Ce ai schimba in Bucuresti?
Am fost impresionată de numărul mare de răspunsuri la comentariul meu de marţi, cel referitor la potenţialul turistic al Bucureştiului. Există deci un interes mare din partea oamenilor de a schimba în bine Capitala.
Revin cu 3 întrebări:
Ce vă deranjează cel mai mult în Bucureşti?
Ce vă place cel mai mult?
Care e primul lucru care trebuie schimbat în Bucureşti?
TRIMITE ACEST ARTICOL PRIN:
comentarii
galerie foto
Semnare contract Mitropolia Moldovei si Bucovine, 20 ianuarie 2012
Semnare contract Mitropolia Moldovei si Bucovine, 20 ianuarie 2012
Inaugurare domeniu schiabil Poiana Brasov, 26 decembrie 2011
Inaugurare domeniu schiabil Poiana Brasov, 26 decembrie 2011

@ Dana
Eu nu doresc să comentez dorinţa dumneavoastră de a vota pe doamna Udrea, ba chiar cred că este foarte bine să aveţi un asemenea entuziasm care a cam dispărut la cetăţeanul român în general. Întrebarea mea, lipsită de orice urmă de răutate dar plină de uimire, este de ce nu comentaţi ceva concret dacă doriţi să comentaţi pe acest blog.
Aţi felicitat-o pe doamna Udrea pentru Bucureşti la momentul 22.07.2010 at 15:16. La momentul 22.07.2010 at 16:26 s-ar putea să fiţi tot domnia voastră. Mai spuneţi încă o dată cam acelaşi lucru a doua zi, 23.07.2010 at 21:41, reveniţi şi la momentul 24.07.2010 at 16:56 spunând că sunteţi nerăbdătoare, apoi pe 25.07.2010 at 21:49 şi 25.07.2010 at 22:06.
Nu e nici o problemă că vă manifestaţi entuziasmul, încă o dată vreau să afirm, mi-ar plăcea să văd acest entuziasm la cât mai mulţi cetăţeni români, cred totuşi că toată lumea ar fi interesată să vă cunoască părerile, să afle ce gândiţi referitor la diferitele lucruri care sunt atinse în discuţiile de pe blog.
Madalina noapte buna …
Administrator:
Noapte buna Puiu!
@CENUSHAREASO Ai gresit blogul.Pentru slavit comunistii cauta pe Ion Iliescu sau Adrian Nastase.
@cmoro,
@Puiu,
Voi ati uitat momentul cand d-na Udrea a sunat la postul de radio unde era Turcescu si s-a dat drept o admiratoare a….d-nei Udrea ?
Ei bine, eu sunt convins ca aparitiile astea meteorice, Matei, Dan, Cami,Mihai, Maria, etc, etc, care posteaza o singura data , cel mult si a doua oara, spun totul dintr-o suflare si numai laudativ, sunt una si aceeasi….cu doamna Udrea ori un apropiat de-al ‘mneaiei.Se vede de la o posta ca sunt persoane inventate, apar toate una dupa alta de parca ar fi stat la coada la bani europeni, refuza dialogul si nu se angreneaza in niciun fel de discutie.
Probabil ca doamna se imbarbateaza singura, din moment ce i-au cam murit laudatorii reali…pentru ca PDL e dus pe apa sambetei definitiv si irevocabil.
Un zâmbet la cafea
Nunta de argint. Petrecere, prieteni, sampanie. Pleaca musafirii, raman sarbatoritii. Ea strange resturile festinului, el zace intr-un fotoliu. La un moment dat, ea se opreste, cu un suras nostalgic:
– Vasile…
El geme:
– Mmmm?
– Tii tu minte… acum 25 de ani… cand ne-am casatorit…
– Ei, ce-i?
– Dupa ce-am mers la primarie, i-am lasat pe toti sa plece la restaurant, iar noi am fugit in parc… la umbra copacilor… m-ai luat in brate… m-ai strans de mijloc…
El ranjeste:
– Mda… Daca te strangeam de gat, tot 25 de ani luam, da’ acum eram liber!
