% dintre consumatori iti vor revizui afacerea atunci cand au o experienta negativa. Lucrul bun, insa, este ca 67% dintre consumatori evalueaza o afacere atunci cand au o experienta pozitiva. 

Aceasta inseamna ca veti avea in continuare mai multe recenzii pozitive organic. De aceea, ar trebui sa va concentrati pe furnizarea celor mai bune servicii posibile pentru a obtine aceste recenzii organice. 

Si cand ati facut tot posibilul pentru a ajuta un client, ar trebui sa luati in considerare sa ii cereti o recenzie. 

Puteti, de asemenea, sa va adresati retelelor sociale pentru a vedea cine scrie lucruri bune despre afacerea dvs. si sa ii abordati pentru recenzii. 

Cum sa solicitati recenzii Google

Inainte de a incepe sa solicitati recenzii Google de la clientii dvs., asigurati-va ca v-ati afisat compania pe Google prin tabloul de bord Compania mea pe Google (GMB).

GMB este singura modalitate de a avea afacerea dvs. listata in motorul de cautare. In cadrul tabloului de bord GMB, veti putea sa va gestionati categoria companiei, descrierea, programul de lucru, numarul de telefon, fotografiile si, cel mai important, recenziile.

Cu GMB activat, puteti trimite o anumita adresa URL a companiei dvs. pentru a le cere clientilor sa scrie o recenzie pe Google.

Iata cum puteti cere recenzii Google.

1. Solicitati o revizuire dupa o etapa

Solicitarea unei recenzii Google imediat dupa finalizarea unei etape cu clientul este unul dintre cele mai bune momente pentru a obtine recenzii Google. Aceste repere pot fi:

  • Imediat dupa livrarea produsului/serviciului
  • Daca clientul a vizitat locul dvs. de mai mult de doua ori
  • Cand clientul a folosit un cupon de reducere sau un bonus gratuit
  • Cand clientul a facut upgrade la serviciul dvs. premium

Aceste etape ar trebui sa va ofere o idee despre cand ar trebui sa le solicitati clientilor o recenzie Google. 

Cum ajuta acest lucru?

Clientul va fi probabil impresionat de marca sau produsele/serviciile dvs. si este mai probabil sa va ofere o recenzie pozitiva in acel moment.

Puteti sa va intrebati clientii dupa aceasta etapa prin mai multe metode de comunicare. Acest lucru ne duce la urmatorul indicator despre cum sa cerem recenzii Google.

2. Solicitati recenzii Google prin e-mail

E-mailul este cel mai comun mijloc de comunicare intre marci si clienti. E-mailurile pot fi folosite pentru promotii de vanzari si comunicare generala, cum ar fi solicitarea clientilor sa-si actualizeze informatiile de contact si solicitarea de recenzii Google.

Cum ii poti folosi pentru a cere recenzii?

Puteti utiliza un link de recenzie Google pentru a le facilita clientilor dvs. sa va revizuiasca produsele/serviciile.

Cu toate acestea, eliminarea aglomeratiei din casuta de e-mail a clientilor poate fi o provocare. Oamenii primesc zeci, daca nu sute, de e-mailuri in fiecare zi. 

Iata cateva sfaturi pentru a va ajuta sa creati o copie de e-mail care sa atraga atentia clientilor dvs.:

  • Segmentati baza de date de e-mail pe baza personalitatii clientilor dvs.
  • Personalizati copia e-mailului prin includerea activitatii recente a clientilor in subiectul si corpul e-mailului.
  • Solicitati recenzii, dar nu le implementati pe toate intr-o singura campanie.
  • Folositi linii de subiect captivante care atrage destinatarul sa va deschida e-mailul.
  • Automatizati e-mailurile de solicitare de revizuire Google pe mai multe etape predefinite ale clientilor.
  • Revizuiti-va strategiile si imbunatatiti-va.

Pentru SEO local de franciza, asigurati-va ca includeti un link catre profilul (profilurile) pe care doriti sa faceti recenzia pentru a evita confuzia cu orice alte locatii ale francizei.  

Aceste sfaturi va vor ajuta sa creati o copie de e-mail care va imbunatateste ratele de deschidere si de clic.

Iata un exemplu despre modul in care Mailchimp solicita o recenzie. 