Citatul zilei
Ca individ, îţi poţi permite să te aperi prin dispreţ, ignorând atacurile ignobile. Uneori, e chiar necesar să faci asta. Viaţa e prea scurtă ca s-o risipeşti contemplând o mocirlă.
Octavian Paler
Raspunsuri:
1. Tiganii adunati din toata tara, ocupanti ai caselor parasite;
2. Cel mai mult imi place cand sunt plecat din Bucuresti;
3. Primul lucru pe care l-as schimba in Bucuresti ar fi adunatura de incompetenti denumita guvern si pe presedinte, concomitent!
Inspirat de un documentar care avea ca subiect,F.B.I. am realizat ce asemanari izbitoare sunt intre tehnicile folosite de agentii americani si postacii de partid,si cind spun postacii de partid ma refer cu subiect si predicat la angajatii lui VIOREL HREBENCIUC SI DAN MIHALACHE DE LA PNL.
nu cu mult timp in urma,pe la inceputul lunii iulie,hrebenciuc,odata REALES LA AL 15-LEA CONGRES AL PSD,clama cu multa emfaza,trebuie sa cucerim lumea internetului,lumea virtuala.
dar sa revin un pic la agentii F.B.I.-daca cineva ar avea curiozitatea sa cauite in vietile acestor POSTACI,ar avea surpriza sa constate cu neplacere ca a patruns in lumea ,LATRINELOR’pt ca acesti postaci despre care ieri scriam,traiesc si se simt bine doar in lumea aceasta,acolo unde stapinul lor ,seful este un vidanjor-cel care le traseaza zilnic sarcinile si locul unde trebuie sa-si deverseze balele,otravurile adunate in ficatii lor cit conopida.
asa cum am scris si ieri,cite-va O.N.G.-curioase,zic eu mai mult decit curioase s-au decis sa mai asaneze putin atmosfera din lumea virtuala si sa dea numele cele mai grele care sunt in solda partidelor pe post de postaci.
dar,pt ca se pare ca nu sunt singurul care are aceasta informatie,in EV. ZILEI a aparut un articol ,interesant zic eu,sub titlul:POSTACI&DEMONI.
cu caldura vi-l recomand-veti afla cite ceva din bucataria,din laboratoarele TICALOSIEI PESEDISTE SI PENELISTE.
Ce vă deranjează cel mai mult în Bucureşti?
Tiganii si aurolacii
Ce vă place cel mai mult?
Nimic
Care e primul lucru care trebuie schimbat în Bucureşti?
Sorin Oprescu
@ Frank Zapa[King]
Interesante cele ce le spuneţi.
Mai întâi mă arăt mirat că spuneţi că FMI ar pregăti agenţi de influenţă (sau agenţi americani, cum le spuneţi dumneavoastră… nu prea explicaţi dacă aceştia sunt spioni, adică agenţi secreţi, sau agenţi de influenţă… bănuiesc că a doua variantă este cea care implică internetul). Sigur, dacă era vorba despre CIA sau alte servicii secrete americane, nu-mi sărea deloc în ochi, în cazul FBI însă… nu ştiam că au un sistem de agenţi de influenţă (nici de spioni).
Spuneţi apoi că Viorel Hrebenciuc şi Dan Mihalache (fost parlamentar european PSD şi membru PSD până nu de mult) au angajat şi ei agenţi de influenţă cu o calitate asemănătoare cu cei americani.
Pentru a completa această informaţie, aş vrea să vă adresez două întrebări. Credeţi că agenţii noştri (cei racolaţi şi pregătiţi de domnii Hrebenciuc şi Mihalache) sunt şcoliţi în America, ar trebui căutaţi printre cei care fac curse România-America în mod frecvent, sau asemănarea este pur întâmplătoare (toate drumurile duc la Roma, adică aceleaşi obiective conduc la aceleaşi metode)? Şi mai am o întrebare, de data aceasta axată pe FBI… credeţi că mare parte din părerile noastre zilnice, din pasiunile noastre politice (cei care au pasiuni politice), mare parte din modul nostru de comportament, sunt de fapt mesaje subliminale induse de agenţi de influenţă, fie români, fie străini? Suntem fiecare dintre noi construcţii ale sistemul de propagandă politică, a manipulării directe şi indirecte? Aş putea să gândesc eu că un lider are dreptate deşi îmi dă cu leuca în cap, pentru că cineva mă manipulează subliminal? Este românul influenţat cu tot felul de atacuri cu flăcări multicolore răspândite de agenţi special pregătiţi pentru asta?
Sunt foarte curios ce părere aveţi?
Intrebarile sunt cu tematica vasta si fara finalizare ,sunt doar evaluari sterile a vointei unei mici parti a cetatenilor si cred ca masuri eficiente pentru imbunatatirea starii de spirit a populatiei ar fi fost o guvernare eficienta cu masuri concrete si nu cu vorbe goale ca pina acum.De exemplu “vom reduce pensiile si salariile nesimtite” o spuneti de un an si pana acum nimic.Solutia era foarte simpla si intra in vigoare a doua zi fara sa fie necesar avizul CC : impozitarea progresiva a fiecarui punct de pensie.Primul punct al fiecarei pensii impozitat cu 10%.Al doilea punct al fiecarei pensii impozitat cu 16%. Al treilea punct al fiecarei pensii imp[ozitat cu 30%.Al patrulea punct impozitat cu 60% iar tot ce depaseste 5 punte impozitat cu 95 %.Era simplu dar probabil loveati in clientela de partid,mai bine palavrageala un an jumate si judecatorii comunisti va radin nas..Dar asa era simplu ,etic,eficiet si solidarsi rapid.Dar sa trec la rasapunsurile din tematica.Cel mai mult ma deranjeaza multitudinea de cazinouri si sali de joc caredupa parerea mea ar trebui mutate toate in Casa Poporului.Toate aseste spatii care sunt ale p[rimariilor pot deveni case ale pensionarilor sau copiilor unde sa-si petreaca timpul liber,sa socializeze,fiindca tot nu au pensii mari ca sa plece precum altii in excursii.Al doilea subiect se leaga de primul.Cel mai mult imi place Casa Poporului care asa cum a propus Prigoana (si eu inaintea lui)trebuie transformat in atractie turistica.Aici trebuie mutate toate cazinourile din Bucuresti,aici trbuie mutate unele muzee,infiintate unele ca de exemplu muzeul lui Ceausescu amenajat chiar in birourile unde urma sa activeze,si unde sa fie aduse cadourile primite in timpul vietii.Ar fi o lectie de istorie.Tot aici ar trebuiamenajate sali de conferinte,biblioteci,sali de teatru,cinematografe si atunci ar dev eni principalul punct de atractie al Bucurestilor.Parlamentul redus ar trebui mutat in cladirea istorica sau in cel mai rau caz alocata doar o aripa sau citeva sali necesare desfasurarii normale a activitatii parlamentare.Ganditi-va cat cheltueste statul de la buget cu Palatul Parlamentului si ce ar insemna transformarea lui in centru de profit turistic.Primul lucru care trebuie facut pentru Bucuresti este cea ce ar fi trebuit facut de 20 de ani:linia de centura pe 4 benzi si pasaje de trcere peste ea pentru fluidizarea traficului dinspre si spre Bucuresti.Dar si ideile mele ca si a altor cetateni probabil ca nu vor fi luate in seama de nimeni si nu sunt decat un fel de supape de ameliorare a starii de nervozitate si stres pe care o avem.Dupa ce scriem suntem o perioada linistiti, spunindu-ne ca ne-am facut datoria dar experienta mea vasta de “om cu idei” imi spune ca politicienii sunt cu gindul cum sa fure pentru ei si clientela lor ideile noastre sunt bune de prins in programe pentru campanii electorale.
Frank,
Ultima ta postare m-a umplut de placere, caci degeaba ii acuzam noi de chestiile astea,daca nu dam si exemple operationale.
Si tu ai dat.
I-as tine pe paine si apa cateva luni si sa vezi ce baieti bun se fac acesti indivizi fara spinare fara demnitate fara nimic uman cum am mai spus deja.