3. Solicitati recenzii dupa actualizarea produsului sau configurarea unei noi locatii

O etapa importanta pentru solicitarea unei recenzii Google poate fi adaugarea de noi functii la produs sau deschiderea afacerii intr-o locatie noua.

Cand ati lansat noi functii pentru produsul dvs. sau ati stabilit o noua configuratie de afaceri, trebuie sa intelegeti daca clientii dvs. le plac. Feedback-ul lor va poate ajuta sa va imbunatatiti.

Cel mai bun pas inainte este sa obtineti feedback-ul acestor clienti cu privire la recenziile Google. Acesta va ajuta noua dvs. unitate sau upgrade-ul produsului sa se expuna pe internet si sa fie validat de clienti.

Deci, cum te descurci cu asta?

Pentru a fi in siguranta, obtineti feedback-ul initial al clientilor despre sistemul dvs. intern si, daca raspunsul este pozitiv, incurajati clientii sa scrie recenzii Google. In caz contrar, riscati sa aveti o multime de recenzii negative pe Google.

Un alt lucru esential de retinut atunci cand le cereti clientilor sa va revizuiasca afacerea intr-o locatie noua este ca ar trebui sa creati o noua inregistrare Google pentru fiecare locatie noua.

Va va ajuta sa colectati toate recenziile pentru fiecare locatie pentru a intelege unde sunt multumiti clientii dvs. si unde nu. Si cel mai important, recenziile tale negative nu vor afecta marca generala. 

Iata cum puteti solicita o recenzie Google prin e-mail atunci cand deschideti un nou punct de vanzare:

Subiect: Cum a fost vizita dvs. la [locatia companiei]

Corpul e-mailului:

Buna [numele clientului],

Speram ca v-a placut noul nostru punct de vanzare din [locatia afacerii]. Deoarece suntem noi in aceasta locatie, feedul dvs. ne va ajuta sa ne imbunatatim.

Simtiti-va liber sa va impartasiti parerile prin urmatorul link Google Review pentru a solicita o reducere de 20% la urmatoarea achizitie [Inserati link].

Multumesc.

[subsol]

4. Solicitati personal Google Review

Daca detineti un magazin fizic, cel mai bine este sa le cereti clientilor recenzii personal. Poti sa vorbesti, sa le vezi expresiile in timp real si, cel mai important, sa judeci daca simt lucruri pozitive despre afacerea ta sau nu. 

Pe baza acestui fapt, poti alege sa le ceri sa-ti revizuiasca afacerea pe Google. 

Cum va ajuta recenziile Google?

Cand ii ceri personal sa-ti revizuiasca afacerea, sunt sanse ca ei sa faca acest lucru, datorita atingerii personale. Le-ati putea oferi si un stimulent sa faca acest lucru.

Iata cum ar putea decurge conversia:

Client: [laudandu-ti afacerea]

Tu: Ne bucuram sa va fim de folos. Satisfactia clientilor [sau ceea ce acesta lauda] este ceea ce ne propunem sa realizam. Multumim pentru feedback-ul dvs.

Client: Nicio problema.

Dvs.: [in timp ce clientul este inca la ghiseu/receptie] Feedback-ul dumneavoastra este valoros pentru noi. Ne-ar ajuta sa obtinem mai multi clienti ca dvs. daca ati lasa o scurta recenzie Google despre ceea ce simtiti despre serviciile noastre. Iata un cod QR pe ​​care il poti scana ori de cate ori ai 5 minute din timpul tau pretios.

Un lucru de remarcat aici este ca nu ar trebui sa ceri fiecarui client sa puna o recenzie Google. Ar trebui sa ceri doar celor care au manifestat o atitudine pozitiva fata de produsele sau serviciile tale.

Cum este contraproductiv?

Daca ceri fiecarui client o recenzie, se reduce factorul de exclusivitate pe care un client l-ar putea simti atunci cand este abordat pentru o recenzie.

(Aveti un magazin de comert electronic? Iata cum va puteti imbunatati SEO cu recenzii si alte tactici.)

5. Afisati codul QR Google Review in magazin

Daca nu va este posibil sa aveti conversatii extinse cu clientii dvs., puteti pur si simplu sa distribuiti adresa URL a recenziei dvs. Google printr-un poster cu cod QR.

Cum poti sa-ti faci clientii sa vada acel cod?