Eu nu ma joc cu vorbele si le aplic exact ce merita, caci din cauza jigodiilor de acest soi, care in anii 40 – 50 au pactizat cu ocupantul sovetic si apoi cu ocupantul intern ceausist suntem azi unde suntem din punct de vedere national.
Frank,
Pentruca lucrezi in privat
Si ca sa vedeti cum functioneaza diversiunea la tonomate.
Azi la RTV se preia o informatie corecta.
Firmele productive de stat nu au profit. Au o cifra de afaceri de cca 20mlrd euro dar nu au profit.
Desigur ca asta este din virna guvernului Boc.
Analiza corecta este in opinia mea asta:
Desigur ca firmele acestea ne avand profit nu sunt eficiente si pote ca asta o sa confirme ca statul este prost administrator.
Dar cat timp salariul mediu la acestea este dublu fata de concurentii din privat, nu stiu daca lipsa de profit nu decurge dintr-o repartitie a valorii adaugate mai generoase cu producatorii. Adica de decurs decurge dar poate ca mai intervin si alti factori, poate da, poate nu.
Desigur daca statul ar reduce salariile nu la jumate ci doar la trei sferturi profitul ar deveni foarte mare, caci se stie care este cota de salarii in valoarea adaugata.
Abia dupa ce s-ar face aceasta corectie s-ar putea compara corect pe baze aduse la acelasi numitor eficienta managementului si a activitatii acestor intreprinderi.
Poate gresesc ? Unde?
cica primarul pdl’ist al brasovului unu’ scripcaru vrea sa treaca cu nu’s cati parlamentari la psd … sobolanii rosii isi fura unu’ altuia caciula? … cu tradatori vrea pontache sa salveze natia? …
Dna ministru Elena Udrea,
Adevarul este ca dl PM Boc are perfecta dreptate, cand spune ca propunerea lui Voiculescu este o “fumigena”.
Doar ca acesta fumigena, are un scop precis si anume sa pregateasca terenul si opinia publica ptr viitoarele incercari de suspendare care spera opozitia, ca vor avea conditii propice sa le lanseze.
PNL si PSD, nesarind pe acesta ocazie, au grija sa repete ca atunci cand adevarata ocazie se va prezenta nu vor astepta ci vor actiona.
Adica daca se va reusi sa se realizeze o majoritate antiguvernamentala care sa dea jos guvernul Boc, sa aduca tara in situatia din toamna 2009 cand o alianta parlamentara adhoc sa vina din nou cu o varianta de tip Johannis si care daca Basescu o va refuza-o, sa constituie motiv de declansare a procedurii de suspendare.
Desi si acesta situatie nu constituie o incalcare de Conastitutie din partea dlui Basescu, cum nici in toamna nu a fost, este totusi un motiv mult mai plauzibil aparent, decat tampenia pe care o sustine azi Voiculescu si nu mai repet ce am spus la acest subiect acum cateva zile.
Asta este problema dificila pe care o va infrunta actuala putere si de aceea tb sa faca maximul ca populatia sa recepteze mai corect actualele masuri guvernamentale.
Nu pentru ca nu ganditi ca mine dragilor, ci pentru ca sunteti si va comportati ticalos.
Twist
@ Frank Zapa[King]
Acum am înţeles, numai că nu sună deloc măgulitor pentru PDL cele ce le spuneţi.
Dacă agenţii FBI căutau în gunoaie pentru a afla diferite aspecte ale vieţii (şi fac acest lucru încă de pe vremea lui Al Capone), în mod special legea fiind astfel încât ce arunci la gunoi nu mai cade sub incidenţa propriei proprietăţi, ceea ce conduce la faptul că nu mai este nevoie de mandat de percheziţie, atunci “postacii PSD şi PNL” răscolesc în latrinele PDL. Am înţeles corect?
Din nefericire, ceea ce spuneţi conduce însă la faptul că parte din viaţa anumitor membrii PDL este o latrină, ceea ce nu este deloc plăcut. Sunt însă absolut convins că, deşi se poate înţelege acest lucru, nu asta aţi vrut să spuneţi.
Eu sunt dintre cei care susţin că viaţa privată a tuturor persoanelor ar trebui să fie ceva tabu. Nu interesează “Publicul Consumator de Ştiri”, ce amantă (amant) are domnul (doamna) X, nu ar trebui să intereseze pe nimeni ce face pe internet, ce vorbeşte la telefon, ce mesaje schimbă pe adresa de email şi aşa mai departe. Personal nu sunt de acord nici cu căutările în gunoaie despre care vorbiţi, cu atât mai mult nu sunt de acord cu percheziţiile fără motiv, implantare de telefoane, ascultarea prin telefonul mobil a convorbirilor ambientale…
Chestiunea interesantă, asupra căruia vreau să vă cer părerea, este că cei pe care îi numiţi “postaci”, mai ales cei de la PSD şi PNL (desigur, este observaţia mea din experienţa mea de realizator de blog şi comentator pe alte bloguri), nu inventează ştirile, ci le preiau din mass-media, adică dintr-un mediu care, în mod teoretic, informaţia ar trebui verificată.
Cum nu sunt postac, adică comentariile mele sunt exclusiv după mintea mea, atâta câtă e, şi nici nu-mi dă cineva nici un ban pentru faptul că-mi pierd timpul pe internet, nu am idee dacă aceşti postaci există cu adevărat sau sunt doar nişte oameni obişnuiţi ca şi mine, sau poate că există la fiecare partid câte o echipă de imagine, aşa cum spuneaţi mai sus că a afirmat dl. Hrebenciuc. Întrebarea adevărată este, informaţiile pe care le vehiculează (eventualii) postaci PSD şi PNL sunt adevărate sau nu.
Pentru că trebuie să separ “miştoul” pe baza unei informaţii reale, răutăcios, dar în limitele dreptului la liberă exprimare, de un plan amănunţit menit să manipuleze opinia publică. Mai mult, este foarte important dacă aşa numiţii “postaci” sunt entităţi independente sau sunt răspunsul unei acţiuni comandate şi concertate. O altă problemă este implicarea instituţiilor în eventuala activitate de dezinformare.
Eu, în calitatea mea de cetăţean interesat de corecta funcţionare a statului (un rol asumat pentru care nu aştept altceva în schimb decât buna funcţionare a statului), nu prea dau importanţă celor pe care îi numiţi “postaci” cât timp aceştia utilizează dreptul normal, obişnuit, la liberă exprimare şi nu au în spate o acţiune politică comandată şi concertată. Dacă însă acţiunea politică este în spate (atenţie, mă refer la acţiune politică şi nu la un partid politic), este de condamnat. Cu atât mai de condamnat dacă acţiunea politică implică şi instituţii ale statului român care sunt folosite ca instrumente de represiune politică. De exemplu, domnul Paul Păcuraru, pe vremea când era ministru, a fost suspendat din funcţie pentru că era anchetat de DNA. Ne apropiem la doi ani de la acel moment… ştiţi cumva vreun rezultat, cât de cât, al anchetei? Domnul Păcuraru are o viaţă politică distrusă de această suspiciune şi, cel puţin deocamdată, nu se observă nimic. Răspunde cineva? Acelaşi lucru s-a întâmplat şi la doamna Iacob-Ridzi. Presa a vuit, munţi de băşcălie, zarvă mare… şi nimic. Domnul Năstase a avut şi el un dosar DNA care a trecut prin Parlament şi a primit OK-ul de cercetare din partea parlametnarilor. Aţi auzit ceva, domnul Năstase este condamnat? De ce DNA-ul nu duce până la condamnare cazurile acestea importante? Nu este un mod de a manipula opinia publică.