Il puteti aseza pe biroul dvs. de casa, pe masa clientilor (daca este un restaurant) si in alte locuri. Cei care au o experienta buna (sau una proasta) ar putea alege sa scaneze acest cod QR pentru a va revizui afacerea pe Google. 

Pentru a creste sansele ca acestia sa scrie o recenzie Google, ar trebui sa va ganditi sa le oferiti un fel de stimulent. Aceasta ar putea fi sub forma unei reduceri la urmatoarea vizita, a unui premiu etc.

Iata cum puteti promova solicitarea de revizuire cu codul QR.

  • Ti-a placut noul nostru punct de vanzare? Va rugam sa lasati o recenzie pe Google. [Cod QR]
  • Examinati-ne pe Google si obtineti o reducere de 10% la urmatoarea achizitie. [Cod QR]
  • Nu pastrati un secret – spuneti comunitatii cum v-a placut sa vizitati magazinul nostru. [Cod QR]
  • Vrei sa primesti 10% reducere la urmatoarea ta vizita? Doar lasati o recenzie pe Google. [Cod QR]

De exemplu, observati cum posterul de mai jos al unei clinici dentare are un cod QR pentru o recenzie Google. De asemenea, vedeti cum textul care il insoteste ii indeamna pe clienti sa scrie recenzia.

6. Solicitati recenzii Google pe retelele sociale

Marcile cu un numar mare de urmaritori si implicare in retelele sociale pot folosi platformele pentru a obtine recenzii Google autentice. 

Diferite platforme de social media faciliteaza diferite tipuri de continut. Asadar, creati-va solicitarea de revizuire sub forma de videoclipuri si imagini de mai multe dimensiuni.

Acum iata problema – toti adeptii tai nu vor fi neaparat achizitionati de la compania ta. De aceea, este esential sa vizati bine aceste postari. 

Ce e mai mult?

Solicitarile de revizuire a retelelor sociale nu trebuie sa fie neaparat sub forma de postari. Puteti, de asemenea, sa va adresati clientilor prin DM si sa le cereti sa scrie o recenzie pentru dvs. pe Google. 

Puteti explica cum v-ar ajuta afacerea sa obtina o acoperire mai mare online. Ar ajuta sa le oferim si un fel de stimulent.

7. Adaugati o solicitare de revizuire la buletinele dvs. informative

Daca nu ati inceput inca sa va promovati produsul sau serviciile prin email marketing, ce asteptati? 

Exista o multime de oportunitati cu comunicarea prin e-mail. Serveste ca un mod grozav de a implica publicul. Puteti trimite in mod regulat buletine informative prin e-mail pentru a le tine la curent cu cele mai recente evolutii din afacerea dvs. 

Vorbind din perspectiva recenziilor Google, puteti adauga o solicitare de revizuire si in buletinele informative prin e-mail.

Si partea cea mai buna?

Nu trebuie sa aveti o strategie clara in acest sens. Doar adaugati linkul de recenzie in corpul buletinului informativ si veti vedea clientii dvs. evaluand afacerea dvs. pe Google in mod organic. 

Acest proces, totusi, poate fi lent, deoarece ratele de conversie pot sa nu fie foarte mari. Cu toate acestea, ati putea sa le stimulati oferindu-le unele stimulente. 

De exemplu, observati cum Clockify, un instrument de urmarire a timpului, a publicat o scurta nota la sfarsitul buletinului informativ prin care le cere clientilor sa scrie o recenzie pentru ei. In schimbul ei, au oferit un card cadou de 20 USD la alegere. Acest lucru face ca afacerea sa fie atractiva pentru clientii lor.

8. Solicitati Google Review prin intermediul site-ului CTA

Acest truc este pentru companiile care au mult trafic pe site. In timp ce echipa dvs. de marketing lucreaza pentru a canaliza traficul site-ului dvs. catre pagina dvs. de contact, ea poate, de asemenea, sa le ceara vizitatorilor site-ului dvs. sa va revizuiasca organizatia pe Google.

Si cum pot face asta?

Site-ul dvs. are mai multe locuri pentru a adauga indemnuri. Puteti adauga o caseta pentru recenzii sau un link catre Google pentru acelasi lucru. Ca alternativa, puteti folosi pagina „Multumesc” pentru a-ti determina clientii sa scrie o recenzie pe Google. 

Ce e mai mult?