În cazul Remeş-Mureşan, supramediatizatul caz Caltaboşu’, este astăzi la un nivel de… ICCJ a stabilit, la termenul de marti al procesului fostilor ministri ai agriculturii Decebal Traian Remes si Avram Muresan, obiectivele expertizei inregistrarilor de la dosar, insa INEC a transmis ca nu poate face expertiza pentru ca singurul specialist in voce din institut si-a dat demisia, şi asta s-a întâmplat la finele lunii trecute. După ani de zile nici măcar nu există o expertiză a probelor de la care a plecat totul? Suntem parcă în situaţia în care se strigă cu jale în filme mute…
DNA are cam 10 ani, ANI are şi el câţiva ani… Unde sunt sutele de corupţi despre care se vorbeşte la televizor zi de zi, oră de oră? Unde sunt băieţii deştepţi şi cei care îi protejează. Preşedintele ne tot vorbeşte de vinovăţii împărţite în stânga şi în dreapta, de băieţi deştepţi şi de băieţi veseli, de oameni puşi pe făcut avere şi care nu au scrupule… Unde sunt condamnaţii? Te-ai aştepta ca cel puţin jumătate din liderii României să fie după gratii. Un om care fură o pâine ajunge imediat după gratii, de ce întârzie atât procesele celor bănuiţi că fură milioane de euro? Nu este justificat să cred că astfel de instituţii sunt menite să manipuleze opinia publică? Aş vrea ca toţi cei despre care se vorbeşte că ar fi vinovaţi de ceva să fie şi arestaţi, altfel să nu se vorbească despre ei că ar fi vinovaţi. Până unde va merge acest circ cinic cu vârful în cel mai înalt grad de manipulare a opiniei publice prin media, OTV şi arestarea lui Dan Diaconescu? Justiţia aplicată în cazul marii corupţii şi a marilor furtişaguri se rezumă la un spectacol media şi atât?
Ce părere aveţi, domnule Frank Zapa[King]?
Biblio,
cautatul in gunoaie de catre agentii FBi are o explicatie foarte logica, si nicidecum cea data de primitiv.Politia si FBI fac asta doar pentru a obtine probe incriminatoare in toate situatiile in care ei stiu ca judecatorul nu le va da mandat de perchezitie domiciliara.In USA , legea spune clar ca in momentul in care pubela cu gunoi este scoasa-n strada (pentru a astepta Gunoiera), gunoiul nu mai este considerat bun privat si deci politistii au voie sa caute in pubela in mod legal.Deci ei fac treaba asta murdara de nevoie si , nu de placere, ca sa afle potenta urmaritului, cum sustinea rudementarul…De prea multi nervi si din lipsa de creier, primitivul imi zice “batrancios” desi nu m-a vazut niciodata…
Oricum, este dovedit ca inteligenţele rudimentare urăsc tot ceea ce le excede capacitatea de înţelegere.
ba, domnule frank … esti varza .. n’ai inteles nimic dein ce am zis io … chestia importanta acolo nu era ca un pdl’ist vrea sa paraseasca corabia care se scufunda … si nici c’o face sau nu o face in acest moment … daca n’o face acuma o s’o faca mai tarziu … cand gasca pdl’ista se va spulbera … importnat in ce ziceam eu e ca celelalte partide n’ar trebui sa primeasca in randurile lor drojdia societatii care s’a strans in jurul basescului … asta era ideea …
@ Ionhut
Am citit undeva că o gândire pozitivă aduce mai mult bine decât una negativă. Poate că este ceva adevăra în asta. De aceea am hotărât să lupt pentru ceva şi nu împotriva cuiva sau a ceva. Din acest motiv mi-am schimbat sloganul pe blog din “lupt împotriva statului totalitar” în “democraţia este o stare naturală”. Nu puneţi la inimă ceva rău, pentru că răul se va amplifica, adunaţi numai lucrurile bune, pentru ca binele să se acumuleze şi să amplifice.
Frank, de ce nu dai linkurile cand gasesti ceva ce-ti place?
Il dau eu si este vorba de articolul lui Mircea Mihaies :
http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-postaci-demoni-901531.html din care si citez ceva ce merita:
“Acum câteva săptămâni, când am scris – în două articole la rând – despre gravitatea şi consecinţele votului privind Legea ANI, postacii cu şi fără simbrie au găsit de cuviinţă să mă calce în picioare.
Orbiţi de ură, îndoctrinaţi de televiziunile ticăloase, n-au ocolit niciuna din sudălmile care au ajuns la o tristă carieră pe internet. Poate, totuşi, sunt prea generos şi văd în ei nişte victime. E posibil să am de-a face, pur şi simplu, cu abjecţia în stare naturală, generată spontan, fără stimulentul cutărui activist ori lider de partid. E şi motivul pentru care îmi invit colegii să demarăm oficial operaţia de depistare a câtorva dintre ei. Nu e nevoie de altceva decât să le aflăm numele şi să le dăm publicităţii. Oricât şi-ar plimba sufletele hidoase prin servere din Canada ori Elveţia (ţări luate la întâmplare, şi nu prea!), oricâte “clone” ar produce, pot fi identificaţi cu uşurinţă. ”
Asta completeaza cele spuse de mine in postarile anterioare ref la acest subiect.
“Bibliotecaru says:
26.07.2010 at 13:30
@ Ionhut
…………..Nu puneţi la inimă ceva rău, pentru că răul se va amplifica, adunaţi numai lucrurile bune, pentru ca binele să se acumuleze şi să amplifice.”
Biblio, eu nu pun la inima nimic rau, asa ca n-are ce sa se amplifice…Insa, fiind mai in varsta, zic eu si cu un pic mai multa experienta, imi permit sa-ti dau un sfat : cu asemenea oameni de pe blog, cu care lupti, nu o vei scoate niciodata la capat doar cu vorbe bune…Tiganul respecta doar pe cei care-i stiu limba lui…, iar pe restul ..porcaiesc indiferent de partea cui e dreptatea..La fel si cu fanaticii.
ei,hai sa va mai dau si o veste buna ,POSTACILOR-pina miine dupa masa scapati de mine…………va puteti juca in voie,puteti sa va desfasurati programul in voie…………
@ Ionhut
Dacă nu ne-am provoca unii pe alţii, şi înverşunarea ar fi mai mică… Personal eu nu mai pot să suport asemenea determinare masochistă a durerii. Îmi face rău, face rău şi României. Nu ştiu ce vor face alţii, nu ştiu ce vor face alţii, eu unul nu mai am putere să mă împotrivesc, nici dialogurilor răutăcioase, nici celor nesimţite, nici cele venale, nici cel abrutizate… Dacă anumiţi comentatori nu se pot desprinde de maliţiozitate, înjurătură, exprimarea neadevărului… asta este. De altfel, dezastru este oricum iminent, sfârşitul oricum nu mai poate fi evitat, şi se va trece rapid de stadiul “supravieţuire” pentru România la cel de “veşnica pomenire”. Nimeni nu va fi în boxa acuzaţiilor, nimeni nu va fi judecat pentru schingiuirea României (deşi istoria este plină de torţionari ai ţării), pentru că nu va mai exista nici Tribunal, nici Judecătorie, cel mult supravieţuitori. Viitorul este mai aproape ca oricând.
Frank, asa este dar eu totusi am pierdut cateva minute pana am gasit, desigur putea sa-mi sar din ochi din prima dar nu s-a intamplat asa. Desigur este suficienta informatia evz dar unii sunt si lenesi si un asemenea articol chiar ca tb vazut.:)
Ti-am scris dincolo.
Erata:…desigur putea sa-mi sara in ochi din prima….
Biblio,
Dezarmezi prea usor si, in fata cui ? Cedezi in fata prostiei, impoturii si minciunii, a golaniei si inculturii ? Niciodata !
n’am vazut un portocaliu sa spuna macar un cuvintzel cand am scris ca una loredana, o pdl’ista, care a luat nota 1,75 la examenul de titularizare a fost recompensata cu functia de director la o agentia de prestari din mehedinti .. daca sa spui lucruri d’astea inseamna sa fii postac, atunci da’, sunt postac …
in primul rand v-as schimba pe voi,toti din toate partidele pt simplul motiv ca nu ati fost in stare sa faceti 3 mizerabile de autostrazi.cum vrei turism cand pana in mamaia faci 5 ore din buc,cum vrei turism cand bagi taxa de pod la cernavoda si unde se sta 1 ora din moment ce exista vigneta.mie unu mi-ar fi rusine in locul vostru.V-ATI BATUT JOC DE O TARA INTREAGA SI DE MUNCA LOR.RUSINICA
http://www.elenaudrea.ro/pdl-bucuresti-ziua-1.html