De asemenea, puteti adauga o fereastra pop-up pentru utilizatorii conectati, solicitandu-le sa va revizuiasca afacerea pe Google. La asta, ai putea adauga si o oferta speciala pentru ei. Acest lucru functioneaza bine, deoarece ati primi o recenzie, iar clientul va reveni probabil la dvs. pentru a profita de oferta. 

Cu toate acestea, sa le ceri clientilor dvs. recenzii Google nu este suficient. Exista lucruri de care trebuie sa aveti grija pentru a obtine cele mai bune rezultate din recenziile Google.

(Doriti sa creati continut convingator pentru site-ul dvs., care sa-i determine pe vizitatori sa scrie recenzii? Iata un ghid pentru a va ajuta.)

Cele mai bune practici pentru recenzii Google

In timp ce obtineti mai multe recenzii Google este necesar pentru cresterea afacerii dvs.; de asemenea, este esential sa profitati la maximum de recenziile dvs. Google.

Desigur, veti incerca sa obtineti un procent mai mare de recenzii pozitive care sa fie afisate in partea de sus a sectiunii de recenzii Google, dar exista totusi posibilitatea ca recenziile dvs. negative sa fie evidentiate pe Google.

Cum rezolvi aceasta problema?

Sa discutam cum ati putea raspunde la astfel de probleme si care sunt cele mai bune practici pentru recenziile Google.

Nu ignora recenziile negative

Cea mai mare greseala pe care o poate face o companie este evitarea recenziilor negative. Recenziile negative sunt o mina de aur pentru ca companiile sa isi imbunatateasca serviciile.

Desi iti pot impiedica reputatia, le poti folosi si in avantajul tau.

Nu numai afacerea dvs. primeste recenzii negative; fiecare afacere le primeste. Deci felul in care le raspunzi poate face toata diferenta. 

Cea mai buna cale de iesire este sa raspundeti la fiecare recenzie posibila, deoarece aceasta ar avea un impact maxim conform sondajului BrightLocal mentionat mai sus.

Desigur, raspunsul la recenziile negative va varia semnificativ de la o situatie la alta. Iata cum puteti raspunde la o recenzie negativa:

  • Adresati-va recenzentului
  • Multumiti-le pentru ca v-au contactat si au gasit timp sa-si impartaseasca recenzia
  • Arata-ti ingrijorarea pentru neplacerile cu care se confrunta clientul si cere-ti scuze
  • Asumati-va responsabilitatea pentru ceea ce s-a intamplat
  • Incercati sa indreptati lucrurile oferind fie inlocuire, fie imbunatatirea serviciilor
  • Ridicati singur un bilet de problema si luati conversatia offline
  • Cereti clientului sa acorde brandului dvs. o a doua sansa

Iata un exemplu despre cum puteti raspunde la o recenzie negativa.

In acest exemplu, proprietarul restaurantului a raspuns la recenzia clientului si a solicitat oportunitatea de a discuta in continuare problema. Acest lucru arata ca proprietarul restaurantului are grija de clientii lor. De asemenea, acordati atentie cat de simplu a fost sa duca comunicarea offline.

Nu utilizati malpraxisurile pentru a obtine mai multe recenzii

Indiferent cat de profitabila arata plata pentru recenziile Google, nu te lasa indragostit. Cand puteti obtine cu usurinta mai multe recenzii pentru inregistrarea dvs. Google in mod organic, nu este nevoie sa platiti pentru ele.

Cand le cereti clientilor sa posteze recenzii Google, asigurati-va ca respectati regulile Google.

Afisati recenzii Google pe site-ul dvs. web

Obtinerea de recenzii de la Google este un lucru incredibil doar daca profitati la maximum de acele recenzii. 

In timp ce clientii dvs. potentiali se pot uita la recenziile clientilor pe Google, puteti prezenta, de asemenea, cele mai bune recenzii Google pe site-ul dvs. web, pentru a le face un factor proeminent in comunicarea dvs. de marketing.

Desi Google nu ofera inca un widget pentru recenzii, puteti incorpora codul recenziilor pe site-ul dvs. web.

Mai este…

Acum este timpul sa descoperiti ceilalti 102 pasi care vor aduce mai mult trafic organic catre site-ul dvs. web. Obtineti lista de verificare SEO aici.

Intrebari frecvente

1. Este ilegal sa ceri recenzii Google?

Desigur ca nu. De fapt, Google va incurajeaza sa le cereti clientilor sa va revizuiasca cu sinceritate inregistrarea Google. Cu toate acestea, sa solicitati recenzii de la oameni in vrac este ceea ce nu ar trebui sa faceti.

Iata cum le puteti cere clientilor sa va revizuiasca afacerea:

  1. Solicitati recenzii dupa o etapa, cum ar fi livrarea unui produs sau vizita unui client in magazinul dvs
  2. Solicitati recenzii Google prin e-mail
  3. Intrebati dupa actualizarea produsului sau dupa configurarea unei noi locatii
  4. Solicitati o recenzie Google in persoana
  5. Afisati codul QR al linkului de recenzie Google in magazin
  6. Solicitati o recenzie Google pentru manerele de retele sociale
  7. Adaugati o solicitare de revizuire la buletinele informative prin e-mail
  8. Solicitare de revizuire Google prin intermediul site-ului CTA

2. Puteti cere recenzii Google de 5 stele?

Da. Nu vei fi penalizat atata timp cat nu cumperi recenzii de 5 stele. Puteti cere clientilor sa va ofere o recenzie pozitiva, dar ei vor avea ultimul cuvant.

Cu toate acestea, daca incercati sa cumparati recenzii pozitive, Google va va prinde. In timp ce postati recenzii pozitive false, va trebui sa creati noi conturi Google. Algoritmul Google poate identifica cu usurinta cand multe conturi Google noi examineaza o afacere.

3. Cum pot cere politicos o recenzie Google?

Cea mai eficienta metoda de a solicita recenzii Google este sa o faci in persoana. Cand clientii va viziteaza magazinul sau sediul afacerii dvs., le puteti cere politicos sa lase o recenzie pozitiva si sincera pe inregistrarea dvs. Google.

4. Cum sa ceri o recenzie Google intr-un e-mail?

Inainte de a va crea copia de e-mail pentru a solicita recenzii Google, trebuie sa intelegeti cum puteti sa remediati dezordinea din casuta de e-mail a clientilor.

Iata cum poti crea o copie de e-mail care sa atraga atentia clientilor tai:

  • Segmentati baza de date de e-mail pe baza personalitatii clientilor dvs.
  • Personalizati copia e-mailului prin includerea activitatii recente a clientilor in subiectul si corpul e-mailului.
  • Nu lansati toate solicitarile de examinare intr-o singura campanie.
  • Automatizati e-mailurile de solicitare de revizuire Google pe mai multe etape predefinite ale clientilor.
  • Revizuiti-va strategiile si imbunatatiti-va.

5. Poate o companie sa stearga recenziile Google? 

Puteti solicita Google sa elimine recenziile care incalca politica Google. Urmatoarele sunt tipurile de recenzii pe care le puteti cere Google sa le elimine:

  • Spam si recenzii false
  • Recenzii in afara subiectului
  • Continut restrictionat
  • Continut ilegal
  • Continut explicit din punct de vedere sexual
  • Continut ofensator
  • Continut periculos si derogatoriu
  • Impersonarea
  • Conflict de interese

Declinare a raspunderii: nu raportati o recenzie doar pentru ca compania dvs. nu este de acord cu reclamatia. Google nu vrea sa se implice in relatiile afaceri-client.

Procesul de eliminare a recenziilor dureaza cateva zile. Deci, ai rabdare.

Este timpul sa ceri mai multe recenzii Google

Recenziile Google joaca un rol important ca dovada sociala si va ajuta sa va promovati bine afacerea si sa generati si conversii. Cheia este sa le cereti clientilor sa scrie recenzii pentru afacerea dvs. la momentul potrivit. De asemenea, este important cum le ceri sa faca acest lucru. Poti folosi cardul de recenzii google de la TrustLink pe care il poti gasi aici: https://trustlink.ro/produs/card-google-review/

De asemenea, ar trebui sa incercati sa ajungeti la ei prin cel mai bun mod de comunicare posibil pentru a va asigura ca nu va vor pierde cererea. In cele din urma, este esential sa raspunzi la toate recenziile pe care le scriu clientii tai. Trebuie sa acordati o atentie deosebita celor negative si sa va asigurati ca le rezolvati problemele. Obtinerea de recenzii bune pe Google este si una dintre cele mai bune strategii SEO locale. Pentru a afla totul despre cele ramase, descarcati Lista noastra de verificare SEO.